BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke
 Nibke - maandag 12 mei 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Ik gun het hem van harte, maar laat hem eerst maar goed presteren bij jong Oranje.
Daar komt hij tenminste aan de bak. ( en hebben we bij de vCL ook nog een fitte Boetius.)
MMM
 MMM - woensdag 28 mei 2014 - 18:03   quote  deeplink  


Deze jongen is zo goed!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 19:03   quote  deeplink  
Gaaf hoor..
van geil
 van geil - woensdag 28 mei 2014 - 22:50   quote  deeplink  
De parel, als deze jongen fit blijft , dat is denk ik zijn grootste valkuil.
dan zie ik hem de echte top bereiken, als enige van de huidige selectie.
Kongolo zit er tegen aan. maar of hij t volhoudt moet blijken.
Vilhena heeft ook de potentie maar zijn hoofd is vooralsnog niet goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2014 door van geil --
dobias
 dobias - woensdag 28 mei 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Ik vind Boetius veel completer dan Depay.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 29 mei 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 23:22 schreef dobias het volgende:
Ik vind Boetius veel completer dan Depay.
Nou, hij is misschien technisch beter. Maar op fysiek vlak komt Boëtius veel te kort.
Dan was tegen de schotten heel goed zichtbaar. Dus ik kan van Gaal heel goed begrijpen dat hij dan Memphis Depay liever mee neemt ...
sportverteller
 sportverteller - donderdag 29 mei 2014 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 08:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou, hij is misschien technisch beter. Maar op fysiek vlak komt Boëtius veel te kort.
...
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Boëtius: 'Dost komt qua kwaliteit in de buurt van Pelle'

600x400-boetius1.JPG

Na een zonnige vakantie is het nieuwe seizoen ook voor Jean-Paul Boëtius weer begonnen. De lichtvoetige aanvaller brak vorig seizoen definitief door in de hoofdmacht van Feyenoord en moet na het vertrek van Graziano Pellè wellicht Bas Dost van bruikbare voorzetten gaan voorzien.

Uitgerust en wel begint Boëtius aan zijn derde Eredivisie-seizoen met Feyenoord, dat door de verkoop van enkele sterkhouders misschien nog wel meer afhankelijk wordt van de kwaliteiten van de pas 20-jarige linksbuiten. "Ik heb in mijn vakantie goed kunnen bijkomen. Waar ik ben geweest? Naar Curacao, samen met mijn vriendin", aldus de goedlachse Boëtius na afloop van het oefenduel met Real Sociedad (1-1) tegenover VoetbalPrimeur. "Maar ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is."

Met Fred Rutten heeft Feyenoord na het vertrek van Ronald Koeman een nieuwe trainer voor de groep staan. Boëtius heeft inmiddels een indruk gekregen van de 51-jarige coach. "Hij staat dicht bij de groep. Onbewust ga je in het begin verschillen zoeken tussen hem en Koeman, maar je ziet dat het goed klikt. Volgens mij kan hij het met iedereen in de selectie prima vinden en dat is natuurlijk wel prettig."

De eerste nieuwe aanwinst onder Rutten was Khalid Boulahrouz, die onlangs transfervrij overkwam naar Rotterdam-Zuid. "Khalid is fel en brengt wat routine in de groep. Met zijn ervaring kan hij belangrijk zijn voor ons", denkt Boëtius, die bijval kreeg van de net passerende Terence Kongolo. "Boulah is een taaie verdediger!"

Tegenover het aantrekken van Boulahrouz stond ook het vertrek van enkele sterkhouders, waaronder Graziano Pellè. Feyenoord hoopt spoedig een vervanger aan te trekken voor de Italiaan en denkt aan Bas Dost. "Ik weet dat het een lange spits is, in zijn tijd bij Heerenveen was hij heel productief", herinnert Boëtius zich. "Hij komt qua kwaliteit wel een beetje in de buurt van Graziano."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Raemon Sluiter: 'Boëtius wordt de grote verrassing'

600x400-boetius1.JPG

Van Raemon Sluiter is bekend dat hij een Feyenoord-hart heeft. Helden sprak de oud-tennisser en ex-ambassadeur van de Rotterdamse club in aanloop naar de wedstrijd van zijn club tegen het Turkse Besiktas, in de voorronde van de Champions League.

