BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 23:47   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 september 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:10 schreef vitessebeste! het volgende:

[..]

goedzo
Goh een fan van een club zonder ziel. Clubloze fan. Sneu.
tomson
 tomson - donderdag 06 september 2012 - 01:02   quote  deeplink  
Ocharme.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 september 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

is 't voor jou nog geen bedtijd?
Precies, of pleeg zelfmoord of zoiets..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Pellè kijkt uit naar debuut in Feyenoord-shirt

Graziano Pellè kijkt uit naar de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen PEC Zwolle, waarin hij zijn debuut kan maken voor Feyenoord. De spits, die dit seizoen wordt gehuurd van Parma, is klaar voor zijn eerste duel in het rood-witte shirt. De afgelopen weken heb ik de kans gehad om tijdens de trainingen mijn nieuwe ploeggenoten beter te leren kennen, vertelt hij. Hopelijk krijg ik zaterdag speeltijd en kan ik een goede wedstrijd voor Feyenoord spelen. Ik kijk er naar uit om in het shirt van Feyenoord in dit stadion te voetballen.
GRAZIANO%2BPELLE.jpeg
Pellè kijkt met een goed gevoel terug op zijn eerste week als speler van Feyenoord. Ik ben goed opgevangen door de rest van het team, mijn ploeggenoten willen mij overal mee helpen, vertelt hij. Ik hoop dat ik hen op het voetbalveld terug kan betalen met goede prestaties. 

Vanwege verschillende interlands trainde de Italiaanse aanvaller de afgelopen tijd met een kleine groep op Varkenoord. Donderdag sluiten de meeste internationals weer aan op Varkenoord. Dat er zoveel spelers mee waren met de nationale ploeg, zegt iets over de kwaliteit in deze groep, zegt Pellè, die weet dat zijn voormalige trainer bij AZ, Louis van Gaal, tegenwoordig bondscoach is van het Nederlands elftal. Als jongens iets over hem willen weten, kunnen ze bij mij terecht, glimlacht de spits. Ik heb een paar jaar met Van Gaal gewerkt. Hij is een erg goede trainer geweest voor mij. Hij is erg intelligent en wil graag spelers helpen om verder te komen. 

Pellè beseft dat hij aan het begin staat van een belangrijk jaar in zijn carrière. Mijn doel is om een goed seizoen te draaien, zowel persoonlijk als met het hele team. Als wij als team tot de laatste speeldag hard blijven werken is er veel mogelijk. In de afgelopen jaren is wel gebleken dat er in de Nederlandse competitie wat dat betreft soms gekke dingen kunnen gebeuren. Persoonlijk zie ik dit jaar daarnaast als een kans om mezelf te laten zien bij deze geweldige club, in dit fantastische stadion met die geweldige supporters. Hopelijk kan ik mezelf als speler verder verbeteren. Ik wil veel aan spelen toekomen en het beste van mezelf laten zien. 
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
tomson
 tomson - woensdag 12 september 2012 - 19:05   quote  deeplink  
F@k... De foutste foto in tijden zeg!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 september 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 19:05 schreef tomson het volgende:
F@k... De foutste foto in tijden zeg!
Ghehe..
Ik hoop dat het wat vrouwen aantrekt Tommie..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Pellè voelt geen druk om Guidetti op te volgen

Feyenoord, dat zaterdagavond PEC Zwolle op bezoek krijgt, speurde stad en land af naar een centrumaanvaller en vond die uiteindelijk op de valreep in Italië bij Parma in de persoon van Graziano Pellè. Het ging op onorthodoxe wijze. Een vriend van mijn zoon kwam hem tegen en toen gaf Graziano aan dat hij wel weer graag naar Nederland wilde, meldt trainer Ronald Koeman.
Het begin van de competitie heeft aangegeven dat we wel uit de voeten kunnen als we voorin de ruimte krijgen. Maar het is een gegeven dat steeds meer ploegen zich aanpassen aan Feyenoord. Daarom hadden we behoefte aan het type diepe spits als Pellè, want dat hadden we niet in de selectie. Of het scorend vermogen oplevert is altijd afwachten, maar met Wesley Verhoek hopen we zo wel een extra kwaliteit in de selectie te hebben. Koeman werkte een half jaar met de Italiaan bij AZ. Hij is een fantastische prof, die het maximale doet. Met zijn kwaliteiten past hij bij ons.

