BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - zondag 04 november 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Hij komt wel iets te kort voor Feyenoord
wat er gevraagd wordt, wel jammer
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 november 2012 - 11:46   quote  deeplink  
geef hem de tijd.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:46 schreef piet de paler het volgende:
geef hem de tijd.
wedstrijd duurt 90 min.
is dat niet lang zat
Sensi
 Sensi - zondag 04 november 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Ruudje komt er wel hij heeft genoeg potentie om uit te groeien tot basis speler.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 04 november 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Clasie zal je geen 3 jaar meer kunnen houden dus misschien kan vormer volgend seizoen al op clasie ze plek komen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Moet Ruud toch wel wat beter zijn best gaan doen, want overtuigt heeft hij mij nog niet..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 november 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Koeman: "Op de trainingen zie ik dat Vormer veel in zichzelf investeert"

ronald-koeman(feyenoord)(5).jpg

Trainer Ronald Koeman heeft zich uitgesproken over Ruud Vormer. De middenvelder is niet blij met zijn plek op de bank bij Feyenoord. Kelvin Leerdam kreeg de voorkeur, maar nu hij ook geen basiskracht meer is zit Vormer nog steeds op de bank.

 

"We hebben Ruud in het begin van het seizoen een paar keer samen met Jordy Clasie laten spelen", zegt Koeman tegen NUsport. "Vanuit die rol, die hij toen moest vervullen, kwam hij vaak in situaties terecht die hij niet gewend was. Dat gaf aanpassingsproblemen. Daarom heb ik op een gegeven moment gekozen voor een ander type middenvelder naast Clasie en Lex Immers. Dat was eerst Kelvin en dat is nu Tonny (Vilhena, red.)." 

"Dat kan natuurlijk nog veranderen. Denk aan blessures, schorsingen, noem maar op. Ook ligt het eraan hoe Ruud met zijn situatie omgaat. Doet hij er alles aan om zichzelf te verbeteren? Wat dat betreft hoor je mij niet klagen. Ruud heeft moeite met zijn reserverol, dat geeft-ie ook aan, maar op de trainingen zie ik dat hij veel in zichzelf investeert. Maar op dit moment kies ik voor Tonny, hij blijft voorlopig staan."
Bron:Soccernews 
MMM
 MMM - zondag 18 november 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Die was niet blij dat hij niet mocht invallen. Gooide het hesje op de grond.
MMM
 MMM - zondag 25 november 2012 - 22:50   quote  deeplink  
Vormer keert mogelijk terug bij Roda JC. Zal wel op huurbasis zijn. Weet niet of Feyenoord hem zou laten gaan..

