BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 00:08 schreef arikanari het volgende:

[..]

Live stream is geen probleem, maar of ik het kijken is een ander verhaal. Morgen voor het laatste gesprek naar de dokter. En hoe gek ik met Twente ben, ben gekker met mijn vrouwtje. dus heb helaas een moeilijkheidje morgen. Ga het helaas missen, maar zal zoveel mogelijk via RTV Oost live blog proberen te volgen. Veel plezier morgen.
Hoe gaat het met de vrouw maat..??
Aartus
 Aartus - donderdag 20 september 2012 - 18:35   quote  deeplink  
nog twee en half uur fc twente-hannover,ik begin nu echt de spanning te voelen.
ga straks op weg naar de grolsch veste.IK WIL VANUIT NEDERLAND VOORAL ARI VEEL SUCCES WENSEN MET Z,N VROUW,DAT ALLES GOED MAG VERLOPEN!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Aart en Ari..
Aartus
 Aartus - vrijdag 21 september 2012 - 00:36   quote  deeplink  
in de eerste helft en t begin van de tweede helft niets aan de hand,dan een klutsbal 2-1,en dan een eigen goel van wisgerhof 2-2.daarna nog 5 opgelegde kansen,100% kansen niet benut,we waren de betere,hadden moeten winnen ,maar helaas bij 2-2 gebleven.
Aartus
 Aartus - vrijdag 21 september 2012 - 01:31   quote  deeplink  
hier nog even t wedrstrijdverslag jansen 1-0,chadli 2-0
hanover in de kluts2-1,eigen doelpunt peter wisgerhof 2-2,daarna nog vele kansen om te winnen ondermeer luc castaignos een paar keer alleen voor de keeper,maar wist geen van deze kansen te verzilveren,wissels schilder eruit vanwege een lichte liesblesure,braafheid eruit voor boyota,chadli eruit voor landzaat.van die laatste wissels begrijp ik niets van,mc laren ging weer voor zekerheid,terwijl hannover rijp was voor de slacht,de angst van mc laren heeft ons de overwinning gekost,we gingen weer achteruilopen in plaats van door te drukken,een gemiste kans om met een overwinning te beginnen,we waren t eerste uur duidelijk beter,jammer,jammer,t eerste uur zo goed spelen zonder dat hannover 96 een kans kreeg,we hebben t door de wissels van mc laren mooi verkloot.
arikanari
 arikanari - vrijdag 21 september 2012 - 04:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 01:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe gaat het met de vrouw maat..??
Alles gaat naar wens, beetje druk de laatste dagen dus geen tijd om hier te reageren. Maar zal jullie morgen wel als alles achter de rug is laten weten hoe het was.
arikanari
 arikanari - vrijdag 21 september 2012 - 04:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 00:36 schreef Aartus het volgende:
in de eerste helft en t begin van de tweede helft niets aan de hand,dan een klutsbal 2-1,en dan een eigen goel van wisgerhof 2-2.daarna nog 5 opgelegde kansen,100% kansen niet benut,we waren de betere,hadden moeten winnen ,maar helaas bij 2-2 gebleven.
Kut dus, maar goed. Er zijn nog 5 wedstrijden te gaan, en er kan nog van alles gebeuren. Beter dat ik het niet heb kunnen zien, had me waarschijnlijk weer eens vreselijk zitten op te fokken.
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 04:14 schreef arikanari het volgende:

[..]

Kut dus, maar goed. Er zijn nog 5 wedstrijden te gaan, en er kan nog van alles gebeuren. Beter dat ik het niet heb kunnen zien, had me waarschijnlijk weer eens vreselijk zitten op te fokken.
arikanarie.Ik heb me ook zitten opfokken,wat een wissels zeg,niet om naar huis te schrijven,ik ging met een kater naar huis,dat kwam niet door t bier,want met europese wedstrijden is er een alcoholverbod,nee ik had een kater van mc laren,man wat een wisselbeleid,vandaag was ik er nog beroerd van,ik werd daags erna nog wakker met een kater.zo goed voetballen en dan helpt mc laren de wedstrijd om zeep met z,n wissels,gewoon shit.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 04:13 schreef arikanari het volgende:

[..]

