BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Goedenmiddag forumleden

Hierbij is het eerste FC Twente offtopic - topic geopend, hier kun je vrij alle fustraties kwijt zolang dit maar binnen de forumregels blijft. Tot op heden gebeurde dit vooral op andere topics die daar eigenlijk niet voor bedoeld waren en nu hoeft dat dus niet meer. Wil je iets kwijt over Twente of over je fustraties tegen Twente dan kan dat hier.

Dus Han als je zelfverzonnen geruchten de wereld in wilt sturen over Twente dan kun je dat hier, zonder dat Boudewijn er meteen een slotje opgooit.
tomson
 tomson - vrijdag 17 februari 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Hahaha HAN! ouwe dibbes!!!! Beroemd en berucht de Biek..... :p
Henny
 Henny - vrijdag 17 februari 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Munsterman neemt krant News of the World van mediamagnaat Rupert Murdoch over.
In juli 2011 kwam de krant News of the World, een van Murdochs belangrijkste media, in opspraak. Een medewerker van de krant, Glenn Mulcaire, zou de telefoon van de vermiste Milly Dowler hebben gehackt. De 13-jarige scholiere werd vermoord teruggevonden, terwijl lange tijd werd gedacht dat ze nog leefde omdat de voicemails van haar telefoon nog werden afgeluisterd (door News of the World, zo bleek later). Ook zouden telefoons van slachtoffers van de aanslagen in Londen en oorlogsslachtoffers zijn gehackt.
Met deze overname zou het symbolische bedrag van 1 euro gemoeid zijn.
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Dan hebben ze hem ook niet ook niet meer zo vaak op de Veste, schijnt dat sommige mensen hem aardig zat werden sinds hij weg was bij Wegener. Dus heeft Munsterman weer een mooi baantje wat hem ook met andere dingen bezig houdt. Maar Henny wat is er gebeurd met die Glenn Mulcaire, zit die gozer nu in de bak.
Henny
 Henny - vrijdag 17 februari 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Geen idee, jij wilde onzin topics hier. Heb mijn best gedaan. Volgens mij moet hij nog voor gerecht verschijnen. Is trouwens ook een oud profvoetballer (o.m. bij Wimbledon).
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 18 februari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 16:58 schreef arikanari het volgende:
Goedenmiddag forumleden

Hierbij is het eerste FC Twente offtopic - topic geopend, hier kun je vrij alle fustraties kwijt zolang dit maar binnen de forumregels blijft. Tot op heden gebeurde dit vooral op andere topics die daar eigenlijk niet voor bedoeld waren en nu hoeft dat dus niet meer. Wil je iets kwijt over Twente of over je fustraties tegen Twente dan kan dat hier.

Dus Han als je zelfverzonnen geruchten de wereld in wilt sturen over Twente dan kun je dat hier, zonder dat Boudewijn er meteen een slotje opgooit.
hahahahaha, goed bezig man! misschien dat het hier nu ooit eens gaat lopen....
arikanari
 arikanari - zondag 19 februari 2012 - 01:10   quote  deeplink  
@Henny: das waar blijven posten hiero, kijken of het wat word met dit topic.

@FR Roel: haha, bedankt. Moeten toch wat hier he in tukkerland.
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 07:34   quote  deeplink  
Ik ben niet zo heel erg off topic. Mijn bijdrage hier is reeds geleverd. Je ziet me wel weer bij een ander topic terug. Jullie moeten wel een beetje je eigen forum gaan promoten hoor. Er is nu in ieder geval iemand die plaatjes EN filmpjes kan uploaden en wedstrijd topics plaatst. De afhankelijk van Han begint nu al een beetje at fe nemen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 februari 2012 - 12:16   quote  deeplink  
goed topic!! +1
arikanari
 arikanari - zondag 19 februari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Hahah, Pisvee heeft verloren in Groningen. Kijk dat zijn nog eens goede berichten. Worden de fouten van de andere clubs niet zo opvallend. Blijft spannend zo in de eredivisie.
Henny
 Henny - zondag 19 februari 2012 - 15:30   quote  deeplink  
vanaf vandaag 6 titelkandidaten......
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 14:29 schreef arikanari het volgende:
Hahah, Pisvee heeft verloren in Groningen. Kijk dat zijn nog eens goede berichten. Worden de fouten van de andere clubs niet zo opvallend. Blijft spannend zo in de eredivisie.
Nou Twente nog wat punten morsen.....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 16:58 schreef arikanari het volgende:
Goedenmiddag forumleden

Hierbij is het eerste FC Twente offtopic - topic geopend, hier kun je vrij alle fustraties kwijt zolang dit maar binnen de forumregels blijft. Tot op heden gebeurde dit vooral op andere topics die daar eigenlijk niet voor bedoeld waren en nu hoeft dat dus niet meer. Wil je iets kwijt over Twente of over je fustraties tegen Twente dan kan dat hier.

