BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:17   quote  deeplink  
Beter niet dan nog meer ellende voor m. Gewoon naar Krasnodar toewerken dan maar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Aye.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 augustus 2013 - 09:30   quote  deeplink  
Janmaat niet mee naar Rusland

600x400-01034724.JPG

Ronald Koeman moet het ook komende donderdag nog stellen zonder rechtsback Daryl Janmaat. De vleugelverdediger van Feyenoord herstelt nog altijd van een bovenbeenblessure en het risico op een volledige spierscheuring acht de medische staf te groot om hem mee naar Rusland te nemen. Dat meldt de Telegraf vandaag.

In de federale republiek speelt Feyenoord de wedstrijd tegen Kuban Krasnodar voor de playoff-ronde van de Europa League. De spelersgroep en staf van de Rotterdammers stappen morgen op het vliegtuig richting het zuidelijke district van het voormalige Oostblokland.

Trainer Koeman zal dan direct een belangrijke keuze moeten maken in zijn verdediging. Jordy van Deelen, de stand-in van Janmaat, was gisteren nog geschorst, maar mag donderdagavond spelen. Van Beek speelde gisteren echter een niet onverdienstelijke wedstrijd.

Aanwinst Samuel Armenteros is overigens ook speelgerechtigd voor de kwalificatiewedstrijd in de Europa League.
Bron:Fr12
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:39   quote  deeplink  
Scheelt wel n slok op n borrel..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Ach Sven en Jordy deden het toch ook best..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2013 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:
Ach Sven en Jordy deden het toch ook best..
Tuurlijk wel..
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Hup Darryl, hopelijk weer fit zondag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:13   quote  deeplink  
Ik hoop het ook daar word in iedergeval Schaken ook weer iets beter van..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 19:40   quote  deeplink  
Dat was duidelijk te zien..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 19:40   quote  deeplink  
Janmaat: 'Met vertrouwen toewerken naar Kuban'

11450.jpg

Daryl Janmaat had naast de zege op NAC nog een extra reden om met een goed gevoel terug te kijken op de middag. De international maakte met succes zijn rentree, nadat hij de afgelopen weken aan de kant stond met een bovenbeenblessure. Ik heb me de afgelopen tijd moeten verbijten, want door mijn blessure miste ik belangrijke duels met Feyenoord en Oranje, sprak Janmaat na afloop in De Kuip. Het is heel frustrerend om daardoor geen inbreng voor het team te kunnen hebben. Gelukkig ben ik hersteld, conditioneel voel ik me goed. Heerlijk om weer op het veld te staan.

De vleugelverdediger vormde aan de rechterkant als vanouds een sterk koppel met Ruben Schaken, met wie hij met name voor rust veel gevaar stichtte. In de eerste helft hebben we gespeeld zoals we dat graag willen. We zetten vroeg druk en zaten er heel kort op. Bovendien speelden we vrijuit en met veel durf. Na de 3-0 hadden we moeten doorzetten, maar met deze overwinning kunnen we met veel vertrouwen gaan toewerken naar de return tegen Kuban van komende donderdag.
Bron:Feyenoord.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Daryl Janmaat na de overwinning
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Geweldige speler!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 augustus 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Janmaat: 'Slechte start betekent geen mislukt seizoen'

600x400-janlul.JPG

De waarde van rechtsback Daryl Janmaat bleek afgelopen zondagmiddag weer eens. Na een afwezigheid van drie wedstrijden - twee in de competitie en één in de Europa League - maakte de vleugelverdediger tegen NAC Breda zijn rentree. Feyenoord speelde frank en vrij voetbal gesteund door de aanvallende impulsen van Janmaat.

Sven van Beek verving de international verdienstelijk, maar Ruben Schaken had geen speler achter zich die er overheen durfde te denderen. Bondscoach Louis van Gaal zal Janmaat vrijdag ongetwijfeld opnemen in zijn definitieve spelersgroep voor de WK-kwalificatieduels tegen Estland en Andorra ondanks zijn afwezigheid bij de voorselectie.

'Eerlijk gezegd denk ik dat wel', zegt Janmaat lachend in het Algemeen Dagblad. 'De dokter van Oranje heeft mij een sms'je gestuurd. Maar contact met de bondscoach heb ik niet gehad.' De 24-jarige voetballer is nuchter onder zijn blessure. 'Die horen bij een loopbaan van een voetballer. Al was het lastig om te moeten toekijken.'