Alles gaat naar wens, beetje druk de laatste dagen dus geen tijd om hier te reageren. Maar zal jullie morgen wel als alles achter de rug is laten weten hoe het was.
Graag..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 01:08 schreef Aartus het volgende:

[..]

arikanarie.Ik heb me ook zitten opfokken,wat een wissels zeg,niet om naar huis te schrijven,ik ging met een kater naar huis,dat kwam niet door t bier,want met europese wedstrijden is er een alcoholverbod,nee ik had een kater van mc laren,man wat een wisselbeleid,vandaag was ik er nog beroerd van,ik werd daags erna nog wakker met een kater.zo goed voetballen en dan helpt mc laren de wedstrijd om zeep met z,n wissels,gewoon shit.
Relax man, nodig JonaSS uit..d:-)
arikanari
 arikanari - zaterdag 22 september 2012 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 02:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Graag..
Nou jongens, zij is ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het erg goed. Ze is om half drie lokale tijd geboren, weegt iets over de drie kilo en is 51 centimeter. Ze heet Alyson voor degene die ik dat nog niet had verteld.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 11:49   quote  deeplink  
its_a_girl_xlarge.gif

Jaaaaaaa van harte gefeliciteerd maat met de geboorte van jullie kersverse dochter. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Zorg goed voor vrouw en kind Ari en ik wens jullie heel veel plezier met haar voor de toekomst..
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 05:18 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nou jongens, zij is ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het erg goed. Ze is om half drie lokale tijd geboren, weegt iets over de drie kilo en is 51 centimeter. Ze heet Alyson voor degene die ik dat nog niet had verteld.
ari van harte gefiliciteerd,geweldig nieuws,dan is voetbal eigenlijk maar bijzaak eigenkijk he.
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 13:20   quote  deeplink  
HIEP HOERA,ARIKANIRI IS PAPA,JA JA WEER EEN COLOMBIAANS TUKKERTJE ERBIJ?ALYSON WELKOM OP DEZE WERELD,EN SAMEN MET JE PAPA EN MAMA VEEL GELUK EN GEZONDHEID TOEGEWENST.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 september 2012 - 14:29   quote  deeplink  
ndr6ug.jpg

gefeliciteerd Ari en mevrouw Ari met de geboorte van jullie wolk van een dochter Alyson...geweldig nieuws,en heel veel gelukkige jaren samen.

Vanavond neem ik er 1 op jullie
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 14:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
[ afbeelding ]

gefeliciteerd Ari en mevrouw Ari met de geboorte van jullie wolk van een dochter Alyson...geweldig nieuws,en heel veel gelukkige jaren samen.

Vanavond neem ik er 1 op jullie
Precies Nenam,we drinken er vanavond eentje op.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 september 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 14:33 schreef Aartus het volgende:

[..]

Precies Nenam,we drinken er vanavond eentje op.
Ik heb jullie in de sportpooler op 4-1......dus zijn week kan niet meer stuk(die van jou ook niet)
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 14:47   quote  deeplink  
@ Nenam ik heb ons op 3-1 gezet,volgend week ajax-fc twente heb ik 2-2,eerlijk delen toch?
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 14:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb jullie in de sportpooler op 4-1......dus zijn week kan niet meer stuk(die van jou ook niet)
ik denk dat voor iedereen van dit forum de week niet me stuk kan,allemaal blij voor ari.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 september 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 14:50 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik denk dat voor iedereen van dit forum de week niet me stuk kan,allemaal blij voor ari.
Daar heb jij gelijk in.....Ajax-Fc Twente hou ik toch op 2-1..:)
tomson
 tomson - zaterdag 22 september 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Felicidades !
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 14:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar heb jij gelijk in.....Ajax-Fc Twente hou ik toch op 2-1..:)
ja logisch ajax speelt thuis,als je mee wildoen om de prijzen moet je thuis winnen,daarom zie ik een 1-1 uit bij een van de titelkandidaten als een winstpunt.ik teken er in ieder geval gelijk voor.
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 18:26 schreef Aartus het volgende:

[..]