"Het Legioen weet ook dat er belangrijke spelers weggevallen zijn. Het is bijna een ondankbare taak voor Rutten om met dit Feyenoord, dat leeg is gelopen, goed te presteren. Ík heb vertrouwen in Rutten, hij is een kundige trainer en ik hoor vaak dat de spelers met hem weglopen. Áls de start van de competitie niet denderend is, zal de clubleiding Rutten vertrouwen moeten geven. We moeten hem de tijd gunnen om zijn visie over te brengen op de jongens."

Sluiter denkt dat de WK-gangers van essentiële waarde kunnen zijn. "Een aantal jongens zijn het hoge niveau van de Champions League al gewend. Neem Jordy Clasie, hij liet op het WK zien met het hoogste niveau mee te kunnen, ook al speelde hij maar twee wedstrijden. Ook Terence Kongolo is heeft ervaring opgedaan, dat kan ook niet anders als je een tijd lang bij Oranje hebt rondgelopen. Met Joris Mathijssen en Khalid Boulahrouz heeft Feyenoord twee ervaren mannen in de laatste linie."

"Zij beschikken over de capaciteit om jongelingen aan te sturen, voor te bereiden op dit soort wedstrijden. Ik ben er dan ook niet bang voor dat Feyenoord door de ondergrens zal zakken. Ja, het is zo dat door de belangrijke transfers van Pellè, Janmaat, Martins Indi en De Vrij automatismen zijn weggevallen. Maar die 'gaten' zullen nu goed opgevuld worden met eigen jongens."

Diverse Feyenoord-talenten stromen weer door naar het eerste, maar volgens Sluiter wordt dit hét seizoen van Jean-Paul Boëtius. ''Ik laat me graag verrassen. Komend seizoen denk ik dat vooral Boëtius zal uitgroeien tot de grote verrassing van Feyenoord. Het afgelopen seizoen was hij nog wisselvallig, maar daar komt verandering in."
Bron: HeldenOnline.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:54   quote  deeplink  
Boëtius: 'Tot zestien aardig, daarna chaotisch'

600x400-boetiusbesiktas.jpg

Jean-Paul Boëtius denkt niet dat Feyenoord kansloos is volgende week. De aanvaller vertelde voor de microfoon van RTV Rijnmond ietwat geforceerd dat er nog een kleine kans bestaat dat de Rotterdammers het tweeluik tegen Besiktas winnen.

Er is nog een klein sprankje hoop. We moeten morgen weer met een frisse kop naar de club komen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, vertelde Boëtius. Wij spelen tot aan de zestien aardig tot goed, daarna is het chaotisch en is de eindpass steeds verkeerd. Daar moeten we de volgende stap inzetten, maar dat is nog niet gelukt. Hopelijk lukt het komende woensdag wel.

Enkele ploeggenoten vinden dat er niet goed is geanticipeerd op de vertrekkende internationals. Boëtius bemoeit zich daar liever niet mee. Ook met eventuele nieuwe spelers heb je geen garantie dat je had gewonnen.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:54   quote  deeplink  
Feyenoord-aanvaller Boëtius over de nederlaag tegen Besiktas

http://youtu.be/sWlrNz4Kfmg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 08:37   quote  deeplink  
Tottenham was voor de rust al weg :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Haha, ja hij was af en toe ook wel heel erg 'ongelukkig'
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Deed ie expres.
Wie wil er nou naar Tottenhoer?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie weer snel uit zijn 'dipje' komt ...
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Zat veel passie in,
werkte hard. maar alles mislukte.
maar maak me bij hem geen zorgen omdat je ziet dat de basis bij hem TOP is.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:38 schreef van geil het volgende:
Zat veel passie in,
werkte hard. maar alles mislukte.
maar maak me bij hem geen zorgen omdat je ziet dat de basis bij hem TOP is.
Hij werkte zich een slag in de rondte maar het zat niet mee. Goeie mentaliteit goeie voetballer gaat goedkomen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Moet gewoon de sambaritme weer ff terugvinden, de wil is er. Had wel een paar keer het idee dat ie voor de schwalbe ging en die kaart was oerdom..
MMM
 MMM - donderdag 07 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Vilhena en Boëtius staan open voor contractverlenging

