BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 juli 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee man, alles wat gevangen wordt gaat weer terug..
Okay..

Ik zou het toch grillen en opeten denk ik..
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 juli 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 19:05 schreef Pieter08 het volgende:
Je snapt er echt niks van! Jammer. 020 roept alweer, ja ze hebben weer praatjes na drie schalen. PSV heeft juist haar beleid gewijzigd. Dit gaat dus tijd kosten om weer een kampioensteam te formeren.
De enige die zich in loopt te dekken ben je zelf.
Oeh PSV heeft ineens het beleid gewijzigd. Nou zoveel is daar niet van te merken.
Ok ze willen richten de zelfde normen als Ajax, alleen zal ze dit woorlopig nooit lukken en al helemaal niet met hun inkoop beleid.
Maar goed. Jij verwijt mensen hier over indekken of ze weer kampioen moeten worden of niet terwijl daar een veel grotere reorganisatie plaatsvind. Kampioen worden was lange termijn plan. Dat ze dit meteen 3x op rij worden heeft hier verder niets mee te maken.
Oftewel je geeft gewoon je bek een duw, zonder te weten waar je over praat, maar dit was iedereen al even duidelijk op de topics die je opent en de domme reacties die je plaatst en de antwoorden op vragen die je nooit geeft.
Hopelijk begint school snel weer, want dan heb je geen tijd meer om dit forum te vervuilen met jou crapreacties.
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 12:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

De enige die zich in loopt te dekken ben je zelf.
Oeh PSV heeft ineens het beleid gewijzigd. Nou zoveel is daar niet van te merken.
Ok ze willen richten de zelfde normen als Ajax, alleen zal ze dit woorlopig nooit lukken en al helemaal niet met hun inkoop beleid.
Maar goed. Jij verwijt mensen hier over indekken of ze weer kampioen moeten worden of niet terwijl daar een veel grotere reorganisatie plaatsvind. Kampioen worden was lange termijn plan. Dat ze dit meteen 3x op rij worden heeft hier verder niets mee te maken.
Oftewel je geeft gewoon je bek een duw, zonder te weten waar je over praat, maar dit was iedereen al even duidelijk op de topics die je opent en de domme reacties die je plaatst en de antwoorden op vragen die je nooit geeft.
Hopelijk begint school snel weer, want dan heb je geen tijd meer om dit forum te vervuilen met jou crapreacties.
Jij bent nog maf dat je erop ingaat
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 juli 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 13:07 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij bent nog maf dat je erop ingaat
Ja ook waar, maar tegen beter weten in denk ik.
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 13:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja ook waar, maar tegen beter weten in denk ik.
Doen we allemaal wel eens.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Petertjehs, als jij nu eens werk zoekt en niet ligt te teren met je uitkering op de maatschappij dan kun je je nuttiger inzetten dan op ons mooie forum met onzin te komen. Ouwe Steuntrekker!
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:56 schreef Pieter08 het volgende:
Petertjehs, als jij nu eens werk zoekt en niet ligt te teren met je uitkering op de maatschappij dan kun je je nuttiger inzetten dan op ons mooie forum met onzin te komen. Ouwe Steuntrekker!
Hoe weet jij dat nou?? Je bent een vervelende kerel met alleen maar vooroordelen zonder al te veel inhoud..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Moet je eerst eens kijken wie er begon, en dan pas schreeuwen Remcotje.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 22:23 schreef Pieter08 het volgende:
Moet je eerst eens kijken wie er begon, en dan pas schreeuwen Remcotje.
Neemt niet weg dat jij nu het hoge woord wil voeren.. En als hij dan vervelend is wees dan een volwassen vent en negeer het gewoon..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 28 juli 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Ik begin niet, maar reageer wel terug. En als het moet feller dan de aantijging. Mag jij mij vertellen wie het probleem is.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 22:34 schreef Pieter08 het volgende:
Ik begin niet, maar reageer wel terug. En als het moet feller dan de aantijging. Mag jij mij vertellen wie het probleem is.
Kwaad met kwaad vergelden..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juli 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Dat zijn jouw woorden, maar verwijt dan wie het toekomt!
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Ajax of Feyenoord, Zekeerr niet Psv,Twente of Vitesse
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 14:01 schreef iAmsterdam het volgende:
Ajax of Feyenoord, Zekeerr niet Psv,Twente of Vitesse
Feyenoord ook ...
Ajax maakt de grootste kans en de rest zal erom hangen..
Geef AZ na wat ik van weekend heb gezien ook n grote kans om hoog bovenin te eindigen..
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 12:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