Dus Han als je zelfverzonnen geruchten de wereld in wilt sturen over Twente dan kun je dat hier, zonder dat Boudewijn er meteen een slotje opgooit.
Je bent goed bezig arikanari op het Twenteforum!
arikanari
 arikanari - maandag 20 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Opmerkelijk bericht in de Telegraaf, waar we maar het zijne van moeten geloven.

'FC Twente en Ajax titelfavoriet' Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Na de verrassende ontwikkelingen in de 22e speelronde zijn FC Twente en Ajax favoriet voor het behalen van de landstitel. Dat blijkt uit het Sportgesprek van de Dag, waarop bijna 5000 keer werd gestemd. De volgens velen gedoodverfde kampioen PSV volgt op korte afstand.

Door opmerkelijke nederlagen van AZ en PSV staan de bovenste zes ploegen van de eredivisie plotseling weer dicht bij elkaar. Het gat tussen de nummer één en de nummer zes bedraagt, met nog twaalf duels te gaan, slechts vijf punten.

Opvallend is dat de lezers van Telesport.nl grotere kansen toedichten aan sc Heerenveen dan aan AZ en Feyenoord. Wel zijn de verschillen bijzonder klein.

Uitslag:

Welke ploeg is nu favoriet voor het behalen van de titel?

PSV: 23%
AZ: 4%
sc Heerenveen: 10%
FC Twente: 26%
Feyenoord: 8%
Ajax: 29%

Vind de zogenaamde peiling maar een bullshit bericht en bewijst maar weer dat de telegraaf de huiskrant is van ajax. Naar mijn mening maken ze vooral gezien de laatste weken allemaal nog kans om kampioen te worden. We zullen het zien.
Henny
 Henny - maandag 20 februari 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:23 schreef arikanari het volgende:
Opmerkelijk bericht in de Telegraaf, waar we maar het zijne van moeten geloven.

'FC Twente en Ajax titelfavoriet' Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Na de verrassende ontwikkelingen in de 22e speelronde zijn FC Twente en Ajax favoriet voor het behalen van de landstitel. Dat blijkt uit het Sportgesprek van de Dag, waarop bijna 5000 keer werd gestemd. De volgens velen gedoodverfde kampioen PSV volgt op korte afstand.

Door opmerkelijke nederlagen van AZ en PSV staan de bovenste zes ploegen van de eredivisie plotseling weer dicht bij elkaar. Het gat tussen de nummer één en de nummer zes bedraagt, met nog twaalf duels te gaan, slechts vijf punten.

Opvallend is dat de lezers van Telesport.nl grotere kansen toedichten aan sc Heerenveen dan aan AZ en Feyenoord. Wel zijn de verschillen bijzonder klein.

Uitslag:

Welke ploeg is nu favoriet voor het behalen van de titel?

PSV: 23%
AZ: 4%
sc Heerenveen: 10%
FC Twente: 26%
Feyenoord: 8%
Ajax: 29%

Vind de zogenaamde peiling maar een bullshit bericht en bewijst maar weer dat de telegraaf de huiskrant is van ajax. Naar mijn mening maken ze vooral gezien de laatste weken allemaal nog kans om kampioen te worden. We zullen het zien.
Tussenstand bij het AD is volledig anders!
arikanari
 arikanari - maandag 20 februari 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:29 schreef Henny het volgende:

[..]

Tussenstand bij het AD is volledig anders!
Hoe is die dan, heb die niet gelezen???
arikanari
 arikanari - maandag 20 februari 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Ok gevonden op internet. Met uiteraard Feijenoord als kampioen. Moet wel eerlijk toegeven dat die van jullie huiskrant wel wat realistischer is. Op 1 ding na dan. Twente scoort daar maar 18%, haha.
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 00:10   quote  deeplink  
FC Twente stijgt weer 2 plaatsen op de UEFA team ranking

De onderlinge stand tussen de Nederlandse clubs is nu
20. PSV
35. AJAX
37. FC Twente
58. AZ Alkmaar
97. SC Heereveen
110.NEC Nijmegen
122.FC Utrecht
136.Feijenoord
151.FC Groningen
157.NAC Breda
162.ADO Den Haag
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 21:08   quote  deeplink  
De reacties vliegen binnen op dit topic, geweldig :(
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 februari 2012 - 21:09   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-23531/

Dit topic liep beter..!
arikanari
 arikanari - woensdag 22 februari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Ja maar dat topic vond ik niks, haha
arikanari
 arikanari - vrijdag 24 februari 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 00:10 schreef arikanari het volgende:
FC Twente stijgt weer 2 plaatsen op de UEFA team ranking

