BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
SniRa_FR4Life
 SniRa_FR4Life - zaterdag 30 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 09:30 schreef obiku010 het volgende:
Immers (25) heeft het perfecte cv met een vleugje 'anti-Ajax-houding' dat hij zich zou kunnen ontpoppen tot de nieuwe held in De Kuip. Als een jonge Feyenoord-fan nu een nieuw shirtje bij de fanshop haalt, zal hij hard moeten nadenken welke spelersnaam hij of zij op de achterkant laat drukken.

De Wolf en Kuyt
In de tijd van de ultieme helden John de Wolf en later Dirk Kuyt was de vraag overbodig. Het is duidelijk, dit Feyenoord mist een pure held. Een speler, die moederziel alleen de druk van het Legioen op zijn schouders neemt. Stefan Babovic was de laatste die een beetje voldeed, Craig Bellamy had een grote held kunnen worden.

Voor Feyenoord, zo weten insiders al jaren, valt Immers meteen. Als Martin van Geel hem vandaag belt, komt hij in volle sprint over de a13 naar Varkenoord gevlogen

Feyenoord studeert koortsachtig op de mogelijkheden om deze zomer nog één aanwinst te presenteren. Welingevoerde bronnen weten dat het een kwestie van tijd is dat de Rotterdamse club aanklopt bij ADO Den Haag om Lex Immers naar De Kuip te lokken. Hij heeft alles in huis om de nieuwe volksheld te worden in Rotterdam-Zuid.

Van Geel houdt mond
Van Geel reageert in dit stadium niet op namen en stelt keer op keer dat Feyenoord vooralsnog geen ruimte heeft om te investeren. Ook het management van Immers stelt dat Immers nog twee jaar onder contract staat. Maar het feit dat ADO vrijwel zeker wordt uitgeschakeld in de voorronde van de Europa League, is een bittere teleurstelling voor de middenvelder annex aanvaller. Hij wilde met ADO Europa in. Nu is de tijd rijp voor een transfer van Immers naar Feyenoord.
+1
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 13:36   quote  deeplink  
WE WANT TIM... eh... LEX IMMERS!!! :)
Els
 Els - zaterdag 30 juli 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:36 schreef Let it Snoo het volgende:
WE WANT TIM... eh... LEX IMMERS!!! :)
Heb van Tim begrepen dat hij véél liever is dan Lex.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 11:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij bent werkelijk waar een KLOOTZAK der eerste klasse..
Iedereen maar verwijten over hun moraal maar ondertussen Bruins uitschelden voor Homo!!!
[ filmpje ]
Dat is niks uitschelden, het is een homo! Je moet wel op hoogte blijven. Ja en ik zal jou en je maatjes blijven aanspreken op het moraal ja! Hoe moeilijk het ook is met jou en je vriendjes...............
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 30 juli 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is niks uitschelden, het is een homo! Je moet wel op hoogte blijven. Ja en ik zal jou en je maatjes blijven aanspreken op het moraal ja! Hoe moeilijk het ook is met jou en je vriendjes...............
of hij nu daadwerkelijk homo is of niet dat zullen slechts degene weten die zéér dicht op het vuur zitten..
Els
 Els - zaterdag 30 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is niks uitschelden, het is een homo! Je moet wel op hoogte blijven. Ja en ik zal jou en je maatjes blijven aanspreken op het moraal ja! Hoe moeilijk het ook is met jou en je vriendjes...............
En hoe weet jij dat? Hij heeft er zelf niets over gezegd. Dus stel dat hij homo is, en hij komt niet uit de kast, dan doe jij het wel even voor hem? Heb je weleens van ethiek gehoord? Of normaal met mensen omgaan? Of resepect? Hoe bedoel je dat je anderen gaat aanspreken op moraal? Weet je wel wat dat is? Of heb je het nu opeens over morele kwesties? En ben jij er zo een die wel de splinter bij de ander, maar niet de balk in je iegen oog ziet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door Els --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 30 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is niks uitschelden, het is een homo! Je moet wel op hoogte blijven. Ja en ik zal jou en je maatjes blijven aanspreken op het moraal ja! Hoe moeilijk het ook is met jou en je vriendjes...............
moraal? wat dacht je van dit moraal dan?

