BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 28 januari 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 19:10 schreef Pieter08 het volgende:
Ik kan je grotendeels volgen, echter de kracht van de competitie is niet meer wat het geweest is. De verschillen met de top en de subtop zijn erg klein geworden. Zelf de staartploegen staan niet meer een straatlengte achter. Iedereen van de topploegen heeft teveel punten gemorst, ook 020. Als er 1 constante ploeg was geweest had 020 nu ook gewoon tweede gestaan.
Misschien, tegelijkertijd had Ajax gewoon nog steeds CL moeten spelen als de ploeg nog iets volwassener was geweest. Dat is een resultaat dat we al enige tijd niet meer hebben gezien. Het gat tussen de 1e 4 en de rest is ook behoorlijk te noemen. Maar de competitie is inderdaad dichter naar elkaar gekropen. Ik moedig dat ook aan, alleen moet dat dan wel de ladder zijn die de eredivisie als geheel gebruikt om op een hoger niveau te komen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 28 januari 2014 - 23:14   quote  deeplink  
Naar mijn mening moeten de echte topploegen in de eredivisie (020, PSV, Feyenoord, Twente, Vitesse) overall een hoger niveau halen dan nu het geval is. Dat zou goed zijn voor de huidige nivellering van de eredivisie en onze resultaten in Europa. Overigens denk ik niet dat Vitesse een blijvertje is aan de top. Hun organisatie is gebaseerd op een enkele persoon en als die vertrekt of stopt met al die miljoenen erin steken is het over.
remco k
 remco k - woensdag 29 januari 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Als Vitesse nog minimaal 3 miljoen schuld creeert dit seizoen zullen ze naar alle waarschijnlijkheid volgend seizoen verbannen worden van Europees voetbal..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 29 januari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Waardeloos beleid dus in Arnhem. De supporters waarderen het ook niet gezien de zeer matige bezetting in het stadion. Die club leeft echt niet, alleen bij een paar achterlijke oostblokkers waarvan niemand weet hoe ze aan zoveel geld zijn gekomen.
remco k
 remco k - woensdag 29 januari 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Er is daar een vrij serieuze harde kern die ook best groot en trouw is, ze bezoeken veel uitwedstrijden...

Het probleem zit hem in het "succes" publiek.. Die komen simpelweg niet opdagen omdat ze zichzelf heel erg nuchter vinden en denken dat het toch geen stand houd..

De enige periode dat het stadion daar enigszins vol zat was in de periode met Machlas en van Hooidonk..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 januari 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 22:33 schreef remco k het volgende:
Er is daar een vrij serieuze harde kern die ook best groot en trouw is, ze bezoeken veel uitwedstrijden...

Het probleem zit hem in het "succes" publiek.. Die komen simpelweg niet opdagen omdat ze zichzelf heel erg nuchter vinden en denken dat het toch geen stand houd..

