BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord zijn de schuldeisers van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 08:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jammer dat je zo reageert, bosi heeft gelijk met zijn opmerking over je veranderde reageren de afgelopen dagen. Helaas blijkt nu ook weer dat een ware aard zich niet verloochent.
Soms denk je iets menselijks in Lijdensweg te bespeuren en dan met 1 opmerking laat hij weer zien dat dat een illusie bleek te zijn.... Ik heb ergens vernomen dat hij leidinggevende is? Je zou in zijn team zitten en onder zo'n pretentieuze eikel moeten werken... bah bah.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 08:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Soms denk je iets menselijks in Lijdensweg te bespeuren en dan met 1 opmerking laat hij weer zien dat dat een illusie bleek te zijn.... Ik heb ergens vernomen dat hij leidinggevende is? Je zou in zijn team zitten en onder zo'n pretentieuze eikel moeten werken... bah bah.
dat dacht ik nou ook, iets menselijks te bespeuren.. ik gaat nooit meer op mn gevoel af hahahah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 08:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Soms denk je iets menselijks in Lijdensweg te bespeuren en dan met 1 opmerking laat hij weer zien dat dat een illusie bleek te zijn.... Ik heb ergens vernomen dat hij leidinggevende is? Je zou in zijn team zitten en onder zo'n pretentieuze eikel moeten werken... bah bah.
types zoals hem vind je overal,nu ook op mijn werk zo,n man als chef.
ik heb net een nieuwe baan maar al moet ik nog bij 50 nieuwe werkgevers beginnen
ik verdom het om onder eikels te werken.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

types zoals hem vind je overal,nu ook op mijn werk zo,n man als chef.
ik heb net een nieuwe baan maar al moet ik nog bij 50 nieuwe werkgevers beginnen
ik verdom het om onder eikels te werken.
Zo'n eikel als chef houd je niet vol. Dan inderdaad maar ergens anders heen. Jij bent glaszetter toch? ooit aan gedacht om freelance te werken? Ik zet aanbouwen neer en kan wel een goede glaszettert gebruiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:04 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zo'n eikel als chef houd je niet vol. Dan inderdaad maar ergens anders heen. Jij bent glaszetter toch? ooit aan gedacht om freelance te werken? Ik zet aanbouwen neer en kan wel een goede glaszettert gebruiken.
klopt,ik ben ook timmerman en heb ook 4 jaar me eigen bedrijfje gehad pietj.
aanbouwen dakkappelen en verbouwingen deed ik tot ik last van een huidziekte kreeg
met nog ergere huidallegien erbij.daarna ben ik idd in de glasvliesgevels gegaan en nog meer
glaswerken.daar is geld in te verdienen als zelfstandige.maar ik durf niet meer zo erg.
craven
 craven - donderdag 18 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt,ik ben ook timmerman en heb ook 4 jaar me eigen bedrijfje gehad pietj.
aanbouwen dakkappelen en verbouwingen deed ik tot ik last van een huidziekte kreeg
met nog ergere huidallegien erbij.daarna ben ik idd in de glasvliesgevels gegaan en nog meer
glaswerken.daar is geld in te verdienen als zelfstandige.maar ik durf niet meer zo erg.
Vraag is heb je de behoefte eraan om als ZZPer weer aan de slag te gaan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:42 schreef craven het volgende:

[..]

Vraag is heb je de behoefte eraan om als ZZPer weer aan de slag te gaan
ik denk dat het op termijn jaarlijks een verschil is tussen de veertig en vijftig duizend in een jaar.
de tijd die hier dan savonds besteed vervalt dus je heb een punt hahaha
nee als je de vrijheid en verantwoordelijkheid als zelfstandige heb geproeft
is het erg moeilijk om bij een werkgever te kloten,tenzij het een
profesioneel bedrijf is waar iedereen met z,n vak bezig is en minder met zijn
positie verbetering tenkoste van andere.ik wil werken voor een werkgever en niet
voor een strever die over jou rug promotie probeerd te verdienen.
craven
 craven - donderdag 18 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik denk dat het op termijn jaarlijks een verschil is tussen de veertig en vijftig duizend in een jaar.
de tijd die hier dan savonds besteed vervalt dus je heb een punt hahaha
nee als je de vrijheid en verantwoordelijkheid als zelfstandige heb geproeft
is het erg moeilijk om bij een werkgever te kloten,tenzij het een
profesioneel bedrijf is waar iedereen met z,n vak bezig is en minder met zijn
positie verbetering tenkoste van andere.ik wil werken voor een werkgever en niet
voor een strever die over jou rug promotie probeerd te verdienen.
Ik snap het, bovendien lijkt me het soms best wel lastig om als ZZPer alles onder controle te houden(boekhouding/rekeningen/facturen etc)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 12:01 schreef craven het volgende:

[..]

