BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 18:07   quote  deeplink  
oh vandaar die kritiek op nederlanders.Ik dacht al wat schrijft ie slecht nederlands die dennis .Ik kon t al bijna niet lezen.T lijkt niet op duits en t lijkt niet op nederlands,zuid afrikaans misschien.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Geen idee, maar als je dit over je moeder zegt. Dan heb je in ieder geval een steekje los. Zal wel een allochtoon zijn, die zich hier niet thuis voelt.
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 18:31   quote  deeplink  
oh ari pas op wat je schrijft,anders zeggen ze weer dat je discrimineerd,en dat mogen wij nederlanders niet,dat mogen alleen hun.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:35   quote  deeplink  
kan me geen reet schelen wat ze denken. Als je dit over een nederlander schrijft ben je toch niet helemaal wijs. Wat een waslap.
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Laat we het gewoon weer over voetballen hebben,daar heeft die waslap toch geen verstand van,en als ie reageerd kunnen we t toch niet lezen.
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 18:47   quote  deeplink  
MC Laren schrijft in de regionale krant,plet begint morgen in de basis,dat heeft ie verdiend want hij presteert de laatste tijd goed,en hij verhuurd m aan nec!!!!!Wie t nu nog begrijpt mag t zeggen.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
snappen doe ik t nie mr ik begrijp m wel:)
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Volgend de laatste berichten wil hij hem juist niet verhuren, hij heeft gewoon 3 spitsen nodig. En volgens de laatste berichtgeving wil Mirco Born niet bijtekenen. Die vuile zakenwaarnemers hebben de hele jeugd van Twente geinfiltreerd, eerst die David (kon een beter salris bij AJAX krijgen) en nu wil hij het ook. Ongelooflijk toch, hebben werkelijk nog geen reet gepresteerd en moeten dan al een paar ton verdienen.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 18:58 schreef arikanari het volgende:
Volgend de laatste berichten wil hij hem juist niet verhuren, hij heeft gewoon 3 spitsen nodig. En volgens de laatste berichtgeving wil Mirco Born niet bijtekenen. Die vuile zakenwaarnemers hebben de hele jeugd van Twente geinfiltreerd, eerst die David (kon een beter salris bij AJAX krijgen) en nu wil hij het ook. Ongelooflijk toch, hebben werkelijk nog geen reet gepresteerd en moeten dan al een paar ton verdienen.
op laten rotten en hij spijt voor de rest van carriere..
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Van dit soort berichten wordt je toch gewoon moedeloos. Echt waar van dit soort berichten hoop je toch gewoon dat ze een knie verdraaien en nooit meer op het hoogste niveau komen.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 19:04   quote  deeplink  
schijt aan.. voor hem gewoon n ander..
wie the fuck is hij dan
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 19:10   quote  deeplink  
ari,t is al begonnen met boerichter,die hebben ze toen ook helemaal gek gemaakt,ja spelers van t eerste kunnen ze niet meer voor een prikkie krijgen,dus pikken ze nu onze jeugd maar weg,maar dat zijn toch typische j...n streken,hebben ze toch altijd al geflikt.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Zogenaamd het nieuwe veelbelovende talent in de jeugd van Twente, samen met David vorig jaar erg goed bezig.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:10 schreef Aartus het volgende:
ari,t is al begonnen met boerichter,die hebben ze toen ook helemaal gek gemaakt,ja spelers van t eerste kunnen ze niet meer voor een prikkie krijgen,dus pikken ze nu onze jeugd maar weg,maar dat zijn toch typische j...n streken,hebben ze toch altijd al geflikt.
klopt en dan maar schreeuwen dat zij hem opgeleid hebben. Jammer maar waar ja.
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 19:13   quote  deeplink  
precies infamous psv,who the fuck is ie dan.als zo graag naar dat hollywoodclubje wil,wegwezen en snel graag.je speelt graag voor twente of niet,verwend ventje.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:13 schreef Aartus het volgende:
precies infamous psv,who the fuck is ie dan.als zo graag naar dat hollywoodclubje wil,wegwezen en snel graag.je speelt graag voor twente of niet,verwend ventje.
Let maar op, die gaan straks voor VVV Venlo ofzo spelen. en komen dan de schaamte niet meer teboven.
tomson
 tomson - woensdag 01 augustus 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Underdog..??????
Nee hoor, Feyenoord was topfavoriet daar.. Goeiemorgen Renato.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 18:05 schreef arikanari het volgende:

[..]

ja joh, ben toch benieuwd wat?
Dat meen je niet hè d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Nee hoor, Feyenoord was topfavoriet daar.. Goeiemorgen Renato.
Underdog - topfavoriet is van het ene uiterste naar het andere ongeveer, beide zijn niet voor toepassing voor Feyenoord vind ik maar ik had wel een gelijkspel of een overwinning verwacht. Kiev gaf vorige week toch ook al aan dat het een zware loting was voor hun..
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat meen je niet hè d:-)
Ja eigenlijk meende ik dat wel, je kent me toch, altijd bloedserieus!! haha.
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Topfavoriet of underdog,wat maakt t uit er had gisteravond veel meer ingezeten voor feyenoord,jammer van dat eigen doelpunt daardoor kantelde de wedstrijd,in de kuip volgende week wel effe oppassen voor de counter,want dat spelen die oostblokkers graag,gewoon de he hele kuip laten trillen met jullie steun.Dan kan t aardig spoken daar,daar weten wij als twente alles van,ajax en psv ook trouwens ook.succes.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Luc Castaignos heeft maandagavond 45 minuten meegedaan in het shirt van Jong FC Twente. Het duel om de Super Cup werd door de Tukkers met 2-0 gewonnen van Jong Ajax.

