BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 01:25   quote  deeplink  
hitec hr 1971 is al naar bed,hij heeft t flesje netjes leegedronken,en ligt lekker in z,n feyenoord poepluier te slapen,ssssst zachtjes anders wordt ie wakker.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 01:28   quote  deeplink  
tomson,marismo kom erin,kun je t zelf niet af,zielepiet.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 01:47   quote  deeplink  
meer dan 10 jaar na dato worden tijdens wedstrijden tussen feyenoord en fc twente massaal vuurwerkgeluiden gemaakt,en zeg niet dat t niet waar is ik ben er zelf steeds bij,t legioen beste supporters van nederland laat me niet lachen,bijna t hele stadion doet mee,maar wordt gewoon toegelaten,staken die hap en die feyenoorders 3 punten aftrek,opzouten met dat geteisem,t gebeurd alleen in rotterdam tijdens uitwedstrijden,nu maar hopen dat ze degraderen hebben we van dat gespuis ook geen last meer.champioenslegaeu kwalificatie eruit hoeven we ons ook niet te schamen.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 02:16   quote  deeplink  
Hebben jullie nog geen bankpasjes dan ? Dan kun je altijd tanken...
Ik had even niet gezien dat je op de volgende pagina door was gegaan.
Word je een beetje obstinaat? Zeker flink wat moed ingedronken?
En nu ben ik pleite want ik heb geen zin om op Jou te gaan blijven wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door tomson --
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 02:22   quote  deeplink  
Het is me niet naar m,n bol gestegen,daar zijn wij tukkers te nuchter voor.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 02:26   quote  deeplink  
Bij elke post laat je je masker verder zakken. Wat een gefrustreerd mannetje ben jij zeg. Of heb je teveel gezopen en doe je morgen weer normaal. Wat ben jij goed in het generaliseren van groepen mensen zeg. Alsof iedere Feyenoordsupporter dat doet
Sluit ik af met jouw club ook maar de tyfus te wensen want iets anders komt er bij jou ook niet meer uit. Daag!
rene rotterdam
 rene rotterdam - zaterdag 28 juli 2012 - 02:40   quote  deeplink  
He Aartus als je wat zegt doe dat dan met verstand vriend.......(dat amateur clubje uit rotterdam)Dat amateur clubje heeft prijzen gewonnen die jouw clubje nooit zal winnen dus voortaan een beetje meer RESPECT voor dat amateur clubje uit rotterdam.....verder succes met je club.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 05:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 02:26 schreef tomson het volgende:
Bij elke post laat je je masker verder zakken. Wat een gefrustreerd mannetje ben jij zeg. Of heb je teveel gezopen en doe je morgen weer normaal. Wat ben jij goed in het generaliseren van groepen mensen zeg. Alsof iedere Feyenoordsupporter dat doet
Sluit ik af met jouw club ook maar de tyfus te wensen want iets anders komt er bij jou ook niet meer uit. Daag!
hij heeft wel gelijk aartus, dan doen lang niet alle supporters van Feijenoord. Helaas zitten er bij ons ook genoeg rotte appels tussen, die snuiven er maar op los en schreeuwen lukraak dingen, kotsmisselijk wordt ik van die gasten. Was de grootste reden voor mij om toenertijd effe niet meer naar het diekman te gaan. Dus staak de strijd man, de meeste gasten waar je nu mee discuseert zijn echt wel goede gasten. Ze zijn gewoon voor een andere club, kan toch. Hoeven we mekaar niet voor naar het leven te staan.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 05:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 02:40 schreef rene rotterdam het volgende:
He Aartus als je wat zegt doe dat dan met verstand vriend.......(dat amateur clubje uit rotterdam)Dat amateur clubje heeft prijzen gewonnen die jouw clubje nooit zal winnen dus voortaan een beetje meer RESPECT voor dat amateur clubje uit rotterdam.....verder succes met je club.
Hoop dat je ongelijk gaat krijgen, maar dat gaat ik waarschijnlijk niet meer meemaken. :-)
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zaterdag 28 juli 2012 - 06:31   quote  deeplink  
Zo dat is lachen zeg ,gebeurt er eindelijk is iets op dat saaie forum van je .Ik zal ophouden met modder gooien , nou ik heb nog wel een paar dingetjes.Zoals dat hele kleine uitvak < bang dat wij meer sfeer maken dan het thuispubliek ? > en dan dat clublied van LIVERPOOL F C dat is toch ook beschamend. Nou jongens ,ik schei der maar is mee uit ,Ik mot gaan werken. Want zoals mijn opa al zei, In ROTTERDAM moet het geld verdient worden.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 06:31 schreef hitec fr 1971 het volgende:
Zo dat is lachen zeg ,gebeurt er eindelijk is iets op dat saaie forum van je .Ik zal ophouden met modder gooien , nou ik heb nog wel een paar dingetjes.Zoals dat hele kleine uitvak < bang dat wij meer sfeer maken dan het thuispubliek ? > en dan dat clublied van LIVERPOOL F C dat is toch ook beschamend. Nou jongens ,ik schei der maar is mee uit ,Ik mot gaan werken. Want zoals mijn opa al zei, In ROTTERDAM moet het geld verdient worden.
???? hou maar eens op, valt nergens in je tekst terug te lezen.
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:46 schreef Aartus het volgende:
tomson ik heb de schijt eraan dat je Fc Twente een kut club vind,ik kom al 40 jaar bij fc twente,hebben jullie wel betaald voetbal in zeeland,waar is guidetti nu,of heeft ie weer een apart virus,kennen jullie het woordje kut wel in dat gereformeerde zeeland,laat de dominee t niet lezen hahaha.
Wel schattig dat jullie welgeteld 1 persoon hebben die post op dit forum.

