BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
sim
 sim - zondag 04 augustus 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Wie er kampioen wordt??

Denk geen feyenoord.

Iedere club moet dit seizoen toch weten hoe ze Pelle in bedwang kunnen houden.

Yes verdiende overwinning voor PEC Zwolle. Heel terecht!

Dat uitgerekend Fernandez hem maakt in de laatste minuut. Beter kan gewoon niet

En PEC heeft het ook gewoon verdiend. Die hebben een hele leuke ploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door sim --
sim
 sim - zondag 04 augustus 2013 - 18:33   quote  deeplink  
En hun komende programma

Zo 11/08/2013 12:30 competitie: Feyenoord - FC Twente
Zo 18/08/2013 12:30 competitie: Ajax - Feyenoord
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Psv moet na 5 wedstrijden op 15 punten staan
Nec,Go Ahead,Heracles,Cambuur hoe makkelijk wil je het hebben!

Toch denk ik dat ze wel periodes gaan krijgen met hun nieuwe en jonge team dat het wat minder gaat,
En dat is ook logisch. Een ervaren verdediger erbij zou wel handig zijn achter Rekik en Bruma word de spoeling dun.

Maar tot nu toe de complinenten aan Psv
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 18:31 schreef sim het volgende:
Wie er kampioen wordt??

Denk geen feyenoord.

Iedere club moet dit seizoen toch weten hoe ze Pelle in bedwang kunnen houden.

Yes verdiende overwinning voor PEC Zwolle. Heel terecht!

Dat uitgerekend Fernandez hem maakt in de laatste minuut. Beter kan gewoon niet

En PEC heeft het ook gewoon verdiend. Die hebben een hele leuke ploeg.
Sim sala bim...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 11 augustus 2013 - 12:28   quote  deeplink  
4 wedstrijden, 4 overwinningen in het nog nieuwe prille seizoen. PSV kan met deze zeer jonge getalenteerde selectie alleen nog maar groeien. Waar gaat dit eindigen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 augustus 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 12:28 schreef Pieter08 het volgende:
4 wedstrijden, 4 overwinningen in het nog nieuwe prille seizoen. PSV kan met deze zeer jonge getalenteerde selectie alleen nog maar groeien. Waar gaat dit eindigen?
Vier overwinningen tegen vier clubs waar je in principe altijd van moet winnen. Ik zou eerst even wachten tot de de rest van de top van Nederland tegen PSV heeft gespeeld.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 17 augustus 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 23:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vier overwinningen tegen vier clubs waar je in principe altijd van moet winnen. Ik zou eerst even wachten tot de de rest van de top van Nederland tegen PSV heeft gespeeld.
Die jongen is gelukkig joh...

ik ook trouwens mr begrijp je woorden helemaal..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 augustus 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 23:45 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Die jongen is gelukkig joh...

ik ook trouwens mr begrijp je woorden helemaal..
Haha, ik snap je vreugd hoor ;)
Maar nu al uitspraak doen over waar het gaat eindigen is wat voorbarig.
Speculatie is leuk, maar je moet niet op basis van deze wedstrijden denken dat het dit seizoen wel goed zit.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 17 augustus 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 23:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha, ik snap je vreugd hoor ;)
Maar nu al uitspraak doen over waar het gaat eindigen is wat voorbarig.
Speculatie is leuk, maar je moet niet op basis van deze wedstrijden denken dat het dit seizoen wel goed zit.
Naarmate wat we vorig jaar gezien hebben word je al snel blij natuurlijk ;)
Pieter08
 Pieter08 - zondag 18 augustus 2013 - 11:33   quote  deeplink  
Je hebt gelijk. 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar wat in de zak zit gaat er niet meer uit. Ook is het lekker om nu de eerste 3 competitiewedstrijden gewonnen te hebben. 020 en Feyenoord moet vanmiddag maar zien waar ze staan. Beiden kunnen zich nu eigenlijk al geen verliespunten meer veroorloven. Dan wordt de druk nu al groot en dat gaat ook weer punten kosten. Door kleine overwinningen kom je wel in een flow. Daarnaast moet PSV veel wedstrijden spelen om te groeien. Het is namelijk naast een jong kok een helemaal nieuw team, wat dus alleen nog maar kan groeien. En waar dat toe zal leiden zullen we weten in het voorjaar 2014. Kort samengevat PSV is beter begonnen dan menigeen had verwacht, en daar zijn we erg blijk mee.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 07 september 2013 - 16:46   quote  deeplink  
De transferperiode is achter de rug. Wie zijn nu de favorieten?
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 07 september 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 16:46 schreef Pieter08 het volgende:
De transferperiode is achter de rug. Wie zijn nu de favorieten?
kan je nog geen pijl op trekken..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 07 september 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Klopt, maar wat zegt je gevoel nu? Feyenoord is in tact gebleven, 020 heeft Eriksen en Alderweireld verkocht en moeten ook weer werken aan nieuwe automatismen, Twente leek uitgerangeerd maar is aan een goede opmars bezig met ook veel jonge talenten.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 14 september 2013 - 10:41   quote  deeplink  
'PSV heeft het beste ingekocht'  

