BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - woensdag 10 oktober 2012 - 22:20   quote  deeplink  
Trouwens gek van hooijdonk dat ik toen nooit hier iets over hoorde.Of kwam dat omdat je toen zelf voor t nederlands elftal uitkwam.Ja natuurlijk t waren je maten.Ik heb in ieder geval genoten van gio van bronckhorst,kluivert,gullit,rijkaard,winter,taument,blinker.Hadden we zonder deze spelers ooit wat voorgesteld in de wereld.Ik weet wel zeker van niet.Bij mij heb je met deze reactie afgedaan,succes verder pierre.Je was een grote voetballer die feyenoord ooit de eufa cup bezorgde,maar hier sla je de plank volledig mis.Een beetje zielig deze reactie.Jammer voor zo,n grote voetballer die je ooit was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 11 oktober 2012 - 20:41   quote  deeplink  
De grootste matennaaier van t nederlandse voetbal Toivonen is minmaal tot 2013 uigeschakeld,door een spierscheuring.Boontje komt op z,n loontje.Hoef ik me voorlopig niet meer te ergeren aan dat misselijkmakend ventje.
tomson
 tomson - vrijdag 12 oktober 2012 - 07:06   quote  deeplink  
Al de namen die je noemt zijn in NL geboren en getogen. Is een ander verhaal dan een "import voetballer"
hippy
 hippy - vrijdag 12 oktober 2012 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 20:41 schreef Aartus het volgende:
De grootste matennaaier van t nederlandse voetbal Toivonen is minmaal tot 2013 uigeschakeld,door een spierscheuring.Boontje komt op z,n loontje.Hoef ik me voorlopig niet meer te ergeren aan dat misselijkmakend ventje.
:))
Aartus
 Aartus - vrijdag 12 oktober 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2012 - 07:06 schreef tomson het volgende:
Al de namen die je noemt zijn in NL geboren en getogen. Is een ander verhaal dan een "import voetballer"
Maar dan nog.Wie is van hooydonk om hier een mening over te geven.Zo zijn nu eenmaal de fifa regels.Die van hooydonk zal de publiciteit wel missen.
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 09:15   quote  deeplink  
Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 00:53 quote deeplink

En zondag word die feyenoorder nog stiller.Ook wel bekend onder de naam pat.En dan heb je eindhovenpsv1 nog.Die kreeg er ook van langs.En niet alleen van mij.ook van z,n eigen supporters, ook van renato van feyenoord enz.Daarom word ik op Fc Twente forums ook niet gepruimt.Te recht door zee,en daar kunnen tukkers niet tegen.Alhoewel ik ik zelf 100% tukker ben.

Mischien pruimen ze je niet door dit soort bijdrages Aartus. Je wil zo graag uitdelen, leer dan ook eens incasseren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door tomson --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 11:19   quote  deeplink  
ik denk dat Aartus redelijk kan incasseren hoor,net als wij,tis maar net wie en wat er tegen je gezegd word.
Van sommige kan ik alles hebben, maar er zijn er ook waar ik bovenop vlieg,hoewel ik de laatste tijd aardig tam ben
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 09:15 schreef tomson het volgende:
Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 00:53 quote deeplink

En zondag word die feyenoorder nog stiller.Ook wel bekend onder de naam pat.En dan heb je eindhovenpsv1 nog.Die kreeg er ook van langs.En niet alleen van mij.ook van z,n eigen supporters, ook van renato van feyenoord enz.Daarom word ik op Fc Twente forums ook niet gepruimt.Te recht door zee,en daar kunnen tukkers niet tegen.Alhoewel ik ik zelf 100% tukker ben.

Mischien pruimen ze je niet door dit soort bijdrages Aartus. Je wil zo graag uitdelen, leer dan ook eens incasseren...
Fc Twente forums.Regionale twente forums had ik geschreven.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 11:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
ik denk dat Aartus redelijk kan incasseren hoor,net als wij,tis maar net wie en wat er tegen je gezegd word.
Van sommige kan ik alles hebben, maar er zijn er ook waar ik bovenop vlieg,hoewel ik de laatste tijd aardig tam ben
Dit waren van gasten die ik hier op die forums voor t eerst tegenkwam.Vooral eindhovenpsv1 maakt met iedereen trammelant.Hij zat constant renato af te zeiken.Dus ben er ook maar even boven op gesprongen.
arikanari
 arikanari - woensdag 31 oktober 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:09 schreef Aartus het volgende:

[..]

