BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 maart 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 19:58 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij bent toch ook lid van het Ricky's promotieteam?
Wie? Ricky wie ?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 maart 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:34 schreef bode het volgende:
moetenn we nog over R v H hebben
nee, ben net al wezen poepen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:34 schreef bode het volgende:
moetenn we nog over R v H hebben
Nee moetenn we niet B, over R v H hebben we het niet meer, we hebben het nu over T T d V..
Suijltje
 Suijltje - zondag 18 maart 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 22:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee moetenn we niet B, over R v H hebben we het niet meer, we hebben het nu over T T d V..
Klopt RB ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 maart 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Jij begrijpt het D S d:1)
Balharius
 Balharius - maandag 19 maart 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Damn, die steek-pasjes wat een held is deze jongen.
Ik wist al dat Tonny talent had maar wat een inzicht, Otman vaarwel !!!
Balharius
 Balharius - maandag 19 maart 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 16:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
1 met denkvermogen,maar of hij ons van Haaren doet vergeten?
Wow nu je het zegt was wel een goede back die Ramon jah.
sevillana
 sevillana - maandag 19 maart 2012 - 11:40   quote  deeplink  
klasse pot gespeeld, . . doet 't maar op zo'n jonge leeftijd!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 maart 2012 - 11:40   quote  deeplink  
Ramon wie?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 maart 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 11:40 schreef sevillana het volgende:
klasse pot gespeeld, . . doet 't maar op zo'n jonge leeftijd!
+1.
alsof hij er altijd al stond..
Balharius
 Balharius - maandag 19 maart 2012 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 11:40 schreef RenatoBos het volgende:
Ramon wie?
van Haaren toch?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 maart 2012 - 11:48   quote  deeplink  
Ricky bedoel je dus..
tomson
 tomson - maandag 19 maart 2012 - 11:51   quote  deeplink  
Ramon is al 8 jaar weg :)
Balharius
 Balharius - maandag 19 maart 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Zeg ik doe ook maar mijn best om Ricky te vergeten.

Tonny maakt het wel makkelijk, echt meeverdedigen echt mee aanvallen, Bakkal net niet echt meeverdedigen net niet echt mee aanvallen. Ricky wacht tot hij schieten kan en rent overal ACHTERaan.

Tonny, volgend seizoen in de basis en in moeilijke wedstrijden Vormer.
TheMenace
 TheMenace - maandag 19 maart 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Ik houd van jonge spelers die er gelijk staan!Kan alleen maar beter worden!
kuipje
 kuipje - maandag 19 maart 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 12:14 schreef TheMenace het volgende:
Ik houd van jonge spelers die er gelijk staan!Kan alleen maar beter worden!
zoals bij wijnaldum..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 maart 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 12:16 schreef kuipje het volgende:

[..]

zoals bij wijnaldum..
Azijn...
12
 12 - maandag 19 maart 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 20:04 schreef Nibke het volgende:
En laat ik dit nu vorig jaar al geschreven hebben:

Nibke - woensdag 15 juni 2011 - 16:53 edit quote deeplink
quote:
Op woensdag 15 juni 2011 - 11:00 schreef FEY-Esm het volgende:
Ik vond hem niet speciaal.
Let maar eens op hem bij het WK voor onder 17, denk dat je nadien anders over hem denkt.
Let ook eens op de nummer 10,(heel moeilijk uit te spreken naam, daarom T. T. de V. door mij
genoemd en deze jongen heeft wel bij getekend.( Let op dit is een super talent waar we nog
veel van zullen horen, wanneer hijalles heel houdt tenminste!)
Krijgt je ego nu een stijve?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door 12 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 maart 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 12:12 schreef Balharius het volgende:
Zeg ik doe ook maar mijn best om Ricky te vergeten.

Tonny maakt het wel makkelijk, echt meeverdedigen echt mee aanvallen, Bakkal net niet echt meeverdedigen net niet echt mee aanvallen. Ricky wacht tot hij schieten kan en rent overal ACHTERaan.

