BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet
 piet - woensdag 26 september 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:06 schreef Snees het volgende:
IS pelle slecht of niet?
op t gebied van afmaken wel ja. voetballend vin ik hem vandaag niet de minste!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:06 schreef Snees het volgende:
IS pelle slecht of niet?
Die moet zijn draai nog gaan vinden, is ook niet makkelijk voetballen tegen een muur van zeven man..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:09 schreef piet het volgende:

[..]

op t gebied van afmaken wel ja. voetballend vin ik hem vandaag niet de minste!
Eens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 september 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:06 schreef Snees het volgende:
IS pelle slecht of niet?
Nee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 september 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 21:09 schreef piet het volgende:

[..]

op t gebied van afmaken wel ja. voetballend vin ik hem vandaag niet de minste!
Eens!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 september 2012 - 22:31   quote  deeplink  
5cc3b6d4e1fa6edd12cf15d24527d07b.png

schaken2.jpg

Feyenoord bereikte woensdagavond ten koste van NEC Nijmegen de volgende ronde van de KNVB-beker.

Na negentig minuten spelen stond er een 2-2 stand op het scorebord, waardoor er verlengd moest worden. In de allerlaatste seconde daarvan schoot Lex Immers de winnende binnen.

Ruben Schaken had tijdens het treffen de aanvoerdersband om. "Ik ben één keer eerder aanvoerder geweest voor Feyenoord, in een oefenwedstrijd. Daarvoor nog nooit in het betaald voetbal", zegt hij daarover tegenover ELF Voetbal.

De samenwerking met Graziano Pelle lijkt nog niet perfect te verlopen. "Het klopt dat we nog aan Pelle moeten wennen en andersom. Maar dat komt er wel aan. Elkaars looplijnen, het inspelen, het weglopen of naar de bal komen; dat heeft tijd nodig. Hij is een prima aanspeelpunt, zo moeten we Pellè nog vaker gebruiken."

"We moeten minder goals weggeven. De eerste was ongelukkig, bij de tweede kneep Nelom niet goed", bleef Schaken kritisch na afloop. "We hadden wat goed te maken na PSV. Dat is gelukt. We hebben hartstikke goed gespeeld. Positioneel was het prima. We bleven rustig en creëerden kansen. We hebben verdiend gewonnen."
Bron;FRFanatic
Wim2
 Wim2 - woensdag 26 september 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 22:31 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Feyenoord bereikte woensdagavond ten koste van NEC Nijmegen de volgende ronde van de KNVB-beker.

Na negentig minuten spelen stond er een 2-2 stand op het scorebord, waardoor er verlengd moest worden. In de allerlaatste seconde daarvan schoot Lex Immers de winnende binnen.

Ruben Schaken had tijdens het treffen de aanvoerdersband om. "Ik ben één keer eerder aanvoerder geweest voor Feyenoord, in een oefenwedstrijd. Daarvoor nog nooit in het betaald voetbal", zegt hij daarover tegenover ELF Voetbal.

De samenwerking met Graziano Pelle lijkt nog niet perfect te verlopen. "Het klopt dat we nog aan Pelle moeten wennen en andersom. Maar dat komt er wel aan. Elkaars looplijnen, het inspelen, het weglopen of naar de bal komen; dat heeft tijd nodig. Hij is een prima aanspeelpunt, zo moeten we Pellè nog vaker gebruiken."

