BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord zijn de schuldeisers van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Heerlijk. al die speculaties-Iedereen roept maar wat, want niemand van ons kent de echte cijfers. Verder vind ik de opmerking dat wij als supporters daar niets mee te maken hebben de grootst mogelijke onzin. De supporters... dat is Feijenoord. Zonder ons heeft de club geen bestaansrecht, al zet je er nog zo'n geweldig bestuur neer; en helaas, we hebben gewoon geen geweldig bestuur. Van Geel is een roepende in de woestijn, waar de VVF niet naar zal luisteren. Dat zijn investeerders en die denken alleen in geld en en de daaruit voortvloeiende rente. Ik geloof gewoon niet in de clubliefde van die z.g. vrienden, al moet ik misschien een uitzondering maken voor Pim Blokland.Wie dus denkt dat we bij het uitstappen van Cat.1 boven Jan zijn, denkt wel heel naief. Deze vrienden zullen dan heel snel hun geld met hoge rente terug willen, dat hoort nu eenmaal bij investeren. Er zal afbetaald moeten worden,wat inhoudt dat er de eerste jaren niet in nieuwe spelers geinvesteerd kan worden. Ergo: ik heb meer vertrouwen in mijn vijanden dan in deze vrienden, want van die vijanden verwacht ik alleen het slechtste, met deze vrienden weet
je niet waar je aan toe bent. Zoals Sportdwaas zegt: een aantal van zulke wedstrijden van Cabral en hij zal verkocht moeten worden, dan kan van Geel hoog of laag springen, de investeerders willen hun geld terugf en snel. Blijft overigens onverlet dat we doodgelukkig moeten zijn met de tot nu toe gespeelde wedstrijden
nibali
 nibali - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Ik mag toch aannemen dat er over de terugbetaling redelijke afspraken zijn gemaakt. Jouw verhaal suggereert dat de vvf een soort loansharks zijn die de knieschijven van Gudde komen breken als ze Cabral niet verkopen. Ik geloof daar helemaal niets van. Natuurlijk moet het geld een keer terug. Voor niks gaat de zon op
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Uitstekende analyse sportdwaas !

Ben het helemaal met je eens, wat meer transparantie mag wel eens ! Vooral als je met de pet rond gaat bij je supporters. Dan mag je wel wat opener zijn en kun je je nergens meer op beroepen. Pim Blokland cs zijn goud waard voor de club, maar hou op met dat gegoochel met cijfers.
En dat ze er (mede) op uit zijn om hun investeringen (uit het verleden) veilig te stellen, daar mogen ze van mij best voor uit komen. Daar is niks mis mee. Zij hun investeringen terug en Feyenoord weer gezond. dat is een gemeenschappelijk belang. Doe niet net of je een soort weldoener bent die er weer geld in steekt.
Dat gegoochel met woorden en cijfers begint te irriteren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 13:25 schreef sportdwaas het volgende:
@michelvakkie v Tot voor een paar dagen geleden kon ik jouw verhaal onderschrijven en ikzelf was vorig jaar een van de eersten die aangaf dat de VvF hun vorderingen omzetten in aandelen in de BVO waar in de media werd gesuggereerd dat er cash over de brug kwam.

Echter ik ben er niet zo zeker van dat die omzetting ook daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Er kunnen allerlei voorwaarden zijn gesteld door de schuldeisers/VvF die er voor zorgen dat er naast die aandelen ook is overeengekomen bijvoorbeeld dat de eerste 20 miljoen aan binnenkomend transfergeld terug gaat naar de VvF en andere schuldeisers. Kortom we weten het niet.

De VvF hoeven wat mij betreft niet voor Sinterklaas te spelen en ik waardeer hun enorme financiele inspanningen maar ook naar supporters toe zou het goed zijn als er glashelder wordt uitgelegd hoe het zit. Overigens is het zo dat via de aandelenconstructie en de integratie met de Sportclub Feyenoord de VvF eventueel een 25% belang zouden kunnen krijgen in de Sportclub. De Sportclub bezit volgens mij het Stadion Feijenoord en Varkenoord. Dit onroerend goed is miljoenen waard. Maar als gezegd een duidelijk (juridisch) verhaal over de integratie heb ik nog nergens gezien en het lijkt me gek dat de Sportclub zomaar met een half failliete BVO fuseert.
ik vele opzichten ben je een ware held.sportdwaas///held!!!
Als men niet precies kan uitleggen hoe het zit, hoe hoog de schuld is en er alleen bij de KNVB bekend is hoe het zit maak ik me toch zorgen. Ook het feit dat er voortdurend andere cijfers circuleren over hoogte van de schuld en het bedrag dat de VvF claimt te hebben opgehaald maakt de zaak nog gecompliceerder. Zeker is dat supporters 1 miljoen bijeen hebben gebracht in cash.

