BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
King Rene
 King Rene - zondag 02 maart 2014 - 07:37   quote  deeplink  
dat hij een gezegende dag mag hebben! :-)
JanM
 JanM - zondag 02 maart 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 07:37 schreef King Rene het volgende:
dat hij een gezegende dag mag hebben! :-)
Jij zult inmiddels wel de blaren op je rozenkrans hebben ;-P
MMM
 MMM - woensdag 05 maart 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Succes vanavond gozer! Door jou ga ik misschien wel even kijken vanavond
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 maart 2014 - 08:27   quote  deeplink  
Clasie schijnt ook te starten. Dus dat maakt t waard even te kijken hoe ze zich staande houden op dat niveau.
MMM
 MMM - woensdag 05 maart 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Dan zal Clasie zondag wel weer moe zijn *zucht*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 05 maart 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Hoop eigenlijk dat ze beide niet langer dan een helft spelen.. Zondag belangrijke wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 maart 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 08:32 schreef MMM het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze beide niet langer dan een helft spelen.. Zondag belangrijke wedstrijd.
Belangerijk voor wat vriend?

Niks is meer belangerijk buiten een super transfer van een aantal..
Laat ze zich maar lekker voortreffelijk in de kijker spelen vanavond.
tomson
 tomson - woensdag 05 maart 2014 - 10:15   quote  deeplink  
Europees voetbal ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 maart 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 10:15 schreef tomson het volgende:
Europees voetbal ?
Die 2 wedstrijdjes?
tomson
 tomson - woensdag 05 maart 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Waarom niet. Gratis bij m'n seizoenkaart...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 maart 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Nja daar komen we ook financieel verder mee..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 maart 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die 2 wedstrijdjes?
Is goed mogelijk. Aan de andere kant, AZ is minder, maar komt wel ver. Dat kunnen wij ook.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 maart 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 19:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is goed mogelijk. Aan de andere kant, AZ is minder, maar komt wel ver. Dat kunnen wij ook.
Al 2 jaar op rij niet, waarom nu wel?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 05 maart 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Ik hoop dat Jean-paul een beetje overeind blijft vanavond.
Zou mooi zijn voor hem ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 maart 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Al 2 jaar op rij niet, waarom nu wel?
Misschien hebben we iets meer mazzel met de tegenstander of zijn we sneller op niveau. 2 jaar terug was er een heel nieuw team en nog zonder Pellè geloof ik. Dit jaar begonnen we de competitie heel matig. Ging pas later wat beter lopen. Er zijn mogelijkheden, maar voor hetzelfde geld lig je er inderdaad weer na 2 wedstrijden uit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 maart 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 20:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Misschien hebben we iets meer mazzel met de tegenstander of zijn we sneller op niveau. 2 jaar terug was er een heel nieuw team en nog zonder Pellè geloof ik. Dit jaar begonnen we de competitie heel matig. Ging pas later wat beter lopen. Er zijn mogelijkheden, maar voor hetzelfde geld lig je er inderdaad weer na 2 wedstrijden uit.
Niets met mazzel te maken, dat is het lot van niet presteren, dan zit jij in de pot met zwakke teams die tegen sterkere loten.
Dat systeem houdt zichzelf mooi in stand.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 maart 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niets met mazzel te maken, dat is het lot van niet presteren, dan zit jij in de pot met zwakke teams die tegen sterkere loten.
Dat systeem houdt zichzelf mooi in stand.
We zaten dit jaar in de sterkere pot. Net aan. Maar Kuban was denk ik met afstand de sterkste tegenstander die we konden loten. We hadden ook de nummer 6 van Cyprus oid kunnen treffen.
kuipje
 kuipje - woensdag 05 maart 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Boetius maakt niet het sterkste debuut.. maar vind promes nog slechter.. rent misschien harder, maar voegt niets toe
tomson
 tomson - woensdag 05 maart 2014 - 22:25   quote  deeplink  
Verdomme hopen dat ie t heel houdt. Krijgt me weer een rotschop...
van geil
 van geil - woensdag 05 maart 2014 - 22:53   quote  deeplink  
deed t best aardig in dit matte Oranje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 maart 2014 - 23:12   quote  deeplink  
mwa, voor een debuut dan. Voor de rest 2 acties die wat toevoegde. Is nog niet toe aan dit niveau.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 06 maart 2014 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 22:53 schreef van geil het volgende:
deed t best aardig in dit matte Oranje.
Vind ik niet,komt nog te kort ... net als Clasie
van geil
 van geil - donderdag 06 maart 2014 - 16:07   quote  deeplink  
dat is n ander verhaal.
deze wedstrijd was er om enkelen er aan te laten ruiken.
niks mis mee n keer.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 maart 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Boëtius moet zich niet gek laten maken door de uitspraken van onze vriend Dirk Kuyt
hij moet nog een jaar bij Feyenoord blijven, en dan de overstap gaan maken naar Arsenal
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 maart 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 06:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vind ik niet,komt nog te kort ... net als Clasie
De gehele selectie kwam te kort tegen Frankrijk
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 maart 2014 - 16:25   quote  deeplink  
We hebben daarom ook niks te zoeken op het WK
moa
 moa - donderdag 06 maart 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 16:19 schreef de bluffer het volgende:
Boëtius moet zich niet gek laten maken door de uitspraken van onze vriend Dirk Kuyt
hij moet nog een jaar bij Feyenoord blijven, en dan de overstap gaan maken naar Arsenal
Onze vriend? Dirk Kut doet niks anders dan valse beloftes maken en die snorren in turkije tippen over talenten bij Feyenoord. Mooie vriend.