De enige periode dat het stadion daar enigszins vol zat was in de periode met Machlas en van Hooidonk..
Dat succespubliek komt pas echt als Vitesse een keer kampioen wordt. Zal ineens een groot deel van Gelderland ineens voor Vitesse zijn. Maar dan moeten ze wel kampioen worden en dat lukt nog niet echt.
Eide
 Eide - donderdag 30 januari 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 23:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat succespubliek komt pas echt als Vitesse een keer kampioen wordt. Zal ineens een groot deel van Gelderland ineens voor Vitesse zijn. Maar dan moeten ze wel kampioen worden en dat lukt nog niet echt.
Dan onderschat jij de rivaliteit tussen NEC en Vitesse en in iets mindere mate De Graafschap (en Achilles) enorm.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 30 januari 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2014 - 00:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan onderschat jij de rivaliteit tussen NEC en Vitesse en in iets mindere mate De Graafschap (en Achilles) enorm.
Kan :)
Ben er ook niet echt bekend mee.
sim
 sim - vrijdag 31 januari 2014 - 03:10   quote  deeplink  
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Nou weet ik het nog niet!!
sim
 sim - vrijdag 31 januari 2014 - 03:10   quote  deeplink  
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Nou weet ik het nog niet!!
sim
 sim - vrijdag 31 januari 2014 - 03:10   quote  deeplink  
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Nou weet ik het nog niet!!
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 31 januari 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Helaas de verkeerde!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
PSV heeft 020 vandaag wel erg in het zadel geholpen. De enige echte concurrenten Vitesse en Twente gaan het dus ook niet worden. Persoonlijk vind ik het heel erg jammer, maar 020 wordt weer kampioen dat is nu wel duidelijk.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 21:48 schreef Pieter08 het volgende:
PSV heeft 020 vandaag wel erg in het zadel geholpen. De enige echte concurrenten Vitesse en Twente gaan het dus ook niet worden. Persoonlijk vind ik het heel erg jammer, maar 020 wordt weer kampioen dat is nu wel duidelijk.
Zo ver is het nog niet. Ajax is ook niet een briljante vorm. Maar het is prettig dat de concurrentie elkaar uitschakeld, dat zeker.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 08 februari 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Das bescheiden, maar ik geloof niet dat een andere jullie nog passeert.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:27 schreef Pieter08 het volgende:
Das bescheiden, maar ik geloof niet dat een andere jullie nog passeert.
Eerst zondag maar eens winnen en de periode met bekerduels, Europa League duels en belangrijke competitieduels goed doorkomen. Maar Ajax staat er goed voor, zeker omdat Twente een loodzware periode in gaat.
Aartus
 Aartus - zondag 09 februari 2014 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerst zondag maar eens winnen en de periode met bekerduels, Europa League duels en belangrijke competitieduels goed doorkomen. Maar Ajax staat er goed voor, zeker omdat Twente een loodzware periode in gaat.
Eide.FC twente heeft een behoorlijke dreun gekregen.
Het zal mij benieuwen hoe FC Twente hier uitkomt.
FC Twente moet ook nog naar de arena.
Wat ik vanavond heb gezien komt FC Twente op t mentale vlak te kort.
En ik moet toegeven dat ik van FC twente nooit had verwacht dat ze zo mee zouden doen.
Ik hoop dat FC Twente t volhoud,maar m,n realisme zegt bij de eerste vier,dan hebben we t goed gedaan met Twente.
Eide
 Eide - maandag 10 februari 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Snap ik maar iedereen doet maar alsof Ajax alleen die schaal nog hoeft op te halen omdat Ajax de afgelopen seizoenen in de 2e competitiehelft zo goed was. Dat is scorebordjournalistiek en niet vaststaand gegeven. Dat is hetzelfde als roepen dat Ajax minder goed is bij 12:30 wedstrijden terwijl Ajax statistisch dit seizoen juist het beste presteert om 12:30....