De enige die zich in loopt te dekken ben je zelf.
Oeh PSV heeft ineens het beleid gewijzigd. Nou zoveel is daar niet van te merken.
Ok ze willen richten de zelfde normen als Ajax, alleen zal ze dit woorlopig nooit lukken en al helemaal niet met hun inkoop beleid.
Maar goed. Jij verwijt mensen hier over indekken of ze weer kampioen moeten worden of niet terwijl daar een veel grotere reorganisatie plaatsvind. Kampioen worden was lange termijn plan. Dat ze dit meteen 3x op rij worden heeft hier verder niets mee te maken.
Oftewel je geeft gewoon je bek een duw, zonder te weten waar je over praat, maar dit was iedereen al even duidelijk op de topics die je opent en de domme reacties die je plaatst en de antwoorden op vragen die je nooit geeft.
Hopelijk begint school snel weer, want dan heb je geen tijd meer om dit forum te vervuilen met jou crapreacties.
Jij maakt ook overal mot he

En met de inkoopbeleid is nu niks mis mee, goede spelers gehaald,
Mensen zeggen nu koopclub enz maar
Waterman,Derijck,Strootman,Mertens,Lens,V Bommel,Bouma,Hutchi weg of gestopt miss ben ik er nog 1 vergeten
Manolev was eigelijk al weg, Toivonen en Marcelo gaan waarschijnlijk ook weg.. dus ja natuurlijk moeten ze nu kopen
Maar er gaan er nu meer weg dan er komen.. en Depay,Locadio,Bakalli en nog een paar jeugdspelers die eraan komen
Dus langzaam aan gaat het de goede kant op met Psv
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juli 2013 - 17:13   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens iAmsterdam. Bij een normale reactie reageer ik ook gewoon.
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:13 schreef Pieter08 het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens iAmsterdam. Bij een normale reactie reageer ik ook gewoon.
En zo hoort het ook, Als mensen gewoon respectvol reageren of mensen in hun waarden laat dan krijgen ze dat ook van mij terug
Maar het kan ook andersom...

Maargoed...
Wat denk jij over het nieuwe Seizoen?
Morgen iig spannend tegen Zulte een goed ploegje is het
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 17:31   quote  deeplink  
............Zoet..........
....Rekik...Bruma..
..Arias...........Willems
.........Schaars.........
...Park.........Maher..
..Wijnaldum....Depay.
...........Locadia..........

