BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Luc Castaignos heeft een vierjarige overeenkomst bij FC Twente getekend, zo zou de spits hebben verteld aan de website FcInterNews. De oud-spits van Feyenoord speelde een jaar voor Internazionale, maar wist daar geen potten te breken.

"Ik ga van Inter naar Twente voor een transfersom van zes miljoen euro", aldus de aanvaller. "Ik heb een vierjarig contract getekend, maar wil graag dat de financiële details privé blijven. Ik heb voor Twente gekozen, omdat ik naar een team wilde waar ik weet dat ik meer kansen heb op speeltijd en waar ik mezelf kan verbeteren."

Castaignos kijkt met een negatief gevoel terug op zijn tijd in Italië. "Ik kwam naar Inter om te laten zien wie ik ben en wat ik kan op een voetbalveld. Ik heb echter maar weinig kansen gekregen om dat te doen. Ik hoop in ieder geval dat dit een beter jaar wordt voor de Nerazzurri, omdat de club het niet verdient om nog zo'n seizoen door te maken."
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 15:40   quote  deeplink  
ja enkele jaren geleden gingen van basten,bergkamp,gullit,rijkaard,noem ze maar op pas rond hun 25ste toen waren ze rijp voor de top,maar t komt ook door de huidige zaakwaarnemers,die maken die jonkies helemaal gek,zie luuk de jong,voor t ek zei ie dat ie nog minimaal een jaar zou blijven,na t ek wou ineens weg,ook gek gemaakt door z,n zaakwaarnemer laros,maar joop heeft ze flink laten zweten,gladbach moest gewoon de hoofdprijs betalen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Aartus///Wesley..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Pfffff hoop gemist hier d:-(
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
renato, aartus///wesley?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Stimmt ja..
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:54   quote  deeplink  
?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door Aartus --
FrankieF
 FrankieF - maandag 30 juli 2012 - 14:04   quote  deeplink  
He Aartus beetje gefrustreerd of zo ? Feyenoord moet je niet kleineren zeker niet na vorig seizoen waar we een tikkeltje hoger eindigde als jullie en jullie tegen ons vrij kansloos waren toch ? Misschien dit seizoen beter toch ? Onzin zoals Ferrader etc.. ben ik met je eens er bestaat geen echte clubliefde meer alleen geld regeert bij de spelers !
Dace73
 Dace73 - maandag 30 juli 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:09 schreef Aartus het volgende:
hitec fr 1971,hoe gaat t met je middenmoterclubje van je,zij zijn groot en wij in rotterdam klein,dat is niet eerlijk ,calimero,maar ben blij dat je zo zielig reageerd hiermee wordt bewezen hoe groot Fc Twente is,anders reageerde je ja niet zo,t zit je wel dwars he,een gebrek aan argumenten onze voorzitter erbij halen en dat nep bayern shirt,toen feyenoord nog geld had roofden ze alles leeg,denk maar aan willem 2,de 3 beste spelers daarmaals weggehaald,vergeten,of was je toen nog niet geboren,moet haast wel hoe oud ben je 8,kwa iq in iedergeval wel,lullo.
Eh volgens mij reageer jij een beetje overspannen het feit dat je je zo druk maakt bewijst dat je zelf calimerogedrag vertoond. Feit blijft dat alle nederlandse clubs uit eigen jeugdopleiding zouden moeten laten doorstromen.
Feyenoord is niet al voor niets de laatste 3 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland. Ik zie nog steeds weinig talenten uit twente doorstromen.
En feyenoorders hoeven geen calimerogedrag tegenover twente te vertonen jullie zijn ons geloof ik nog lang niet voorbij als het gaat om marketing, geschiedenis etc. Feyenoord heeft jarenlang een slecht beleid gevoerd maar heeft nu goud in handen voor de toekomst
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 18:07   quote  deeplink  
FC Twente heeft in Luc Castaignos definitief een opvolger gevonden voor Luuk de Jong. De spits komt over van Internazionale en tekende maandag voor vier seizoenen in Enschede.

"Ik ben heel blij dat ik hier mag komen voetballen, nadat ik in het afgelopen jaar weinig heb gespeeld", tekent Voetbal International op uit de mond van de negentienjarige aanvaller. FC Twente betaalt zo'n zes miljoen euro (exclusief bonussen) voor de oud-spits van Feyenoord. "Ik heb al even met Leroy Fey lopen dollen. Hij heeft me veel verteld over de club. Over de speelstijl en nog veel meer."

