BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 08:34 schreef Peckerwood het volgende:
Volgens Gouka kan Sleegers alweer naar een andere club uitkijken. Ik hoop dat Gouka ongelijk heeft en dat de volgende parel van Varkenoord niet wordt afgeschreven omdat bling bling Elia komt......Sleegers heeft geen echte kans gehad het te laten zien in mijn ogen. Vinden ze waarschijnlijk niet sterk genoeg. Alsof kracht doorslaggevend is opeens. Ik wil ook voetbal zien!
+1
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 04 augustus 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 08:34 schreef Peckerwood het volgende:
Volgens Gouka kan Sleegers alweer naar een andere club uitkijken. Ik hoop dat Gouka ongelijk heeft en dat de volgende parel van Varkenoord niet wordt afgeschreven omdat bling bling Elia komt......Sleegers heeft geen echte kans gehad het te laten zien in mijn ogen. Vinden ze waarschijnlijk niet sterk genoeg. Alsof kracht doorslaggevend is opeens. Ik wil ook voetbal zien!
Eens.
impreza
 impreza - dinsdag 04 augustus 2015 - 08:57   quote  deeplink  
Ik krijg met de dag minder vertrouwen in het beleid!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Ze hebben m een aantal weken kunnen beoordelen nu. Dus je mag er vanuit gaan dat ze kunnen oordelen.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Sleegers gaat verhuurd worden. Is anders dan verkocht. Op zich zou het niet verkeerd zijn om hem een jaartje te laten wennen aan een niveautje hoger. Clasie is er ook niet op achteruit gegaan. Zal vermoedelijk toch gestald worden bij Excelsior, hoewel ik een packagedeal met ADO over Kramer ook niet verkeerd zou vinden.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Dus Kazim en Manu beter bevonden op linksbuiten? Kan ik me niet voorstellen dat je dat kan concluderen enkel op trainingen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Ik vind ook niet dat Feyenoord m nu moet gaan inzetten als reserve of vaste linksbuiten.
Ik denk dat je m dan kapot maakt.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:11   quote  deeplink  
Als ie door onze staf met best het nodige voetbalverstand te licht bevonden is voor speeltijd is het voor beide partijen beter hem te verhuren want anders wordt het tribune en wordt hij niet beter. Kijk naar Hahn als positief voorbeeld ipv te zeiken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door JanM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:10 schreef G-child het volgende:
Dus Kazim en Manu beter bevonden op linksbuiten? Kan ik me niet voorstellen dat je dat kan concluderen enkel op trainingen.
Sleegers is geen linksbuiten. Speelde daar in de Jupiler goed, maar niet als echte linksbuiten, meer als valse middenvelder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Stylzz --
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Sleegers is geen linksbuiten. Speelde daar in de Jupiler goed, maar niet als echte linksbuiten, meer als valse middenvelder.
Ook dat
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:12   quote  deeplink  
Rendement is wat telt, elke wedstrijd weer...
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:13   quote  deeplink  
Kazim is ook geen linksbuiten, boetius ook niet, manu ook niet...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Daarom is t ook verstandig er 1 aan te trekken.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:11 schreef JanM het volgende:
Als ie door onze staf met best het nodige voetbalverstand te licht bevonden is voor speeltijd is het voor beide partijen beter hem te verhuren want anders wordt het tribune en wordt hij niet beter. Kijk naar Hahn als positief voorbeeld ipv te zeiken!
Je hebt veel vertrouwen in de staf. Zie nog geen basis waaruit dat vertrouwen moet blijken. Zolang je Kazim op links zet, Nelom blijft opstellen en Dammers als CV beschouwd dan twijfel ik er hard aan of je het daadwerkelijk zo goed kan unschatten. Dan vergeet ik nog Immers.
Die Hahn heeft ook lekker kansen gehad in de voorbereiding :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door G-child --
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:18   quote  deeplink  
Jaartje eredivisie ervaring opdoen.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Weinig sprake van eerlijke concurrentie als "power" het hoofd criterium is
R()b
 R()b - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:25 schreef G-child het volgende:
Weinig sprake van eerlijke concurrentie als "power" het hoofd criterium is
Sommige mogen wel wat meer spek eten ;-)
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Sorry Jan en andere, ben gewoon klaar met de Rutten filosofie.
G-child
 G-child - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:26 schreef R()b het volgende:

[..]

