BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 september 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 18:47 schreef arikanari het volgende:
Dat is geen kanari zo te zien.
ik kan er ook niks van maken,ik ben t in iedergeval ook niet.
arikanari
 arikanari - vrijdag 14 september 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Dat hoop ik wel voor je.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 september 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 17:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Erg jammer dit..
Wat???.....keertje tijd om te zeggen dat je een homo bent...... kut meeuw
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 september 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Sorry ben eerlijk bufnukkel,nono dickslikker
tomson
 tomson - zaterdag 15 september 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Ook weer op t oorlogspad ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 september 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 00:31 schreef tomson het volgende:
Ook weer op t oorlogspad ?
Nee man ik hou van Renato...en van jou slome

10h97xk.gif
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 00:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Sorry ben eerlijk bufnukkel,nono dickslikker
he Nenam,ook weer hier zie ik ,geen ruzie maken met die feyenoorders maken he,grapjas.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 00:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat???.....keertje tijd om te zeggen dat je een homo bent...... kut meeuw
Nenam renato is geen homo,maar wel een kut meeuw.alhoewel kut meeuw, nee dat is ie ook niet,renato is een goede kutmeeuw,ik mag m wel.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 00:53   quote  deeplink  
renato is eigenlijk gewoon een toffe peer.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 00:56   quote  deeplink  
Gaan we beuken hiero, gezellig. Heb me wel verdiende biertje erbij.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 00:58   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcSYEte_l6kz-DJ5cpgYikNIejRzSfXQkVJlC51Mv9rM7MBf3CUJJH0uJ9Bo
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 01:03   quote  deeplink  
Nenam jij bent ook een toffe peer,wat een geslijm eigenlijk he?maar oke ik meen t op dit topic zitten eigenliik geen slijmerds,gewoon recht door zee,mooi toch?
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 00:58 schreef arikanari het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een lekker grolschje erbij.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 01:03 schreef Aartus het volgende:
Nenam jij bent ook een toffe peer,wat een geslijm eigenlijk he?maar oke ik meen t op dit topic zitten eigenliik geen slijmerds,gewoon recht door zee,mooi toch?
Ja man wat een geslijm hiero, de beuk erin verdomme.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 01:05   quote  deeplink  
ooooooh wat lekker grolsch bier.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 01:06   quote  deeplink  
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 01:05 schreef Aartus het volgende:
ooooooh wat lekker grolsch bier.
Steek me effe lekker aan vriend, moet het hier met minder spul doen, begrijp je?
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 01:10   quote  deeplink  
oke we gaan beuken fc twente met verve kampioen,wat jullie er ook van mogen vinden.go stoon aj veur twente bint,effe wachten neem nog een slokje grolsch mmmmmmmmmmmmmmmm wat lekker.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 01:10 schreef Aartus het volgende:
oke we gaan beuken fc twente met verve kampioen,wat jullie er ook van mogen vinden.go stoon aj veur twente bint,effe wachten neem nog een slokje grolsch mmmmmmmmmmmmmmmm wat lekker.
+1965
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 01:20   quote  deeplink  
tjonge jonge als toch in een land woont waar geen grolsch is,man dan ga je kapot,wat is dat lekker zeg grolsch bier.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 01:42   quote  deeplink  
ik ga effe weer naar tubantia de beuk gaat erin.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 02:00   quote  deeplink  
ARI IK BEN ER WEER GEWEEST,DE,BEUK GAAT ER NU IN.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 01:07 schreef arikanari het volgende:

[..]

Steek me effe lekker aan vriend, moet het hier met minder spul doen, begrijp je?
hahaha ik heb lekker grolsch.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 01:07 schreef arikanari het volgende:

[..]

