BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Regel is regel kerel, waar je voor fluit in minuut 80 moet je ook voor fluiten in minuut 5..
In minuut 5 had hij gelijk gehad, in minuut 80 niet want die was gewoon binnen de 16 meter. Let maar op, die rode kaart wordt geseponeerd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 30 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Regel is regel kerel, waar je voor fluit in minuut 80 moet je ook voor fluiten in minuut 5..
Ik snap je, maar het wordt wel vaker gedaan dat niet zo'n drastische rode kaart gelijk aan het begin wordt gegeven. En hij laat de bal ook soort van los als hij er buiten glijdt.
remco k
 remco k - maandag 30 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Schandalige vertoning van de trainer en scheids..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:08   quote  deeplink  
Avond Jong Ajax eindigt in mineur

Dat wat een mooie avond beloofde te worden voor Jong Ajax eindigde in mineur. Na een 2-0 voorsprong ging de ploeg van Fons Groenendijk maandagavond alsnog onderuit tegen FC Volendam: 2-3.

Voor de coach was het bitter dat zijn ploeg verloor. Helemaal na de eerste helft, waarin Ajax sprankelend speelde en zonder twijfel de betere was. De bezoekers werden met verzorgd voetbal teruggedrongen op hun eigen helft. Wat opvallend was, aangezien Volendam vorige week donderdag nog knap gelijkspeelde tegen de hoofdmacht van Ajax, in het kader van het bekertoernooi. Op papier leek Jong Ajax daarom niet kansrijk, maar de schijn bedroog. In een mum van tijd stond het 2-0 voor de thuisploeg, dankzij doelpunten van Joël Veltman en Dejan Meleg. Een stunt leek hierdoor in de maak, maar toch ging het fout. Twee treffers van Robert Mühren, vorige week ook al trefzeker tegen Ajax 1, en een kopbal van Damien Menzo (zoon van) werden de ploeg van Groenendijk fataal. ,,Heel teleurstellend, zei de coach na afloop.

Hij vond dat zijn ploeg de 3-0 had moeten maken en sprak van een onnodige nederlaag. ,,De tegendoelpunten hadden niet mogen vallen. Bij de eerste treffer kreeg Tom Overtoom alle vrijheid om Mühren te bedienen. Dat kan niet. Hoewel Volendam weinig kansen kreeg, maar toch driemaal scoorde, weigerde Groenendijk van een lesje effectiviteit te spreken. ,,We moeten de hand in eigen boezem steken.

Toch vielen er op sportcomplex de Toekomst voldoende lichtpuntjes te noteren. Het spel in het eerste bedrijf was bijvoorbeeld van hoog niveau. De bal zoefde over het veld, van Ajacied naar Ajacied. En wat te denken van het meespelen van Joël Veltman? Na twee maanden blessureleed kon de IJmuidenaar eindelijk zijn rentree maken bij Ajax. Hij deed dat naar behoren: als een ervaren kracht leidde hij de defensie. Maar niet alleen dat: Veltman scoorde ook nog eens. Al na zeven minuten kopte hij raak vanuit een corner, een doelpunt dat hij vierde met een buiksliding. Oftewel: met veel vreugde.

Minstens zo blij was Dejan Meleg toen hij een halfuur later de 2-0 binnenschoof. Twee man van Volendam legde hij in de luren, alvorens hij doelman Theo Timmermans ogenschijnlijk eenvoudig passeerde. Diezelfde Meleg was eerder ook al dichtbij een treffer, maar toen werd zijn pegel gestopt.

Zo veelbelovend als het spel van Ajax in de eerste helft was, zo moeizaam ging het na rust. Dat kwam vooral door Volendam, dat mogelijk een fikse uitbrander had gekregen van trainer Hans de Koning. Een donderspeech of niet; feit was dat het ineens ging lopen bij de gasten. Wat resulteerde in drie treffers, van achtereenvolgens Mühren, Menzo en nog eens Mühren. Na zijn winnende treffer kwam Ajax ook nog eens met tien man te spelen, nadat een tackle van Fabian Sporkslede met rood werd bestraft. Tegenstander Schwiebbe mankeerde niks, maar Sporkslede zelf verliet kreupel het veld. Mogelijk heeft hij een zware blessure opgelopen.

