BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 juli 2012 - 21:57   quote  deeplink  
ik ben gek op johma palingsalade... nu vroeg ik me af... komt die paling uut twente? of uit volendam? (want dan mot ik het niet meer) graag u advies...

die ferrader!! eerst zeggen nooit voor een andere nederlandse club te spelen... twente veel geluk met deze puber. niet weten wat hij wil, woord niet houden... enz enz... Feyenoord onwaardig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door FR-Han --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2012 - 22:00   quote  deeplink  
krente wegge zijn dat gedroogde vliegen in dat brood ????
arikanari
 arikanari - donderdag 26 juli 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 21:57 schreef FR-Han het volgende:
ik ben gek op johma palingsalade... nu vroeg ik me af... komt die paling uut twente? of uit volendam? (want dan mot ik het niet meer) graag u advies...
kijk toch eens aan, tukker liefde uit Rotjeknor. En nee alles wat lekker smaakt komt uit twente dat weet je toch wel Han.
arikanari
 arikanari - donderdag 26 juli 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 22:00 schreef piet de paler het volgende:
krente wegge zijn dat gedroogde vliegen in dat brood ????
Die wij in twente eten zijn echte krenten, en de krente wegge die we exporteren naar het buitenland zoals Utrecht, Maastricht enz. dat zijn idd. gedroogde vliegen, strontvliegen om precies te zijn.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 22:05 schreef arikanari het volgende:

[..]

Die wij in twente eten zijn echte krenten, en de krente wegge die we exporteren naar het buitenland zoals Utrecht, Maastricht enz. dat zijn idd. gedroogde vliegen, strontvliegen om precies te zijn.
bedankt voor de info
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 juli 2012 - 22:10   quote  deeplink  
paling uut twente!!! paling met smaak!!! +1 voor twente!!
tomson
 tomson - donderdag 26 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Dikke lul, 3 paling.
arikanari
 arikanari - donderdag 26 juli 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 22:14 schreef tomson het volgende:
Dikke lul, 3 paling.
Nu verklap je ons geheim, dat kan niet he.
arikanari
 arikanari - donderdag 26 juli 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 22:09 schreef piet de paler het volgende:

[..]

bedankt voor de info
Dus nu weet je wat je eet, alleen de krente wegge uit twente heeft van die heerlijke harde knappere stukjes.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 22:22 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dus nu weet je wat je eet, alleen de krente wegge uit twente heeft van die heerlijke harde knappere stukjes.
mijn krent heeft ook regelmatig harde stukjes. dus dat zit wel snor
tomson
 tomson - vrijdag 27 juli 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Theelepeltje Han....
arikanari
 arikanari - vrijdag 27 juli 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 09:52 schreef FR-Han het volgende:

[..]

mijn krent heeft ook regelmatig harde stukjes. dus dat zit wel snor
jullie weten niet van ophouden he, zei toch geen geheimen verklappen.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - vrijdag 27 juli 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Veel geluk met die kastanje, doe FER de groeten vieze FERADER en zie je 4 November
arikanari
 arikanari - vrijdag 27 juli 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Day of the revenge, kijken of we revanche kunnen halen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 21:15   quote  deeplink  
hitec fr 1971,heb je ze wel allemaal op een rijtje,dan bestaat t voetbal zeker allemaal uit verraders,spelers gaan en komen,el ahmadi,paul bosvelt gingen van Fc Twente naar feyenoord,maar werden nooit uigemaakt voor verraders,en ook nooit uitgefloten in enschede.Wat een reactie,wat een laag nivaue bah,om te kotsen.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - vrijdag 27 juli 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:15 schreef Aartus het volgende:
hitec fr 1971,heb je ze wel allemaal op een rijtje,dan bestaat t voetbal zeker allemaal uit verraders,spelers gaan en komen,el ahmadi,paul bosvelt gingen van Fc Twente naar feyenoord,maar werden nooit uigemaakt voor verraders,en ook nooit uitgefloten in enschede.Wat een reactie,wat een laag nivaue bah,om te kotsen.
Kots jij nou maar over dat bij mekaar gekochte zootje, of over die vreslijke voorzitter van je , of over dat neppe bayern shirt .
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 21:59   quote  deeplink  
hitec fr,jaloers dat wij wel kunnen kopen,en jullie met dat failiette zooitje niets kunnen kopen,loser dat je er bent.
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
hitec fr 1971,hoe gaat t met je middenmoterclubje van je,zij zijn groot en wij in rotterdam klein,dat is niet eerlijk ,calimero,maar ben blij dat je zo zielig reageerd hiermee wordt bewezen hoe groot Fc Twente is,anders reageerde je ja niet zo,t zit je wel dwars he,een gebrek aan argumenten onze voorzitter erbij halen en dat nep bayern shirt,toen feyenoord nog geld had roofden ze alles leeg,denk maar aan willem 2,de 3 beste spelers daarmaals weggehaald,vergeten,of was je toen nog niet geboren,moet haast wel hoe oud ben je 8,kwa iq in iedergeval wel,lullo.
arikanari
 arikanari - vrijdag 27 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:40 schreef hitec fr 1971 het volgende:

[..]

