BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet de Paler meningtopic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 14 december 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Daarom is 1 Immers genoeg.
Feyenoord is eerder een instituut voor talentvolle lapswansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door FR-Henk --
van geil
 van geil - zondag 15 december 2013 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:58 schreef Gerard49 het volgende:
Je kan er een zwak voor hebben maar Feyenoord is toch geen instituut voor minderbedeelden?
+1
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 februari 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Waarom wordt er zoveel gezeken op het forum over taalfouten en , dat iemand een zeer afwijkende mening heeft, of mensen die elkaar uitdagen. Ik laat mijzelf ook verlagen tot het maken van afspraken tot een confrontatie,waarom is dat? Gaat het wel zo slecht, we doen nog steeds mee voor Europees voetbal, het stadion zit weer vol,de toekomst kan er goed uitzien, we zijn niet meer het zielige feyenoord. Zo effe lekker mijn mening op mijn eigen meningtopic
sportverteller
 sportverteller - zondag 23 februari 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 11:35 schreef piet de paler het volgende:
Waarom wordt er zoveel gezeken op het forum over taalfouten en , dat iemand een zeer afwijkende mening heeft, of mensen die elkaar uitdagen. Ik laat mijzelf ook verlagen tot het maken van afspraken tot een confrontatie,waarom is dat? Gaat het wel zo slecht, we doen nog steeds mee voor Europees voetbal, het stadion zit weer vol,de toekomst kan er goed uitzien, we zijn niet meer het zielige feyenoord. Zo effe lekker mijn mening op mijn eigen meningtopic
Eens.
VVout
 VVout - zondag 23 februari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Je kan er gewoon ook niet op reageren daar heb je hem het meeste mee.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 februari 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 11:35 schreef piet de paler het volgende:
Waarom wordt er zoveel gezeken op het forum over taalfouten en , dat iemand een zeer afwijkende mening heeft, of mensen die elkaar uitdagen. Ik laat mijzelf ook verlagen tot het maken van afspraken tot een confrontatie,waarom is dat? Gaat het wel zo slecht, we doen nog steeds mee voor Europees voetbal, het stadion zit weer vol,de toekomst kan er goed uitzien, we zijn niet meer het zielige feyenoord. Zo effe lekker mijn mening op mijn eigen meningtopic
Niet het zielige Feyenoord? Dat wat anders wat ik hoor in de stad!

Wat wil je als je punten laat liggen bij de 'laagvliegers' , dan ben je het lachertje van de eredivisie ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 februari 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Eens. Vooral als je zo'n grote bek hebt
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 februari 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 12:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet het zielige Feyenoord? Dat wat anders wat ik hoor in de stad!

Wat wil je als je punten laat liggen bij de 'laagvliegers' , dan ben je het lachertje van de eredivisie ...
Lachertje? Dat nooit.
Onze club is bezig terug te komen na jarenlang wanbeheer.
Het kenmerkt een grote club dat ze weer knokkend de boksring binnen is gekomen.
En zo ver is het alweer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 februari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lachertje? Dat nooit.
Onze club is bezig terug te komen na jarenlang wanbeheer.
Het kenmerkt een grote club dat ze weer knokkend de boksring binnen is gekomen.
En zo ver is het alweer.
100 0/0 mee eens
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 februari 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 17:45 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb een zwak voor de Immertjes van de wereld. Dat wil zeggen de hardwerkenden die geen talent hebben of rijke ouders. Maar die er gewoon voor gaan.
Zonder Immers had Pelle nooit zo geschitterd.hij krijgt steeds meer zelfvertrouwen, in de kaats word hij steeds beter.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Gelul over Immers.
Hoort bij dit Feyenoord.
Klaar.
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:44 schreef FR-Henk het volgende:
Gelul over Immers.
Hoort bij dit Feyenoord.
Klaar.
Het gelul of Immers ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 00:18   quote  deeplink  
Piet de paler///HELD....leuke vent
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:13 schreef tomson het volgende:

[..]

