BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 18:18   quote  deeplink  
FC Twente baalt van besluit FC Utrecht

FC Twente heeft teleurgesteld gereageerd op het besluit van FC Utrecht om fans van de Tukkers op 18 november niet toe te laten bij het onderlinge competitieduel in De Galgenwaard. Vorig seizoen liep het treffen tussen beide clubs uit op rellen.

FC Twente betreurt de situatie die zich toen heeft voorgedaan, zoals ook een dag later vermeld op de website van de club, meldt FC Twente in een verklaring. 26 februari jongstleden bezochten ongeveer 150 FC Utrecht-supporters de wedstrijd FC Twente-FC Utrecht. Dat duel in De Grolsch Veste is zonder incidenten verlopen. FC Utrecht-supporters zijn bij de komende wedstrijd FC Twente-FC Utrecht op 3 februari aanstaande ook van harte welkom in Enschede.

In het verschenen rapport Tussen ratio en intuïtie, opgesteld door het auditteam Voetbal en Veiligheid, is uitgebreid onderzoek gedaan naar de ongeregeldheden die tijdens FC Utrecht-FC Twente hebben plaatsgevonden, gaat FC Twente verder. Met de daarin opgevoerde conclusies en aanbevelingen heeft eerder genoemd auditteam de lokale voetbalvierhoek geadviseerd hoe in de toekomst soortgelijke ongeregeldheden eventueel kunnen worden voorkomen.

Desondanks liet Utrecht-directeur Wilco van Schaik eerder vandaag nog weten bang te zijn dat de situatie tussen beide supportersgroepen opnieuw escaleert
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Ik vindt het belachelijk dat we niet worden toegelaten in Utrecht, ze willen de wedstrijd gewoon koste wat kost winnen. Stelletje lafaards.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 19:28   quote  deeplink  
Zijn die kutrechters toch ook niet bij jullie welkom..
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 19:28 schreef RenatoBos het volgende:
Zijn die kutrechters toch ook niet bij jullie welkom..
Ja was dat maar zo, volgens het bericht willen ze ze wel toelaten bij ons, dus dat verhaal gaat niet op.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 18:19 schreef arikanari het volgende:
Ik vindt het belachelijk dat we niet worden toegelaten in Utrecht, ze willen de wedstrijd gewoon koste wat kost winnen. Stelletje lafaards.
is vorig jaar helemaal uit de hand gelopen.maar dat is nederland he in plaats van de raddraaiers te pakken,ook die van twente,want ook wij zijn niet t braafste jongetje van de klas.maar de goeden moeten weer onder de kwaden lijden,t komt ooit nog zover dat niemand z,n uitsupporters nog mee mag nemen,lekker voor de sfeer.typisch nederlands,nooit t probleem bij de wortel aan pakken,alleen maar van die halfzachte maatregelen.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Het is gewoon belachelijk wat ze doen, ik zeg; gewoon die boel bij ons ook bannen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 19:28 schreef RenatoBos het volgende:
Zijn die kutrechters toch ook niet bij jullie welkom..
Er is altijd wat met fc twente-fc utrecht,t gaat regelmatig mis.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Laat ze hier aljeblieft wegblijven,altijd wat met die gasten,met ado,ajax,feyenoord gebeurt er hier nooit wat,dat zijn toch ook niet de braafste jongetjes,misschien liggen utrecht en twente elkaar niet.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 18:19 schreef arikanari het volgende:
Ik vindt het belachelijk dat we niet worden toegelaten in Utrecht, ze willen de wedstrijd gewoon koste wat kost winnen. Stelletje lafaards.
EN ZO IS HET.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 19:35 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja was dat maar zo, volgens het bericht willen ze ze wel toelaten bij ons, dus dat verhaal gaat niet op.
Vreemd van Twente..oog om oog tand om tand, in deze zou ik die plaatsen aan het eigen publiek vergeven..
arikanari
 arikanari - woensdag 05 september 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Ja ik ook, maar ze willen denk ik het braafste jongetje van de klas zijn in deze. Wel jammer want er is altijd wel veel belangstelling voor plaatsen in de Eredivisie. Ze zouden bevoorbeeld de jeugd in deze vakken kunnen plaatsen, als wijze van promotie voor de club.
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vreemd van Twente..oog om oog tand om tand, in deze zou ik die plaatsen aan het eigen publiek vergeven..
Precies renato laat ze hier dan ook weg blijven,geef die kaarten weg aan scholieren en sportverenigen of zo,kunnen die mensen ook een keer naar twente,gelijk reclame voor de club,ze zijn gek hier als ze kutrecht wel toelaten hier.
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 18:07 schreef arikanari het volgende:
Ja ik ook, maar ze willen denk ik het braafste jongetje van de klas zijn in deze. Wel jammer want er is altijd wel veel belangstelling voor plaatsen in de Eredivisie. Ze zouden bevoorbeeld de jeugd in deze vakken kunnen plaatsen, als wijze van promotie voor de club.
Wedden dat er dan rotzooi komt,dat accepteerd de harde kern nooit.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 18:07 schreef arikanari het volgende:
Ja ik ook, maar ze willen denk ik het braafste jongetje van de klas zijn in deze. Wel jammer want er is altijd wel veel belangstelling voor plaatsen in de Eredivisie. Ze zouden bevoorbeeld de jeugd in deze vakken kunnen plaatsen, als wijze van promotie voor de club.
+1908..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 18:38 schreef Aartus het volgende:

[..]

Precies renato laat ze hier dan ook weg blijven,geef die kaarten weg aan scholieren en sportverenigen of zo,kunnen die mensen ook een keer naar twente,gelijk reclame voor de club,ze zijn gek hier als ze kutrecht wel toelaten hier.
+1908..!!
arikanari
 arikanari - woensdag 05 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
FC Twente betrokken bij grootste transfers, Ajax deze zomer grootverdiener

De transfermarkt in Nederland gesloten is, blijkt dat vooral Ajax en FC Twente zaken hebben gedaan. De Tukkers waren betrokken bij zowel de grootste buitenlandse als binnenlandse transfer, terwijl de Amsterdammers door de verkoop van Jan Vertonghen (voor twaalf miljoen euro aan Tottenham Hotspur), Vurnon Anita (8,5 miljoen, Newcastle United) en Gregory van der Wiel (zes miljoen, Paris Saint-Germain) veel incasseerden.

In totaal kwam er bij de clubs in Nederland liefst 112 miljoen euro binnen, zo becijferde Voetbal International, waarbij in sommige gevallen is uitgegaan van schattingen. Ajax deed het wat dat betreft het beste, en mocht bijna dertig miljoen euro bijschrijven aan transferinkomsten. Twente incasseerde vijftien miljoen voor Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach) en negen miljoen voor Ola John (Benfica).

Daartegenover stonden wel uitgaven ter waarde van bijna 25 miljoen; zo werd Dusan Tadic voor 7,7 miljoen overgenomen van FC Groningen, de grootste transfer in de Eredivisie deze zomer, en betaalde Twente zes miljoen voor Luc Castaignos van Internazionale. De verkoop van Bas Dost (aan VfL Wolfsburg) leverde sc Heerenveen zeven miljoen euro op, terwijl PSV de Friezen 4,1 miljoen betaalde voor Luciano Narsingh.
arikanari
 arikanari - donderdag 06 september 2012 - 13:48   quote  deeplink  
FC Twente coach Steve Mclaren mag met zijn ploeg dan nog alle wedstrijden gewonnen hebben, hij heeft in de rechtszaal een pijnlijke nederlaag geleden. Mclaren stapte naar de Britse rechter om een verhaal aan te vechten waarin dagblad The Sun stelde dat de coach zijn vrouw bedroog met het voormalig vriendinnetje van zijn coachende collega Sven Eriksson.