Hoewel ook Volendam in de slotfase met tien man kwam te staan en Meleg nog een flinke kans kreeg, zou het bij 2-3 blijven. Die eindstand deed Groenendijk concluderen dat zijn ploeg nog te lief is soms. ,,Bij Volendam praten ze continu tegen de scheidsrechter. Meteen stormden ze op hem af na de tackle van Fabian. Wij doen dat niet. Zelfs bij de eerste keer dat hun doelman hands maakte, vroeg niemand om een kaart. Dat is wat we nog missen, hardheid en ervaring.

Opstelling Jong Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman (62. Gravenberch), Sporkslede, Tete; Enoh (86. Vermeij), Lobotka (85. El Hasnaoui), Serero; Meleg, Castillion, Sana.
Niet ingezette wissels Schmitz, Kuipers, Martina, Lazic.

Scoreverloop: 8. Veltman 1-0, 37. Meleg, 2-0, 50. Mühren 2-1, 60. Menzo 2-2, 69. Mühren 2-3.

Kaarten Ajax: 64. Sana (geel), 72. Sporkslede (rood)
Kaarten FC Volendam: 78. Schwiebbe (geel), 80. Timmermans (rood)
nora
 nora - dinsdag 01 oktober 2013 - 15:16   quote  deeplink  
Dit bedoel ik met winnaars die moet je kweken jongens als Sneijder-Suarez en Wouters enz enz hadden dit niet gepikt zie onderstaande tekst van Groenedijk precies wat ik aangaf je kan ze techn/tact alles leren maar ook mentaal moet je ze wat leren en dit zelfde gebrek mis ik ook in Ajax 1.
=================================================================================
Onderstaande tekst van Groenedijk.

