BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Boëtius gelooft nog in doelstelling: 'Meer goals, meer assists'

fdug6v.jpg

Jean-Paul Boëtius kende een uitstekend vorig seizoen onder toenmalig coach Ronald Koeman. De buitenspeler was aangever bij tien doelpunten van Feyenoord en hij tekende zelf voor evenveel goals. Dat kan beter dit jaar dacht Boëtius, maar door een vormdip belandde hij al snel op de reservebank.

''Stiekem had ik op een beetje meer krediet gerekend'', erkent de aanvaller in Voetbal International. ''Ik heb vorig jaar niet eens alles gespeeld, door de nasleep van die meniscusblessure miste ik de eerste vijf wedstrijden, doelpuntrijke wedstrijden, maar toch kwam ik uit op tien doelpunten en tien assists. Geen slechte cijfers voor een buitenspeler. Dit seizoen had ik een heel pittige doelstelling bedacht. Die ik ga ik nu niet prijsgeven, maar als je logisch nadenkt, ga ik natuurlijk niet iets in mijn hoofd halen wat minder is dan wat ik afgelopen seizoen heb gepresteerd.''

Meer goals, meer assists, Boëtius gelooft er nog in. ''Ben ik van overtuigd. Het telt niet, dat weet ik ook wel, maar tijdens de trainingen ben ik eigenlijk nooit uit vorm geweest. Daar lukt het meeste wel wat ik probeer, ben ik mijn ouderwetse zelf, maar gek genoeg verandert dat zodra ik tussen die vier lichtmasten kom te spelen. Onverklaarbaar. Ik zocht me rot naar oorzaken, maar kon gewoon niks vinden. Daarom ben ik maar gestopt met zoeken.''

Zeker na enkele overtuigende invalbeurten kijkt de linkerspits alleen vooruit. ''Lekker gevoel, al wil ik dadelijk niet alleen de naam van een speler zijn die als supersub een wedstrijd openbreekt. Dat is echt niet wat ik wil. Ik vertel nu een keertje hoe deze situatie voelt voor iemand die altijd gewend is te spelen, maar nu laat ik het allemaal lekker los. Waarom zou ik in deze vervelende situatie blijven hangen, als ik er niet in wil blijven hangen? Ik ben klaar voor een nieuw hoofdstuk.''
Bron:VI
van geil
 van geil - donderdag 30 oktober 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Lekker rechtsbuiten zetten.
Te Vrede in de spits.
dan schiet t scorend vermogen omhoog.
zeker in thuiswedstrijden waarin we toch sowieso altijd heersen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:03   quote  deeplink  
Boëtius: 'Ik vertrouw op mijn kwaliteiten'

24q1pvr.jpg

Jean-Paul Boëtius lijkt zaterdag in het thuisduel met PEC Zwolle weer eens in de basis te beginnen, omdat de inzetbaarheid van Elvis Manu twijfelachtig is. In de afgelopen weken zat de talentvolle tiener op de bank, terwijl hij vorig seizoen nog een vaste waarde was. Toch blijft Boëtius positief. "Nee, ik twijfel niet aan mezelf."

De flankaanvaller houdt vertrouwen. "Ik vertrouw op mijn kwaliteiten," legt hij uit. "Ik weet, dat als ik die kwaliteiten toon, het elke tegenstander lastig kan maken. De situatie is nu anders, maar ook hier moet ik sterker uit komen. Positief blijven, dat helpt."

Boëtius is kritisch op zichzelf en vond het logisch dat hij eerder dit seizoen zijn basisplaats kwijtraakte. "Als je niet brengt wat de trainer wil zien en een andere speler (Elvis Manu, red) doet dat wel, is de keuze snel gemaakt. Ik werk hard om het de trainer zo moeilijk mogelijk te maken."

Feyenoord wil het contract van Boëtius graag verlengen. Zo ver is het nog niet gekomen. "Wij zijn nog steeds in gesprek, zullen wel zien hoe het loopt. Ik heb geen haast, dat heb ik al eerder gezegd, mijn contract loopt nog tot 2016."