Fc Twente forums.Regionale twente forums had ik geschreven.
Snap wel wat Tomsosn wil zeggen, maar goed. Het beestje is zoals het geschapen is, ik mag je wel Aartus.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 11:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
ik denk dat Aartus redelijk kan incasseren hoor,net als wij,tis maar net wie en wat er tegen je gezegd word.
Van sommige kan ik alles hebben, maar er zijn er ook waar ik bovenop vlieg,hoewel ik de laatste tijd aardig tam ben
Precies Nenam.Ik kende deze gasten niet.Op t Feyenoord forum zei iemand dat ik op moest pleuren naar m,n eigen forum.Zonder dat ik een onvertogen woord had gezegd.Ik zei toen dat er bij ons ajaxcieden zijn.Feyenoorders.Psv,ers enz.En dat die bij ons wel welkom zijn.Nou ja toen kreeg je reactie op reactie.Sommige forumbezoekers zijn blijkbaar altijd op iets uit.En ja dan kan ik m,n mond niet houden he.Zal er ook wel nooit afgaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Als ik boe roep op het Feijenoord forum heb ik al een ban,zoals ik er nu weer een heb,vind het goed en laat het zo.
Er zijn er altijd een paar die mij niet moeten en andersom,loop hier lang genoeg rond om te weten wie dat zijn,dit geldt ook voor het Ajax forum,heb er met aardig wat overhoop gelegen.
Zoals ik al zei:ik ben aardig tam de laatste tijd,vindt het allemaal wel gescheten zo
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:14 schreef arikanari het volgende:

[..]

Snap wel wat Tomsosn wil zeggen, maar goed. Het beestje is zoals het geschapen is, ik mag je wel Aartus.
Hey Ari ouwe..... alles goed daar in bananenland.....en met het vrouwtje en de kleine?
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 13:01   quote  deeplink  
BOE !
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik boe roep op het Feijenoord forum heb ik al een ban,zoals ik er nu weer een heb,vind het goed en laat het zo.
Er zijn er altijd een paar die mij niet moeten en andersom,loop hier lang genoeg rond om te weten wie dat zijn,dit geldt ook voor het Ajax forum,heb er met aardig wat overhoop gelegen.
Zoals ik al zei:ik ben aardig tam de laatste tijd,vindt het allemaal wel gescheten zo
Is dat zo?Krijg je daar zo snel een ban.Hoe zit dat dan met die bans.Krijg je die voor 1 bepaalt forum als je je niet aan de regels houd.Of geldt voor alle forums.Maar je komt soms wel vreemde vogels tegen op bepaalde forums.Maar die zitten op alle forums.Forumverziekers noemen ze dat.
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Die laatste ban was toch op eigen verzoek Nenam? Ging al veels te lang goed he :)
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 09:15 schreef tomson het volgende:
Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 00:53 quote deeplink

En zondag word die feyenoorder nog stiller.Ook wel bekend onder de naam pat.En dan heb je eindhovenpsv1 nog.Die kreeg er ook van langs.En niet alleen van mij.ook van z,n eigen supporters, ook van renato van feyenoord enz.Daarom word ik op Fc Twente forums ook niet gepruimt.Te recht door zee,en daar kunnen tukkers niet tegen.Alhoewel ik ik zelf 100% tukker ben.