media_xll_1351348.jpg

De Italiaan geeft op zijn beurt hoog op van Koeman. Ik had weinig uitzicht om veel te spelen bij Parma en ik wilde in Italië niet naar een club van een lager niveau. Feyenoord is een grote club en Ronald Koeman is een trainer die veel vertrouwen in mij heeft, zegt Pellè.
Koeman weet dat Pellè bij AZ een matig trackrecord heeft en dat er nogal eens kritiek op hem was. Ik weet niet waarom het niet werkte, anders zou ik ook wel beter zijn gaan spelen. Maar ik beschouw dit nieuwe avontuur niet als een kans op revanche. Het kan me weinig schelen wat ze zeggen, ik wil gewoon hard werken voor Feyenoord en het vertrouwen terugbetalen. Wat nog moeilijk genoeg kan worden als opvolger van Guidetti. Ieder moment van binnenkomen bij een club is moeilijk. Ik weet niet of ik hetzelfde kan brengen, of dat ik het misschien beter kan gaan doen. Maar ik voel geen druk om hem op te volgen. Ik ga gewoon mijn best doen.
Bron:FR-12.nl
van geil
 van geil - vrijdag 14 september 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 september 2012 - 19:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe..
Ik hoop dat het wat vrouwen aantrekt Tommie..!!!
dames vallen op ballen en brains,,,....
maar er zullen wel bussen vol meisjes voor hem komen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 - 18:18 schreef van geil het volgende:

[..]

dames vallen op ballen en brains,,,....
maar er zullen wel bussen vol meisjes voor hem komen.
"Ik weet het geile.."
6142088742_b212e32316.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 14 september 2012 - 19:37   quote  deeplink  
whahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Pellè: "Misschien blijf ik, misschien ga ik naar een grotere club" 

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fgraziano-pelle(feyenoord)(1).jpg&key=62ad9c2904282d6f7d2848fb5141260dcf9aafd5&tt=XL

Graziano Pellè maakte zaterdagavond zijn debuut voor Feyenoord. De Italiaanse spits wordt voor een jaar gehuurd van Sampdoria, maar de aanvaller sluit een langer verblijf bij Feyenoord niet uit.

In de media kwam veel kritiek op de aanwinst van Feyenoord, daar trekt Pellè zich weinig van aan. "Ik hoop zo goed mogelijk te spelen en dan zien we aan het eind wel hoeveel doelpunten er achter mijn naam staan. Ik ga nooit het veld op met het idee om slecht te spelen en niet te scoren. Maar als ik slechts één doelpunt maak en we worden kampioen, is het ook oké. Als ik maar op een of andere manier belangrijk ben geweest voor het team", zegt hij tegenover NUsport.

Over zijn toekomst zegt hij: "Ik ben heel blij dat ik bij Feyenoord speel, maar wat er na dit seizoen gebeurt? Misschien blijf ik, misschien zeggen ze tegen me: ga alsjeblieft weg. En misschien ga ik naar een grotere club."
Bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 11:40   quote  deeplink  
Pelle: 'Typisch Nederlands om mij die goal niet te geven'

600x400-pelle.jpg

Graziano Pelle bleef na afloop het eerste doelpunt van Feyenoord claimen. Het ging echter formeel de boeken in als eigen doelpunt. "Het was een lucky doelpunt, maar ik ben er niet minder blij om. Het was mijn actie. Het was een belangrijke goal voor Feyenoord. Hoe het allemaal is gegaan, is eigenlijk niet zo belangrijk," zo gaf hij aan in De Telegraaf En plotseling vrij fel: "Het is zo typisch Nederlands om mij die goal niet te geven."
Amper dertig seconden na rust caramboleerde een lange bal van Bruno Martins Indi via een paar klutsen in het doel van PEC. Volgens mij zat Pelle er niet eens tussen. Lachman wilde wegwerken en schoot tegen Joost Broerse aan, aldus de Zwolse doelman Danny Wintjens over de eigen treffer van Broerse.
Ronald Koeman, trainer van Feyenoord, had staande naast de dug-out niet precies kunnen waarnemen hoe de 1-0 tot stand was gekomen. Ik zag het niet goed. Maar elke spits zegt dat hij de goal heeft gemaakt. Pelle zelf bleef volhouden dat het wel degelijk zijn doelpunt was. Het was mijn actie. Het was een belangrijke goal voor Feyenoord. Hoe het allemaal is gegaan, is eigenlijk niet zo belangrijk. En plotseling vrij fel: Het is zo typisch Nederlands om mij die goal niet te geven.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 11:43   quote  deeplink  
Pellè: "Liever één goal en de titel dan zelf vijftien doelpunten"

