BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - zondag 01 december 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Jammer dat de spelers het bij de scheidsrechter zoeken, eigenlijk beschamend dat Cocu dit ook doet.. Op die manier zoek je het niet bij jezelf en blijf je ver weg bij de oplossingen van de problemen die er zijn..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 december 2013 - 19:25   quote  deeplink  
Feyenoord heeft vandaag terecht gewonnen. Maar de scheids waar waardeloos. Gelijk afserveren die vent als scheids. Gewoon een schande voor het voetbal. Als alle scheidsrechters in de eredivisie zo fluiten dan kunnen we als Nederland internationaal wel inpakken. Vele kaarten aan beide zijden waren onterecht en beide penalities ook.
remco k
 remco k - zondag 01 december 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Ik had gehoopt op een gelijk spel, en heb echt onpartijdig gekeken, maar de beslissende momenten van de scheidsrechter waren toch echt gewoon twee penalty's, beiden trouwens compleet onnodig en verschrikkelijk dom.

Alleen de 3-1 zat ie fout.. Overigens had Rekik er al eerder af gemoeten..
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 19:27 schreef remco k het volgende:
Ik had gehoopt op een gelijk spel, en heb echt onpartijdig gekeken, maar de beslissende momenten van de scheidsrechter waren toch echt gewoon twee penalty's, beiden trouwens compleet onnodig en verschrikkelijk dom.

Alleen de 3-1 zat ie fout.. Overigens had Rekik er al eerder af gemoeten..
Waren onnodige overtredingen mr hij floot in de 1ste helft wel heel vlug en haalde tempo uit de partij..
remco k
 remco k - zondag 01 december 2013 - 22:03   quote  deeplink  
Dat ontken ik ook niet, maar PSV moet het echt bij zichzelf zoeken..
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 december 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:
Dat ontken ik ook niet, maar PSV moet het echt bij zichzelf zoeken..
Moeten ze ook en niet op basis van deze partij mr al een partij of 8..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 00:01   quote  deeplink  
PSV begint pas ergens aan te bouwen, kwestie van geduld..
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 december 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:01 schreef RenatoBos het volgende:
PSV begint pas ergens aan te bouwen, kwestie van geduld..
Makkelijk lullen jij mr gelijk heb je wel..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Makkelijk lullen jij mr gelijk heb je wel..
Klopt, praat uit ervaring, bij ons hebben ze daar ook 5 jaar voor uitgetrokken, vooralsnog goed op schema toch..
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 december 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, praat uit ervaring, bij ons hebben ze daar ook 5 jaar voor uitgetrokken, vooralsnog goed op schema toch..
In deze circus-competitie is alles mogelijk dus grote zorgen qua punten maak ik me niet mr de neerwaartse spiraal is niet ideaal ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

In deze circus-competitie is alles mogelijk dus grote zorgen qua punten maak ik me niet mr de neerwaartse spiraal is niet ideaal ;)
Je kan er nog om lachen, en zo is het, wat kan jij er aan veranderen..
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 december 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je kan er nog om lachen, en zo is het, wat kan jij er aan veranderen..
Heb wat ideeen mr laat ik mr voorzichtig zijn in mijn handelen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Heb wat ideeen mr laat ik mr voorzichtig zijn in mijn handelen..
Ik heb het niet over sex D..!!
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 december 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik heb het niet over sex D..!!
Zelfs ik heb het daar nu ook niet over..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zelfs ik heb het daar nu ook niet over..
Das nieuw..
sim
 sim - dinsdag 03 december 2013 - 02:03   quote  deeplink  
Vanuit de wandelgangen!! Er komen een paar verrassingen aan waar iedereen van verschiet,let op mijn woorden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 02:03 schreef sim het volgende:
Vanuit de wandelgangen!! Er komen een paar verrassingen aan waar iedereen van verschiet,let op mijn woorden.
Nou ik zal de tissues alvast klaar zetten..