Ook is het zo dat de directie stelt dat M. Been zich coulant heeft opgesteld terwijl hijzelf bij Eredivisie-live beweert dat zijn en Vlemings salaris nog een jaar moet worden doorbetaald.

Om kort te gaan om wat voor redenen dan ook is er weinig duidelijk



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:11   quote  deeplink  
sportdwaas.held.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Dhr. Kesler van de KNVB heeft eind 2010 gezegd dat Feijenoord op de goede weg is. Hij kent alle inns en outs lijkt mij, dus daar houd ik mij dan maar aan vast. Nadien is er nog een hoop gebeurd in de transfersfeer en dure salarissen van o.a. de Cler, Tomasson en Bahia zijn geschrapt. Ook het feit dat er een klein beetje geinvesteerd mag worden van de KNVB als er nog 1 transfer plaats vind steunt denk ik mijn positiviteit. Het is mooi om een Feijenoorder te zijn!! Follow Feijenoord to the top!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:27 schreef Trouwe hond het volgende:
Dhr. Kesler van de KNVB heeft eind 2010 gezegd dat Feijenoord op de goede weg is. Hij kent alle inns en outs lijkt mij, dus daar houd ik mij dan maar aan vast. Nadien is er nog een hoop gebeurd in de transfersfeer en dure salarissen van o.a. de Cler, Tomasson en Bahia zijn geschrapt. Ook het feit dat er een klein beetje geinvesteerd mag worden van de KNVB als er nog 1 transfer plaats vind steunt denk ik mijn positiviteit. Het is mooi om een Feijenoorder te zijn!! Follow Feijenoord to the top!!!!
020 zit bijvoorbeeld in categorie 2 en hoeveel spelers hebben zij gehaald.
war is eigenlijk de marge tussen de categorie 1 en 2?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

020 zit bijvoorbeeld in categorie 2 en hoeveel spelers hebben zij gehaald.
war is eigenlijk de marge tussen de categorie 1 en 2?
spelers kopen en niet kopen?
raket
 raket - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 10:38 schreef sportdwaas het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk dat de vrienden van Feyenoord de schuldeisers van Feyenoord zijn, naast de Sportclub. Het is zonneklaar dat een aantal schuldeisers niet bereid is tot een akkoord over omzetting in aandelen anders kan ik niet begrijpen waarom de club nog in categorie 1 zit.

Dit betekent dus ook dat het verhaal van de schuldomzetting in aandelen als gebracht vorig jaar (er was nooit sprake van een kapitaalinjectie) nog steeds niet afgerond is. Het verhaal was dat 25 miljoen schuld is omgezet van de 50. Tel daarbij op de inkomsten van verkoop spelers en je komt op ongeveer 31 miljoen. 1 miljoen van de supporters is 32 miljoen.

Als Blokband het dus heeft over 33 miljoen denk ik dat hij dat bedrag bedoelt: 32 miljoen plus bereidheid van VvF nog 1 miljoen erin te steken voor een speler. Dan blijft er een schuld over van 19 miljoen.

Als je hierover 7,5% rente betaalt is dat ongeveer 1,4 miljoen per jaar. Uit seizoenkaarten en sponsoring haal je ongeveer 12 miljoen binnen. Dit bedrag is nodig salarissen en overhead te kunnen betalen van spelers, staf en personeel. De inkomsten zullen dalen als Feyenoord structureel een middenmoter wordt en de nationale aantrekkingskracht van de club afneemt.

Van Geel legt de beslissing over de acceptatie van het bod van Twente van Fer terecht bij directie en RvC want het gaat om meer dan alleen geld.

Vooralsnog geef ik de VvF het voordeel van de twijfel maar het lijkt meer op een voortzetting van de talentpoolen, in die zin dat ze hard bezig zijn hun geld veilig te stellen. Tussen de regels door merk je ook dat de SC Feyenoord (eigenaar Varkenoord en Stadion) alle zaken met argusogen volgt. Ook de kritiek van Varkenoordgroep moet serieus genomen worden.

Zolang de overeenkomsten tussen schuldeisers/VvF de sportclub en de BVO Feyenoord niet openbaar zijn denk ik dat het er slechter voorstaat dan men ons wil doen geloven. De licentiecommissie zal die overeenkomsten wel zien en concluderen dat er de facto nog steeds een schuld is van meer dan 40 miljoen.