De jonge spelers Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius hebben aangegeven hun nog twee seizoenen doorlopende contract snel te willen openbreken en verlengen bij Feyenoord, dat meldt het Algemeen Dagbad. Waar de jeugd massaal voor een snel vertrek uit de eredivisie droomt, kiezen deze talenten voor een rustige opbouw van hun loopbaan.
Klasse, nu snel rondmaken Martin.
Barabas
 Barabas - donderdag 07 augustus 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Verlengen tot 2018 als het even kan...
Nick4F
 Nick4F - donderdag 07 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
Ik heb echt het idee dat Jean Paul heel erg gepushed wordt om akties te maken. Een trainer die om individuele akties vraagt, heeft dus geen echt plan. Daar heeft Jean Paul nu even last van, maar die jongen zit goed in elkaar. Ik denk ook dat er veel druk bij hem zal wegvallen als Basacikoglu op de andere flank gaat flitsen. Met een goede spits hebben we volgend jaar gewoon de beste aanval van Nederland.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Vond Boëtius heel onwennig overkomen. Is een hoop veranderd natuurlijk. Snap ook geen reet waarom en hoe hij die kaarten pakte tegen besiktas..
ar
 ar - donderdag 07 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:
Vond Boëtius heel onwennig overkomen. Is een hoop veranderd natuurlijk. Snap ook geen reet waarom en hoe hij die kaarten pakte tegen besiktas..
frustratie dat het ook bij hem effe niet lekker gaat .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:26 schreef ar het volgende:

[..]

frustratie dat het ook bij hem effe niet lekker gaat .
Zo is ie helemaal niet..
ar
 ar - donderdag 07 augustus 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo is ie helemaal niet..
Hij is wel een mens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Das waar..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 00:50   quote  deeplink  
Boëtius wil vlammen: 'Het is niet zo dat ik in de put zat ofzo'

600x400-01704620.JPG

Jean-Paul Boëtius heeft in de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen geen stempel kunnen drukken op het spel van Feyenoord. In de uitwedstrijd bij ADO Den Haag (0-1) haalde trainer Fred Rutten hem na een uur al naar de kant. Een fikse domper voor de buitenspeler.

"Ik baal altijd als ik word gewisseld, ook al is het in de 85e minuut", vertelde de twintigjarige Boëtius aan Metro. "Het liefst maak ik de negentig minuten vol en wil ik belangrijk zijn. Maar stel dat ik het even niet kan opbrengen is het wellicht goed om een frissere speler in te brengen die nóg belangrijker kan zijn. Dus ik vond het niet onlogisch dat de trainer mij tegen ADO naar de kant haalde."

Zelf is de aanvaller natuurlijk niet tevreden, ondanks de eerste competitiezege. "Er gaat genoeg goed, maar ik vroeg mezelf af waarom mijn kwaliteiten er niet helemaal uit kwamen. Het antwoord weet ik niet. In voorgaande seizoen was ik nog jonger en ging het vaak lekker, dus de jeugdigheid kan het niet zijn. Ik moet niet te veel bezig zijn met zoeken naar antwoorden. Nu ben ik weer helemaal vrij in mijn hoofd."