Hoewel ook Volendam in de slotfase met tien man kwam te staan en Meleg nog een flinke kans kreeg, zou het bij 2-3 blijven. Die eindstand deed Groenendijk concluderen dat zijn ploeg nog te lief is soms. ,,Bij Volendam praten ze continu tegen de scheidsrechter. Meteen stormden ze op hem af na de tackle van Fabian. Wij doen dat niet. Zelfs bij de eerste keer dat hun doelman hands maakte, vroeg niemand om een kaart. Dat is wat we nog missen, hardheid en ervaring.
remco k
 remco k - dinsdag 01 oktober 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Tsjaa, dat moet ie dan ook echt bij zichzelf zoeken aangezien hij twee spelers opstelt die ervaring hebben op het hoogste niveau, iedereen zal dit dus van deze twee jongens verwachten en niet zelf erop af stappen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 oktober 2013 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Tsjaa, dat moet ie dan ook echt bij zichzelf zoeken aangezien hij twee spelers opstelt die ervaring hebben op het hoogste niveau, iedereen zal dit dus van deze twee jongens verwachten en niet zelf erop af stappen..
Hahaha Remco, dat is veel te makkelijk gesteld. Je wordt er als speler mee geboren om agressief (wel op de juiste manier natuurlijk) te zijn tegen een scheidsrechter. Maar wij kweken liever van die spelers die huppelend over het veld moeten en niet op een scheidsrechter afstormen als er wat gebeurd waar ze het niet mee eens zijn. En dat kan je niet alleen van 2 spelers verwachten die ervaring hebben op het hoogste niveau, want misschien zijn die wel exact hetzelfde.
remco k
 remco k - woensdag 02 oktober 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2013 - 09:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Remco, dat is veel te makkelijk gesteld. Je wordt er als speler mee geboren om agressief (wel op de juiste manier natuurlijk) te zijn tegen een scheidsrechter. Maar wij kweken liever van die spelers die huppelend over het veld moeten en niet op een scheidsrechter afstormen als er wat gebeurd waar ze het niet mee eens zijn. En dat kan je niet alleen van 2 spelers verwachten die ervaring hebben op het hoogste niveau, want misschien zijn die wel exact hetzelfde.
Wel als je met gelijkgestemden in het veld staat, in de tijd met Suarez was Vetonghen ook niet brutaal, dat kwam pas toen die weer wegging.. Het is gewoon zo dat men snel naar dat soort spelers gaat kijken wat ze doen en of zeggen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Godverdomme, gaat weer lekker met Jong Ajax. 0-1 achter in eigen huis en een rode kaart voor Gravenberch. En dat met spelers als Veltman, Schöne, Serero, Hoesen en Sana in de basis.
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Godverdomme, gaat weer lekker met Jong Ajax. 0-1 achter in eigen huis en een rode kaart voor Gravenberch. En dat met spelers als Veltman, Schöne, Serero, Hoesen en Sana in de basis.
Eh.... 0-3 dus inmiddels. Kreeg zojuist een sms'je van een vriend, dat Jong Ajax volledig wordt weggespeeld. Inderdaad, met al die "prominenten" die jij ook noemde. Pfff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 21:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eh.... 0-3 dus inmiddels. Kreeg zojuist een sms'je van een vriend, dat Jong Ajax volledig wordt weggespeeld. Inderdaad, met al die "prominenten" die jij ook noemde. Pfff
Pffffffffffff wat een klotezooi. Uit de laatste 3 wedstrijden 0 punten. Überhaupt heb ik mijn twijfels over Groenendijk. Misschien tijd om een ander aan te stellen?
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pffffffffffff wat een klotezooi. Uit de laatste 3 wedstrijden 0 punten. Überhaupt heb ik mijn twijfels over Groenendijk. Misschien tijd om een ander aan te stellen?
Ik snap er ook niks meer van, Warrior. Aan de selectie, met zoveel aanvulling van de A-selectie, kan het toch niet echt liggen. Als het dan vanavopnd al niet lukte. Overigens heb ik hetzelfde gevoel over Groenendijk. Ik ben nooit gauw een voorstander om de trainer te vervangen, maar ik vind Groenendijk een wat erg grijze muis...
remco k
 remco k - maandag 14 oktober 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pffffffffffff wat een klotezooi. Uit de laatste 3 wedstrijden 0 punten. Überhaupt heb ik mijn twijfels over Groenendijk. Misschien tijd om een ander aan te stellen?
Mee eens, opzouten..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik snap er ook niks meer van, Warrior. Aan de selectie, met zoveel aanvulling van de A-selectie, kan het toch niet echt liggen. Als het dan vanavopnd al niet lukte. Overigens heb ik hetzelfde gevoel over Groenendijk. Ik ben nooit gauw een voorstander om de trainer te vervangen, maar ik vind Groenendijk een wat erg grijze muis...
Is er binnen Ajax die deze positie kan invullen? Overigens kunnen we wel roepen dat de resultaten geen belang hebben, maar zoals jij al aangeeft mag je met deze aanvulling toch wel wat beter presteren. Uiteindelijk doen we mee in de JL om onze jonge spelers wat meer ervaring te geven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 oktober 2013 - 22:37   quote  deeplink  
De juiste man is Patrick Kluivert!! maar goed dat riep ik al een paar maanden geleden....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De juiste man is Patrick Kluivert!! maar goed dat riep ik al een paar maanden geleden....
Nee man niet mee eens....
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is er binnen Ajax die deze positie kan invullen? Overigens kunnen we wel roepen dat de resultaten geen belang hebben, maar zoals jij al aangeeft mag je met deze aanvulling toch wel wat beter presteren. Uiteindelijk doen we mee in de JL om onze jonge spelers wat meer ervaring te geven.
Patrick Kluivert?
Jaap Stam?
Ronald de Boer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2013 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Patrick Kluivert?
Jaap Stam?
Ook niet....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Patrick Kluivert?
Jaap Stam?