"We moeten minder goals weggeven. De eerste was ongelukkig, bij de tweede kneep Nelom niet goed", bleef Schaken kritisch na afloop. "We hadden wat goed te maken na PSV. Dat is gelukt. We hebben hartstikke goed gespeeld. Positioneel was het prima. We bleven rustig en creëerden kansen. We hebben verdiend gewonnen."
Bron;FRFanatic
Vond hem weer zeer matig spelen. Maarja, Guidetti was ook niet best in zijn eerste wedstrijden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Das geen vergelijk die twee natuurlijk, Guidetti is een echte spits..
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Ik vind pelle een nuttige speler maar wel beperkt...
Een echte italiaanse spits...goed in de aanname, maar voetballend rijp voor verbetering...
Type pantelic...als hij goed wordt bediend scoort ie er wel 15...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Pantelic wie..????
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 14:30 schreef RenatoBos het volgende:
Pantelic wie..????
Lamzak...;))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:52   quote  deeplink  
 Pellè: Ik hou van de Nederlandse mentaliteit

20120927_pelle_feymag_vk_scaled_7.jpg

Graziano Pellè keerde met zijn overgang naar Feyenoord na anderhalf jaar in Italië terug in Nederland. Volgens de spits voelt het goed om terug te zijn, zo vertelt hij deze maand in Feyenoord Magazine. Als in Nederland het klimaat wat beter was geweest, was het voor iedereen een fantastisch land, zegt hij. Zelf hou ik vooral van de mentaliteit van de mensen hier. Er is veel respect voor iedereen.

Dat respect miste hij nog wel eens in Italië. Met name in het zuiden van zijn geboorteland kunnen profvoetballers nauwelijks de straat op, weet hij. In Nederland zijn de supporters op de dag van de wedstrijd heel fanatiek, in Italië zijn de supporters elke dag fanatiek. Supporters en de media maken zich in Italië nog veel drukker om het voetbal dan hier. Als je in Italië goed speelt hoef je in restaurants of winkels niet te betalen, maar als je slecht speelt bekrassen ze je auto. Zo gaat het altijd op en neer. Soms is dat mooi om mee te maken als voetballer, maar het kan ook te veel worden. Ik kan er niet goed tegen als er geen respect voor je is. In Italië is het respect er niet altijd. 

Het volledige interview met Graziano Pellè, waarin hij onder meer ook vertelt over zijn doelen voor dit seizoen, is deze maand te lezen in Feyenoord Magazine. Het officiële clubmagazine valt deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen en is daarnaast in de winkel verkrijgbaar voor 3,99 euro. 

Naast het interview met Pellè komt in het nieuwe clubmagazine ook Omar Elabdellaoui uitgebreid aan het woord. De aanvaller vertelt over zijn eerste weken in De Kuip en de ambities die hij heeft bij Feyenoord. Daarnaast is er in het clubmagazine een uitgebreid interview te lezen met rapper Winne, die sinds dit seizoen een van de ambassadeurs is van de Feyenoord Foundation. 

Verder in het nieuwe Feyenoord Magazine: een bezoek aan oud-spits Hans Venneker, tien vragen aan Jan van Merwijk over het nieuwe stadion, een reportage over de persdag op Varkenoord, Willem van Hanegem over Jordy Clasie en de rubriek Inkoppers met assistent-trainer Jean-Paul van Gastel. Uiteraard is er ook plaats voor de columns van Jan Boskamp, Gerard Meijer en Vincent Bijlo. 
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Quote Pelle:
" In Nederland zijn de supporters op de dag van de wedstrijd heel fanatiek, in Italië zijn de supporters elke dag fanatiek."

Ik geloof niet dat hij doorheeft dat een Feyenoordsupporter ook elke dag fanatiek is..
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:
Quote Pelle:
" In Nederland zijn de supporters op de dag van de wedstrijd heel fanatiek, in Italië zijn de supporters elke dag fanatiek."

Ik geloof niet dat hij doorheeft dat een Feyenoordsupporter ook elke dag fanatiek is..
+1
tomson
 tomson - donderdag 27 september 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:
Quote Pelle:
" In Nederland zijn de supporters op de dag van de wedstrijd heel fanatiek, in Italië zijn de supporters elke dag fanatiek."

Ik geloof niet dat hij doorheeft dat een Feyenoordsupporter ook elke dag fanatiek is..
Hij moet misschien nog doorkrijgen dat het bij ons geen retteketet az is...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 27 september 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:
Quote Pelle:
" In Nederland zijn de supporters op de dag van de wedstrijd heel fanatiek, in Italië zijn de supporters elke dag fanatiek."

