BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 mei 2014 - 04:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:
020 in. Vaste muziekzaak op Utrechtsestraat. Ouwe en goedkope meuk enzo.
Vrouw en pubers mee. Kledingjacht.
Vrienden, familiebezoek. Nou ja, je weet wel.
Concerto?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 mei 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 04:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Concerto?
Kan niet missen, Jumper. Lekker struinen.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 03 mei 2014 - 18:11   quote  deeplink  
Daryl yummie.gif groot, sterk, lekker, conditioneel sterk en er zit een goede kop op die jongen. Lekker hor!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 mei 2014 - 18:12   quote  deeplink  
En heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 mei 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Janmaat over WK-selectie: 'Ik maak me geen zorgen'

600x400-janmaatoranje.jpg

Tussen alle trainingen van het Nederlands elftal richting het WK door genoot Daryl Janmaat van het dagje rust dat hij zaterdag had. 'Lekker om weer even relaxed bij mijn familie te zijn. Want als het goed is, moet ik ze straks lang missen. Althans, dat hoop ik in ieder geval wel', zei Janmaat nadat Oranje zondag de tweede driedaagse trainingssessie had afgetrapt.

Op basis van zijn prestaties lijkt de 13-voudig international al vrijwel zeker van een plek in de WK-selectie. 'Ik maak me geen zorgen. Dat doe ik sowieso niet zo snel, maar ik ga ook uit van mijn eigen kwaliteiten', aldus de rechtsback van Feyenoord.
Bron:AD
tomson
 tomson - zondag 11 mei 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 mei 2014 - 18:12 schreef Stylzz het volgende:
En heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord
Zowiezo
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 12 mei 2014 - 07:24   quote  deeplink  
Janmaat, grote sterke jongen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 09:13   quote  deeplink  
Toen werd je wakker met een odol..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 mei 2014 - 11:34   quote  deeplink  
'Plafond Janmaat ligt misschien bij een club als Juvent'

600x400-janmaatoranje.jpg

De technische staf van het Nederlands elftal zal toch behoorlijk zijn geschrokken toen Daryl Janmaat zaterdag uit de wedstrijd werd geschopt. Oscar Bagui ging op de enkel van de rechtsback van Feyenoord staan en hij moest zich laten vervangen door Paul Verhaegh. Even werd er gevreesd voor het missen van het WK, maar Janmaat zal maar twee weken buitenspel staan.

Dat is een behoorlijke opluchting voor Louis van Gaal, die Gregory van der Wiel al eerder zag afhaken wegens blessureleed. Janmaat is nu wel erg belangrijk geworden voor Oranje, zeker in het systeem met vijf verdedigers en opkomende backs. Bij Studio Voetbal vroeg men zich zondag af of Dirk Kuyt niet als rechtsback zou kunnen spelen, maar dat is volgens Co Adriaanse geen optie: "Dat is uitgesloten. Dat kan alleen als je veel sterker bent dan de tegenstander. Heel misschien tegen Australië dus", zei de analist.

Adriaanse erkent dat Janmaat erg belangrijk is geworden voor Oranje en is onder de indruk van de ontwikkeling die de vleugelverdediger doormaakt. Feyenoord wil het contract van Janmaat graag verlengen, maar de international voelt wel wat voor een stap naar het buitenland. "Het plafond van Janmaat ligt misschien wel bij een club als Juventus", denkt Adriaanse. Het contract van de 24-jarige Janmaat loopt nog een jaar door.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2014 - 14:07   quote  deeplink  
Daryl Janmaat traint weer buiten

600x400-janmaatblessure.jpg

Daryl Janmaat traint weer op het veld bij het Nederlands elftal. De verdediger van Feyenoord is nog herstellende van een enkelblessure die hij opliep in de oefeninterland tegen Ecuador. Oranje is op trainingskamp in het Portugese Lagos.

De rechtsback van Feyenoord en het Nederlands elftal werkte de afgelopen dagen een aangepast trainingsprogramma af. Al snel werd duidelijk dat de blessure meeviel en dat hij snel een rentree op het veld zou gaan maken.

Het trainingskamp van het Nederlands elftal in Portugal duurt nog tot dinsdag 27 mei. Zaterdag de 31ste speelt Nederland in De Kuip een oefeninterland tegen Ghana.
Bron:Rijnmond
moa
 moa - donderdag 22 mei 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 mei 2014 - 09:13 schreef RenatoBos het volgende:
Toen werd je wakker met een odol..(?)
Niet zo gemeen kut meeuw.
moa
 moa - donderdag 22 mei 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Daryl is een klasbak gaat een mooie transfer maken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 16:12 schreef moa het volgende:

[..]