Mischien pruimen ze je niet door dit soort bijdrages Aartus. Je wil zo graag uitdelen, leer dan ook eens incasseren...
Nee Tomson Ik deel niks uit.Ik benader mensen zo als ze mij benaderen.Als ze met stront beginnen te smijten smijt ik met stront terug en daarbij ligt t er ook nog aan wie t zegt.Van bepaalde Personen kan ik t hebben.Maar zo als gister bij jullie van een figuur wat ik niet eens ken,dat ik m,n heil op m,n eigen forum moet zoeken.Ook nog zonder aanleiding.Ik lokte niets uit of zo.Ja dan ga ik er tegenin.Dus wat er verkeerd is met m,n bijdrages?Ik zou t niet weten.
arikanari
 arikanari - woensdag 31 oktober 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Ari ouwe..... alles goed daar in bananenland.....en met het vrouwtje en de kleine?
Alles goed pik, ga dit weekend met het vrouwtje en de kleine het binnenland in. Effe lekker de hoge temperaturen in, graadje of 35. Lekker man, maar dat betekent dat ik waarschijnlijk geen snelle interverbinding heb om een streampje te pakken. zijn meer dingen in het leven dan voetbal. Hoe is het daar in het frisse Amsterdam?
arikanari
 arikanari - woensdag 31 oktober 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:34 schreef Aartus het volgende:

[..]

Nee Tomson Ik deel niks uit.Ik benader mensen zo als ze mij benaderen.Als ze met stront beginnen te smijten smijt ik met stront terug en daarbij ligt t er ook nog aan wie t zegt.Van bepaalde Personen kan ik t hebben.Maar zo als gister bij jullie van een figuur wat ik niet eens ken,dat ik m,n heil op m,n eigen forum moet zoeken.Ook nog zonder aanleiding.Ik lokte niets uit of zo.Ja dan ga ik er tegenin.Dus wat er verkeerd is met m,n bijdrages?Ik zou t niet weten.
Ach ja, gewoon doorgaan man. Hahaha.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:37 schreef arikanari het volgende:

[..]

Alles goed pik, ga dit weekend met het vrouwtje en de kleine het binnenland in. Effe lekker de hoge temperaturen in, graadje of 35. Lekker man, maar dat betekent dat ik waarschijnlijk geen snelle interverbinding heb om een streampje te pakken. zijn meer dingen in het leven dan voetbal. Hoe is het daar in het frisse Amsterdam?
Ik geef je t wedstrijd verslag zondagavond wel even door.Over hoe we die 3-1 overwinning tot stand gebracht hebben.De uitslag heb je in ieder geval al.haha LOL.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 13:57   quote  deeplink  
Leerdam wil niet bijtekenen.Volgens enkele forumlieden van feyenoord.Denken ze dat ie naar die duitsers gaat.Met die duitsers bedoelen ze ons dus.Maar dat zo is langzamerhand wel bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:38 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ach ja, gewoon doorgaan man. Hahaha.
Ari alvast veel plezier dit weekend.Las dat je dit weekend t binnen land intrekt.Een graadje of 35 daar.Nou hier een graadje of 10.Als t al niet minder is.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 oktober 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:12 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dit waren van gasten die ik hier op die forums voor t eerst tegenkwam.Vooral eindhovenpsv1 maakt met iedereen trammelant.Hij zat constant renato af te zeiken.Dus ben er ook maar even boven op gesprongen.
aartus je moet niet de rollen omdraaien jij en je vriendje renato zitten overal te zieken, en zoals je zelf al zegt, begin je met stront te gooien kan je dit ook terug verwachten.

mij boeit het helemaal niet hoe het mat ajax twente fyenoord of wie dan gaat.
maar niet alleen komen zeiken op het psv forum als ze verliezen, dat betreft kan ik niet tegen mijn verlies en al helemaal dat gezever van andere forum leden niet.

behandel jij mij en psv met respect doe ik dat ook bij jou.

nog even terug komend op (renato) als hij overal ligt te stieren met iedereen en nog wat.
en dan een keer de wind van voren krijgt van iemand, en dan bij bouwdewijn een ban vragen
dan ben je in mij ogen het zieliste ventje wat er maar is. en renato weet heel goed waar ik het over heb hij heeft mij zelfs prive berichten gestuurd hoe leuk hij het wel niet vindt om op andere forums te jennen

nee aartus wel bij de les blijven. behandel je mij goed doe ik het ook bij jou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door eindhovenpsv1 --
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

aartus je moet niet de rollen omdraaien jij en je vriendje renato zitten overal te zieken, en zoals je zelf al zegt, begin je met stront te gooien kan je dit ook terug verwachten.