FC Twente is een logische keuze in de ogen van Castaignos. "Langzamerhand is Twente toch een grote club geworden. Ze gaan altijd voor het kampioenschap. Dat is ook een van mijn doelen. Ik wil kampioen worden met FC Twente. Ik hoop veel goals te gaan maken. Ik wil weer laten zien wie Luc Castaignos is", zegt de jonge spits, die een teleurstellend seizoen achter de rug heeft in Italië.

"Het buitenland is een mooie ervaring geweest. Ik heb er veel geleerd. Maar na één jaar was er niet zo veel vertrouwen meer, dat bleek wel uit de gesprekken met de technisch directeur van Inter. Dan is het voor mij simpel. Inter was een kans en die heb ik met twee handen aangegrepen. Maar als er geen vertrouwen meer is, dan is het simpel. Dan ga ik vol voor de volgende stap. En dat is Twente."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 17:38 schreef Dace73 het volgende:

[..]

Eh volgens mij reageer jij een beetje overspannen het feit dat je je zo druk maakt bewijst dat je zelf calimerogedrag vertoond. Feit blijft dat alle nederlandse clubs uit eigen jeugdopleiding zouden moeten laten doorstromen.
Feyenoord is niet al voor niets de laatste 3 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland. Ik zie nog steeds weinig talenten uit twente doorstromen.
En feyenoorders hoeven geen calimerogedrag tegenover twente te vertonen jullie zijn ons geloof ik nog lang niet voorbij als het gaat om marketing, geschiedenis etc. Feyenoord heeft jarenlang een slecht beleid gevoerd maar heeft nu goud in handen voor de toekomst
feyenoord.gif
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 17:38 schreef Dace73 het volgende:

[..]

Eh volgens mij reageer jij een beetje overspannen het feit dat je je zo druk maakt bewijst dat je zelf calimerogedrag vertoond. Feit blijft dat alle nederlandse clubs uit eigen jeugdopleiding zouden moeten laten doorstromen.
Feyenoord is niet al voor niets de laatste 3 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland. Ik zie nog steeds weinig talenten uit twente doorstromen.
En feyenoorders hoeven geen calimerogedrag tegenover twente te vertonen jullie zijn ons geloof ik nog lang niet voorbij als het gaat om marketing, geschiedenis etc. Feyenoord heeft jarenlang een slecht beleid gevoerd maar heeft nu goud in handen voor de toekomst
Dit bekijk je toch een beetje teveel door je rood witte brilletje, of je hebt geen verstand van voetbal (dat kan ook nog). Er stromen wel degelijk jongens door bij Twente, maar goed.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 23:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He Renato, volgens heeft dat poppetje van je teveel speed gebruikt. Hij loopt aardig te klappertanden. haha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 juli 2012 - 06:31   quote  deeplink  
Gaat behoorlijk hard ja ghehe..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 31 juli 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 21:57 schreef FR-Han het volgende:
ik ben gek op johma palingsalade... nu vroeg ik me af... komt die paling uut twente? of uit volendam? (want dan mot ik het niet meer) graag u advies...

die ferrader!! eerst zeggen nooit voor een andere nederlandse club te spelen... twente veel geluk met deze puber. niet weten wat hij wil, woord niet houden... enz enz... Feyenoord onwaardig...
deze jongen gaat niets toevoegen voor twente dan kan je net zo goed plet laten staan.
Dace73
 Dace73 - dinsdag 31 juli 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 00:03 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dit bekijk je toch een beetje teveel door je rood witte brilletje, of je hebt geen verstand van voetbal (dat kan ook nog). Er stromen wel degelijk jongens door bij Twente, maar goed.
Zoals ??? gekocht Fer, jansen, verhoek,Tadic Bulyikin,Chadli, Cornelisse, Landzaat, guiterez, Rosales, Schilder , Plet, bajrami michaylov moet ik nog ff doorgaan ?
Welke BASISSPELERS HEBBEN JULLIE DAN UIT EIGEN JEUGD ???
GarField
 GarField - dinsdag 31 juli 2012 - 16:52   quote  deeplink  
jeetje, ik was al zover achter met lezen :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door GarField --
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 16:59   quote  deeplink  
dace 73,wat deed feyenoord dan toen ze nog geld zat hadden?kopen toch?
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 15:54 schreef Dace73 het volgende:

[..]