Dirk Kuyt///HUICHELAAR!!SNAVEL!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 maart 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Boëtius: 'Even slikken en weer doorgaan'

media_xll_2147078.jpg

Voor Jean-Paul Boëtius was het contrast groot zondag in de Euroborg. De talentvolle vleugelspits van Feyenoord maakte woensdag zijn debuut, als basisspeler nog wel, bij Oranje in de oefeninterland tegen Frankrijk in Parijs.

Amper 4 dagen later diende hij tegen FC Groningen op de bank te beginnen, vooral omdat trainer Ronald Koeman verrassend genoeg met slechts twee aanvallers wilde spelen. De 19-jarige dribbelaar mocht na ruim een uur nog wel invallen, maar viel als vervanger van Mitchell te Vrede nauwelijks op.

'Het ging om tactische dingen', legde Boëtius na afloop monter uit. 'De trainer maakt de keuze en voor mij is het dan even slikken. Ik heb er niet zoveel moeite mee om het te verwerken. Ik heb gewoon uitleg gekregen waarom ik ernaast stond en in mijn ogen was dat rechtvaardig. Dit was de juiste wijze om FC Groningen te bespelen. Voor deze wedstrijd was het deze manier. We moeten in deze fase alleen nog maar punten pakken, met welke tactiek dan ook.'
Bron:AD
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 09 maart 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Hier (media) wordt er raar opgekeken als zo'n jonge jongen op de bank wordt gezet na een interlandtrip. Cocu wordt 'geroemd' omdat hij Ruiz niet meteen in de basis zet nadat hij woensdag een met Costa Rica heeft gespeeld. Apart.
tomson
 tomson - zondag 09 maart 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Costa Rica is wel een ander tripje dan Parijs ?
van geil
 van geil - zondag 09 maart 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 19:19 schreef tomson het volgende:
Costa Rica is wel een ander tripje dan Parijs ?
13uur langer heen.
en 13uur langer terug excl wachttijd.
dus ja.
dat scheelt meer dan n volle dag.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 09 maart 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 19:19 schreef tomson het volgende:
Costa Rica is wel een ander tripje dan Parijs ?
Dan nog. Jonge gozer, hoge trainingsintensiteit, zware wedstrijd tegen Frankrijk. Ook als we 4-3-3 hadden gespeeld, was het niet gek geweest Boëtius een beetje rust te gunnen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 maart 2014 - 07:23   quote  deeplink  
Boëtius sluit vertrek nagenoeg uit: 'Ik volg mijn gevoel'

600x400-boetiusheer.jpg

Technisch directeur Martin van Geel is druk bezig om de selectie van Feyenoord voor het volgende seizoen in te vullen. Trainer Fred Rutten kan na de zomer in ieder geval beschikken over linkerspits Jean-Paul Boëtius. De international wil pas de stap naar het buitenland maken als hij de beste van de eredivisie is en gevoelsmatig klaar is voor die grote stap.

'Ik volg mijn gevoel: als je denkt dat je er echt klaar voor bent, pas dan moet je de stap wagen. In de jeugd was er wel interesse uit het buitenland. Maar ik wilde per se eerst doorbreken bij Feyenoord. De volgende stap zet ik als het moment daar is', zegt het 20-jarige aanvalstalent in het Algemeen Dagblad.