(http://youtu.be/Jv9ZVTzksIs)
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:11   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 november 2014 - 23:07   quote  deeplink  
De neef van Harry Potter.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:22   quote  deeplink  
Boëtius terug met doelpunt: 'Zeer belangrijk voor mij'

bgejix.jpg

Jean-Paul Boëtius mocht eindelijk weer aan de aftrap verschijnen in het rood-witte shirt van Feyenoord. De linkerspits verloor zijn plek bij de eerste elf door een vormdipje aan Elvis Manu, maar was vandaag belangrijk door het tweede doelpunt van Feyenoord tegen de touwen te schieten.

Ik hoorde van te voren dat het een uitverkocht huis was. De sfeer was goed. Ik ben blij met de drie punten en de negentig minuten, zei een correcte Boëtius na afloop tegen Fox Sports. Het ging echter al snel over zijn individuele prestaties in de selectie van trainer Fred Rutten.

De blessure van Manu was een kans voor mij. We zijn maatjes, maar ook concurrenten. Daar gaan we professioneel mee om, ik ga hem niet naaien. Ik doe gewoon mijn uiterste best om terug in de basis te komen. Vandaag heb ik mijn taken goed uitgevoerd en een doelpuntje meegepikt.

Dat geeft de buitenspeler vertrouwen. Dit doelpunt is zeer belangrijk, erkent Boëtius. Ik heb gezegd dat ik uit het dipje ben en het is leuk dat ik meteen belangrijk kan zijn. Een verklaring voor de vormdip heeft hij niet. Mijn hoofd was leeg, ik hield me niet bezig met randzaken, dus ik weet niet waaraan het lag. Het lukte gewoon in het veld niet. Positiviteit hielp me vooruit.

Jean-Paul Boëtius na afloop van Feyenoord-PEC Zwolle.
http://foxsports.nl/video/240764-boetius-het-is-mooi-om-weer-belangrijk-te-zijn-voor-feyenoord.html
Bron:FOXSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:33   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius na afloop van Feyenoord - PEC Zwolle

(http://youtu.be/2UhyECY0RhM)
ar
 ar - zondag 02 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik niet dat hij helemaal uit z,n dipje is..zo lijkt het althans.Wel wat leuke acties,maar het belangrijkste was zijn meeverdedigen.Klasse jongen!..komt vanzelf goed.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Boëtius terug op de bank: 'Als ik er moet staan, sta ik er'

16j28mu.jpg

Door de terugkeer van de geblesseerde Elvis Manu moest concurrent Jean-Paul Boëtius donderdagavond op de bank plaatsnemen. Dat kwam niet als een verrassing voor de linkerspits. "Ik zag het een beetje aankomen op de training. Het is even een teleurstelling, maar ik kan er niet in blijven hangen. Als ik er moet staan, sta ik er", vertelt de buitenspeler aan NU.nl.

Zijn basisplaats tegen PEC Zwolle bekroonde Boëtius nog met een doelpunt. "Op de bank zitten is vervelend, maar ik weet ook dat één doelpunt niet alles goedmaakt. Dan moet ik niet meteen op een roze wolk gaan leven. Ik blijf hopen op zoveel mogelijk minuten en geloof er heilig in dat ik weer in vorm kom."

Boëtius beaamt dat de concurrentie dit jaar moordend is in de selectie. "Ik heb wel het idee dat de concurrentiestrijd groter is, maar dat betekent niet dat ik me erbij neerleg dat ik die verlies. Ik weet dat ik sterk genoeg ben om de strijd te kunnen winnen en daar ga ik ook voor. We willen onszelf ontwikkelen als team en concurrentie hoort daarbij. Dat houdt het allemaal scherp en we zien ook dat we daardoor gemakkelijker wedstrijden winnen."
Bron:NU.nl
VVout
 VVout - vrijdag 07 november 2014 - 09:57   quote  deeplink  
Is er nog niet, maar dat laatste zal er alleen maar komen als ie weer gaat spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 18:47   quote  deeplink  
Was matig gisteren.
MMM
 MMM - donderdag 27 november 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Die actie bij de 1-0, smullen. Jammer dat hij daarna die opgelegde kans niet maakte, was goed geweest voor zijn vertrouwen.
van geil
 van geil - donderdag 27 november 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Goed.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 01:56   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius na afloop van Feyenoord - Sevilla