Het gelul of Immers ?
Immers.
Het gelul erover.
Het gelul over het gelul erover.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 00:50   quote  deeplink  
zonder de knjb maar met wat voor andere voetbalbond dan ook had feyenoord allang een keer kampioen geweest.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 17:57   quote  deeplink  
De voetbalbond, opgericht door voetballers ?
Waar was de bond toen Feyenoord een schorsing welke veel ste zwaar was voor de rellen in Frankrijk?
Waar was de bond toen er jeugd weggekocht werd bij feyenoord?
Waar was de bond toen feyenoord hulp nodig had financieel (werkbehoud)
Waar was de bond voor de supporters die op de meest vreemde tijden als media slaven naar het stadion moeten?
Waar was de bond toen een ploeg geholpen door gemeente ineens veel geld kreeg?
Waar is de bond als een maffia baas de voorzitter van de FIFA met geld zich laat herverkiezing
Waar is de bond als het bestuur van deze bond vol zit met 020 fans is dat objectief?
Waar is de bond toen diverse scheidsrechters iedere keer falen
En daar is de bond als ze 020 kunnen helpen aan een landskampioenschap om onze sterspeler te schorsen.
Wel KNVB heb ik nieuws voor jullie Wij blijven trouw aan onze club met of zonder Pelle kletsen we er in.
KNVB wordt eens een echte bond voor en door voetballers en onthoud wij zijn de klanten en de klant is koning.
Zo dit is Piet zijn mening
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Schei toch uit.
Feyenoord heeft zelf het kampioenschap verkloot, niet die bobo's uit Zeist.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 18:04   quote  deeplink  
Nee ik schij niet uit, heb al voor deze wedstrijd een schijtziekte laan KNVB, FIFA, en EUFA, ik probeer objectief te blijven maar zet de feiten op een rij zijn ze dan eerlijk? En gisteren treurig en nog eens treurig, en ik heb nooit gedacht aan een kampioenschap .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 18:06   quote  deeplink  
De feiten zijn op een rij niet eerlijk, maar 2 weken gelden hoor ik niemand klagen over structureel benadelen.
Alsof dat nu wel zo zou zijn.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 24 februari 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Piet heeft gelijk het is een complot!
En Kennedy is vermoord door de CIA!
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
En de aarde is plat
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 24 februari 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Dus Jules Verne is ook een leugenaar!
Dit zou het piet de paler klokkenluidertopic moeten heten.

Chapeau!
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Merci
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:57 schreef piet de paler het volgende:
De voetbalbond, opgericht door voetballers ?
Waar was de bond toen Feyenoord een schorsing welke veel ste zwaar was voor de rellen in Frankrijk?
Waar was de bond toen er jeugd weggekocht werd bij feyenoord?
Waar was de bond toen feyenoord hulp nodig had financieel (werkbehoud)
Waar was de bond voor de supporters die op de meest vreemde tijden als media slaven naar het stadion moeten?
Waar was de bond toen een ploeg geholpen door gemeente ineens veel geld kreeg?
Waar is de bond als een maffia baas de voorzitter van de FIFA met geld zich laat herverkiezing
Waar is de bond als het bestuur van deze bond vol zit met 020 fans is dat objectief?
Waar is de bond toen diverse scheidsrechters iedere keer falen
En daar is de bond als ze 020 kunnen helpen aan een landskampioenschap om onze sterspeler te schorsen.
Wel KNVB heb ik nieuws voor jullie Wij blijven trouw aan onze club met of zonder Pelle kletsen we er in.
KNVB wordt eens een echte bond voor en door voetballers en onthoud wij zijn de klanten en de klant is koning.
Zo dit is Piet zijn mening
Welke bond? James Bond 007 ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zonder Immers had Pelle nooit zo geschitterd.hij krijgt steeds meer zelfvertrouwen, in de kaats word hij steeds beter.
Beter? Dan heeft U er een andere kijk op dan ik!
Dat kan ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lachertje? Dat nooit.
Onze club is bezig terug te komen na jarenlang wanbeheer.
Het kenmerkt een grote club dat ze weer knokkend de boksring binnen is gekomen.
En zo ver is het alweer.
Er wordt genoeg gelachen tot mijn spijt als Feyenoord weer eens punten liet liggen tegen een laagvlieger, dat bedoel ik ermee dat Feyenoord een lachertje is ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Neppert..
tomson
 tomson - woensdag 26 februari 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:57 schreef piet de paler het volgende:
De voetbalbond, opgericht door voetballers ?
Waar was de bond toen Feyenoord een schorsing welke veel ste zwaar was voor de rellen in Frankrijk?
Waar was de bond toen er jeugd weggekocht werd bij feyenoord?
Waar was de bond toen feyenoord hulp nodig had financieel (werkbehoud)
Waar was de bond voor de supporters die op de meest vreemde tijden als media slaven naar het stadion moeten?
Waar was de bond toen een ploeg geholpen door gemeente ineens veel geld kreeg?
Waar is de bond als een maffia baas de voorzitter van de FIFA met geld zich laat herverkiezing
Waar is de bond als het bestuur van deze bond vol zit met 020 fans is dat objectief?
Waar is de bond toen diverse scheidsrechters iedere keer falen