Steek me effe lekker aan vriend, moet het hier met minder spul doen, begrijp je?
oooooooh ari wat lekker grolsch bier.mmmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 02:42   quote  deeplink  
Volgens mij gaat hij lekker, of niet dan?
jonass
 jonass - zaterdag 15 september 2012 - 03:12   quote  deeplink  
aridekanari ik stop ermee op tctubantia niet om jou want dat zou je nooit lukken maar aart is zo zielig dat ik niet meer ga reageren hoop dat hij hier gelukkig is aartje weet wie ik ben maar goed laat maar ik kom op tc niet weer defenitief en ja ga hier ook niet meer mee lezen is toch flubber dus kanari het ga je goed
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 03:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 03:12 schreef jonass het volgende:
aridekanari ik stop ermee op tctubantia niet om jou want dat zou je nooit lukken maar aart is zo zielig dat ik niet meer ga reageren hoop dat hij hier gelukkig is aartje weet wie ik ben maar goed laat maar ik kom op tc niet weer defenitief en ja ga hier ook niet meer mee lezen is toch flubber dus kanari het ga je goed
Wat mij zou lukken, ik heb alleen gezegd dat ik ervoor zou zorgen dat je met die heksenjacht zou ophouden. Maar je moet niet van die domme dingen zeggen. Is allemaal onzin meid, je bent toch erg ongeloofwaardig bezig zo, of niet dan?
jonass
 jonass - zaterdag 15 september 2012 - 03:31   quote  deeplink  
Now nog 1 keertje dan kanari nee dropneusje jij kent aartje niet ik wel en hij mij ook wel maar heb geen zin meer hij daalt steeds verder af en daarom stop ik maar jullie komen er nog wel achter hier maar dat is niet mijn probleem maar goed dit was echt het laatste wat je ook maar schrijft weiffie het ga u goed zo dat was lief van mij toch ik ga hier na nu ook niet meer lezen het is voor mij over en sluiten bye arikanri
tomson
 tomson - zaterdag 15 september 2012 - 09:40   quote  deeplink  
Haha ahum...
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 03:31 schreef jonass het volgende:
Now nog 1 keertje dan kanari nee dropneusje jij kent aartje niet ik wel en hij mij ook wel maar heb geen zin meer hij daalt steeds verder af en daarom stop ik maar jullie komen er nog wel achter hier maar dat is niet mijn probleem maar goed dit was echt het laatste wat je ook maar schrijft weiffie het ga u goed zo dat was lief van mij toch ik ga hier na nu ook niet meer lezen het is voor mij over en sluiten bye arikanri
ik ken haar en zij kent mij? nou begrijp ik t helemaal niet meer,misschien 1 van m,n gefrusteerde exen,anders weet ik t ook niet.
arikanari
 arikanari - zaterdag 15 september 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 03:31 schreef jonass het volgende:
Now nog 1 keertje dan kanari nee dropneusje jij kent aartje niet ik wel en hij mij ook wel maar heb geen zin meer hij daalt steeds verder af en daarom stop ik maar jullie komen er nog wel achter hier maar dat is niet mijn probleem maar goed dit was echt het laatste wat je ook maar schrijft weiffie het ga u goed zo dat was lief van mij toch ik ga hier na nu ook niet meer lezen het is voor mij over en sluiten bye arikanri
Dit is internet gekkie, ik hoef ook helemaal niemand te kennen, maar goed dat snap je blijkbaar niet.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 14:09 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dit is internet gekkie, ik hoef ook helemaal niemand te kennen, maar goed dat snap je blijkbaar niet.
precies ari,ze komt echt ongeloofwaardig over,ze beweert dat ze mij kent,nou ik kan je zeggen zulke types komen in mijn kennissen kring niet voor,ze beweerde ook al een tijdje terug dat ze renato kende.jonass je moet eens ophouden zelfverzonnen geruchten de wereld in te helpen,ik heb een hekel aan leugenaars,liegen doe maar op dat andere forum,iets wat je daar al constant doet.Ik hoop dat je woord houd en dat je hier nooit meer reageerd.mazzel.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 16:30   quote  deeplink  
zo en nu vanavond lekker op eredivisie live lekker voetbal kijken,ajax,feyenoord,fc twente ze komen vanavond allemaal in actie,succes allemaal jongens!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 september 2012 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 september 2012 - 17:50   quote  deeplink  
Jullie ook..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 september 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2012 - 03:31 schreef jonass het volgende:
Now nog 1 keertje dan kanari nee dropneusje jij kent aartje niet ik wel en hij mij ook wel maar heb geen zin meer hij daalt steeds verder af en daarom stop ik maar jullie komen er nog wel achter hier maar dat is niet mijn probleem maar goed dit was echt het laatste wat je ook maar schrijft weiffie het ga u goed zo dat was lief van mij toch ik ga hier na nu ook niet meer lezen het is voor mij over en sluiten bye arikanri