De onderlinge stand tussen de Nederlandse clubs is nu
20. PSV
35. AJAX
37. FC Twente
58. AZ Alkmaar
97. SC Heereveen
110.NEC Nijmegen
122.FC Utrecht
136.Feijenoord
151.FC Groningen
157.NAC Breda
162.ADO Den Haag
En we zijn weer een plaatsje hoger gestegen.
tomson
 tomson - vrijdag 24 februari 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 21:08 schreef arikanari het volgende:
De reacties vliegen binnen op dit topic, geweldig :(
Goedenavond Enschede! (proficiat) :)
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 25 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
das waar
arikanari
 arikanari - dinsdag 28 februari 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2012 - 12:43 schreef albert ten vrijde het volgende:
das waar
das waar wat?? volg je effe niet.
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 16:51   quote  deeplink  
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: "Jonge...Feyenoord-fan...redt vriendje...uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: "Jonge Sparta-fan...voorkomt afgrijselijke aanval...door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft: "Lafhartige...Ajax-hooligan...vermoordt...weerloos...hondje".
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 16:55   quote  deeplink  
Hoe herken je een ADO Den Haag supporter?
Groen sjaaltje, gele tanden.
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Het is klein, geel met zwart gestreept en het vliegt.
- Een wesp?
Nee, een strontvlieg in een Vitesse-shirt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 maart 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Mag ik ook mee doen d:-)
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Mag ik ook mee doen d:-)
tuurlijk, daar is het offtopic topic voor. haha
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 17:13   quote  deeplink  
Grieks-Romeins.jpg
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 17:20   quote  deeplink  
numan.jpg

Had altijd al mijn twijfels bij hem. :-)
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Shearer.jpg

Auwwwwwwhhhhh
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 maart 2012 - 17:35   quote  deeplink  
De politie heeft in een sloot aan de Wallen het stoffelijk overschot gevonden van een man, gekleed in een ajaksshirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont, om de situatie voor zijn familie niet te gênant te maken heeft de politie het ajaksshirt maar uitgetrokken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door RenatoBos --
arikanari
 arikanari - zaterdag 03 maart 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:
De politie heeft in een sloot aan de Wallen het stoffelijk overschot gevonden van een man, gekleed in een ajaksshirt met pluche handboeken om en een voorbind dildo in zijn kont, om de situatie voor zijn familie niet te gênant te maken heeft de politie het ajaksshirt maar uitgetrokken
Goeie, die gaan we effe onthouden. haha
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 00:24 schreef arikanari het volgende:

[..]

das waar wat?? volg je effe niet.
Albert denkt dat ie grappig is, is de lolbroek van alle voetbalfora....... Zoiets noemen ze een troll, volgens mij ziet hij er ongeveer zo uit:

p65aa.jpg

Al geloof ik zelf dat ie nog lelijker is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Henny --
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 13:46 schreef Henny het volgende:

[..]

Albert denkt dat ie grappig is, is de lolbroek van alle voetbalfora....... Zoiets noemen ze een troll, volgens mij ziet hij er ongeveer zo uit:

[ afbeelding ]

Al geloof ik zelf dat ie nog lelijker is.
Ok, ken hem niet echt goed. Is die foto niet Cargamel van de smurfen?? haha.
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Als je je kots verbrandt en er blijven nog restjes over, dat is Albert.....
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 20:16 schreef Henny het volgende:
Als je je kots verbrandt en er blijven nog restjes over, dat is Albert.....
haha, dacht dat hij een feijenoorder was. Maar zo to zien aan de reacties niet echt bijster populair. haha
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 20:19 schreef arikanari het volgende:

[..]

haha, dacht dat hij een feijenoorder was. Maar zo to zien aan de reacties niet echt bijster populair. haha
Erger vuil dan dat kom je niet tegen op internet. Als ie dood gaat schieten ze hem de ruimte in, hij mag niet gecremeerd worden vanwege de luchtverontreiniging en niet begraven vanwege de bodemverontreiniging en niet in zee, vanwege..... nou ja, je begrijpt het wel.........
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 20:26 schreef Henny het volgende:

[..]

Erger vuil dan dat kom je niet tegen op internet. Als ie dood gaat schieten ze hem de ruimte in, hij mag niet gecremeerd worden vanwege de luchtverontreiniging en niet begraven vanwege de bodemverontreiniging en niet in zee, vanwege..... nou ja, je begrijpt het wel.........
Haha. Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar mag ik vragen waarom hij zo gehaat wordt??
Henny
 Henny - maandag 05 maart 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:31 schreef arikanari het volgende:

[..]

Haha. Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar mag ik vragen waarom hij zo gehaat wordt??
Haben sie eine Stunde?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Henny --
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:25 schreef Henny het volgende:

[..]

Haben sie eine Stunde?
Habe alle zeit die welt.
Henny
 Henny - dinsdag 06 maart 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:26 schreef arikanari het volgende:

[..]