Gepubliceerd: 13 september 2013 06:25 | Laatst gewijzigd: 13 september 2013 09:12

Komend weekeinde staat in de eredivisie de eerste speelronde na het sluiten van de transfermarkt op het programma. Een achttal kenners maakt voor NUsport de balans op.

Door Thom Groot Nibbelink en Robin Schalken

Welke club heeft het beste ingekocht?

Jan van Halst: "PSV is me het meest opgevallen qua transfers. Met de komst van Rekik en Bruma staat er nu een sterke verdediging en op het middenveld is Schaars een heel belangrijke speler. Ook FC Twente heeft een aantal nieuwe spelers gehaald waaronder Ebecilio, Stevens, Koppers en Corona. Corona speelde een heel goed jeugd-WK afgelopen zomer. Hij is echt een geweldenaar."

Riemer van der Velde: "Ik ben niet erg onder de indruk van wat de eredivisieclubs op de transfermarkt hebben gedaan. PSV heeft aardig ingekocht. Maher is een goede versterking en de club heeft wat jeugd binnengehaald. Of dt voldoende is moet nog maar blijken. Bij Ajax is er meer ingeleverd dan bijgekomen. En Feyenoord heeft helemaal niks bijzonders gedaan. Ook FC Twente vind ik onherkenbaar."

Frits Barend: "PSV. Zij zijn het meeste kwijtgeraakt, maar daar hebben ze goed op ingespeeld. Rekik en Bruma zijn goede verdedigers en Maher vind ik een heel goede speler. En ik vind het verstandig dat ze Wijnaldum aanvoerder hebben gemaakt. Daarnaast hebben Go Ahead Eagles en SC Cambuur goed ingekocht. Ze hebben een leuk, eredivisiewaardig elftal op de been gebracht."

Willy van de Kerkhof: "Ik vind dat PSV zeer goed heeft ingekocht, hoewel ik graag Van Ginkel bij PSV had gezien. Maar ik denk dat PSV voor dit seizoen wel klaar is, ben er zeer tevreden mee. Ook AZ heeft het heel kien gespeeld. Ze hebben veel jonge spelers en dat is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Feyenoord heeft al z'n belangrijke spelers kunnen behouden, dat is ook heel belangrijk. Het is voor Ajax wel een aderlating dat Eriksen en Alderweireld op het laatste moment nog vertrokken."

Foppe de Haan: "Ik denk dat PSV overall het best heeft gehandeld. De nieuwelingen hebben veel kwaliteit, al zijn ze wel erg jong. Dat is een nadeel, maar als ze doorgroeien worden het heel goede spelers. Ook AZ heeft heel verstandig ingekocht, ze hebben geen gekke dingen gedaan. In het elftal van Groningen zit nu ook meer spirit, er valt nu meer te beleven dan vorig jaar. Heerenveen is natuurlijk Djuricic kwijtgeraakt, maar ik vind dat ze in de breedte sterker zijn geworden, met name door Eikrem."