Van Geel is binnengehaald om het sportieve tij te keren, een coherent aan- en verkoopbeleid te bewerkstelligen, het scoutingsapparaat te verbeteren zonder maar meteen al het zilverwerk voor een habbekrats te verpatsen. Hij is tot nu toe een witte raaf gebleken. Het feit dat hij pal voor het vertrek van spelers gaat liggen tot er echt realistische bedragen worden genoemd moet zowel bij supporters, spelers, investeerders en de tegenpartijen respect afdwingen.

Met de aanstelling van Ronald Koeman, Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst is gekozen voor een voetbalkoers die vruchten af kan werpen.

Sneeuwvlokje ziet Immers graag komen na vertrek Fer:

Sneeuwvlokje is een geboren winnaar die als speler en coach succesvol is geweest op het hoogste niveau. Feyenoord mag zich gelukkig prijzen dat hij beschadigd is geraakt, ook door eigen schuld, bij zijn laatste clubs en nu beschikbaar was. Als er elke transferperiode 3 van de grootste talenten vertrekken wordt het voor deze mensen ook moeilijk om een hecht team te vormen dat mee kan draaien in de nationale top.

Op het bestuurlijke vlak moet Gudde laveren tussen druk van de schuldeisers (Sportclub, VvF, van de Herik en weet ik veel wie), de supporters die smachten naar goede resultaten en de technische staf en spelers die versterkingen willen.

Gezien die complexiteit vind ik dat Gudde het nog steeds aardig doet en ik vraag me af wie er in zijn schoenen zou willen staan.

Zelfs een rijke sjeik kan Feyenoord niet redden omdat de club zichzelf een traditievereniging vindt die zelstandig moet blijven.

Ondertussen blijft de club geleid worden als een ondoorzichtig syndicaat en blijft het daarom 5 voor 12.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
Hou toch lekker je kut bek.Ga lekker met je vriendjes voor het maasgebouw staan,met een doodskist.Heb jij Feyenoord geholpen?Die vrienden doen stinkend hun best om Feyenoord te helpen en jij loopt maar te zeiken.Pleur op eikel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:19   quote  deeplink  
We weten nix!
stray
 stray - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:25   quote  deeplink  
we weten zoveel dat als feyenoord zijn licentie kwijt raakt de vvf hun geld kwijt zijn dus zal niet gebeuren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 19:09 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

spelers kopen en niet kopen?
nee ik bedoel hoeveel miljoen verschil jappie.
ik begrijp die categorie 2 niet zo
ted
 ted - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Tjonge Raket wat ben jij boos ! Maar klopt het dat we ook het verhoogde bod van
Ome joop ook hebben geweigrd ,er zou toch pas vanavond over vergaderd worden?
ps ik hoop dat Fer blijft .Ik heb me alleen aan die teringfluiters geërgerd zaterdag
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Allereerst heb ik alleen de inleiding gelezen!!

Is een goed stuk maar wel het scenario wat ik vrees!
Als dit zo zijn, kunnen we beter direct de knoop door hakken!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Als mn tante een pik had was t mn oom!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:
Als mn tante een pik had was t mn oom!
Hmm.. You wouldn't say.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Gek van die als en stel dat verhalen.
Feiten willen we!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Stylzz --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:09   quote  deeplink  
100% eens maar dit is toch ook weleens door mijn hoofd gegaan!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Bij mij ook hoor. Zo ongeveer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Krijg gewoon de rillingen over mijn rug!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
We weten nix!
nee en dat is wel beloofd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 19:19 schreef raket het volgende:

[..]

