BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 oktober 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 16:09 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Bij het draaien is ie al telaat, met je borst tegen zijn rug aandrukken met je linker of rechter voet proberen die bal uit de lucht te tikken. Je zal er op geen mogelijkheid bijkomen maar Pelle had het dan niet gelukt.

Blijft een spel van fouten, mag niets wegnemen van die mooie treffer! Mokumslag eeuuehh MOKERslag!
Blijft zekers een spel van fouten ja. Je kunt je wel afvragen in hoeverre het vermijdbare fouten zouden moeten zijn voor spelers van Feyenoord en Ajax.
bode
 bode - maandag 29 oktober 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 14:54 schreef Wim2 het volgende:
Heerlijke Goal van Pellé, maar wat was hij de held geweest als hij in de slotfase nog die tweede erin had geknikkerd. Maarja, ben benieuwd wat de snor te zeggen heeft.
Nee wel het positieve van Hans Kraay j.r. vanavond tegen de snor denk ik
want hij heeft ooit gezegt dat het een aanwinst wordt voor Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 oktober 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Feyenoord overweegt om m over te nemen.
Wim2
 Wim2 - maandag 29 oktober 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord overweegt om m over te nemen.
Mmmm, blokkeert de ontwikkeling van Achabar maar daar ben ik niet erg van onder de indruk. Denk wel dat het een zeer goede pinchhitter blijft, ook al komt er nog een jeugdig talent aan. Een soort Bulykin type.
Wim2
 Wim2 - maandag 29 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
WOW Van der Gijp is positief over Pellé!
van geil
 van geil - maandag 29 oktober 2012 - 21:17   quote  deeplink  
leuke opsteker voor hem...

en terecht.speler van de week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 oktober 2012 - 02:22   quote  deeplink  
Van Geel: 'Pellè blijft graag in Nederland'

600x400-bb-1171198.jpg

Graziano Pellè is zondagmiddag definitief in de harten gesloten van veel Feyenoord-fans. De spits scoorde op prachtige wijze de 2-2 tegen rivaal Ajax. Waar zijn komst eerst werd gezien als 'paniekaankoop', roept men nu al om het contracteren van de Italiaanse aanvaller.
Feyenoord-trainer Ronald Koeman wil nu geen lange neus trekken naar critici. "Nee hoor. Op basis van zijn statistieken begrijp ik best dat mensen vraagtekens bij zijn komst hebben gezet", zegt de oefenmeester in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Maar wij zagen het anders. Vorig seizoen was ons spel vooral gericht op snelheid voorin, op de omschakeling. Ja, af en toe zelfs op de counter. Nu spelen wij op de helft van de tegenstander en dan is een kopsterk aanspeelpunt belangrijk. Pellè bewijst dat."
De 27-jarige Pellè werd kort voor het sluiten van de transfermarkt op huurbasis overgenomen van Parma, zonder optie tot koop. Daar was gewoon geen tijd voor. "Nee, alles moest voor het verstrijken van de deadline worden geregeld", zegt technisch directeur Martin van Geel. "Of dat straks wel een mogelijkheid is? Dat moeten we rustig bekijken. We weten dat Pellè graag in Nederland blijft. Maar hij hij heeft een doorlopend contract in Italië."
Zelf staat de voormalig speler van AZ in ieder geval met zelfverzekerd op het veld, met het vertrouwen van Koeman. "De trainer weet dat ik een op en top professional ben. Ik ben een speler die in het belang van het elftal denkt. Eerlijk, de doelpunten tegen VVV en Ajax waren belangrijk voor mij, maar nog belangrijker voor het elftal. Ik heb nu vier keer gescoord, in het verleden waren mijn cijfers minder. Maar vergeet niet, bij AZ was ik vooral invaller."
Bron:FR12
van geil
 van geil - woensdag 31 oktober 2012 - 18:56   quote  deeplink  
de speler van de week mag wel even bovenaan.
craven
 craven - woensdag 31 oktober 2012 - 20:11   quote  deeplink  
goed topic
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Topic is goed, de starter van het topic is dan weer minder ;)
van geil
 van geil - zondag 11 november 2012 - 21:13   quote  deeplink  
groots...