ja logisch ajax speelt thuis,als je mee wildoen om de prijzen moet je thuis winnen,daarom zie ik een 1-1 uit bij een van de titelkandidaten als een winstpunt.ik teken er in ieder geval gelijk voor.
sorry ik had 2-2 voorspeld.mar ja 1-1 of 2-2,hoofdzaak niet verliezen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 22 september 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Morgen psv-feyenoord,interresante pot,psv is in slechte doen en staan al 6 punten op ons achter,ik denk als psv verliest dat advocaat t misschien wel voor gezien houdt,psv heeft totaal geen bezieling,speelt plichtmatig,ik denk dat feyenoord er vol voor gaat koeman kennende,als wij zelf weten te winnen kan t gat maar zo 9 punten worden,en kan psv de titel zo goed als zeker vergeten,ik denk niet dat advocaat zin heeft om de derde of vierde plaats te spelen,t zelfde probleem als met rutten ,dit elftal heeft niets extra,s,terwijl feyenoord wel een goede wedstrijdmentaliteit heeft,ik voorspel 1-2,nu maar hopen dat fc twente daar van profiteerd.zou ook een mooi kadootje voor ari zijn,en natuurlijk voor Neman,Renato,Tomson,Fr han.enz!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 23:18 schreef Aartus het volgende:
Morgen psv-feyenoord,interresante pot,psv is in slechte doen en staan al 6 punten op ons achter,ik denk als psv verliest dat advocaat t misschien wel voor gezien houdt,psv heeft totaal geen bezieling,speelt plichtmatig,ik denk dat feyenoord er vol voor gaat koeman kennende,als wij zelf weten te winnen kan t gat maar zo 9 punten worden,en kan psv de titel zo goed als zeker vergeten,ik denk niet dat advocaat zin heeft om de derde of vierde plaats te spelen,t zelfde probleem als met rutten ,dit elftal heeft niets extra,s,terwijl feyenoord wel een goede wedstrijdmentaliteit heeft,ik voorspel 1-2,nu maar hopen dat fc twente daar van profiteerd.zou ook een mooi kadootje voor ari zijn,en natuurlijk voor Neman,Renato,Tomson,Fr han.enz!!!
Hup Twente dan maar d:-)
tomson
 tomson - zondag 23 september 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Ech nie
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 september 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:01 schreef tomson het volgende:
Ech nie
(tuurlijk niet)
d:-)
Aartus
 Aartus - zondag 23 september 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Nee renato en tomson mijn scenario is niet uitgekomen,in ieder geval heeft ajax nog 2 punten verspeeld,dus toch nog een beetje uitgelopen op de concurrentie,en vitesse tel ik niet mee,dat bij mekaar geraapte zooitje.
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 15:01 schreef tomson het volgende:
Ech nie
ja echt wel
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 12:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hup Twente dan maar d:-)
kut psv gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 01:35   quote  deeplink  
psv-feynoord,die viezerik van toivonen had zeker 2 x rood moeten hebben,van bommel ook,maar heel toevallig keek de scheidsrechter de andere kant op,een schop elftal dat is psv,maar ze moeten natuurlijk van de knvb kampioen worden,maar dat gaat ze niet lukken.
Aartus
 Aartus - maandag 24 september 2012 - 13:44   quote  deeplink  
van bommel moet zijn strootman.van bommel was al geschorst.
hippy
 hippy - woensdag 10 oktober 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 17:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Erg jammer dit..
Ik ben niet zo lelijk als je denkt...
En me anus is gebleekt...;)))
hippy
 hippy - woensdag 10 oktober 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 01:04 schreef Aartus het volgende:

[..]

ik heb een lekker grolschje erbij.
Lekker en grolsch in 1 zin????
Kan alleen maar in negatieve zin...wat een bocht...
Alleen de beugeltjes zijn ok...
Zo gezellig altijd bij pathe...
Plop plop plop plop plop plop plop...hahahaha...;)))
hippy
 hippy - woensdag 10 oktober 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Zou jonass verzopen zijn...???;))))
Heb ie m...jona, walvis...verzopen...eehhhumm
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 oktober 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 12:15 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik ben niet zo lelijk als je denkt...
En me anus is gebleekt...;)))
Hmmmmmm okay datnis wel een pré natuurlijk d:-)
hippy
 hippy - woensdag 10 oktober 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 13:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hmmmmmm okay datnis wel een pré natuurlijk d:-)
Ja niet geheel onbelangrijk natuurlijk...;))
Aartus
 Aartus - woensdag 10 oktober 2012 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 12:21 schreef hippy het volgende:
Zou jonass verzopen zijn...???;))))
Heb ie m...jona, walvis...verzopen...eehhhumm
Ik heb er in ieder geval niets mee te maken Hippy!!
Aartus
 Aartus - woensdag 10 oktober 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 12:15 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik ben niet zo lelijk als je denkt...
En me anus is gebleekt...;)))
Er onstaat hier wat moois!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 16:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