Aad de Mos: "PSV heeft goed ingekocht met een stevig centrum en een keeper die ze hebben teruggehaald. Maher heeft nog wat meer tijd nodig. En ze hebben Narsingh nog achter de hand. Met Bakkali zullen ze een beetje voorzichtig zijn, dit is pas het begin voor hem. Twente speelt goed met die nieuwelingen, het is prettig om naar te kijken. Ze hebben zich prima versterkt met Koppers en Ebecilio. Daarnaast zie je Promes en Gutierrez openbloeien en trekt keeper Marsman de goede lijn van bij Go Ahead door. Het ziet er allemaal heel fris uit bij Twente. AZ koopt ook altijd goed in. Het is weer prettig om naar te kijken, mede doordat Martens zijn rentree weer heeft gemaakt, dat geeft een boost aan de rest van het elftal."

Barbara Barend: "ADO Den Haag heeft me wel verrast met het aantrekken van Roland Alberg. Dat vind ik echt een goede speler. Maar ook PEC Zwolle heeft prima zaken gedaan met Guyon Fernandez en Kamohelo Mokotjo."

Gerald Sibon: "Ik vind dat FC Twente verrassend goed heeft ingekocht. Ze hebben een leuk middenveld. AZ heeft ook wel redelijke zaken gedaan, met name met Avdic, die ze vlak voor de deadline binnen hebben gehaald. En Eikrem van Heerenveen vind ik een heel goede speler."

Welke club wordt landskampioen?

Jan van Halst: "Ik denk dat PSV kampioen wordt. Zij hebben honger naar succes en met spelers als Bakkali en Depay veel creativiteit binnen het team. Zodra Maher zijn vorm heeft gevonden gaat hij ook een belangrijke schakel worden. Ajax wordt tweede, ze hebben nu een beleid uitgestippeld waarin ze zich puur op de jeugd richten. Dat is misschien riskant en het is nog afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen. FC Twente wordt met een prima selectie derde."

Riemer van der Velde: "De eredivisie is dit jaar een tombola, het kan alle kanten op. Maar ik denk dat Ajax de meeste kans maakt. Die hebben wel wat ingeleverd, maar met Duarte een goede versterking erbij. In de winsterstop gaat er misschien nog wel iets bijkomen. Ik ben weleens meer overtuigd geweest. PSV of FC Twente zie ik tweede worden, of misschien een verrassing. PEC Zwolle bijvoorbeeld."

Frits Barend: "PSV. Ik vind ze ook het leukste voetballen. Ajax wordt wel tweede of derde. Die ploeg krijgt concurrentie van FC Twente en Feyenoord. Die drie gaan bepalen wie er voorronde Champions League gaat spelen."

Willy van de Kerkhof: "Dat is lastig te zeggen. Ik denk dat de traditionele topclubs, Ajax, PSV en Feyenoord, het samen uit gaan maken wie kampioen wordt."

Foppe de Haan: "Vooraf dacht ik Ajax, maar die zijn toch wel twee belangrijke spelers kwijtgeraakt. Ze maken nog wel een kans, maar ze gaan concurrentie krijgen van PSV. FC Twente is een outsider. Ik denk dat Feyenoord nog tekort komt."

Aad de Mos: "Feyenoord. Ze hebben al een dip gehad en kunnen nu een serie neerzetten. Feyenoord heeft ook geen Europese beslommeringen. Als ze de spelers bij elkaar kunnen houden, hebben zij de langste adem. PSV kan nog een dip krijgen. Ze zitten nu in de beslissende maand, waarin het duidelijk wordt of ze meedoen of niet. Ze moeten het nu laten zien. Ajax vind ik niet geweldig om te zien. Ik heb niet veel vertrouwen in dit Ajax. Bojan vind ik niet geweldig en Van der Hoorn is blijkbaar nog geen directe stand-in. We zullen moeten zien welke grote spelers er doorkomen, als die al komen."

Barbara Barend: "Het zal lang gaan tussen Ajax en PSV, maar uiteindelijk gaat Ajax kampioen worden. Ondanks dat het bij Ajax aan echte toppers ontbreekt gaan zij met de ervaring van de afgelopen drie jaar weer kampioen worden. PSV speelt momenteel samen met FC Twente het leukste voetbal in de eredivisie, Phillip Cocu en Alfred Schreuder brengen echt voetbal in hun ploeg. Maar het is de vraag of dat genoeg is om kampioen te worden. Ik verwacht dat PSV als tweede eindigt en dat FC Twente met Feyenoord gaat strijden om de derde plaats."