sterk..voetbalt goed,en scoort.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 november 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Prachtige voetballer,een lust voor het voetbal oog!
MMM
 MMM - zondag 11 november 2012 - 22:27   quote  deeplink  
GRAZIANOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
tomson
 tomson - zondag 11 november 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Begint nu al een beetje cultheld te worden. Die heeft in paar maanden Feyenoord volgens mij al meer lol gehad als heel z'n Alkmaar-tijd....
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 11 november 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Met Pelle waren ze toch bezig om hem te contracteren dacht ik? Wat een geweldige voetballer, daar straalt echt klasse van af..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 november 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 22:30 schreef tomson het volgende:
Begint nu al een beetje cultheld te worden. Die heeft in paar maanden Feyenoord volgens mij al meer lol gehad als heel z'n Alkmaar-tijd....
En toch vond ik hem daar ook al goed..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 november 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 22:32 schreef Vincent1970 het volgende:
Met Pelle waren ze toch bezig om hem te contracteren dacht ik? Wat een geweldige voetballer, daar straalt echt klasse van af..
Als hij zo door gaat kunnen we het wel shaken.
ar
 ar - zondag 11 november 2012 - 22:41   quote  deeplink  
klein afkoopsommetje?
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 11 november 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als hij zo door gaat kunnen we het wel shaken.
Daar zat ik ook al aan te denken, die transfersom werken wij niet meer bij elkaar dit jaar..
craven
 craven - zondag 11 november 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 20:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Topic is goed, de starter van het topic is dan weer minder ;)
Briljant topic
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 11 november 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 22:54 schreef craven het volgende:

[..]

Briljant topic
En dan zit de kapsoneslijer Renato te flaneren dat hij de KennerT wordt genoemd. Hulde craven! ;-)
Wim2
 Wim2 - maandag 12 november 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Wat een held is het toch. Hoe hij die eerste goal maakt, pure klasse.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:03   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Pellè verbaast zichzelf niet: 'Ik wist dat ik dit kon'

600x400-wd-1214420.jpg

Graziano Pellè was zondag weer eens de man van de wedstrijd bij Feyenoord. Mede door zijn vijfde en zesde goal van het seizoen en een assist van de spits won zijn ploeg met 5-2 van Roda JC. Hoeveel goals ik dit seizoen denk te gaan maken? Dat is niet belangrijk. Het gaat erom dat we blijven winnen.
Pellè verbaast zichzelf geenszins met zijn goede prestaties. Niet echt, nee. Ik wist dat ik dit kon, want ik ken mijn kwaliteiten. Maar je moet natuurlijk wel het vertrouwen van de trainer krijgen. Hier krijg ik dat volledig, daar ben ik heel blij mee. Het gaat nu goed met me, maar ik moet niet te snel tevreden zijn. Het kan altijd beter. Ik wil mezelf blijven bewijzen.

Parma
De van Parma gehuurde spits (27) heeft bij zijn Italiaanse werkgever nog een contract tot 2016. Daarmee lijkt de kans uitgesloten dat hij na dit seizoen nog voor Feyenoord speelt. De Rotterdammers hebben momenteel niet de financiële middelen om hem te kopen en de prestaties van Pellè trekken steeds meer bekijks van grote buitenlandse clubs.
We wachten het einde van het seizoen af en dan zien we wel wat er met me gebeurt, zegt Pellè. Het bevalt me heel goed in Nederland, maar voetballen in Italië, Duitsland, Engeland en Spanje is ook heel mooi.
Dit seizoen hoopt hij met het als vijfde geklasseerde Feyenoord nog enkele plaatsen te stijgen. Op dit moment zijn PSV, FC Twente en Vitesse verder dan wij, maar in de voetbalwereld weet je nooit wat er gebeurt."
"Alle drie die teams komen in de tweede seizoenshelft nog naar De Kuip en wij kunnen hier van iedereen winnen. Tot de winterstop spelen we vooral thuis, tegen op papier mindere tegenstanders. De komende tijd moeten we dus ook veel punten kunnen pakken.