http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 juli 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

moraal? wat dacht je van dit moraal dan?

http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7
Whatever you wants! Natuurlijk ligt het aan mij moraal. En niet aan jou en je vriendjes.
Ik wil het wel toe geven hoor, daar heb ik geen moeite mee. Ook ik ben geen lieverdje maar en zijn voor mij wel grenzen! Maar dat er hier leden zijn die een speler van ADO willen hebben omdat ie een dansje op de bar deed met de tekst 'joden aan het gas' heeft geroepen gaat mij als Feyenoord supporter net een brug te ver! Oke daar heeft ie wel zijn excuses voor aangeboden maar toch. Het idee al dat ie het roept en uberhaupt er aan denkt dan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Whatever you wants! Natuurlijk ligt het aan mij moraal. En niet aan jou en je vriendjes.
Ik wil het wel toe geven hoor, daar heb ik geen moeite mee. Ook ik ben geen lieverdje maar en zijn voor mij wel grenzen! Maar dat er hier leden zijn die een speler van ADO willen hebben omdat ie een dansje op de bar deed met de tekst 'joden aan het gas' heeft geroepen gaat mij als Feyenoord supporter net een brug te ver! Oke daar heeft ie wel zijn excuses voor aangeboden maar toch. Het idee al dat ie het roept en uberhaupt er aan denkt dan.
al danst hij met zn blote reet op de coolsingel, als een speler iets toevoegt qua mentaliteit en vechtlust is hij wat mij betreft welkom.
verder, iedereen maakt wel eens een fout.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:08 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

al danst hij met zn blote reet op de coolsingel, als een speler iets toevoegt qua mentaliteit en vechtlust is hij wat mij betreft welkom.
verder, iedereen maakt wel eens een fout.
+1,5
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 30 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Ik heb hier serieus altijd al op gehoopt, geweldige kerel met de juiste mentaliteit, het mag dan wel een Hagenees zijn, die hebben dezelfde clubcultuur als ons!

HALEN
Xapter
 Xapter - zaterdag 30 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Meer dan welkom naar mijn mening..
en dat die vent clubliefde toont naar ado toe kan me aan me reet roesten..
Heb ook wel een zwak voor ado misschien
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 30 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:25 schreef Xapter het volgende:
Heb ook wel een zwak voor ado misschien
Ik ook, echte volksclub.
Xapter
 Xapter - zaterdag 30 juli 2011 - 14:34   quote  deeplink  
op internet gaan ook geruchten dat feyenoord
Immers + Toornstra voor 4,5 miljoen samen
goede deal naar mijn mening..
wachten tot twente 4 mil voor Fer biedt en je bent de lachende derde
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:34 schreef Xapter het volgende:
op internet gaan ook geruchten dat feyenoord
Immers + Toornstra voor 4,5 miljoen samen
goede deal naar mijn mening..
wachten tot twente 4 mil voor Fer biedt en je bent de lachende derde
Toornstra erbij? Ken hem onvoldoende goed als speler om te kunnen oordelen of hij van toegevoegde waarde is voor Feyenoord. Maar goed, is 22 jaar, centrale middenvelder en in 62 wedstrijden 7 doelpunten (elke 775 min. 1 doelpunt) en 5 assists. Marktwaarde 1,75 mln euro. Mw Immers 1 mln. Dan vind ik 4,5 mln voor die twee samen wel veel eigenlijk.
Xapter
 Xapter - zaterdag 30 juli 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:40 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Toornstra erbij? Ken hem onvoldoende goed als speler om te kunnen oordelen of hij van toegevoegde waarde is voor Feyenoord. Maar goed, is 22 jaar, centrale middenvelder en in 62 wedstrijden 7 doelpunten (elke 775 min. 1 doelpunt) en 5 assists. Marktwaarde 1,75 mln euro. Mw Immers 1 mln. Dan vind ik 4,5 mln voor die twee samen wel veel eigenlijk.
Toornstra is een van de grotere talenten van Nederland
beetje een laatbloeier met 22, maar vorig jaar 2de helft seizoen was hij geweldig!
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Mwah, mag van mij mee komen, maar vind 4,5 mln voor deze twee voetballers redelijk dik betaald.
Xapter
 Xapter - zaterdag 30 juli 2011 - 14:44   quote  deeplink  
ja, beetje wel misschien..
beiden denk evenveel waard als fer in zijn eentje
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Voor 3,5 doen :)
Xapter
 Xapter - zaterdag 30 juli 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:45 schreef Let it Snoo het volgende:
Voor 3,5 doen :)
denk niet dat ADO daar blij van wordt :)
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Hoeft ook niet, wij moeten er blij van worden.. 3,5 vind ik best redelijk hoor.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 juli 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:40 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Toornstra erbij? Ken hem onvoldoende goed als speler om te kunnen oordelen of hij van toegevoegde waarde is voor Feyenoord. Maar goed, is 22 jaar, centrale middenvelder en in 62 wedstrijden 7 doelpunten (elke 775 min. 1 doelpunt) en 5 assists. Marktwaarde 1,75 mln euro. Mw Immers 1 mln. Dan vind ik 4,5 mln voor die twee samen wel veel eigenlijk.
hoe kom je bij 62?? volgens VI 52 en 3 doelpunten
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 14:55   quote  deeplink  
EL 3 - 1
ED 52 - 3
BEKER 2 - 0
PO Europees 4 - 3
U21-EM-Qual 1 - 0
Totaal 62 - 7

