BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet de Paler meningtopic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
broer van Ted
 broer van Ted - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Ja Fart helemaal gelijk , je kan er wel grappen over maken maar is het diep intriest dat gehuichel van de meeste voetballers
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:
Daar komt toe dan, al die namen en zgn mensen die echt voor Feyenoord willen spelen, jullie zaakwaarnemers bepalen waar julli spelen, dus John, Dirk, en nog meer van dit soort ex Feyenoorders laat je eens horen en zeg tegen je zaakwaarnemers ik wil een goed salaris en spelen voor een ploeg waar ik mijzelf goed voel, en de held kan zijn. En ga niet roepen feyenoord is in mijn hart of ooit keer ik terug geen woorden maar daden. Zo dit wil ik effe kwijt op mijn eigenste mening toopic
Echte Feyenoorders bestaan niet meer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2014 door hotjumper --
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Forum leden, hebben jullie dit nu ook? Elke keer ben ik bij het begin van een wedstrijd optimistisch over de inzet en het spel. Ik moet er een aardig stukje voor reizen maar dat heb ik er voor over. Maar dan zie ik die inzet en die chaos op het veld, dan heb ik toch een zwak voor Immers hoe beprkt dan ook maar passie en strijd , ik kreeg ook een warm gevoel bij Kazim hoe die die keeper een rotzet geef hier die bal, de hardheid van een El Ahmdi ( geleerd in Engeland denk ik) Waarom kan het nooit kloppen bij ons? Ik maak me nog niet druk over de stand in de competitie elk jaar zie je wel even een verrassing in het begin ook dat Halleluja geroep over PEC ach als ze te goed worden kopen ze de spelers in de winterstop wel weg. Voorlopig zie ik het zonder die inzet niet zo zitten en zeer zekerniet het Kampioenschap. In principe zou ik het een schandaal vnden als tegen 020 we er wel staan dan heeft het dus met inzet te maken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 september 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Ik zie liever goed voetbal dan inzet zonder resultaat.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Tja ook een mening
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Immers is het schoolvoorbeeld van energie verspillen aan het verkeerde.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 september 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Lex is maatje Graziano kwijt.
En zwerft nu doelloos.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
En toch denk ik dat hij als ( omgeschoold ) als verdediger niet zou misstaan, a la Kuijt bij het Nl elftal
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 september 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Vraag het me af. Hij ziet niet alles en heeft een matig inzicht en inspeelpass.
Riskant.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 13:12 schreef FR-Henk het volgende:
Vraag het me af. Hij ziet niet alles en heeft een matig inzicht en inspeelpass.
Riskant.
Maar door zijn snelheid en conditie ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 september 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 september 2014 - 13:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar door zijn snelheid en conditie ?
Hij heeft geen snelheid, alleen maar loopvermogen, net als een molenpaard zeg maar.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 september 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Tja maar soms zie ik wel eens watdingen waarvan ik denk nou je kan toch voetballen
van geil
 van geil - maandag 15 september 2014 - 18:01   quote  deeplink  
hij heeft zelfs dezelfde hoeven.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 oktober 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Tjonge dat Nederlands elftal wat slecht, al je dit afzet hoe Feyenoord de laatste wedstrijden het heeft gedaan , zijn we zo slecht nog niet.Alleen doelpunten maken tja maar je zag het aan v Persie (ik blijf hem onsympathiek vinden) en Huntelaar als je de doelpunten niet maakt.We klagen over Kazim, en Immers,en Tevreden maar ze verzilveren wel kansjes tegen Nederlandse ploegen die beter zijn dan kazachstan. Ik was heel positief over Feyenoord na die wan vertoning,(het kan nog erger hebben jullie Italie gezien?) zo mijn mening
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 oktober 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 12:07 schreef piet de paler het volgende:
Tjonge dat Nederlands elftal wat slecht, al je dit afzet hoe Feyenoord de laatste wedstrijden het heeft gedaan , zijn we zo slecht nog niet.Alleen doelpunten maken tja maar je zag het aan v Persie (ik blijf hem onsympathiek vinden) en Huntelaar als je de doelpunten niet maakt.We klagen over Kazim, en Immers,en Tevreden maar ze verzilveren wel kansjes tegen Nederlandse ploegen die beter zijn dan kazachstan. Ik was heel positief over Feyenoord na die wan vertoning,(het kan nog erger hebben jullie Italie gezien?) zo mijn mening
Dat is wel heel kort door de bocht om te stellen dat bepaalde NL ploegen beter zijn dan Kazie

Ik ben het zeker met je eens dat het voetbal niet om aan te zien was. Maar dat heb ik al vanaf de dag dat Hiddink werd aangesteld voorspelt.

