BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 08 januari 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 16:37 schreef Bosifyable het volgende:
Hattrick gescoord voor Eindhoven in een oefenwedstrijd tegen MVV.
Gewoon knap voor n middenvelder.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 januari 2015 - 16:49 schreef Barabas het volgende:
Terug halen.
Waarom gaat toch goed zo..
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 17 januari 2015 - 02:53   quote  deeplink  
Hij was weer één van de uitblinkers gisterenavond tegen NEC
met ook een schitterend doelpunt
tomson
 tomson - zaterdag 17 januari 2015 - 14:42   quote  deeplink  
25zo4sk.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 januari 2015 - 18:54   quote  deeplink  
Eind van het seizoen terughalen..??
Barabas
 Barabas - zaterdag 17 januari 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Ik ben voor
van geil
 van geil - zaterdag 17 januari 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:53 schreef van geil het volgende:
veel betere optie als immers en vormer
Ja.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 17 januari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Zal l niet in het plaatje van Rutten passen.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 17 januari 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2015 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Eind van het seizoen terughalen..??
Ja zeker, is er klaar voor om aan te sluiten
bij de grote jongens van onze Fred, Gio en J P
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 januari 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2015 - 19:34 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja.
Moet het nog zien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 19 januari 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Laat hem daar nog maar mooi even rijpen. Hij doet het wel aardig toch? Had een prima goal afgelopen weekend!! Gezien? Strak werk...
MMM
 MMM - maandag 19 januari 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Maar is niet goed genoeg.
Barabas
 Barabas - maandag 19 januari 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 09:31 schreef MMM het volgende:
Maar is niet goed genoeg.
Zullen we daarover oordelen als hij net zoveel kansen als Tonny heeft gehad?
Barabas
 Barabas - maandag 19 januari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 09:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Laat hem daar nog maar mooi even rijpen. Hij doet het wel aardig toch? Had een prima goal afgelopen weekend!! Gezien? Strak werk...
Is bijna iedere wedstrijd dat hij meedoet de uitblinker. Doet mij ook wel aan Clasie denken: Via een omweg komt ie er wel. Hopelijk.
MMM
 MMM - maandag 19 januari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 10:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zullen we daarover oordelen als hij net zoveel kansen als Tonny heeft gehad?
Zelfde geldt voor Steenvoorden. Is ook niet goed genoeg. Kan je ze allebei kansen geven, maar als je het meteen al ziet.
Barabas
 Barabas - maandag 19 januari 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Bij Steenvoorden is het duidelijk geworden door hem te verhuren. Sleegers wekt de indruk het wél aan te kunnen. We zien blijkbaar verschillende dingen, maar zeker is dat je beide jongens niet zo over één kam kunt scheren.
MMM
 MMM - maandag 19 januari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Jupiler League.

Hoop dat hij het red bij Feyenoord en dat je me daar op aan kan spreken maar ik denk het helaas niet.
Barabas
 Barabas - maandag 19 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Hopelijk gaan we het zien en meemaken!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Sleegers maakt indruk: "Hij wordt met de week sterker"

30lcmrc.jpg

Feyenoorder Joey Sleegers maakt dit seizoen een goede ontwikkeling door bij FC Eindhoven. De aanvallende middenvelder, die nu veel op de linksbuiten positie staat, maakt een goede indruk bij zijn huidige club. De technisch manager Hans Smulders verwacht in de toekomst veel van Sleegers.

"Joey heeft het vermogen een wedstrijd te beslissen, scoorde niet voor niets al zes keer voor ons", zegt Smulders in Voetbal International. "Hij is met links bijna even sterk als met rechts, is heel snel op de eerste meters en wordt met de week sterker." Sleegers heeft nog een contract tot de zomer van 2016 bij de Rotterdammers.