Bron: http://www.transfermarkt.co.uk/en/jens-toornstra/leistungsdaten/spieler_134999.html
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 juli 2011 - 15:14   quote  deeplink  
duidelijk
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 30 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
:)
Gilles
 Gilles - zaterdag 30 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Hoe kan hij nou de grote held van Feyenoord worden als hij een ADO tattoo heeft.. Ik snap niet hoe het AD dat kan schrijven...
Overigens kan hij er wel bijkomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:24 schreef Gilles het volgende:
Hoe kan hij nou de grote held van Feyenoord worden als hij een ADO tattoo heeft.. Ik snap niet hoe het AD dat kan schrijven...
Overigens kan hij er wel bijkomen.
Gilles,goeie naam!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 30 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:46 schreef Els het volgende:

[..]

Heb van Tim begrepen dat hij véél liever is dan Lex.
liever dan lief is ie! hahahahaha
Gilles
 Gilles - zaterdag 30 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gilles,goeie naam!
Dank je wel. Die van jou mag er ook wezen hoor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 juli 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 15:53 schreef Gilles het volgende:

[..]

Dank je wel. Die van jou mag er ook wezen hoor.
Gilles was een zeeman uit mijn straat vroeger...
Mooie kerel was dat!!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 juli 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Laat die gozer maar lekker komen, al is het alleen maar om zijn mentaliteit. Voetballend kan hij ook wel met onze spelers mee, dus zou m.i. wel een aanwinst zijn.

Gerucht dat gaat over een duo-koop met Toornstra zie ik ook zitten!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Als ie geld moet kosten moeten we t gewoon niet doen
Zie de toegevoegde waarde niet
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Ondertussen geloof ik ook 'welingelichte bronnen' niet meer. Ook Immers zal wel een 'not' zijn.
Nummer hoeveel wel niet?
D-010
 D-010 - zaterdag 30 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Is het shirt van ons absoluut waard ! Als de mogelijkheid er is, gelijk laten komen die jongen !
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 31 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Het is wel apart. Een journalist van het blad VI schrijft in zijn column dat Immers de ideale speler voor dit Feyenoord is. Daarna gaat het balletje rollen en noemt Koeman hem zelfs een versterking. Dit is weer alleszeggend over de scouting van Feyenoord.