(http://youtu.be/DMT1Fs21Y24)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 11:47   quote  deeplink  
"Eindelijk, want hiervoor heb ik he-le-maal niets laten zien"

k1q9tj.jpg

Natuurlijk was zijn voorbereidende werk op de openingstreffer van Jens Toornstra tegen Sevilla van doorslaggevend belang. Maar veelzeggender was misschien wel de sprint die Jean-Paul Boëtius donderdagavond vlak voor rust aantrok om druk te zetten op de Spanjaarden. De titelverdediger van de Europa League speelde de bal van ver op de vijandelijke helft over veel schijven terug op doelman Sergio Rico.

Door de enorme spurt van de Feyenoorder schoot de keeper in de stress en trapte hij de bal vak W in. Boëtius: Het was geen opdracht om zo ver door te jagen, maar ik wil de ploeg - ondanks mijn leeftijd - ook graag op sleeptouw nemen. Ook het publiek ging gelijk als een gek tekeer, dus het werkte. Dat geeft veel voldoening.

Nu Elvis Manu geblesseerd is, mag Boëtius zich weer als basisspeler bewijzen. Tot donderdagavond kon hij de trainer nauwelijks overtuigen, maar tegen Sevilla kregen de toeschouwers weer de oude linksbuiten te zien. Rushes, passjes, passeerbewegingen, voorzetten, noem maar op. Dit was zonder twijfel mijn beste wedstrijd van het seizoen. Hiervoor heb ik niets laten zien, he-le-maal niets, zegt Boëtius. Ik had me al eerder over de teleurstelling heen gezet dat ik niet altijd speelde, maar als ik dan in het veld stond kwam er niet genoeg uit. Tegen Sevilla gelukkig wel.

Hij heeft geen idee of hij mede dankzij zijn optreden van donderdagavond op een basisplaats kan rekenen zodra Manu weer fit is. Dat is aan de trainer. Hij omhelsde me na afloop en gaf me een compliment, verder hebben we het niet over mijn rol gehad. Maar hij zal ongetwijfeld tevreden zijn.

Dankzij de 2-0 zege op Sevilla overwintert Feyenoord voor het eerst in tien jaar weer eens in Europa. Maar van een historische prestatie wil Boëtius niets weten. In 2002 won Feyenoord de UEFA Cup, dát was pas historisch. Wij zijn nog niet eens halverwege.
Bron:Metronieuws
MMM
 MMM - vrijdag 28 november 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Zoveel meer talent dan Manu.
MMM
 MMM - zondag 07 december 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Lekker in de basis laten staan. Wat een genot als hij in vorm is.

Veel meer klasse en talent dan Manu.
MMM
 MMM - vrijdag 12 december 2014 - 11:14   quote  deeplink  
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 december 2014 - 12:08   quote  deeplink  
+2
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 december 2014 - 17:35   quote  deeplink  
Deze topic krijgt een 8.
van geil
 van geil - zaterdag 13 december 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Manu hebben we ook nodig
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 december 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:14 schreef MMM het volgende:
Lekker in de basis laten staan. Wat een genot als hij in vorm is.

Veel meer klasse en talent dan Manu.
Kan je ook niet vergelijken met Manu! 2 totaal verschillende voetballers ...
van geil
 van geil - zondag 14 december 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 11:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan je ook niet vergelijken met Manu! 2 totaal verschillende voetballers ...
inderdaad.
MMM
 MMM - zondag 14 december 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 11:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan je ook niet vergelijken met Manu! 2 totaal verschillende voetballers ...
True. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Boëtius.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 december 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Manu is een aanvaller, niet per se vleugel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:16   quote  deeplink  
Boëtius: "Ik heb in de jeugd vaak rechtsbuiten gestaan"

rlweac.jpg

Aanvaller Jean-Paul Boëtius ziet het belang van de confrontatie in Eindhoven, maar vindt niet dat er daardoor extra druk op het team komt te staan. ''Het is een heel belangrijke en heel mooie pot. We weten we als winnen, we het gat verkleinen en als we verliezen het gat groter wordt. Dat brengt echter geen extra druk met zich mee, omdat we pas op de helft van de competitie zijn.''