Zegt wel wat over de "grootsheid" van Twente.

Haha, #scheitclub
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:29 schreef kuipje het volgende:

[..]

Wel schattig dat jullie welgeteld 1 persoon hebben die post op dit forum.

Zegt wel wat over de "grootsheid" van Twente.

Haha, #scheitclub
zijn er meer hoor, ben al een lange tijd aan het posten hier. En begin niet over scheitclub, want je bent gewoon een scheit gozerT
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 09:36   quote  deeplink  
sommige mensen kunnen niet relativeren... draai het is om. wij wilden ooit arnautovic. als die toen niet naar bremen had gegaan, maar naar feyenoord, dan geloof ik nooit dat er veel twente supporters zijn die afgeven op de club feyenoord. eerder op de van clubliefde verstoken gebleven speler. dus castaignos is de waslap hier. niet fc twente. jammer dat er toch posters zijn de gaan afgeven op een club. terwijl de meeste twente supporters gewoon toffe lui zijn. beetje meer respect voor elkaar zou een hoop schelen.
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:36   quote  deeplink  
En waarom mogen wij geen vuurwerk geluiden maken? Als je daar al wakker van ligt... Pffff

Stel je niet zo aan met je wannabe clubje.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:37   quote  deeplink  
Het mooie is dat je op je eigen form over huile begint en dat dat aan anderen bedoelt is maar ondertssen ga je hier wel effe domme teksten lopen wegtikken. Goed gedaan Kuipje, echt een inteligente vent.
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:36 schreef FR-Han het volgende:
sommige mensen kunnen niet relativeren... draai het is om. wij wilden ooit arnautovic. als die toen niet naar bremen had gegaan, maar naar feyenoord, dan geloof ik nooit dat er veel twente supporters zijn die afgeven op de club feyenoord. eerder op de van clubliefde verstoken gebleven speler. dus castaignos is de waslap hier. niet fc twente. jammer dat er toch posters zijn de gaan afgeven op een club. terwijl de meeste twente supporters gewoon toffe lui zijn. beetje meer respect voor elkaar zou een hoop schelen.
Ik moet zeggen dat het me geen kont uitmaakt dat hij naar Twente
Gaat. Zou het echter wel grappig vinden als hij daar helemaal niets presteerd, of dat plet hem uit de basis speelt.