Lijkt me een prima opstelling. Alleem ervaring achterin was wel gewenst geweest
Rekik en Bruma worden juist beter met een ervaren verdediger naast zich.. allebij nog jong
En onervaren.kan vaak goed gaan door hun talent maar voor eem titel te vaak verkeerd gaan
Door onervarenheid, Wie corrigeert wie? Voor een kampioensploeg vind ik hun 2 niet voldoende
Voor een constant seizoen... Boularhouz naast Bruma was beter geweest, of miss proberen V Buyten
Te halen ik heb geruchten gehoort dat hij weg mag... maar iig ervaring is belangrijk in de verdediging
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juli 2013 - 17:39   quote  deeplink  
We begrijpen elkaar en denken mi hetzelfde over hoe je een ander behandeld. Niks mis mee denk ik zo.
Ik vind het op dit moment erg lastig om een uitspraak te doen over het nieuwe seizoen. Tot 2 september kan er nog zoveel veranderen ivm transfers. PSV heeft het geluk dat de meeste en grootste veranderingen gelukkig achter de rug zijn en is begonnen met de opbouw van het nieuwe team. Ik word wel erg vrolijk van de nieuwe groep die erg ambitieus en getalenteerd is. Dat de groep ook erg jong is lijkt mij geen probleem, kijk maar naar jullie in 1995 en 1996. Maar heel eerlijk hebben jullie, zoals de vlag er nu voorstaat, de beste papieren. Zulte morgen wordt lastig, maar de jonge PSV ploeg kan nog wel eens verrassend uit de hoek komen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:39 schreef Pieter08 het volgende:
We begrijpen elkaar en denken mi hetzelfde over hoe je een ander behandeld. Niks mis mee denk ik zo.
Ik vind het op dit moment erg lastig om een uitspraak te doen over het nieuwe seizoen. Tot 2 september kan er nog zoveel veranderen ivm transfers. PSV heeft het geluk dat de meeste en grootste veranderingen gelukkig achter de rug zijn en is begonnen met de opbouw van het nieuwe team. Ik word wel erg vrolijk van de nieuwe groep die erg ambitieus en getalenteerd is. Dat de groep ook erg jong is lijkt mij geen probleem, kijk maar naar jullie in 1995 en 1996. Maar heel eerlijk hebben jullie, zoals de vlag er nu voorstaat, de beste papieren. Zulte morgen wordt lastig, maar de jonge PSV ploeg kan nog wel eens verrassend uit de hoek komen.
Maar in '95 waren het gasten die al lang met elkaar samen speelde en dan laat ik de kwaliteit even buiten beschouwing;-)
Het duurt nog wel even voor alle automatisme in dit team soepel gaat lopen ze moeten helemaal opnieuw beginnen dat kost tijd.
De nieuwe gezichten en het mooie nieuwe oude thuis shirt geeft een frisse aanblik en kan wel begrijpen dat je daar blij van word
Word een interresant jaar dat zeker. Alleen de verdedigings duo vind ik bij elkaar te onervaren en maakt Psv weer in de verdediging
Niet de ideale keus voor een constante verdediging. Een ervaren man naast Bruma of Rekik was toch wel beter geweest
remco k
 remco k - maandag 29 juli 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 13:16 schreef Pieter08 het volgende:
Dat zijn jouw woorden, maar verwijt dan wie het toekomt!
Volgens mij zeg je dat juist zelf man.
remco k
 remco k - maandag 29 juli 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:31 schreef iAmsterdam het volgende:
............Zoet..........
....Rekik...Bruma..
..Arias...........Willems
.........Schaars.........
...Park.........Maher..
..Wijnaldum....Depay.
...........Locadia..........

Lijkt me een prima opstelling. Alleem ervaring achterin was wel gewenst geweest
Rekik en Bruma worden juist beter met een ervaren verdediger naast zich.. allebij nog jong
En onervaren.kan vaak goed gaan door hun talent maar voor eem titel te vaak verkeerd gaan
Door onervarenheid, Wie corrigeert wie? Voor een kampioensploeg vind ik hun 2 niet voldoende
Voor een constant seizoen... Boularhouz naast Bruma was beter geweest, of miss proberen V Buyten
Te halen ik heb geruchten gehoort dat hij weg mag... maar iig ervaring is belangrijk in de verdediging
Park is heel nog niet van PSV
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Park is heel nog niet van PSV
Bijna zeker van wel, ik zet hem al in de opstelling lekker puh;-)
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juli 2013 - 18:16   quote  deeplink  
IAmsterdam, maar eens kijken hoe jullie en Feyenoord de transferperiode doorkomen. Voor hetzelfde geld vertrekken 5 voor 12 de nodige steunpilaren en je kunt weer opnieuw beginnen met als nadeel dat de eventuele vervanger niet meer haalbaar is. PSV is dan alweer een tijdje onderweg met de nieuwe ploeg.
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 29 juli 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 18:16 schreef Pieter08 het volgende:
IAmsterdam, maar eens kijken hoe jullie en Feyenoord de transferperiode doorkomen. Voor hetzelfde geld vertrekken 5 voor 12 de nodige steunpilaren en je kunt weer opnieuw beginnen met als nadeel dat de eventuele vervanger niet meer haalbaar is. PSV is dan alweer een tijdje onderweg met de nieuwe ploeg.
Ajax heeft de vervangers al in huis en hoeft niet een heel team opnieuw op te bouwen; Dus al gaat Aldeweireld en Eriksen weg
Het team blijft intact met Vd Hoorn,Bojan en de opkomende jeugd.. dat is toch anders dan 8 a 9 spelers opnieuw inpassen
Ajax moest dat voorgaande jaren doen met rond de 4 nieuwe spelers en hadden steeds een half jaar nodig om ingespeeld te raken
Psv kan naar mijn mening pas volgend jaar voor de titel mee strijden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2013 door iAmsterdam --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juli 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Ik hoop dat je geen gelijk hebt. Wellicht door het talent sneller.
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Park is heel nog niet van PSV
Zeker niet en zal me niet eens verbazen als het afketst..
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
@iAmsterdam
Als je zo graag wilt dat ik normaal tegen je doe moet je geen opmerkingen gaan maken die niet ter zake doen. Mee praten en afzeiken van 1 persoon met anderen is makkelijk hé. Je komt net kijken pikkie, wat weet je nou over mij. Dwaas.
Ga geen zielige pm's meer naar mij sturen als je zelf met kut opmerkingen gaat strooien overal daarna. Beetje achterbaks hé.

