BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Omekees
 Omekees - zondag 02 september 2012 - 21:59   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door Omekees --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 september 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Guidetti is natuurlijk veel meer een mannetje..
Die had er vandaag zeker 2 gescoord uit die kansen..
robeliens
 robeliens - zondag 02 september 2012 - 23:24   quote  deeplink  
hoop dat pelle dat ook gaat doen in de spits met vilhena erachter
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Gaat goed Omekees..???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 23:24 schreef robeliens het volgende:
hoop dat pelle dat ook gaat doen in de spits met vilhena erachter
Vilhena in de basis laten starten lijkt mij geen goed plan, gewoon Immers er zetten..ben echt benieuwd..Vilhena kun je altijd nog brengen als je al met 4-0 voor staat..
robeliens
 robeliens - zondag 02 september 2012 - 23:33   quote  deeplink  
geef die maar een kans hij heeft meer inzicht en is ook nog eens een stuk sneller en wendbaarder
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 23:33 schreef robeliens het volgende:
geef die maar een kans hij heeft meer inzicht en is ook nog eens een stuk sneller en wendbaarder
Denk dat als Vilhena heus nog wel kansen zal krijgen bij Ronald, en vergeet niet dat het op die posities erg druk bezet is maar als Vilhena zich op de training bewijst en de beloften komt ie heus wel..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Hij blijft een groeibriljant en Feyenoord moet verstandig met hem omspringen dus niet dat ie zo maar wegloopt..
robeliens
 robeliens - zondag 02 september 2012 - 23:37   quote  deeplink  
ja snap ik clasie/bruno moesten er ook ineens staan
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Clasie had sowieso al Eredivisie ervaring, Bruno is toch ook een topper..
robeliens
 robeliens - zondag 02 september 2012 - 23:43   quote  deeplink  
ja die wel ja missers niet
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 23:43 schreef robeliens het volgende:
ja die wel ja missers niet
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Je hebt gelijk, die speelt ook al een tijdje mee..
robeliens
 robeliens - zondag 02 september 2012 - 23:50   quote  deeplink  
hij speelt gewoon ver onder maats
Omekees
 Omekees - zondag 02 september 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:
Gaat goed Omekees..???
Nee, ging helemaal fout dat posten, knippen, plakken...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 23:53 schreef Omekees het volgende:

[..]

Nee, ging helemaal fout dat posten, knippen, plakken...
PrutserplakkerT..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 september 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 23:50 schreef robeliens het volgende:
hij speelt gewoon ver onder maats
Ongelukkig misschien?d:-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 03 september 2012 - 04:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 20:26 schreef robeliens het volgende:
Ben helemaal klaar met die blonde dollie
Helemaal mee eens
Sensi
 Sensi - maandag 03 september 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Hoewel veel voetbalvolgers verbaasd blijven over het huren van Graziano Pellè door Feyenoord, toonde trainer Ronald Koeman zich gisteravond bij Studio Voetbal zeer in zijn nopjes met de komst van de Italiaanse spits.

De voetbalcritici geven aan dat Graziano Pellè bij geen van zijn laatste clubs heeft kunnen overtuigen. Daarnaast zou hij de ontwikkeling van de jonge Feyenoord-selectie in de weg staan. Ronald Koeman ziet dat anders. Onze selectie mist een sterke, balvaste spits en die rol kan Pellè uitstekend vervullen. Zo kan hij andere spelers beter tot hun recht laten komen. Ik heb bij AZ goed met hem samengewerkt en ik weet dat ook andere trainers positief waren over zijn bijdrage aan het team.

De Feyenoord-trainer deelt de mening dat Graziano Pellè geen echte goalgetter is. Dat kun je ook wel afleiden uit de doelpunten die hij voor andere teams heeft gescoord. Ronald Koeman verwacht desondanks de nodige treffers van de van Parma gehuurde aanwinst. Ik schat in dat Pellè goed is voor zeker 15 doelpunten.

bron: fr-fanatic
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 september 2012 - 19:19   quote  deeplink  
RK ziet hem er wel een stuk of 15 maken voor onze club, ben er benieuwd naar en hoop er op!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Als ze voorin allemaal er 15 inschieten kunnen we een gooi gaan doen naar..
twitch
 twitch - dinsdag 04 september 2012 - 20:47   quote  deeplink  
ik denk dat hij gaat verrassen en er min 20 in legt
immers komt los en neemt er 15 voor zijn rekening
verhoek en schaken doen hun ding , assist na assist en zo nu en dan een goal
en dan de rest ook nog ff hier en daar een goal ..komt helemaal goed

