BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dirk1
 Dirk1 - zondag 05 januari 2014 - 09:15   quote  deeplink  
wat een kwats niks anders te doen zeker!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 05 januari 2014 - 09:25   quote  deeplink  
Koning dubbelposten vertelt een ander hoe het moet. Vermakelijke ochtend.
MMM
 MMM - vrijdag 17 januari 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Daryl Janmaat laat in een interview met RTV Rijnmond weten dat hij hoopt dat er in februari wel een mogelijkheid is om te verlengen.
Goed teken als hij het hoopt.
tomson
 tomson - vrijdag 17 januari 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2014 - 15:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Goed teken als hij het hoopt.
Als hij dan al niet bij Juventus speelt ;)
MMM
 MMM - woensdag 22 januari 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Aanvallend niet gezien en dan zie je pas hoe zwak hij verdedigend is.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 23 januari 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Aanvallend niet gezien en dan zie je pas hoe zwak hij verdedigend is.
Helemaal niet mee eens, kijk eens naar andere wedstrijden
gewoon de beste rechtsback van Nederland
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 05:15   quote  deeplink  
Lijkt het wat kwijt te zijn na de winterstop..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 januari 2014 - 06:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Aanvallend niet gezien en dan zie je pas hoe zwak hij verdedigend is.
Is ook geen echte verdediger
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 januari 2014 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 05:15 schreef RenatoBos het volgende:
Lijkt het wat kwijt te zijn na de winterstop..
Was tegen utrecht een van de uitblinkers
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 januari 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 22:47 schreef MMM het volgende:
Aanvallend niet gezien en dan zie je pas hoe zwak hij verdedigend is.
Hij hapt nog te graag.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 07:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Was tegen utrecht een van de uitblinkers
Tegen Utrecht vond ik het hele elftal prima, daar draai je dan makkelijk in mee..
JanM
 JanM - donderdag 23 januari 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 15:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tegen Utrecht vond ik het hele elftal prima, daar draai je dan makkelijk in mee..
Tegen Utrecht werd de hele wedstrijd goed gespeeld, nu alleen het eerste half uur. M.n. Clasie, Mathijsen en Janmaat gaven niet thuis. En Immers stond volgens mij weer 'dieper' dan tegen Utrecht en Boëtius en Schaken niet diep genoeg. Maar zoals ik in het wedstrijdtopic al aangaf: ik wil het er niet meer over hebben!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 17:43   quote  deeplink  
QigVE.gif
van geil
 van geil - donderdag 23 januari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 00:15 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Helemaal niet mee eens, kijk eens naar andere wedstrijden
gewoon de beste rechtsback van Nederland
Als de ploeg de mindere is(waar hij in staat)
vind ik dat zeker niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 januari 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Feyenoord is er veel aan gelegen om Daryl Janmaat nog voor aanvang van het WK langer aan zich te binden.

De 24-jarige vleugelverdediger mag rekenen op een basisplaats bij Oranje, en kan zich bij een goede prestatie op het WK in de kijker spelen bij clubs uit de Europese elite. Een eerder contractaanbod van Feyenoord legde hij om die reden naast zich neer.

Feyenoord is echter niet van plan om de handdoek in de ring te werpen, en knoopt opnieuw het gesprek aan met Janmaat. De Rotterdammers hopen het huidige contract van de international, dat in 2015 ten einde loopt, open te breken en te verlengen.

Voorbeeld
"Daryl ontwikkelt zich fantastisch", citeert Voetbal International technisch directeur Martin van Geel. "Hij is een voorbeeld zoals we dat graag zien: transfervrij overgekomen van sc Heerenveen en een vaste waarde geworden in De Kuip."

"Zon speler willen we graag langer aan ons binden. Het is niet zo dat we hem dus niks hebben aangeboden. Alleen leidde dat de vorige keer niet tot een akkoord, maar wellicht dat we er bij de volgende poging wél in slagen."

