BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord zijn de schuldeisers van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 augustus 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:56 schreef Els het volgende:

[..]

Doorgaans beschouw ik artikelen en columns van de NRC niet als rotzooi. Dat ik een artikel hier post houdt ook per definitie niet in dat ik het eens ben met de strekking van het artikel.
Maar laten we nou eens net doen alsof je niet bevooroordeeld en veroordelend gereageerd hebt en gewoon hebt gevraagd hoe ik tegenover het artikel sta. Dan kan ik je laten weten, dat ik, hoewel erg scherp geformuleerd, ik de teneur van het artikel wel onderschrijf. Ik maak me zorgen om de positie die Feyenoord volgend jaar nog zal kunnen innemen in het betaalde voetbal. In het meest gunstige geval zijn de cijfers volgend jaar voldoende en gaan we naar categorie 2. Dat betekent dan dat we voorzichtig kunnen gaan bouwen, en wil geenszins zeggen dat we dan in no time weer meedraaien in de top. In het slechtste geval raken we de licentie kwijt of zijn zelfs failliet. Het derde scenario kan nog zijn dat we kort voor de beoordeling een substantieel aantal spelers te gelde zullen moeten maken en gedoemd zijn om het jaar erop te degraderen.
Als jij het artikel nou eens kritisch doorleest, en afzet tegenover alles wat je ook over de financiële situatie van Feyenoord weet, hoe denk jij er dan over?
Hallo Els,

Het is zelfs mogelijk dat Feyenoord van categorie 1 naar 3 gaat.
En dan is het inderdaad nog steeds niet mogelijk om gelijk weer aan de top te staan, daar zal men geduld voor moeten op zien te brengen. Maar is wil er alleen maar mee zeggen dat ik eerder de KNVB dan lunatics news gelooft betreft de financiele situatie bij Feyenoord!
Ik had het stuk ook gelezen maar deze niet op dit forum gezet omdat de nieuwsbron lunatics news is! Dan hou het voor mij al op. Die willen alleen maar onrust binnen Feyenoord naar mijn mening.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 02:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 00:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hallo Els,

Het is zelfs mogelijk dat Feyenoord van categorie 1 naar 3 gaat.
En dan is het inderdaad nog steeds niet mogelijk om gelijk weer aan de top te staan, daar zal men geduld voor moeten op zien te brengen. Maar is wil er alleen maar mee zeggen dat ik eerder de KNVB dan lunatics news gelooft betreft de financiele situatie bij Feyenoord!
Ik had het stuk ook gelezen maar deze niet op dit forum gezet omdat de nieuwsbron lunatics news is! Dan hou het voor mij al op. Die willen alleen maar onrust binnen Feyenoord naar mijn mening.
Volgens mij heeft Lunatic news het NRC geciteerd of heb ik het niet goed gelezen?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 23 augustus 2011 - 06:37   quote  deeplink  
Lijkt me logisch.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 00:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hallo Els,

Het is zelfs mogelijk dat Feyenoord van categorie 1 naar 3 gaat.
En dan is het inderdaad nog steeds niet mogelijk om gelijk weer aan de top te staan, daar zal men geduld voor moeten op zien te brengen. Maar is wil er alleen maar mee zeggen dat ik eerder de KNVB dan lunatics news gelooft betreft de financiele situatie bij Feyenoord!
Ik had het stuk ook gelezen maar deze niet op dit forum gezet omdat de nieuwsbron lunatics news is! Dan hou het voor mij al op. Die willen alleen maar onrust binnen Feyenoord naar mijn mening.
Hallo,

Ik vraag me af of het mogelijk is om van categorie 1 naar 3 te gaan, het is in elk geval niet waarschijnlijk.
De KNVB heeft 1 keer naar buiten gebracht dat Feyenoord op de goede weg is, baseer jij daar al jouw optimisme op?
Lunatic News heeft een aantal kritische rapporten over de huidige staat van Feyenoord gepubliceerd, maar lijkt ook op voet van oorlog met de huidige directie te leven en de nuance is weg. Ik ben het dus met je eens dat je kritisch naar hun beweringen moet kijken, maar zie niet in waarom alles terzijde geschoven moet worden. Als er niks is, kun je ook niks vinden.
In dit geval schrijft een derde partij, de NRC, een kritisch stuk over Feyenoord, een krant die niet bekend staat als schreeuwerig of stemmingmakend. Je hebt het blijkbaar niet gelezen, want dan wist je dat het een commentaar van de sportredacteur was, en niets met Lunatic te maken heeft. Lunatic heeft het nieuws wel overgenomen. Uiteraard vind ik het heel charmant van je dat je je ogen sluit voor alle kritiek die er mogelijk zou kunnen zijn op (de directie van) Feyenoord, maar weet je zeker dat dit de juiste tactiek is?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 02:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Lunatic news het NRC geciteerd of heb ik het niet goed gelezen?
Nee je hebt het goed gelezen. Lijdensweg draait wel vaker de zaken om.
craven
 craven - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:43 schreef craven het volgende:

[..]

denk dat het eerder andersom is

idd dus
...
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 10:29 schreef craven het volgende:

[..]