Haha
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:36 schreef kuipje het volgende:
En waarom mogen wij geen vuurwerk geluiden maken? Als je daar al wakker van ligt... Pffff

Stel je niet zo aan met je wannabe clubje.
wannabe clubje, sukkel dat je bent. Als je aan iemand een hekel hebt ga je toch niet de hele bevolking afbranden. Zeker de lagere school niet kunnen afmaken. Waslap.
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:37 schreef arikanari het volgende:
Het mooie is dat je op je eigen form over huile begint en dat dat aan anderen bedoelt is maar ondertssen ga je hier wel effe domme teksten lopen wegtikken. Goed gedaan Kuipje, echt een inteligente vent.
Ik vind het toch ook niet erg dat hij naar Twente gaat, maakt me echt niets uit.

Ik snap alleen niet dat jij je zo snel op je piemel laat trappen.

Laat iemand lekker even gal spuien hier, lekker boeiend.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:40   quote  deeplink  
@FR Han, je hebt er weer een goed topic van gemaakt valt weer effe wat te typen.

+1000
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 09:40   quote  deeplink  
fc twente is gewoon 020 de tweede. Ze doen het ff goed en zijn meteen net zo arrogant als in 020. En dat ze alles en iedereen kopen is normaal, als Feyenoord het geld had hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:40 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik vind het toch ook niet erg dat hij naar Twente gaat, maakt me echt niets uit.

Ik snap alleen niet dat jij je zo snel op je piemel laat trappen.

Laat iemand lekker even gal spuien hier, lekker boeiend.
Luister als ik Feijenoord voor een scheitclub zou uitmaken, zou jij ook tegengas geven. Je hebt nu je vingers vuil en probeert je er onder uit te lullen. Gaat niet werken, als je aan mijn club komt, kom je aan mij. Dat moet je als supporter toch wel snappen.
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:39 schreef arikanari het volgende:

[..]

wannabe clubje, sukkel dat je bent. Als je aan iemand een hekel hebt ga je toch niet de hele bevolking afbranden. Zeker de lagere school niet kunnen afmaken. Waslap.
Ik ben zelf een type die zich niet zo snel dingen persoonlijk aanneemt. Als iemand kankerlijer zegt, ken ik heel veel mensen die dan gaan lopen janken.
Ik ken ook mensen die overleden zijn aan kanker, maar ga dit dan niet op mezelf betrekken. En daar zit het verschil tussen jou en mij.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:40 schreef erik het volgende:
fc twente is gewoon 020 de tweede. Ze doen het ff goed en zijn meteen net zo arrogant als in 020. En dat ze alles en iedereen kopen is normaal, als Feyenoord het geld had hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Glory hufters heb je bij iedere club, dat kan ik niet ontkennen. Maar mijn Opa was voor twente, mijn vader, ik en mijn zoon zal dat ook zijn. Punt uit.
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:42 schreef arikanari het volgende:

[..]

Luister als ik Feijenoord voor een scheitclub zou uitmaken, zou jij ook tegengas geven. Je hebt nu je vingers vuil en probeert je er onder uit te lullen. Gaat niet werken, als je aan mijn club komt, kom je aan mij. Dat moet je als supporter toch wel snappen.
Ah, schattig.

Nou sorry dan maar, mijn excuses als ik je beledigd heb.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:42 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik ben zelf een type die zich niet zo snel dingen persoonlijk aanneemt. Als iemand kankerlijer zegt, ken ik heel veel mensen die dan gaan lopen janken.
Ik ken ook mensen die overleden zijn aan kanker, maar ga dit dan niet op mezelf betrekken. En daar zit het verschil tussen jou en mij.
Zoals ik al zei, je probeert je er onder uit te lullen.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:43 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ah, schattig.