@Pieter08
Je weet niks van mij, dus verkondig geen onzin. Ik denk dat ik meer werk als jou al doet dat er helemaal niet oe.
Je kan stoer gaan lopen reageren, maar ik reageerde gewoon volledig inhoudelijk op jou reactie over het zogeheten 'nieuwe beleid' bij psv.
Dat je het er misschien niet mee eens bent moet jij weten, maar ga in het vervolg niet meer tegen mij tekeer als ik een keer mij te ver laat gaan, want je bent zelf geen haar beter.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 23:41 schreef Peterhs het volgende:
@iAmsterdam
Als je zo graag wilt dat ik normaal tegen je doe moet je geen opmerkingen gaan maken die niet ter zake doen. Mee praten en afzeiken van 1 persoon met anderen is makkelijk hé. Je komt net kijken pikkie, wat weet je nou over mij. Dwaas.
Ga geen zielige pm's meer naar mij sturen als je zelf met kut opmerkingen gaat strooien overal daarna. Beetje achterbaks hé.

@Pieter08
Je weet niks van mij, dus verkondig geen onzin. Ik denk dat ik meer werk als jou al doet dat er helemaal niet oe.
Je kan stoer gaan lopen reageren, maar ik reageerde gewoon volledig inhoudelijk op jou reactie over het zogeheten 'nieuwe beleid' bij psv.
Dat je het er misschien niet mee eens bent moet jij weten, maar ga in het vervolg niet meer tegen mij tekeer als ik een keer mij te ver laat gaan, want je bent zelf geen haar beter.
Hoe jij tegen mij doet laat me koud, hoe jij reageert nu alweer zo aangebrand op een bericht die niet beledigent is
In dit leven kom ik niet pas kijken pik dus ga maar lekker ergens anders huilen ik neem jou niet meer serieus. Ik zit echt niet
Te wachten op aardige berichten van jou haha vanaf jou eerste bericht nam ik je al niet serieus..
Als je denkt dat je heel wat bent een status in het leven heb doordat jij hier al lang een account heb en dat ik koest moet zijn en blij
Moet zijn als jou aardig tegen me zou doen omdat ik nieuw ben.. dan lach ik bijdeze jou keihard in je gezicht hahahaha

@Pieter08
Hem gewoon negeren je kan aan zijn teksten lezen dat hij een beetje erg veel met zichzelf in de knoop zit,
Beetje erg sneu types als hem, Forums op internet zit er vol mee met types als hem alsof ze allemaal bij elkaar
Komen op internet omdat ze denken dat dat de enige plek in de wereld is waar zei een stem hebben en gehoort worden.
Erg triest en lachwekkend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door iAmsterdam --
Onbekend psv
 Onbekend psv - dinsdag 30 juli 2013 - 08:40   quote  deeplink  
Ik zie PSV wel kampioen worden ,zeker nu ze jozefzoon hebben . Hoor dat ie het goed doet op de training. Slimme zet weer van Brands'.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 08:40 schreef Onbekend psv het volgende:
Ik zie PSV wel kampioen worden ,zeker nu ze jozefzoon hebben . Hoor dat ie het goed doet op de training. Slimme zet weer van Brands'.
Ja Nederland word ook wereldkampioen zeker nu we Jozefsoon hebben haha
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 30 juli 2013 - 13:29   quote  deeplink  
Hè iAmsterdam, wat loop je nou weer te zeiken. Gisteren was je reëel en dacht ik zelf dat er ook goede mensen uit 020 komen en nu lees ik bovenstaande. Je bent gewoon een eersteklas oetlul.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 30 juli 2013 - 13:49   quote  deeplink  
Overigens iAmsterdam, aan je zinsopbouw, je taalfouten en je spelling kan ik je intelligentieniveau aflezen. En geloof me, dat is niet best!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 30 juli 2013 - 14:16   quote  deeplink  
Wauw.. Ik vind dit echt te mooi om te lezen.
Pieter, blijf alsjeblieft niet stoppen met posten. You make me laugh :)
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 13:29 schreef Pieter08 het volgende:
Hè iAmsterdam, wat loop je nou weer te zeiken. Gisteren was je reëel en dacht ik zelf dat er ook goede mensen uit 020 komen en nu lees ik bovenstaande. Je bent gewoon een eersteklas oetlul.
Als Psv Kampioen word dan door Maher en niet door Josefzoon
Doe niet meteen zo aangebrand door een weder grapje.. tegen iemand die Psv
Op een andere topic afzeikt en ik me ongenoegen daarover heb geuit..