Ik snap het, bovendien lijkt me het soms best wel lastig om als ZZPer alles onder controle te houden(boekhouding/rekeningen/facturen etc)
valt wel mee joh,factureren en de rekeningen netjes ordenen is het belangerijkste.
netjes en overzichtelijk houden voor de boekhouder.het werk binnen halen is belangerijk en
nog belangerijker is er een tevreden klant er aan over houden.
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 18 augustus 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:06 schreef sportdwaas het volgende:
Het is heel simpel zolang we de exacte voorwaarden van de omzetting van schuld in aandelen niet kennen moet je ervan uitgaan dat het een voorwaardelijke omzetting betreft. Ik vermoed (en dat is inderdaad een vermoeden dat ik baseer op wat ik feitelijk zie gebeuren is) dat er nog niet aan alle voorwaarden is voldaan en dat tot die tijd alle transferinkomsten rechtstreeks naar de schuldeisers gaan (waaronder de VvF)

Want een volgens het rekensommetje van VvF en de transferinkomsten zou de schuld, uitgaande van een begin van € 51 mio staan op 10 miljoen. 10 miljoen is een restschuld op basis waarvan de KNVB Feyenoord niet in categorie 1 kan houden. Met andere woorden de schuld moet dus wel hoger zijn en dat kan mede komen door een slecht exploitatieresultaat in 2010/2011
Hoe kom jij nou aan die bedragen en die wijsheden, joh? Hoe weet jij nou dat Feyenoord niet in categorie 1 zou blijven als de schuld rond de 10 miljoen euro zou zitten? Werk jij bij de KNVB ofzo? Een schuld is een schuld en je kunt van mij aannemen dat juist bij clubs die van een grote schuld afkomen de KNVB extra kritisch zal zijn voordat men die club weer een categorie hoger plaatst. En als ik onzin uitkraam, kom dan maar eens met feiten! Je weet niets over de exacte cijfers, je weet niets over de richtlijnen van de KNVB. Pim Blokland maakt zich echt niet druk over jouw mening en de mening van de zogenaamde Varkenoordgroep. Zolang er groeperingen zijn die zonder feitenkennis maar blijven schreeuwen dat het allemaal kut is en dat het k*nkerbestuur maar op moet rotten en meer van dat soort wartaal, dan blijven de extra investeerders die we zo hard nodig hebben gewoon lekker weg. Zou ik ook doen als ik een groot bedrijf had. Ik zou me nooit met dat soort klojos in willen laten.

Ik wil ook jou, Sportdwaas, vragen om nu een keer te stoppen met speculeren en schrijven over zaken waar je geen inzicht in hebt. Je zult er niks mee bereiken, alleen maar onrust zaaien. En dat is gewoon niet goed voor de club.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 augustus 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

