BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet de Paler meningtopic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 07 april 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Ach ach de 020 mannetjes kunne niet wachten om hun sterretjes af te steken , en meneer v Praag die eigenlijk mister 020 is doet nu helpen de KNVB heeft nu bepaald dat we gelijke tijdstippen spelen...........nee hoor heli's geen KNJB................Ik zou het zo mooi vinden als feyenoord erin knalt en ADO wint laat ze maar zweten en wonderen zijn de wereld nog niet uit
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 07 april 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Gewoon winnen van pisvee is het motto.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 april 2014 - 18:26   quote  deeplink  
We worden kampioen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 april 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Allemaal voor niks.
Feyenoord wint gewoon, 020 laat punten liggen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 07 april 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:
Allemaal voor niks.
Feyenoord wint gewoon, 020 laat punten liggen.
Zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toooooooooooooooooooooooof zijn
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 08 april 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Ik zat net alle sites te lezen en man man, wat hebben die lampjes praatjes en laten we maar zwijgen over de neuzen dus ik zeg gewoon winnen en ADO lekker knokken kan de Boer nog effe huilen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 11 april 2014 - 17:32   quote  deeplink  
effe een vraagje hoe komt men erbij dat we hoe dan ook europees voetbal spelen volgens mijn berekening kunnen we nog 5e worden of zit ik fout?