mij boeit het helemaal niet hoe het mat ajax twente fyenoord of wie dan gaat.
maar niet alleen komen zeiken op het psv forum als ze verliezen, dat betreft kan ik niet tegen mijn verlies en al helemaal dat gezever van andere forum leden niet.

behandel jij mij en psv met respect doe ik dat ook bij jou.

nog even terug komend op (renato) als hij overal ligt te stieren met iedereen en nog wat.
en dan een keer de wind van voren krijgt van iemand, en dan bij bouwdewijn een ban vragen
dan ben je in mij ogen het zieliste ventje wat er maar is. en renato weet heel goed waar ik het over heb hij heeft mij zelfs prive berichten gestuurd hoe leuk hij het wel niet vindt om op andere forums te jennen

nee aartus wel bij de les blijven. behandel je mij goed doe ik het ook bij jou.
Recht praten wat krom is noemen ze dit ook wel.
arikanari
 arikanari - woensdag 31 oktober 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:57 schreef Aartus het volgende:
Leerdam wil niet bijtekenen.Volgens enkele forumlieden van feyenoord.Denken ze dat ie naar die duitsers gaat.Met die duitsers bedoelen ze ons dus.Maar dat zo langzamerhand wel bekend.
Met al het respect hebben we neit meer Feijenoord spelers nodig, vindt Cabral eigenlijk al eentje teveel, maar dat is een persoonlijke opvatting. Castaignos wil ook nog niet echt lukken, dat jaartje bij Inter heeft hem geen goed gedaan. Hopelijk gaat dat nog komen. Snap de opmerkingen van de Feijenoorders in deze wel.
arikanari
 arikanari - woensdag 31 oktober 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

aartus je moet niet de rollen omdraaien jij en je vriendje renato zitten overal te zieken, en zoals je zelf al zegt, begin je met stront te gooien kan je dit ook terug verwachten.

mij boeit het helemaal niet hoe het mat ajax twente fyenoord of wie dan gaat.
maar niet alleen komen zeiken op het psv forum als ze verliezen, dat betreft kan ik niet tegen mijn verlies en al helemaal dat gezever van andere forum leden niet.

behandel jij mij en psv met respect doe ik dat ook bij jou.

nog even terug komend op (renato) als hij overal ligt te stieren met iedereen en nog wat.
en dan een keer de wind van voren krijgt van iemand, en dan bij bouwdewijn een ban vragen
dan ben je in mij ogen het zieliste ventje wat er maar is. en renato weet heel goed waar ik het over heb hij heeft mij zelfs prive berichten gestuurd hoe leuk hij het wel niet vindt om op andere forums te jennen

nee aartus wel bij de les blijven. behandel je mij goed doe ik het ook bij jou.
Ach ja, een beetje tegengas is toch altijd wel gezellig, toch?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 oktober 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:08 schreef Aartus het volgende:

[..]

Recht praten wat krom is noemen ze dit ook wel.
zie je nu dat je geen inhoud vertoont. je hebt de klok ergens horen
luiden maar weet niet waar de klepel hangt. steun renato maar

ik bent niet zo laf om zijn pb te plaatsen. dan weet je precies hoe het zit.