Hiddink heeft teveel sympathie voor pisve'ers en ex pisve'ers ...
tomson
 tomson - zaterdag 11 oktober 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Schei toch uit joh.. zelfs Sparta speelt die gasten van de mat af :)
VVout
 VVout - zaterdag 11 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
België heeft laten zien hoe je zulk soort ploegen er van langs geeft.
Barabas
 Barabas - zaterdag 11 oktober 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Hiddink is bejaard. Ga die fijn de leiding geven van een groep jongens die een halve eeuw jonger zijn. Niet slim.

Koeman zal er inmiddels niet meer over treuren, maar hij had natuurlijk de bondscoach moeten zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 oktober 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 12:39 schreef tomson het volgende:
Schei toch uit joh.. zelfs Sparta speelt die gasten van de mat af :)
Dat blijkt maar weer hoe minachtend je doe over andere ploegen ...

Spanje die verliest, Duitsland die verliest !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 oktober 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2014 - 14:33 schreef VVout het volgende:
België heeft laten zien hoe je zulk soort ploegen er van langs geeft.
Ja Belgïe speelde geweldig ! Het was meer geluk dan wijsheid , net zoals dat het bij NL was.
VVout
 VVout - zondag 12 oktober 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 10:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja Belgïe speelde geweldig ! Het was meer geluk dan wijsheid , net zoals dat het bij NL was.
Geluk is noodzakelijk, de intentie was goed.
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Maar staat die dwergstaat niet nog lager dan die Russen?
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 december 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Even dit:
Ik heb verschrikkelijk genoten van dit Feyenoord qua inzet en strijd
Goed beleid geen overmatige uitgaven
Het geld stroomt binnen
Rutten is toch goed bezig
We kopen een keeper die de beste van NL is
Ronde verder in Europa
Toekomst ziet er goed uit met stadion en jeugdopleiding
En ik denk dat we nog steeds meedoen voor plaats 1
Kazim gaat scoren
Kortom feyenoord telt weer mee
En dat maakt mij blij hoevaak hebben we angst gehad voor meedoen in het rechterrijtje, faillisement,
Kortom 2015 Feyenoord behoort ondanks alle tegenslagen bij de top 3 in nederland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door piet de paler --
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 22 december 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:
Even dit:
Ik heb verschrikkelijk genoten van dit Feyenoord qua inzet en strijd
Goed beleid geen overmatige uitgaven
Het geld stroomt binnen
Rutten is toch goed bezig
We kopen een keeper die de beste van NL is
Ronde verder in Europa
Toekomst ziet er goed uit met stadion en jeugdopleiding
En ik denk dat we nog steeds meedoen voor plaats 1
Kazim gaat scoren
Kortom feyenoord telt weer mee
En dat maakt mij blij hoevaak hebben we angst gehad voor meedoen in het rechterrijtje, faillisement,
Kortom 2015 Feyenoord behoort ondanks alle tegenslagen bij de top 3 in nederland
goed gezien en verwoord,kan mij hier helemaal in vinden
MMM
 MMM - maandag 22 december 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Meedoen om plaats 1?
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 22 december 2014 - 13:23   quote  deeplink  
ik ben vrij gefrustreerd en ben nooit bang dat als iets of wat dan ook.als feyenoord zijnde dien je altijd voor de titel te gaan ook al lukt het al 15 jaar niet.elk jaar weer excuses.kwa voetbal had feyenoord dik bovenaan moeten staan.kwa scheidsrechters is het echt bedroevend.nu zijn ze nog overduidelijker corrupt dan de vorige jaren.het heet niet voor niks knjb.mag leien dat ze in zeist allemaal een flink kut jaar tegemoet gaan eigenlijk een kut leven maar dat komt ooit nog wel stelletje zielige bastaards!