Ik geloof niet dat hij doorheeft dat een Feyenoordsupporter ook elke dag fanatiek is..
hahaha ik denk het ook niet...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Hij moet misschien nog doorkrijgen dat het bij ons geen retteketet az is...
Alleen de gedachte al om een Feyenoorder met een Kaasjood te vergelijken..pffffff..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:04   quote  deeplink  
Het aantal ECHTE az-supporters zal zo rond 1500 zitten. De rest heeft een wedergeboorte als Feyenoord weer kampioen wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:10   quote  deeplink  
Vreemde lui die Noord-Hollanders in ieder geval..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:10 schreef RenatoBos het volgende:
Vreemde lui die Noord-Hollanders in ieder geval..
Hee hee hee hee hee Bos!
Niet allemaal he.
Anders mag je deze monumentale provincie nooooiiit meer binnen komen.
020 willen we wél graag kado geven aan Zeeland.
Wij zijn een heel gul volk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hee hee hee hee hee Bos!
Niet allemaal he.
Anders mag je deze monumentale provincie nooooiiit meer binnen komen.
020 willen we wél graag kado geven aan Zeeland.
Wij zijn een heel gul volk.
Laat maar komen water zat hier, we zullen die hoerengrachten eens ermee over laten stromen..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Laat maar komen water zat hier, we zullen die hoerengrachten eens ermee over laten stromen..
Zou het niet doen, staat een betonbak daar die lelijke virussen meedraagt. Dodelijk voor de visstand.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:21   quote  deeplink  
En zoiets geef jij kado..??
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:21 schreef RenatoBos het volgende:
En zoiets geef jij kado..??
Ja, ehhh, wij zitten er al ruim 7 eeuwen mee.
Ik vind dat andere provincies zich nu wel eens mogen opofferen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, ehhh, wij zitten er al ruim 7 eeuwen mee.
Ik vind dat andere provincies zich nu wel eens mogen opofferen.
Jammer maar zoiets wil niemand hebben..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 01:31   quote  deeplink  
Ondankbaar die Zeeuwen...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 01:36   quote  deeplink  
Arme Noord-Hollanders..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 september 2012 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:36 schreef RenatoBos het volgende:
Arme Noord-Hollanders..
Arm? wel nee, hier is tenminste arbeid :)
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Pelle kan t mooi vertelle als hij naar huis mag belle dat hij zn opgehaalde centjes is aan het telle voor hij moet vluchten voor de uitgebroken relle vanwege pelle kon je de letters Feyenoord ergens tussen de 5e en 10e plaats spelle.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 28 september 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 01:36 schreef RenatoBos het volgende:
Arme Noord-Hollanders..
Jij woont in Vlissingen toch?
hippy
 hippy - vrijdag 28 september 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 09:51 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Jij woont in Vlissingen toch?
Ah vandaar dat ie altijd zo raar lult..;)))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 09:51 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Jij woont in Vlissingen toch?
Ja dus..?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 september 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 12:10 schreef hippy het volgende:

[..]

Ah vandaar dat ie altijd zo raar lult..;)))
Klopt..!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 september 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 09:39 schreef Snees het volgende:
Pelle kan t mooi vertelle als hij naar huis mag belle dat hij zn opgehaalde centjes is aan het telle voor hij moet vluchten voor de uitgebroken relle vanwege pelle kon je de letters Feyenoord ergens tussen de 5e en 10e plaats spelle.
Sinterklaas!
tomson
 tomson - vrijdag 28 september 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Ach ja, de pepernoten liggen ook al in de winkels he.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 september 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Pelle: "Dit was een perfecte teamprestatie"

214701hp2.jpg

Graziano Pelle stond zaterdagavond bij Feyenoord met twee doelpunten aan de basis van de 5-1 overwinning op NEC.