Niet zo gemeen kut meeuw.
Huh..??
van geil
 van geil - donderdag 22 mei 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 16:12 schreef moa het volgende:
Daryl is een klasbak gaat een mooie transfer maken.
10 miljoen dan maar.
overigens zie ik Janmaat niet de echte top halen zoals n Boetius.
dus cashen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 mei 2014 - 13:04   quote  deeplink  
'Hernieuwde belangstelling Napoli voor Janmaat'

600x400-janmaatgae.jpg

Feyenoord gaat tijdens de zomerse transferperiode wellicht meerdere spelers kwijtraken aan clubs uit de Serie A. Nadat eerder Stefan de Vrij en Jordy Clasie al gelinkt werden aan een transfer naar de Italiaanse competitie, blijkt er ook interesse vanuit Italië te zijn voor Daryl Janmaat.

De rechtsback van het Nederlands elftal, die al meerdere keren in verband werd gebracht met een transfer naar Napoli, staat opnieuw in de belangstelling van trainer Rafael Benítez. De oefenmeester is zeer gecharmeerd van Janmaat en heeft de rechtsachter naar verluidt hoog op zijn verlanglijstje geplaatst.

De Rotterdammers houden in ieder geval al rekening met een vertrek van Janmaat. De rechtsback heeft nog een contract tot medio 2015 bij Feyenoord en gaf al meerdere keren aan die verbintenis nog niet te willen verlengen. Janmaat hoopt op een buitenlands avontuur.
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - dinsdag 10 juni 2014 - 17:36   quote  deeplink  
kitesurf5.jpg
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 juni 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Ergens op de topics staat dat ik dit de enige met internationale potentie vindt bij Feyenoord, en het ziet er uit dat ik gelijk ga krijgen.........................alweer!
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 10 juni 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:29 schreef piet de paler het volgende:
Daryl wordt een topper 100% zeker
Ik vind het knap Piet, dat jij dat allemaal kan zien man..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 juni 2014 - 19:12   quote  deeplink  
Achmea het is een gave bedankt ha ha ha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 09:12   quote  deeplink  
Daryl Janmaat vertrekt vandaag uit De Kuip

600x400-janvit.jpg

Daryl Janmaat mag zich nog heel even speler van Feyenoord noemen, maar nog vandaag zal hij zo goed als zeker zijn handtekening zetten onder een meerjarige verbintenis bij Newcastle United. Alle formaliteiten waren gisteren al afgerond.

De rechtsback was gisteren echter ziek en dus werd besloten om de medische keuring, de laatste stap om de overgang te beklinken, uit te stellen naar vandaag. Als Janmaat zich fit genoeg voelt en de test doorstaat, is hij vertrokken uit De Kuip.

Ook een vertrek van Bruno Martins Indi lijkt deze week nog voltooid te worden. Daarmee volgt het transfernieuws bij Feyenoord zich in rap tempo op. Zaterdag was het Pellè die vertrok, gisteren presenteerde Feyenoord Khalid Boulahrouz als versterking, vandaag tekent Janmaat bij zijn nieuwe club en ook Martins Indi lijkt binnen enkele dagen zijn overgang officieel te maken.
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2014 - 12:55   quote  deeplink  
@GraemeBailey: Daryl Janmaat has arrived at Newcastle's training ground ahead of completing his move. £6million on 6-year-deal.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:
@GraemeBailey: Daryl Janmaat has arrived at Newcastle's training ground ahead of completing his move. £6million on 6-year-deal.
7,5 miljoen euro dus !
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 15 juli 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

7,5 miljoen euro dus !
Mooi bedrag.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:09 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Mooi bedrag.
Zekers !
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:09 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Mooi bedrag.
Pellé € 8.500.000,= Southampton
Bruno Martins Indi € 8.500.000,= Fc Porto ( Al vermoed ik dat ie Manchester United ga )
Janmaat € 7.500.000,= Newcastle United
de Vrij € 8.000.000,= Lazio Roma ( Al vermoed ik dat ie naar Manchester United ga )
Clasie € 6.000.000,= Fc Porto Daar ga Feyenoord niet mee akkoord! Moet minstens
€ 12.000.000 zijn.