http://eredivisielive.nl/video/97213-driessen-vormer-mogelijk-terug-naar-roda.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door MMM --
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 25 november 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Vond hem een nuttige aankoop, maar heeft het tot nu toe helaas nog niet bewezen, of kunnen bewijzen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Vincent1970 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 november 2012 - 23:03   quote  deeplink  
En de kansen die hij kreeg niet gegrepen..!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 november 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Nou ja, wellicht wat onwennig in zijn spel, maar toonde wel altijd werklust. Doodzonde dat hij iemand met de kwaliteiten die Clasie heeft, voor zich moet dulden.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 25 november 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Heb je gelijk in, geen toegevoegde waarde. had echt meer van hem verwacht..
MMM
 MMM - zondag 25 november 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Spoeling word te dun aangezien Leerdam en Mokotjo al mogen vertrekken. Denk niet dat Ruud op huurbasis mag vertrekken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 november 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Denk het ook niet, en hoeft ook niet van mij..is gewoon een nuttige speler..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:05 schreef Bosifyable het volgende:
Nou ja, wellicht wat onwennig in zijn spel, maar toonde wel altijd werklust. Doodzonde dat hij iemand met de kwaliteiten die Clasie heeft, voor zich moet dulden.
Mee eens. Ik denk dat hij naar het niveau zou kunnen toegroeien dat hij een volwaardig basisspeler zou zijn, maar hij heeft de pech dat (een van) de beste speler(s) van Feyenoord op die plek staat.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 25 november 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mee eens. Ik denk dat hij naar het niveau zou kunnen toegroeien dat hij een volwaardig basisspeler zou zijn, maar hij heeft de pech dat (een van) de beste speler(s) van Feyenoord op die plek staat.
Dus verhuren aan Roda, en pas terughalen als Clasie voor een megabedrag verkocht wordt? Kan hij hem dan wel volwaardig vervangen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:12 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dus verhuren aan Roda, en pas terughalen als Clasie voor een megabedrag verkocht wordt? Kan hij hem dan wel volwaardig vervangen?
Vind ik op zich een prima oplossing, voor dit seizoen, al moet er natuurlijk wel tenminste 1 betrouwbare vervanger voor Clasie in de selectie blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 november 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:12 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Dus verhuren aan Roda, en pas terughalen als Clasie voor een megabedrag verkocht wordt? Kan hij hem dan wel volwaardig vervangen?
Waarom niet, inderdaad..
bode
 bode - maandag 26 november 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Van Geel heeft hem binnen gehaald, dus gewoon laten blijven met zijn mooie vriendin
doe Fernandez, de Vrede Mokotjo en Leerdam maar met de Kerst de deur uit
verdienen we nog een paar centen
bode
 bode - maandag 26 november 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Van Geel heeft hem binnen gehaald, dus gewoon laten blijven met zijn mooie vriendin
doe Fernandez, de Vrede Mokotjo en Leerdam maar met de Kerst de deur uit
verdienen we nog een paar centen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 04:39   quote  deeplink  
Blijf t zonde van mokotjo vinden
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 november 2012 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 04:39 schreef RedDevil1990 het volgende:
Blijf t zonde van mokotjo vinden
Dat ie niet kan voetballen?
MMM
 MMM - maandag 26 november 2012 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 04:39 schreef RedDevil1990 het volgende:
Blijf t zonde van mokotjo vinden
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 november 2012 - 08:40   quote  deeplink  
Vormer niet verhuren. Kan in voorjaar nodig zijn, bovendien na half jaar elders wordt dat weer opnieuw aanpassen aan spelsysteem Feyenoord.
MMM
 MMM - maandag 26 november 2012 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 08:40 schreef FR-Henk het volgende:
Vormer niet verhuren. Kan in voorjaar nodig zijn, bovendien na half jaar elders wordt dat weer opnieuw aanpassen aan spelsysteem Feyenoord.
Eens.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 06:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat ie niet kan voetballen?
Hij kan wel degelijk voetballen
Hij is alleen te traag met aanvallende openingen zien
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 november 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 10:30 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hij kan wel degelijk voetballen
Hij is alleen te traag met aanvallende openingen zien
Ik heb m niets nuttigs zien doen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 26 november 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 13:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb m niets nuttigs zien doen.
Vorig seizoen tegen NAC een wergaloze assist gegeven in de 37'ste minuut
Moet je maar is terug kijken
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 november 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 13:20 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Vorig seizoen tegen NAC een wergaloze assist gegeven in de 37'ste minuut
Moet je maar is terug kijken
dikbetaald dan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Wielaert: 'Naam Ruud Vormer niet gevallen bij ons'

600x400-kd-1114289.jpg

Technisch directeur Gerard Wielaert van Roda JC geeft aan dat zijn club niet van plan is om Ruud Vormer in de winterstop te verleiden tot een terugkeer naar Kerkrade. Ruud heeft laten zien dat hij een hele belangrijke speler kan zijn voor Roda, maar hij heeft net de stap gemaakt en het is dus ook onzin om te praten over een eventuele huur deze winter.'
Nu Roda JC op een zestiende plaats staat in de Eredivisie werd er in verschillende media gesuggereerd dat Roda haastig opzoek is naar versterkingen. Toch geeft de technisch directeur in Kerkrade aan dat een terugkeer van Ruud Vormer niet ter sprake is gekomen. 'Ruud speelt net een half jaar bij Feyenoord en laat hij daar nou eerst is één seizoen vol maken en kijken hoe hij zich dan ontwikkeld. Op dit moment is het wat ons betreft niet aan de orde,' aldus Wielaert tegenover RTV Rijnmond.