960218_464141500362947_349799918_n.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 december 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 02:12   quote  deeplink  
Ik denk dat ze zo'n mega indoor ballenbak hebben aangeschaft..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 08 december 2013 - 23:10   quote  deeplink  
PSV moet het kampioenschap uit het hoofd zetten en nu gaan voor Europees voetbal. Laat de club dit uitspreken en druk zal ook minder en realistischer worden.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 23:10 schreef Pieter08 het volgende:
PSV moet het kampioenschap uit het hoofd zetten en nu gaan voor Europees voetbal. Laat de club dit uitspreken en druk zal ook minder en realistischer worden.
Het word eerder na competitie dan een europese ticket als je het mij vraagt
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 10 december 2013 - 12:58   quote  deeplink  
PSV komt de tweede helft van de competitie gewoon nog erg sterk terug. Een paar overwinningen na de winterstop kunnen wonderen doen,
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 13:02   quote  deeplink  
Hoop doet wonderen.. maar bij de eerste 3 is natuurlijk uitgesloten..
Vind Psv een veel mindere selectie hebben dan bijvb Ajax en Vitesse
Geblesseerde kunnen ze nooit goed opvangen, bij Ajax en Vitesse wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door jiskefet --
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 10 december 2013 - 13:32   quote  deeplink  
Top 2 ben ik met je eens. Top 3 niet. Kijk maar eens hoeveel punten er door alle clubs worden verloren. Een goede serie betekent een forse stijging op de ranglijst.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 13:32 schreef Pieter08 het volgende:
Top 2 ben ik met je eens. Top 3 niet. Kijk maar eens hoeveel punten er door alle clubs worden verloren. Een goede serie betekent een forse stijging op de ranglijst.
De selectie is mentaal niet sterk geen balans.. Cocu ideale assistend ik zie ze niet boven Twente en Feyenoord eindige
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 10 december 2013 - 18:00   quote  deeplink  
We will see na de winterstop.
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Valt nog geen zinnig wordt over te zeggen..

Kan Vitesse nog wat huren en blijkt dat de nieuwe Messi te zijn worden ze lachend kampioen. Gebeurt dat niet, en behoud Ajax de vorm van de laatste weken kan Ajax maarzo aan het langste eind trekken.. Vind PSV de vorm terug en gaat het spelen zoals de eerste weken maken ze ook echt nog volop kans. Twente kan maarzo een goede serie neerzetten en datzelfde geld voor Feyenoord, misschien wordt daar nog wel een speler gehaald om niet 100% afankelijk te zijn van Pelle en worden die kampioen..

Kortom, voor de neutrale kijker een leuke competitie, voor de fanatieke voetbalsupporters met een voorkeur voor een bepaalde club is het af en toe tenen krommend wat er allemaal gebeurt..

Vind overigens dat de laatste maand het niveau van de top 4 flink omhoog is gegaan, mooie tendens als dat zo doorzet..
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Alles kan gebeuren behalve dat Psv nog kampioen word dat gaat natuurlijk niet meer..
Bijdeze: als Psv kampioen word dan ga ik heel de hertgang schoonmaken in een Psv shirt haha
Staat genoteerd..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 10 december 2013 - 19:20   quote  deeplink  
PSV zou alleen daarom al kampioen moeten worden.....
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 19:22   quote  deeplink  
;-)
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 19:10 schreef jiskefet het volgende:
Alles kan gebeuren behalve dat Psv nog kampioen word dat gaat natuurlijk niet meer..
Bijdeze: als Psv kampioen word dan ga ik heel de hertgang schoonmaken in een Psv shirt haha
Staat genoteerd..
Onzin, Ajax heeft er net zo slecht voor gestaan, de positie nu zegt me niet zo veel, de achterstand in punten is echt te overbruggen.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, Ajax heeft er net zo slecht voor gestaan, de positie nu zegt me niet zo veel, de achterstand in punten is echt te overbruggen.
Psv is geen Ajax, nu krijgen we zeker bij elke club die ver achterstaat in de competitie waar dan ook
Het verhaal van Ajax kon het dus die en die ook..
Ik vind Psv daarvoor een mentaal en kwalitatief mindere selectie voor zo inhaal race hebben
Alleen de verdediging al van links naar rechts plus invallers zijn al minder dan die van Ajax
Geblesseerde kunnen ze niet goed opvangen en Cocu ik vind hem te onervaren.
Type Spijkerman erbij was goed geweest en kwestie Toivonen enz daardoor liet hij zien geen echte leider te zijn