Habe alle zeit die welt.
Zal ik je binnenkort even bijpraten, want ik heb weinig tijd. 1 ding kijk eens rond bij de andere clubs en de topics op het Feyenoord forum, dat scheelt mij minstens een half uur.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 maart 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 23:25 schreef Henny het volgende:

[..]

Haben sie eine Stunde?
Zoooo ga je nu ook al Duits lullen?
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2012 - 21:23 schreef arikanari het volgende:
Opmerkelijk bericht in de Telegraaf, waar we maar het zijne van moeten geloven.

'FC Twente en Ajax titelfavoriet' Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Na de verrassende ontwikkelingen in de 22e speelronde zijn FC Twente en Ajax favoriet voor het behalen van de landstitel. Dat blijkt uit het Sportgesprek van de Dag, waarop bijna 5000 keer werd gestemd. De volgens velen gedoodverfde kampioen PSV volgt op korte afstand.

Door opmerkelijke nederlagen van AZ en PSV staan de bovenste zes ploegen van de eredivisie plotseling weer dicht bij elkaar. Het gat tussen de nummer één en de nummer zes bedraagt, met nog twaalf duels te gaan, slechts vijf punten.

Opvallend is dat de lezers van Telesport.nl grotere kansen toedichten aan sc Heerenveen dan aan AZ en Feyenoord. Wel zijn de verschillen bijzonder klein.

Uitslag:

Welke ploeg is nu favoriet voor het behalen van de titel?

PSV: 23%
AZ: 4%
sc Heerenveen: 10%
FC Twente: 26%
Feyenoord: 8%
Ajax: 29%

Vind de zogenaamde peiling maar een bullshit bericht en bewijst maar weer dat de telegraaf de huiskrant is van ajax. Naar mijn mening maken ze vooral gezien de laatste weken allemaal nog kans om kampioen te worden. We zullen het zien.
Ze krijgen wel gelijk
Henny
 Henny - woensdag 09 mei 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Deels ook niet hippy, 2e favoriet Twente werd 6e. De meeste Feyenoorders waren er trouwens al na 3 of 4 van de laatste 14 overwinningen van overtuigd dat jullie kampioen zouden worden en als je zo'n serie neerzet word je ook terecht kampioen, daar valt geen speld tussen te krijgen en ik gun het jullie dat ook van harte. Gelukkig hebben wij voldoening kunnen halen uit onze eigen prestaties en hoeven we ons geluk niet meer te halen uit jullie nederlagen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 15:01 schreef Henny het volgende:
Deels ook niet hippy, 2e favoriet Twente werd 6e. De meeste Feyenoorders waren er trouwens al na 3 of 4 van de laatste 14 overwinningen van overtuigd dat jullie kampioen zouden worden en als je zo'n serie neerzet word je ook terecht kampioen, daar valt geen speld tussen te krijgen en ik gun het jullie dat ook van harte. Gelukkig hebben wij voldoening kunnen halen uit onze eigen prestaties en hoeven we ons geluk niet meer te halen uit jullie nederlagen.
Vind het mooi dat Feyenoord tweede is geworden en PSV derde..
Ik heb geen haat aan clubs, maar ik mag PSV echt niet.
Dat kutvoetbal wat ze spelen.. 1-0 voorstaan en dan het zo laten.
Ook die kutmentaliteit en die kutsfeer. Nee, zou niet voor PSV willen zijn.

Wel hoop ik dat er weer leuke wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord worden gespeeld.

Twente vind ik een sympathieke club, alleen vind het nu wel mooi dat ze zesde zijn geworden puur voor de supporters.
Ze doen een keer mee en gelijk weer Ajaxhaat en meepraten met andere supporters en denken dat ze gelijk top zijn.
Kan ik niet zo goed tegen.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 09 mei 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vind het mooi dat Feyenoord tweede is geworden en PSV derde..
Ik heb geen haat aan clubs, maar ik mag PSV echt niet.
Dat kutvoetbal wat ze spelen.. 1-0 voorstaan en dan het zo laten.
Ook die kutmentaliteit en die kutsfeer. Nee, zou niet voor PSV willen zijn.

Wel hoop ik dat er weer leuke wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord worden gespeeld.

Twente vind ik een sympathieke club, alleen vind het nu wel mooi dat ze zesde zijn geworden puur voor de supporters.
Ze doen een keer mee en gelijk weer Ajaxhaat en meepraten met andere supporters en denken dat ze gelijk top zijn.
Kan ik niet zo goed tegen.
toch mr mee leren leven...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2012 - 22:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

toch mr mee leren leven...
Heb nergens problemen mee.. Vond het dit seizoen wel mooi.
Als volgend jaar dezelfde eindstand is, zou me dat helemaal niet uitmaken ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC









0.0176298