Ronald Koeman zag zijn sterkhouder op een perfect moment terugkeren. De media praatte Feyenoord afgelopen week een crisis aan. 'We hebben nu eenmaal een slechte start van de competitie achter de rug. Maar dat betekent niet dat meteen het hele seizoen is mislukt', reageert Janmaat gevat.
Bron:FR12
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 augustus 2013 - 19:16   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds bevreesd dat hij ons gaat verlaten maar voor hoeveel vinden we dat hij dan MOET gaan en weie terug met dezelfde aanvallende capaciteiten? De 2 jeugdspelers komen nog te kort
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 27 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Hij staat raar op die foto..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 20:11 schreef Vincent1970 het volgende:
Hij staat raar op die foto..
Das Lurling.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Ronaldinho style, gewoon een blinde pass, de gangster!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 augustus 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das Lurling.
d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Janmaat zet transfer uit zijn hoofd: 'Niet ideaal'

600x400-janmaatrod.jpg

Daryl Janmaat rekent er op dat zijn terugkeer bij het Nederlands elftal niet meer verstoord gaat worden door transferperikelen. De rechtsback van Feyenoord heeft de belangstelling gewekt van Italiaanse topclubs als Juventus en Internazionale.

De geïnteresseerde clubs ondernamen echter nog geen actie. "Er is de afgelopen weken wel wat interesse geweest, maar er is niets doorgekomen. Ik verwacht ook niet dat dit nog gebeurt", zei Janmaat zondag na de zege van Feyenoord op Roda JC (4-0).

De verdediger meldt zich maandag bij bondscoach Louis van Gaal, die met het Nederlands elftal gaat toewerken naar de WK-kwalificatieduels met Estland en Andorra. Janmaat weet dat na maandag de transfermarkt sluit.

"Het zou voor mij niet ideaal zijn om op de laatste dag te vertrekken. Het moet wel iets heel goeds zijn als ik daarover ga nadenken. Tot nu toe is er nooit iets concreets geweest, waardoor ik nooit heb hoeven twijfelen. En ik heb het hier bij Feyenoord onwijs naar mijn zin."
Bron: VoetbalPrimeur.nl
van geil
 van geil - zondag 01 september 2013 - 20:28   quote  deeplink  
speelde n beetje flets,
geschrokken van zijn misser Donderdag denk ik.
speelde behoudend
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Janmaat: 'Maandag was voor mij niet heel spannend'

600x400-janmaatrod.jpg

Daryl Janmaat bereidt zich met het Nederlands elftal voor op de WK-kwalificatieduels met Estland en Andorra. Dat doet hij als speler van Feyenoord. De verdediger werd de laatste weken met tal van clubs in verband gebracht, maar uiteindelijk werd de interesse van bijvoorbeeld Juventus nimmer concreet.

Janmaat verzekert dat een overgang naar Italië in de afgelopen transferperiode nimmer concreet is geweest. "Maandag was voor mij niet heel spannend. Ik wist dat er niks meer ging gebeuren voor het sluiten van de markt", verzekert Janmaat, die vorig jaar zomer van sc Heerenveen overkwam, aan Omroep West.

Janmaat sluit een overgang naar een buitenlandse club in de nabije toekomst niet uit. "Ik heb zeker de ambitie om een keer in het buitenland te gaan spelen, maar ik sta nog twee jaar onder contract bij Feyenoord. Ooit wil ik naar het buitenland."
Bron:Voetbalzone
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 september 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Fijn dan.
Beste jongen hoor, maar wat een prietpraat toch eigenlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 september 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Janmaat: 'Soms denkt Koeman dat we bij Barcelona zijn

feyenoord-met-janmaat-tegen-dinamo-kiev.jpg?itok=0qYhkXQD

i]Winnen van Andorra en tegelijk hopen dat Roemenië morgenavond (dinsdag) punten verspeeld tegen Turkije. Dan gaat Oranje naar het WK van 2014 in Brazilië.

Dat zou voor Daryl Janmaat zijn eerste grote eindtoernooi worden. Vrijdag stond de rechtsback van Feyenoord in ieder geval ook in de basis. De verdediger zegt in een interview met Omroep West dat de stap naar Rotterdam erg belangrijk was. Daar leert de verdediger veel van trainer Ronald Koeman.