markie
hoe kan je het er nou mee eens zijn als je het per wedstrijd bekijkt?
is dan een beetje tegenstrijdig als feyenoord met 3-0 wint en feyenoord
heeft ook nog eens de speler van de week met 2 doelpunten en een assisit
Ik ben gewoon een blije eikel als we gewonnen hebben maar tussen de wedstrijden door slaat de twijfel weer toe. Ik vond Cabral tegen Roda beter spelen dan tegen Excelsior. Ook omdat hij wat meer oog leek te hebben voor zijn medespelers. Maar met één zwaluw kijk je nog geen koe in de kont. Ik zou graag weer eens een reeks zien van 7 à 8 gewonnen wedstrijden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 12:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een blije eikel als we gewonnen hebben maar tussen de wedstrijden door slaat de twijfel weer toe. Ik vond Cabral tegen Roda beter spelen dan tegen Excelsior. Ook omdat hij wat meer oog leek te hebben voor zijn medespelers. Maar met één zwaluw kijk je nog geen koe in de kont. Ik zou graag weer eens een reeks zien van 7 à 8 gewonnen wedstrijden.
ja zo ziet ik het,maar ik denk dan als hij dit kan vasthouden is het beter dan ryo.
het is een jongen die nog zoekende is en dat kan volgende wedsrijd weer helemaam
klote zijn maar nu was hij goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 13:06   quote  deeplink  
ik zit trouwens op een natte pier te vissen en dat valt ook al niet mee hahaha
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 18 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 12:47 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Hoe kom jij nou aan die bedragen en die wijsheden, joh? Hoe weet jij nou dat Feyenoord niet in categorie 1 zou blijven als de schuld rond de 10 miljoen euro zou zitten? Werk jij bij de KNVB ofzo? Een schuld is een schuld en je kunt van mij aannemen dat juist bij clubs die van een grote schuld afkomen de KNVB extra kritisch zal zijn voordat men die club weer een categorie hoger plaatst. En als ik onzin uitkraam, kom dan maar eens met feiten! Je weet niets over de exacte cijfers, je weet niets over de richtlijnen van de KNVB. Pim Blokland maakt zich echt niet druk over jouw mening en de mening van de zogenaamde Varkenoordgroep. Zolang er groeperingen zijn die zonder feitenkennis maar blijven schreeuwen dat het allemaal kut is en dat het k*nkerbestuur maar op moet rotten en meer van dat soort wartaal, dan blijven de extra investeerders die we zo hard nodig hebben gewoon lekker weg. Zou ik ook doen als ik een groot bedrijf had. Ik zou me nooit met dat soort klojos in willen laten.

Ik wil ook jou, Sportdwaas, vragen om nu een keer te stoppen met speculeren en schrijven over zaken waar je geen inzicht in hebt. Je zult er niks mee bereiken, alleen maar onrust zaaien. En dat is gewoon niet goed voor de club.
Ten eerste ik schreeuw helemaal niet dat het bestuur weg moet etc. Ten tweede baseer ik mij op cijfers van NV Stadion Feyenoord, de NV Feyenoord (lopen meer dan een jaar achter) en organisatorische veranderingen zoals de Stichting Continuiteit Feyenoord. Ik heb geen enkel (financieel) belang in de topsportwereld nog een andere functie daarin. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van Feyenoord. Ik ken niemand binnen de BVO, Sportclub of Stadion persoonlijk. Ik heb ook geen enkel idee wie er in de Varkenoord Groep zit.

Wat ik constateer is dat de inkomsten van het Stadion teruglopen door gebrek aan activiteiten, teruglopend aantal wedstrijden (van Feyenoord en Interlands) en concerten. Het Stadion beantwoordt ondanks de renovaties in de jaren negentig niet geheel meer aan de eisen die organisatoren stellen.

Door het achterblijven van met name de sportieve prestaties van Feyenoord1 en de financiele risico's die er genomen zijn in de BVO staat alles onder zware druk.

Ik begrijp dat het bestuur van de BVO en de investeerders hard werken om de schuld te saneren om te voorkomen dat de proflicentie wordt ingetrokken of dat er, een faillissement van de BVO volgt.

Omdat het bestuur van de BVO en de investeerders een groot beroep doen op de supporters hun club (financieel) te steunen ben ik de mening toegedaan dat er financieel open kaart gespeeld moet worden en dat er inzichtelijk moet worden gemaakt hoe de club er echt voor staat. Het moet niet verpakt worden in ingewikkelde verhalen etc.

Naar mijn mening voorkomt openheid juist dat er onrust is. Ook de zogenaamde harde kern van de supporters (waartoe ik mijzelf niet reken) moet je serieus nemen. Voor die mensen is Feyenoord hun alles en daar mag je best wat voor terug doen.

Ik vind dat Gudde het redelijk doet maar hij heeft natuurlijk geen greep op het sportieve gebeuren. Met van Geel heeft Feyenoord een kundige TD in dienst die minder geilt op zichzelf dan de vorige. Ook de trainersstaf van Feyenoord1 ziet er beter uit dan voorheen. Er is voorzichtig reden tot optimisme.