Lex Immers voldoet wel aan alle profielen. Hij heeft een goede techniek, tactisch inzicht, werkt als een paard en is iemand waarmee het Legioen zich kan indentificeren. Wesley Verhoek is ook zo'n voetballer. Het leuke is: beiden hebben een aflopend contract, begin dan nu vast met gesprekken en pik ze over een jaar gratis op! Feyenoord mag investeren volgend jaar, leuk en aardig maar dat is ook niet de jackpot. Trek je Immers, Verhoek en ook eventueel nog Lasse Schone van NEC en Ruud Vormer van Roda JC transfervrij aan en gebruik je het potje geld voor Bas Dost dan heb je weer een Feyenoord waardig elftal. Zing het dit jaar uit met deze jongens en zorg ervoor dat je de financiele situatie met grote stappen verbeterd door bijvoorbeeld Fer te verkopen en niks terug te halen. Jongens zoals Clasie, Mokotjo, Ramsteijn, Schenkeveld, van Haaren en Cabral komen dan automatisch aan veel speeltijd waarmee ze de kans krijgen zich te onderscheiden wat de selectie voor komend jaar weer beter maakt.

Just accept it... we zitten in een overgangsjaar. Nu de emoties bij mij wat gezakt zijn denk ik dat Koeman wel de juiste trainer is voor Feyenoord. Hij heeft bewezen de verwachte prestaties te halen met resultaat voetbal. Wellicht komen we dan op een plek die recht geeft op de play-offs. Daarna is Co Adriaanse de ideale droomkandidaat.
FR-Han
 FR-Han - zondag 31 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:15 schreef Crisismanager het volgende:
Het is wel apart. Een journalist van het blad VI schrijft in zijn column dat Immers de ideale speler voor dit Feyenoord is. Daarna gaat het balletje rollen en noemt Koeman hem zelfs een versterking. Dit is weer alleszeggend over de scouting van Feyenoord.

Lex Immers voldoet wel aan alle profielen. Hij heeft een goede techniek, tactisch inzicht, werkt als een paard en is iemand waarmee het Legioen zich kan indentificeren. Wesley Verhoek is ook zo'n voetballer. Het leuke is: beiden hebben een aflopend contract, begin dan nu vast met gesprekken en pik ze over een jaar gratis op! Feyenoord mag investeren volgend jaar, leuk en aardig maar dat is ook niet de jackpot. Trek je Immers, Verhoek en ook eventueel nog Lasse Schone van NEC en Ruud Vormer van Roda JC transfervrij aan en gebruik je het potje geld voor Bas Dost dan heb je weer een Feyenoord waardig elftal. Zing het dit jaar uit met deze jongens en zorg ervoor dat je de financiele situatie met grote stappen verbeterd door bijvoorbeeld Fer te verkopen en niks terug te halen. Jongens zoals Clasie, Mokotjo, Ramsteijn, Schenkeveld, van Haaren en Cabral komen dan automatisch aan veel speeltijd waarmee ze de kans krijgen zich te onderscheiden wat de selectie voor komend jaar weer beter maakt.

Just accept it... we zitten in een overgangsjaar. Nu de emoties bij mij wat gezakt zijn denk ik dat Koeman wel de juiste trainer is voor Feyenoord. Hij heeft bewezen de verwachte prestaties te halen met resultaat voetbal. Wellicht komen we dan op een plek die recht geeft op de play-offs. Daarna is Co Adriaanse de ideale droomkandidaat.
leuk stukje. beetje sportdwaas achtig. maar denk wel dat immers beter gelijk kan komen
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 31 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:18 schreef obiku010 het volgende:

[..]

leuk stukje. beetje sportdwaas achtig. maar denk wel dat immers beter gelijk kan komen
Bedankt, maar als je Immers nu wilt halen moet je geld op tafel leggen. Feyenoord heeft een budget, maar dat is bij lange na niet genoeg om een speler als Immer te halen. Ik denk dat ADO hoog in de boom gaat zitten voor deze clubheld, 1 miljoen zullen ze zeker vragen. Ik weet zeker dat Feyenoord nog niet zoveel kan/mag uitgeven, dus dan moet je de VvF weer lief aankijken. Het gevolg is dat Immers een speler is die gekocht is door investeerders en dus bij een eventuele doorverkoop nauwelijks wat oplevert. Net als Mokotjo, el Ahmadi en Cisse... en vele andere spelers van Feyenoord :(
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 31 juli 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Nice hu, een of ander zeik-krantje (daar hoort het bij tegenwoordig) brengt gerucht en iedereen reageert.. achja.. we zijn allemaal volgers van het een of ander.. Apostel Fey_Esm zegt, Peace out..
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Komt niet.
ar
 ar - zondag 31 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
We hebben een echte 9 nodig,en heel rap.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Die komt ook niet.
kuipje
 kuipje - zondag 31 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Wat word het weer een topjaar!!