Gerald Sibon: "Vooraf dacht ik Ajax, maar die zijn twee sterkhouders kwijtgeraakt. Het is nu zo onvoorspelbaar, er is geen peil op te trekken. Misschien dat Feyenoord en Twente wel kunnen verrassen."

Welke club gaat degraderen?

Jan van Halst: "De degradant is voor mij RKC Waalwijk. Zij hebben overduidelijk de minste selectie. Gezien het spel van Go Ahead Eagles en SC Cambuur zie ik de promovendi niet in de problemen komen. Bij NEC loopt het ook niet en het is nog te bezien hoe de aankopen het gaan doen. Ik verwacht dat NEC, net als NAC, play-offs voor degradatie gaat spelen."

Riemer van der Velde: "Er zijn dit seizoen wel acht kandidaten die om de onderste drie plekken strijden. Go Ahead Eagles en SC Cambuur komen niet in de problemen. Die verrassen niet alleen met punten maar ook met positief voetbal. NAC en NEC moeten voorzichter zijn. Het wordt een heel mooie competitie met een spannend einde."

Frits Barend: "NAC, omdat het daar heel onrustig is. Het is daar eigenlijk altijd wel onrustig, maar vroeger hadden ze altijd wel een RBC of Willem II onder zich. Ook RKC krijgt het moeilijk, die hebben het traditioneel lastig. En ook NEC gaat de play-offs tegen degradatie in. Daar is het eveneens heel onrustig."

Willy van de Kerkhof: "Daar zijn meerdere kandidaten voor. Ik denk dat Cambuur het moeilijk krijgt, hoewel ze laatst wel erg goed speelden tegen PSV. En ook NAC, RKC en NEC gaan in degradatienood komen. Ze moeten zich nu nog geen zorgen maken, want het seizoen is nog lang. Maar ze zitten in de hoek waar de klappen vallen en het is moeilijk daar uit te komen."

Foppe de Haan: "Vroeger was dat veel makkelijker te zeggen, want meestal degradeerden de promovendi weer. Nu doen Cambuur en Go Ahead Eagles het heel goed, hoewel ik wel denk dat één van hen nog wel in degradatienood gaat komen. NEC is voor mij kandidaat nummer één om te degraderen."

Aad de Mos: "NAC Breda. Ze hebben geen fantastisch elftal en in de club rommelt het ook een beetje. RKC en NEC gaan het ook moeilijk krijgen, doordat Cambuur, Go Ahead Eagles en PEC Zwolle enorme meevallers zijn. Ze hebben al een voorsprong gepakt, waar niemand op had gerekend. En ze voetballen ook nog goed."

Barbara Barend: "Erg lastig om dat te bepalen, maar ik denk dat ADO Den Haag, NEC en NAC een zwaar seizoen gaan krijgen en op zijn minst moeten vrezen voor de play-offs tegen degradatie. SC Cambuur en Go Ahead Eagles voetballen goed, die zie ik niet degraderen. Ook RKC Waalwijk gaat zich handhaven."

Gerald Sibon: "Ik denk dat Cambuur en RKC het moeilijk gaan krijgen. NEC heeft het natuurlijk al moeilijk, die club gaat ook een zwaar seizoen tegemoet."
Door: NUsport/Thom Groot Nibbelink en Robin Schalken
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 24 september 2013 - 17:56   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe 020 de 4 - 0 tikken gaat verwerken!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 17:56 schreef Pieter08 het volgende:
Ben benieuwd hoe 020 de 4 - 0 tikken gaat verwerken!
Niet..d:-)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 26 september 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Niet..d:-)
Hoe verwerken jullie al die jaren zonder kampioenschap? Niet :)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 september 2013 - 17:04   quote  deeplink  
We leven in het heden Peterhs, niet in het verleden. Als het met 020 minder gaat grijpen ze altijd terug naar het verleden. Opvallend.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 17:04 schreef Pieter08 het volgende:
We leven in het heden Peterhs, niet in het verleden. Als het met 020 minder gaat grijpen ze altijd terug naar het verleden. Opvallend.
4 puntjes achter op de kop, pas 1 ploeg uit het rechter rijtje gehad, en nog maar 1 ploeg uit het linker rijtje te gaan.