In Zeist.
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 maart 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Even een mening FC Groningen onderzoekt ongeregeldheden met Feyenoord supporters???? In media weinig over politie met getrokken pistolen tegenover 020 supporters waar blijft de KNJB nu ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 maart 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Ik lees het allebei niet.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 maart 2014 - 18:35   quote  deeplink  
In Amsterdam was het allemaal buiten het stadion. Dus dat zal de KNVB aan hun reet roesten. Als Groningen, of welke club dan ook, niet wil dat er "uit" supporters tussen het eigen volk komt moeten ze de zaken rond hun verkoop systeem op orde brengen. En misschien moeten we er zelf ook mee stoppen om "vreemde eenden in de bijt" in de gracht te pleuren. Als fans van andere clubs bij ons normaal kunnen zitten, zijn ze elders misschien ook wat gastvrijer naar Feyenoorders toe,
Ze kunnen natuurlijk ook de capaciteit van de uitvlakken vergroten want blijkbaar zijn er toch nog plekken over vrije plaatsen....
tomson
 tomson - maandag 10 maart 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Volgens FC Groningen-directeur Hans Nijland gaat het waarschijnlijk om kaarten die door seizoenkaarthouders extra zijn besteld en vervolgens verhandeld zijn. Iedere seizoenkaarthouder kan vooraf twee extra kaarten kopen. Hij zegt dat niet te controleren is bij wie die kaarten terecht komen
tomson
 tomson - maandag 10 maart 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Duzz -_-
Milo
 Milo - dinsdag 11 maart 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:57 schreef piet de paler het volgende:
De voetbalbond, opgericht door voetballers ?
Waar was de bond toen Feyenoord een schorsing welke veel ste zwaar was voor de rellen in Frankrijk?
Waar was de bond toen er jeugd weggekocht werd bij feyenoord?
Waar was de bond toen feyenoord hulp nodig had financieel (werkbehoud)
Waar was de bond voor de supporters die op de meest vreemde tijden als media slaven naar het stadion moeten?
Waar was de bond toen een ploeg geholpen door gemeente ineens veel geld kreeg?
Waar is de bond als een maffia baas de voorzitter van de FIFA met geld zich laat herverkiezing
Waar is de bond als het bestuur van deze bond vol zit met 020 fans is dat objectief?
Waar is de bond toen diverse scheidsrechters iedere keer falen
En daar is de bond als ze 020 kunnen helpen aan een landskampioenschap om onze sterspeler te schorsen.
Wel KNVB heb ik nieuws voor jullie Wij blijven trouw aan onze club met of zonder Pelle kletsen we er in.
KNVB wordt eens een echte bond voor en door voetballers en onthoud wij zijn de klanten en de klant is koning.
Zo dit is Piet zijn mening
Piet ik vind je echt een enige vent, maar jij houdt nu met deze uitspraken het calimero imago staande....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 maart 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Nu al namen van spelers die we willen hebben? En ik zie nog niemand waarvoor ik echt warmloop, eerst geld en dan zien we wel. Die ellendige schuld eerst weg een nieuw of een verbouwd stadion , en dan kijken wie je wil behouden . En nieuwe spelers komen eerder als je een voorronde CL kan spelen of een rechtstreekse plaatsing voor de EL .Ik laat me niet weer blijmaken met een dode mus of mussen.Negatief nee maar angstig realistisch
piet de paler