Zoals ??? gekocht Fer, jansen, verhoek,Tadic Bulyikin,Chadli, Cornelisse, Landzaat, guiterez, Rosales, Schilder , Plet, bajrami michaylov moet ik nog ff doorgaan ?
Welke BASISSPELERS HEBBEN JULLIE DAN UIT EIGEN JEUGD ???
Mirco born, Wout Brama, Sander Boschker, Nicky Kuiper. Weet niet of dat voldoende is voor jou maar de reden dat er in Feyenoord nu meer spelen is omdat ze gewoon geen geld hebben. Maar in de hoogtijdagen liep er ook verdomd weinig eigen jeugd rond, dus ga absoluut nu niet lopen beweren dat we geen goede jeugd hebben. Zijn niets voor niets kampieon geworden met de beloften dit jaar. WASLAP!!!!!!!!!!
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 18:16 schreef arikanari het volgende:

[..]

Mirco born, Wout Brama, Sander Boschker, Nicky Kuiper. Weet niet of dat voldoende is voor jou maar de reden dat er in Feyenoord nu meer spelen is omdat ze gewoon geen geld hebben. Maar in de hoogtijdagen liep er ook verdomd weinig eigen jeugd rond, dus ga absoluut nu niet lopen beweren dat we geen goede jeugd hebben. Zijn niets voor niets kampieon geworden met de beloften dit jaar. WASLAP!!!!!!!!!!
Sorry hoor ari... Hoe lang is het geleden dat notabene Boschker doorbrak? En Brama is toch ook alweer een toertje geleden dacht ik zo. Micro born, klinkt me in de oren als een electrische auto maar ik zal hem een googelen....
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Okee.. gegoogeld. Dus dat is jullie briljantje? Zitten wel een berg aankopen in de weg. Die zal nog wel even geduld moeten oefenen..
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Ja jammer he nu de vroegere grote clubs geen spelers meer voor een prikkie kan halen van ons.maar enkele jaren geleden toen we nog geen cent te makken hadden,wisten ze wel de weg naar waar enschede.hoe vaak zijn we wel niet door deze clubs leegeroofd,en als we een bedreiging werden gauw de beste spelers in de winterstop bij ons weggehaald,maar die tijd is voorbij we hebben nu zelf genoeg poen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 20:11   quote  deeplink  
Jullie hebben de geschiedenis-WIJ DE TOEKOMST.
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 20:27   quote  deeplink  
En met de toekomst bedoel ik niet t sportcompex van hoe heet die club alweer?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 31 juli 2012 - 20:39   quote  deeplink  
Telstar...
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 18:37 schreef tomson het volgende:
Okee.. gegoogeld. Dus dat is jullie briljantje? Zitten wel een berg aankopen in de weg. Die zal nog wel even geduld moeten oefenen..
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar goed het blijft een feit dat we zeker wel uit eigen jeugd recruteren. Dat het een tijdje geleden maakt in mijn ogen niet uit, feit blijft dat we doorstroming hebben binnen de club. Daarbuiten stroomt er ook nog genoeg door naar andere clubs. Noem maar eens een topclub die op dit moment meerdere spelers uit eigen jeugd in de selectie heeft lopen (buiten nederland bedoel ik). Want je moet ook eerlijk toegeven dat de reden bij Feijenoord op dit moment gewoon de financiele nood is. Neemt niet weg dat het een buitengewoon verstandige reden is om dit te doen. Als Feijenoord op deze manier de komende jaren doorgaat komt het geld er ook wel weer.
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 21:10   quote  deeplink  
Feyenoord heeft altijd een top opleiding gehad ari
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 21:20   quote  deeplink  
tomson klopt feyenoord heeft een goede jeugdopleiding,wij ook alleen mc laren maakt er geen gebruik van,daarom gaan steeds meer jeugdspelers weg hier.En dat is onze ergenis.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:10 schreef tomson het volgende:
Feyenoord heeft altijd een top opleiding gehad ari
Zeg volgens ook nergens dat dat niet zo is, maar als die indruk werd gewekt dan was die niet zo bedoeld.
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Heb het verkeerd gelezen ari :) Sorry :) ook een beetje wedstrijdstress gehad vandaag he....
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Ja kan het me voorstellen, jullie zullen wel erg blij zijn met die eigen goal. Man wat een kutzooi zeg, jullie hadden meer dan goede papieren gehad als je het daar gelijk had gehouden, of nog beter gewonnen. Gewoon een 2-0 in de kuip dan maar.
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 22:35   quote  deeplink  
1-0 is ook prima :p
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:44   quote  deeplink  
hahaha die luc al die jeugdspelers van feyenoord nakken hun eigen club!een schande is het maja dat zijn nou nerderlanders die verkopen hun eigen moeder nog!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door TheMenace --