Tonny, volgend seizoen in de basis en in moeilijke wedstrijden Vormer.
Ghehe +1
das ook een manier..
12
 12 - maandag 19 maart 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Bijkomend voordeel is wel dat Bakkal minder snel de hoofdprijs zal vragen mocht hij de buitenlandse interesse te onaantrekkelijk vinden. we hebben met Vilhena een goed alternatief. Al moet Vilhena nog wel bewijzen om constant zo te presteren. Maar met deze wedstrijd heeft hij zichzelf goed laten zien waar hij toe in staat is. Chapeau Tony ;-)
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 19 maart 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Tony Trindade de Vilhena tot medio 2014 onder contract, ik zeg: verlengen alvast..;)
12
 12 - maandag 19 maart 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 13:11 schreef EdjeNL het volgende:
Tony Trindade de Vilhena tot medio 2014 onder contract, ik zeg: verlengen alvast..;)
Eens...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 maart 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 13:11 schreef EdjeNL het volgende:
Tony Trindade de Vilhena tot medio 2014 onder contract, ik zeg: verlengen alvast..;)
Das al wat snel vriend vind ik, maar ze moeten hem zeker in de gaten houden. Voorlopig maar ff blijven opstellen en kijken of hij zijn prestatie's van gisteren kan blijven continueren. Dan toeslaan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 maart 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Willem van Hanegem heeft zondag genoten van het middenveld van Feyenoord. De Kromme was vooral gecharmeerd van het optreden van de 17-jarige Vilhena.
Ik geloof dat er een beetje paniek in de Kuip was omdat Bakkal zijn contract nog niet verlengd heeft. Nou, hebben we Vilhena gezien tegen Twente? Hij is 17 jaar maar wat was hij aanwezig zeg, wat een talent, zegt hij in zijn column voor het AD.
Dat middenveld van Feyenoord, met van die vastberaden jonkies als Clasie en Vilhena, het is om je vingers bij af te likken. Prachtig om ze te zien winnen tegen een FC Twente waar McClaren zijn spelers loopt te sparen en voorzichtigheid predikt. De overwinning van Feyenoord was een overwinning van het aanvallende, dappere en optimistische voetbal en daarom zullen ook niet-Feyenoorders er blij mee zijn", vervolgt Van Hanegem.
Ik hoef voor niemand te verbloemen dat ik Feyenoord graag zie winnen. Maar het is tegenwoordig vooral vanwege de jeugd in die ploeg dat ik gelukkig kan worden van een overwinning van ze, besluit hij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2012 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 maart 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 13:11 schreef EdjeNL het volgende:
Tony Trindade de Vilhena tot medio 2014 onder contract, ik zeg: verlengen alvast..;)
Dan kunnen ze hem alleen een 3 jarig contract voor leggen omdat ie nog geen 18 is. Dus wachten tot januarie 2013 en dan voor minimaal 5 jaar vast leggen!! Zolang je nog geen 18 ben mogen ze geen langere contracten dan 3 jaar ondertekenen.
King - 010
 King - 010 - dinsdag 20 maart 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Bakkal hoeft gelijk niet meer te verlengen / blijven. Met Vilhena, Goossens en Vormer hebben een zeer breed middenveld met meerdere mogelijkheden.

It's gonna be a bright sunshiny day!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 maart 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Goed ventje, hopelijk kan ie t vast houden.

Zie --> Cabral.
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:
Goed ventje, hopelijk kan ie t vast houden.

Zie --> Cabral.
Is mogelijk maar zit toch een betere kop op dan bij cabral
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 maart 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 11:17 schreef craven het volgende:

[..]

Is mogelijk maar zit toch een betere kop op dan bij cabral
ik had eerst ook een ander beeld van Cabral dan nu.
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik had eerst ook een ander beeld van Cabral dan nu.
Ja begrijp wat je bedoeld, maar Tonny is een ander soort speler, zal niet 30X zijn tegenspeler opzoeken om er langs te komen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 maart 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 11:29 schreef craven het volgende:

[..]