"Dit was een perfecte teamprestatie", aldus Pelle na afloop van de wedstrijd op de clubwebsite van Feyenoord.
"Als spits wil je altijd scoren", vervolgt de Italiaan. "En dat wordt hier ook van mij verlangd. Daarom ben ik blij met mijn eerste doelpunten voor Feyenoord en met wat we als team hebben laten zien. Nu moeten we op deze weg verder gaan."

Volgens Pelle is de overwinning op NEC het begin van iets moois. "Ik heb de voorbereiding bij deze club niet meegemaakt, dus het is logisch dat sommige dingen wat tijd nodig hebben. De samenwerking met de rest van het team gaat steeds beter."
Bron:Goal.com
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 september 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Grazie Graziano bella goal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Pellè: Wees trots op wie je bent

Graziano_Pelle.jpg

Spits Graziano Pellè voelt zich goed na zijn eerste twee doelpunten voor Feyenoord, die hij zaterdag in de 5-1 zege op NEC maakte.

Maar opgelucht? Nee, zo voel ik me niet. Ik ben altijd positief. Dat was zo en dat blijft zo.

Pellè is nooit helemaal tevreden over zijn prestatie. Nu dus ook niet. Ik herinner me altijd de dingen uit een wedstrijd die ik niet goed deed. Zaterdag verloor ik tegen NEC een paar keer onnodig de bal; dat blijft dan even in mijn hoofd zitten.

Maar het lijkt me logisch dat ik nu vooral heel blij ben, omdat ik twee keer heb gescoord. Al blijft goed spelen voor mij het belangrijkste. Als we kampioen worden en ik scoor niet meer, ben ik nog steeds heel blij.

Staande ovatie

Na zijn wissel kreeg Pellè in De Kuip een staande ovatie van het Feyenoord-publiek. Op weg naar de kleedkamer bedankte de 27-jarige Italiaan de supporters door zijn handen in de lucht te steken en het op een klappen te zetten.

De supporters zijn hier erg fanatiek en ons stadion is altijd vol en hot, dat vind ik fantastisch. Dit deed me denken aan mijn beste momenten in Italië, toen de fans bijna gek werden.

Zelfvertrouwen

Pellè voelt zich met de week fitter worden, sinds hij eind augustus op huurbasis overkwam van Parma. Voor een speler als ik is het belangrijk om veel minuten te maken. Dan krijg ik meer zelfvertrouwen en raak ik fitter. Mensen zeggen wel eens dat je moe wordt van veel spelen, maar voor mij geldt juist het tegenovergestelde. Ik voel me op mijn best als ik veel speel.

Wat dat betreft wordt hij door trainer Ronald Koeman op zijn wenken bediend. Al sinds de komst van Pellè staat de lange spits bij Feyenoord in de basis.

De trainer geeft me veel kansen, daar ben ik hem dankbaar voor. Het is aan mij om te bewijzen dat ik zijn vertrouwen waard ben. Ik zal hard blijven werken voor het team.

Morosini

Pellè zag zaterdag in de eerste helft hoe tegenstander Evander Sno naar zijn hart greep en vervolgens werd gewisseld. De Feyenoord-spits wist dat de NEC-middenvelder ruim twee jaar terug als speler van Jong Ajax een hartstilstand had gehad, omdat hijzelf toen in Nederland bij AZ speelde.

Na de wedstrijd tegen NEC in De Kuip informeerde Pellè meteen bij wat journalisten naar de toestand van Sno. Ik hoop dat hij snel beter wordt, zegt Pellè. Dit gun je niemand.

Wat volgt is een aangrijpend verhaal. In Italiaanse jeugdelftallen heb ik samengespeeld met Piermario Morosini. Hij was een geweldige gozer. Je zou een film over zijn leven kunnen maken. Op jonge leeftijd verloor hij achtereenvolgens zijn moeder, zijn vader en zijn broer, waarna hij achterbleef met zijn gehandicapte zus.