"Hij wil alles perfectioniseren. Soms denkt de trainer dat wij bij FC Barcelona spelen. Ik snap dat het voor hem af en toe moeilijk moet zijn. Maar voor onze jongens, vooral jonge jongens, werkt zijn aanpak goed."

In de jeugd van ADO Den Haag is de verdediger mentaal hard geworden bij trainer Carlos Roeleveld. "Tijdens een duurloop moest een ploeggenoot kotsen, maar hij moest van Roeleveld gewoon doorlopen."
Bron:Elfvoetbal
van geil
 van geil - dinsdag 10 september 2013 - 08:28   quote  deeplink  
Mentaal tot nu ,,een van de sterkste.
zal wel veel neuken.
JanM
 JanM - dinsdag 10 september 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 - 08:28 schreef van geil het volgende:
Mentaal tot nu ,,een van de sterkste.
zal wel veel neuken.
Whahahahahaha of niet vaak mogen natuurlijk ... is 'ie daar mentaal hard van geworden ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 september 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Feyenoord met Janmaat om tafel na afketsen komst Bakkal

persoon-118888.png

Martin van Geel zal definitief niet aankloppen bij de Vrienden van Feyenoord (VvF) voor hulp bij het aantrekken van Otman Bakkal. Feyenoord wil het weinige geld dat de club nog heeft gebruiken om het contract van Daryl Janmaat op te waarderen.

Bakkal, die twee jaar geleden succesvol een seizoen op huurbasis uitkwam voor de Rotterdammers, liet onlangs zijn contract ontbinden bij Dinamo Moskou en liet al weten een terugkeer naar De Kuip wel te zien zitten.

De VvF, die voor ruim dertig miljoen 49 procent van de aandelen in handen hebben, hadden de clubleiding daarbij best willen helpen, maar Van Geel heeft daaraan geen behoefte. De technisch directeur vertelde eerder niet langs de VvF te willen, omdat hij zijn spelersbudget niet wenst te overschrijden. Van Geel houdt zich nu aan die belofte, zodat Bakkal een terugkeer kan vergeten.

Met Janmaat gaat de clubleiding spoedig om de tafel. Ook wil Van Geel budget achter de hand houden voor het geval een jeugdspeler doorbreekt en een contract nodig heeft. Trainer Ronald Koeman baalt dat hij de rest van het seizoen niet kan beschikken over Bakkal.

Feyenoord had eveneens graag het mogelijk vrij te komen salaris van Sekou Cissé willen aanwenden om Bakkal te kunnen betalen, maar nu de buitenspeler ondanks een somber toekomstperspectief toch besloten heeft te blijven, is ook die kans voorbij.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 september 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Kijk das een goede zet..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 september 2013 - 18:52   quote  deeplink  
Had die Bakkal maar niet weg moeten gaan, vorig jaar.
van geil
 van geil - woensdag 11 september 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 - 10:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Whahahahahaha of niet vaak mogen natuurlijk ... is 'ie daar mentaal hard van geworden ;-P
das beter als STIJF van de zenuwen...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 oktober 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Janmaat: 'Het kruipt dit seizoen nog dichter naar elkaar toe'

600x400-janmaatgod.jpg

De verdediging van Feyenoord kreeg dit seizoen al enkele keren de wind van voren. Daryl Janmaat zal zich echter het minst aangesproken voelen door de kritische woorden van oefenmeester Ronald Koeman. De vleugelverdediger is misschien wel de meest constante speler in de selectie van de Rotterdammers.

Janmaat vindt niet dat de trainer zijn onvrede per se binnenskamers moet houden. 'Het is per speler verschillend wat voor uitwerking het heeft', vertelt hij in Hand in Hand. 'De één kun je ermee op scherp zetten, de ander zal er minder zelfvertrouwen van krijgen. Ik weet zeker dat Koeman het altijd doet om iemand beter te maken. En hij kan maar beter iets over je zeggen, want als hij helemaal niks meer zegt, dan is er ook iets niet goed.'