Ja begrijp wat je bedoeld, maar Tonny is een ander soort speler, zal niet 30X zijn tegenspeler opzoeken om er langs te komen
Daarnaast heeft hij Cabral als voorbeeld hoe hij het niet moet doen..
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarnaast heeft hij Cabral als voorbeeld hoe hij het niet moet doen..
top
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 maart 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarnaast heeft hij Cabral als voorbeeld hoe hij het niet moet doen..
Hij heeft vooral een slimme moeder die hem heeft verboden om voorlopig naar het buitenland te gaan!! Ze zei tegen haar zoon : bewijs je eerst maar eens een aantal jaren bij Feyenoord.
Dat is een Feyenoord supporster in hart en nieren .........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 maart 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarnaast heeft hij Cabral als voorbeeld hoe hij het niet moet doen..
Cabral is onzeker op dit moment,hij durf de actie niet meer te maken en dat komt door jawel ONS!
12
 12 - dinsdag 20 maart 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 23:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cabral is onzeker op dit moment,hij durf de actie niet meer te maken en dat komt door jawel ONS!
Nou denk niet alleen door ons hoor. Denk dat je geen goeie aan Koeman hebt als je die tegen je hebt. Een schop onder z.n hol met maatje 243 breed met Koemans kanonskracht zal die niet zo gauw vergeten ;-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 maart 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 23:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cabral is onzeker op dit moment,hij durf de actie niet meer te maken en dat komt door jawel ONS!
nou en door zijn eigen brakke spel van weken, dat heeft er voor gezorgd dat het volk ging morren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 maart 2012 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 23:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cabral is onzeker op dit moment,hij durf de actie niet meer te maken en dat komt door jawel ONS!
Maar dat mag toch ook wel met wat ie laat zien..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 maart 2012 - 01:01   quote  deeplink  
Het Nederlands elftal is in Venray goed begonnen aan de Eliteronde voor plaatsing voor het Europees kampioenschap. Dankzij treffers van Tonny Trindade de Vilhena (2x), Thom Haye en Rai Vloet won de ploeg van KNVB-coach Albert Stuivenberg met 4-0 van Albanië.
De score had nog hoger kunnen uitvallen wanneer Trindade de Vilhena en Nathan Aké het vizier op scherp hadden staan vanaf elf meter. Stuivenberg: ,,En dat terwijl we er deze week na afloop van de trainingen op getraind hebben. We moeten bespreken hoe we dit voor de volgende wedstrijden oplossen. Het beste is het natuurlijk wanneer ze de volgende keer weer achter de bal gaan staan.
Counter
Onder 17 had bijna de hele eerste helft nodig om de muur van Albanië te slechten. De tegenstander trok zich terug en gokte op de counter. Trindade de Vilhena liet zich niet van de wijs brengen door zijn gemiste strafschop. Vlak voor rust gleed hij de 1-0 binnen na een voorzet van Elton Acolatse.
In de tweede helft voerde de ploeg van Stuivenberg het tempo op en vond het vaker de vrije man. Met goed uitgespeelde aanvallen breidde Oranje de voorsprong uit naar 4-0. De mooiste treffer kwam op naam van Trindade de Vilhena. Een fraaie één-twee tussen Trindade de Vilhena en Vloet (hij speelde de bal met de hak terug) werd door de eerste binnengeschoten. Vloet scoorde even later zelf de 4-0 na een goede combinatie met de opgekomen Jorrit Hendrix. Tussendoor had Thom Haye de 3-0 gemaakt op aangeven van opnieuw Vloet.
Na de 4-0 en de gemiste strafschop van Aké nam Onder 17 wat gas terug. Acolatse was nog het dichtst bij een treffer. Hij raakte echter de lat.
Geconcentreerd
Stuivenberg was content met de zege. ,,Niet alleen de score is goed. Ook over de manier waarop we gevoetbald hebben, zijn we tevreden. In de eerste helft hadden we moeite met het verdedigende spel van Albanië, maar vooral na rust hebben we goed voetbal laten zien en met mooie uitgespeelde kansen de score uitgebreid. Bovendien hebben we geconcentreerd verdedigd en geen kansen weggegeven.
Het andere duel in Schijndel eindigde eerder op de dag in een 1-0 overwinning van Servië op Ierland. Zaterdagmiddag treft Onder 17 Ierland. Dinsdagavond speelt Nederland het slotduel tegen Servië.
Statistieken:
Onder 17 Albanië 4-0 (1-0).
Scoreverloop: 37. Tonny Trindade de Vilhena 1-0, 47. Tonny Trindade de Vilhena 2-0, 49. Thom Haye 3-0, 52. Rai Vloet 4-0 (26. Tonny Trindade de Vilhena mist strafschop, 63. Nathan Aké mist strafschop)
Opstelling Nederland: Nick Olij, Joris Voest, Riechedly Bazoer, Nathan Aké, Jorrit Hendrix, Thom Haye, Djavan Anderson, Tonny Trindade de Vilhena (65. Wouter Marinus), Rai Vloet (75. Pascal Huser), Elton Acolatse, Jeroen Lumu (56. Moussa Sanoh).
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 maart 2012 - 01:01   quote  deeplink  
Ons mannetje doet het goed d:-)
(op de strafschop na dan)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door RenatoBos --
bode
 bode - vrijdag 23 maart 2012 - 01:15   quote  deeplink  
Goeie speler lekker brutaal vraagt om ballen, mijn topper vriend Willem van H vond hem zeer goed scheef hij in het AD, ik vind dat Feyenoord zuinig moet zijn met deze speler
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 maart 2012 - 01:20   quote  deeplink  
Is Willem van H jouw vriend B?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 maart 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Tonny de Vilhena helpt Oranje -17 aan zege