lots_of_mooning-2185.gif
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 22:02   quote  deeplink  
yeeeeessssss 2-6 fc twente gewonnen!!!!!!!!!!
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 september 2012 - 23:58   quote  deeplink  
ari laten we maar ophouden over grolsch,ik word op tubantia al uitgemaakt,of ik half bezopen zou zijn,gewoon jou een beetje jennen over grolsch,en ik word al half bezopen genoemd op tubantia,ik lust best wel een biertje,maar bij tubantia ben je gelijk een zuiplap.
arikanari
 arikanari - zondag 16 september 2012 - 01:08   quote  deeplink  
Laten we daar maar over ophouden, gelukkig is de rum wel beter dan in nederland.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 01:15   quote  deeplink  
shit dat lust ik niet.
arikanari
 arikanari - maandag 17 september 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2012 - 01:15 schreef Aartus het volgende:
shit dat lust ik niet.
Man dat is nu het lekkerste ter wereld, en als ik jou bepaalde merken laat proberen, dan ben ook jij verkocht.
Aartus
 Aartus - maandag 17 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Moet ik zeker eerst naar naar columbia?hahahahaha
arikanari
 arikanari - maandag 17 september 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Kun je ook in Nederland kopen, alleen is het niet het geodkoopste rummetje in de wereld. Als je wilt beginnen moet je een fles Ron de Zapaca kopen, het liefst die van 23 jaar oud. Kost volgens mij een eurotje of 50. Maar dan heb je ook wat.
Aartus
 Aartus - maandag 17 september 2012 - 22:07   quote  deeplink  
We hebben de laatste jaren steeds thuis tegen een duitse tegenstander gewonnen,schalke 04 2 maal.werder bremen 1 maal,dus moet t ook tegen hannover kunnen,hopen dat t ook nu weer lukt.
Aartus
 Aartus - maandag 17 september 2012 - 23:51   quote  deeplink  
en ja ook werder bremen uit 0-2 was ik effe vergeten.
arikanari
 arikanari - dinsdag 18 september 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 22:07 schreef Aartus het volgende:
We hebben de laatste jaren steeds thuis tegen een duitse tegenstander gewonnen,schalke 04 2 maal.werder bremen 1 maal,dus moet t ook tegen hannover kunnen,hopen dat t ook nu weer lukt.
Ik heb er wel vertrouwen in. Puur alleen omdat ook de spelers zullen beseffen dat het om het echie is. Maar het gaat zonder meer een moeilijke pot worden.
Aartus
 Aartus - dinsdag 18 september 2012 - 22:50   quote  deeplink  
dortmund-ajax 1-0,de eerste helft had ajax goede kansen op een goal,de tweede helft was dortmund wat beter,maar grote kansen kregen ze niet,wel een penaltie,die werd gemist,in de 87ste scoort dortmund de winnende treffer onverdiend,dus wat donderdag betrefd.Ik schat dortmund toch wat hoger in dan hannover,dus dat moet te doen zijn.
Aartus
 Aartus - dinsdag 18 september 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 01:30 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ik heb er wel vertrouwen in. Puur alleen omdat ook de spelers zullen beseffen dat het om het echie is. Maar het gaat zonder meer een moeilijke pot worden.
precies ari,tegen bursaspor stonden we er ook,dit maakt toch iets los in de spelers,alleen die wedstrijd erna in de competitie tegen fc vvv was niet om aan te zien,ik hoop wel dat ze de scherpte behouden tegen heerenveen thuis,want ik heb toen echt gebaald,ik heb een seizoenkaart ik wil ze zondag ook zien vlammen.
Aartus
 Aartus - woensdag 19 september 2012 - 23:13   quote  deeplink  
nou morgen gaat t gebeuren fc twente-hannover 96,t zal mij benieuwen,ari heb je al een live streampje?dit mag je niet missen natuurlijk.
arikanari
 arikanari - donderdag 20 september 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 23:13 schreef Aartus het volgende:
nou morgen gaat t gebeuren fc twente-hannover 96,t zal mij benieuwen,ari heb je al een live streampje?dit mag je niet missen natuurlijk.
Live stream is geen probleem, maar of ik het kijken is een ander verhaal. Morgen voor het laatste gesprek naar de dokter. En hoe gek ik met Twente ben, ben gekker met mijn vrouwtje. dus heb helaas een moeilijkheidje morgen. Ga het helaas missen, maar zal zoveel mogelijk via RTV Oost live blog proberen te volgen. Veel plezier morgen.
Aartus
 Aartus - donderdag 20 september 2012 - 00:46   quote  deeplink  
oke ari succes bij de dokter.ik geef je wel even een samenvatting hoe t gegaan is bij fc twente- hannover.groetjes Aart,succes morgen met je vrouwtje.word wel laat nedelandse tijd want ik zit in de grolsch veste,maar dan is t bij jullie nog vroeg,we spelen pas om 9 uur nederlandse tijd,en dan moet ik nog naar huis,dus word wel 12 uur nedelandse tijd.dank je voor t plezier dat je me gunt,ik gun t jouw ook.groeten aan je vrouwtje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het tukkercafe









0.0164940