maar als je niks zinnigs terug hebt te zeggen succes met je leventje en twente.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 14:15   quote  deeplink  
P.S Ik kom niet alleen op dat forum als ze verliezen.Volgens mij hebben ze dit weekend gewonnen van zwolle zondag.En die discussie was maandag en gisteren.Dus hoezo alleen als ze veliezen.En dat ie je prive berichten stuurd en je maakt dat hier openbaar.Vind ik al helemaal niet kunnen.Als iemand mij een prive bericht stuurd maak ik dat never en nooit niet openbaar.DAARVOOR HEET T OOK PRIVE BERICHT!!!!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 oktober 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:09 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ach ja, een beetje tegengas is toch altijd wel gezellig, toch?
klopt.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 oktober 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:15 schreef Aartus het volgende:
P.S Ik kom niet alleen op dat forum als ze verliezen.Volgens mij hebben ze dit weekend gewonnen van zwolle zondag.En die discussie was maandag en gisteren.Dus hoezo alleen als ze veliezen.En dat ie je prive berichten stuurd en je maakt dat hier openbaar.Vind ik al helemaal niet kunnen.Als iemand mij een prive bericht stuurd maak ik dat never en nooit niet openbaar.DAARVOOR HEET T OOK PRIVE BERICHT!!!!!
lees mij verhaal is ff terug, dan zie je ook dat ik zo niet ben.
a.u.b zeg.
arikanari
 arikanari - woensdag 31 oktober 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Kom op jongens, handjes schudden en zand erover.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:13 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

zie je nu dat je geen inhoud vertoont. je hebt de klok ergens horen
luiden maar weet niet waar de klepel hangt. steun renato maar

ik bent niet zo laf om zijn pb te plaatsen. dan weet je precies hoe het zit.

maar als je niks zinnigs terug hebt te zeggen succes met je leventje en twente.
Dat doe je dus wel je geeft hier iets van z,n pb,s prijs.Dus aan jou kun je beter geen pb,s sturen.Je zegt zelf dat ie je pb,s stuurd dat ie t leuk vind om soms te jennen.Een beetje dubbel of niet.Trouwens jij ook succes met je leventje en psv.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:17 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

lees mij verhaal is ff terug, dan zie je ook dat ik zo niet ben.
a.u.b zeg.
Ok net wat ari zegt zand erover.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 oktober 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:21 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat doe je dus wel je geeft hier iets van z,n pb,s prijs.Dus aan jou kun je beter geen pb,s sturen.Je zegt zelf dat ie je pb,s stuurd dat ie t leuk vind om soms te jennen.Een beetje dubbel of niet.Trouwens jij ook succes met je leventje en psv.
de inhoud wil je echt niet zien. dus ik laat het hierbij. en ben op mijn eigen forum te vinden.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:08 schreef arikanari het volgende:

[..]

Met al het respect hebben we neit meer Feijenoord spelers nodig, vindt Cabral eigenlijk al eentje teveel, maar dat is een persoonlijke opvatting. Castaignos wil ook nog niet echt lukken, dat jaartje bij Inter heeft hem geen goed gedaan. Hopelijk gaat dat nog komen. Snap de opmerkingen van de Feijenoorders in deze wel.
Misschien omdat ie transfervrij is.Maar ik weet niet of ie hier komt.Koeman is zeer teleurgesteld dat ie niet meer wil bij tekenen.En wil m niet meer opstellen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:24 schreef tomson het volgende:
Die laatste ban was toch op eigen verzoek Nenam? Ging al veels te lang goed he :)
Ja enigzins wel ja,had hem sowieso gekregen want ik had the menache afgeslacht,met de meeste Feijenoorders kan ik overigens wel op schieten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:37 schreef arikanari het volgende:

[..]

Alles goed pik, ga dit weekend met het vrouwtje en de kleine het binnenland in. Effe lekker de hoge temperaturen in, graadje of 35. Lekker man, maar dat betekent dat ik waarschijnlijk geen snelle interverbinding heb om een streampje te pakken. zijn meer dingen in het leven dan voetbal. Hoe is het daar in het frisse Amsterdam?
Zit momenteel in brabant maar daar is het ook fris,toch maar jou kant opkomen :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

aartus je moet niet de rollen omdraaien jij en je vriendje renato zitten overal te zieken, en zoals je zelf al zegt, begin je met stront te gooien kan je dit ook terug verwachten.

mij boeit het helemaal niet hoe het mat ajax twente fyenoord of wie dan gaat.
maar niet alleen komen zeiken op het psv forum als ze verliezen, dat betreft kan ik niet tegen mijn verlies en al helemaal dat gezever van andere forum leden niet.

behandel jij mij en psv met respect doe ik dat ook bij jou.