Dankzij twee goals van Tonny Trindade de Vilhena is Oranje onder 17 volop op koers voor een plaats op het Europees kampioenschap. De Feyenoorder was in het duel met Ierland na rust tweemaal trefzeker en maakte zo een opgelopen achterstand goed: 2-1.

Onder 17 was de Eliteronde donderdag goed begonnen met een 4-0 zege op Albanië. Dinsdag sluit de ploeg het toernooi af met een wedstrijd tegen Servië dat ook beide gespeelde duels heeft gewonnen. Die ontmoeting, om 19.00 uur bij RKSV Schijndel, is dus beslissend over het enige beschikbare EK-ticket.

Nederland heeft aan een gelijkspel genoeg, omdat het een beter doelsaldo (+5) kan overleggen dan de Serviërs (+4).

Statistieken:

Onder 17 Ierland 2-1 (0-1).

Scoreverloop: 30. Dylan Hayes (pen) 0-1; 43. Tonny Trindade de Vilhena 1-1; 55. Tonny Trindade de Vilhena 2-1.

Geel: Joris Voest (33.), Djavan Anderson (79.) // Lewis (40.), Hayes (71.), ONeill (80.)

Opstelling Nederland: Nick Olij, Joris Voest, Riechedly Bazoer, Nathan Aké, Jorrit Hendrix, Thom Haye, Djavan Anderson, Tonny Trindade de Vilhena, Rai Vloet, Elton Acolatse, Wouter Marinus.

Wissels: 53. Acolatse vervangen door Jeroen Lumu; 67. Vloet vervangen door Pascal Huser; 77. Trindade de Vilhena vervangen door Branco van den Boomen.

http://www.fr-fanatic.com/42762-tonny-de-vilhena-helpt-oranje-17-aan-zege/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 maart 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 20:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Tonny de Vilhena helpt Oranje -17 aan zege

Dankzij twee goals van Tonny Trindade de Vilhena is Oranje onder 17 volop op koers voor een plaats op het Europees kampioenschap. De Feyenoorder was in het duel met Ierland na rust tweemaal trefzeker en maakte zo een opgelopen achterstand goed: 2-1.

Onder 17 was de Eliteronde donderdag goed begonnen met een 4-0 zege op Albanië. Dinsdag sluit de ploeg het toernooi af met een wedstrijd tegen Servië dat ook beide gespeelde duels heeft gewonnen. Die ontmoeting, om 19.00 uur bij RKSV Schijndel, is dus beslissend over het enige beschikbare EK-ticket.