Sommige mogen wel wat meer spek eten ;-)
Haha true!
YugoBosna
 YugoBosna - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:49   quote  deeplink  
En dan loopt zijn contract nog 1 jaar dus huur is waarschijnlijk ook weg.Lekker dan...
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Hij is al 21 en zijn jaartje verhuur heeft hij al gehad. Ik denk niet dat er voldoende vertrouwen is, tenzij hij zelf heeft aangegeven dat hij liever speelt.....dat kan natuurlijk ook. Ik had hem graag met invalbeurten een kans gegeven zich in de basis te spelen. Ik denk dat hij op 22 jarige leeftijd, volgend jaar, geen zin heeft om bankzitter te worden bij ons, dus de kans dat hij weg is volgend jaar is levensgroot inderdaad....
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:27 schreef G-child het volgende:
Sorry Jan en andere, ben gewoon klaar met de Rutten filosofie.
Laten we de KNVB vragen of we er 22 op mogen stellen!

Wat is de Rutten filosofie dan? Volgens mij is die weg en zijn we allemaal benieuwd naar de Gio filosofie. Geef de man even de tijd en het vertrouwen dat zij wel geacht worden te geven aan spelers!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Sleegers geldwolf?? Of zullen we weer is geen plan hebben met een talent zal wel niet bijtekenen.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Ook hier kennen we de details niet. Misschien is het een geldwolf, misschien loopt hij naast zijn schoenen vanwege vorig jaar, misschien wil hij liever spelen dan op de bank/tribune zitten. Wie het weet mag het zeggen, maar ik weet zeker dat het beleid van Feyenoord NIET is om jonge spelers weg te jagen!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Paar jaar geleden had bandjar gekomen maar scheurde kruisband want de vrij was niet goed genoeg in de jeugd.
wil maar zeggen stel ze op dan kan je ze beoordelen, altijd makkelijk zeggen zijn er nog niet aan toe.
afgelopen jaren hebben duidelijk gemaakt dat onze jeugd beter is als al die middelmaat die martin haalt.
gekke is dat die middelmaat nu basis staat.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:24 schreef Rotterdam22 het volgende:
Paar jaar geleden had bandjar gekomen maar scheurde kruisband want de vrij was niet goed genoeg in de jeugd.
wil maar zeggen stel ze op dan kan je ze beoordelen, altijd makkelijk zeggen zijn er nog niet aan toe.
afgelopen jaren hebben duidelijk gemaakt dat onze jeugd beter is als al die middelmaat die martin haalt.
gekke is dat die middelmaat nu basis staat.
Toch knap dat je dat kunt beoordelen zonder ze te zien spelen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Moet ineens aan Mokotjo, Leerdam, Cabral, Loovens, Te Vrede, Schenkeveld, Zuiverloon, en wie al niet meer denken.
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:30 schreef FR-Henk het volgende:
Moet ineens aan Mokotjo, Leerdam, Cabral, Loovens, Te Vrede, Schenkeveld, Zuiverloon, en wie al niet meer denken.
Spelen allemaal bij topploegen inmiddels!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Jan arie, botteghin, vormer, sing, goossens, verhoek, immers, omar, joris, armenteros, tevrede, wilshire.
bij elkaar kost het een vermogen zie dan liever eigen jeugd.
hou je geld over om echt goede spelers te kunnen aantrekken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Sleegers is nog niet eens over gesproken qua verlenging.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Ik kan niet meer zo goed volgen hoe Feyenoord de laatste tijd handelt..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Als t voldoet blijft t. Daar moet je van uitgaan.
Iedereen binnen de organisatie van Feyenoord incompetent of knettergek noemen lijkt me een beetje overdreven.
VVout
 VVout - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:38 schreef Stylzz het volgende:
Sleegers is nog niet eens over gesproken qua verlenging.
Krabbedom zit al weer te springen op zijn volgende opstelletje, dus de geruchten zullen niet lang op zich laten wachten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:
Als t voldoet blijft t. Daar moet je van uitgaan.
Iedereen binnen de organisatie van Feyenoord incompetent of knettergek noemen lijkt me een beetje overdreven.
wij-zij denken. Omdat het makkelijk is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Eens maar hoe een aantal zaken nu behandelt worden gaat boven mijn pet. Sleegers HET talent vorig seizoen de beste in de J league en komt nu niet in de plannen voor. Nog steeds geen afmaker in de gelederen. Elftal nog niet op orde, weer te laat. Spelers die niet aan spelen toekomen of op posities worden gezet die ik werkelijk niet begrijp (Woudenberg/Vilhena/Dammers enz). Een aantal contractverlengingen. Ik zal ze nooit afzeiken maar ik begrijp er geen hout meer van..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:47   quote  deeplink  
@JoeySleegers: Verhuren..hoezo...niets van bekend...ik focus me nu op Feyenoord..!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Haha kutjournalisten..
JanM
 JanM - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Ik geloof dit soort dingen pas (echt) als het op feyenoord.nl staat!
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 08:57 schreef impreza het volgende:
Ik krijg met de dag minder vertrouwen in het beleid!!!
Als het klopt dat hij wéér verhuurd gaat worden dan heeft hij dus NIET de kans gekregen die hem beloofd is. Trekken we dat even door naar JP/Tonny dan weten we nu allemaal dat we niet het juiste signaal afgeven naar de jeugd. Het ene beloven, het andere doen... Huichelarij noemen ze dat. Word ik als Feyenoord-supporter niet erg blij van.
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:
Eens maar hoe een aantal zaken nu behandelt worden gaat boven mijn pet. Sleegers HET talent vorig seizoen de beste in de J league en komt nu niet in de plannen voor. Nog steeds geen afmaker in de gelederen. Elftal nog niet op orde, weer te laat. Spelers die niet aan spelen toekomen of op posities worden gezet die ik werkelijk niet begrijp (Woudenberg/Vilhena/Dammers enz). Een aantal contractverlengingen. Ik zal ze nooit afzeiken maar ik begrijp er geen hout meer van..
Het is inderdaad vrij verwarrend allemaal. Net alsof er 2 strategieën worden gevolgd.... Die overigens niet samen lijken te gaan.
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Eens, maar als het niet waar is dan is het AD / Gouka de volgende met een boycot. ;-)
van geil
 van geil - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Ze hebben m een aantal weken kunnen beoordelen nu. Dus je mag er vanuit gaan dat ze kunnen oordelen.
Daar heb ik weinig vertrouwen in.
zolang er bepaalde types nog rondlopen die zogenaamd voldoen.
van geil
 van geil - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:39 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kan niet meer zo goed volgen hoe Feyenoord de laatste tijd handelt..
Zelf hebben ze ook geen idee .
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Het komt een beetje over als paniekvoetbal....