Bij de bepaling van de categorieen door de KNVB gaat het met name om drie zaken:

1. exploitatieresultaat
2. stand van het eigen vermogen
3. verhouding salarissen ten opzichte van de inkomsten

Alleen in categorie 3 scoort Feyenoord een voldoende vanwege de cashflow die het legioen en de sponsoren realiseren. Ook is er inmiddels aardig bespaard op dat gebied. Onduidelijkheid is er wat mij betreft met name over de stand van het eigen vermogen en het exploitatie resultaat. Juist gezien de inspanningen van de VvF vind ik dat verontrustend.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik zit trouwens op een natte pier te vissen en dat valt ook al niet mee hahaha
Pas maar op, die pier kruipt zo je reet in.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 11:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik denk dat het op termijn jaarlijks een verschil is tussen de veertig en vijftig duizend in een jaar.
de tijd die hier dan savonds besteed vervalt dus je heb een punt hahaha
nee als je de vrijheid en verantwoordelijkheid als zelfstandige heb geproeft
is het erg moeilijk om bij een werkgever te kloten,tenzij het een
profesioneel bedrijf is waar iedereen met z,n vak bezig is en minder met zijn
positie verbetering tenkoste van andere.ik wil werken voor een werkgever en niet
voor een strever die over jou rug promotie probeerd te verdienen.
Juist, ik doe nu beiden omdat ik net aan het opstarten ben, maar om eerlijk te zijn als ik morgen kan stoppen bij mijn baas deed ik het meteen.

Weet je waar je de allergie van had? Isolatie materiaal?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 augustus 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik zit trouwens op een natte pier te vissen en dat valt ook al niet mee hahaha
En wat gevangen ?
Als ik je zie zal ik zwaaien,ik zwaai altijd naar alle pier vissers.
Alleen rennen ze altijd weg van onze golfjes
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 08:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jammer dat je zo reageert, bosi heeft gelijk met zijn opmerking over je veranderde reageren de afgelopen dagen. Helaas blijkt nu ook weer dat een ware aard zich niet verloochent.
Het blijkt maar weer wat voor luiwammes jij ben!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 augustus 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 21:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijkt maar weer wat voor luiwammes jij ben!
En weer..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 augustus 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 07:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hmm, dacht de afgelopen dagen een andere toon in je posts te bespeuren. Jammer zo'n antwoord, op een legitieme vraag.
Ja wat moet ik hiermee, ik hou niet van kwakzalvers die alles uitgelegd willen hebben.
Geen woorden maar daden!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 21:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijkt maar weer wat voor luiwammes jij ben!
en dat is alles wat je kan zeggen? blijkbaar heb je het nodig om meteen iemand een stempel op te plakken.
Daarnaast is de gekozen term ongelukkig gekozen, het geeft niet weer wat de situatie was. Analytisch vermogen schijnt niet sterk ontwikkelt te zijn? Toch wel raar voor een leidinggevende van 650 man.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja wat moet ik hiermee, ik hou niet van kwakzalvers die alles uitgelegd willen hebben.
Geen woorden maar daden!
Kwakzalvers? term wederom ongelukkig gekozen. zie verder voorgaande post.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 augustus 2011 - 21:30   quote  deeplink  
We hebben het steeds over finaciele schulden van Feyenoord
veel hoger is de geestelijke schuld die ze hebben bij de trouwe fans.
Elk jaar denken we het gaat goed en elk jaar zitten we met een enorm schuld gevoel.
Dus begin eerst maar eens met het inlossen van de geestelijke schuld.
Een begin is om Fer te houden ter inlossing van onze schuld ,misschien komen we wel bij de eerste 6.De enige angst die ik dan heb dat onze fans zich in Europa weer gaan misdragen hebben we weer financiële en geestelijk schulden
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 21:30 schreef piet de paler het volgende:
We hebben het steeds over finaciele schulden van Feyenoord
veel hoger is de geestelijke schuld die ze hebben bij de trouwe fans.
Elk jaar denken we het gaat goed en elk jaar zitten we met een enorm schuld gevoel.
Dus begin eerst maar eens met het inlossen van de geestelijke schuld.
Een begin is om Fer te houden ter inlossing van onze schuld ,misschien komen we wel bij de eerste 6.De enige angst die ik dan heb dat onze fans zich in Europa weer gaan misdragen hebben we weer financiële en geestelijk schulden
dat zijn inderdaad fans, ik hoop dat de supporters dan eens op staan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja wat moet ik hiermee, ik hou niet van kwakzalvers die alles uitgelegd willen hebben.
Geen woorden maar daden!
Nog even een tip voor je:
http://forum.headliner.nl/topic-15697/#608705
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 13:54 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Pas maar op, die pier kruipt zo je reet in.
Hahaha nee ik stond op een pier met zagers pietje.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha nee ik stond op een pier met zagers pietje.
nog wat gevangen?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha nee ik stond op een pier met zagers pietje.
aha, tja je zult het maar hebben. Een natte pier schiet zo naar binnen en dan ben je hem kwijt ;-)

