BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:16 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan met die bans?Krijg je dan voor elk forum een ban?Of alleen dat forum waar je je niet aan de regels houdt.
Ligt aan zijn bui(Boudewijn)......bij Feijenoord heb ik levenslang,bij de rest kan ik gewoon posten
Soms heb ik een algehele ban en kan ik nergens posten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:18 schreef Aartus het volgende:
Wat is dat trouwens met dat psv forum.Daar reageert bijna niemand.En dat voor zo,n club.begrijp er niets van.
Die zitten ergens anders,net als jullie bij Tubantia
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Ben nu ook geband voor 020. Voor een grappig plaatje van een spandoek in dat 010 moppen topic van een prutser die er zelf geen weet.. (dat denk ik tenminste) Naja is toch een tranendal daar..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:28 schreef tomson het volgende:
Ben nu ook geband voor 020. Voor een grappig plaatje van een spandoek in dat 010 moppen topic van een prutser die er zelf geen weet.. (dat denk ik tenminste) Naja is toch een tranendal daar..
Belachelijk,slaat nergens op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Boudewijn........homo
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ligt aan zijn bui(Boudewijn)......bij Feijenoord heb ik levenslang,bij de rest kan ik gewoon posten
Soms heb ik een algehele ban en kan ik nergens posten
Levenslang.Man ben je dan zo tekeer gegaan!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:38 schreef Aartus het volgende:

[..]

Levenslang.Man ben je dan zo tekeer gegaan!
nee......maar zie de post van Tomson hier boven,die is ook de sjaak
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:
Boudewijn........homo
Pas op straks krijg je hier ook een ban.Je kunt t niet laten he maat hahaha.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Maar hoe doet ie dat dan.Als je alle posts moet doorlezen heb je er een dagtaak aan.Om iemand een ban te geven.
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 22:48   quote  deeplink  
Zit er niet echt mee.. Mijn eerste ban sinds ik hier zit heb ik liever waar ik er schijt aan heb..
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:28 schreef tomson het volgende:
Ben nu ook geband voor 020. Voor een grappig plaatje van een spandoek in dat 010 moppen topic van een prutser die er zelf geen weet.. (dat denk ik tenminste) Naja is toch een tranendal daar..
Jij ook al Tomson.We houden zo niemand meer over.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:47 schreef Aartus het volgende:
Maar hoe doet ie dat dan.Als je alle posts moet doorlezen heb je er een dagtaak aan.Om iemand een ban te geven.
Als een paar van die ras zeikers de meldknop indrukken is Tomson de sjaak,kan daar pissig om worden
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:48 schreef tomson het volgende:
Zit er niet echt mee.. Mijn eerste ban sinds ik hier zit heb ik liever waar ik er schijt aan heb..
Nou dan word zekers niet alles gecontroleerd.Want dan zijn er wel meer die een ban verdienen.Als ik alle forums afstroop.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:48 schreef tomson het volgende:
Zit er niet echt mee.. Mijn eerste ban sinds ik hier zit heb ik liever waar ik er schijt aan heb..
Weet ik vriend,maar kan er gewoon pissig om worden,je doet niks verkeerd man
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:54   quote  deeplink  
Aaaah zo gaat dat.De meldknop indrukken.Nou ze kunnen zeggen tegen me wat ze willen.Heb ik geen meldknop voor nodig.Ik red mezelf wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:39 schreef Aartus het volgende:

[..]