come on feyenoord!niks is sterker dan dat ene woord!
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 december 2014 - 13:24   quote  deeplink  
In deze competitie is alles mogelijk, vind jij PSV echt top dan, is het niet mogelijk dat zij nog een paar keer struikelen? Dan moeten we de competitie nu stoppen of toch vechten voor de winst? Hoe onrealistisch dan ook. En trouwensboven 020 eindigen vind ik ook top
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:
Even dit:
Ik heb verschrikkelijk genoten van dit Feyenoord qua inzet en strijd
Goed beleid geen overmatige uitgaven
Het geld stroomt binnen
Rutten is toch goed bezig
We kopen een keeper die de beste van NL is
Ronde verder in Europa
Toekomst ziet er goed uit met stadion en jeugdopleiding
En ik denk dat we nog steeds meedoen voor plaats 1
Kazim gaat scoren
Kortom feyenoord telt weer mee
En dat maakt mij blij hoevaak hebben we angst gehad voor meedoen in het rechterrijtje, faillisement,
Kortom 2015 Feyenoord behoort ondanks alle tegenslagen bij de top 3 in nederland
Geheel mee eens.
Daarbij mogen realistische, kritische kanttekeningen evenwel geplaatst worden:
- Rutten moet meer durf tonen
- van Geel heeft de spitspositie niet tijdig op de kaart gezet
- rechtsbuitenplaats weer bezetten, mits met goeie spits
- nog teveel (iets) zwakkere plekken in basisteam
- jeugd blijven doorselecteren (Woudenberg, Karsdorp)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 22 december 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 14:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geheel mee eens.
Daarbij mogen realistische, kritische kanttekeningen evenwel geplaatst worden:
- Rutten moet meer durf tonen
- van Geel heeft de spitspositie niet tijdig op de kaart gezet
- rechtsbuitenplaats weer bezetten, mits met goeie spits
- nog teveel (iets) zwakkere plekken in basisteam
- jeugd blijven doorselecteren (Woudenberg, Karsdorp)
Je slaat de spijker op de kop. Helemaal mee eens. Alleen Rutten heb ik niet veel vertrouwen in.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Meen je dat nou d:-))
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 januari 2015 - 09:57   quote  deeplink  
Forum leden,
Als ik al die topic lees over Feyenoord zijn er altijd 2 dingen die mij opvallen
Dat is de eeuwige hoop op beter ( we zijn nooit tevreden,terwijl we uit de schuld zijn behoren weer tot de top3 en er komt een ander verbouwd of nieuw stadion)
Kritiek op alles en iedereen als het even tegenzit,.
Maar je hoeft niet naar Feyenoord te gaan en als iedereen altijd alles fout doet je doet alles uit vrije wil, het is geen kwestie van leven en dood toch.
De wedstrijden die ik nu gezien heb , heb ik van genoten mijn Feyenoord die spannende wedstrijden speelt, en 020 alle hoeken van het veld laten zien en niet winnen tja dat hoort bij het spelletje dat voetbal heet ja toch? En al dat gespeculeer over die wil weg en die wil komen ik laat dit over aan v Geel. En Rutten.
Hup feyenoord
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 30 januari 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:57 schreef piet de paler het volgende:
Forum leden,
Als ik al die topic lees over Feyenoord zijn er altijd 2 dingen die mij opvallen
Dat is de eeuwige hoop op beter ( we zijn nooit tevreden,terwijl we uit de schuld zijn behoren weer tot de top3 en er komt een ander verbouwd of nieuw stadion)
Kritiek op alles en iedereen als het even tegenzit,.
Maar je hoeft niet naar Feyenoord te gaan en als iedereen altijd alles fout doet je doet alles uit vrije wil, het is geen kwestie van leven en dood toch.
De wedstrijden die ik nu gezien heb , heb ik van genoten mijn Feyenoord die spannende wedstrijden speelt, en 020 alle hoeken van het veld laten zien en niet winnen tja dat hoort bij het spelletje dat voetbal heet ja toch? En al dat gespeculeer over die wil weg en die wil komen ik laat dit over aan v Geel. En Rutten.
Hup feyenoord
Prima verwoord.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 30 januari 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 09:57 schreef piet de paler het volgende:
Forum leden,
Als ik al die topic lees over Feyenoord zijn er altijd 2 dingen die mij opvallen
Dat is de eeuwige hoop op beter ( we zijn nooit tevreden,terwijl we uit de schuld zijn behoren weer tot de top3 en er komt een ander verbouwd of nieuw stadion)
Kritiek op alles en iedereen als het even tegenzit,.
Maar je hoeft niet naar Feyenoord te gaan en als iedereen altijd alles fout doet je doet alles uit vrije wil, het is geen kwestie van leven en dood toch.
De wedstrijden die ik nu gezien heb , heb ik van genoten mijn Feyenoord die spannende wedstrijden speelt, en 020 alle hoeken van het veld laten zien en niet winnen tja dat hoort bij het spelletje dat voetbal heet ja toch? En al dat gespeculeer over die wil weg en die wil komen ik laat dit over aan v Geel. En Rutten.
Hup feyenoord
Top Piet helemaal mee eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Die in 020 zijn pas droeftoeters. Wederom half leeg stadion. Praten over crisis omdat ze geen 5de x kampioen achter mekaar worden. Schreeuwen om verandering omdat het zo niet langer kan. (4x kampioen achter mekaar?) Dat zijn pas een stelletje droevige zwartkijkers bij mekaar. Je schaamt je toch je ogen uit je kop als je daar supporter van bent. WIJ ZIJN ER TENMINSTE ALTIJD EN OVERAL! We zeiken wel maar steunen altijd!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 februari 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Ik heb er morgen weer zin in, lekker kijken nwwar volgens mij een Feyenoord wat er in gaat vliegen, nog 13 wedstrijden maar volgend de voetbal programma's is het allemaal al baslist. Laten we dan maar stoppen met de competitie dit jaar? Wat een onzin pisvee wordt moeilijk maar de strijd voor plaats 2 is nog open , er zijn nog 39 punten te verdienen en pisvee kan nog in een dip komen, PEC tja leuk Maarten blijvertje voor plaats 2 en 020 gaat een beker gal leeg drinken nog een paar verlies partijen en de pleuris breekt daar ui.