Patrick Kluivert werkt toch niet bij Ajax?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook niet....
Hahahahaha jij wilt Jari Litmanen ouwe. ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook niet....
Alles is beter dan Alfons Groenendijk. Die kerel heeft de uitstrealing van een grijze muis. Niet de bravoure "des Ajax".
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha jij wilt Jari Litmanen ouwe. ;-)
Hahaha. Zou je denken???
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Patrick Kluivert werkt toch niet bij Ajax?
Dan halen ze die. Nu in deeltijd bij Oranje en FC Twente ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha jij wilt Jari Litmanen ouwe. ;-)
BBBBBIIIIINNNNGGGGGOOOO......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 oktober 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Waarom Patrick niet ?? leg mij eens uit...
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BBBBBIIIIINNNNGGGGGOOOO......
Dat dachten we al ;-) Whahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha jij wilt Jari Litmanen ouwe. ;-)
Tering je kent mij wel ouwe.....pffff......en daarna frankie opvolgen
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waarom Patrick niet ?? leg mij eens uit...
Hij wil enkel en alleen Jari ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Alles is beter dan Alfons Groenendijk. Die kerel heeft de uitstrealing van een grijze muis. Niet de bravoure "des Ajax".
Klopt helemaal. Heb zijn aanstelling aan het begin van het seizoen ook niet begrepen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat dachten we al ;-) Whahahaha
Is het zo duidelijk???....sorry Jari is mijn all time hero
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 oktober 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Ik wil enkel en alleen mijn vrouwtje....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 oktober 2013 - 22:47   quote  deeplink  
homo trekjes ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tering je kent mij wel ouwe.....pffff......en daarna frankie opvolgen
Over een jaartje of 4 en dan direct het eerste seizoen de CL winnen. Wat verlang ik terug naar zijn tijd. Ben altijd fan van hem geweest en volg hem nog steeds. Echt in afwachting van zijn biografie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 oktober 2013 - 22:48   quote  deeplink  
maar zie Patrick Kluivert graag naar ajax komen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
homo trekjes ??
Vind jou ook lief hoor.....Date??
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is het zo duidelijk???....sorry Jari is mijn all time hero
Niet alleen van jou hoor... Ik ben ook altijd een erg grote fan van hem geweest en nu nog altijd !!! Als voetballer, als prof en als mens. Maar of hij een goede trainer is???
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:47 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik wil enkel en alleen mijn vrouwtje....
Haha. Lol. Kan zij ook Jong Ajax trainen? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:47 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik wil enkel en alleen mijn vrouwtje....
Pffff....ben die van mij al zat ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff....ben die van mij al zat ;-)
Vind je het gek. Tis en blijft een kakkerlak. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet alleen van jou hoor... Ik ben ook altijd een erg grote fan van hem geweest en nu nog altijd !!! Als voetballer, als prof en als mens. Maar of hij een goede trainer is???
Weet ik wel zeker gappie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind je het gek. Tis en blijft een kakkerlak. ;-)
Whahahahahaha......die gaat kaatsen ouwe
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 oktober 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Lol. Kan zij ook Jong Ajax trainen? ;-)
Ze heeft total 0,000 verstand van voetbal....
Maar van mij des te meer. En nee, ze is niet te huur of te koop en ook niet gratis voor een ander.
Helemaal alleen en lekker van mij hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 oktober 2013 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker gappie
Volgens mij heeft hij (nog) geen ervaring als trainer... Toch?
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ze heeft total 0,000 verstand van voetbal....
Maar van mij des te meer. En nee, ze is niet te huur of te koop en ook niet gratis voor een ander.
Helemaal alleen en lekker van mij hahahaha
Hahaha. Bofkont !!! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 oktober 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff....ben die van mij al zat ;-)
Nu al???
Pietje
 Pietje - maandag 14 oktober 2013 - 22:54   quote  deeplink  
Overigens, mijn vrouw heeft een ongelooflijke pesthekel aan sport in zijn algemeenheid en aan voetbal in het bijzonder...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 oktober 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ze heeft total 0,000 verstand van voetbal....
Maar van mij des te meer. En nee, ze is niet te huur of te koop en ook niet gratis voor een ander.
Helemaal alleen en lekker van mij hahahaha
Als ik dan alleen het dikgedrukte lees, kan ik enkel oordelen dat zij ook fan is van feyenooit?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 oktober 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:54 schreef Pietje het volgende:
Overigens, mijn vrouw heeft een ongelooflijke pesthekel aan sport in zijn algemeenheid en aan voetbal in het bijzonder...
En bemoeit zij zich er ook niet mee dan? Die van mij in elk geval niet ;-))
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 oktober 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vind jou ook lief hoor.....Date??
Hahaha narreke...bij mij gaat er iets uit....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 14 oktober 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 oktober 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha narreke...bij mij gaat er iets uit....
Huh ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0140049