 piet de paler - woensdag 26 maart 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Feyenoord en mijn mening topic, tja ik zou het echt niet weten als je van Geel hoort is er geen geld, voor de nieuwbouw of verbouw geen hoop,tja beste volgers van mijn mening topic ome Piet weet het niet, ik hoop dat het een plan is om te laten denken dat we niets kunnen op de transfermarkt, maar van de La Parra wordt ik niet blij, eigenlijk wordt ik ook niet blij van die 25% die we mogen gebruiken voor een aankoop. Ook wordt ik niet blij van die wannabes spelertjes die transfer vrij weg willen lopen zonder je club iets na laten zoals la Parra en zyech nu doen voor een transferbedrag bijtekenen zucht ik wordt depri van Het feyenoord bestuur en de gemeente Rotterdam die een nieuw stadion niet steunen.. Zou ik echt langzaam wegzakken en een echte Fransman worden en fan van O.l Marseille help geef mij hoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 maart 2014 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 27 maart 2014 - 00:21   quote  deeplink  
Er is geen hoop, piet.
Leven is kut, gat in ozonlaag, vliegtuigen verdwijnen en Feyenoord zit in de bijstand.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 maart 2014 - 06:42   quote  deeplink  
Tja ik denk dat ik maar ga trouwen dan is heel mijn leven een hel
tomson
 tomson - donderdag 27 maart 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Met de wijven waar jij op kickt zeker (:
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 maart 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Ik denk dat hel dan nog prettiger is.
Jan Tol
 Jan Tol - donderdag 27 maart 2014 - 12:25   quote  deeplink  
We blijven onverzettelijke Feyenoord-supporters, het is knap hoe Feyenoord met hun Legioen ondanks alle tegenwerking mee doet om de bovenste plaatsen!! Het is een Eer bij dit Legioen te mogen horen !!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 12:25 schreef Jan Tol het volgende:
We blijven onverzettelijke Feyenoord-supporters, het is knap hoe Feyenoord met hun Legioen ondanks alle tegenwerking mee doet om de bovenste plaatsen!! Het is een Eer bij dit Legioen te mogen horen !!
Kijk hier word ik nu blij van
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 april 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Ik vroeg mijzelf af, stel je voor we worden tweede, en dan ? Met een nieuwe selectie in opbouw ( wederom) is de kans groot dat we er direct uitvliegen ( doen we dat voetballend niet dan de pseudo supporters wel) volgens mij dan geen Europa leage en blijft fe cl dan aantrekkelijk en verdienen we er wat aan?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Haal je CL of de EL word je voor voetballers ook interessanter om voor te willen voetballen lijkt me. Vaak genoeg gehoord toch dat er spelers bij en. Club vertrekken omdat ze elders Europees kunnen voetballen.
Maar met de huidige selectie en de verwachtingen wat er gaat vertrekken hebben we in de CL niet veel te zoeken..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 april 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Lekkere optimist ben jij.
EL: alle wedstrijden 5-0 Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Ghehe..sowieso!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 april 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Ik hoop op een tweede plaats , heeft Koetje het toch goed gedaan ja toch niet dan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 april 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Ik hoop op een eerste plaats, wat inhoud dat die snavels nog een flink aantal keren onderuit gaan dit seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 april 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - woensdag 02 april 2014 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 20:38 schreef RenatoBos het volgende:
Haal je CL of de EL word je voor voetballers ook interessanter om voor te willen voetballen lijkt me. Vaak genoeg gehoord toch dat er spelers bij en. Club vertrekken omdat ze elders Europees kunnen voetballen.
Maar met de huidige selectie en de verwachtingen wat er gaat vertrekken hebben we in de CL niet veel te zoeken..
zit allemaal tussen de oren.
die neuzen doen t wel in de CL met n mindere basiself
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 april 2014 - 16:07   quote  deeplink  
eindelijk een visie over een nieuw (geronoveerd) stadion

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet de Paler meningtopic









0.0072190