De verschillen bovenin waren in de afgelopen twee seizoenen al klein, maar Janmaat denkt dat het dit jaar nóg spannender kan worden. 'PSV begon goed maar blijkt kwetsbaar. Ajaks heeft ook behoorlijk wat kwaliteit ingeleverd. Het zal allemaal nog veel meer naar elkaar toe kruipen. Natuurlijk hebben wij een slechte start gemaakt. Maar ik eindig liever goed met een slecht begin, dan dat we een goed begin hebben en slecht eindigen.'
Bron:FR12
van geil
 van geil - zaterdag 05 oktober 2013 - 22:00   quote  deeplink  
doet t redelijk goed.moet wel n keer scoren met zijn manier van spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 07:22   quote  deeplink  
Janmaat vindt kritiek Koeman wel goed voor Feyenoord

m1mx89jadsuf_sqr256.jpg

Daryl Janmaat stelt dat de spelersgroep van Feyenoord geen moeite heeft gehad met de kritische houding van Ronald Koeman.

Ondanks de goede resultaten van de afgelopen weken hamerde de coach vooral op de verbeterpunten van zijn elftal.


"Kritiek is soms wel goed, al moet het wel binnenskamers blijven. Intern hadden we er weinig problemen mee. Richting de trainer en met niemand in de groep is er onrust", benadrukte de rechtsback na de 2-1 zege op Vitesse in de Gelredome.
Koeman vroeg zich vrijdag openlijk af hoe het zijn spelers zou vergaan als een strenge oefenmeester als Rinus Michels of Johan Cruijff voor de groep zou staan. "Daar kan ik niet zoveel mee omdat ik niet met ze gewerkt heb. We zijn gewoon blij met de trainer", aldus Janmaat.

Vorige week nam Koeman de aanvoerdersband van Stefan de Vrij af en gaf die aan Graziano Pellè. De verdediger kreeg daarbij ook nog de nodige kritiek van zijn trainer, omdat hij naast het programma van de club privé-trainingen afwerkte.
"Het is lullig voor Stefan, maar het is denk ik uitgesproken. Het is niet aan mij om daar iets over te zeggen. We hebben een nieuwe aanvoerder en daar gaat het goed mee. Graziano is natuurlijk van zichzelf wel een leider en een belangrijke speler in de groep."

Medicijn
Het komt volgens Janmaat niet door de aanvoerderswissel dat Feyenoord naast de goede resultaten ook voetballend beter presteert in de afgelopen twee duels. "Dat komt niet door die aanvoerdersband denk ik. We zijn op de goede weg en putten daar hoop uit."

"Veel mensen trekken zich wel aan Pellè op, dat maakt hem een goede aanvoerder. Als we beter spelen en resultaten halen, verandert er ook in de koppies vanzelf iets. Dan gaan we met vertrouwen spelen, resultaat is het beste medicijn."
In de speelstijl probeert Feyenoord minder afhankelijk te zijn van Pellè en dat lukte bijvoorbeeld tegen Vitesse aardig. "Natuurlijk is hij heel belangrijk, maar we moeten het ook zonder hem kunnen als hij een keer geblesseerd is of geschorst. We oefenen er veel op en het is wel fijn om te zien dat we ook goed kunnen voetballen."

Oranje
Toch kwam de winst op Vitesse met veel geluk tot stand. "Dat kun je wel zeggen, met kunst- en vliegwerk. We hadden heel veel geluk, maar dat dwing je ook wel een beetje af. Dit zijn heel belangrijke punten. Vitesse is toch een concurrent, dan is het wel lekker dat we hem zo winnen."

Feyenoord rekende ook nog af met het uitcomplex van 210 dagen zonder zege op vreemde bodem. "Daar zijn we ook weer vanaf. Het is wel duidelijk dat we thuis beter functioneren dan uit. Natuurlijk hebben we mindere wedstrijden gespeeld, maar het gaat om het resultaat en we winnen vijf van de laatste zes duels."

Janmaat meldt zich nu weer bij Oranje en zal daar de strijd aan moeten gaan met Gregory van der Wiel, die voor het eerst sinds lange tijd is opgeroepen.
"Ik denk dat de Feyenoorders zich met goede moed kunnen melden bij het Nederlands elftal. Ik heb altijd gezegd dat Van der Wiel een heel goede rechtsback is. Veel concurrentie is voor mij een nieuwe impuls, dat maakt me alleen maar scherp. Ik vind het mooi om me met hem te meten. Bang ben ik nooit, ik moet het toch zelf laten zien."
Bron:NUSport
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 oktober 2013 - 14:02   quote  deeplink  
'Belangrijk hoe toekomst Feyenoord eruit komt te zien'

600x400-janmaatdord.JPG

Ondanks dat Daryl Janmaat open staat om zijn nog medio 2015 lopende contract bij Feyenoord te verlengen, wil de rechtsback volgens zaakwaarnemer Karel Jansen wel van tevoren graag weten hoe de toekomst van de club eruit ziet. Volgens de belangenbehartiger is dat belangrijk voor de keuze van Janmaat.