Graziano Pellè maakte afgelopen zaterdag zijn debuut voor Feyenoord. De Italiaanse spits die kort voor het sluiten van de transfermarkt werd aangetrokken, begon tegen PEC Zwolle in de punt van de aanval.
Pellè ziet vijftien goals als een mooi doel. "Ik zal mijn best doen. Maar als ik één doelpunt maak en de titel win, ben ik ook tevreden. Als ik maar op de een of andere manier belangrijk ben geweest voor het team", zegt Pellè tegen NUsport.
De Italiaan denkt overigens dat Feyenoord best kan verrassen. "Normaliter zijn PSV, Ajax en FC Twente beter dan ons, maar wij kunnen zomaar voor een grote stunt zorgen. In deze competitie kan alles", aldus Pellè.
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 september 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Pelle leverde vrijwillig drie maandsalarissen in

Tijdens zijn dienstverband bij AZ leverde hij drie maandsalarissen in. Graziano Pellè deed dat geheel vrijwillig. "Om mijn spijt te betuigen voor mijn niet ingeloste beloften."

"En om de club te helpen." Inmiddels draagt hij alweer drie weken het shirt van Feyenoord. Maar de 27-jarige aanvaller speelde eerder vier seizoenen voor AZ. Een succes werd het avontuur van de voormalige Italiaanse jeugdinternational in Alkmaar niet. "Het werd niet wat we er allemaal van hadden verwacht, zo eerlijk moet ik zijn."
"Toen ik er net zat, had ik het niet gemakkelijk. Ik deed mijn best, maar presteerde niet naar mijn vermogens", vertelt Pellè tegenover NUsport. "Daarna speelde ik te wisselvallig. Ik ben de laatste om in zo'n geval excuses te zoeken, ik zoek de schuld bij mijzelf."
"Ik had te doen met AZ, ik baalde dat ik de club niet kon terugbetalen. Daarom heb ik in de laatste drie maanden van mijn verblijf afstand gedaan van mijn laatste drie maandsalarissen, toen AZ in financiële nood verkeerde. Om mijn spijt te betuigen voor mijn niet ingeloste beloften en om de club te helpen."
Bron:Elfvoetbal 
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 01:51   quote  deeplink  
Advocaat over Pellè: "Uitstekende zet om hem te halen"

 PSV-trainer Dick Advocaat is van mening dat Feyenoord er verstandig aan heeft gedaan om Graziano Pellè voor een jaar te huren van Parma. De 64-jarige oefenmeester had de spits een halfjaar onder zijn hoede in zijn tijd bij AZ en neemt het zondag in eigen huis op tegen de Italiaan, ter aangelegenheid van de wedstrijd PSV - Feyenoord.

"Het eerste wat ik deed, was Pellè in de spits zetten", vertelde Advocaat over zijn entree als trainer van AZ in december 2009. "Helaas scoorde hij niet veel en raakte hij ook nog geblesseerd, maar ik koos heel bewust voor hem. Hij is namelijk een speler aan wie je het spel kunt ophangen, een prima aanspeelpunt."