In het met 2-2 gelijkspel tegen AZ verloor Feyenoord niet alleen twee dure punten, maar raakte het ook Jens Toornstra kwijt met een hamstringblessure. ''Een blessure is altijd zuur. Ongeacht of het om een basisspeler gaat of een ander selectielid. Uiteindelijk moeten we verder en we hebben genoeg kwaliteiten om de blessure van Jens op te vangen'', meent de vleugelaanvaller.

Door de afwezigheid van Toornstra heeft Rutten de optie om Boëtius niet vanaf de linkerkant, maar op de rechterflank te laten starten. ''Ik heb in de jeugd vaak rechtsbuiten gestaan. De laatste drie jaar heb ik wel eens aan de linkerkant gespeeld. Ik ben als linksbuiten bij het eerste elftal gehaald en ben nooit meer van die positie af gekomen. Het is voor mij dus zeker een mogelijkheid om op de rechterflank te spelen en als ik daar moet staan, dan sta ik er'', aldus Boëtius.

Jean-Paul Boëtius staat open voor plek op de rechterflank

(http://youtu.be/gbTCrSuwke4)
Bron:Rijnmond
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 17 december 2014 - 00:25   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij tegen psv beslissend is op zijn opgeleide positie. Rechterspits
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 december 2014 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 11:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan je ook niet vergelijken met Manu! 2 totaal verschillende voetballers ...
Je kan ze prima vergelijken. Ze komen immers voor dezelfde positie in aanmerking.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2014 - 07:17   quote  deeplink  
Ik vind dat jp nog veel beter moet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 december 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 07:17 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat jp nog veel beter moet.
Als ie wat meer ervaring opdoet en wat slimmer in de duels wordt, zal het voor hem makkelijker worden om zich op voetballend gebied te onderscheiden. Dat is bijvoorbeeld een belangrijk verschil met Depay. Die is ook niet heel constant, maar die zinkt ook minder ver weg omdat hij meer duelkracht heeft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Depay is echt een heel ander soort voetballer.
Ook geen echte vleugel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 december 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:
Depay is echt een heel ander soort voetballer.
Ook geen echte vleugel.
Ander type, maar wel een speler die grofweg voor dezelfde posities in aanmerking komt als JP (linksbuiten/rechtsbuiten/schaduwspits). Maar goed, mijn punt is het voor Depay iets gemakkelijker is om constant te presteren, omdat hij bij duels minder in de problemen komt, waardoor het makkelijker is om voetballend onderscheidend te zijn.
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Die gaan we missen.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 17 december 2014 - 18:49   quote  deeplink  
niet zo mooi hij is ziek ik zeg nu 4 4 2 spelen nu manu en kazim voorin.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 januari 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Boëtius begint met schone lei: ''Mindere periode mijn schuld''

2ynp547.jpg

Jean-Paul Boëtius is van plan in de tweede seizoenshelft veel meer te laten zien bij Feyenoord. De buitenspeler staat na vijftien competitieduels op drie goals en nul assists. "Ik ben zeker niet tevreden. De dingen die ik voor het seizoen in mijn hoofd had zitten, zijn eigenlijk allemaal niet gelukt", zegt de Rotterdammer, die zondag scoorde in het gewonnen oefenduel (2-1) met FC Emmen, tegen NU.nl.

Voor Boëtius kwam de winterstop op een goed moment. "Ik zie het als een frisse start. Ik begin met een schone lei en wil mijn doelen nu wel gaan behalen. Het belangrijkste is dat mijn rendement omhoog moet in de tweede seizoenshelft. Ik moet daarvoor rustig zijn in mijn hoofd en met meer vertrouwen voetballen."