oja nog even een naam Dirk Kuijt
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 april 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Koeman heeft ook behoorlijke babbels.....
van geil
 van geil - vrijdag 11 april 2014 - 19:36   quote  deeplink  
full30368854_b.jpg
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 april 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 19:36 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, je eerste leuke grap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door hotjumper --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 april 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Weer even het net afgeschuimd wat een praatjes heeft dat PSV ik denk afmaken die hap sportief dan wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2014 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 april 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2014 - 10:46 schreef piet de paler het volgende:
Weer even het net afgeschuimd wat een praatjes heeft dat PSV ik denk afmaken die hap sportief dan wel
Jaja, Kuyt zou daar goed passen, piet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 april 2014 - 14:12   quote  deeplink  
O je bedoelt Kuijt die hoort op zuid, die naam was mij even onschoten
piet de paler
 piet de paler - donderdag 17 april 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Wordt Willem niet een beetje een oude zeur, ik heb hem hoog zitten maar nu wil hij weer naar ADO, Willem je moetniet gaan dwingen en zeuren daar ben je een te groot voetballer voor geweest
van geil
 van geil - donderdag 17 april 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 20:22 schreef piet de paler het volgende:
Wordt Willem niet een beetje een oude zeur, ik heb hem hoog zitten maar nu wil hij weer naar ADO, Willem je moetniet gaan dwingen en zeuren daar ben je een te groot voetballer voor geweest
De muntjes zullen opraken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 april 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Willem naar Ado?
Waarom niet?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 18 april 2014 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 20:22 schreef piet de paler het volgende:
Wordt Willem niet een beetje een oude zeur, ik heb hem hoog zitten maar nu wil hij weer naar ADO, Willem je moetniet gaan dwingen en zeuren daar ben je een te groot voetballer voor geweest
Dat zegt hij toch niet? Hij staat open voor Feyenoord en ook Fräser uit respect. Dat riedeltje dat hij overal loopt aan te kloppen komt geloof ik uit de grote duim van VI.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 19 april 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Zit net de feyenoord pagina te lezen wat interesseert mij het verhaal van Toon Gerbrands en het verhaal van van Basten? Hoe komt dat op onze site?
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 april 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Allemaal vingerwijzingen naar 020 leedvermaak. Maar vergeten we niet 1 ding ! Hebben onze supporters ook niet heel,veel kapotgemaakt nationaal en internationaal? Dus ik denk verbeter de wereld en begin bij onszelf.Maar het was wel leuk
sportverteller
 sportverteller - maandag 21 april 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal vingerwijzingen naar 020 leedvermaak. Maar vergeten we niet 1 ding ! Hebben onze supporters ook niet heel,veel kapotgemaakt nationaal en internationaal? Dus ik denk verbeter de wereld en begin bij onszelf.Maar het was wel leuk
Eens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 april 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal vingerwijzingen naar 020 leedvermaak. Maar vergeten we niet 1 ding ! Hebben onze supporters ook niet heel,veel kapotgemaakt nationaal en internationaal? Dus ik denk verbeter de wereld en begin bij onszelf.Maar het was wel leuk
Ga jij ff de moraalridder uithangen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 21 april 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Ga jij even de ontkenner spelen. En als je mijn verleden bedoelt heb je recht van spreken, maar ik heb nooit iets gedaan om mijn ploeg te beschadigen. Wel diverse anderen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 10:34 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal vingerwijzingen naar 020 leedvermaak. Maar vergeten we niet 1 ding ! Hebben onze supporters ook niet heel,veel kapotgemaakt nationaal en internationaal? Dus ik denk verbeter de wereld en begin bij onszelf.Maar het was wel leuk
Daar heb ik het ook al eens eerder over gehad ... Geen ouwe koeien uit de sloot halen!
Net zoals die zogenaamde Feyenoorders moeten ook die 020ers zwaar gestraft worden.
Wat mij betreft de cel in voor een x aantal jaren en een levenslange stadionverbod met een meldplicht
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 april 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 11:35 schreef piet de paler het volgende:
Ga jij even de ontkenner spelen. En als je mijn verleden bedoelt heb je recht van spreken, maar ik heb nooit iets gedaan om mijn ploeg te beschadigen. Wel diverse anderen.
Nee, waarom ons aanhalen.
T gaat nu om dat moerasvolk.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, waarom ons aanhalen.
T gaat nu om dat moerasvolk.
Omdat het kolderiek is om dit te veroordelen terwijl er bij Feyenoord ook van die 'hufters' rond lopen die van alles uithalen ...
sportverteller
 sportverteller - maandag 21 april 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Elke club kent helaas genoeg idioten die zich supporters noemen. We moeten ze allemaal bestrijden en uitbannen, niet alleen die van andere clubs.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 april 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat het kolderiek is om dit te veroordelen terwijl er bij Feyenoord ook van die 'hufters' rond lopen die van alles uithalen ...
Das niet kolderiek. Daar hebben we t over als t terzake doet.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 april 2014 - 04:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat het kolderiek is om dit te veroordelen terwijl er bij Feyenoord ook van die 'hufters' rond lopen die van alles uithalen ...
Je vind het dus van beide clubs wel goed?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 april 2014 - 20:13   quote  deeplink  
Nieuw stadion , nieuwe trainer, nieuwe spelers, stil maar wacht maar alles wordt nieuw de hemel en de aarde. Waar dat laatste op slaat weet ik eigenlijk niet. Komt door mijn christelijke opvoeding maar ook daar heb ik niets mee gedaan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 april 2014 - 00:22   quote  deeplink  
Christelijke meningen snijden net zo veel hout als een wolk.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 mei 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Zijn jullie ook nu àl benieuwd naar de ontwikkelingen volgend seizoen, en de transfer periode, iets in mij zicht dat het goed gaat komen, en jullie ?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 03 mei 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Probeer alvast wat variaties:

Konijn met pruimen in donkerbier
Konijn met rozijnen in donkerbier
Konijn met pruimen en abrikozen in donkerbier
Konijn met pruimen en abrikozen en rozijnen in donkerbier
Konijn op zijn Vlaams
Konijn op zijn Grieks
Konijn op zijn Frans
Konijn met pruimen uit Brabant
Konijn met pruimen uit Limburg
Konijn met pruimen uit Zeeland
Konijn met pruimen uit Friesland
Konijn uit Meetjesland
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 mei 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Konijn op zijn grieks..(?)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 mei 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Ha ha ik probeer er een paar maar in konijn zit weinig voedingsstoffen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 mei 2014 - 18:03   quote  deeplink  
Daar istie weer, ik hield mijzelf in maar vandaag zag ik dat de jeugd van Feyenoord ook kampioen is geworden, veel geruchten over verkoop van spelers met de bij behorende miljoenen, het verbouwde stadion gaat er komen, met de verkoop eindelijk van die schuld af. Dus het ziet er goed uit, hopelijk wat gerichte aankopen ( toppers of sub toppers) en we gaan ervoor.
Maar waarom dit bericht? Ik lees heel veel azijn verhalen, maar ik denk dat we positief en met een goed gevoel naar de toekomst kunnen kijken of ben ik de enige die hier zo over denkt?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 19:07   quote  deeplink  
Nee hoor Piet, alleen ben ik zeer benieuwd met wat voor selectie we volgend seizoen starten..
sportverteller
 sportverteller - woensdag 28 mei 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:03 schreef piet de paler het volgende:
Daar istie weer, ik hield mijzelf in maar vandaag zag ik dat de jeugd van Feyenoord ook kampioen is geworden, veel geruchten over verkoop van spelers met de bij behorende miljoenen, het verbouwde stadion gaat er komen, met de verkoop eindelijk van die schuld af. Dus het ziet er goed uit, hopelijk wat gerichte aankopen ( toppers of sub toppers) en we gaan ervoor.
Maar waarom dit bericht? Ik lees heel veel azijn verhalen, maar ik denk dat we positief en met een goed gevoel naar de toekomst kunnen kijken of ben ik de enige die hier zo over denkt?
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 mei 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Wat is het verschil tussen azijn en realisme?