50 kilo forel gevangen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 13:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Juist, ik doe nu beiden omdat ik net aan het opstarten ben, maar om eerlijk te zijn als ik morgen kan stoppen bij mijn baas deed ik het meteen.

Weet je waar je de allergie van had? Isolatie materiaal?
Verlijming en kleurstoffen in schoenen kitten lijmen verfen kleur en smaakstoffen stabilisatoren aromas kruiden noten zoetstoffen snoep frisdrank alcehol gras berk en diverse andere bloeiende bomen en planten en lijdensweg.
Nee echt heel veel,in het acedemisch ziekenhuis in leiden vonden ze mij bijzonder.ik had die status liever op
de studenten vereniging huppelkutje maar het mocht niet baten hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:37 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

aha, tja je zult het maar hebben. Een natte pier schiet zo naar binnen en dan ben je hem kwijt ;-)

50 kilo forel gevangen?
Twee zeebaarsjes maar waren te klein pietje.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verlijming en kleurstoffen in schoenen kitten lijmen verfen kleur en smaakstoffen stabilisatoren aromas kruiden noten zoetstoffen snoep frisdrank alcehol gras berk en diverse andere bloeiende bomen en planten en lijdensweg.
Nee echt heel veel,in het acedemisch ziekenhuis in leiden vonden ze mij bijzonder.ik had die status liever op
de studenten vereniging huppelkutje maar het mocht niet baten hahaha
Jezus, leef je nu in een plastic bubbel, of neem je de uitslag, jeuk en 1000 kilo medicijnen op de koop toe?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 18 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verlijming en kleurstoffen in schoenen kitten lijmen verfen kleur en smaakstoffen stabilisatoren aromas kruiden noten zoetstoffen snoep frisdrank alcehol gras berk en diverse andere bloeiende bomen en planten en lijdensweg.
Nee echt heel veel,in het acedemisch ziekenhuis in leiden vonden ze mij bijzonder.ik had die status liever op
de studenten vereniging huppelkutje maar het mocht niet baten hahaha
en lijdensweg... hahaha droog.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:40 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jezus, leef je nu in een plastic bubbel, of neem je de uitslag, jeuk en 1000 kilo medicijnen op de koop toe?
Uhhhm plasticzakken in mijn schoenen omdat vijfhonderd euro schoenen ook niet helpen.
De reuma maakt een plank van me en oud in de beweging maar de jeuk is klote.daar word je
soms helemaal gek van.het belangerijkste is om je centen te verdienen ook al is dat wat minder
maar er moet wel een bepaalde goede sfeer hangen anders ben ik weg.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:40 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jezus, leef je nu in een plastic bubbel, of neem je de uitslag, jeuk en 1000 kilo medicijnen op de koop toe?
bubbleBoy.jpg

Hahahaha, zie 'm al in de Kuip lopen :P

Maar ff serieus, niet om je voor lul te zetten Leon, is verdomme een flinke lijst die je noemt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en lijdensweg... hahaha droog.
Maar ik heb niet gelogen:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hahahaha, zie 'm al in de Kuip lopen :P

Maar ff serieus, niet om je voor lul te zetten Leon, is verdomme een flinke lijst die je noemt!
Ja witte lijst met sambal bijen zijn lekkerder ;)
Els
 Els - maandag 22 augustus 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Bron: Lunatic News

Het NRC heeft vandaag een katern ingeruimd speciaal voor Feyenoord. De kraai boven de Kuip. Spijkerhard en recht voor zijn raap. Gelukkig zijn er supporters die het nog wel snappen

De kraai boven de Kuip

Wat is de overeenkomst tussen AGOVV, Roda JC en Feyenoord? Dat ze afgelopen weekend alle drie hun wedstrijd niet wonnen? Ook. Maar vooral: dat ze de drie enige voetbalclubs zijn die al sinds 2009 in categorie 1′ staan. Daarin deelt de licentiecommissie van de KNVB de clubs in waarvan de financiële huishouding als onvoldoende wordt bestempeld. Het gebeurde afgelopen week opnieuw.