Als Ajax iets heeft aangetoond de afgelopen jaren is dat een flinke achterstand niets hoeft te betekenen als je zelf goed in vorm bent. En in de top 4 is niemand echt goed in vorm dus het kan nog alle kanten op. Ajax heeft de beste papieren maar niets is zeker.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 10 februari 2014 - 17:34   quote  deeplink  
Over de starttijd van 12.30 uur is volgens mij Frank de Boer zelf mee begonnen. Of zit ik er naast?
Eide
 Eide - maandag 10 februari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 17:34 schreef Pieter08 het volgende:
Over de starttijd van 12.30 uur is volgens mij Frank de Boer zelf mee begonnen. Of zit ik er naast?
Geen idee, maakt ook niet zoveel uit. Ik wil alleen waken voor scorebordjournalistiek. :)
remco k
 remco k - maandag 10 februari 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2014 - 17:34 schreef Pieter08 het volgende:
Over de starttijd van 12.30 uur is volgens mij Frank de Boer zelf mee begonnen. Of zit ik er naast?
Nee, de Boer zoekt daar juist geen excuses achter.. Dat is nog iets van voor die tijd..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 16 februari 2014 - 22:52   quote  deeplink  
020, Twente en PSV zijn de winnaars van dit weekend. 020 wordt kampioen (helaas), maar voor PSV start de strijd voor de plaatsen 3 en 4. Het zou gezien de eerste helft van dit seizoen mooi zijn om rechtstreekse plaatsing voor de EL te bewerkstelligen. Daarnaast kan PSV de komende tien wedstrijden mooi zien met wie PSV volgend jaar verder wil en waar vervangers moeten worden aangetrokken. Hopelijk wordt ook kritisch gekeken naar de technische staf.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 02 maart 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Nog 8 wedstrijden te gaan en 020 heeft 8 punten voorsprong. Als ze nu geen kampioen meer worden, worden ze het nooit mee. De nummers 2 tot en met 5 staan erg dicht bij elkaar. Dat wordt spannend. PSV heeft nu goed zicht op de 4e plaats met slechts 1 puntje achterstand op Feyenord. Over twee weken naar Vitesse toe. Bij een goed resultaat daar is een derde en ook de tweede plaats weer inzicht. Het kan verkeren.
infamous psv
 infamous psv - zondag 02 maart 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Wij niet ..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 maart 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Wij ook niet..
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Hmmm blijven er maar een paar over.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 maart 2014 - 03:00   quote  deeplink  
Scheer je weg jij d:-)
Pieter08
 Pieter08 - zondag 09 maart 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Volgend week wordt erg spannend. Als PSV van Vitesse wint, dan bedraagt de achterstand op de tweede plaats nog maar twee punten met nog zes wedstrijden te gaan. 020 komt dan 9 punten los te staan, dus die worden helaas wel kampioen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 maart 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Gelijkspelletje zou mooi zijn.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 09 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Een gelijkspelletje voor Feyenoord tegen Heerenveen zou idd mooi zijn....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 maart 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Haha..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 maart 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Had je het daar over dan..(?)
Pieter08
 Pieter08 - zondag 09 maart 2014 - 21:47   quote  deeplink  
Haha...
Pieter08
 Pieter08 - maandag 17 maart 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Gaat 020 de eindstreep als eerste halen? De wedstrijden van 020 tegen Cambuur en NAC waren niet van het niveau van een kampioen. En dan komen er nog wedstrijden tegen Twente en Vitesse. Breekt het zweet al uit in 020?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 maart 2014 - 00:37   quote  deeplink  
Tegen Feyenoord vond ik ze alles behalve overtuigend en laten we het dan maar niet over de twee treffen tegen Red Bull hebben..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 18 maart 2014 - 09:10   quote  deeplink  
Eens, hopelijk houden ze dit niveau nog even vol. Zou mooi zijn als ze dit seizoen een inhaalrace om de oren krijgen!!! Dat zou een mooie stunt zijn en een mokerslag bij onze arrogante 020 vrienden.
remco k
 remco k - dinsdag 18 maart 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 09:10 schreef Pieter08 het volgende:
Eens, hopelijk houden ze dit niveau nog even vol. Zou mooi zijn als ze dit seizoen een inhaalrace om de oren krijgen!!! Dat zou een mooie stunt zijn en een mokerslag bij onze arrogante 020 vrienden.
Volgens mij valt dat met die arrogantie wel mee.. Het merendeel hiero is er zelfs van overtuigd dat we geen kampioen gaan worden, en dat het allemaal zeer slecht is..

Wat is daar arrogant aan??

Vooroordelen zijn het..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 19 maart 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Daar is idd niets arrogant aan Remco, maar ik hoor vele andere geluiden van 020 fans en die wijken wel degelijk af wat wat jij zegt. Anderzijds zou het toch wel erg mooi zijn als 020 geen kampioen wordt na zo lang bovenaan te hebben gestaan. In de eredivisie kan immers alles, dus niets is onmogelijk. Ik blijf in iedergeval hopen.
tomson
 tomson - woensdag 19 maart 2014 - 22:45   quote  deeplink  
In de eredivisie kan Immers alles ;)
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 19 maart 2014 - 22:49   quote  deeplink  
We will see...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 maart 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:45 schreef tomson het volgende:
In de eredivisie kan Immers alles ;)
d:-)
remco k
 remco k - vrijdag 21 maart 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 21:26 schreef Pieter08 het volgende:
Daar is idd niets arrogant aan Remco, maar ik hoor vele andere geluiden van 020 fans en die wijken wel degelijk af wat wat jij zegt. Anderzijds zou het toch wel erg mooi zijn als 020 geen kampioen wordt na zo lang bovenaan te hebben gestaan. In de eredivisie kan immers alles, dus niets is onmogelijk. Ik blijf in iedergeval hopen.
Volgens mij valt dat echt allemaal wel mee.. Ook de Boer is realistisch en absoluut niet arrogant.. Hij heeft hoge doelstellingen en ambities, maar daar is niets mis mee. Hij wou de halve finale EL halen.. Mensen gingen meteen roepen dat dit een arrogante opmerking was, maar waarom?? Wat is er mis met het uitspreken van ambities??
Is Feyenoord dan ook arrogant?? Die zeiden per slot van rekening dat ze dit jaar kampioen wouden worden toch??