Er onstaat hier wat moois!
Zet dat maar uit je hoofd Aart..
smiley-throwing-bomb.gif hippie.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 01:44   quote  deeplink  
569970381_6_9t4u.jpeg
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 01:44 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel de bedoeling ja...()))
arikanari
 arikanari - donderdag 11 oktober 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Lekker bezig hiero jongens. heb niet veel gemist zie ik.
Aartus
 Aartus - donderdag 11 oktober 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 19:25 schreef arikanari het volgende:
Lekker bezig hiero jongens. heb niet veel gemist zie ik.
Ari welkom terug,ja een beetje slap ouwehoeren.dit weekend geen competitie maar interlandvoetbal.Ja dan weet je t wel he?Dan maar een beetje ouwehoeren.Kan ook wel gezellig zijn.Volgende week weer competitie.Dus gaan alle remmen weer los.
Aartus
 Aartus - donderdag 11 oktober 2012 - 19:54   quote  deeplink  
zoals je weet is engeland de bakermat van t voetbal ari.Weet je wie t voetbal in nederland heeft geintroduceerd .Textielbaron van heek,op een reis naar engeland heeft hij zo,n lederen knikker meegenomen,en heeft in enschede t voetbal geintroduceerd.Vandaag is t Fc Twente museum geopend daar werd dat bekent gemaakt.enschede de bakermat van t nederlandse voetbal.Wie had dat kunnen bedenken:P.S t was trouwens in 1885.
arikanari
 arikanari - donderdag 11 oktober 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 19:54 schreef Aartus het volgende:
zoals je weet is engeland de bakermat van t voetbal ari.Weet je wie t voetbal in nederland heeft geintroduceerd .Textielbaron van heek,op een reis naar engeland heeft hij zo,n lederen knikker meegenomen,en heeft in enschede t voetbal geintroduceerd.Vandaag is t Fc Twente museum geopend daar werd dat bekent gemaakt.enschede de bakermat van t nederlandse voetbal.Wie had dat kunnen bedenken:P.S t was trouwens in 1885.
Dat wist ik ook niet, las het vandaag op facebook. Dacht zelf altijd dat Haarlem de bakermat was.
Aartus
 Aartus - donderdag 11 oktober 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 21:30 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat wist ik ook niet, las het vandaag op facebook. Dacht zelf altijd dat Haarlem de bakermat was.
Nee Ari de eerste knikker is getrapt in enschede.T staat ook op de Fc Twente side.Op de Home Fc Twente pagina.Dus zonder die Van Heek de textielbaron had dit forum waarschijnlijk nooit bestaan,hahaha.
Aartus
 Aartus - donderdag 11 oktober 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Trouwens Ari dat museum mag je niet missen.Geweldig in elkaar gezet.Als je in Enschede bent moet je daar gewoon heen.Dit mag je niet missen,alles wat maar met Fc Twente te maken heeft is daar te zien,maar dan ook alles.T laatste shirt van epi hangt er ook helemaal open gescheurd i.v.m z,n reanimatie wat helaas niet mocht baten.Een brok in m,n keel,maar ook hele mooie annekdotes.Gewoon geweldig entree 3 euro.T is de moeite waard.
Aartus
 Aartus - vrijdag 12 oktober 2012 - 01:01   quote  deeplink  
Vinden jullie t ook zo mooi van matenaaier toivonen,tot 2013 uigeschakeld.Mooi die viezerik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hippy
 hippy - vrijdag 12 oktober 2012 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 19:54 schreef Aartus het volgende:
zoals je weet is engeland de bakermat van t voetbal ari.Weet je wie t voetbal in nederland heeft geintroduceerd .Textielbaron van heek,op een reis naar engeland heeft hij zo,n lederen knikker meegenomen,en heeft in enschede t voetbal geintroduceerd.Vandaag is t Fc Twente museum geopend daar werd dat bekent gemaakt.enschede de bakermat van t nederlandse voetbal.Wie had dat kunnen bedenken:P.S t was trouwens in 1885.
Leuk weetje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe









0.0137200