Tegen sc Heerenveen wil Boëtius het oude ritme ophalen. "Het is niet zo dat ik in de put zat ofzo, maar na de wedstrijden dacht ik veel aan wat ik niet goed had gedaan, vooral in aanvallend opzicht", beaamde hij. "Zoiets moet je als voetballer zelf opzij kunnen zetten. Dat is gelukt, want vandaag op de training liep het weer lekker. Hopelijk kan ik dat gevoel meenemen in de wedstrijd tegen Heerenveen."
Bron:Voetbalprimeur
ar
 ar - vrijdag 15 augustus 2014 - 01:19   quote  deeplink  
Komt wel goed met hem.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:50 schreef RenatoBos het volgende:
Boëtius wil vlammen: 'Het is niet zo dat ik in de put zat ofzo'

[ afbeelding ]

Wij wel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 00:40   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius bij Rijnmond
http://youtu.be/2JnhyfXrKqg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 08:11   quote  deeplink  
Dieper in de put.
MMM
 MMM - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Hopeloos. Begon leuk aan de linkerkant met Vilhena maar daarna weer dramatisch.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 17:19   quote  deeplink  
cashen.
zijn nu toch lekker bezig.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Mafkaan..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 07:34   quote  deeplink  
'Boëtius speelt nog altijd als een kleuter'

tumblr_lwvs6icBGy1qcetcz.jpg

Wim Kieft heeft keihard uitgehaald naar Jean-Paul Boëtius. De analist vond het niet meer dan logisch dat de aanvaller van Feyenoord voortijdig naar de kant werd gehaald door trainer Fred Rutten. De jongeling komt de laatste weken moeizaam in zijn spel en ook in Oekraïne tegen Zarja Lugansk was het niet best.

"Boëtius speelt nog altijd als een kleuter", zei Kieft na afloop bij RTL7. Daarbij wees de analist op de wijze waarop de aanvaller op eigen veld tegenstanders ging uitspelen. Door het balverlies dat erop volgde kreeg Lugansk een grote kans. Niet veel later werd hij eraf gehaald.

"Dat Rutten hem wisselt komt exact door deze acties. Toen hij doorbrak vanuit de jeugd was het allemaal leuk, maar dit kan niet meer." Johan Derksen vulde zijn collega aan. "Boëtius is daarna ook nog eens boos als hij is gewisseld en laat vervelende maniertjes zien. Terwijl de wissel volkomen terecht was."
Bron:Soccernews
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 22 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Ik vind dat Kieft gelijk heeft, moet wat mannelijker en zijn acties komen er niet meer uit. Zou het heel jammer vinden als hij zijn eigen niet door ontwikkeld. Hoop dat hij snel weer vertrouwen krijgt en zijn niveau van vorig jaar oppikt. Dan heb je er een hoop plezier van.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 22 augustus 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Even ernaast zetten,wie kan hem vervangen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 11:39 schreef piet de paler het volgende:
Even ernaast zetten,wie kan hem vervangen?
Bilal, Schaken op rechts. klaar.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 22 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Ik zeg doen, Rutten let je op!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bilal, Schaken op rechts. klaar.
Zie ik ook liever, waarom liet Fred hem gisteren eigenlijk op links spelen en Ruben op rechts..(?)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 22 augustus 2014 - 14:03   quote  deeplink  
gewoon omdat het kon!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 14:03 schreef hotjumper het volgende:
gewoon omdat het kon!
Das waar, vind het trouwens wel fijn dat er voorin spelers zowel links al rechts kunnen spelen, loopt het ff niet kun je proberen van positie te wisselen onderling..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Geen 'hiep hiep hoera' voor Boëtius: 'Mijn reserverol had een reden'

large_23ef4289d1fb462157be77ab4be840793f218291.jpg

Jean-Paul Boëtius was zondag een opvallende afwezige in de basis van Feyenoord, dat zondag met 1-2 onderuit ging tegen FC Utrecht. Volgens de aanvaller was daar echter een goede reden voor.

Boëtius, die niet in zijn beste vorm steekt, is geschorst voor de Europa League-return tegen Zorya Luhansk. "In die reeks heb ik niet laten zien wat ik kan en speelde ik soms zelfs slecht. Maar de voornaamste reden waarom ik op de bank werd gezet, was dat de trainer wilde kijken wie hij komende donderdag als linksbuiten kan opstellen. Ik ben dan geschorst", vertelt hij aan Metro.

Toch is zijn plek op de bank een teken aan de wand. In de openingsfase van het seizoen maakte Boëtius een matige indruk, met zijn schorsing als dieptepunt. "Ik vond twee van die kaarten onterecht. Al geef ik toe dat het opvallend is, want in de afgelopen twee seizoenen pakte ik slechts één gele kaart."