...
Uiteraard. Alleen ingezonden brieven worden niet door NRC zelf geschreven, en een enkel ANP stuk.
craven
 craven - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:40   quote  deeplink  
ach zelfs een directeur zitten er wel eens naast....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door craven --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:42   quote  deeplink  
NRC is idd geen flutblaadje.
Het commentaar stelt bovenal vraagtekens bij de huidige financiële onduidelijkheid vanuit directie. Directie voedt daarmee de zorg en onbehagen.
En vanuit dat gegeven kan Feyenoord zich niet de luxe permitteren om 4/5 miljoen voor een speler te laten passeren.
Ik lees niet dat het NRC meer weet over de financiële problematiek.
Ze geeft uitsluitend een opinie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Als Feyenoord nu gewoon eens laat zien waar we staan, zijn we van de dicksuckies af.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:
Als Feyenoord nu gewoon eens laat zien waar we staan, zijn we van de dicksuckies af.
+1000
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:
Als Feyenoord nu gewoon eens laat zien waar we staan, zijn we van de dicksuckies af.
eens, ben er ook wel benieuwd naar, de tegenstand tot nu toe was niet bijster groot....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 09:10   quote  deeplink  
Feyenoord lost schuld af en begint met terugbetalen VvF

600x400-DSCF1140.JPG

Feyenoord heeft na vandaag al meer dan twintig miljoen euro binnengeharkt door uitgaande transfers. En dan moet Stefan de Vrij, volgens de FIFA dé beste verdediger op het WK 2014, nog vertrekken. Van dat geld kan eenderde gebruikt worden om de selectie te versterken, meent De Telegraf.

Al die miljoenen euro's zullen voornamelijk gebruikt worden om de nog resterende schuld af te lossen. Die bedraagt 6 miljoen euro en kan door het transfergeld nog deze zomer weggewerkt worden. Daarnaast wil de club een begin maken met het terugbetalen van de Vrienden van Feyenoord, die over 49% van de aandelen beschikken voor iets meer dan 30 miljoen euro.

Daarmee wordt Feyenoord langzaam weer baas in eigen Kuip. Door die andere belangrijke verplichtingen kan technisch directeur Martin van Geel dus eenderde herinvesteren. Met Khalid Boulahrouz wordt dat budget in ieder geval niet aangetast, de routinier versterkt de Rotterdammers op transfervrije basis.
Bron:Telegraf
tomson
 tomson - dinsdag 15 juli 2014 - 10:30   quote  deeplink  
1/3 is al stukken beter dan een kwart...
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 15 juli 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 09:10 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord lost schuld af en begint met terugbetalen VvF

[ afbeelding ]

Feyenoord heeft na vandaag al meer dan twintig miljoen euro binnengeharkt door uitgaande transfers. En dan moet Stefan de Vrij, volgens de FIFA dé beste verdediger op het WK 2014, nog vertrekken. Van dat geld kan eenderde gebruikt worden om de selectie te versterken, meent De Telegraf.

Al die miljoenen euro's zullen voornamelijk gebruikt worden om de nog resterende schuld af te lossen. Die bedraagt 6 miljoen euro en kan door het transfergeld nog deze zomer weggewerkt worden. Daarnaast wil de club een begin maken met het terugbetalen van de Vrienden van Feyenoord, die over 49% van de aandelen beschikken voor iets meer dan 30 miljoen euro.

Daarmee wordt Feyenoord langzaam weer baas in eigen Kuip. Door die andere belangrijke verplichtingen kan technisch directeur Martin van Geel dus eenderde herinvesteren. Met Khalid Boulahrouz wordt dat budget in ieder geval niet aangetast, de routinier versterkt de Rotterdammers op transfervrije basis.
Bron:Telegraf
Goed bezig.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:15 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Goed bezig.
Zeker weten, schuldeisers aflossen en weer gezond zijn. Dat is een mensenheugenis geleden.
Blij dat een type vd Herik niet meer aan het roer sta ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 15 juli 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Laten we nou eens van het scenario uitgaan dat we voor BMI 8,5 mln krijgen, voor Janmaat 6 mln, voor Pellè 8 mln en voor De Vrij 7,5 mln, komen we uit op transfergelden van 30 mln. Moet hier nog belasting van af? Welk tarief wordt hier dan gehanteerd?
Laten we dat even buiten beschouwing: 30 mln minus de lopende schulden van 6 mln. minus 60 % van 30 mln voor het terugkopen van de aandelen van de vrienden van Feyenoord, blijft er een slordige 6 mln over om wat te investeren plus dat we nog aandelen van 12 mln bij vrienden van Feyenoord hebben uitstaan... netjes toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juli 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Druk bezig met de verdeling van de winsten van Malacia en Sinisterra
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 08 juli 2022 - 15:06   quote  deeplink  
denk niet dat de vrienden daar wat van zien , denk eerder goldman sucks ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juli 2022 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 15:06 schreef kriebel70 het volgende:
denk niet dat de vrienden daar wat van zien , denk eerder goldman sucks ...
Allemaal een beetje
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 juli 2022 - 13:45   quote  deeplink  
Goldman saks vraagt minder rente dan de vrienden ......
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:05   quote  deeplink  
Het AD in 2018:

Dat schrijft het college van b en w aan de gemeenteraad. Het gaat om 17,5 miljoen euro. Het eerste deel à 8 miljoen euro zal tot juni 2018 beschikbaar komen. De overige 9,5 miljoen euro volgt als Feyenoord de plannen voor het nieuwe stadion rond heeft. Stadion Feijenoord nv staat garant bij deze lening, waarbij De Kuip en de exploitatie als onderpand dienen. De club Feyenoord gebruikt daarvoor een klein deel van de zakelijke omzet.

Als ik het goed heb staat Stadion Feyenoord nv. garant voor de lening en dus niet de voetbalclub Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 13:45 schreef piet de paler het volgende:
Goldman saks vraagt minder rente dan de vrienden ......
Leg eens uit Piet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:07   quote  deeplink  
Klopt ,voorlopig geen rendement voor de vrienden van de Kuip.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2022 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:05 schreef Leonidas1 het volgende:
Het AD in 2018:

Dat schrijft het college van b en w aan de gemeenteraad. Het gaat om 17,5 miljoen euro. Het eerste deel à 8 miljoen euro zal tot juni 2018 beschikbaar komen. De overige 9,5 miljoen euro volgt als Feyenoord de plannen voor het nieuwe stadion rond heeft. Stadion Feijenoord nv staat garant bij deze lening, waarbij De Kuip en de exploitatie als onderpand dienen. De club Feyenoord gebruikt daarvoor een klein deel van de zakelijke omzet.

Als ik het goed heb staat Stadion Feyenoord nv. garant voor de lening en dus niet de voetbalclub Feyenoord.
Heb ik ook idd altijd begrepen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 juli 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Leg eens uit Piet.
d:-))
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-))
Komt niet
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 juli 2022 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Komt niet
Joh…
kriebel70
 kriebel70 - zaterdag 09 juli 2022 - 15:25   quote  deeplink  
volgens mij geen rente en geen dividend naar de vrienden gegaan .
ar
 ar - zaterdag 09 juli 2022 - 15:27   quote  deeplink  
Niemand weet het
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 15:25 schreef kriebel70 het volgende:
volgens mij geen rente en geen dividend naar de vrienden gegaan .
Dividend was 4 procent is alleen bij positief eigen vermogen van minimaal 3 miljoen. Aanpassingen recentelijk: het jaarlijkse dividend is verlaagd van maximaal 4% naar maximaal 2%, waarbij toekenning van dit dividend opnieuw alleen zal plaatsvinden als de financiële resultaten en financiële positie van Feyenoord dat toelaten. Om die reden is in 2019 wederom geen dividend aan de VvF uitgekeerd. Het in enig jaar niet uitkeren van dividend, leidt op basis van de aangepaste afspraken in een volgend jaar tot een eenmalige verhoging van het dividend tot 3%, echter alleen wanneer de liquiditeitspositie van Feyenoord dat toelaat.

Zijn niet echt schokkend hoge percentages ..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 juli 2022 - 17:16   quote  deeplink  
Goldman saks heeft als tegewaarde de spelersgroep, de vrienden niet dan krijg je volgens mij een hogere rente
Misschien een keer een verzoek om digitaal de boeken openbaar te maken ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 17:44   quote  deeplink  
Oké Piet. Stuur ff mailtje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2022 - 18:48   quote  deeplink  
Hahaha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 09 juli 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:
Oké Piet. Stuur ff mailtje
Dit is zonder bron hahahaha.
Ik meen zoiets gelezen te hebben, dat de vrienden toen een hoog risico liepen.
Het is en was dus geen gift zoals sommigen denken , de enige die een gift deed was perridon, en Pim
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 19:25   quote  deeplink  
Op de Feyenoord website staat exact wat de VvF is doet en krijgt
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 juli 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 19:25 schreef Stylzz het volgende:
Op de Feyenoord website staat exact wat de VvF is doet en krijgt
Maar is dat niet iets anders dan de kasboeken.
Ik kan geen cijfertjes waarnemen ,
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2022 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 09:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar is dat niet iets anders dan de kasboeken.
Ik kan geen cijfertjes waarnemen ,
Eerst dit lezen:

https://www.versbeton.nl/2013/10/de-vrienden-van-feyenoord-de-minst-transparante-partij-binnen-de-volksclub/