Psv kampioen nee dat zie ik niet meer gebeuren
Ik neem me pet af als ze nog 3de worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door jiskefet --
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Zei iedereen ook van Ajax het eerste jaar onder de Boer.
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 20:50   quote  deeplink  
het balletje is rond en kan raar rollen.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:50 schreef remco k het volgende:
Zei iedereen ook van Ajax het eerste jaar onder de Boer.
Maar Frank is altijd een echte leider geweest.. ik snap die vergelijking steeds niet
2 totaal verschillende personen.. Hoe Frank meteen aan de selectie liet zien wat nou El Hamdoui
Jullie het team is belangrijk!!! Dat wat Cocu ook met Toivonen iets andere kwestie had moeten doen
Maar het komt op het zelfde neer.. Cocu zie ik eerder eerst jaren als assistend..
Frank is een geboren trainer die met Spijkerman veel ervaring naast zich heeft neergezet dus hij overschatte
Zich zelf niet heel slim..

Frank en Cocu niet te vergelijken net als Ajax en Psv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door jiskefet --
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:57 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Maar Frank is altijd een echte leider geweest.. ik snap die vergelijking steeds niet
2 totaal verschillende personen.. Hoe Frank meteen aan de selectie liet zien wat nou El Hamdoui
Jullie het team is belangrijk!!! Dat wat Cocu ook met Toivonen iets andere kwestie had moeten doen
Maar het komt op het zelfde neer.. Cocu zie ik eerder eerst jaren als assistend..
Frank is een geboren trainer die met Spijkerman veel ervaring naast zich heeft neergezet dus hij overschatte
Zich zelf niet heel slim..

Frank en Cocu niet te vergelijken net als Ajax en Psv
Het gaat niet om de vergelijking, het is wel met meer clubs gebeurt dat ze kampioen werden na een flink zware periode..
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat niet om de vergelijking, het is wel met meer clubs gebeurt dat ze kampioen werden na een flink zware periode..
Noem ze maar is op

Ajax 3 keer omdat ze ook geblesseerde goed konden opvangen dit Psv niet
Maargoed waar hebben we het over, Psv mag blij zijn met europees voetbal als ze dat halen
remco k
 remco k - woensdag 11 december 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Ik blijf erbij dat ze een kans maken.
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Ik blijf erbij dat ze een kans maken.
Dat mag je ook vinden natuurlijk en ik kan er naast zitten want de bal blijft rond

Maar 11 punten achter op Ajax... Psv gaat niet alles winnen dus bijna uitgerekent kan Ajax nog 5keer verliezen
Nou dat zie ik echt niet gebeuren hoor.. Ajax gaat niet terug vallen..

Psv is ook geen top team.. verdediging weer matig middenveld ook

Maargoed ieder zijn mening of course
Pieter08
 Pieter08 - maandag 23 december 2013 - 08:42   quote  deeplink  
De eerste seizoenshelft zit erop. 020 en Vitesse staan gezamenlijk bovenaan. Wie wordt er dit seizoen kampioen en wie zijn de belangrijkste concurrenten voor het kampioenschap? Gaat ons PSV nog een rol van betekenis spelen?
remco k
 remco k - maandag 23 december 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Jazeker dat PSV nog een rol gaat spelen..
Eide
 Eide - maandag 23 december 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 december 2013 - 08:42 schreef Pieter08 het volgende:
Gaat ons PSV nog een rol van betekenis spelen?
Realistisch gezien is PSV wel klaar voor wat betreft het kampioenschap. Maar PSV kan zeker nog een rol spelen want PSV komt alle titelpretendenten nog tegen. Die prestaties gaan absoluut nog een rol spelen.