Maar stel dat alles waar is , dan haal Feyenoord in het slechtste geval € 38.500.000,= op.
Nou moet er € 6.000.000,= worden weg gewerkt, blijf er € 32.500.000,= over . Laten we zeggen dat er voor Pelle en Janmaat nog opleidingskosten betaald moeten gaan worden van ongeveer € 1.000.000,= dan blijft er € 31.500.000,= . Een derde mag geïnvesteerd worden in nieuwe spelers: € 10.500.000,=. Dan kan de schuld bij de VvF met € 21.000.000,= worden verminderd. Dan heb je verder nog de premie die Feyenoord krijgt van de FIFA voor het afstaan van spelers en de vergoeding voor Rodney Kongolo die naar Manchester City vertrok.
Al met al een zeer mooie zomer voor Feyenoord !!! En wie weet wat er nog gaat gebeuren met andere ( oud Feyenoord ) spelers zoals: Wijnaldum, Fer en Vlaar ...
craven
 craven - dinsdag 15 juli 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Ziet er allemaal mooi uit, maar laat Clasie nog maar even blijven
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Is officieel nu.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 juli 2014 - 13:53   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/26917-daryl-janmaat-naar-newcastle-united.html
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 juli 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pellé € 8.500.000,= Southampton
Bruno Martins Indi € 8.500.000,= Fc Porto ( Al vermoed ik dat ie Manchester United ga )
Janmaat € 7.500.000,= Newcastle United
de Vrij € 8.000.000,= Lazio Roma ( Al vermoed ik dat ie naar Manchester United ga )
Clasie € 6.000.000,= Fc Porto Daar ga Feyenoord niet mee akkoord! Moet minstens
€ 12.000.000 zijn.

Maar stel dat alles waar is , dan haal Feyenoord in het slechtste geval € 38.500.000,= op.
Nou moet er € 6.000.000,= worden weg gewerkt, blijf er € 32.500.000,= over . Laten we zeggen dat er voor Pelle en Janmaat nog opleidingskosten betaald moeten gaan worden van ongeveer € 1.000.000,= dan blijft er € 31.500.000,= . Een derde mag geïnvesteerd worden in nieuwe spelers: € 10.500.000,=. Dan kan de schuld bij de VvF met € 21.000.000,= worden verminderd. Dan heb je verder nog de premie die Feyenoord krijgt van de FIFA voor het afstaan van spelers en de vergoeding voor Rodney Kongolo die naar Manchester City vertrok.
Al met al een zeer mooie zomer voor Feyenoord !!! En wie weet wat er nog gaat gebeuren met andere ( oud Feyenoord ) spelers zoals: Wijnaldum, Fer en Vlaar ...
BMI naar ManU? Opleidingskosten voor Pellè..? En voor Fer krijgen we geen geld meer volgens mij.

Anywaytjes, over het algemeen wel met je eens. Een mooie zomer!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 juli 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 13:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pellé € 8.500.000,= Southampton
Bruno Martins Indi € 8.500.000,= Fc Porto ( Al vermoed ik dat ie Manchester United ga )
Janmaat € 7.500.000,= Newcastle United
de Vrij € 8.000.000,= Lazio Roma ( Al vermoed ik dat ie naar Manchester United ga )
Clasie € 6.000.000,= Fc Porto Daar ga Feyenoord niet mee akkoord! Moet minstens
€ 12.000.000 zijn.

Maar stel dat alles waar is , dan haal Feyenoord in het slechtste geval € 38.500.000,= op.
Nou moet er € 6.000.000,= worden weg gewerkt, blijf er € 32.500.000,= over . Laten we zeggen dat er voor Pelle en Janmaat nog opleidingskosten betaald moeten gaan worden van ongeveer € 1.000.000,= dan blijft er € 31.500.000,= . Een derde mag geïnvesteerd worden in nieuwe spelers: € 10.500.000,=. Dan kan de schuld bij de VvF met € 21.000.000,= worden verminderd. Dan heb je verder nog de premie die Feyenoord krijgt van de FIFA voor het afstaan van spelers en de vergoeding voor Rodney Kongolo die naar Manchester City vertrok.
Al met al een zeer mooie zomer voor Feyenoord !!! En wie weet wat er nog gaat gebeuren met andere ( oud Feyenoord ) spelers zoals: Wijnaldum, Fer en Vlaar ...
BMI naar ManU? Opleidingskosten voor Pellè..? En voor Fer krijgen we geen geld meer volgens mij.