Nou sorry dan maar, mijn excuses als ik je beledigd heb.
Aanvaard, +1
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:46   quote  deeplink  
gezellig zo , zit met bakkie koffie oprecht te genieten...
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Haha, dat had ik nou ook al. Altijd lachen als je effe tegen elkaar kunt liggen te kankeren.
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 09:49   quote  deeplink  
infamous psv van jou kan ik altijd oprecht genieten altijd normaal mee praten ook op het feyenoord forum zonder boos te worden als mensen je helemaal kapot schelden. en meestal heb je nog wat zinnigs te zeggen ook. keep up the good work
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Lekker ontbijtje heren? Becel krijgt ze weer aan tafel.. :)
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:49 schreef arikanari het volgende:
Haha, dat had ik nou ook al. Altijd lachen als je effe tegen elkaar kunt liggen te kankeren.
Ik heb meerdere vrienden die allemaal voor ajax zijn en is inderdaat af en toe ff leuk om elkaar lekker op te stoken
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:50 schreef erik het volgende:

[..]

Ik heb meerdere vrienden die allemaal voor ajax zijn en is inderdaat af en toe ff leuk om elkaar lekker op te stoken
Totdat er er jampotje met as over is ongeveer...
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:53   quote  deeplink  
Zolang het niet te grof gaat moet het kunnen anders gaan de kanon luiken los. haha
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 09:54   quote  deeplink  
Dat is waar hahahah
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Denk dat het zowaar 1 van de drukste momenten was op het twente forum van het afgelopen jaar (4 jaar), haha
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 09:56   quote  deeplink  
gelukkig hebben we een oprecht persoon die dit topic in goede banen lijd. wat een held deze fr han...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:49 schreef erik het volgende:
infamous psv van jou kan ik altijd oprecht genieten altijd normaal mee praten ook op het feyenoord forum zonder boos te worden als mensen je helemaal kapot schelden. en meestal heb je nog wat zinnigs te zeggen ook. keep up the good work
Kleine moeite gozer...Waar zijn we toch zonder elkaar als supporters van verschillende clubs..
beetje klieren is prachtig man..
Oh ja , bijna vergeten..PSV de beste..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:56 schreef FR-Han het volgende:
gelukkig hebben we een oprecht persoon die dit topic in goede banen lijd. wat een held deze fr han...
Mart smeets van Headliner forum...
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mart smeets van Headliner forum...
alleen ben ik knapper natuurlijk... en heb ik meer kijk op sport dan mart. verder eens!!
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Oh ja , bijna vergeten..PSV de beste..
toch weer jammer dit
en ook hallo FR-Ivo niehe
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:58 schreef erik het volgende:

[..]

toch weer jammer dit
en ook hallo FR-Ivo niehe
Ook jammer dat je de rest weglaat gozer....
ghehehe
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:58 schreef FR-Han het volgende:

[..]

alleen ben ik knapper natuurlijk... en heb ik meer kijk op sport dan mart. verder eens!!
Zou er bij motten komen dat je lelijker bent dant ouwe Smeets...
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:58 schreef erik het volgende:

[..]

toch weer jammer dit
en ook hallo FR-Ivo niehe
fr rick nieman teken ik voor... gezien gisteren? hahaha hij kon het zooitje niet echt onder controle houden. die van de geest lult veel te graag. beetje vol van zichzelf die dennis. geef mij genee maar
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:03 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ook jammer dat je de rest weglaat gozer....
ghehehe
de rest was goed dus dat paste er niet bij
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Dennis van de Geest is gewoon een rare kwast, opzouten met die waslap voor de televisie. Is net zijn vader.
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Kvind het wel een sympathieke kerel. Moet alleen van de buis af
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Vindt hem allesbehalve sympathiek, moest toen zo nodig gebleseerd mee naar de olympische spelen terwijl die andere gast veel beter was. Papa was bondscoach dus zoonlief kreeg zeg maar de voorkeur. Toen had hij bij mij op alle fronten afgedaan.
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 10:18   quote  deeplink  
dat was idd wel lelijk ja
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 10:19   quote  deeplink  
heeft ook nog is veel moeite een ander aan het woord te laten. hij overruled alles. bah... ik heb met terugwerkende kracht toch te doen met hansie hansie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: I love twente!!! maar Luc Castaignos mag de pleuris krijgen









0.0088441