Cijfers
Sinds zijn transfer van Heerenveen naar Feyenoord kwam Janmaat 51 competitieduels in actie voor de Stadionclub. Achttien daarvan vonden plaats tijdens de huidige voetbaljaargang. In totaal kwam hij tot drie doelpunten, allemaal stammend uit vorig seizoen.
MMM
 MMM - woensdag 29 januari 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Zal wel niet meer verlengen ben ik bang. Dat betekent dus verkopen na het WK.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 29 januari 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Beetje vreemd!
Eerst was er geen geld en nu hebben ze onder de oude bureau van Jacobs nog
een zakkie knaken gevonden zeker...
Contract moet een beetje recht getrokken worden met Mathijsen
anders blijft het zeuren denk ik..
JanM
 JanM - woensdag 29 januari 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 16:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Beetje vreemd!
Eerst was er geen geld en nu hebben ze onder de oude bureau van Jacobs nog
een zakkie knaken gevonden zeker...
Contract moet een beetje recht getrokken worden met Mathijsen
anders blijft het zeuren denk ik..
1+1=2 Leon: Mathijsen wordt verkocht en dat geld en salaris wordt (deels) in het opwaarderen van contract van o.a. Janmaat gestopt. Wordt de transfersom komende zomer hoger door, dus meteen DOEN!
Els
 Els - woensdag 29 januari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 16:24 schreef JanM het volgende:

[..]

1+1=2 Leon: Mathijsen wordt verkocht en dat geld en salaris wordt (deels) in het opwaarderen van contract van o.a. Janmaat gestopt. Wordt de transfersom komende zomer hoger door, dus meteen DOEN!
Alleen salarisruimte die ontstaat door vertrek Mathijsen zal geinvesteerd kunnen worden. Feyenoord heeft weinig speling op vaste kostenposten. Daarom hameren ze zo op uitbreiding van capaciteit stadion.
Milo
 Milo - donderdag 30 januari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Salaris Cisse komt vrij aankomend Seizoen......
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 21:54   quote  deeplink  
geeft af op "ronaldo"
maar liep er zelf bij als n mislukte Roberto Carlos.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Janmaat tevreden over duel: 'Doelsaldo belangrijk'

600x400-janmaatgae.jpg

Daryl Janmaat was zondagmiddag weer belangrijk voor Feyenoord in de eenvoudig gewonnen wedstrijd op het laag geklasseerde Go Ahead Eagles. De back stoomde menigmaal vanaf de rechterkant op. Dat leidde ook de 4-0 voor Feyenoord in. Het werd uiteindelijk een vijfklapper voor de Rotterdammers.

'De eerste helft ging moeizaam, de tweede helft ging veel beter. Go Ahead was zeker in de eerste helft gevaarlijk in de omschakeling. In de wedstrijd werd duidelijk dat er op sommige momenten een tandje bij moest en dat hebben we goed gedaan', analyseerde Daryl Janmaat, die zich volledig richt op de plek twee, de wedstrijd tegenover RTV Rijnmond.

De strijd voor die tweede plaats wordt door vier ploegen gevoerd die allen zeer dicht op elkaar staan. Feyenoord heeft alles nog in eigen handen, maar realiseert ook dat het op doelpunten beslist kan worden. 'Het doelsaldo kan een rol gaan spelen in de komende weken en dat is dus heel belangrijk. Daarom hebben we de hele tweede helft nog voluit gespeeld.'

http://youtu.be/ZhXcjvFNurs
Bron:Rijnmond
van geil
 van geil - zondag 13 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
leuke goal, maar mag best wat harder de volgende keer.
;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 13 april 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Eerste goeie wedstrijd dit seizoen
MMM
 MMM - zondag 13 april 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Wereldgoal!

Eerste goede wedstrijd is natuurlijk niet waar..
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 april 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 22:54 schreef MMM het volgende:
Wereldgoal!