Pelle gewoon 20 stuks ....gewoon doen , oké
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 september 2012 - 20:52   quote  deeplink  
hoop doet leven.en met goede voorzetten van Verhoek kan zelfs iemand uit een G team (niet te verwarren met een gay team) topscorer worden.
en dan is het aan het einde van het seizoen Grazie Graziano.Bijkomend is nog dat hij zelf ook zal moeten investeren anders komt hij niet meer in aanmerking voor een goed salaris in Italië
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 september 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 19:26 schreef RenatoBos het volgende:
Als ze voorin allemaal er 15 inschieten kunnen we een gooi gaan doen naar..
:) lol . . .
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 05 september 2012 - 04:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 19:19 schreef sevillana het volgende:
RK ziet hem er wel een stuk of 15 maken voor onze club, ben er benieuwd naar en hoop er op!
Trainingen meegeteld ?
joboo35
 joboo35 - woensdag 05 september 2012 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 04:25 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Trainingen meegeteld ?
whahaha grapjas
craven
 craven - woensdag 05 september 2012 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 04:25 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Trainingen meegeteld ?
spelen ze zonder keeper? dan zie ik Immers ook nog wel wat goals maken... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:24   quote  deeplink  
Dit gaat de verkeerde kant op..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Ik hoop in iedergeval dat hij Fernandez uit de basis kan houden, want die kan btr op ballet gaan ofzo. Mag van mij de winter al gratis en voor niks weg
@fey@010
 @fey@010 - woensdag 05 september 2012 - 16:32   quote  deeplink  
Late we hem nou eens in de winterstop evalueren.....En hem nu gewoon het voordeel van de twijfel geven....slechter dan Fernandez kan toch bijna niet.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door @fey@010 --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:36   quote  deeplink  
Tuurlijk verdiend Pelle de kans kom op zeg, diemheeft nog geen minuut gespeeld..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 16:38   quote  deeplink  
Pellè mikt op vijftien treffers als Feyenoord-huurling

Woensdag, 5 september 2012 om 16:35

Graziano Pellè blijft, ondanks zijn magere moyenne van de laatste jaren, de lat hoog leggen. De Italiaanse spits liet zich in de laatste week van de transfermarkt door Parma verhuren aan Feyenoord en keert zodoende terug op Nederlandse bodem. In het shirt van AZ slaagde hij niet, maar nu krijgt hij een tweede kans in Rotterdam-Zuid. Met Ruben Schaken en Sekou Cissé als zijn aangevers hoopt Pellè zo rond de vijftien doelpunten te maken.

Ik wil niet klagen over trainers die mij niet opstelden, maar ik scoorde mijn goals met weinig speelminuten, zegt Pellè woensdag tegen RTV Rijnmond Eerder op de dag werkte hij zijn eerste oefensessie als speler van Feyenoord af. Bij Sampdoria maakte ik vier goals in twaalf wedstrijden, maar wel allemaal als invaller. Ik denk dus dat een doelpunt of twaalf meer dan mijn gemiddelde niet onrealistisch is.

Pellè is de eerste Italiaan die voor Feyenoord speelt; hij heeft zo'n anderhalve week de tijd om scherp te worden voor de wedstrijd tegen AZ. Er rust wel druk op zijn schouders, maar toch heeft de buitenwacht geen torenhoge verwachtingen van hem. Feyenoord heeft scorende spitsen nodig, maar ik zie op de training dat we die al in huis hebben. Ik heb mijn ploeggenoten dan ook geadviseerd om op deze manier door te blijven gaan, aldus Pellè.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172366
@fey@010
 @fey@010 - woensdag 05 september 2012 - 16:40   quote  deeplink  
FORZA PELLE !!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Vermoedelijk is Graziano Pellè te knap voor Feyenoord
Door: Sjoerd Mossou 
media_l_1342639.jpg

Eerst was er een akkefietje met Bonaventure Kalou, uit het seizoen ervoor, dat het Legioen hem niet meer wenste te vergeven. En vervolgens dook zijn moeder op in een interview, in al haar Brabantse naïviteit, om liefdevol te vertellen dat Anthony het allemaal verrèkkes eng vond, dat grote stadion.
Toen wij maandagmiddag besloten dat er een interview met Graziano Pellè in de krant moest, opperde een collega om er een kadertje bij te zetten, getiteld: 'Mislukte Feyenoord-spitsen door de jaren heen'.