Anywaytjes, over het algemeen wel met je eens. Een mooie zomer!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 15 juli 2014 - 14:12   quote  deeplink  
En vooralsnog geloof ik geen reet van die transfer. Ik wacht op het topic van Boudewijn.
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2014 - 14:38   quote  deeplink  
7,5 miljoen is een mooi bedrag voor Janmaat, denk ik.
koekie
 koekie - dinsdag 15 juli 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 14:38 schreef MMM het volgende:
7,5 miljoen is een mooi bedrag voor Janmaat, denk ik.
7,5 mln?? overal staat 6,5 mln wat klopt nu?...Persoonlijk vind ik het nog te weinig...maar ja, hij had nog maar 1 jaar contract. Die DJ gaan we wel missen.
MMM
 MMM - dinsdag 15 juli 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2014 - 14:41 schreef koekie het volgende:

[..]

7,5 mln?? overal staat 6,5 mln wat klopt nu?...Persoonlijk vind ik het nog te weinig...maar ja, hij had nog maar 1 jaar contract. Die DJ gaan we wel missen.
6 miljoen pond, 7,5 miljoen euro.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 juli 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Veel succes bij je nieuwe club Daryl !!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 18:16   quote  deeplink  
+1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 juli 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Daryl bedankt..
http://youtu.be/k0_FLrf1-9g
Bron:JelleFRPro
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Papierwerk zorgt voor vertraging transfer Janmaat

600x400-01447217.jpg

Alan Pardew, trainer van Newcastle United, schijnt enig licht op de naderende transfer van Daryl Janmaat naar de Engelse club. De Feyenoord-back staat op het punt een langdurig contract te tekenen, maar zijn komst loopt enige vertraging op.

"De komst van Janmaat is heel dichtbij, maar dat is zo'n beetje wat ik daar over kan zeggen op dit moment", sprak Pardew na afloop van de met 2-1 verloren oefenwedstrijd tegen Oldham Athletic. "Ik ben natuurlijk met de wedstrijd bezig geweest, ik ken niet alle details. Maar we zijn actief op dit moment en dat moeten we ook zijn, omdat we sterker moeten worden dan afgelopen seizoen. Dat staat vast."

De presentatie van Janmaat stond in eerste instantie gepland voor dinsdagmiddag, maar werd verschoven. Naar verwachting wordt de Oranje-international nu woensdag aan pers en publiek voorgesteld in Engeland. De vertraging heeft puur te maken met een administratieve kwestie, weet Sky Sports. Janmaat moet in Newcastle de opvolger worden van Mathieu Debuchy. De Frans international staat op het punt om de overstap naar Arsenal te maken.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 19:12   quote  deeplink  
JANMAAT VERTREKT NAAR NEWCASTLE UNITED

8b2acedfa0e40d7b171d9f8c7ec5cc04_702_300.jpg

Daryl Janmaat vertrekt naar Newcastle United. Feyenoord en de 24-jarige verdediger hebben een overeenkomst bereikt met de club uit de Premier League, waar Janmaat een contract voor zes seizoenen heeft ondertekend. De verdediger doorstond dinsdag met goed gevolg de medische keuring in Engeland. Janmaat had bij Feyenoord nog een contract tot medio 2015.

Janmaat wordt in de zomer van 2012 transfervrij overgenomen door Feyenoord van sc Heerenveen. Voor de rechtsback betekent dat een terugkeer in Rotterdam, nadat hij eerder tot aan de C-junioren in de jeugdopleiding van Feyenoord had gespeeld.

In De Kuip ontwikkelt Janmaat zich stormachtig en groeit hij al na enkele maanden uit tot international. De vleugelverdediger kan de afgelopen twee seizoenen op een vaste basisplaats rekenen in het elftal van trainer Ronald Koeman. Janmaat speelt in twee jaar tijd 63 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij vijf doelpunten maakt.

Dankzij zijn goede spel bij Feyenoord verovert Janmaat een plek in de selectie van Oranje voor het WK in Brazilië. De vleugelverdediger begint in alle drie de groepswedstrijden in de basis en komt in de halve finale tegen Argentinië en in de troostfinale tegen Brazilië als invaller in het veld. In totaal speelde hij tot dusver 21 interlands.

Dit is voor Daryl een mooie stap in zijn carrière en een beloning voor de ontwikkeling die hij de afgelopen twee jaar bij ons heeft doorgemaakt, zegt technisch directeur Martin van Geel. Daryl is in die twee seizoenen een absolute meerwaarde geweest in ons elftal, die altijd voorop ging in de strijd. We bedanken Daryl voor zijn inzet voor de club en wensen hem veel succes bij deze nieuwe uitdaging.