Fotomodel
Pellè wordt de laatste tijd geregeld gevraagd voor reclame- en tv-optredens en fotoshoots. Maar daar ben ik niet zo happig op. Ik ben een voetballer, geen fotomodel. Alleen als ze goed betalen, wil ik wel overwegen om een keer iets te doen."
"Ik hoef niet zo nodig in een shampooreclame ofzo, om te laten zien hoe mooi ik ben. Toen ik na mijn goal tegen Ajax mijn shirt uittrok, was dat puur van blijdschap. Ik deed dat echt niet omdat ik de wereld zo graag mijn torso wilde tonen, hoor. Zo ijdel ben ik niet.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Van Hooijdonk: 'Pellè is mijn spits aan het worden'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2012%2F24%2Ffull%2F12035_1339844151_328737.jpg&key=7350dc7cf77e6b8d6116014cfdf3534321b9baa1&method=fill&size=560x372

Pierre van Hooijdonk, de oud-spits van onder meer Feyenoord, NAC Breda, Fenerbahce, RBC Roosendaal en Vitesse steekt de loftrompet uit over Graziano Pellè, de publiekslieveling in wording van Feyenoord.

"In zijn eerste wedstrijd deed hij de simpele dingen al heel goed. Feyenoord had daar moeite mee toen Fernandez en Cissé in de spits speelden. Bijna elke bal die voorin kwam, ging bijna net zo hard weer terug. Het balletje vasthouden en de tijd geven aan je middenvelders om bij te sluiten, dat werkte niet. Je ziet nu ook dat Immers makkelijker de zestien inloopt omdat je weet dat Pellè geen bal kwijtraakt. Dat is als team heel lekker spelen", zegt Pi-Air in FC Rijnmond.

"Hij is een beetje mijn spits aan het worden. Hij is iemand die in de min begon. Nog voordat hij een bal had getrapt werd hij al afgeserveerd door menig analyticus. Nu ik hem persoonlijk goed aan het werk zie, zit daar enorm veel kwaliteit in. Hij is precies de spits die Feyenoord nodig heeft. Ik zou het wel prima vinden als hij mij overvleugelt. Het is wel weer tijd voor een mooi feestje", besluit Van Hooijdonk zijn verhaal.
Bron:ELFVoetbal 
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 21:00   quote  deeplink  
pelle...

strak bovenaan! met 6.88 gemiddeld...

pelle janmaat en clasie in het elftal van de week.
tomson
 tomson - maandag 12 november 2012 - 21:02   quote  deeplink  
EN TERECHT! :)
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:02 schreef tomson het volgende:
EN TERECHT! :)
inderdaad!
gewoon tweede worden met zulke spelers.:)
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 november 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Zwakke schakels elimineren voor team players
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 12 november 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:04 schreef van geil het volgende:

[..]

inderdaad!
gewoon tweede worden met zulke spelers.:)
pessimist.
van geil
 van geil - maandag 12 november 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:19 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

pessimist.
ghe ghe
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 november 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 november 2012 - 21:04 schreef van geil het volgende:

[..]

inderdaad!
gewoon tweede worden met zulke spelers.:)
Waarom ook niet..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 november 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Graziano Pellè: ''Je ziet dat ons aanvalsspel soepeler wordt''

10878.jpg

Graziono Pellè is dé revelatie van dit seizoen. Niemand had gedacht dat de Italiaan voor Feyenoord zo vaak beslissend was. Volgens de oud-spits van AZ is het vooral een teamprestatie en komen de doelpunten bij goed veldspel vanzelf.
'Maar belangrijker vind ik dat we steeds beter gaan voetballen. Je ziet dat ons aanvalsspel soepeler wordt, mooier. En of we dan scoren maakt mij weinig uit, áls we maar scoren'', zegt hij in gesprek met Voetbal International.
Pellè maakte uit de eerste acht wedstrijden bij de Rotterdammers zes doelpunten. Hij heeft nog nooit zoveel doelpunten in één seizoen gemaakt.
Bron:Voetbalcentraal
Jeay
 Jeay - donderdag 15 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
390pelleshow.jpg
van geil
 van geil - donderdag 15 november 2012 - 21:15   quote  deeplink  
up..
van geil
 van geil - zondag 18 november 2012 - 20:06   quote  deeplink  
wat is hij belangrijk...speelt echt super.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 november 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Grazie mille Pelle
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Heeft alle twijfel intussen wel weggenomen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 november 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:37 schreef FR-Henk het volgende:
Heeft alle twijfel intussen wel weggenomen.
Ja mooi he
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 november 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:41 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja mooi he
Zeker! Alle kritikasters (mij incluis) mooi voor joker gezet.
Zo'n gast gun ik dit dan dubbel meer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 november 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 21:37 schreef FR-Henk het volgende:
Heeft alle twijfel intussen wel weggenomen.
Heb nooit getwijfeld.
Overstijgt wel de verwachting
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 november 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Pellè na twee treffers: 'Dit soort duels zijn niet makkelijk voor me' 

20121118_w2_6_rh.jpg

Graziano Pelle scoorde zondagmiddag weer tweemaal voor Feyenoord, dat in eigen huis met 3-0 won van hekkensluiter Willem II. De aanvaller het naar zijn zin in Rotterdam en voelt het vertrouwen van trainer Ronald Koeman.