Dat was niet heel erg serieus bedoeld, maar wel een beetje.

Het lot van de miskoop wordt vaak al op voorhand bepaald - of na hooguit twee of drie wedstrijden. Eén detail, één onderbuikdingetje, één statistiekje, één curieuze anekdote kan voldoende zijn om een voetballer hulpeloos in de hoek te duwen.

Het is erg lastig je daartegen te verzetten. Ivan Gábrich was nooit zo'n legendarische miskoop geweest als Louis van Gaal niet zo geestdriftig had geroepen dat Gábrich een spits was die nooit omviel. Toen hij kort daarna prompt omviel, in zijn eerste de beste wedstrijd, was het lot bezegeld. Voor Ivan Gábrich viel er niets meer te winnen.

Angelos Charisteas was bij Feyenoord al een miskoop nog vóórdat hij de kans kreeg zich goed en wel te profileren als een miskoop. Je hoefde die arme Griek op zijn eerste werkdag maar door een haag van cynische Feyenoord-supporters te zien wandelen, met die trouwe hondenogen van 'm, of je wist genoeg: die was gedoemd te mislukken. De valkuil zit hem in het irrationele. In het ongrijpbare. Niet zelden kunnen miskopen bogen op een prima scoutingrapport, en zijn ze gewikt en gewogen in tal van bestuursvergaderingen. Anthony Lurling bijvoorbeeld mislukte niet bij Feyenoord omdat hij niet kon voetballen, maar om veel merkwaardiger redenen.

Eerst was er een akkefietje met Bonaventure Kalou, uit het seizoen ervoor, dat het Legioen hem niet meer wenste te vergeven. En vervolgens dook zijn moeder op in een interview, in al haar Brabantse naïviteit, om liefdevol te vertellen dat Anthony het allemaal verrèkkes eng vond, dat grote stadion.

Einde verhaal, zogezegd.

Cruciaal probleem is dat scouts, trainers en technisch directeuren anders kijken dan de jongens op de staantribune. Te rigoureus blijven ze hangen in ratio, levend in de waan dat in het voetbal alles te beredeneren valt. Terwijl juist het sentiment het lot van de miskoop bepaalt.

Het probleem van Graziano Pellè bij Feyenoord wordt niet zozeer zijn bescheiden doelpuntengemiddelde, maar bovenal zijn schitterende kaaklijn, en dat minutieus gekapte haar. Vermoedelijk is Graziano Pellè simpelweg te knap voor Feyenoord.

Ik heb het eeuwboek van Feyenoord er nog eens bij gepakt zojuist, en mijn voorgevoel bleek te kloppen. Op de voorkant prijken de pasfoto's van zo ongeveer alle legendarische Feyenoorders uit de geschiedenis, en u raadt het al: er zitten weinig jongens tussen voor in een boyband.

Feyenoorders hebben al op jonge leeftijd doorleefde, karakteristieke koppen, à la Paul Bosvelt en Rinus Israël. Je kunt er donder op zeggen: bij een club waar Ed de Goeij en Jószef Kiprich uitgroeiden tot volkshelden, begint een gelikte Italiaan op achterstand.

Dat is erg onrechtvaardig, maar met een hattrick ben je uit de brand, hoe mooi je ook wezen mag.
bron:AD.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Pellè sluit aan op Varkenoord