Vormer maakte begin dit seizoen de overstap van Roda JC naar Feyenoord, maar komt vooralsnog weinig aan spelen toe in de Kuip. De middenvelder speelde in totaal dit seizoen vijf wedstrijd in de hoofdmacht van Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 07:21   quote  deeplink  
Vormer: 'Dit was een mooie wedstrijd om mee te maken'

600x200-kd-1306118.jpg

Ruud Vormer mocht woensdagavond eindelijk weer eens in de basis beginnen bij Feyenoord. De middenvelder won met zijn werkgever na strafschoppen in de KNVB Beker van sc Heerenveen, waardoor het verzekerd is van een plek in de kwartfinale.
 
Vormer was verheugd dat hij een strafschop mocht nemen. "Eindelijk mocht ik als tweede strafschoppennemer er eentje nemen. En hij zat er goed in", aldus de spelverdeler. "Ik heb nog nooit zo'n gekke strafschoppenreeks meegemaakt."

Net zoals Mathijsen besefte Vormer ook dat de tegendoelpunten uit standaardsituaties vielen. "Vrijdag zullen we de tegengoals wel weer gaan bespreken, opnieuw uit dode spelmomenten vielen ze", aldus Vormer, die al zijn energie in het duel had gestopt.

"We zijn helemaal gesloopt, hadden het eerder moeten beslissen. Maar dit was wel een mooie wedstrijd om mee te maken. Als vervanger van Vilhena geloof ik wel dat ik het heb laten zien. Ik kan nog wel dwingerder spelen." Jordy Clasie had na afloop complimenten over voor doelman Erwin Mulder. "Mulder verdient een compliment, die deed het prima bij de strafschoppen."
Bron:FR12
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2012 - 08:17   quote  deeplink  
Goede corners en een vrije trap. Moet wel met meer lef spelen, veel tikkies breed/terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2012 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 december 2012 - 08:52   quote  deeplink  
Toch goed dat Vormer qua nivo aardig kon aanpikken. Nog niet afgeschreven, integendeel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 december 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Snapt hij zelf ook wel.

Vilhena op de plek van Clasie beviel me minder.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 december 2012 - 10:37   quote  deeplink  
Vind verwachtingen Vilhena alweer torenhoog.
Vechtwedstrijden zijn niet Vilhena's ding voorlopig.
craven
 craven - donderdag 20 december 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 10:37 schreef FR-Henk het volgende:
Vind verwachtingen Vilhena alweer torenhoog.
Vechtwedstrijden zijn niet Vilhena's ding voorlopig.
Zoals stylzz zegt: hij stond niet op zijn normale positie
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 december 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 11:12 schreef craven het volgende:

[..]

Zoals stylzz zegt: hij stond niet op zijn normale positie
precies, zie je toch dat het meer een gatenloper en passer is dan de 6 waar het voetbal moet beginnen. Daar is hij nog niet sterk genoeg voor.

T zit er wel in.
van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:34   quote  deeplink  
jammer van die vrije trap..had ik hem gegunt.
craven
 craven - donderdag 20 december 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

precies, zie je toch dat het meer een gatenloper en passer is dan de 6 waar het voetbal moet beginnen. Daar is hij nog niet sterk genoeg voor.

