BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 24 maart 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Tuurlijk,goed is goed.
Anders verder kijken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2015 - 20:04   quote  deeplink  
*zeur zeur zeik zeik*
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 april 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Morgen bij De Tafel van Kees.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 april 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Kak programma edoch.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 26 april 2015 - 00:43   quote  deeplink  
Mwah, toch beter dan VI of Studio Voetbal. Is ook weer niet veel voor nodig natuurlijk.
twitch
 twitch - zondag 26 april 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Die graftafel van kees is wel een koeievlaai programma
Wel mooie om te zien dat Sleegers uit het juist Feyenoord hout is gesneden.
Top mentaliteit en wil een kans bij Feyenoord en ik hoop dat hij hem krijgt en pakt .
Bronze stier , periode titel en dus playoffs gehaald
31 wedstrijden en 11 goals en nog een aantal assists
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Was niet doorslaggevend in de laatste potjes, maar wel iedere keer ruim voldoende tot goed.
twitch
 twitch - zondag 26 april 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Je kan als middenvelder toch niet elke keer doorslaggevend zijn , clasie ook ni
En als je elke wedstrijd wel een ruime voldoende krijgt , ben je wel belangrijk
van geil
 van geil - zondag 26 april 2015 - 12:59   quote  deeplink  
n echte voetballer.
dus ja, vul maar in.
Barabas
 Barabas - zondag 26 april 2015 - 13:01   quote  deeplink  
Ik ga een shirtje halen als zijn rugnummer bekend is geworden!

Vindt het echt een topventje!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 26 april 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Ik heb ook wel een goed gevoel bij dat ventje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 april 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie zijn kans krijgt in het eerste !!
van geil
 van geil - woensdag 29 april 2015 - 21:57   quote  deeplink  
en dit is nu wel n voetballer.
met dit soort spelers moet Feyenoord verder als t ooit nog eens wat wil winnen.
voetbal bravoure en rendement.
net als bv Anass.
dit soort spelers moeten kansen krijgen ipv de houthakkers
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 april 2015 - 22:04   quote  deeplink  
Balans vinden, met alleen dit soort spelers Kom je er ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 april 2015 - 22:06   quote  deeplink  
A-B-C-tje.
G-child
 G-child - donderdag 30 april 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Hem diverse wedstrijden gevolgd, stabiele speler, snel, technisch...
Zie hem graag eens paar wedstrijden een kans krijgen.
Barabas
 Barabas - donderdag 30 april 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Inderdaad, neerzetten op de juiste plek en 10 wedstrijden laten staan. Worden er vanzelf 100 !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Sleegers pakt tweede Bronzen Stier als beste talent

eskhep.jpg

Joey Sleegers heeft zijn tweede persoonlijke prijs in de Jupiler League gepakt. De middenvelder werd al uitgeroepen tot de beste speler van de derde periode in de eerste divisie, maar nu mag hij zichzelf ook het beste talent van de vierde periode noemen.

Sleegers, die bij FC Eindhoven als linksbuiten speelt, mag zich in de voorbereiding weer gaan bewijzen bij Feyenoord. Hij moet zich echter eerst nog concentreren op de nacompetitie, want hij doet het uitstekend met zijn ploeg in de Jupiler League en pakte vorige week de vierde periodetitel.
twitch
 twitch - vrijdag 01 mei 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ben fan
Zolang hij maar op zijn positie kan spelen en niet ineens linksback staat ofzo
VVout
 VVout - vrijdag 01 mei 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2015 - 12:04 schreef twitch het volgende:
Ik ben fan
Zolang hij maar op zijn positie kan spelen en niet ineens linksback staat ofzo
Geen gerut idd. dan haal je het beste niet uit je spelers. Zou ook raar zijn dat je het gene opzij zet waar een speler in heeft geïnvesteerd in zijn jeugd.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 mei 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Rare Fred..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 mei 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Raar said Fred....