Voor AGOVV, Roda JC en Feyenoord is onvoldoende een eufemisme. Op de rand van de afgrond is een betere beschrijving. Er zijn gelukkig nog wel supporters die dat wel doorhebben. Die van Feyenoord sjouwden laatst symbolisch een doodskist met zich mee.

Voor Feyenoord geldt dat de begrafenis over minder dan een jaar, in juni 2012, kan plaatshebben. Als de club dan, na drie jaar en tien beoordelingen, nog steeds geen fatsoenlijke cijfers kan tonen, geldt de regel dat ze haar licentie kwijtraakt. Met andere woorden: ophoudt te bestaan als bvo. betaaldvoetbalorganisatie. Afgaande op de woorden van algemeen directeur Eric Gudde weten ze dat heus wel in Rotterdam. Feyenoord heeft een herstelplan. Gudde: Sterker nog, we zijn al heel ver met de uitvoering ervan. Alleen: die woorden dateren van juli 2009.

Sinds enkele maanden heeft Feyenoord een nieuwe technisch directeur, Martin van Geel. Is hij de redder in nood? Nou, drie maanden na zijn komst in 2009 als directeur bij Roda JC belandde deze club in categorie 1. En zat daarin nog altijd toen Van Geel de bvo deze zomer verliet. De kraai vliegt boven de stadions van Roda in Kerkrade en van AGOVV in Apeldoorn zelfs nog wat lager dan boven de Kuip.

Kan Feyenoord het zich veroorloven om de miljoenen aft e wijzen die FC Twente biedt voor Leroy Fer? Nee dus. Of de verplichte doorbetaling van de ex-trainers Mario Been en Leon Vlemmings voor zijn rekening te nemen, omdat er zo nodig een nieuwe coach moest komen? Ook niet. Maar het gebeurt wel, bij het Griekenland onder de bvos in Nederland.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:22 schreef Els het volgende:
Bron: Lunatic News

Het NRC heeft vandaag een katern ingeruimd speciaal voor Feyenoord. De kraai boven de Kuip. Spijkerhard en recht voor zijn raap. Gelukkig zijn er supporters die het nog wel snappen

De kraai boven de Kuip

Wat is de overeenkomst tussen AGOVV, Roda JC en Feyenoord? Dat ze afgelopen weekend alle drie hun wedstrijd niet wonnen? Ook. Maar vooral: dat ze de drie enige voetbalclubs zijn die al sinds 2009 in categorie 1′ staan. Daarin deelt de licentiecommissie van de KNVB de clubs in waarvan de financiële huishouding als onvoldoende wordt bestempeld. Het gebeurde afgelopen week opnieuw.

Voor AGOVV, Roda JC en Feyenoord is onvoldoende een eufemisme. Op de rand van de afgrond is een betere beschrijving. Er zijn gelukkig nog wel supporters die dat wel doorhebben. Die van Feyenoord sjouwden laatst symbolisch een doodskist met zich mee.

Voor Feyenoord geldt dat de begrafenis over minder dan een jaar, in juni 2012, kan plaatshebben. Als de club dan, na drie jaar en tien beoordelingen, nog steeds geen fatsoenlijke cijfers kan tonen, geldt de regel dat ze haar licentie kwijtraakt. Met andere woorden: ophoudt te bestaan als bvo. betaaldvoetbalorganisatie. Afgaande op de woorden van algemeen directeur Eric Gudde weten ze dat heus wel in Rotterdam. Feyenoord heeft een herstelplan. Gudde: Sterker nog, we zijn al heel ver met de uitvoering ervan. Alleen: die woorden dateren van juli 2009.

Sinds enkele maanden heeft Feyenoord een nieuwe technisch directeur, Martin van Geel. Is hij de redder in nood? Nou, drie maanden na zijn komst in 2009 als directeur bij Roda JC belandde deze club in categorie 1. En zat daarin nog altijd toen Van Geel de bvo deze zomer verliet. De kraai vliegt boven de stadions van Roda in Kerkrade en van AGOVV in Apeldoorn zelfs nog wat lager dan boven de Kuip.