T zit er wel in.
Dat denk ik ook, laat hem maar lekker op zijn eigen positie spelen en daarin groeien...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Vormer: 'Zo doorgaan en mezelf in elftal knokken'

600x400-kd-1306118.jpg

Ruud Vormer begon afgelopen woensdag weer eens in de basis van Feyenoord in het bekertreffen met sc Heerenveen. De middenvelder kreeg van trainer Ronald Koeman de voorkeur bij Tonny Vilhena, die te laat bij de wedstrijdbespreking was. 'Ik heb eindelijk weer minuten gemaakt, daar ben ik tevreden over,' aldus Vormer.

'Ik heb een goed gevoel overgehouden aan het duel voor mezelf,' vervolgt de van Roda JC overgekomen Vormer. 'Als team hadden wij het wel eerder moeten afmaken. We hebben genoeg kansjes gehad, die gingen er niet in. Zij kregen daardoor weer hoop, maar wij hebben wel verdiend gewonnen denk ik.'
De afgelopen periode was lastig voor de middenvelder, die zelden speeltijd krijgt van trainer Koeman. 'Op voetbalgebied is het eerste half jaar niet heel positief geweest. Ik heb vijf wedstrijden gespeeld, dat is veel te weinig. Ik moet gewoon doorgaan en mezelf in het elftal knokken. De trainer kiest nu voor Vilhena en Clasie, zij doen het gewoon goed. We winnen, dus dat is positief, maar het betekent dat ik moet wachten op mijn kans. Dat is niet makkelijk, maar het hoort er wel bij. Ik twijfel niet aan mezelf.'


bron:vb
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 januari 2013 - 14:19   quote  deeplink  
Vormer: Tegen AGOVV nieuwe kans mezelf te laten zien

20121101_xerxes_vormer_vk_scaled_7.jpg

Na een korte vakantie werkte Ruud Vormer deze week met een goed gevoel de eerste twee trainingen van het nieuwe jaar af, waarmee de voorbereiding van Feyenoord op de tweede competitiehelft van start ging. De afgelopen zomer van Roda JC overgekomen middenvelder hoopt tijdens de komende maanden van het seizoen tot meer speelminuten te komen dan voor de winterstop. Ik kijk uit naar het aankomende trainingskamp in Marbella en de oefenwedstrijd tegen AGOVV. Dat duel is voor mij een nieuwe kans om mezelf te laten zien.

Waar de middenvelder tijdens competitiewedstrijden vooral vanaf de bank moest toekijken, bewees hij in het bekertoernooi zijn waarde voor Feyenoord. Na een treffer in de derde ronde tegen Xerxes/DZB speelde Vormer in de achtste finale tegen sc Heerenveen een sterke wedstrijd, die hij bekroonde met een assist op Lex Immers. Ik was tevreden over mijn spel in die wedstrijd. Zelf was ik ook nog dichtbij een doelpunt, maar mijn vrije trap belandde helaas op de lat. Mijn traptechniek zie ik als een wapen waarmee ik belangrijk kan zijn voor het team. Helaas heb ik dat voor de winterstop te weinig kunnen laten zien.

Vormer bekent dat het de afgelopen maanden soms wel even slikken was. Op de positie waar ik me op moest richten, koos de trainer voor Jordy Clasie. Dat moest ik accepteren en verder keihard blijven werken op de trainingen. Dat was soms moeilijk, maar daarom was ik blij met die wedstrijd in Heerenveen. Daardoor kon ik het eerste jaar toch enigszins goed afsluiten. Ook is die avond bewezen dat Jordy en ik prima samen op het middenveld kunnen spelen.