nog even terug komend op (renato) als hij overal ligt te stieren met iedereen en nog wat.
en dan een keer de wind van voren krijgt van iemand, en dan bij bouwdewijn een ban vragen
dan ben je in mij ogen het zieliste ventje wat er maar is. en renato weet heel goed waar ik het over heb hij heeft mij zelfs prive berichten gestuurd hoe leuk hij het wel niet vindt om op andere forums te jennen

nee aartus wel bij de les blijven. behandel je mij goed doe ik het ook bij jou.
Bullshit ouwe....Renato,Aartus,Tomson,infamous,Hippy worden over het algemeen geaccepteerd op elk forum,oke ik in mindere mate maar dat heeft een verleden
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bullshit ouwe....Renato,Aartus,Tomson,infamous,Hippy worden over het algemeen geaccepteerd op elk forum,oke ik in mindere mate maar dat heeft een verleden
Hier heb je toch geen last Nenam.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 17:49 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hier heb je toch geen last Nenam.
Nee hier niet
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 17:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee hier niet
Je hebt gewoon op elk forum van die gasten die wat proberen uit te lokken.Ja dan wil je er wel eens bovenopvliegen.Eigenlijk is negeren t beste.Maar lukt niet altijd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:12 schreef Aartus het volgende:

[..]

Je hebt gewoon op elk forum van die gasten die wat proberen uit te lokken.Ja dan wil je er wel eens bovenopvliegen.Eigenlijk is negeren t beste.Maar lukt niet altijd.
ik en negeren......gaat niet lukken ouwe
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 19:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik en negeren......gaat niet lukken ouwe
Ik was ook nog even op t feyenoord forum.Waren er ook 2 noemden me teringtukker,ga je paard neuken enz.En natuurlijk heel orgineel worden we weer uitgemaakt voor duitsers.Ongelooflijk hoe mensen Kunnen haten om een voetbalwedstrijd die nog gespeeld moet worden.Dan kun je toch geen plezier meer beleven aan t spelletje.Zoiets heb ik daar ook gepost.Maar dringt niet echt door bij die 2.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Ach laat gaan man....de meeste zijn oke,je hebt er af en toe een paar van die malloten tussen zitten
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ach laat gaan man....de meeste zijn oke,je hebt er af en toe een paar van die malloten tussen zitten
Ja daarom zei ik ook t waren er maar 2.Ze begonnen duits te schrijven.Toen ben ik maar twents gaan schrijven.Met tot zundag daj ma flink op de balg mait kriegn.Oftewel tot zondag dat jullie maar flink op je donder mogen krijgen.Die 2 konden t waarschijnlijk niet ontcijferen.En toen was t stil.Waar twents wel niet goed voor is haha.Ze zijn waarschijnlijk naar de boekenhandel gevlucht om aan een twents woordenboek te komen.Als die al bestaat.Die andere feyenoorders daar zijn wel oke.Elkaar stangen moet kunnen.Zolang t niet omslaat in haat.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Bulykin weer wedstrijdfit.En fer hoopt er over 2 weken weer bij te zijn.De blessure van bjeilland blijkt toch minder ernstig dan gedacht.Hopen dat fer weer snel z,n oude vorm terugkrijgt.Hij was toch de motor op t middenveld.En ook nog scorend vermogen.Goed nieuws we gaan toch een cruciale fase in de competitie tegemoet.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 19:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ik en negeren......gaat niet lukken ouwe
Aard van t beestje he.Alhoewel ik reageer tegenwoordig wel wat milder.Als je je kwaad maakt hebben ze precies wat ze willen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 oktober 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Heb al een tijd geen ban gehad,maar ben ook niet zoveel meer op HL
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:
Heb al een tijd geen ban gehad,maar ben ook niet zoveel meer op HL
Hoe werkt dat dan met die bans?Krijg je dan voor elk forum een ban?Of alleen dat forum waar je je niet aan de regels houdt.
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Wat is dat trouwens met dat psv forum.Daar reageert bijna niemand.En dat voor zo,n club.begrijp er niets van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC









0.0110919