Pas op straks krijg je hier ook een ban.Je kunt t niet laten he maat hahaha.
Ja en boeie??....Boudewijn kan soms zo kinderachtig doen,daar kan ik link van worden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:54 schreef Aartus het volgende:
Aaaah zo gaat dat.De meldknop indrukken.Nou ze kunnen zeggen tegen me wat ze willen.Heb ik geen meldknop voor nodig.Ik red mezelf wel.
Ik ook ,heb dat ding nog nooit gebruikt.....of ze moeten met kanker gaan slingeren,dan druk ik hem gelijk in
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook ,heb dat ding nog nooit gebruikt.....of ze moeten met kanker gaan slingeren,dan druk ik hem gelijk in
Ja dat haat ik ook.Ze moeten niet met die woorden gaan smijten.Want dan word ik woest.Ik heb m,n beide ouders eraan verloren.Dan druk ik ook op die knop.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja en boeie??....Boudewijn kan soms zo kinderachtig doen,daar kan ik link van worden
Ja wat en boeie,zijn we jouw hier straks ook kwijt.Flikker op ouwe.Dat gaan we niet laten gebeuren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 23:07 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja wat en boeie,zijn we jouw hier straks ook kwijt.Flikker op ouwe.Dat gaan we niet laten gebeuren.
Hahahahaha ben niet uit te roeien.....en dan......bel hem gewoon uit zijn nest...hehehehehe
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Wat een watjes zeg meteen bij jouw en tomson de meldknop indrukken.Die Amsterdammers en Rotterdammers zijn toch wel wat gewend.Dan druk je toch niet meteen op de meldknop.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha ben niet uit te roeien.....en dan......bel hem gewoon uit zijn nest...hehehehehe
Zo ken ik je weer.laat ze t lazerus krijgen met die verraders knop.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 23:14 schreef Aartus het volgende:
Wat een watjes zeg meteen bij jouw en tomson de meldknop indrukken.Die Amsterdammers en Rotterdammers zijn toch wel wat gewend.Dan druk je toch niet meteen op de meldknop.
Tomson is verbaal moeilijk te verslaan,heeft zijn bekkie klaar en als je dan niet kan winnen gebruiken ze die knop ouwe......
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tomson is verbaal moeilijk te verslaan,heeft zijn bekkie klaar en als je dan niet kan winnen gebruiken ze die knop ouwe......
Ja dat klopt.Tomson is verbaal moeilijk te verslaan.Maar feyenoord is wel te verslaan en dat gaan wij zondag doen.Sorry Tomson effe jennen.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:35   quote  deeplink  
Leerdam gaat terug in z,n beleving.welke beleving dan. In de kuip word 4 keer hand in hand kameraden gezongen dat is t dan wel ook zo,n beetje.In de grolsch veste gaan ze 90 minuten te keer ongeacht de stand.Welkom in de hel van enschede.Tenminste echte supporters bij twente.na de 1-2 van ajax waren jullie verdomd stil.Wij zijn nooit stil,maar dat zul je zondag wel zien.De echte voetbalsfeer is bij FC Twente.Tot zondag.
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 06:42   quote  deeplink  
Mooi verhaal dit . Je kan wel zien dat je dit ver na je bedtijd getikt hebt. Jullie stadion is qua sfeer nog niet eens de kast waar de voetbalschoenen in bewaard worden vergeleken met de Kuip man...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 01 november 2012 - 06:49   quote  deeplink  
Grapjas De kuip word al jaren op plek 1 gezet als sfeervolste stadion
Op 2 NAC
En op 3 Ajax

Zelfs met een 7,8,9 & 10-0 achterstand in het Philips stadion zingen die mensen in t uitvak nog meer en harder dan al jullie thuisvakken bij elkaar
hippy
 hippy - donderdag 01 november 2012 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:20 schreef arikanari het volgende:
Kom op jongens, handjes schudden en zand erover.
Spread the love, man...;)))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
nog even terug komend op (renato) als hij overal ligt te stieren met iedereen en nog wat.
en dan een keer de wind van voren krijgt van iemand, en dan bij bouwdewijn een ban vragen
dan ben je in mij ogen het zieliste ventje wat er maar is. en renato weet heel goed waar ik het over heb hij heeft mij zelfs prive berichten gestuurd hoe leuk hij het wel niet vindt om op andere forums te jennen

Nog even terugkomend op dit meneertje eindhovenpsv0, graag even wat bewijslast aanvoeren voor wie ik een ban aanvraag, leuk om iets zo neer te kwakken maar onderbouw dit even..
Ik zal nooit iemand een ban aannaaien behalve als iemand met gezwel/kanker loopt te smijten, een beetje respect naar de mensen is wel op zijn plaats lijkt mij daarin..
Vertel me dan wie het niet leuk vind om op andere forums te jennen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door RenatoBos --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 november 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Helemaal gelijk Renato,beetje jennen hoort erbij......lig af en toe in een deuk,maar ja sommige hebben geen humor en die kunnen er slecht tegen.
Jij neemt me regelmatig in de maling,ik kan er wel om lachen:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 13:04 schreef Nenam_tiL het volgende:
Helemaal gelijk Renato,beetje jennen hoort erbij......lig af en toe in een deuk,maar ja sommige hebben geen humor en die kunnen er slecht tegen.
Jij neemt me regelmatig in de maling,ik kan er wel om lachen:)
Daar is kuthovenpisvee1 een mooi voorbeeld dan van, wat een asbak eerste klas zeg..
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 13:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar is kuthovenpisvee1 een mooi voorbeeld dan van, wat een asbak eerste klas zeg..
Ben je zondag nog in de grolsch veste Renato.Dan zwaai ik effe.Ik zit recht tegenover t uitvak.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 12:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

nog even terug komend op (renato) als hij overal ligt te stieren met iedereen en nog wat.
en dan een keer de wind van voren krijgt van iemand, en dan bij bouwdewijn een ban vragen
dan ben je in mij ogen het zieliste ventje wat er maar is. en renato weet heel goed waar ik het over heb hij heeft mij zelfs prive berichten gestuurd hoe leuk hij het wel niet vindt om op andere forums te jennen

Nog even terugkomend op dit meneertje eindhovenpsv0, graag even wat bewijslast aanvoeren voor wie ik een ban aanvraag, leuk om iets zo neer te kwakken maar onderbouw dit even..
Ik zal nooit iemand een ban aannaaien behalve als iemand met gezwel/kanker loopt te smijten, een beetje respect naar de mensen is wel op zijn plaats lijkt mij daarin..
Vertel me dan wie het niet leuk vind om op andere forums te jennen..
Ikke?????
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 17:03   quote  deeplink  
??????? Dubbel ge -qoute?Ik ben mooi aant prutsen.Prutsen qouter.Hahahahaha.
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 17:03 schreef Aartus het volgende:
??????? Dubbel ge -qoute?Ik ben mooi aant prutsen.Prutsen qouter.Hahahahaha.
Niet alleen met je quotes loop je te prutsen.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 17:20 schreef tomson het volgende:

[..]