Graziano Pellè heeft woensdag zijn eerste openbare training bij Feyenoord afgewerkt. De spits ontbrak afgelopen maandag nog op Varkenoord, omdat hij nog even teruggekeerd was naar Italië, nadat hij voor het weekend zijn overgang naar Feyenoord definitief had afgerond. Woensdag begon de oefensessie voor Pellè met een conditietest samen met Wesley Verhoek, de andere aanwinst van Feyenoord.
20120905_tr_koeman_rh.jpg
 Trainer Ronald Koeman verwelkomde in totaal tien spelers op het trainingsveld, onder wie de drie keepers Erwin Mulder, Kostas Lamprou en Ronald Graafland. Terwijl de doelmannen aan de slag gingen met keeperstrainer Patrick Lodewijks, werkten de veldspelers verschillende positiespellen af. Vanwege de kleine groep, namen ook trainers Koeman, Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel hieraan deel. Zo kon het tijdens een rondo gebeuren dat Koeman even samen met Van Bronckhorst in het midden stond.
20120905_tr_pelle_rh.jpg
Pellè en Verhoek sloten na de conditietest aan bij de rest van de groep, waarmee onder meer nog een pass- en trapvorm werd afgewerkt. Na afloop van de oefensessie deelde Pellè zijn eerste handtekeningen uit als speler van Feyenoord, aan de tientallen supporters die voor de training naar Varkenoord waren gekomen.

Feyenoord traint deze week nog twee keer op Varkenoord. Zowel op donderdag als op vrijdag begint de oefensessie op het sportcomplex om 10.30 uur. Komend weekend is de selectie vrij.
Bron:FR12.nl
sevillana
 sevillana - woensdag 05 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 04:25 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Trainingen meegeteld ?
lijkt me wat lastig om dan aan het einde van een seizoen de topscorer van de eredivisie te bepalen . . . (slimpie!) :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:
Pellè sluit aan op Varkenoord

Graziano Pellè heeft woensdag zijn eerste openbare training bij Feyenoord afgewerkt. De spits ontbrak afgelopen maandag nog op Varkenoord, omdat hij nog even teruggekeerd was naar Italië, nadat hij voor het weekend zijn overgang naar Feyenoord definitief had afgerond. Woensdag begon de oefensessie voor Pellè met een conditietest samen met Wesley Verhoek, de andere aanwinst van Feyenoord.
[ afbeelding ]
 Trainer Ronald Koeman verwelkomde in totaal tien spelers op het trainingsveld, onder wie de drie keepers Erwin Mulder, Kostas Lamprou en Ronald Graafland. Terwijl de doelmannen aan de slag gingen met keeperstrainer Patrick Lodewijks, werkten de veldspelers verschillende positiespellen af. Vanwege de kleine groep, namen ook trainers Koeman, Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel hieraan deel. Zo kon het tijdens een rondo gebeuren dat Koeman even samen met Van Bronckhorst in het midden stond.
[ afbeelding ]
Pellè en Verhoek sloten na de conditietest aan bij de rest van de groep, waarmee onder meer nog een pass- en trapvorm werd afgewerkt. Na afloop van de oefensessie deelde Pellè zijn eerste handtekeningen uit als speler van Feyenoord, aan de tientallen supporters die voor de training naar Varkenoord waren gekomen.

Feyenoord traint deze week nog twee keer op Varkenoord. Zowel op donderdag als op vrijdag begint de oefensessie op het sportcomplex om 10.30 uur. Komend weekend is de selectie vrij.
Bron:FR12.nl
Leuke foto, die met Gio en Koeman in het midden!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Moeten ook fit blijven, stel je voor als ze eens op moeten komen draven..geintje..maar ik vind dit wel bij Feyenoord passen, ziet dat een von Gahl niet doen bijvoorbeeld..en zo blijven ze ook fit..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Pellè: "Twaalf doelpunten meer dan mijn gemiddelde is niet onrealistisch"

Graziano Pellè heeft er vertrouwen in dat hij dit seizoen gaat slagen bij Feyenoord. De Italiaan werd op huurbasis vastgelegd en moet het gebrek aan scorend vermogen verhelpen in De Kuip. Ronald Koeman legde druk op zijn schouders met de woorden: "Ik schat in dat hij vijftien treffers kan maken." Pellè laat zich er niet door afschrikken.

"Druk heb je overal", realiseert de 27-jarige spits zich. "Ik kom uit Italië. Daar is de druk groter dan waar dan ook. Feyenoord heeft scorende spitsen nodig, maar ik zie op de training dat we die al in huis hebben. Ik heb mijn ploeggenoten dan ook geadviseerd om op deze manier door te blijven gaan."