Ongelofelijk wat een stel opgebrande scheldkanonnen hier ik dacht maar een paar personen
Maar echt iedereen heeft hier geen kort lontje maar geen lontje
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 13:49 schreef Pieter08 het volgende:
Overigens iAmsterdam, aan je zinsopbouw, je taalfouten en je spelling kan ik je intelligentieniveau aflezen. En geloof me, dat is niet best!
Over inteliligentie gesproken, jij scheld me nu voor van alles uit omdat jij niet ziet dat me weder grap helemaal niets
Te maken heeft om ruzie te zoeken als je dat nog geen eens ziet, wat heel makkelijk af te lezen viel en als dat jou aanzet
Om mij voor van alles uit te schelden terwijl ik je gister nog verdedigde dat iemand het zelfde deed tegen jou, dan zit het
Tussen jou koppie niet helemaal lekker, opgewonde standje doe gewoon normaal man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door iAmsterdam --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 juli 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 03:02 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]
Beetje erg sneu types als hem, Forums op internet zit er vol mee met types als hem alsof ze allemaal bij elkaar
Komen op internet omdat ze denken dat dat de enige plek in de wereld is waar zei een stem hebben en gehoort worden.
Erg triest en lachwekkend
Vandaar dat je dus hier sinds kort op het forum komt. Je beschrijft dus jezelf.
Goede binnenkomst heb je gemaakt. Meteen een forum vijand for life en daar is best iets voor nodig.
Word tijd dat school weer begint dan ben ik van je af.
Best dom trouwens om iemand anders die ook tegen mij tekeer ging af te vallen en nu ook over je heen te krijgen.
Je kan het nooit allemaal met elkaar eens zijn, dus dan komen er wel eens dingen heen en weer, maar ga aub niet doen alsof jij het heilige boontje bent hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door Peterhs --
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 15:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Vandaar dat je dus hier sinds kort op het forum komt. Je beschrijft dus jezelf.
Goede binnenkomst heb je gemaakt. Meteen een forum vijand for life en daar is best iets voor nodig.
Word tijd dat school weer begint dan ben ik van je af.
Best dom trouwens om iemand anders die ook tegen mij tekeer ging af te vallen en nu ook over je heen te krijgen.
Je kan het nooit allemaal met elkaar eens zijn, dus dan komen er wel eens dingen heen en weer, maar ga aub niet doen alsof jij het heilige boontje bent hier.
Ben hier niet om vriendjes te maken en ik ben hier niet om te schelden en om niks mensen te beledigen
Dat is jullie wereldje hier, er is hier niets nodig voor iemand begint te schelden maar miss ligt dat aan de leeftijd
Nu je over school begint, waarschijnlijk lagere school. En de verwelkoming hier van nieuwe is idd heel raar
Ik hoor alleen maar opgewonde standjes zeggen hoe lang ze al een account hebben en daarom je zomaar kan
Uitschelden en nieuwe members zien als net geboren babys die net komen kijken in de wereld, en de opgewonde
Standjes hebben de behoefte om nieuwe members de les te lezen over zelf bedachte fatsoens normen
Engere mensen zijn er niet haha denk je dat ik jullie ook maar 1 seconde serieus neem haha ik ben hier om over voetbal
Te lullen niets meer. Maar wil niet bij jullie enge clubje horen. Rare gasten zijn jullie niets meer niets minder
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 juli 2013 - 15:59   quote  deeplink  
Deels heb je absoluut een punt, alleen zit er aan 1 verhaal meerdere kanten.
Er zijn wel meer 'nieuwelingen' gekomen hier waar niets bij gebeurd.
Waarschijnlijk is het toch deels hoe jij voor de dag kwam meteen dat er zo ook door mij werd gereageerd.
Ik kom net als jou en vele anderen om het over voetbal te hebben. Als ik wil vechten of wat dan ook ga ik wel op een vechtsport.