Daarnaast 3 moeilijke uitwedstrijden gehad..

Kortom, een "makkelijker" programma dan de ploegen boven ons, dus gewoon volop in de race om de titel..

Gaat dus gewoon voor de wind.. Doen zelfs nog mee om de tripple want we spelen ook nog in de beker en de CL..

Hoe is dat bij jullie gesteld??
VVout
 VVout - donderdag 26 september 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

4 puntjes achter op de kop, pas 1 ploeg uit het rechter rijtje gehad, en nog maar 1 ploeg uit het linker rijtje te gaan.

Daarnaast 3 moeilijke uitwedstrijden gehad..

Kortom, een "makkelijker" programma dan de ploegen boven ons, dus gewoon volop in de race om de titel..

Gaat dus gewoon voor de wind.. Doen zelfs nog mee om de tripple want we spelen ook nog in de beker en de CL..

Hoe is dat bij jullie gesteld??
Door CL kan je beter ook maar een streep trekken, of moeten we je daarin nou serieus gaan nemen en de rest nog maar eens afwachten voorlopig loopt het daar voor geen meter.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 september 2013 - 19:23   quote  deeplink  
Remco, wakker worden. We leven niet meer in de begin jaren zeventig of medio jaren negentig. Volgens mij moeten jullie toch aardig bevreesd zijn voor het rechterrijtje gezien de ontwikkelingen van de afgelopen weken. In iedergeval zullen de teams van het rechterrijtje weinig ontzag meer voor jullie hebben zeker na her zien van de wedstrijd tegen Jupiler middenmoter Volendam. Ben je nu weer wakker? Sorry, maar het is helaas niet anders.
remco k
 remco k - donderdag 26 september 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 19:23 schreef Pieter08 het volgende:
Remco, wakker worden. We leven niet meer in de begin jaren zeventig of medio jaren negentig. Volgens mij moeten jullie toch aardig bevreesd zijn voor het rechterrijtje gezien de ontwikkelingen van de afgelopen weken. In iedergeval zullen de teams van het rechterrijtje weinig ontzag meer voor jullie hebben zeker na her zien van de wedstrijd tegen Jupiler middenmoter Volendam. Ben je nu weer wakker? Sorry, maar het is helaas niet anders.
Wou je mij zeggen dat er ook maar een feit is bij de dingen die ik opnoem die niet klopt??

Oja, ook een feit, PSV had het net zo lastig in de beker, heeft voor afgelopen weekend 6 wedstrijden op rij niet gewonnen en staat bovenaan, dat die dus veel beter draaien is een Utopie. En de andere titel kandidaten doen het al niet veel beter. Ook een feit aangezien die allemaal onder PSV staan..

En nog een leuk feitje, Ajax werd afgelopen jaar ook afgedroogd in de CL door een spaanse club, had het in de beker tegen Sneek net zo lastig als gister tegen Volendam. En dan het leukste feitje van alles. Wie werd er kampioen??