Even samenvatten..

Wijnaldum weg..
Fer ongemotiveerd en transfervrij..
Lex Immers de aankoop waar we allemaal op moeten wachten!! Yeah!
Ronald Koeman de nieuwe trainer..?

Ik ben in ieder geval blij dat ik weer 250 euro neergeteld heb!
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 31 juli 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ik hoorde dat het PTSSje wel komt, stylzz? :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:06 schreef FEY-Esm het volgende:
Ik hoorde dat het PTSSje wel komt, stylzz? :)
Gaat wat ver niet waar?
ar
 ar - zondag 31 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:
Die komt ook niet.
dan worden we weer 10e.
Marsco
 Marsco - zondag 31 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:49 schreef Let it Snoo het volgende:
Hoeft ook niet, wij moeten er blij van worden.. 3,5 vind ik best redelijk hoor.
3,5 voor Toornstra en Immers... kansloos. Gaat nooit gebeuren. Alleen Toornstra is dat al waard. Minstens.

alleen voor Immers lees ik nu terug. Dat moet meer dan genoeg zijn.

Maar 4,5 las ik verder terug. Nope...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Marsco --
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:21 schreef ar het volgende:

[..]

dan worden we weer 10e.
Dan mag je blij zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 juli 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:15 schreef Crisismanager het volgende:
Het is wel apart. Een journalist van het blad VI schrijft in zijn column dat Immers de ideale speler voor dit Feyenoord is. Daarna gaat het balletje rollen en noemt Koeman hem zelfs een versterking. Dit is weer alleszeggend over de scouting van Feyenoord.

Lex Immers voldoet wel aan alle profielen. Hij heeft een goede techniek, tactisch inzicht, werkt als een paard en is iemand waarmee het Legioen zich kan indentificeren. Wesley Verhoek is ook zo'n voetballer. Het leuke is: beiden hebben een aflopend contract, begin dan nu vast met gesprekken en pik ze over een jaar gratis op! Feyenoord mag investeren volgend jaar, leuk en aardig maar dat is ook niet de jackpot. Trek je Immers, Verhoek en ook eventueel nog Lasse Schone van NEC en Ruud Vormer van Roda JC transfervrij aan en gebruik je het potje geld voor Bas Dost dan heb je weer een Feyenoord waardig elftal. Zing het dit jaar uit met deze jongens en zorg ervoor dat je de financiele situatie met grote stappen verbeterd door bijvoorbeeld Fer te verkopen en niks terug te halen. Jongens zoals Clasie, Mokotjo, Ramsteijn, Schenkeveld, van Haaren en Cabral komen dan automatisch aan veel speeltijd waarmee ze de kans krijgen zich te onderscheiden wat de selectie voor komend jaar weer beter maakt.

Just accept it... we zitten in een overgangsjaar. Nu de emoties bij mij wat gezakt zijn denk ik dat Koeman wel de juiste trainer is voor Feyenoord. Hij heeft bewezen de verwachte prestaties te halen met resultaat voetbal. Wellicht komen we dan op een plek die recht geeft op de play-offs. Daarna is Co Adriaanse de ideale droomkandidaat.
Ze waaien met allen winden mee in de kuip! Dat is toch het huidige beleid?
ar
 ar - zondag 31 juli 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dan mag je blij zijn.
hahahah...jawel joh eitje!
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Tja Immers.Ik denk nu nog geen dragende speler,wel eentje waar de vvf geld in zou willen investeren denk ik.
Maar niet iemand die direct het verschil zou kunnen maken.
Everton van Heracles zou een betere aankoop zijn,hij is iemand (spits) die wel het verschil zou kunnen maken .Bovendien nog niet zo oud.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lex Immers topic









0.0103039