Vergeet alleen niet dat het nog altijd een forum is en daar kan iets heel makkelijk overkomen zoals je het niet bedoelde en dan is het al geschied.
Ik heb geen gevoel dat er een clubje is, enkel dat er een aantal zijn die elkaar al jaren kennen, maar ook tussen hun is vaak gebekvecht, dus soms kan je het beter voor lief nemen dan erop reageren.
Ik zeg ook bijna altijd wat ik denk al is het soms niet altijd even tactvol.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 16:24   quote  deeplink  
En ik reageer tegen onzin en ook dat kan niet altijd tactvol zijn maar ik hoef niet te schelden om me punt duidelijk te maken
Ik heb nooit problemen gehad op forums zit op enkele sport forums, waar ik bij moet zeggen dat vele van hier op die forums allang een
Permanente ban hadden gehad... maargoed lkker belangrijk allemaal ik zie het hier nog ff aan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door iAmsterdam --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 30 juli 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Iemand n koppie thee!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door infamous psv --
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 17:22   quote  deeplink  
weed-sign.gif een bakkie gewone thee gaat hier niet werken ben ik bang voor.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:22 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ] een bakkie gewone thee gaat hier niet werken ben ik bang voor.
Haha doe maar idd een lekkere groene thee
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 juli 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Niks op zak vandaag sorry :-)
tomson
 tomson - dinsdag 30 juli 2013 - 20:31   quote  deeplink  
popcorn.gif
Onbekend psv
 Onbekend psv - dinsdag 30 juli 2013 - 23:44   quote  deeplink  
Jozefzoon maakt psv kampioen . hoor goede dingen over hem
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:50   quote  deeplink  
Ik heb alle selecties in de eredivisie bekeken, op grond van de kwaliteit, breedte van de selectie en de huidige vorm gaat PSV onbetwist kampioen worden.
PSV heeft de verdediging nagenoeg op orde, al moet gezegd worden dat ik de linksback met Willems nogal zwak vind, als ik Cocu was ging ik op zoek naar een ervaren linksback i.p.v. een spits om de verdediging sluitend te krijgen.
remco k
 remco k - vrijdag 02 augustus 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Die breedte van de selectie bij PSV ben ik wel heel benieuwd naar..
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 02 augustus 2013 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 12:50 schreef F.J.C.Vermeer het volgende:
Ik heb alle selecties in de eredivisie bekeken, op grond van de kwaliteit, breedte van de selectie en de huidige vorm gaat PSV onbetwist kampioen worden.
PSV heeft de verdediging nagenoeg op orde, al moet gezegd worden dat ik de linksback met Willems nogal zwak vind, als ik Cocu was ging ik op zoek naar een ervaren linksback i.p.v. een spits om de verdediging sluitend te krijgen.
Je laat je supportershart spreken en dat mag dat begrijp ik..
Maar in de breette is de spoeling dun bij Psv, Rekik en Bruma geweldig hoe ze het nu doen
Maar niet veel ervaring voor een constant kampioens seizoen als als 1 van die 2 wegvalt dan
Hebben ze al een probleem.. veel jeugdig talent een leuke selectie en ik hoop dat de Psv supporters
10000% achter hun team blijven staan als het wat minder gaat, want veel Psvers verwachten weer de titel
Maar ze zijn in opbouw dat word afgewisseld met mindere periodes dat hoort bij het proces..

Succes voor het nieuwe seizoen!
Word iig weer een leuk en interresant seizoen
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 augustus 2013 - 15:19   quote  deeplink  
En je spreekt over Willems zwak. Vorig jaar werd uit alle hoeken nog verkondigt dat dit de speler is voor het Nederlands elftal vanaf nu.
Nou die viel dus keihard door de mand!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?









0.0106599