Nederland heeft aan een gelijkspel genoeg, omdat het een beter doelsaldo (+5) kan overleggen dan de Serviërs (+4).

Statistieken:

Onder 17 Ierland 2-1 (0-1).

Scoreverloop: 30. Dylan Hayes (pen) 0-1; 43. Tonny Trindade de Vilhena 1-1; 55. Tonny Trindade de Vilhena 2-1.

Geel: Joris Voest (33.), Djavan Anderson (79.) // Lewis (40.), Hayes (71.), ONeill (80.)

Opstelling Nederland: Nick Olij, Joris Voest, Riechedly Bazoer, Nathan Aké, Jorrit Hendrix, Thom Haye, Djavan Anderson, Tonny Trindade de Vilhena, Rai Vloet, Elton Acolatse, Wouter Marinus.

Wissels: 53. Acolatse vervangen door Jeroen Lumu; 67. Vloet vervangen door Pascal Huser; 77. Trindade de Vilhena vervangen door Branco van den Boomen.

http://www.fr-fanatic.com/42762-tonny-de-vilhena-helpt-oranje-17-aan-zege/
Leuk,nou maar hopen dat hij bijtekend voordat er weer zo`n graf club uit Engeland op de stoep staat..
van geil
 van geil - zaterdag 24 maart 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 23:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cabral is onzeker op dit moment,hij durf de actie niet meer te maken en dat komt door jawel ONS!
ben ik met je eens,,,,werd maanden geleden al volstrekt onnodig uitgefloten....
speelt sindsdien zeer onzeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 maart 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 21:46 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik met je eens,,,,werd maanden geleden al volstrekt onnodig uitgefloten....
speelt sindsdien zeer onzeker
Het woordje ONS is mijn post klopt eigenlijk niet,moet HUN zijn ;)
bode
 bode - zondag 25 maart 2012 - 03:06   quote  deeplink  
RenatoBos zei op 23 Maart om 1.20 het volgende, is Willem van H jouw vriend B?
nee hoor ik vond hem vroeger een van de beste voetballer, en nu met J cruijff de
mensen die het beste in Nederland over het voetbal kunnen praten hij moet nu direkt bij Feyenoord in de jeugdtraining staf komen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 maart 2012 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 21:46 schreef van geil het volgende:

[..]

ben ik met je eens,,,,werd maanden geleden al volstrekt onnodig uitgefloten....
speelt sindsdien zeer onzeker
Onnodig? Heb je wel gezien hoe Cabral speelt? Dan vraag je er zelf om om uit gefloten te worden. Al maanden kan ie geen LANTAARNPAAL meer passeren schijnbaar..... en de voorzetten!
Daar zullen we het maar niet over hebben
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 maart 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 08:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Onnodig? Heb je wel gezien hoe Cabral speelt? Dan vraag je er zelf om om uit gefloten te worden. Al maanden kan ie geen LANTAARNPAAL meer passeren schijnbaar..... en de voorzetten!
Daar zullen we het maar niet over hebben
Uitfluiten is Jeauds.
bode
 bode - zondag 25 maart 2012 - 10:50   quote  deeplink  
afgelopen zondag tegen de Tukkers gaf Cabral wel de voorzet waar het eerste doelpunt uit kwam, dat lees ik nergens?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 maart 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Een kleine greep uit het wedstrijdtopic:

quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 15:37 schreef RenatoBos het volgende:
Goed van Cabral..
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 15:37 schreef Boudewijn het volgende:
0 - 1!

Voorzet van Cabral en dan eigen goal...
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 15:41 schreef Marco12345 het volgende:
geeft effe een voorzetje die cabral!
quote:
Op zondag 18 maart 2012 - 15:42 schreef Wim2 het volgende:
Cabral is er goed betrokken bij moet ik zeggen. Heeft Koeman hem in de rust toch eindelijk iets geleerd.
Bron: http://forum.headliner.nl/topic-24947/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0073521