Eerste goede wedstrijd is natuurlijk niet waar..
Hiervoor liet hij altijd wel verdedigend een steekje vallen
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 00:11   quote  deeplink  
GRANAAT !! Goed voor de marktwaarde. 1 doelpunt dit seizoen is voor zo'n aanvallend ingestelde speler ook wel wat magertjes. ..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 00:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hiervoor liet hij altijd wel verdedigend een steekje vallen
mwa, niet zoveel dat het zorgwekkend was. Vind hem juist voor aanvallend ingestelde back verdedigend erg goed overeind blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 00:11 schreef tomson het volgende:
GRANAAT !! Goed voor de marktwaarde. 1 doelpunt dit seizoen is voor zo'n aanvallend ingestelde speler ook wel wat magertjes. ..
+ 5 assists. Prima aantallen voor een verdediger.
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 01:14   quote  deeplink  
5 assist is ook gaaf ja. Dat hij er nog maar eens 2 bij doet zou ik zeggen. En nog 1 goaltje erbij dan is het helemaal top ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 00:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hiervoor liet hij altijd wel verdedigend een steekje vallen
met 4 andere verdedigers naast je is dat al lastiger om steekjes te laten vallen.
010Till-I-Die
 010Till-I-Die - maandag 14 april 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Janmaat, voelt zich lekker bij 5-3-2, kunnen we dat tegen Cambuur ook verwachten. Of is dat meer een "uitwedstrijd-systeem" ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Thuis omzetten naar 3-5-2
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Janmaat voelde zich als een vis in het water

janmaat-niet-bang-van-wiel-.jpg

Als de Rotterdamse ploeg toch niet zo dramatisch aan het jaar was begonnen, als het geen punten had laten liggen tegen clubs als RKC Waalwijk en Heracles Almelo of één van de duels met Ajaks had gewonnen, dan had trainer Ronald Koeman zomaar met de titel uit De Kuip kunnen vertrekken. Maar 'als' telt niet in de sport, zo weet verdediger Daryl Janmaat. 'We moeten nu de tweede plek veiligstellen, dat is ook een fantastisch resultaat.

Feyenoord heeft het ticket voor de voorronde Champions League stevig in handen na de oppermachtige zege zondag op PSV (0-2). Met de zesde overwinning op rij schudde de ploeg van Koeman weer een concurrent af; alleen FC Twente doet op 4 punten nog mee. Over 2 weken kunnen de Rotterdammers thuis tegen SC Cambuur de tweede plaats veiligstellen. 'En dan hebben we in mijn ogen gewoon een goed seizoen gehad', zei Janmaat. 'Met een plek in de voorronde van de Champions League geven we de trainer een mooi afscheid.'

De 24-jarige rechtsback voelde zich zondag in Eindhoven als een vis in het water. Koeman koos tegen PSV weer voor het eerder al succesvolle experiment met vijf verdedigers en twee in plaats van de gebruikelijke drie aanvallers. Op papier een behoudende speelwijze, maar in de praktijk speelden Janmaat en linksback Terence Kongolo vooral als vleugelspitsen.

'Ik vind het heerlijk om zo te spelen. Ik kan veel meters maken en me veel met het spel bemoeien. Een ideale positie voor mij', zei de energieke en aanvallend ingestelde Janmaat. 'We hebben de spelers voor dit 5-3-2-systeem, misschien hadden we zo wel vaker kunnen spelen. Maar vooral thuis willen we toch graag wat aanvallender spelen. Aan de andere kant: zoals vandaag vullen we het ook heel aanvallend in.' Janmaat bestreek met zijn imponerende loopvermogen de hele rechterkant, op links deed Kongolo hetzelfde. Feyenoord had zo in balbezit steeds een mannetje meer en kwam tegen het inspiratieloze PSV geen moment in de problemen.

Janmaat bekroonde zijn sterke optreden met een fantastisch doelpunt, waarmee hij de wedstrijd een kwartier voor tijd besliste. 'Dit was denk ik de mooiste die ik ooit heb gemaakt', zei de international grijzend. 'Ik zag dat de bal werd ingespeeld op Graziano (Pellè), die hield alle ballen vast en legde ze steeds fantastisch neer. Ik kreeg de bal precies op de goede hoogte van hem en schoot vervolgens op intuïtie richting de goal. Hij zat er fantastisch in.'