Jean-Paul van Gastel bekeek de jonge middenvelder al meerdere keren dit seizoen. "Aan zijn drive zie je dat hij er alles aan wil doen ooit Feyenoord 1 te halen. Of hem dat lukt, durf ik niet te voorspellen. Wat ik wel zeker weet, is dat we hem op een goed niveau in de Eredivisie gaan terugzien."
Bron:VI
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 11:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor Steenvoorden. Is ook niet goed genoeg. Kan je ze allebei kansen geven, maar als je het meteen al ziet.
Wat ik zie wijkt blijkbaar af van wat jij ziet. Van Clasie zei iedereen dat hij te klein en te licht was. Nu is hij de beste speler van de Kleredivisie. Ik voorzie eenzelfde scenario voor Sleegers of in ieder geval een heel eind die richting op.
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 20:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat ik zie wijkt blijkbaar af van wat jij ziet. Van Clasie zei iedereen dat hij te klein en te licht was. Nu is hij de beste speler van de Kleredivisie. Ik voorzie eenzelfde scenario voor Sleegers of in ieder geval een heel eind die richting op.
Hope so!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Als hij fysiek met de grote jongens op topniveau mee kan, komt hij er wel. Hij is een slim voetballertje, maar of hij fysiek mee kan, ben ik nog niet uit. Het is een beetje het verhaal van Nicky Hofs. Leuk spelertje, maar hij kwam fysiek nooit verder dan een speler uit de A-jeugd. Daardoor heeft hij de top nooit kunnen halen, jammer, want voetballen kon hij wel, was fel in duels....kortom, hij had eigenlijk alles wel, maar moest het op fysiek altijd afleggen... Ik hoop dat Sleegers dat niet heeft... qua spelinzicht, techniek en scorend vermogen zit het wel goed... Konden we best veel plezier van gaan krijgen!!
Misschien nog een jaartje bij Heracles of zo om te rijpen?

(ik zie het trouwens best voor me, Sleegers op links, Toornstra op rechts? Of Sleegers achter de spits? Of gewoon op linkshalf?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Arie.Klooster --
FANdré
 FANdré - donderdag 05 februari 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Ik ken nog wel enkele kleine mini voetballers die toch een aardig balletjes konden/kunnen raken. Messi, Maradona, Romario, Sneijder, Lahm, Iniesta, Xavi, Ribéry, Pele. Maar ook hier even laten rijpen nog misschien en goed blijven volgen. Leuke speler nu idd in de 1e divisie.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 05 februari 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Goed bezig iig.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 februari 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 12:18 schreef FANdré het volgende:
Ik ken nog wel enkele kleine mini voetballers die toch een aardig balletjes konden/kunnen raken. Messi, Maradona, Romario, Sneijder, Lahm, Iniesta, Xavi, Ribéry, Pele. Maar ook hier even laten rijpen nog misschien en goed blijven volgen. Leuke speler nu idd in de 1e divisie.
Ja, maar die konden fysiek wel mee, hoewel Sneijder ook wel eens een steekje laat vallen... Er zijn genoeg spelers die qua voetbal zat mee kunnen, maar op fysiek niet. Nicky Hofs is het schoolvoorbeeld van een jongen die alles had om de top te bereiken, maar op fysiek kwam hij niet verder dan het fysiek van een speler uit de A-jeugd. Kan hij niets aan doen, het is een feit. Tja, zulke spelers kunnen dan niet meekomen omdat ze het op dat vlak afleggen... Sommigen kunnen het dusdanig compenseren omdat ze uitzonderlijke kwaliteiten bezitten (denk idd. maar aan Sneijder, die aan de bal super is, maar op fysiek zal hij vaak zijn meerdere moeten erkennen, hoewel hij wel weet hoe hij het duel moet aangaan). Ik denk dat Sleegers wel mee kan hoor, maar voor hetzelfde geld komt hij nooit boven drijven vanwege de fysieke tekortkoming... Jongens die hiermee te maken hebben, sneeuwen onder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2015 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - donderdag 05 februari 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 12:18 schreef FANdré het volgende:
Ik ken nog wel enkele kleine mini voetballers die toch een aardig balletjes konden/kunnen raken. Messi, Maradona, Romario, Sneijder, Lahm, Iniesta, Xavi, Ribéry, Pele. Maar ook hier even laten rijpen nog misschien en goed blijven volgen. Leuke speler nu idd in de 1e divisie.
de meesten moeten nog aardig wat groeien om zijn lengte te bereiken.
1mtr77
Barabas
 Barabas - zondag 08 februari 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Was gisteravond wederom de uitblinker.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Sleegers: ''Kuyt hoort in de spits, zet mij maar op de flanken''

nmxm5e.jpg

Hij is wellicht dé revelatie van het seizoen in het Jan Louwers Stadion. Afgelopen zomer werd geboren Helmonder Joey Sleegers voor één jaar verhuurd aan FC Eindhoven. Op voorhand was het de vraag wat de jonge aanvallende middenvelder kon bewerkstelligen in Eindhoven. Maar met zijn beweeglijke acties en frivole spel, kreeg Sleegers het Eindhovense publiek al snel op de banken.

Sleegers geeft tegenover Voetbal.com aan dat volgende maand de gesprekken met Feyenoord gaan lopen over de invulling van het volgende seizoen. Hij ligt in ieder geval nog een jaar vast bij de Rotterdamse club. Hij keert dan ook volgend seizoen graag terug in de Eredivisie, met als voorkeur natuurlijk Feyenoord.