Wat is voetbal toch leuk ......hup Feyenoord
VVout
 VVout - zaterdag 07 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Mogûh Piet, ook zin an maar eerst ff een pannetje hachee maken voor vanavond, kan ie lekker een middagje pruttelen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 07 februari 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:
Even dit:
Ik heb verschrikkelijk genoten van dit Feyenoord qua inzet en strijd
Goed beleid geen overmatige uitgaven
Het geld stroomt binnen
Rutten is toch goed bezig
We kopen een keeper die de beste van NL is
Ronde verder in Europa
Toekomst ziet er goed uit met stadion en jeugdopleiding
En ik denk dat we nog steeds meedoen voor plaats 1
Kazim gaat scoren
Kortom feyenoord telt weer mee
En dat maakt mij blij hoevaak hebben we angst gehad voor meedoen in het rechterrijtje, faillisement,
Kortom 2015 Feyenoord behoort ondanks alle tegenslagen bij de top 3 in nederland
Deel jij die mening over Fred Rutten nog steeds??
Ik heb helemaal geen enkele vertrouwen in Fred Rutten meer ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 februari 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Ik heb bij Feyenoord looplijnen gezien en een opstelling die logisch is, en ach dat tegen. Heerenveen kan gebeuren. Als je zondag wint ende wedstrijd daarna ziet de wereld er weer anders uit
van geil
 van geil - zaterdag 07 februari 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb bij Feyenoord looplijnen gezien en een opstelling die logisch is, en ach dat tegen. Heerenveen kan gebeuren. Als je zondag wint ende wedstrijd daarna ziet de wereld er weer anders uit
oh, ben benieuwd.
Appie53
 Appie53 - zaterdag 07 februari 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 14:14 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op de kop. Helemaal mee eens. Alleen Rutten heb ik niet veel vertrouwen in.
Rutten moet meer durf tonen? Met wie of wat dan wel? Zit niets op de bank.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 februari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Ik ben hier goed ziek van, ik reis heel veel km voor mijn ploeg,ben altijd positief ingesteld. Maar potverdomme doe iets koop Kuijt en neem een nieuw stadion ,selecteer door, scout over de hele wereld maar niet zo verder meer, morgen AZ tegen de neuzen wie er ook wint is niet goed voor ons. Meneer v Geel ik heb vertrouwen in je maar steeds hoop ik op een goed seizoen en nu potverdomme weer tegen een nitwit club gaan we onderuit. Ik ga verlaat mijn dorpje en ga in Marseille zuipen en dan misschien vechten om de agressie er uit te krijgen na bah bah Piet gaat afkoelen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 februari 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Clasie: "Dit was gewoon niet goed".
Feyenoord supporters: "Dit was historisch kut".
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 februari 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Pfffffffffffffffffffffffffff dit komt niet meer goed
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Ik heb nog steeds een rot gevoel bah ga wel effe naar het inform cafe
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 februari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Man van 54 zoekt zonnestraal om in zijn Feyenoord leven weer plezier te krijgen.
Wie kan mij doen lachen, ook al heb ik in het Feyenoord leven veel gehoopt maar nooit gekregen.
Barabas
 Barabas - woensdag 18 februari 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Terminator zoekt nog een leuke vent... En hier is hij altijd het zonnetje in huis! Weet niet of je in het bijzonder van toguslikken houdt, maar als dat zo is dan voorzie ik een lange en gelukkige toekomst voor jullie beidjes.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 februari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Piet heeft veel rare dingen gedaan in zijn leven. Maar ik wil niet togus likken, pruimensap ja Toussaint nee
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 18 februari 2015 - 18:45   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHAHA
Terminator1908
 Terminator1908 - woensdag 18 februari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 februari 2015 - 18:29 schreef piet de paler het volgende:
Man van 54 zoekt zonnestraal om in zijn Feyenoord leven weer plezier te krijgen.
Wie kan mij doen lachen, ook al heb ik in het Feyenoord leven veel gehoopt maar nooit gekregen.
ik ben 37 schat.ik houd wel van oudere mannen hoor WHAHAHAAAAAAAAAAAAA
maar dan moet je wel mijn togus likken HAHAHAHAHA.ik heb nogal last van aambeien namelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 februari 2015 door Terminator1908 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 februari 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Nou kom maar naar Marseille stel ik je voor aan mijn vrindjes hahahah cafe la legion . Misschien wil je wel dansen voor ons met belletjes aan je been,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet de Paler meningtopic









0.0106811