Dus, je punten over de ED kloppen gewoon niet, en mijn feiten wel degelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 16:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hoe verwerken jullie al die jaren zonder kampioenschap? Niet :)
Das het verschil Peet, ik ben geen successuporter..d:-)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 26 september 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 17:04 schreef Pieter08 het volgende:
We leven in het heden Peterhs, niet in het verleden. Als het met 020 minder gaat grijpen ze altijd terug naar het verleden. Opvallend.
Denk dat het vooral andersom niet anders is, maar goed.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 26 september 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 20:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das het verschil Peet, ik ben geen successuporter..d:-)
Nee inderdaad. Ik begrijp dat de gewenning aanwezig is.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 september 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Remco, zoals ik al zei: je blijft in het verleden hangen. Jammer. Beken nu maar eens dat 020 het dit jaar niet gaat maken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 20:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik begrijp dat de gewenning aanwezig is.
Klopt..ti's meer berusting..
remco k
 remco k - vrijdag 27 september 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:35 schreef Pieter08 het volgende:
Remco, zoals ik al zei: je blijft in het verleden hangen. Jammer. Beken nu maar eens dat 020 het dit jaar niet gaat maken.
Volgens mij geef ik enkel feiten van hoe het er nu voor staat kerel. Leef dus helemaal niet in het verleden..
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 september 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Weten we pas rond maart dus speculeren heeft zeker dit jaar helemaal geen zin..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Coolsingel lonkt..
remco k
 remco k - zondag 29 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Mag Ajax daar zijn feestje komen vieren dan omdat Ajax kampioen is geworden??? Lijkt me niet verstandig..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 23:08 schreef remco k het volgende:
Mag Ajax daar zijn feestje komen vieren dan omdat Ajax kampioen is geworden??? Lijkt me niet verstandig..
Is geworden..??
remco k
 remco k - maandag 30 september 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 23:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is geworden..??
even kijken naar het woordje dan?? Ik leef al in het dan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 oktober 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

even kijken naar het woordje dan?? Ik leef al in het dan
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 oktober 2013 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 22:35 schreef Pieter08 het volgende:
Remco, zoals ik al zei: je blijft in het verleden hangen.
Onzin..!!!!!!!
sim
 sim - dinsdag 01 oktober 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Snap het niet hoor??
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Wie er kampioen wordt?? Ik ook nog niet??
sim
 sim - dinsdag 01 oktober 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Ach remco duurt ook nog zo lang he voordat we er iets van kunnen zeggen?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 27 oktober 2013 - 19:15   quote  deeplink  
Na vandaag valt er voorlopig geen zinnig woord over te zeggen wie er kampioen wordt.
sim
 sim - zondag 27 oktober 2013 - 20:12   quote  deeplink  
Mooi elk weekend weer blijft het een verrassing!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 30 oktober 2013 - 11:34   quote  deeplink  
De gene die kampioen wordt, is kampioen van de armoe.
sim
 sim - woensdag 30 oktober 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Nou en? speelt wel Champions league en verdienen miljoenen haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door sim --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 00:21   quote  deeplink  
1454766_567016256704242_1866651041_n.png
sim
 sim - maandag 11 november 2013 - 00:38   quote  deeplink  
Haha mooi gemaakt,dat dan weer wel.Ach jongens this toch maar een spelletje,er zijn wel ergere dingen wat een mens mee kan maken.Als we maar gezond blijven,dat telt pas.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 00:38 schreef sim het volgende:
Haha mooi gemaakt,dat dan weer wel.Ach jongens this toch maar een spelletje,er zijn wel ergere dingen wat een mens mee kan maken.Als we maar gezond blijven,dat telt pas.
Damn right sim..
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 november 2013 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 00:21 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Ook n prima beker hoor ;)
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 29 november 2013 - 08:49   quote  deeplink  
Na zondag weten we of we PSV al dan niet nu reeds voor de titel kunnen doorstrepen.
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2013 - 09:00   quote  deeplink  
Nee hoor. Als PSV gewoon rustig blijft. En met tien punten achter de winter in zal gaan. Dan kan het echt nog kampioen worden. Het tover woord is vertrouwen. Ajax heeft dat de afgelopen jaren bewezen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 december 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Het woord landskampioen zal in Eindhoven en omgeving voorlopig niet meer vallen. Het is nu zaak om van het elftal weer een team te maken en van week tot week te kijken. 11 punten achter is erg veel. Vitesse wacht volgende week en die zullen gezien het huidige PSV niet met de staart tussen de benen naar Eindhoven komen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 december 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 16:38 schreef Pieter08 het volgende:
Het woord landskampioen zal in Eindhoven en omgeving voorlopig niet meer vallen. Het is nu zaak om van het elftal weer een team te maken en van week tot week te kijken. 11 punten achter is erg veel. Vitesse wacht volgende week en die zullen gezien het huidige PSV niet met de staart tussen de benen naar Eindhoven komen.
Waarom niet.. Zie bericht van Remco..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?









0.0098860