Kots jij nou maar over dat bij mekaar gekochte zootje, of over die vreslijke voorzitter van je , of over dat neppe bayern shirt .
Eh gozer, effe dimmen ja. Als je slechte dingen over mijn clubbie gaat roepen zonder dat ik je ken begeef je je op glad ijs. Die vrezelijke voorzitter heeft onze club anders wel op dit niveau gebracht. Dus als je als een halve idioot hier wilt reageren dan doe je maar op de personen in kwestie en betrek mij er niet in. Waslap!!!!!!!!!!
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 22:55   quote  deeplink  
hey hitec fr 1971,kun je wel lezen,je reageerd op arikanari,terwijl je mij bedoelt,maar met jouw iq kan ik dat wel begrijpen,net als arikanari zegt effe dimmen ja.
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
hitec fr 1971,onze voorzitter heeft ons groot gemaakt,blijf gewoon naar dat amateurclubje kijken in rotterdam zuid,houd je muil over onze club nobody.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 23:06   quote  deeplink  
wat n liefde hier...
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 23:14   quote  deeplink  
infamous psv,ja je hebt gelijk er zit 1 persoon tussen die hier de zaak zit op te naaien,en ik reageer erop,ook niet verstandig natuurlijk,want ik begeef me dan op t zelfde nivaeu,dom,dom,dom,ik doe er nu niet meer aan mee en ga gewoon discusseren met echte voetballiefhebbers.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:14 schreef Aartus het volgende:
infamous psv,ja je hebt gelijk er zit 1 persoon tussen die hier de zaak zit op te naaien,en ik reageer erop,ook niet verstandig natuurlijk,want ik begeef me dan op t zelfde nivaeu,dom,dom,dom,ik doe er nu niet meer aan mee en ga gewoon discusseren met echte voetballiefhebbers.
soms mot je alles er ff uitgooien , dat lucht lekker op..
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 23:25   quote  deeplink  
infamous psv,dat was t ook ik ergerde me kapot aan deze persoon,zoals ferrader,zoals wijnaldum bij jullie ook wordt gezien,we zijn toch allemaal voor ons eigen cluppie,dat mag toch,maar ja met een westerling is t nu eenmaal moeilijk communiceren,altijd schelden,met enge ziekte,s en zo,nee met een brabander praat toch wat gemakkelijker,geef een westerling 3 bier en hij sloopt de hele stad,bij ons begint t naar een biertje of 12 steeds gezelliger te worden.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:25 schreef Aartus het volgende:
infamous psv,dat was t ook ik ergerde me kapot aan deze persoon,zoals ferrader,zoals wijnaldum bij jullie ook wordt gezien,we zijn toch allemaal voor ons eigen cluppie,dat mag toch,maar ja met een westerling is t nu eenmaal moeilijk communiceren,altijd schelden,met enge ziekte,s en zo,nee met een brabander praat toch wat gemakkelijker,geef een westerling 3 bier en hij sloopt de hele stad,bij ons begint t naar een biertje of 12 steeds gezelliger te worden.
mot je ff corrigeren gozer want ik ben Hagenees mr no hard feelings joh..
snap het gevoel wel enigzins van de Feyenoorders hoor want Oijer kan voor mij ook hartstikke kapot vallen mr goed, wij als supporter zijn ook niet verantwoordelik voor het transferbeleid..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 23:32   quote  deeplink  
FC Twente is dicht bij het aantrekken van Luc Castaignos. Internazionale heeft vrijdag ingestemd met de geboden transfersom voor de negentienjarige spits, meldt Voetbal International.

Twente betaalt zo'n zes miljoen euro voor Castaignos, die overbodig is in Italië en na één seizoen alweer mag vertrekken. De oud-Feyenoorder ondergaat zo snel mogelijk een medische keuring in Enschede en tekent vervolgens naar verwachting een vierjarig contract.

Castaignos is de opvolger van de naar Borussia Mönchengladbach vertrokken Luuk de Jong en moet met Dmitriy Bulykin uitmaken wie zich komend seizoen eerste spits mag noemen. Voor Glynor Plet lijkt het door de transfer einde verhaal bij Twente.