Boëtius droomt van het WK, maar hij weet ook dat het een hels karwei wordt om bij het selecte gezelschap te mogen behoren die in de zomer naar Brazilië afreist. 'Memphis Depay is straks ook een optie als linkerspits. In de jeugdelftallen van Oranje speelden wij vaak samen, Memphis op links en ik op rechts. Ik wil vlammen de laatste weken en dan zien we het wel.'
Bron:AD
tomson
 tomson - woensdag 26 maart 2014 - 16:55   quote  deeplink  
En dat met de knieën van een 50 jarige :)

http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/31521__rss.php
van geil
 van geil - woensdag 26 maart 2014 - 20:38   quote  deeplink  
hadden we op rechts maar hetzelfde rendement.
8 goals 8 assists
MMM
 MMM - zondag 06 april 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Echt heel erg zwak, hopelijk volgende week veel beter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 april 2014 - 00:55   quote  deeplink  
Boëtius tevreden: 'Klinkt goed, Champions League-voetbal'

600x400-vilhenaboet.jpg

Met een 5-1 overwinning op Cambuur Leeuwarden werd de tweede plek en dus voorronde Champions League veiliggespeeld. Daar zijn Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius uitermate content mee. 'Klinkt goed, Champions League voetbal. Ik hoop dat ik ook daarin kan schitteren', zei laatstgenoemde tegenover FoxSports.

Boëtius stond wel als wissel op het wedstrijdformulier. Uiteindelijk deert dat de aanvaller niet. 'Ik heb maar een kwartiertje op de bank gezeten en ik kreeg al gauw te horen dat ik bij rust erin zou komen. Ik sta er ook wel makkelijk in. De trainer kiest hiervoor en dan heb ik weinig te klagen. Ik heb mijn aandeel gehad en daar heb ik vrede mee.'

Ook Vilhena baalde even toen hij hoorde dat zijn maatje op de bank moest plaatsnemen. 'Je vindt het klote dat hij op de bank zat, maar je moet je wedstrijd spelen. We hebben na rust laten zien dat we een goed koppel zijn.' Vilhena scoorde wel nog. 'Ja ik kan aardig koppen, hij zat er goed in. We krijgen op vrije dagen veel training daarop en dat heeft nu twee keer goed uitgepakt.'

Het duel stond uiteindelijk in het teken van het afscheid van Ronald Koeman. Boëtius en Vilhena gaan hem missen. 'Koeman was iemand die kort op de groep zat, zeker bij jonge jongens. Hij weet hoe hij ons moest behandelen en bij hem zit een goede balans in kort erop zitten of wat ruimte laten', aldus Boëtius. Vilhena: 'Soms zitten we wat te dollen en dan zegt hij: 'klootzakken, gaan we nog wat doen vandaag'. '
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 april 2014 - 23:37   quote  deeplink  
Boëtius: 'Ik ben nog geen Arjen Robben'

600x400-boetiuscamb.jpg

Jean-Paul Boëtius durft nog niet te rekenen op een plek in de WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal. De buitenspeler maakte begin maart tegen Frankrijk zijn debuut in Oranje, maar zat sindsdien regelmatig op de bank bij Feyenoord.

"Dat zal denk ik niet de doorslaggevende factor zijn voor de bondscoach, al wilde ik graag minuten maken richting het WK", aldus Boëtius. De Rotterdammer werd een paar keer het 'slachtoffer' van het 5-3-2-systeem waar coach Ronald Koeman in de laatste serie wedstrijden met Feyenoord veel succes mee boekte.
Robben

Ook zondag tegen Cambuur moest Boëtius op de bank beginnen, maar na zijn entree in de rust ging het pas lopen bij Feyenoord en werd de tweede plaats veilig gesteld met een 5-1 zege. "De bondscoach zal kijken naar het hele seizoen. Ik moet gewoon hard blijven werken en hopen dat ik word uitgenodigd voor de trainingsstage. Daar moet ik laten zien dat ik erbij hoor."

Van Gaal maakt vrijdag bekend met welke spelers hij gaat trainen in Hoenderloo tijdens de eerste fase van de voorbereiding op het WK. Zijn eerste signalen richting Boëtius waren positief, maar de jongeling durft zich nog niet te verheugen op een reis naar Brazilië. "Ik hoop het, maar ben pas 20 jaar en kom net kijken."