Rechter Lindblom zei in zijn uitspraak dat het dagblad het verhaal mocht publiceren omdat het in het algemeen belang was en dat McClaren, 51, een publiek figuur is waarvan het grote publiek hogere morele standaards van mocht verwachten.

De rechtbank oordeelden dan ook dat The Sun alle recht had het vreemdgaan van de getrouwde McLaren aan de kaak te stellen.

De krant onhulde dat McLaren zijn vrouw bedroog met Saima Ansari, de vroegere geliefde van de trainer van het Engels nationaal elftal, Sven Goran Eriksson.

Rechter Justice Lindblom ordeelde dat de vrijheid van meningsuiting van The Sun in dit geval boven de privacy van McLaren preveleert.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 13:48 schreef arikanari het volgende:
FC Twente coach Steve Mclaren mag met zijn ploeg dan nog alle wedstrijden gewonnen hebben, hij heeft in de rechtszaal een pijnlijke nederlaag geleden. Mclaren stapte naar de Britse rechter om een verhaal aan te vechten waarin dagblad The Sun stelde dat de coach zijn vrouw bedroog met het voormalig vriendinnetje van zijn coachende collega Sven Eriksson.

Rechter Lindblom zei in zijn uitspraak dat het dagblad het verhaal mocht publiceren omdat het in het algemeen belang was en dat McClaren, 51, een publiek figuur is waarvan het grote publiek hogere morele standaards van mocht verwachten.

De rechtbank oordeelden dan ook dat The Sun alle recht had het vreemdgaan van de getrouwde McLaren aan de kaak te stellen.

De krant onhulde dat McLaren zijn vrouw bedroog met Saima Ansari, de vroegere geliefde van de trainer van het Engels nationaal elftal, Sven Goran Eriksson.

Rechter Justice Lindblom ordeelde dat de vrijheid van meningsuiting van The Sun in dit geval boven de privacy van McLaren preveleert.
Gaat steve vreemd dan,ach ja wie gaat er in engeland niet vreemd,bij voetballers en trainers is daar de normaalste zaak van de wereld.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 13:48 schreef arikanari het volgende:
FC Twente coach Steve Mclaren mag met zijn ploeg dan nog alle wedstrijden gewonnen hebben, hij heeft in de rechtszaal een pijnlijke nederlaag geleden. Mclaren stapte naar de Britse rechter om een verhaal aan te vechten waarin dagblad The Sun stelde dat de coach zijn vrouw bedroog met het voormalig vriendinnetje van zijn coachende collega Sven Eriksson.

Rechter Lindblom zei in zijn uitspraak dat het dagblad het verhaal mocht publiceren omdat het in het algemeen belang was en dat McClaren, 51, een publiek figuur is waarvan het grote publiek hogere morele standaards van mocht verwachten.

De rechtbank oordeelden dan ook dat The Sun alle recht had het vreemdgaan van de getrouwde McLaren aan de kaak te stellen.

De krant onhulde dat McLaren zijn vrouw bedroog met Saima Ansari, de vroegere geliefde van de trainer van het Engels nationaal elftal, Sven Goran Eriksson.

Rechter Justice Lindblom ordeelde dat de vrijheid van meningsuiting van The Sun in dit geval boven de privacy van McLaren preveleert.
maar goed dat ie in columbia geen trainer is haha,die vrouwen gezien op t wk in amerika geloof ik,op de tv ,nou niet mis,er is toen ook nog een verdediger doodgeschoten in eigen land,omdat ie een eigen doelpunt had gemaakt,ik weet alleen effe z,n naam niet meer.
Aartus
 Aartus - donderdag 06 september 2012 - 23:16   quote  deeplink  
ze hadden trouwens een goed elftal,ze waren de smaakmakers op dat wk,later nooit meer wat van columbia gehoord,alleen toen in amerika hadden ze een gouden lichting,maar er is nooit meer zo,n lichting teruggekomen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 05:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 23:06 schreef Aartus het volgende:

[..]

maar goed dat ie in columbia geen trainer is haha,die vrouwen gezien op t wk in amerika geloof ik,op de tv ,nou niet mis,er is toen ook nog een verdediger doodgeschoten in eigen land,omdat ie een eigen doelpunt had gemaakt,ik weet alleen effe z,n naam niet meer.
Andres Escobar, die is doogeschoten omdat twee mannen een weddenschap hadden verloren en hem toevallig een maand later tegenkwamen. Zijn hier toevallig wat t-shirts van te koop. Was volgens mij best een redelijke voetballer had alleen pech, om op het verkeerde moment en de verkeerde tijd die twee tegen te komen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 05:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 23:16 schreef Aartus het volgende:
ze hadden trouwens een goed elftal,ze waren de smaakmakers op dat wk,later nooit meer wat van columbia gehoord,alleen toen in amerika hadden ze een gouden lichting,maar er is nooit meer zo,n lichting teruggekomen.
Ja ik denk dat ze een hele goede in opkomst hebben onder de naam: James Rodriquez. Steengoeie voetballer en nog erg jong, geloof een jaartje of 21, al ben ik niet helemaal zeker. En ze hebben nu natuurlijk ook nog Falcao, maar dat loopt niet lekker in de selectie, die mafkees miste in de Copa America, de beslissende penalty tegen Peru in de kwart finale, daarna werden ze eruit getikt. Maakt veel goals in Spanje, maar hier krijgt hij er amper 1 in. Wel jammer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 05:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 05:22 schreef arikanari het volgende:

[..]

Andres Escobar, die is doogeschoten omdat twee mannen een weddenschap hadden verloren en hem toevallig een maand later tegenkwamen. Zijn hier toevallig wat t-shirts van te koop. Was volgens mij best een redelijke voetballer had alleen pech, om op het verkeerde moment en de verkeerde tijd die twee tegen te komen.
Triest verhaal, herinner me het nog..d:-(
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 05:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Triest verhaal, herinner me het nog..d:-(
Ja is zeker een triest verhaal, was ook nog in die Escobar (de slechte) tijd. Maar tegenwoordig is het niet meer zo erg hier.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 15:14 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja is zeker een triest verhaal, was ook nog in die Escobar (de slechte) tijd. Maar tegenwoordig is het niet meer zo erg hier.
Vond die keeper ook wel stoer,Hiquitta of zoiets,met die vel gekleurde pakkies en zijn schorpioen sprong
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 16:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vond die keeper ook wel stoer,Hiquitta of zoiets,met die vel gekleurde pakkies en zijn schorpioen sprong
Ja de bal met de hakken uit het doel tikken d:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 16:54   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 16:55   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAA geweldig hè..d:-))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 07 september 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA geweldig hè..d:-))
Is wel timing of niet soms,of is het geluk
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Ja wat een gek of niet, kan me dat nog goed herrinneren. De mensen hier zeggen ook dat die gozer zo gek als een deur was. Was een ook goed vriendjes met een beruchte drugsbaron.
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 16:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is wel timing of niet soms,of is het geluk
Nee was geen geluk, hij scheen dit wel vaker te doen. Hij had dus goed geoefend, heb echter nooit geen beelden kunnen zien van die andere gekke dingen die hij deed. Wie weet wat de toekomst brengt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 16:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is wel timing of niet soms,of is het geluk
In zijn geval timing d:-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 september 2012 door RenatoBos --
arikanari
 arikanari - vrijdag 07 september 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 18:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In zijn geval timing d:-))
Dat zeggen ze hier wel in ieder geval. Maar blijft een idiote actie. Je zal als verdediger maar zo'n gek achter je hebben staan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 21:09   quote  deeplink  
Blijft vermakelijk om te zien..
arikanari
 arikanari - maandag 10 september 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 21:09 schreef RenatoBos het volgende:
Blijft vermakelijk om te zien..
Ja, dat is zo. 1 van de grootste stunts die ooit op de voetbalvelden tezien is geweest.
arikanari
 arikanari - maandag 10 september 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Munsterman: Grote zorgen om toekomst betaald voetbal