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Kom hier ook nog even de achtelijke uithangen. Goed plan dennisje.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 31 juli 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:51 schreef tomson het volgende:
Kom hier ook nog even de achtelijke uithangen. Goed plan dennisje.
hahahahaha lol
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Moet jij niet ergens achter de bar staan?
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 31 juli 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Met deze bezetting wordt Twente kampioen. Sorry rest van Nederland
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 31 juli 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Luc bulykin,chadli,verhoek, tadic. lekkere voorhoede toch?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 23:20 schreef tomson het volgende:
Moet jij niet ergens achter de bar staan?
vanavond genoeg kotsers gezien...
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Tomson 2-1.Ik weet niet of ik je felicteren moet of niet,maar voldoende perspectief voor de volgende ronde te halen,alleen naar die 2-1 was feyenoord even de weg kwijt,dat mag volgende week niet gebeuren,volgende week 94 minuten geconcentreerd,ik vind t trouwens wel knap met al die spelers uit eigen opleiding,dynamo kiev is niet zomaar effe een tegenstander.met een volle kuip erachte moet t toch lukken.succes.
tomson
 tomson - woensdag 01 augustus 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Dank je Aartus. Was een stevige pot ja. Voor een underdog niet slecht gespeeld op wat blundertjes na :(
Dace73
 Dace73 - woensdag 01 augustus 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 16:59 schreef Aartus het volgende:
dace 73,wat deed feyenoord dan toen ze nog geld zat hadden?kopen toch?
Daar heb je gelijk in en daar ergerde ik me ook al jaren kapot aan. Haal alleen een echte versterking als je het geld hebt. En haal uit de eigen jeugd. Nederlandse clubs kunnen echt niet meer op grot voet leven.
Maar begrijp me goed ik heb niets tegen fc twente prima club verder.
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Dace 73 daar heb je wel gelijk in,alleen echte versterkingen,die er gelijk staan dus wat dat betrefd zie ik maar 3 echte versterkingen bij ons. Tadich,schilder,fer en castaignos kan ik niet beoordelen .Die moet ik eerst nog zien,maar wat de rest betrefd die hadden we ook uit eigen jeugd kunnen halen,en ja ik weet dat fer en castaignos bij de meeste feyenoorders niet in goede aarde valt,maar laten we eerlijk zijn welke speler weet nog wat t woord clubliefde inhoud.Ik ken er in ieder geval geen.
Dace73
 Dace73 - woensdag 01 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 13:01 schreef Aartus het volgende:
Dace 73 daar heb je wel gelijk in,alleen echte versterkingen,die er gelijk staan dus wat dat betrefd zie ik maar 3 echte versterkingen bij ons. Tadich,schilder,fer en castaignos kan ik niet beoordelen .Die moet ik eerst nog zien,maar wat de rest betrefd die hadden we ook uit eigen jeugd kunnen halen,en ja ik weet dat fer en castaignos bij de meeste feyenoorders niet in goede aarde valt,maar laten we eerlijk zijn welke speler weet nog wat t woord clubliefde inhoud.Ik ken er in ieder geval geen.
Nee idd clubliefde kent geen speler meer tegenwoordig het zijn allemaal broodvoetballers daarom word ik niet goed als ik van die achtelijke logokussers die het jaar daarop kussen ze weer een ander logo
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 16:20   quote  deeplink  
Ja het is raar gelopen de laatste jaren, waar een epi of een coen hun hele leven voor de club speelden kunnen ze tegenwoordig niet snel genoeg weg zijn. En door de massamedia schreeuwen ze alleen nog maar onzin. Jammer.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:44 schreef TheMenace het volgende:
hahaha die luc al die jeugdspelers van feyenoord nakken hun eigen club!een schande is het maja dat zijn nou nerderlanders die verkopen hun eigen moeder nog!
Voor hoeveel heb je haar verkocht dan????
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 00:34 schreef tomson het volgende:
Dank je Aartus. Was een stevige pot ja. Voor een underdog niet slecht gespeeld op wat blundertjes na :(
Underdog..??????
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 17:22   quote  deeplink  
en wat dacht je van die zaakwaarmemers grote muiters zijn t,ze maken knapen van pak m beet + minus 20 jaar helemaal de kop gek,want die verdienen er natuurlijk ook aan,die denken alleen in eigenbelang.En dat is zakken vullen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 16:21 schreef arikanari het volgende:

[..]

Voor hoeveel heb je haar verkocht dan????
Dennis is een Duitser Ari, die doen heel andere dingen met hun moeder (?)..
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dennis is een Duitser Ari, die doen heel andere dingen met hun moeder (?)..
ja joh, ben toch benieuwd wat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen









0.0083608