"Wat mij vooral aanspreekt is dat hij altijd bezig is. Daarnaast heeft een uitstekend koptechniek. Hij legt de bal met zijn hoofd neer waar hij wil. Ik vind het een uitstekende zet van Ronald (Koeman, red.) om hem te halen."
Bron:Soccernews 
ar
 ar - zaterdag 22 september 2012 - 13:24   quote  deeplink  
Hij knalt er 2 in morgen!
Snees
 Snees - zaterdag 22 september 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze MORGEN zonder Pelle spelen.
Een 4-4-2 met Immers en Tonny die in de ruimtes van Schaken en Cisse/Verhoek zie ik wel zitten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 september 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Psv heeft een slechte verdediging en dan wil jij met minder aanvallers spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 september 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:
Psv heeft een slechte verdediging en dan wil jij met minder aanvallers spelen.
Precies. Ze hebben bovendien met Wijnaldum en Toivonen 2 spelers die niet goed meeverdedigen en 2 backs die dat niet van nature zijn. Ik weet niet wie de vervanger van Willems zal zijn, maar daar gaan mogelijkheden liggen. Hun vleugelspelers verdedigen ook al niet goed mee, dus er liggen kansen om ze te overlopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 september 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies. Ze hebben bovendien met Wijnaldum en Toivonen 2 spelers die niet goed meeverdedigen en 2 backs die dat niet van nature zijn. Ik weet niet wie de vervanger van Willems zal zijn, maar daar gaan mogelijkheden liggen. Hun vleugelspelers verdedigen ook al niet goed mee, dus er liggen kansen om ze te overlopen.
Heb er zin aan, ene Marcel Ritzmaier staat op de nominatie Willems te vervangen..
Snees
 Snees - zaterdag 22 september 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:
Psv heeft een slechte verdediging en dan wil jij met minder aanvallers spelen.
Heb me op zo een slecht antwoordt niet voorbereid.
Maar met 2 snelle aanvallers en 2 aanvallende middenvelders heb je in uitgespeelde situaties 4 aanvallers.En juist dat t middenveld van psv verdedigend verzwakt is ,kun je daar de slag winnen.
En zonder waardige tegenstander kan schaken prima van de ruimtes gebruik maken.
Snees
 Snees - zaterdag 22 september 2012 - 22:00   quote  deeplink  
en tonny is de uitgewezen man om tussen de linies te spelen met alleen strootman die verdedigend zn werk wel doet.
van geil
 van geil - zaterdag 22 september 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 21:58 schreef Snees het volgende:

[..]

Heb me op zo een slecht antwoordt niet voorbereid.
Maar met 2 snelle aanvallers en 2 aanvallende middenvelders heb je in uitgespeelde situaties 4 aanvallers.En juist dat t middenveld van psv verdedigend verzwakt is ,kun je daar de slag winnen.
En zonder waardige tegenstander kan schaken prima van de ruimtes gebruik maken.
inderdaad,,,,maar koeman gaat dat niet doen,,,,,,,
speelt met 4 4 2 ook nog met drie controleurs en n matige 10
zal wel 4 3 3 met leerdam worden......
eigenlijk is t logisch dat we zo weinig scoren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 september 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 21:58 schreef Snees het volgende:

[..]

Heb me op zo een slecht antwoordt niet voorbereid.
Maar met 2 snelle aanvallers en 2 aanvallende middenvelders heb je in uitgespeelde situaties 4 aanvallers.En juist dat t middenveld van psv verdedigend verzwakt is ,kun je daar de slag winnen.
En zonder waardige tegenstander kan schaken prima van de ruimtes gebruik maken.
Dat is dus geen winst, want in een 433 heb je dat met 1 aanvallende middenvelder erbij ook.
Plus psv is kopzwak en Pelle kan met het hoofd de bal leggen waar hij wil.

Beter voorbereiden. Goed idee.
Snees
 Snees - zaterdag 22 september 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 22:04 schreef van geil het volgende:

[..]

inderdaad,,,,maar koeman gaat dat niet doen,,,,,,,
speelt met 4 4 2 ook nog met drie controleurs en n matige 10
zal wel 4 3 3 met leerdam worden......
eigenlijk is t logisch dat we zo weinig scoren.
Heb ook geen hoop dat hij met 2 aanvallende middenvelders begint.Ben eerder bang voor wat jij aanhaalt.
van geil
 van geil - zaterdag 22 september 2012 - 22:16   quote  deeplink  
met 4 4 2 breng je wel de twee vrije verdedigers aan t wankelen...
inschuiven of rugdekking,........????

lamprou
janmaat bmi mathijssen nelom
.......clasie leerdam.........
schaken.................cisse
.........pelle anass.........

om maar n voorbeeld te geven
Snees
 Snees - zaterdag 22 september 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 22:16 schreef van geil het volgende:
met 4 4 2 breng je wel de twee vrije verdedigers aan t wankelen...
inschuiven of rugdekking,........????

lamprou
janmaat bmi mathijssen nelom
.......clasie leerdam.........
schaken.................cisse
.........pelle anass.........