Voorzitter Joop Munsterman maakt zich grote zorgen om de toekomst van het betaald voetbal door de voorstellen binnen het Lenteakkoord. Dit akkoord heeft grote gevolgen voor alle betaald voetbal organisaties. Ik maak mij hier, net als alle andere clubs, grote zorgen om. De financiële en de sportieve toekomst van het betaalde voetbal komt in het geding. De voorgestelde lastenverzwaring vanuit het Lenteakkoord is dusdanig dat het betaalde voetbal als geheel een zodanige aderlating zal ondergaan dat de concurrentiepositie in Europa ernstig wordt verzwakt en dat sportieve prestaties in de Champions League of de Europa League op de tocht komen te staan. Die prestaties vormen in feite het financiële fundament onder de huidige voetbal topsportcultuur.

Desastreuze uitwerking
Als het woord BVO (Betaald Voetbal Organisatie) wordt vervangen door een willekeurige bedrijfstak en die bedrijfstak is in staat om voor een regio als bijvoorbeeld Twente € 13 miljoen Europees geld te genereren, waarmee voor een deel ambitieuze projecten op vele gebieden zijn gestart en als die aanwezigheid in Europa ook nog eens duizenden buitenlandse toeschouwers genereert met een gezamenlijke omzet voor de regio-economie van nog eens €2 a €3 miljoen extra dan verwacht je een stimuleringsbeleid en niet een ontmoedigingsbeleid. De voorstellen in het Lenteakkoord hebben dan ook een desastreuze uitwerking op de BVO zelf alsmede bedrijfssegmenten in de omgeving van de betaald voetbal organisaties.

Breedtesport wordt ook geraakt
Niet alleen het voetbal wordt de dupe van deze gevolgen, ook andere segmenten krijgen daardoor te maken met de negatieve gevolgen. Iedereen kan dan ook bedenken dat dit niet alleen de voetbal topsport raakt, maar dat de effecten ook uitstralen op de breedtesport in de diverse regios en op de werkgelegenheid in een aantal segmenten.

Supporters de dupe
Door de willekeurige doorberekening van de politiekosten (€30 miljoen, red.) en de 16% heffing voor de inkomens boven de € 150.000 worden wij als club plotseling eenzijdig geconfronteerd met een disproportionele lastenverzwaring die een enorme impact heeft op de lopende begroting. Het is alsof tijdens de wedstrijd de spelregels worden veranderd. Voor BVOs is het vrijwel onmogelijk om hier direct op te anticiperen waardoor deze kosten, om niet in financiële problemen te raken, noodgedwongen op de supporters moeten worden verhaald. In het geval FC Twente kan dat zomaar tussen de €50,- en €80,- per seizoenskaart betekenen.
Aartus
 Aartus - maandag 10 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
50 of 80 euro meer voor een seizoenkaart,is bijna niet meer te betalen man,dan zitten de stadions volgend seizoen nog maar half vol vrees ik,steeds meer mensen worden werkloos,dus die kunnen dat nooit en te nimmer meer opbrengen.
Aartus
 Aartus - maandag 10 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
bulykin ook geopereerd aan z,n meniscus,we hadden nog wel zo goed ingekocht,maar nu chadli,fer,bjeilland,bulykin geblesseerd,ik ben bang dat we onze titel aspiraties overboord moeten gooien,want dit zijn niet de minste spelers bij fc twente.hoe vangen we dit nog op?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 september 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2012 - 22:22 schreef Aartus het volgende:
bulykin ook geopereerd aan z,n meniscus,we hadden nog wel zo goed ingekocht,maar nu chadli,fer,bjeilland,bulykin geblesseerd,ik ben bang dat we onze titel aspiraties overboord moeten gooien,want dit zijn niet de minste spelers bij fc twente.hoe vangen we dit nog op?
Kopen jullie Clasie en Pelle toch van ons..d:-)))
Aartus
 Aartus - woensdag 12 september 2012 - 00:31   quote  deeplink  
clasie oke,maar wat moeten we met pelle?
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kopen jullie Clasie en Pelle toch van ons..d:-)))
Clasie ? Ben je niet helemaal lekker RB ?
arikanari
 arikanari - woensdag 12 september 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kopen jullie Clasie en Pelle toch van ons..d:-)))
Als we dat gaan doen word ik gek. Er lopen toch ook nog wel spelers rond bij andere teams. Bovendien is de blessure van Bulykin een mooie kans voor Castaignos om zich te bewijzen.
arikanari
 arikanari - woensdag 12 september 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Als het aan Martin van Geel ligt zal Feyenoord in de toekomst geen spelers meer aan Nederlandse concurrenten verkopen. De technisch directeur van de Rotterdamse club liet vorig jaar Leroy Fer naar FC Twente vertrekken, in de afgelopen transferperiode maakte Jerson Cabral dezelfde stap.