"De trainer geeft me veel kansen. Ik had het echt nodig om meer aan spelen toe te komen. Dat is waarom ik naar Feyenoord ben gekomen. Ik krijg hier veel vertrouwen en het gaat momenteel goed", weet Pelle tegenover NUsport. 

"Dit soort duels zijn niet makkelijk voor me. Ik moest geduldig zijn. In de eerste helft was ik dat niet, want ik kreeg weinig ballen. In de rust vertelde de trainer me om geduldig te blijven, dat de bal vanzelf zou komen en dat ik moest blijven loeren op mijn kans. Mijn teamgenoten deden het de tweede helft erg goed en ik kreeg toen ook meer de bal. Dat pakte goed uit", besluit de Italiaan zijn verhaal.
bron:Voetbalcentraal 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 november 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Graziano Pellè: ''Het zijn gasten met een superinstelling''

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.voetbalcentraal.nl%2Fupload%2Fimages%2Fcrop%2F10352.jpg&key=b821df47f9b193bfe3855638344d9cf2fbe7f2f5&tt=XL

Graziano Pellè beleefd op dit moment een betere seizoensstart dan verwacht. De Italiaanse spits werd deze zomer op huurbasis overgenomen van Parma, en was afgelopen zondag weer van grote waarde voor zijn ploeg.
''Ik heb de jonge spelersgroep goed leren kennen. Het zijn gasten met een superinstelling. Die hebben ze meegekregen op Varkenoord, want daar is het gros van de spelers opgeleid en groot geworden'', zegt Pellè in De Telegraaf. De jeugdinternational van Italië is te spreken over de mentaliteit in Rotterdam. ''Ze zeggen wat ze denken, recht in je gezicht. Soms is dat niet makkelijk, als het harde woorden zijn. Maar ik ben van nature heel positief ingesteld en ik zal het dan ook wel verdiend hebben.''

Volgens Pellè is er een groot verschil tussen Feyenoord en zijn oude ploeg AZ. ''Feyenoord is anders. Deze club heeft historie. Door de crisis kregen jonge talenten meer kans om door te breken. De spelers die hier vanaf hun jeugd spelen, hebben het nu waargemaakt. Dat vinden de fans waanzinnig. Het doet me denken aan mijn eerste jaren bij Lecce. Ik speelde daar net als Stefan de Vrij en Jordy Clasie nu doen, voor mijn eigen bloed. Zo voelt dat. Lecce was mijn thuis. De fans van Feyenoord eisen ook dat je de mentaliteit hebt die bij de club hoort.''

Pellè maakte dit seizoen vooralsnog veel indruk door acht doelpunten te maken in 11 officiële wedstrijden.
bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 november 2012 - 13:46   quote  deeplink  
38397d2267167e3717eb1be76f5eed7f.png

 FEYENOORDTRAINING.NL@feytraining 
Update: Blessure van Pelle lijkt op lichte hamstring blessure. Zie foto. Heeft het nog geprobeerd maar verliet training. pic.twitter.com/KutUAoka

A8OTGfICQAAz2n9.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door RenatoBos --
MMM
 MMM - woensdag 21 november 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Nee he, hoop dat het meevalt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 november 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Zonder Pellè win je niet bij AZ.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 november 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 15:03 schreef Stylzz het volgende:
Zonder Pellè win je niet bij AZ.
Denk dat dat ook wel weer meevalt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Denk dat dat ook wel weer meevalt.
ja met Achahbar of Fernandez in de spits....

2039908_o.gif
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 november 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Nee, 4-4-2, met Immers opkomend.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 november 2012 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:
Nee, 4-4-2, met Immers opkomend.
maar dat zal niet gebeuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0132210