Vervolgens dit:

https://www.indehekken.net/vrienden-van-feyenoord-gijzelen-van-een-volksclub/

Dan dit:
https://www.feyenoord.nl/de-club/organisatie/vrienden-van-feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 juli 2022 - 10:30   quote  deeplink  
Bevestigd veel van wat ik zeg ........
kriebel70
 kriebel70 - zondag 10 juli 2022 - 10:31   quote  deeplink  
ach ja , is al eeuwen zo , wie betaald bepaald . , de club had er zonder steun niet meer geweest in zijn huidige vorm .. binnen de stico zit ook een hoop geld, en een hoop stoeltjes ..
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2022 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 10:30 schreef piet de paler het volgende:
Bevestigd veel van wat ik zeg ........
En juist weer niet. Er is veel veranderd
Denk dat Feyenoord er wel goed aan doet zo snel mogelijk de aandelen terug te kopen.
Scheel weer stemmen met ogenschijnlijk eigenbelang minder.
Al hebben ze al een stuk beperktere macht.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 juli 2022 - 16:31   quote  deeplink  
Ik hoop op doorzettende verbeteringen
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2022 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 16:31 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoop op doorzettende verbeteringen
Uitkopen. Z.s.m
Stadion kopen.
En dan doorbouwen. Maar is een proces met een heeeeeele lange adem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 juli 2022 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 16:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Uitkopen. Z.s.m
Stadion kopen.
En dan doorbouwen. Maar is een proces met een heeeeeele lange adem
Kan je het stadion kopen zonder hun huidige directie?
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2022 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 16:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je het stadion kopen zonder hun huidige directie?
Ja.
Alleen niet zonder de schulden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 juli 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 17:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja.
Alleen niet zonder de schulden
Ik denk dat de schulden een schijntje is vergeleken bij de onkunde van van Merwijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2022 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat de schulden een schijntje is vergeleken bij de onkunde van van Merwijk.
Of de dubbele agenda
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 juli 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Of de dubbele agenda
Ja dat zal het waarschijnlijk zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 september 2022 - 07:58   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de mogelijkheid om de aandelen van de Vrienden van Feyenoord versneld terug te kopen. Op die manier zou de club weer wat meer van zijn vrijheid herwinnen, zo meldt het Financieel Dagblad (FD) in de rekenrubriek Bartjens.

Volgens het FD ligt de club aan banden sinds het in 2010 in financiële nood belandde en circa dertig Vrienden van Feyenoord (VvF) een faillissement voorkwamen. Deze groep kapitaalkrachtige supporters legden gezamenlijk 32,6 miljoen euro op tafel en kregen daarvoor 49% van de aandelen. Naast de aandelen mogen de VvF twee mensen voordragen voor de Raad van Commissarissen en twee voor de Stichting Continuïteit Feyenoord, dat het meerderheidsaandeel bezit.

Van het startbedrag is inmiddels 4,6 miljoen euro afbetaald. Wat rest is een openstaand bedrag van 28 miljoen. Het FD schrijft dat Feyenoord contractueel gerechtigd is om 15% van de Europese gelden en 20% van de transferopbrengsten te gebruiken om aandelen terug te kopen. Gezien de afgelopen zomermaanden is dit hét moment voor de club om zeggenschap te herwinnen.

Zo heeft het bereiken van de Conference League finale de club naar verluidt 14 miljoen opgeleverd, waardoor 2 miljoen mag worden uitgekeerd aan de VvF. Met de verkopen van Marcos Senesi, Luis Sinisterra, Tyrell Malacia, Fredrik Aursnes en Bryan Linssen werd 68,3 miljoen opgehaald (exclusief bonussen). Daar dienen afschrijvingen op de contractduur, doorverkooppercentages en solidariteitsvergoedingen van te worden afgetrokken.

Het FD berekende dat er 60,8 miljoen van de transferinkomsten overblijft, waarvan 20% mag worden aangewend voor het aflossen van de VvF. Oftewel 12,2 miljoen. Tesamen met de afspraak omtrent Europese opbrengsten, is Feyenoord gerechtigd om voor ruim 14 miljoen euro aan aandelen terug te kopen. Daarmee zou de invloed van de VvF in theorie kunnen afnemen naar 21% van de oorspronkelijke 49%.
Leuv
 Leuv - dinsdag 13 september 2022 - 09:23   quote  deeplink  
Ik zeg doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord zijn de schuldeisers van Feyenoord









0.0309040