"Ik geef toe: dat zou niet zo moeten zijn. Iedere situatie is anders, kijk naar Fer en Cabral, maar we moeten dit in de toekomst voorkomen en terug naar de tijd dat Feyenoord, Ajax en PSV de topclubs in Nederland zijn", opent Van Geel tegenover Voetbal International.

De technisch directeur beseft echter wel dat Feyenoord in de toekomst spelers zal moeten blijven verkopen. "Verkopen vinden wij geen vies woord, want een club als Feyenoord moet altijd verkopen. Het gaat er alleen om: voor hoeveel en aan wie? Als het aan ons ligt niet meer aan FC Twente, maar aan clubs uit de grote competities. En het geld dat we dan krijgen, moeten we kunnen herinvesteren. Nu kan dat nog niet. Nu verkopen we in drie transferwindows voor 21 miljoen en herinvesteren een paar ton. Dan maak je even pas op de plaats", besluit Van Geel.
hippy
 hippy - woensdag 12 september 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Ff wat anders...heeft iemand de demo van fifa13 al??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 07:10 schreef tomson het volgende:

[..]

Clasie ? Ben je niet helemaal lekker RB ?
Was ook als grap bedoeld hè..!!!
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 18:00 schreef hippy het volgende:
Ff wat anders...heeft iemand de demo van fifa13 al??
nee
tomson
 tomson - donderdag 13 september 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 21:15 schreef Aartus het volgende:
Laat ze hier aljeblieft wegblijven,altijd wat met die gasten,met ado,ajax,feyenoord gebeurt er hier nooit wat,dat zijn toch ook niet de braafste jongetjes,misschien liggen utrecht en twente elkaar niet.
Dat er bij Twente- Feyenoord nooit wat gebeurt is ook wel eens anders geweest he..
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 september 2012 - 12:13 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat er bij Twente- Feyenoord nooit wat gebeurt is ook wel eens anders geweest he..
Dat is inderdaad weleens anders geweest, ben benieuwd of de hitte met de komst van drie goede spelers uit jullie selectie, de boel niet weer gaat escaleren. Je hebt er altijd wel van die idioten die er weer een reden voor vinden om weer onderling te gaan rellen.
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 18:19   quote  deeplink  
304430_516633688350707_759335367_n.jpg
arikanari
 arikanari - donderdag 13 september 2012 - 18:21   quote  deeplink  
Tsja, we zitten toch echt het volst van allemaal. Goed teken dacht ik zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het FC Twente - Offtopic/ TOPIC









0.0084979