th?&id=JN.8oexlO1NSw%2bNjQLVPpVirA&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2015 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - vrijdag 01 mei 2015 - 14:16   quote  deeplink  
ben ik t wel mee eens.
maar staat in Eindhoven ook op n andere positie
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 mei 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Sleegers genomineerd als beste speler en talent in JL

n6dvuf.jpg

Joey Sleegers maakt opnieuw kans op een persoonlijke prijs. De huurling van Feyenoord, dit seizoen actief bij FC Eindhoven, won eerder al tweemaal de Bronzen Stier als beste speler en talent van periode drie en vier, maar kan zijn prijzenkast uitbreiden. Sleegers is genomineerd voor de Bronzen Stier als Beste Talent van het seizoen én voor de prijs voor Beste Speler van het seizoen.

Naast Sleegers maakt ook oud-Feyenoorder Vincent Janssen kans op een prijs. De aanvaller van Almere City, die in de jeugdopleiding van Feyenoord uitkwam, is eveneens genomineerd als Beste Speler van het seizoen. De winnaars worden gekozen door de trainers en aanvoerders van de teams uit de Jupiler League.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 mei 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Veelbelovend..!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 mei 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Zekers, ik ben ook zeer benieuwd naar hem. Kijken of hij volgend seizoen een basisplaats kan afdwingen (bijvoorbeeld op linksvoor.... of achter de spits?).
Doetieetwelofniet
 Doetieetwelofniet - woensdag 06 mei 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Speelt bij fc Eindhoven als linkerspits. Heeft bij Feijenoord teveel concurrentie, Manu, Boeitius, Immers, Toornstra.
Voor zijn voetbalontwikkeling kan hij beter nog 1 jaar bij Fc Eindhoven blijven.
G-child
 G-child - woensdag 06 mei 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Gewoon achter de spits neerzetten en hem de concurrentie aan laten gaan met toornstra.
tomson
 tomson - donderdag 07 mei 2015 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 14:58 schreef RenatoBos het volgende:
Sleegers genomineerd als beste speler en talent in JL

[ afbeelding ]

Joey Sleegers maakt opnieuw kans op een persoonlijke prijs. De huurling van Feyenoord, dit seizoen actief bij FC Eindhoven, won eerder al tweemaal de Bronzen Stier als beste speler en talent van periode drie en vier, maar kan zijn prijzenkast uitbreiden. Sleegers is genomineerd voor de Bronzen Stier als Beste Talent van het seizoen én voor de prijs voor Beste Speler van het seizoen.

Naast Sleegers maakt ook oud-Feyenoorder Vincent Janssen kans op een prijs. De aanvaller van Almere City, die in de jeugdopleiding van Feyenoord uitkwam, is eveneens genomineerd als Beste Speler van het seizoen. De winnaars worden gekozen door de trainers en aanvoerders van de teams uit de Jupiler League.
Effe stemmen :)

http://www.jupilerleague.nl/page/goudenstier
Edit : wel vervelend dat ze je gelijk een account aan willen smeren om een stem uit te brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2015 door tomson --
VVout
 VVout - donderdag 07 mei 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 01:09 schreef tomson het volgende:

[..]

Effe stemmen :)

http://www.jupilerleague.nl/page/goudenstier
Edit : wel vervelend dat ze je gelijk een account aan willen smeren om een stem uit te brengen.
Janlul@bagwan.nep, ze kunnen het krijgen hoe ze het willen...
van geil
 van geil - maandag 18 mei 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Deze gaat wel lekker
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 12:22 schreef van geil het volgende:
Deze gaat wel lekker
Nogmaals, ik verwacht veel van deze jongen, misschien wel te veel..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 14:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nogmaals, ik verwacht veel van deze jongen, misschien wel te veel..
Ik denk t ook, want zo veel bijzonder is t niet, maar met de treurnis waar wij t mee moeten doen, klinkt alles goed.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Slik eens een paar van deze pilletjes maat..
fxxon5.jpg
G-child
 G-child - woensdag 20 mei 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Scoort wel heel makkelijk deze jongen, teller momenteel op 13 en dat als linksbuiten.
Snel, technisch, goed schot... Voorspeld veel goeds!
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 18:43   quote  deeplink  
nogmaals , hij lijkt op JC
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 mei 2015 - 07:59   quote  deeplink  