"In de jeugd heb ik uiteraard ook wel eens mindere periodes gekend, maar als speler van Feyenoord 1 krijg je nu eenmaal veel meer over je heen in zon situatie. Wanneer je goed blijft spelen is het hiep hiep hoera en als je het minder doet, krijg je dat ook te horen."

Boëtius zou een verslaggever van RTV Rijnmond vorige week hebben verzocht niet al te kritisch te zijn, omdat hij zelf ook niet tevreden was over zijn spel. "Dat was een grapje! Jullie van de media moeten juist kritisch zijn. Dat tilt mij naar een hoger niveau. In de eerste plaats op mentaal gebied en in de tweede plaats uiteindelijk ook sportief gezien", besluit de dribbelaar in gesprek met de krant.
Bron:Voetbalprimeur
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 augustus 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Zit een goede kop op. Komt wel weer goed. Wellicht tegen Twente al.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Boëtius opgelucht door betere spel: 'Hopen op stijgende lijn'

600x200-boetiustwente.jpg

Jean-Paul Boëtius kreeg de afgelopen tijd de nodige kritiek te verduren. De 20-jarige aanvaller van Feyenoord bleef echter in zichzelf geloven en speelde zondag tegen FC Twente (0-0) naar eigen zeggen zijn beste wedstrijd van het seizoen.

"Er is zeker sprake van opluchting", laat Boëtius aan NU.nl weten. "Ook omdat je weet dat je het in je hebt. Ik hoop dat ik de stijgende lijn heb ingezet en dit vast weet te houden. Uiteindelijk wil je nog meer laten zien en nog beslissender zijn. Zowel met je acties, als in je verdedigende arbeid."

"Hier is de media wat massaler aanwezig dan in de jeugd, waar alleen Feyenoord TV af en toe kwam kijken. Je probeert ze op een bepaalde manier de mond te snoeren. Ik denk dat ze nu niet heel veel over mij kunnen zeggen."

Kleuter

Boëtius had het de laatste tijd niet altijd even makkelijk. "Je hoort dat je speelt als een kleuter en dat soort dingen. Je probeert jezelf te herpakken, ook omdat dat belangrijk is voor het team. Of ik veel met mijn familie en de trainer praat? Ik ga dagelijks naar de kerk. Daar pak ik mijn geestelijke rust. Ik woon daar de diensten bij en dat helpt me zeker.

De geboren Rotterdammer is van mening dat het ook met Feyenoord steeds beter loopt. "Alleen is het nog een kwestie van jezelf belonen. Dat was ook tegen Twente het geval. We hebben allemaal het gevoel dat we hier hadden moeten winnen.''
Bron:NUSport
MMM
 MMM - maandag 08 september 2014 - 17:42   quote  deeplink  
http://feyenoordpings.nl/m/13726/

Haha wat een domoor die Derksen. Speelt sinds hij in het eerste zit linksbuiten
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 september 2014 - 17:44   quote  deeplink  
En er zijn beste wedstrijden gespeeld
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 september 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Het gaat ook bij jong oranje bergafwaarts met Boëtius ...
van geil
 van geil - maandag 08 september 2014 - 19:50   quote  deeplink  
in n interview van pak m beet 1,5 jaar terug zegt hij wel dat hij t liefste op rechts speelt omdat hij dan eerder n voorzet kan geven, en hij dat meer gewend is.
waarbij hij ook zegt dat hij blij is dat hij speelt, en als de trainer hem op links nodig heeft hij dat gewoon doet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 09 september 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2014 - 19:50 schreef van geil het volgende:
in n interview van pak m beet 1,5 jaar terug zegt hij wel dat hij t liefste op rechts speelt omdat hij dan eerder n voorzet kan geven, en hij dat meer gewend is.
waarbij hij ook zegt dat hij blij is dat hij speelt, en als de trainer hem op links nodig heeft hij dat gewoon doet.
Kan me dat interview eerlijk gezegd niet meer zo herinneren. Heb je er toevallig een linkje van?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0122678