"De bondscoach heeft me na mijn eerste interland verteld dat ik een goede kans maak om mee te gaan. Ik reken alleen nergens op, ben nog geen Arjen Robben."
Bron:NUSport
van geil
 van geil - dinsdag 29 april 2014 - 16:05   quote  deeplink  
veruit de beste linksbuiten in de Eredivisie.
Wat n briljant.
Als deze jongen heel blijft, dan wordt t een wereldtopper.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 mei 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Sterkere Boëtius: 'Het was het weer nét niet'

600x400-boetiuscamb.jpg

International Jean-Paul Boëtius vindt dat Feyenoord klaar is voor een doorgroei. De linksbuiten van Feyenoord gaat mogelijk mee naar het wereldkampioenschap in Brazilië. En dat, weet Boëtius, heeft hij te danken aan een seizoen dat al met al best aardig was. De twintigjarige voetballer laat in het magazine van de Feyenoord supportersvereniging Hand in Hand zijn licht schijnen over de afgelopen jaargang, zijn persoonlijke ontwikkelingen en de perspectieven voor komend seizoen.

Weer nét niet
''Ik denk dat ik al met al best een aardig seizoen hebt gedraaid. Ben zelfs geselecteerd voor Oranje dan kun je wel zeggen dat het een goed jaar voor mij is geweest. Als ploeg had er meer in gezeten als we het hele seizoen wat beter bij de les waren geweest, dat is dan wel weer jammer. We hebben tegen op papier mindere tegenstanders hele dure punten verloren voor hetzelfde geld waren we gewoon kampioen van Nederland geweest. Ergens bekruipt me dan ook het gevoel van: het was het weer nét niet. Laten we hopen dat we het volgend seizoen eens een hele serie lang kunnen volhouden. We moeten echt een keer een serieuze gooi naar de titel doen. Ik zou zo graag eens met Feyenoord kampioen van Nederland willen worden.''

Krachthonk
''Ik heb tot 2016 bijgetekend en zie nog genoeg mogelijkheden om hier te groeien en om in de Eredivisie bij te leren. Ik denk dat ik het in me heb om mijn ervaring meer in te gaan zetten voor de ploeg. Ik ben pas twintig jaar, maar speel toch al weer twee jaar in de basis. Fysiek moet ik nog wel sterker worden. Daarin ben ik al een stukje opgeschoten. Ik heb niet meer van die spillenarmpjes zoals twee jaar geleden, maar het optrainen van de fysieke gesteldheid moet geleidelijk gebeuren. Het is niet goed om van het ene op het andere moment met enorme spierbundels op het veld te staan.''

Nieuwe trainer
''Met meneer Koeman zijn we dicht bij het behalen van prijzen gekomen. Meneer Rutten ken ik niet zo goed. Het enige wat ik weet is dat hij jonge spelers makkelijk beter maakt. Wie weet dat we met hem de stap naar prijzen wel kunnen maken. Onder meneer Rutten mogen we het nu gaan waarmaken. Het WK komt eraan waar een aantal spelers van ons zich in de kijker kunnen spelen. Het zou dus kunnen zijn dat de ploeg het volgend jaar zonder enkele belangrijke spelers moet doen. Er zit dan voor jongere spelers niks anders op dan zich op te richten. Zoals ik al zei ben ik één van de spelers voor wie die taak ondermeer zal zijn weggelegd. Maar laten we niet vooruit lopen de WK-selectie wordt op maandag bekend gemaakt. Dan is de grote dag. Ook voor mij."
Bron:Hand in hand FSV
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Boëtius verliest weddenschap: 'Immers krijgt een grote kus'

600x400-boetiuscamb.jpg

Jean-Paul Boëtius keek na afloop van het gelijkspel tegen AZ (1-1) positief terug op het afgelopen persoonlijke seizoen. De linkerspits heeft enkele weddenschappen lopen met teamgenoten over het aantal doelpunten in dit seizoen. Met tien treffers doet Boëtius het goed.

'Ik heb sowieso Ruben Schaken achter me gelaten', zei Boëtius met een lach op zijn gezicht tegenover Radio Rijnmond. 'Maar Lex Immers scoorde er weer eentje. Dus hij heeft er twee meer gemaakt dan ik.' Wat er op spel stond, wilde hij niet kwijt. 'Lex krijgt een grote kus van me. En nee, niet op zijn mond.'