Altijd positief

Ondanks alles was hij een heel goed persoon, hij was heel sterk. Totdat hij in april dit jaar tijdens een wedstrijd van Livorno plotseling in elkaar zakte en op weg naar het ziekenhuis overleed.

Doordat zulke dingen gebeuren, zeg ik altijd: wees trots op wie je bent en doe altijd het beste voor anderen. En wees altijd positief, nooit negatief. Heb nooit spijt ergens van. Voor je het weet, kan je leven voorbij zijn.
Bron:FR-Fanatic
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 17:24   quote  deeplink  
"Als we kampioen worden en ik scoor niet meer, ben ik nog steeds heel blij"

graziano-pelle(feyenoord)(2).jpg

Graziano Pellè was zaterdagavond niet geheel tevreden. De aanvaller van Feyenoord zag zijn team met 5-1 winnen van NEC, maar vond zichzelf toch nog onnodige fouten maken. Dat vertelde hij maandag tegenover NUsport. 

"Ik herinner me altijd de dingen uit een wedstrijd die ik niet goed deed", begon de aanvallend ingestelde speler van de Rotterdammers. "Zaterdag verloor ik tegen NEC een paar keer onnodig de bal; dat blijft dan even in mijn hoofd zitten."

"Maar het lijkt me logisch dat ik nu vooral heel blij ben, omdat ik twee keer heb gescoord. Al blijft goed spelen voor mij het belangrijkste. Als we kampioen worden en ik scoor niet meer, ben ik nog steeds heel blij", zo besloot de Italiaan zijn verhaal.
Bron:Soccernews 
Mokum1
 Mokum1 - maandag 01 oktober 2012 - 18:26   quote  deeplink  
Zijn rondje heeft ie wel verdient....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 19:12   quote  deeplink  
Gaat het hele elftal 28 oktober ook doen..
sevillana
 sevillana - maandag 01 oktober 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:
"Als we kampioen worden en ik scoor niet meer, ben ik nog steeds heel blij"

[ afbeelding ]

Graziano Pellè was zaterdagavond niet geheel tevreden. De aanvaller van Feyenoord zag zijn team met 5-1 winnen van NEC, maar vond zichzelf toch nog onnodige fouten maken. Dat vertelde hij maandag tegenover NUsport. 

"Ik herinner me altijd de dingen uit een wedstrijd die ik niet goed deed", begon de aanvallend ingestelde speler van de Rotterdammers. "Zaterdag verloor ik tegen NEC een paar keer onnodig de bal; dat blijft dan even in mijn hoofd zitten."

"Maar het lijkt me logisch dat ik nu vooral heel blij ben, omdat ik twee keer heb gescoord. Al blijft goed spelen voor mij het belangrijkste. Als we kampioen worden en ik scoor niet meer, ben ik nog steeds heel blij", zo besloot de Italiaan zijn verhaal.
Bron:Soccernews 
als de flankaanvallers hem weten te vinden zal ie ongetwijfeld nog wel de nodige doelpunten scoren . .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 oktober 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 19:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

als de flankaanvallers hem weten te vinden zal ie ongetwijfeld nog wel de nodige doelpunten scoren . .
We hebben onze topscoordert in huis Sevi, Mark my words..d:-)
van geil
 van geil - maandag 01 oktober 2012 - 20:37   quote  deeplink  
koppend zijn we ineens zeer sterk...

tip........

bij 020 andersom
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Pelle: 'Na mijn wissel maakte ik meer meters dan tijdens wedstrijd'

"Het is bij mij nooit zo dat ik moe word van veel wedstrijden. Ik voel mij juist steeds sterker worden." Is getekend Graziano Pellè.