In de tweede helft van de competitie hoopt Vormer meer speelminuten te krijgen, te beginnen in de oefenwedstrijd tegen AGOVV van aanstaande zaterdag. Dat duel is voor mij een nieuwe kans om mezelf te laten zien. Ik heb gehoord dat er veel supporters naar het stadion komen, wat alleen maar mooi is. De voorbereiding van Feyenoord wordt vervolgd in het Spaanse Marbella, waar de selectie een week op trainingskamp gaat. Daar heb ik veel zin in. We kunnen ons daar ideaal voorbereiden op de topduels in januari en de rest van het seizoen, besloot Vormer.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
keesolinoooooooo
 keesolinoooooooo - zondag 06 januari 2013 - 16:35   quote  deeplink  
ik hoop dat koeman gaat inzien dat vormer in het team moet ik vind dat deze speler iets toe kan voegen aan zyn team , ook met corners en vrye trappen heeft hy iets en heeft ook overzicht in spel ... ciaooooooooooo di keesolinooooooo
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2013 - 16:35 schreef keesolinoooooooo het volgende:
ik hoop dat koeman gaat inzien dat vormer in het team moet ik vind dat deze speler iets toe kan voegen aan zyn team , ook met corners en vrye trappen heeft hy iets en heeft ook overzicht in spel ... ciaooooooooooo di keesolinooooooo
Beetje druk op het middenveld hè, das de pech voor Ruud..ciao vecchio bislacco..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Vormer: Familie heeft mij vertrouwen gegeven

ruud_vormer2.jpg

Ruud Vormer bereidt zich momenteel met Feyenoord in het Spaanse Marbella voor op de tweede seizoenshelft. In zijn eerste half jaar in Rotterdam is het de middenvelder niet gelukt om een basisplaats af te dwingen. Hij heeft er zelfs even aan gedacht om te vertrekken. Ja, dat zeg ik eerlijk. Maar ja, ik ben er net. Bij een topclub komt nu eenmaal meer kijken.

Het thuisfront sleepte Vormer door die moeilijke periode heen. Mijn familie heeft mij vertrouwen gegeven, terwijl ik thuis niet altijd even makkelijk was. Als voetballer wil je spelen, dus dat was soms best vervelend. Nu gaat het goed en blijf ik knokken voor die kans. Weggaan zou de makkelijkste oplossing zijn. Ik had ook niet verwacht dat ik zo weinig zou spelen. Maar ja, het elftal draait goed, dat is positief. Ik wist natuurlijk wel dat er concurrentie was. Dat heb je bij een topclub, anders was ik wel bij Roda JC gebleven, aldus Vormer.

Vlak voor de winterstop kreeg Vormer iets meer speelminuten. In de bekerwedstrijd tegen SC Heerenveen door Feyenoord na strafschoppen gewonnen stond hij zelfs in de basis. Ik ben wel heel blij met die wedstrijd tegen Heerenveen. Ik heb mezelf daar toch kunnen laten zien. Dat gaf mijzelf ook vertrouwen.

Na de knappe tweede plaats van vorig seizoen wordt er ook dit jaar voorzichtig gesproken over een kampioenschap in Rotterdam. Vormer: Je weet het nooit, we staan drie punten achter de koplopers. Het begin tegen Ajax is belangrijk, maar ik denk wel dat wij stiekem meedoen.


bron:FRFanatic
MMM
 MMM - donderdag 10 januari 2013 - 08:21   quote  deeplink  
Hij heeft er zelfs even aan gedacht om te vertrekken

Pffff... Kom op zeg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 januari 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 08:21 schreef MMM het volgende:
Hij heeft er zelfs even aan gedacht om te vertrekken

Pffff... Kom op zeg
snap ik wel, voetballers ..vrij groot EGO
craven
 craven - donderdag 10 januari 2013 - 09:58   quote  deeplink  
vaker groot dan het talent
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 januari 2013 - 15:19   quote  deeplink  
Hij ging er natuurlijk wel vanuit dat hij een basisspelert zou zijn..
JanM
 JanM - vrijdag 11 januari 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 15:19 schreef RenatoBos het volgende:
Hij ging er natuurlijk wel vanuit dat hij een basisspelert zou zijn..
Zeker na het vertrek van El Ahmadi!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Ruud Vormer Topic









0.0103399