Kan Feyenoord het zich veroorloven om de miljoenen aft e wijzen die FC Twente biedt voor Leroy Fer? Nee dus. Of de verplichte doorbetaling van de ex-trainers Mario Been en Leon Vlemmings voor zijn rekening te nemen, omdat er zo nodig een nieuwe coach moest komen? Ook niet. Maar het gebeurt wel, bij het Griekenland onder de bvos in Nederland.
Overdrijven is ook een kunst! Zolang we niet alle ins en outs kennen kunnen we blijven gokken! Er is al meerdere malen door de KNVB bekend gemaakt dat Feyenoord zeer goed bezig is. Dus daar hou ik me maar aan vast in plaats van jou roddel....
Els
 Els - maandag 22 augustus 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst! Zolang we niet alle ins en outs kennen kunnen we blijven gokken! Er is al meerdere malen door de KNVB bekend gemaakt dat Feyenoord zeer goed bezig is. Dus daar hou ik me maar aan vast in plaats van jou roddel....
Ik schrijf niet voor de NRC, maar leuk dat je dat wel denkt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Blijft staan dat e.e.a. ondoorzichtig is, dat wel. Er komt weinig financieel nieuws naar buiten vanuit het Maasgebouw.
Dat is verwijtbaar.
En ik denk dat ze voor Fer zeker willen cashen, en eerst afwachten of Twente de groepsfase haalt woensdag. Dan wordt het cashen nog beter.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:31 schreef Els het volgende:

[..]

Ik schrijf niet voor de NRC, maar leuk dat je dat wel denkt.
Ja hallo beste Els, jij neem die rotzooi van het NRC toch over?
craven
 craven - maandag 22 augustus 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Ze laat alleen zien wat er geschreven wordt....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:38 schreef craven het volgende:
Ze laat alleen zien wat er geschreven wordt....
Dat klopt.... goeie opmerking!!
craven
 craven - maandag 22 augustus 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt.... goeie opmerking!!
weet ik, alleen jij bindt daar een vooroordeel aan vast
craven
 craven - maandag 22 augustus 2011 - 23:41   quote  deeplink  
;)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:38 schreef craven het volgende:
Ze laat alleen zien wat er geschreven wordt....
Maar wel een 'goeie' bron he: Lunatics news. De oproerkraaiers van de bovenste plank!
Als dat je informatie bron moet zijn, dan is het wel triest gesteld met de NRC!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:41 schreef craven het volgende:

[..]

weet ik, alleen jij bindt daar een vooroordeel aan vast
elk nadeel heeft zijn voordeel toch?
craven
 craven - maandag 22 augustus 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar wel een 'goeie' bron he: Lunatics news. De oproerkraaiers van de bovenste plank!
Als dat je informatie bron moet zijn, dan is het wel triest gesteld met de NRC!!
denk dat het eerder andersom is

idd dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door craven --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Pffff
Els
 Els - maandag 22 augustus 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 23:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja hallo beste Els, jij neem die rotzooi van het NRC toch over?
Doorgaans beschouw ik artikelen en columns van de NRC niet als rotzooi. Dat ik een artikel hier post houdt ook per definitie niet in dat ik het eens ben met de strekking van het artikel.
Maar laten we nou eens net doen alsof je niet bevooroordeeld en veroordelend gereageerd hebt en gewoon hebt gevraagd hoe ik tegenover het artikel sta. Dan kan ik je laten weten, dat ik, hoewel erg scherp geformuleerd, ik de teneur van het artikel wel onderschrijf. Ik maak me zorgen om de positie die Feyenoord volgend jaar nog zal kunnen innemen in het betaalde voetbal. In het meest gunstige geval zijn de cijfers volgend jaar voldoende en gaan we naar categorie 2. Dat betekent dan dat we voorzichtig kunnen gaan bouwen, en wil geenszins zeggen dat we dan in no time weer meedraaien in de top. In het slechtste geval raken we de licentie kwijt of zijn zelfs failliet. Het derde scenario kan nog zijn dat we kort voor de beoordeling een substantieel aantal spelers te gelde zullen moeten maken en gedoemd zijn om het jaar erop te degraderen.
Als jij het artikel nou eens kritisch doorleest, en afzet tegenover alles wat je ook over de financiële situatie van Feyenoord weet, hoe denk jij er dan over?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord zijn de schuldeisers van Feyenoord









0.0138099