Op de vermeende interesse van Feyenoord in Dirk Kuyt reageert Sleegers positief. De jongeling zou graag samen met de ervaren Kuyt in de voorhoede spelen en ziet wel een rol als mentor voor de oud speler weggelegd. "Dirk Kuyt hoort in de spits, zet mij maar op de flanken, het is altijd goed om zo iemand als Kuyt in je selectie te hebben", aldus Joey Sleegers.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Sleegers: "Zoiets geeft echt een vertrouwensboost"

3327ccx.jpg

Joey Sleegers werd deze week genomineerd voor beste speler in de Jupiler League van de derde periode. De huidige topscorer van FC Eindhoven spreekt over zijn nominatie, en geeft aan dat zijn verhuurperiode een bewuste keuze was afgelopen zomer.

"Ik hoorde het nieuws vanochtend," reageerde Joey Sleegers op de officiele website van FC Eindhoven. "Vanzelfsprekend was ik heel blij. Zoiets geeft echt een vertrouwensboost. Ook mijn familie en vrienden zijn trots. Die heb ik natuurlijk ingeschakeld om te stemmen."

"Ik heb aan het begin van het seizoen bewust gekozen voor deze stap. Ik ben van mening dat minuten maken in de Jupiler League beter voor mijn ontwikkeling is dan bankzitter in de Eredivisie. Daar word ik sterker van. Ik focus me op FC Eindhoven, maar hoop natuurlijk de stap te kunnen zetten naar een hoger niveau. "

"Mijn sterke punten liggen vooral in het aanvallende opzicht. Ik kan de bal goed tussen de linies inspelen en daarmee medespelers vrij zetten voor de goal. Maar ik pik ook mijn eigen acties mee en heb scorend vermogen."
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Niet meer verhuren; volgend seizoen een échte kans geven.
Alexi
 Alexi - dinsdag 03 maart 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Terug halen volgend seizoen!
Een goede voetballer!!
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 03 maart 2015 - 22:12   quote  deeplink  
Klinkt misschien raar, maar er zit best wel een "succeskop" op z'n romp.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Vorig seizoen speelde hij in de voorbereiding best goed! Hij viel me zeker positief op. Dat hij het bij Eindhoven goed doet is alleen maar mooi, dus denk ik dat Van Geel hem er wel bij haalt, tenzij ze verwachten dat hij op de bank beland.. In dat geval kun je hem beter verhuren aan een eredivisieclub, zoals Go Ahead, NAC of Heracles.. Die willen hem er wel graag bij hebben.. Wel eerst contract verlengen in dat geval.... soms hoeft het niet zo moeilijk te zijn... Kijk maar naar Warner Hahn. Nu is het zo gelopen dat ze hem verhuren aan PEC, wat niet slecht voor zijn ontwikkeling is. Bij Feyenoord had hij alleen maar op de bank gezeten...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:09 schreef Arie.Klooster het volgende:
Vorig seizoen speelde hij in de voorbereiding best goed! Hij viel me zeker positief op. Dat hij het bij Eindhoven goed doet is alleen maar mooi, dus denk ik dat Van Geel hem er wel bij haalt, tenzij ze verwachten dat hij op de bank beland.. In dat geval kun je hem beter verhuren aan een eredivisieclub, zoals Go Ahead, NAC of Heracles.. Die willen hem er wel graag bij hebben.. Wel eerst contract verlengen in dat geval.... soms hoeft het niet zo moeilijk te zijn... Kijk maar naar Warner Hahn. Nu is het zo gelopen dat ze hem verhuren aan PEC, wat niet slecht voor zijn ontwikkeling is. Bij Feyenoord had hij alleen maar op de bank gezeten...
Moet je eerst naar je selectie gaan kijken ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Lijkt me logisch dat ze hem niet eerst gaan verhuren om daarna te kijken hoe de selectie eruit gaat zien om tot de conclusie te komen dat Sleegers niet verhuurt had moeten worden.... Jij verkoopt je auto toch ook niet om daarna tot de conclusie te komen dat je hem toch nodig had? Nee, je verkoopt hem omdat je hem niet meer nodig hebt..
tomson
 tomson - donderdag 12 maart 2015 - 12:07   quote  deeplink  
20kbvbp.jpg
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Goed ventje. Goede kop erop.

Gaat ons komend seizoen verbazen.

En Arie... je ziet het verkeerd.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 12 maart 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 19:41 schreef van geil het volgende:
ik heb dit jochie n paar keer gezien...

kan zeer behoorlijk voetballen...zeer bovengemiddeld vind ik.
weet alleen niet of hij ook n goed schot heeft?
dat ook en is ook soms brutaal in het veld,
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 12:10 schreef Barabas het volgende:
Goed ventje. Goede kop erop.