Onder de goede inzendingen wordt een foto van Patricia Paay-op-fiets-zonder-zadel verloot.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 mei 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 13:15 schreef FR-Henk het volgende:
Wat is het verschil tussen azijn en realisme?

Onder de goede inzendingen wordt een foto van Patricia Paay-op-fiets-zonder-zadel verloot.
Azijn is een zure gelijk een goedkope wijn gelijke smaakmaker, realisme ben ik al jaren kwijt , leef er goed bij. Maar realisme in het forum is een eigen gevoel niet gestaafd op enig feit, we kunnen geen van allen in de toekomst kijken. Echter als je negatief iets benaderd wordt het ook negatief en een mens wordt niet negatief geboren. Tot zover de overdenking van G B J piet den palert rentenier en veteraan in ruste, en niet te vergeten met normen en waarden en vooral trouw aan feyenoord en meedere zaken ha ha lekker een eigen mening topic
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 mei 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Dit topic hebben we je ook alleen maar opgelegd omdat je zoveel bullshit opende :') Nu de bluffer nog!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 mei 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 20:05 schreef Bosifyable het volgende:
Dit topic hebben we je ook alleen maar opgelegd omdat je zoveel bullshit opende :') Nu de bluffer nog!
Goedenavond zo jij hebt je stoere bui weer gehad, ik ben en blijf positief
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 29 mei 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Goed bezig Piet!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 29 mei 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Realisme is geloven in het nu en dat inzetten op anders, beter of consolideren.

Azijn is geloven in het toen en verwachten dat het beter moet worden, teleurgesteld worden en geloven in het toen, en verwachten dat het beter moet worden, teleurgesteld worden, etc etc.
JanM
 JanM - vrijdag 30 mei 2014 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:
Azijn is geloven in het toen en verwachten dat het beter moet worden, teleurgesteld worden en geloven in het toen, en verwachten dat het beter moet worden, teleurgesteld worden, etc etc.
Typisch(e) lijdensweg!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 mei 2014 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2014 - 07:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Typisch(e) lijdensweg!
Ha ha wanneer komt je eerste bundel uit, goed man
piet de paler
 piet de paler - maandag 11 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Daar komt toe dan, al die namen en zgn mensen die echt voor Feyenoord willen spelen, jullie zaakwaarnemers bepalen waar julli spelen, dus John, Dirk, en nog meer van dit soort ex Feyenoorders laat je eens horen en zeg tegen je zaakwaarnemers ik wil een goed salaris en spelen voor een ploeg waar ik mijzelf goed voel, en de held kan zijn. En ga niet roepen feyenoord is in mijn hart of ooit keer ik terug geen woorden maar daden. Zo dit wil ik effe kwijt op mijn eigenste mening toopic
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 11 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Het kussen van het logo op 2 nr1 het schimmenspel nl het vormen met je handen . Dat was origineel een haas of .....
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Duurt niet lang meer Broer van, dan maken ze na elk doelpunt een selfie incl. duckface
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Weinig reacties op mijn mening, of toch ? Maar durft men niet?
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Niks nieuws onder de zon paalert

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Piet de Paler meningtopic









0.0093400