Hou toch lekker je kut bek.Ga lekker met je vriendjes voor het maasgebouw staan,met een doodskist.Heb jij Feyenoord geholpen?Die vrienden doen stinkend hun best om Feyenoord te helpen en jij loopt maar te zeiken.Pleur op eikel
pleur lekker zelf op tering debiel.wie ben jij dan eikel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Raket moet naar de maan!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Ik negeer dat soort volk gewoon tegenwoordig
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Ook een idee maar als we dat allemaal samen doen is er niets meer te beleven! hhehehehhhe!
Het lukt je nooit om op mij niet te reageren, he?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ook een idee maar als we dat allemaal samen doen is er niets meer te beleven! hhehehehhhe!
Het lukt je nooit om op mij niet te reageren, he?
Ik negeer sommige posts wel hoor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Oooooooo!
Dat moet ik nuanceren want dat is niet de bedoeling! Hehehehhehehe!
Ach, je kent me.
Vaak bedoel ik het niet zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Feyenoord till i die --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Gaan we weer ouwe koeien uit de goor halen? Dit is gewoon weer oud nieuws!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:
Als mn tante een pik had was t mn oom!
Een transgender toch?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee ik bedoel hoeveel miljoen verschil jappie.
ik begrijp die categorie 2 niet zo
denk niet dat je over miljoenen moet praten, maar percentages. Bv 5 miljoen schuld rkc of 5 miljoen schuld feyenoord betekent rkc dood, feyenoord springlevend
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee ik bedoel hoeveel miljoen verschil jappie.
ik begrijp die categorie 2 niet zo
Verschil tussen catergorie 1 en 2 heeft niks met de hoeveelheid geld te maken! Als je in 1 zit en je maakt zwarte cijfers op de begroting ga je naar 2! Of je dan 1 miljoen of 10 miljoen schuld heb maakt dan niks uit. Als je begroting maar sluitend is. En als je dan een sluitende begroting met wat credits op je rekening , dus een positief saldo dan ga je naar de categorie 3 en ben je in veilige haven. Ik hoop dat je het snapt.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Verschil tussen catergorie 1 en 2 heeft niks met de hoeveelheid geld te maken! Als je in 1 zit en je maakt zwarte cijfers op de begroting ga je naar 2! Of je dan 1 miljoen of 10 miljoen schuld heb maakt dan niks uit. Als je begroting maar sluitend is. En als je dan een sluitende begroting met wat credits op je rekening , dus een positief saldo dan ga je naar de categorie 3 en ben je in veilige haven. Ik hoop dat je het snapt.
Dus heel dat gezever over de schuld maakt niets uit, zolang we maar een sluitende begroting hebben en zwarte cijfers draaien?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:57 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dus heel dat gezever over de schuld maakt niets uit, zolang we maar een sluitende begroting hebben en zwarte cijfers draaien?
yup, dat dacht ik ook.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:08   quote  deeplink  
laten we t eens opzoeken!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
ga je gang
craven
 craven - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:14   quote  deeplink  
en? :0)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:21   quote  deeplink  
http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/reglementenbundel%20BV%2004-07-2011%20def.pdf?id=401
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:23   quote  deeplink  
"Dit document kan niet worden geopend"

Kut Android.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
pdf reader downen uit de market
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Meeste PDF kan ik gewoon openen met de standaard app van de SGS2. Maar goed, duiken ff de Market in!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Het bestuur betaald voetbal stelt het financieel ratingsysteem vast op basis waarvan de licentiehouder wordt ingedeeld in categorie I, categorie II of categorie III. De criteria die ten grondslag liggen aan deze categorie-indeling staan vermeld in de licentie-eisen, onderdeel Financieel kader.

waar vinden we die dan?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Licentie-eisen die betrekking hebben op KNVB en UEFA licentiesysteem
F.01
A
Jaarstukken voorzien van controleverklaring en prognose voorzien van rapport van feitelijke bevindingen
F.02
A
Halfjaar-/prognosecijfers voorzien van beoordelingsverklaring
F.03
A
Begroting
F.04
A
Financiële positie licentiehouder
F.05
A
Betalingsachterstand bij betaaldvoetbalorganisatie uit hoofde van transferactiviteiten en het CFK
F.06
A
Betalingsachterstand bij werknemers
F.07
A
Betalingsachterstand bij belastingdienst
F.08
B
Meldplicht betaaldvoetbalorganisaties zijnde schuldeiser
F.09
A
Jaarverslag
F.10
B
Kwartaalrapportage
F.11
A
Break-even
Licentie-eisen die slechts betrekking hebben op UEFA licentiesysteem
F.12
A
Letter of representation
F.13
B
Meldingsplicht significante wijzigingen financiële positie
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
juist??!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
We wachten even op Els
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
lijkt me verstandig, ga ik pitten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Idem
raket
 raket - woensdag 17 augustus 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

pleur lekker zelf op tering debiel.wie ben jij dan eikel
Ik ben raket.En jij bent de internet supporter.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 17 augustus 2011 - 10:10   quote  deeplink  
IN-TER-NET HOOLIGANS!!!! STAND YOUR FORUM AND FIGHT HEUJJJ
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 17 augustus 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 10:08 schreef raket het volgende:

[..]

Ik ben raket.En jij bent de internet supporter.
er zijn zeker 2 getuigen die onder ede kunnen verklaren dat Leon meer is dan dat. Sterker: hij is zelfs in de Kuip gesignaleerd.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 17 augustus 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 10:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Sterker: hij is zelfs in de Kuip gesignaleerd.
Is Leon een kakkerlak????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord zijn de schuldeisers van Feyenoord









0.0104670