Sleegers tankt vertrouwen na 'ongelooflijke prestaties'


Door de uitschakeling van FC Eindhoven in de nacompetitie heeft ook Feyenoord-huurling Joey Sleegers vakantie. De selectie van de Jupiler League-club kwam gisteren bij elkaar voor een afsluitende praatsessie. ''Niemand heeft zin om op het veld te staan'', vertelt Sleegers.

''Wat er besproken is? Dat we ondanks de teleurstelling positief moeten terugkijken op het seizoen'', vervolgt de middenvelder annex aanvaller in het Eindhovens Dagblad. ''Het is ongelooflijk wat we hebben gepresteerd. We hebben FC Eindhoven weer op de kaart gezet.'' Dinsdag drong pas bij hem door dat het seizoen voorbij is. ''Zo jammer. Al die mooie momenten die we samen hebben beleefd... Het is ineens afgelopen.''

Sleegers mocht dit seizoen drie individuele prijzen ontvangen. Hij werd in twee periodes tot beste speler/talent verkozen en werd deze maand tot 'Talent van het Jaar' uitgeroepen. ''Dat was een mooie blijk van waardering. Voor mijn ontwikkeling is dit seizoen heel goed geweest. Ik keer met veel vertrouwen terug bij Feyenoord.''
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 23 juni 2015 - 13:31   quote  deeplink  
FC Utrecht gaat serieus werk maken van de komst van Joey Sleegers. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. De 20-jarige aanvallende middenvelder speelde het afgelopen seizoen als linksbuiten op huurbasis bij FC Eindhoven en kreeg na afloop van de competitie de prijs voor beste talent van het voetbaljaar uitgereikt, uit handen van Guus Hiddink.

Bij FC Eindhoven werkte Sleegers een jaar samen met hoofdtrainer Jean-Paul de Jong (zie foto). De 44-jarige oefenmeester is nu de assistent-trainer van FC Utrecht, dus de link is daarom snel gelegd. Tegenover RTV Utrecht sprak De Jong al over het feit of Sleegers geschikt is voor FC Utrecht. "Ja, maar ik denk dat er wel meerdere spelers geschikt zijn om bij FC Utrecht als talent van de Jupiler League door te groeien."

"Als jij Joey noemt... Hij wordt de beste speler in de Jupiler League", doelt de assistent-trainer op de prijs van Sleegers. "Dan kan ik me wel goed voorstellen dat je talent hebt en dat je toekomst op het niveau van de Eredivisie hebt." Bij Feyenoord heeft hij nog een contract tot de zomer van 2016. Van origine is de geboren Helmonder een aanvallende middenvelder, maar sinds het afgelopen seizoen blijkt hij ook uitstekend te kunnen functioneren als linksbuiten: 13 doelpunten en 5 assists in 33 competitieduels.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Nergens wordt gezegd dat Utrecht echt iets gaat ondernemen
MMM
 MMM - dinsdag 23 juni 2015 - 13:44   quote  deeplink  
FC Utrecht gaat serieus werk maken van de komst van Joey Sleegers. Dat meldt het Algemeen Dagblad dinsdag