Maandag krijgt Boëtius te horen of Louis van Gaal hem in actie wil zien tijdens de oefenstages van het Nederlands elftal. 'Dat is afwachten. Ik hoop er uiteraard op. Ik wacht rustig op maandag. Ik reken er niet op al zou ik natuurlijk wel teleurgesteld zijn. Ik denk niet dat ik onder doe voor sommige concurrenten.'
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 23:18   quote  deeplink  
Veel kansen gemist vandaag..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius in gesprek met Jan-Dirk Stouten
http://youtu.be/iFuJ1yU6fZI
van geil
 van geil - zaterdag 03 mei 2014 - 23:49   quote  deeplink  
krijgt van mij n 7,5 voor dit seizoen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 mei 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Zeventje..
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 mei 2014 - 06:59   quote  deeplink  
wordt niet opgeroepen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 04 mei 2014 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2014 - 06:59 schreef Stylzz het volgende:
wordt niet opgeroepen.
Zou ik niet erg vinden. Doe maar rustig aan met die jongen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 mei 2014 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2014 - 09:06 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Zou ik niet erg vinden. Doe maar rustig aan met die jongen.
t is ook meer hopen :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 mei 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Boëtius mikt op WK: "Ben fit, ben scherp, ik moet het nu laten zien"

jean-paul-boetius(oranje)(02-04-2014).jpg

Jean-Paul Boëtius wil maar wat graag naar het WK. De aanvaller van Feyenoord werkte samen met zijn collega's in Hoenderloo de eerste training af bij het Nederlands elftal ter voorbereiding op het WK in Brazilië. De training van Oranje bestond vooral uit enkele pass-en trapoefeningen en een groot positiespel.

"Lekker om weer op een veld te staan", zei Boëtius na afloop van de training tegen Voetbal International. De laatste weken kampte de aanvaller met diverse kleine pijntjes, maar is inmiddels helemaal fit. "Ik voel me ook goed, alles ziet er prima uit. Het enige dat je nu kan doen is gewoon goed trainen en proberen je te laten zien, met als doel mee te mogen naar het WK. Daaraan ga ik alles doen. Ik ben scherp, ik moet het laten zien."

Voor Boëtius zou een ticket voor het aanstaande WK veel waard zijn. De aanvaller had de laatste jaren namelijk flink wat pech als het aankwam op grote toernooien. Zo miste hij onder meer het WK én EK met Oranje voor spelers onder zeventien jaar en moest hij vorig jaar zomer het EK met Jong Oranje aan zich voorbij laten gaan vanwege een blessure.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 mei 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Boëtius: 'Het spelletje gaat mij beter af als ik vrolijk ben'

boetius.jpeg

De goedlachse Jean-Paul Boëtius is een grote gangmaker in Hoenderloo. Ook in het spel van het aanvallende talent van Feyenoord ziet die vrolijkheid opgesloten. Dat helpt hem om beter te presteren.
'Als ik vrolijk ben en plezier heb gaat het spelletje mij beter af dan wanneer ik me geforceerd probeer te focussen. Het is belangrijk om de balans te vinden tussen plezier en focus, maar als ik mezelf te veel druk opleg gaat het fout. Dus als je mijn beugel ziet, weet je dat het goed zit', zegt Boëtius tegen Metro.


De linkerspits zoekt in zijn vrije uurtjes echter de rust op. 'Overdag slaap ik een uurtje om te ontspannen, s-avonds kijk ik een dvd-tje of lees ik boeken over het geloof. In hotels ligt altijd wel een bijbel, maar voor de zekerheid heb ik die van mezelf meegenomen. Verder lees ik boeken die de mensen van onze kerk hebben geschreven.'

In Rotterdam ontbreekt een tweewekelijks bezoek aan de kerk dan ook niet. Op die manier krijg ik levenslessen voorgeschoteld, elke dag is het weer een andere. Mijn PlayStation heb ik thuis gelaten, daar heb ik de afgelopen tijd sowieso minder behoefte aan. Het lezen van boeken over het geloof inspireert me meer.

Morgen hoort Boëtius of hij tot de voorlopige selectie van bondscoach Louis van Gaal behoort. Ik heb zéker het idee dat ik mee kan naar het WK. Als je daar niet in gelooft, dan heb je hier niets te zoeken. Natuurlijk melden de grote namen zich straks bij de selectie, maar je moet daardoor niet denken dat je maar een outsider bent ofzo. Ik voel me sterker dan ik me het hele seizoen heb gevoeld. Die paar vrije dagen na de laatste competitiewedstrijd hebben me goed gedaan.
Bron:Metro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0160341