Dat de Rotterdammers een aanbod gaan doen, doet Jansen goed. "Het is toch een vorm van waardering dat de club hem een nieuw voorstel wil doen. We zien wel waarmee Feyenoord komt. Belangrijk is natuurlijk wel hoe de toekomst van de club eruit komt te zien", vertelde de zaakwaarnemer aan Voetbal International.

Ook keek de belangenbehartiger terug op de interesse van Juventus in de afgelopen transferperiode. "Het bleef zeuren en dan moet je er een keer een punt achter zetten. Dat is precies wat Daryl heeft gedaan, maar het kan best zijn dat die interesse weer oplaait", zo besloot Jansen zijn relaas. Voor de Rotterdammers was Janmaat dit seizoen al meerdere keren belangrijk. De Nederlands international gaf al meerdere assists af en toonde daarmee zijn waarde voor de club.
Bron:Soccernews
MMM
 MMM - woensdag 09 oktober 2013 - 15:05   quote  deeplink  
Martijn Krabbendam (VI) verwacht niet dat hij gaat verlengen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 oktober 2013 - 15:14   quote  deeplink  
Oh nou dan...
VVout
 VVout - woensdag 09 oktober 2013 - 15:34   quote  deeplink  
Die zegt wel vaker wat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 oktober 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Krabbendam zit meestal wel goed met zijn info...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 oktober 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Dacht alleen dat Janmaat een week terug ofzo nog zei er positief tegenover te staan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 oktober 2013 - 15:51   quote  deeplink  
Ach die gaat toch weg na het kampioensfeest...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 oktober 2013 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2013 - 15:05 schreef MMM het volgende:
Martijn Krabbendam (VI) verwacht niet dat hij gaat verlengen..
mwa, net het interview geluisterd. Zo sterk zegt hij het niet, alleen dat het geen uitgemaakte zaak is en dat Janmaat ambitieus is.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 oktober 2013 - 16:18   quote  deeplink  
Wil gewoon zijn onderhandelingspositie verbeteren om een hoger salaris te kunnen vangen..
Zou ik ook doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - woensdag 09 oktober 2013 - 16:34   quote  deeplink  
naar de tribune dan maar.....?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 oktober 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Doorlopend contract nog he. Anders een Leerdammertje.
van geil
 van geil - woensdag 09 oktober 2013 - 16:36   quote  deeplink  
moet hij wel n keer scoren,anders kan hij alsnog de tweede ring op.:)
Milo
 Milo - woensdag 09 oktober 2013 - 16:39   quote  deeplink  
staat open voor een contract verlenging.
van geil
 van geil - vrijdag 11 oktober 2013 - 22:28   quote  deeplink  
goede eerste helft...tweede redelijk.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 12 oktober 2013 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 22:28 schreef van geil het volgende:
goede eerste helft...tweede redelijk.
Net als Boëtius, heeft ook Janmaat moeite om de tweede helft op niveau te spelen. Beide moeten beter doseren of wat aan hun conditie gaan doen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 12 oktober 2013 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 06:56 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Net als Boëtius, heeft ook Janmaat moeite om de tweede helft op niveau te spelen. Beide moeten beter doseren of wat aan hun conditie gaan doen.
Wat een onzin
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 oktober 2013 - 10:14   quote  deeplink  
idd
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 oktober 2013 - 10:55   quote  deeplink  
Goedemorgen forumnisten even een voorspelling over Janmaat van Piet:
Deze speler wordt echt een hele grote voetballer, ik denk dat hij in de winterstop verkocht gaat worden voor de hoofdprijs. Ik hoop dat hij blijft en bijtekent anders krijgen wij een 2e Leerdam. Ik hou niet zo van het Nl 11. Tal maar genoot van zijn voetbal..De Franse kranten spreken na vPersie ook over Janmaat en dan tel je mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0137169