Steve McClaren denkt met de komst van Castaignos zijn voorste linie compleet te hebben. "Het belangrijkste is dat we een goalscorer krijgen en dat is Castaignos", aldus de trainer van FC Twente tegenover het weekblad. "Het is niet voor niets een jongen die in zijn eerste seizoen bij Feyenoord vijftien goals maakte."

McClaren betreurt het vertrek van De Jong, maar denkt tegelijkertijd dat Castaignos hem prima kan opvolgen. "We zijn in de afgelopen maanden bezig geweest om de ploeg rond De Jong op te bouwen, maar spelers die we daarvoor hebben aangetrokken kunnen ook goed met een type als Castaignos samenspelen."

"Castaignos is een spits die veel op het randje van buitenspel speelt en diepte in zijn spel heeft. Met Dusan Tadic, Nacer Chadli en Robbert Schilder hebben we spelers die continu loeren op de mogelijkheid om de steekpass te spelen. Castaignos kan dus heel goed in dit FC Twente spelen", besluit McClaren.
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 23:39   quote  deeplink  
infamous psv,sorry ik wil niet alle westerlingen over 1 kam scheren,maar die feyenoord fan probeert alleen maar haat te zaaien,ik ben die vent gewoon zat.daarom mijn reactie,het is niet persoonlijk bedoeld,oke effe goede vrienden.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:39 schreef Aartus het volgende:
infamous psv,sorry ik wil niet alle westerlingen over 1 kam scheren,maar die feyenoord fan probeert alleen maar haat te zaaien,ik ben die vent gewoon zat.daarom mijn reactie,het is niet persoonlijk bedoeld,oke effe goede vrienden.
no worries man...sommige kan je idd achter behang plakken...
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 27 juli 2012 - 23:43   quote  deeplink  
@Aartus, ik ken je dan niet, maar jij bent hier ook niet echt goed bezig om een club als Feyenoord te kleineren; maar jah het is zeker in je bol gestegen naar een paar goede jaren; we zullen zien aan het eind van het voetbalkalendar :) waar iedereen staat; succes en doe mij een plezier en wees eens aardig voor andere :D
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:43 schreef Marsimo het volgende:
@Aartus, ik ken je dan niet, maar jij bent hier ook niet echt goed bezig om een club als Feyenoord te kleineren; maar jah het is zeker in je bol gestegen naar een paar goede jaren; we zullen zien aan het eind van het voetbalkalendar :) waar iedereen staat; succes en doe mij een plezier en wees eens aardig voor andere :D
voor n 1ste poster wind je er geen doekjes om...
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 27 juli 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

voor n 1ste poster wind je er geen doekjes om...
byw ik bedoelde eigenlijk niet alleen Feyenoord maar elke ander club
arikanari
 arikanari - vrijdag 27 juli 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:43 schreef Marsimo het volgende:
@Aartus, ik ken je dan niet, maar jij bent hier ook niet echt goed bezig om een club als Feyenoord te kleineren; maar jah het is zeker in je bol gestegen naar een paar goede jaren; we zullen zien aan het eind van het voetbalkalendar :) waar iedereen staat; succes en doe mij een plezier en wees eens aardig voor andere :D
Hij reageert hier met name op 1 bepaalde Feijenoorder. En zoals Infamous als zei; aardige eerste post. Je leest zeker al een tijd mee en nu begon je bloed te koken.
arikanari
 arikanari - vrijdag 27 juli 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:53 schreef Marsimo het volgende:

[..]