En natuurlijk zijn er mensen die wat dingetjes roepen, maar deden de PSVERS dat niet toen ze met Hiddink zo goed waren in de Eredivisie?? Was dat bij Feyenoord niet zo toen ze de EL wonnen??

En dan is er nog de KNJB volgens veel Feyenoorders.. Kijk de keiharde feiten er maar op na.. Geen enkele ploeg kreeg bijvoorbeeld zo veel penalty's mee in de ED als Feyenoord..
De afgelopen anderhalf jaar zelfs 17 tegen 3 van Ajax..bron..

Ik denk dat het "arrogante" komt omdat Ajax het meeste heeft gewonnen, en wie wint schreeuwt het van de daken, dan doen jullie en de Feyenoorders ook.. En ik denk dan ook dat wanneer Feyenoord of PSV de club met de meeste prijzen was geweest in Nederland, dat een van die dan als meest arrogant bestempeld zou worden..

In Nederland zijn we per slot van rekening koning in afzeiken i.p.v. waardering..

Of Ajax kampioen wordt?? Ik zou het oprecht niet weten, Ajax speelt ronduit slecht, maar het staat wel 7 punten voor en de concurrentie speelt ook niet best.. Maar ze zijn er nog zeker niet en kunnen het maar zo weer verspelen.. Dat zou met deze voorsprong en de kansen om die te vergroten wel een schande zijn trouwens..

Of is dat arrogant om te zeggen??
Eide
 Eide - vrijdag 21 maart 2014 - 23:59   quote  deeplink  
Ja, goede uiteenzetting. Denk dat Remco behoorlijk de spijker op de kop slaat waarbij ik wel wil aanmerken dat "een grote bek" wel bij Amsterdam hoort. Zo is het ook wel weer.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 maart 2014 - 00:07   quote  deeplink  
Je vergeet "een grote neus" Eide..!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 maart 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Wederom niet arrogant Remco, alleen in mijn omgeving ken ik 020 fans waar helemaal gek van wordt. Zelf Feyenoord en PSV supporters vertonen dit soort gedrag niet in toptijden. Helaas ken ik er daar teveel van en daarom heb ik ook zo'n hekel aan 020.
Eide
 Eide - zaterdag 22 maart 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 14:45 schreef Pieter08 het volgende:
Wederom niet arrogant Remco, alleen in mijn omgeving ken ik 020 fans waar helemaal gek van wordt. Zelf Feyenoord en PSV supporters vertonen dit soort gedrag niet in toptijden. Helaas ken ik er daar teveel van en daarom heb ik ook zo'n hekel aan 020.
Nou... ik woon in de omgeving Eindhoven en dat al enige jaren. Ik heb ook in Amsterdam gewoond. Ik moet de verschillen in hoe arrogant de mensen zijn nog tegen komen hoor.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 maart 2014 - 01:04   quote  deeplink  
Los van de omgeving, kijk maar tv dan zie je wat ik bedoel. Wellicht behoren jullie niet tot die groep. Maar dan ben je wel in de minderheid vwb 020.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 maart 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Zouden in 020 nu toch een beetje an het billenknijpen zijn? Zeker met de wedstrijd van Fc Twente in het vooruitzicht.
remco k
 remco k - woensdag 26 maart 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 12:21 schreef Pieter08 het volgende:
Zouden in 020 nu toch een beetje an het billenknijpen zijn? Zeker met de wedstrijd van Fc Twente in het vooruitzicht.
Dat denk ik niet.. Bij Ajax kijkt men van wedstrijd na wedstrijd.. Denk niet dat men daar aan het billenknijpen is.. En als je eerlijk bent is dat natuurlijk ook totaal niet nodig...
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 maart 2014 - 22:58   quote  deeplink  
We will see....., maar ik hoop op een mooie stunt van Twente.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?









0.0098271