Volgens het AD wel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
Ja zij zeggen dat ze dat gaan doen, maar volgens komen ze met tekst waar dat nergens uit blijkt
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 07:22   quote  deeplink  
Vind het een rare zaak, aanvallende middenvelder die ook op links goed kan en een groot talent is. Ja die kan Feyenoord echt niet gebruiken z'n speler. Het kan niet anders zijn dat of Utrecht of het AD anders Feyenoord hier niet weten wat ze zeggen en doen.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Sleegers gewoon behouden voor feyenoord en hem achter de spits zetten laten, concureren met Toornstra Boetius ahmadi indien clasie toch weggaat.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 25 juni 2015 - 14:29   quote  deeplink  
Als hij zich ook bij feyenoord blijft ontwikkelen met de zelfde inzet word hij nog, beter dan clasie.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Als linksbuiten gebruikt dus..
van geil
 van geil - dinsdag 07 juli 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Dat zal zijn plaats worden voorlopig denk ik.
samen met Boetius en ik denk eigenlijk ook Bilal.(Boetius evt op rechts)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2015 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 08 juli 2015 - 22:20   quote  deeplink  
depositphotos_15540341-Thumb-up-emoticon.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 13:45   quote  deeplink  
BERICHT UIT DE BERGEN: JOEY SLEEGERS

2wgwum8.jpg

Feyenoord werkt deze week in de Oostenrijkse Alpen toe naar de start van het seizoen 2015-2016. Feyenoord.nl volgt de verrichtingen van de selectie van Giovanni van Bronckhorst tijdens het trainingskamp in Seefeld op de voet en vraagt dagelijks spelers naar hun ervaringen. Deze keer: Joey Sleegers, die na een jaar op huurbasis bij FC Eindhoven sterker terugkeerde bij Feyenoord.

Glimmend van trots stond Joey Sleegers half mei naast Guus Hiddink. De Brabander was zojuist verkozen tot beste talent van de Jupiler League van het seizoen 2014-2015 en ontving hiervoor een Gouden Stier uit handen van de inmiddels ex-bondscoach. De onderscheiding vormde voor Sleegers de ultieme bevestiging van de ontwikkeling die hij in Eindhoven doormaakte. Ik heb een jaar lang alles gespeeld, waardoor ik grote stappen heb gezet en een betere voetballer ben geworden.

Dankzij zijn succesvolle verblijf in Brabant Sleegers scoorde dertien keer en eindigde met FC Eindhoven op de tweede plaats keerde hij met veel zelfvertrouwen terug bij Feyenoord, zo vertelt hij tijdens het trainingskamp in Oostenrijk. Toen ik twee jaar geleden net bij de selectie zat, koos ik vaak voor de simpelste oplossing. Ik speelde op safe. Nu zit er veel meer rust en durf in mijn spel, wat ook bij vlagen te zien was tegen Kematen. Natuurlijk speelden we tegen amateurs, maar ik hield aan die wedstrijd een goed gevoel over.

Ook is Sleegers blij dat hij in De Kuip is herenigd met spelers die hij door en door kent. Met een aantal speel ik al heel lang samen, glimlacht hij. Het voelt daarom een beetje alsof ik terug ben op het vertrouwde nest. Ik heb het nu alweer heel erg naar mijn zin bij Feyenoord.

Tegen het Oostenrijke Kematen speelde Sleegers woensdag negentig minuten als een soort hangende linksbuiten, een positie waar hij bij Eindhoven vertrouwd mee raakte. Ik kan daar goed uit de voeten. Toch maakt het mij niet veel uit waar de trainer mij opstelt. Het belangrijkste voor mij is dat ik minuten ga maken. Het jaar in Eindhoven heeft mij goed gedaan, nu wil ik niets liever dan bij Feyenoord mijn kans pakken en doorbreken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 21 juli 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Heel goed jongen maaktje zelf maar verdienstelijk dan komje er zeker daar ben ik van overtuigd.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 04 augustus 2015 - 08:34   quote  deeplink  
Volgens Gouka kan Sleegers alweer naar een andere club uitkijken. Ik hoop dat Gouka ongelijk heeft en dat de volgende parel van Varkenoord niet wordt afgeschreven omdat bling bling Elia komt......Sleegers heeft geen echte kans gehad het te laten zien in mijn ogen. Vinden ze waarschijnlijk niet sterk genoeg. Alsof kracht doorslaggevend is opeens. Ik wil ook voetbal zien!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic









0.0106329