Weet alleen niet in hoeverre de berichtgeving in de media klopt. Ook daar speelt er van alles aan sentimenten. Een ruzie die over de rug van de club én haar supporters wordt uitgevochten! Tijd voor rust in de tent!
van geil
 van geil - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:10 schreef G-child het volgende:
Dus Kazim en Manu beter bevonden op linksbuiten? Kan ik me niet voorstellen dat je dat kan concluderen enkel op trainingen.
Die vertegenwoordigen geld.
Zo gaat dat tegenwoordig bij Feyenoord.
De dominee regeert .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Maar zoals je zag is t gelul
ar
 ar - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Misschien gewoon nog te licht he,is niet verwonderlijk.
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 17:15 schreef Barabas het volgende:

[..]

Het is inderdaad vrij verwarrend allemaal. Net alsof er 2 strategieën worden gevolgd.... Die overigens niet samen lijken te gaan.
Sleegers heeft een contract t/m medio 2016. Verhuur zonder contractverlenging lijkt mij weinig zinvol, tenzij Feyenoord denkt hem niet te kunnen verkopen en zo toch van - een deel van - zijn salariskosten af wil komen. Echter, ook dat lijkt niet logisch gezien zijn goede prestatie het afgelopen seizoen. Het verhuur verhaal klopt niet of is niet compleet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:47 schreef Stylzz het volgende:
@JoeySleegers: Verhuren..hoezo...niets van bekend...ik focus me nu op Feyenoord..!!!
Hallo?
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Welke journalisten, gedreven door welke motieven hebben er belang bij om onrust te stoken bij onze jonge spelers? Sleegers én Schuurman anaal genomen door het journaille... Waarom?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joey Sleegers topic









0.0133578