Als PSV alles wint komt het maximaal op 74 punten. Dat is in een normaal seizoen te weinig om kampioen te worden maar goed, wat is normaal...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 19:04   quote  deeplink  
PSV is na vandaag kansloos voor de titel, maar gaat zeker nog een rol spelen. Op 020 na krijgt PSV alle titelkandidaten nog tegen en die zullen het tegen PSV niet makkelijk krijgen. Zeker niet als PSV met Ruiz goed is ingespeeld.
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Ik vraag me oprecht af of Ruiz uberhaubt nog wel belangrijk zal kunnen zijn. Hij is uiteindelijk toch gewoon geflopt in het buitenland voorlopig, en dat kan zo'n gozer een flinke knauw opleveren..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 19:52   quote  deeplink  
We will see.... Maar zij start was veelbelovend.
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Veelbelovend??

Vond hem gewoon erg slecht vandaag..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Afgelopen vrijdag stond hij pas voor het eerst op het veld van PSV. Daarvoor heeft hij meer in het vliegtuig gezeten van en naar Engeland. Dus echt beoordelen is ook niet reëel. Desondanks kon je zien dat het een prachtige voetballer is.
Aartus
 Aartus - zaterdag 25 januari 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 20:02 schreef Pieter08 het volgende:
Afgelopen vrijdag stond hij pas voor het eerst op het veld van PSV. Daarvoor heeft hij meer in het vliegtuig gezeten van en naar Engeland. Dus echt beoordelen is ook niet reëel. Desondanks kon je zien dat het een prachtige voetballer is.
Het seizoen zal voor Ruiz te kort zijn om nog in topvorm te komen.
Ik vond Ruiz vrij onzichtbaar tegen Ajax.
Kan ook niet anders,dit is z,n eerste wedstrijd sinds september 2013.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 28 januari 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Vrijdag is Vitesse - Feyenoord al behoorlijk cruciaal voor het kampioenschap. Als Feyenoord verliest kan er ook een streep doorheen. Verliest Vitesse dan wordt 020 naar de volgende titel gedragen.
Eide
 Eide - dinsdag 28 januari 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 11:04 schreef Pieter08 het volgende:
Vrijdag is Vitesse - Feyenoord al behoorlijk cruciaal voor het kampioenschap. Als Feyenoord verliest kan er ook een streep doorheen. Verliest Vitesse dan wordt 020 naar de volgende titel gedragen.
Ajax dwingt een eventuele titel natuurlijk zelf gewoon af, waarbij met name het eigen spelletje en de ondertussen brede selectie doorslaggevend zijn. Ajax boet nauwelijks in aan kracht met wissels en heeft een tactisch zeer volwassen systeem staan.

Je kan tegen dit Ajax, zoals Frank de Boer dat heeft staan, alleen kampioen worden als je in ieder geval alle punten tegen de "kleintjes" pakt. Dat Feyenoord en Vitesse een cruciaal duel gaan afwerken tegen elkaar ligt aan het onvermogen van die ploegen om tegen "kleintjes" overeind te blijven.

Daar zit wat geluk bij, maar geluk dwing je ook af, zoals PSV in het vorige decennium en Twente wat recenter hebben bewezen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 28 januari 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Ik kan je grotendeels volgen, echter de kracht van de competitie is niet meer wat het geweest is. De verschillen met de top en de subtop zijn erg klein geworden. Zelf de staartploegen staan niet meer een straatlengte achter. Iedereen van de topploegen heeft teveel punten gemorst, ook 020. Als er 1 constante ploeg was geweest had 020 nu ook gewoon tweede gestaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt kampioen in de Eredivisie 2013/2014?









0.0118920