Gaat ons komend seizoen verbazen.

En Arie... je ziet het verkeerd.
Ik weet niet waar je het nu over hebt, maar ik denk dat je me niet begreep... ?

Wellicht dat je alleen het laatste zinnetje in mijn vorige postje hier hebt gelezen, maar dat ging nog over mijn voorbeeld van een auto...

Kijk anders nog even naar mijn vorige postjes in dit topic en leg me dan nog een keer uit wat ik verkeerd zie... (ik ben pro-Sleegers hè!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Dan heb ik je laatste zin inderdaad verkeerd begrepen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Zitten we toch nog op één lijn...
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Moet niet gekker worden Arie
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 12 maart 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2015 - 11:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor Steenvoorden. Is ook niet goed genoeg. Kan je ze allebei kansen geven, maar als je het meteen al ziet.
Ik vond het geen goed keuze van Fred om Steenvoorden te verhuren. Ik heb hem afgelopen zondag tegen Groningen goed in de gaten gehouden in deze wedstrijd vanaf de tribune(mijn zoon was daar op uitnodiging van Groningen) Was 1 van de beste spelers bij Dordrecht. Feyenoord had hem zondag goed kunnen gebruiken in plaats van Boula.
Sleegers lijkt mij het type Smolarek. Weet niet of dat voldoende is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 13 maart 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 15:43 schreef Barabas het volgende:
Moet niet gekker worden Arie
Nee, dat klopt. Dit is ver genoeg... Gekker moet het inderdaad niet worden....
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 maart 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Hoppa! Voor mekaar... hij is erbij in het komende seizoen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 maart 2015 - 12:31   quote  deeplink  
mooi zo. Ik ben benieuwd of hij veel aan spelen toe komt, maar is het het komend jaar niet, dan is het wel het jaar erop. Er zijn wel meer voorbeelden van jongens die in hun eerste jaar veel invielen om vervolgens een basisplaats te krijgen, al dan niet door verloop (denk aan Van Beek)
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 maart 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Goed ventje met techniek en de juiste mentaliteit. Let op mijn woorden: Die gaat er komen. Waar zijn plafond ligt weet ik niet, maar een topper in de Eredivisie zeker wel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 maart 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Ondanks dat ik het nog moet zien, heb ik daar wel vertrouwen in. Inzicht vergeet je trouwens bij zijn sterke punten...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 17:02   quote  deeplink  
"Als ik die kans weer niet krijg, dan kijk ik verder"

2ducwwh.jpg

Joey Sleegers krijgt in de voorbereiding op komend seizoen de kans zich weer te bewijzen in het eerste van Feyenoord, maar dat nieuws kwam niet als een verrassing voor de speler die momenteel op huurbasis speelt voor FC Eindhoven. "Ik wilde het dit jaar laten zien en dat is het enige dat ik kon doen," zegt Sleegers tegenover RTV Rijnmond.

Als linksbuiten scoorde Sleegers dit seizoen in de eerste divisie al tien keer namens de Eindhovenaren. "Tot nu toe heb ik het laten zien," weet de 20-jarige speler. "Daarom was het voor mij geen twijfel dat ik mag terugkeren bij Feyenoord om daar in de voorbereiding mijn kans te pakken," vervolgt Sleegers. "Ik ga er alles aan doen om te laten zien dat ik er klaar voor ben. Als ik die kans weer niet krijg door iets, dan moet ik gaan kijken of ik ergens anders in de eredivisie kan voetballen. Ik weet dat er voldoende interesse is."

Sleegers werd dit seizoen verkozen tot beste speler van de derde periode in de Jupiler League. Hij kreeg om die reden de bronzen stier uitgereikt. "Dat is mooi, maar ik vind dat ik in de eerste en tweede periode beter heb gespeeld," zegt het talent, die van mening is dat hij fysiek niet tekort komt. "Het is logisch dat ik het niet moet hebben van hoge ballen en kopduels. Qua lopen en slimmigheid denk ik dat ik fysiek niet onder doe," aldus Sleegers.

De geboren Helmonder speelde in de jeugd van Feyenoord en maakte dit seizoen zijn debuut in het betaalde voetbal bij FC Eindhoven. Onder het bewind van de trainers Ronald Koeman en Fred Rutten kwam hij niet in aanmerking voor speelminuten in De Kuip.

Joey Sleegers via FC Eindhoven terug naar Feyenoord

(http://youtu.be/dTpQUV2NNLg)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 17:25   quote  deeplink  
Zijn goed recht... Toch? Die jongen wil gewoon spelen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic









0.0107049