Feyenoord gooide met zijn overwinning roet in het Amsterdomse eten. De Rotterdammers stelden zo het titelfeest van Ajaks met minimaal twee weken uit. "Feyenoord zit in een goede flow", zegt Ajaks-speler Davy Klaassen. "Toch had ik niet verwacht dat ze daar makkelijk zouden winnen. Maar 2-0 bij PSV is wel knap. Het is mooi voor ze dat ze tweede gaan worden. Dat gun ik ze wel"
Bron: AD
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 12:33 schreef Stylzz het volgende:
Thuis omzetten naar 3-5-2
Dat speelden we tegen PSV in balbezit ook al..
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat speelden we tegen PSV in balbezit ook al..
sssst
van geil
 van geil - maandag 14 april 2014 - 18:04   quote  deeplink  
soms zelfs 3 3 4
Alexi
 Alexi - maandag 14 april 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Zonder meer,
een gouwegozer!
Het word moeilijk om hem bij de groep te houden volgend seizoen!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Janmaat: 'Eerst het WK, daarna wellicht een transfer'

600x400-janmaatnac.jpg

Na moeizame jaren tussen 2007 en 2011 heeft Feyenoord het weer aardig op de rit. Onder leiding van Ronald Koeman finishte de volksclub als tweede en daarna als derde in de Eredivisie; dit seizoen wordt men andermaal tweede. De directie hoopt het grootste gedeelte van de spelersgroep intact te houden, maar de kans dat Daryl Janmaat vertrekt uit De Kuip lijkt wel vrij groot. Er is veel belangstelling voor hem.

De 24-jarige rechtsback nadert het einde van zijn tweede seizoen bij Feyenoord. Hij heeft zich uitstekend doorontwikkeld sinds zijn overstap van sc Heerenveen en lijkt weg te gaan, want zijn contract loopt na dit seizoen nog maar een jaar door. In gesprek met Voetbal International zegt de dertienvoudig Oranje-international dat hij weet dat buitenlandse clubs hem aandachtig volgen.

Napoli volgt me. Niet dat ik al met ze aan tafel heb gezeten, of zo, maar ik weet dat die club mij volgt. Maar zo zijn er meer. Ik zie het wel, aldus de verdediger. Hij heeft met Martin van Geel afgesproken dat de contractonderhandelingen worden opgeschort tot na de zomer. Het wordt voor mij een bijzondere zomer, spannend, vooral. Ik ben vrij nuchter van mezelf, maar kan niet ontkennen dat er de nodige kriebels bij komen kijken: eerst het WK met Oranje, daarna wellicht een transfer."
Bron:Voetbalzone
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 april 2014 - 13:14   quote  deeplink  
broodvoetballers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 april 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:
broodvoetballers.
Haast een pleonasme.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 april 2014 - 15:06   quote  deeplink  
En allemaal roepen dat ze Feyenoord fan-tas-tisch vinden en graag weer terug keren.
Ja, als hun financiële carriëre in een dal raakt.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 30 april 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 15:06 schreef FR-Henk het volgende:
En allemaal roepen dat ze Feyenoord fan-tas-tisch vinden en graag weer terug keren.
Ja, als hun financiële carriëre in een dal raakt.
Precies.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Vertel eens iets nieuws, zijn maar weinig clubvoetballers meer. Van Bronckhorst is nog wel een mooi voorbeeld bij ons hoe het zou moeten..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 april 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Iets nieuws vertellen?
Daar is dit forum toch niet voor.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Zit je weer aan de wijn..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 mei 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Zit je door de ramen te gluren?
Schavuit!
Twee wijntjes maar, paar daagies vrij.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Lekker man, had je plannen?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 mei 2014 - 00:05   quote  deeplink  
020 in. Vaste muziekzaak op Utrechtsestraat. Ouwe en goedkope meuk enzo.
Vrouw en pubers mee. Kledingjacht.
Vrienden, familiebezoek. Nou ja, je weet wel.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 00:18   quote  deeplink  
Sterkte..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0162119