De gesprekken over een contractverlenging zullen snel hervat worden. Door zijn sportieve situatie werden de onderhandelingen uitgesteld. Die mindere periode daarvoor had vooral met mezelf te maken, daar kan ik niemand anders de schuld van geven. Ik wil daarom nog niets zeggen over verdere keuzes, dat zien we wel."
Bron: NU.nl
Barabas
 Barabas - maandag 05 januari 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Kijk eens aan! Hij komt er dus wel uit.... kan Tonny in de tweede seizoenshelft een voorbeeld aan nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 00:43   quote  deeplink  
Jean-Paul Boetius blikt terug op het duel

(http://youtu.be/FJ-C1uMtiCs)
MMM
 MMM - zaterdag 10 januari 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Hoop dat hij snel bijtekent.
ar
 ar - dinsdag 20 januari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Gaat er eentje maken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Bijna..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:33   quote  deeplink  
BOËTIUS: GELIJKSPEL VOELT ALS EEN NEDERLAAG

10wunw6.jpg

Van alle Feyenoorders kwam Jean-Paul Boëtius zondag in de uitwedstrijd tegen Ajaks het dichtst bij een doelpunt. Eigenlijk mocht het zelfs een klein wonder heten dat de vleugelaanvaller in de Amsterdom aRENa niet tot scoren kwam, aangezien hij Ajaks-doelman Jasper Cillessen tweemaal het nakijken gaf. Even zoveel keren zag hij zijn poging echter van de lijn gehaald worden; in de eerste helft door Arek Milik, na rust door nota bene ploeggenoot Colin Kazim-Richards. Mede daardoor kon Boëtius nauwelijks leven met de uiteindelijke uitslag (0-0). Dit gelijkspel voelt als een nederlaag, verzuchtte hij na afloop.

Tijdens zijn nabeschouwing op de Klassieker kon Boëtius zich beide momenten nog goed voor de geest halen. Dat Milik die bal tegen zijn hoofd kreeg, was voor hem meer geluk dan wijsheid. Zoveel pech, ongelooflijk. In de tweede helft kopte ik de bal richting de lange hoek, precies waar Colin op dat moment stond. Nee, dat neem ik hem niet kwalijk. Het heeft geen enkele zin om de schuld bij één of meerdere medespelers te leggen.

Boëtius leek diep in de tweede helft opnieuw op weg naar een prima mogelijkheid, totdat hij tijdens een sprintduel met Ricardo van Rhijn naar de grond ging. Dat was een overtreding, zei de aanvaller stellig. Dat gaf Ricardo later ook toe tegen mij. Heel zuur, maar daar schieten we nu niks meer mee op. Het is heel frustrerend dat we ondanks ons grote overwicht niet hebben gescoord.

Dat de trekker niet werd overgehaald, was het enige dat Feyenoord zich in Amsterdom kon verwijten, vond ook Boëtius. De opdracht was om hier met lef en durf te spelen, daarin zijn we zeker geslaagd. We voelden ons sterk en zelfverzekerd, dat was ook terug te zien in ons spel. Ik geloof dat alle statistieken in ons voordeel spreken, behalve dan de uitslag. Hoe zuur dat ook is, we moeten uit ons optreden van vandaag toch vertrouwen putten voor de komende weken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Boetius: 'Wij hebben de kansen niet afgemaakt'

(http://youtu.be/NJEwyHT8v-s)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 16:51   quote  deeplink  
Wat liep ik te balen van jou zeg vandaag. Toont totaal geen lef meer, ti's of breed of terug..
Tjabba
 Tjabba - zondag 01 februari 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Laat zich zo makkelijk en snel vallen.
Zonde van zo'n speler.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Waar is zijn bravoure gebleven..(?)
Barabas
 Barabas - zondag 01 februari 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Hij deelde in de algehele malaise. Niet de juiste persoon om de verantwoordelijkheid bij neer te leggen.

Wel dat het de volgende wedstrijd absoluut beter moet...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
Wie legt de verantwoordelijkheid dan bij hem..(?)
sportverteller
 sportverteller - zondag 01 februari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Hij heeft de mazzel dat er op dit moment niemand op de bank zit die hem zou kunnen vervangen. Anders zat ook hij op de bank. Bilal Başacıkoğlu is nog een eind weg en Manu geblesseerd.
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 01 februari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Even tussen neus en lippen door...
Wat zie ik nou! Zijn beugel is eruit. Dit kan echt niet!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius in gesprek met verslaggever Sinclair Bischop

(http://youtu.be/WFr4RgjQijA)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0144860