Pellè staat niet bekend als een goaltjesdief, maar hecht niet te veel waarde aan zijn statistieken als speler. "'Ja, ik scoorde niet veel. Ik wil niet klagen over trainers die mij niet opstelden, maar ik scoorde mijn goals met weinig speelminuten", citeert RTV Rijnmond na de eerste training van de aanvaller. "Bij Sampdoria maakte ik vier goals in twaalf wedstrijden, maar wel allemaal als invaller. Ik denk dus dat een doelpunt of twaalf meer dan mijn gemiddelde niet onrealistisch is."
Bron:Soccernews
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:
Pellè: "Twaalf doelpunten meer dan mijn gemiddelde is niet onrealistisch"

Graziano Pellè heeft er vertrouwen in dat hij dit seizoen gaat slagen bij Feyenoord. De Italiaan werd op huurbasis vastgelegd en moet het gebrek aan scorend vermogen verhelpen in De Kuip. Ronald Koeman legde druk op zijn schouders met de woorden: "Ik schat in dat hij vijftien treffers kan maken." Pellè laat zich er niet door afschrikken.

"Druk heb je overal", realiseert de 27-jarige spits zich. "Ik kom uit Italië. Daar is de druk groter dan waar dan ook. Feyenoord heeft scorende spitsen nodig, maar ik zie op de training dat we die al in huis hebben. Ik heb mijn ploeggenoten dan ook geadviseerd om op deze manier door te blijven gaan."

Pellè staat niet bekend als een goaltjesdief, maar hecht niet te veel waarde aan zijn statistieken als speler. "'Ja, ik scoorde niet veel. Ik wil niet klagen over trainers die mij niet opstelden, maar ik scoorde mijn goals met weinig speelminuten", citeert RTV Rijnmond na de eerste training van de aanvaller. "Bij Sampdoria maakte ik vier goals in twaalf wedstrijden, maar wel allemaal als invaller. Ik denk dus dat een doelpunt of twaalf meer dan mijn gemiddelde niet onrealistisch is."
Bron:Soccernews
Dat is zeker wel haalbaar. Ook bij AZ liep hij, naar speelminuten gemeten, net wat beter dan 1 op 3. Dat zijn dus tussen de 10 en 15 goals per seizoen wanneer hij alles zou spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Denk zelf dat het er nog wel meer gaan worden, maar goed dat is mijn gevoel..
sevillana
 sevillana - woensdag 05 september 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 17:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat is zeker wel haalbaar. Ook bij AZ liep hij, naar speelminuten gemeten, net wat beter dan 1 op 3. Dat zijn dus tussen de 10 en 15 goals per seizoen wanneer hij alles zou spelen.
is niet onrealistisch . .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 september 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Ik verwacht dat hij nóg meer een rol in de assists gaat spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 18:22 schreef FR-Henk het volgende:
Ik verwacht dat hij nóg meer een rol in de assists gaat spelen.
Daar schijnen zijn kwaliteiten te liggen inderdaad..
ar
 ar - woensdag 05 september 2012 - 19:28   quote  deeplink  
als hij maar op het goeie plekkie staat.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Precies ar, ik kijk met vol vertrouwen naar de wedstrijd tegen Zwolle uit, ik hoop weer eens eens op een heersend Feyenoord dat dat in doelpunten gaat weergeven..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 21:21 schreef RenatoBos het volgende:
Precies ar, ik kijk met vol vertrouwen naar de wedstrijd tegen Zwolle uit, ik hoop weer eens eens op een heersend Feyenoord dat dat in doelpunten gaat weergeven..
Idd. Ik eis een 5-0! En dat meen ik echt, ze hebben wat goed te mkan dacht ik na dat we Europa uitgetieft zijn, en verloren van fietstasse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door Beempjerotterdam --
sevillana
 sevillana - woensdag 05 september 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 18:22 schreef FR-Henk het volgende:
Ik verwacht dat hij nóg meer een rol in de assists gaat spelen.
whatever, . . zolang het maar in doelpunten resulteert
vitessebeste!
 vitessebeste! - woensdag 05 september 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 21:38 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Idd. Ik eis een 5-0! En dat meen ik echt, ze hebben wat goed te mkan dacht ik na dat we Europa uitgetieft zijn, en verloren van VITESSE!!!
goedzo
sevillana
 sevillana - woensdag 05 september 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:10 schreef vitessebeste! het volgende:

[..]

goedzo
is 't voor jou nog geen bedtijd?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0102620