Niet alleen met je quotes loop je te prutsen.
laat me toch lekker prutsen.
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Nou nou wat kolkt die Grolschveste weer zeg. Fantastisch publiek!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 23:03   quote  deeplink  
Aartus//DuitseDroeftoeter!

Wat een geouwehoer van die gozer. Boehoe dat andere forum leden hem liever niet bij hun club zien posten, huilen dat de Grolsch Veste qua sfeer beter is dan De Kuip.. Grappenmaker. Een kampioenschap en een beker..? Jaja, Twente 04 is een ekte ekte topclub. Laat me niet lachen joh.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 november 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:03 schreef Bosifyable het volgende:
Aartus//DuitseDroeftoeter!

Wat een geouwehoer van die gozer. Boehoe dat andere forum leden hem liever niet bij hun club zien posten, huilen dat de Grolsch Veste qua sfeer beter is dan De Kuip.. Grappenmaker. Een kampioenschap en een beker..? Jaja, Twente 04 is een ekte ekte topclub. Laat me niet lachen joh.
A joh....Aartus is oke ouwe,soms een beetje last van melanchologie.....verders een aardige gozer
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:03 schreef Bosifyable het volgende:
Aartus//DuitseDroeftoeter!

Wat een geouwehoer van die gozer. Boehoe dat andere forum leden hem liever niet bij hun club zien posten, huilen dat de Grolsch Veste qua sfeer beter is dan De Kuip.. Grappenmaker. Een kampioenschap en een beker..? Jaja, Twente 04 is een ekte ekte topclub. Laat me niet lachen joh.
Wie ben jij dan wel niet.Bruinwerker,leer is nederlands man ekte ekte.Je bedoelt natuurlijk echte echte topclub.een kampioenschap en een beker? 3 bekers,2 johan cruyf schalen.Minderwaardigheids complex misschien omdat jullie al jaren niks meer winnen.Fuck toch of man.We zijn jullie gewoon voorbij.Je kan toch alleen maar schelden man.Ajax zijn j...n. wij duitsers.gelukkig zaten de meeste nsb,ers in rotjeknor.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

A joh....Aartus is oke ouwe,soms een beetje last van melanchologie.....verders een aardige gozer
Wie is die mafkees een rotterdammer of zo?
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 23:17   quote  deeplink  
De Kuip is gewoon een crematorium.Alleen homo,s lopen hand in hand.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:13 schreef Aartus het volgende:

[..]

Wie ben jij dan wel niet.Bruinwerker,leer is nederlands man ekte ekte.Je bedoelt natuurlijk echte echte topclub.een kampioenschap en een beker? 3 bekers,2 johan cruyf schalen.Minderwaardigheids complex misschien omdat jullie al jaren niks meer winnen.Fuck toch of man.We zijn jullie gewoon voorbij.Je kan toch alleen maar schelden man.Ajax zijn j...n. wij duitsers.gelukkig zaten de meeste nsb,ers in rotjeknor.
Laat ik maar niet beginnen met jouw Nederlands te verbeteren, kansloze analfabeet :') Kleine tip, begin met je leestekens! En je Engels is ook niet al te goed blijkt maar weer, zal wel door je Duitse roots komen (roots, da's Engels voor afkomst).

Wie ik verder ben, je wilt het niet eens weten, maar jouw reactie bevestigt gelukkig mijn vorige post.
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Heb je dat bij tubantia geleerd?
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:17 schreef Aartus het volgende:
De Kuip is gewoon een crematorium.Alleen homo,s lopen hand in hand.
Kneuzentrommelaars
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:17 schreef Aartus het volgende:
De Kuip is gewoon een crematorium.Alleen homo,s lopen hand in hand.
Spectaculair! Een Duitse internet-hoolie! Dat is een afkorting voor hooligan, wat weer Engels is voor relschopper, of een ander zelf te kiezen synoniem.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Hey.Beijdehandje wie begint er hier dan.Ik laat me godverdomme niet voor duitser uitmaken.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Ondanks de foutieve spelling; beter bij-de-hand dan bij-de-voet, anders moet je bukken.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:18 schreef tomson het volgende:
Heb je dat bij tubantia geleerd?
Nee hier.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 23:27 schreef Bosifyable het volgende:
Ondanks de foutieve spelling; beter bij-de-hand dan bij-de-voet, anders moet je bukken.
Vind jij wel lekker zeker.Effe bukken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC









0.0123450