Voor Castaignos waren het zijn eerste minuten in dienst van FC Twente. De eredivisionist nam de spits vorige week over van Internazionale, waar hij niet op een basisplaats kon rekenen. De oud-Feyenoorder deed in het Super Cup-duel wedstrijdritme op na een hamstringblessure.

Naast Castaignos deden er nog meer opvallende namen mee bij FC Twente en Ajax. Bij de thuisploeg kwam onder meer Denny Landzaat, Tim Breukers en Felipe Gutiérrez in actie en bij de Amsterdammers maakten Christian Eriksen, Gregory van der Wiel, Miralem Sulejmani en Derk Boerrigter weer speelminuten na blessureleed.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Ghehe Castaignos bij de beloftes, wie had dat kunnen bedenken..d:-))))
Aartus
 Aartus - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:45   quote  deeplink  
hoho renato effe dimmen hij gaat straks bij ons ook in t eerste scoren,pas maar op,wedden?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Ongetwijfeld..
Aartus
 Aartus - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Maar als jullie nu zorgen dat je kiev eruit knalt,doen wij de rest,moet wel want dat bijmekaar gekochte zooitje bij vitesse gaat t toch niet redden met een 0-2 achterstand.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:55   quote  deeplink  
Pffffff ik ben op van de zenuwen Aart..
Aartus
 Aartus - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:56   quote  deeplink  
renato trouwens een goede nacht gehad gister,je deed er wel lang over,t ging zekers dik van bil?
Aartus
 Aartus - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:57   quote  deeplink  
wanneer moet je dan woensdag toch?
Aartus
 Aartus - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:59   quote  deeplink  
t gaat gewoon lukken,laat die kuip trillen jullie zijn twaalfde man, verdomme kom op.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 01:04   quote  deeplink  
Met het legioen erachter heb ik vertrouwen, ti's vanavond Aart..

Gisteren te stoned zo in slaap getieft..
tukker58
 tukker58 - donderdag 09 augustus 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Wat een dom gelul van sommigen hier zeg, laten we eerst eens afwachten wat het seizoen ons brengt voordat je met stront gaat smijten. Onze fc Twente gaat voor de prijzen zeggen ze, ik wens ze daarbij alle succes en heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken. Jammer voor 012 en 020.
tomson
 tomson - donderdag 09 augustus 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Wat is 012?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 18:02 schreef tukker58 het volgende:
Wat een dom gelul van sommigen hier zeg, laten we eerst eens afwachten wat het seizoen ons brengt voordat je met stront gaat smijten. Onze fc Twente gaat voor de prijzen zeggen ze, ik wens ze daarbij alle succes en heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken. Jammer voor 012 en 020.
Over dom gelul gesproken..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:32 schreef tomson het volgende:
Wat is 012?
Wat is 020..?
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 00:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat is 020..?
ik denk 010
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 00:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Over dom gelul gesproken..
ik denk 012 moet zijn 010
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:47   quote  deeplink  
ik weet t niet wat is 012
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:51   quote  deeplink  
Of is 012 zeeland .ik weet t echt niet,komt waarscijnlik ook van tubantia,de twente site.
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:52   quote  deeplink  
020 weet ik zo niet,timboektoe misschien?
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 02:07   quote  deeplink  
ik heb effe gezocht,ik kan niet vinden dat jullie met stront smijten,als dat wel zo is,nou dan kom ik in actie,ik zeg altijd poten af van m,n cluppie fc twente,proud to be a tukker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 02:17   quote  deeplink  
en fer alweer geschoort vanavond,0-2 alweer een ronde verder,twente komt eraan,twente komt eraan,goa stoan aj veut twente bint.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 01:44 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik denk 010
Over dom gelul gesproken..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 01:51 schreef Aartus het volgende:
Of is 012 zeeland .ik weet t echt niet,komt waarscijnlik ook van tubantia,de twente site.
Nee das 0118/0115.. Aart..
tomson
 tomson - vrijdag 10 augustus 2012 - 12:36   quote  deeplink  
0113 en 0111 niet te vergeten
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:11   quote  deeplink  
+1
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 21:10   quote  deeplink  
waar is 012 dan van?leeuwarden of zo?
Aartus
 Aartus - vrijdag 10 augustus 2012 - 21:19   quote  deeplink  
jongens vanaf morgen ben ik twee en halve week op vakantie,veel plezier en succes tot dan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:38   quote  deeplink  
Fijne vakantie Aart..!!!
arikanari
 arikanari - zondag 12 augustus 2012 - 02:14   quote  deeplink  
fijne vakantie aartus, was afwezig door een cursus maar zal flink posten in je afwezigheid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen









0.0188391