4803_1347741737_wd-1147130.jpg

De 27-jarige aanvaller van Feyenoord scoorde zaterdag in de thuiswedstrijd tegen NEC eindelijk zijn eerste twee volle doelpunten voor zijn nieuwe werkgever. Twee weken eerder tegen PEC Zwolle leek hij ook te scoren, maar kreeg Joost Broerse het doelpunt achter zijn naam als eigen goal. Zaterdag kreeg hij een staande ovatie van het publiek van de Stadionclub.
"Dat was schitterend", vertelt in AD Sportwereld. "Gekscherend zei ik tegen mijn medespelers dat ik na mijn wissel meer meters maakte dan tijdens de wedstrijd. Het is een cliché, de sfeer in De Kuip is indrukwekkend. Met AZ wonnen wij de landstitel en stond het publiek ook wekelijks op de banken."
"Bij Lecce hadden wij een sterk jeugdelftal, daar waren meer fans dan bij de hoofdmacht en ook bij Sampdoria was het wekelijks een gekkenhuis. Maar bij Feyenoord gaat het hele stadion tekeer, niet alleen de kant waar de fanatiekste jongens zitten. We verstaan elkaar op het veld nauwelijks."
Pellè vindt het belangrijk dat hij de afgelopen weken alles kon spelen. "Voor mijn conditie en ook voor mijn zelfvertrouwen. Het is bij mij nooit zo dat ik moe word van veel wedstrijden. Ik voel mij juist steeds sterker worden. Tegen NEC heb ik het vertrouwen in mij een beetje terugbetaald. Een beetje ja, want er komen nog zoveel wedstrijden aan."
De Italiaanse spits blijft echter kritisch op zichzelf. "Wat bij mij na afloop blijft hangen, zijn toch die paar momenten dat ik balverlies leed. Ik ben van nature positief, maar wat mezelf betreft ben ik snel kritisch. Het moet nog beter. Het is echt jammer dat ik de voorbereiding met de ploeg niet heb kunnen meemaken. In die cruciale periode voor een elftal leer je elkaar kennen."
In eigen land drongen zijn eerste twee doelpunten nauwelijks door. "In Italië wordt de laatste jaren veel gekeken naar Italianen die spelen in andere competities. Dat worden er ook steeds meer. Mijn vader heeft in zijn eigen krantje in Italië gewoon gelezen dat zijn zoon zaterdag twee keer heeft gescoord in het shirt van Feyenoord."
Bron:Elfvoetbal
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 02 oktober 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Als het echt een beetje gaat lopen met die Pelle en Immers dan kunnen we nog een heel mooi seizoen beleven.
De beste verdediging (allemaal NL elftal) hebben we ook al.

Immers staat ondanks al zijn gemiste kansen al tweede op de topscorers lijst. Nu komt Pelle er ook aan.

Pelle moet gewoon vertrouwen krijgen, ritme opbouwen en in een flow komen. Dan gaan we wat beleven.

Ik zie nog kansen voor het kampioenschap ....
Snees
 Snees - dinsdag 02 oktober 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 20:10 schreef de kromme2 het volgende:
Als het echt een beetje gaat lopen met die Pelle en Immers dan kunnen we nog een heel mooi seizoen beleven.
De beste verdediging (allemaal NL elftal) hebben we ook al.

Immers staat ondanks al zijn gemiste kansen al tweede op de topscorers lijst. Nu komt Pelle er ook aan.

Pelle moet gewoon vertrouwen krijgen, ritme opbouwen en in een flow komen. Dan gaan we wat beleven.

Ik zie nog kansen voor het kampioenschap ....
Ik ook..Heerlijk avondje CL is gekomen.
Messi,Clasie komt eraan!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Als het balletje gaat rollen zoals wij willen dan kan er in deze competitie nog van alles gebeuren..
De Pater
 De Pater - dinsdag 02 oktober 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Wat bedoelt Pelle toch met die tong naar buiten en die bewegende vingertjes erbij als hij heeft gescoord?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 oktober 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2012 - 21:23 schreef De Pater het volgende:
Wat bedoelt Pelle toch met die tong naar buiten en die bewegende vingertjes erbij als hij heeft gescoord?
Geef my pussy..!!
Italiaans hè..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0106470