byw ik bedoelde eigenlijk niet alleen Feyenoord maar elke ander club
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Marsimo,hitec fr 1971 is begonnen met stront te smijten naar mijn club,en werd ook gekleineerd,ik heb daarop gereageerd,niet met m,n verstand maar met m,n Fc Twente hart,maar oke je hebt gelijk laten we het gewoon weer over voetballen hebben,t slaat ook nergens op ik heb me laten meeslepen,als ze mijn club door de stront halen,dan sla ik terug,ik zal je advies te harte nemen,ik hoop dat andere personen op dit forum dit ook doen.en nee t is me niet in de bol geslagen,daar zijn wij tukkers te nuchter voor.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:39 schreef Aartus het volgende:
infamous psv,sorry ik wil niet alle westerlingen over 1 kam scheren,maar die feyenoord fan probeert alleen maar haat te zaaien,ik ben die vent gewoon zat.daarom mijn reactie,het is niet persoonlijk bedoeld,oke effe goede vrienden.
Was je wel mee bezig. En vorige week was jij toch zelf ook provocerend op verschillende secties? Ga dan niet roomser dan de paus lopen doen. En ik kom ook niet uit de randstad maar uit een klein dorpje in Zeeland en ik sloop niks, zelfs niet na een kratje...
Marsimo
 Marsimo - zaterdag 28 juli 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Goedeavond heren, tja ik ben dan ook wel voor Feyenoord dat is geen geheim, en ben volg Feyenoord al 22 jaar (en nee dit betekend niet dat ik 22jr ben); enne Aartus, kom nu niet met fr 1971 is begonnen, (ook ik vind het geen verstandiger uitspraken van fr 1971) maar laten we inderdaad het over het spelletje genaamd voetbal praten
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 00:19   quote  deeplink  
Kijk effe hoe hr fan han reageerd,gewoon normaal,kijk effe naar die reacties van hi tec fr 1971,en ik had t niet over zeeland,waar ik trouwens graag kom tijdens vakanties,waar maak je een probleem van,iedere keer wordt Fc Twente door t slijk gehaald,ja dan reageer ik terug we zijn niet meer die terughoudende tukkers van een paar jaar geleden,we laten ons niet meer de mond snoeren door bepaalde grootbekken.en dat een zeelander niets sloopt naar een kratje bier wist ik al langer.kijk even naar de huldigingen van ajax of feyenoord en t is gelijk hommeles,en in enschede naar een kampioenschap of bekerwinst groot feest.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:19   quote  deeplink  
hitec is altijd nogal "uitgesproken" Maar dat kom je tegen op een forum. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:28   quote  deeplink  
Het is Zeeuw... En jij weet wel wat ik bedoel. Je ging verschillende secties af en plaatste in een discussie: is niet nodig, twente is de club. Terwijl je er anders ook niet komt. Laat dan je kop ook eens zien als je wat over de desbetreffende club te melden hebt. Ik doe ook wel eens gek, maar ik kom ook meepraten en wie mij normaal behandelt daar doe ik dat ook bij. Kijk naar infamous, komt overal en heeft al zoveel naar zijn kop gehad.. Dat die nog normaal doet verbaast me nog steeds! En Han is gewoon Han. Daar zul je het mee moeten doen:) En daarbij: Twente is ook een kutclub!
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:30   quote  deeplink  
@ Marsimo meld jij je eens even gauw op het Feyenoordgedeelte! :p
Marsimo
 Marsimo - zaterdag 28 juli 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Tomson, twente is ook een k**club???!!!! was het maar zo ....... Maar eerlijk is eerlijk ook al weet ik niet al het fijne ervan... ze hebben het goed voor elkaar, of dat beleid/geluk is of andere clubs doen gwn slechter wie weet. Maar ik als Feyenoord fan zag toch graag Luc terugkomen, laten we het zien als oog om oog tand om tand (refer to: Guidetti zou naar twente komen maar kwam naar Feyenoord)
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Fijn voor htec fr 1971,maar mag ik m misschien van repliek dienen,met z,n anti FcTwente uitspraken,en ik neem ook geen blad voor de mond,zo ben ik in m,n prive leven ook ik zeg gewoon wat ik denk.t intereseerd me geen reet wat een ander ervan vind,ze moeten niet aan m,n club komen,simpel.moet ie maar tegen kunnen hij is toch feyenoorder,wie met stront smijt krijgt stront terug,jankerds.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Groot gelijk Aartus. Laat je niet kisten! @ Marsimo: Feyenoord is de club!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:36 schreef tomson het volgende:
Groot gelijk Aartus. Laat je niet kisten! @ Marsimo: Feyenoord is de club!
PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan me eigen niet onbetuigd laten hey..
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan me eigen niet onbetuigd laten hey..
Heb je die lampekap ook weer...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Heb je die lampekap ook weer...
Zeeuws meisje mot weer t laatste woord hebba....
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 00:46   quote  deeplink  
tomson ik heb de schijt eraan dat je Fc Twente een kut club vind,ik kom al 40 jaar bij fc twente,hebben jullie wel betaald voetbal in zeeland,waar is guidetti nu,of heeft ie weer een apart virus,kennen jullie het woordje kut wel in dat gereformeerde zeeland,laat de dominee t niet lezen hahaha.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:59   quote  deeplink  
Knap hoor... Gods zegen :p
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 01:21   quote  deeplink  
Ja tomson ik heb gods zegen niet nodig,ik geloof er namelijk niet in net zoals feyenoord,de grolsch veste is m.n kerk en ik mag ook gewoon op zondag,waar je in zeeland nog geen litertje benzine kunt tanken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen









0.0085458