om maar n voorbeeld te geven
Erg gewaagd.Maar het zou tegen dit psv niet eens zo gek zijn.Maar bedoel met Immers en Tonny voor Pelle en Achabhar heb je toch meer beweging/variaties op t middenveld.
Maar tegen dit psv moet je zelfs zonder middenveld winnen.
van geil
 van geil - zaterdag 22 september 2012 - 22:28   quote  deeplink  
schaken en cisse verdedigen goed mee..zeker als je ze dat meegeef voor de wedstrijd...
en met n 6 mans blok kan er weinig gebeuren,,,,,...
zeker als je zoals schaken en cisse zo snel bent dat je tegenspeler zich wel bedenkt om in te schuiven....
Snees
 Snees - zaterdag 22 september 2012 - 22:54   quote  deeplink  
I know.Alleen aan Tonny heb je meer dan aan Pelle in deze wedstrijd.
Vorig jaar tegen een Twente met veel ruimte latend,speelde hij ook godelijk.
Wim2
 Wim2 - zondag 23 september 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Hoop dat hij het verschil kan gaan maken, met Derijkck zou het toch niet veel moeite moeten hebben.
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Wat een waardeloze speler!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 26 september 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Jammer dat hij over die bal heen maait, de tweede keer staan er 3 man tegen 'm op te rijden zodat hij de bal niet kan raken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 19:04 schreef Snees het volgende:
Wat een waardeloze speler!
Zou familie van je kunnen zijn..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 september 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Vind Pellè een goede indruk maken. Het staat aan de basis van veel kansen de eerste helft. Hij komt nog wel ritme tekort en hij moet ook nog wat scherper zijn met de kansen, maar hij heeft zijn waarde.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind Pellè een goede indruk maken. Het staat aan de basis van veel kansen de eerste helft. Hij komt nog wel ritme tekort en hij moet ook nog wat scherper zijn met de kansen, maar hij heeft zijn waarde.
Eens, hij is overal bij betrokken..
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Vind Pellè een goede indruk maken. Het staat aan de basis van veel kansen de eerste helft. Hij komt nog wel ritme tekort en hij moet ook nog wat scherper zijn met de kansen, maar hij heeft zijn waarde.
En over 3 maanden komt de Sint.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 26 september 2012 - 19:43   quote  deeplink  
hij gaat nu scoren!nu de tweede helft.
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 19:43 schreef TheMenace het volgende:
hij gaat nu scoren!nu de tweede helft.
Zou niet gek zijn na 3 wedstrijden dat je is een keer de bal tussen 2 palen krijgt.Maar ik betwijfel t.
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Deze man haalt het tempo uit de counters.Hij durft of kan geen bal de diepte insturen.En als die een bal in de counter krijgt draait ie weg zodat hij de bal aan een speler die 2 meter naast hem staat te spelen.Die ook nog maar net aankomt.
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:33 schreef Snees het volgende:
Deze man haalt het tempo uit de counters.Hij durft of kan geen bal de diepte insturen.En als die een bal in de counter krijgt draait ie weg zodat hij de bal aan een speler die 2 meter naast hem staat te spelen.Die ook nog maar net aankomt.
Wie wil jij dan opstellen? Roy Makaay? Kijken of die het nog kan..
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:35 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Wie wil jij dan opstellen? Roy Makaay? Kijken of die het nog kan..
haha zelfs die is beter dan pelle.of jou of je moeder elke snol mag er staan.maar geen pelle.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:38 schreef Snees het volgende:

[..]

haha zelfs die is beter dan pelle.of jou of je moeder elke snol mag er staan.maar geen pelle.
Wim een snol das dan weer wel grappig..d:-)))
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 26 september 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Alleen triest dat 'ie zijn moeder moet noemen.
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wim een snol das dan weer wel grappig..d:-)))
d:-(((
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:41 schreef Bosifyable het volgende:
Alleen triest dat 'ie zijn moeder moet noemen.
+1
actie reactie verhaal.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 26 september 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:42 schreef Snees het volgende:

[..]

+1
actie reactie verhaal.
Heeft 'ie het over die van jou gehad dan?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:42 schreef Wim2 het volgende:

[..]

d:-(((
Ghehe Renate - snol verhaal d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 20:41 schreef Bosifyable het volgende:
Alleen triest dat 'ie zijn moeder moet noemen.
True..geintjes zijn leuk maar wel met respect en dat is ver te zoeken..
Snees
 Snees - woensdag 26 september 2012 - 21:06   quote  deeplink  
IS pelle slecht of niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0113561