Daryl Janmaat: Ik ben Feyenoord dankbaar voor de ontwikkeling die ik heb doorgemaakt. Die ontwikkeling is snel gegaan. Ik heb veel geleerd, met dank aan de trainers, de staf en de technisch directeur. Ook wil ik graag de supporters van Feyenoord bedanken, die zijn echt fantastisch en een meerwaarde voor het team. Ze vormen samen de twaalfde man, zo heb ik dat echt ervaren.

Bij Newcastle United wordt Janmaat ploeggenoot van de Nederlanders Tim Krul, Vurnon Anita en Siem de Jong. Newcastle United eindigde afgelopen seizoen op de tiende plaats in de Premier League.
Bron:officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Engelse pers lovend over 'goedkope' Janmaat

600x400-janmaatpsv.JPG

Janmaat had een zware middag in zijn debuut voor Newcastle United tegen Manchester City. Al was hij zaterdag tegen Aston Villa één van de uitblinkers bij zijn nieuwe werkgever. Dit heeft ook de Engelse pers opgemerkt.

Zo meldt The Daily Mail dat het vreemd is waarom de Engelse topclubs miljoenen uitgeven aan verdedigers, terwijl Janmaat een betaalbare rechtsback was met WK-ervaring. 'Als Manchester United 34 miljoen euro voor Luke Shaw betaalt en Arsenal 20 miljoen uittrekt voor Calum Chambers, dan is de 8 miljoen voor Janmaat absoluut een koopje', meldt het medium.

Het tabloid was erg lovend over Janmaat. 'De 25-jarige back die op het WK 5 keer meespeelde met het Nederlands elftal,was geweldig tegen Aston Villa, zowel verdedigend als aanvallend. Bovendien liet hij zien dat hij van grote waarde is bij dode spelmomenten. Hij won liefst 5 kopduels bij hoekschoppen en vrije trappen.'
Een winnaar kwam er echter niet uit de wedstrijd tussen Newcastle United en Aston Villa, het werd een doelpuntloos gelijkspel.
Bron:V -bal.nl
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Hij was erg goed, ook al was hij maar invaller. Vette pegel met links, net langs de kruising. Stadion werd ff gek. Erg mooi voor die jongen...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Jij moet commentator worden proffesor..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Heeft het goed naar zijn zin in Engeland las ik..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Daryl Janmaat versus Mario Balotelli
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:
Daryl Janmaat versus Mario Balotelli
[ filmpje ]
Goed bezig die Daryll
VVout
 VVout - zondag 02 november 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:
Daryl Janmaat versus Mario Balotelli
[ filmpje ]
Auw, kaart?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Geel..
VVout
 VVout - zondag 02 november 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Dan was het een mooie overtreding, ghèhè.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Gepasseerde Janmaat: 'Feyenoord laat je nooit meer los'

2qn5e1d.jpg

Daryl Janmaat zit verrassend genoeg niet bij de selectie van het Nederlands elftal dat deze week twee interlands speelt tegen Mexico (vandaag) en Letland (zondag). De rechtsback had niet verwacht dat bondscoach Guus Hiddink hem zo zou passeren.

''Misschien heeft het te maken met mijn fout tegen Tsjechië'', vertelt Janmaat, die geen uitleg kreeg van de keuzeheer, in Voetbal International. ''Maar ik heb echt geen idee, ik zat niet eens bij de voorselectie. Dat kwam wel als een verrassing, moet ik zeggen. Dat je dan vervolgens niet bij de definitieve groep zit, viel daarna wel te verwachten.''

De verdediger heeft in Engeland de juiste balans gevonden tussen zijn kenmerkende rushes en zijn defensieve taken. ''Als rechtsback kon ik in Nederland maar blijven gáán, zonder dat ik echt bang hoefde te zijn voor consequenties in verdedigend opzicht. Nu moet ik veel meer letten op de balans. Ik heb geen seconde spijt van mijn transfer. Het is alsof ik in een warm nest ben terechtgekomen, net zoals destijds bij Feyenoord.''

Zijn oude werkgever volgt hij nog op de voet. ''Het doet me goed dat ze weer winnen en ze spelen prima voetbal, met Karim El Ahmadi die terug is en natuurlijk Jordy Clasie. Ik vind het leuk dat ze goed verdedigen met Terence Kongolo en Sven van Beek, twee jonge jongens. Ik hoop dat ze de stijgende lijn kunnen doortrekken en wie weet waar ze dan zullen eindigen. Ik hoop op het allerbeste. Als je eenmaal bij Feyenoord hebt gespeeld, kun je die club ook niet meer loslaten.''
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2013 - 22:31 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ik heb gember gehoord
En wat zei ie tegen je..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Daryl Janmaat///HELD topic









0.0162129