BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 maart 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 08:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verander vaak zat van mening omdat een ander het beter ziet. Met Brandje nog deze week in discussie om onze linker kant in de defensie. En dat bleek gister trouwens ook nog.

Jij echter hebt echter zelden gelijk. Juist omdat je altijd maar op de bal let en niets daaromheen ziet
ik kan zovaak zo lachen om jou... JIJ VIND dat ik geen gelijk heb.. maar geef wel toe als een ziyech kutspeelt of er een keer naast zit.. gister nog dat hij kut inviel ondanks dat ik vdbeek ook niks vond toevoegen op dit niveau.. maar je bent zooooon verschrikkelijk eigenwijze pipo de clown, die koste wat kost zijn gelijk wil halen.. heb ook daadwerkelijk medelijden met je vrouw.. als je die hebt..
remco k
 remco k - vrijdag 10 maart 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 10:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik kan zovaak zo lachen om jou... JIJ VIND dat ik geen gelijk heb.. maar geef wel toe als een ziyech kutspeelt of er een keer naast zit.. gister nog dat hij kut inviel ondanks dat ik vdbeek ook niks vond toevoegen op dit niveau.. maar je bent zooooon verschrikkelijk eigenwijze pipo de clown, die koste wat kost zijn gelijk wil halen.. heb ook daadwerkelijk medelijden met je vrouw.. als je die hebt..
Wederom blijkt dat lezen niet je sterkste kant is. En daar laat ik het maar bij.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 maart 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom blijkt dat lezen niet je sterkste kant is. En daar laat ik het maar bij.
keer in de spiegel kijken kereltje.. xx
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 maart 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Wederom blijkt dat lezen niet je sterkste kant is. En daar laat ik het maar bij.
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2017 door nummer10 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 maart 2017 - 15:04   quote  deeplink  
Eeeeeeeeen popcorn!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 maart 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 15:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Eeeeeeeeen popcorn!
hahaha is al op..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 10 maart 2017 - 21:05   quote  deeplink  
Kijkt er iemand naar Jong Ajax toevallig? Hoe doet Neres het?
Eide
 Eide - zaterdag 11 maart 2017 - 17:01   quote  deeplink  
Ajax O19 heeft met 1-3 van de leeftijdsgenoten van Feyenoord gewonnen. Na 1-0 achter te hebben gestaan won Ajax door goals van oud-Feyenoorder Noa Lang en 2x Kai Sierhuis. Feyenoord kreeg 2 rode kaarten.
Eide
 Eide - maandag 13 maart 2017 - 19:14   quote  deeplink  
Neres en Kluivert in de basis bij Jong Ajax.
remco k
 remco k - maandag 13 maart 2017 - 20:49   quote  deeplink  
1-0 voor Ajax. Speelt prima. Niet heel veel kansen maar wel een paar goede mogelijkheden

Nerres valt niet bijzonder op. Maar speelt wel prima. Aantal acties en hij kan ook iets met rechts en is niet bang dat mindere been te gebruiken.

Nouri en de Jong de beteren bij Ajax samen met Kluivert. Nouri met de kop trouwens de 1-0 na een prima voorzet vanaf reschts.
remco k
 remco k - maandag 13 maart 2017 - 21:27   quote  deeplink  
Ajax compleet onnodig Volendam in het zadel gehoor. 1-1

Je kan echt heel goed merken dat Nouri eraf is.
remco k
 remco k - maandag 13 maart 2017 - 22:06   quote  deeplink  
Eindstand 1-1. Zo zonde maar zo duidelijk hoe goed Nouri is.
nummer10
 nummer10 - maandag 13 maart 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 22:06 schreef remco k het volgende:
Eindstand 1-1. Zo zonde maar zo duidelijk hoe goed Nouri is.
nouri komt er wel ben ik ook van overtuigd.. maar duurt nog even voordat hij fysiek ook ajax 1 aan kan als je het mij vraagt
remco k
 remco k - dinsdag 14 maart 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 maart 2017 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nouri komt er wel ben ik ook van overtuigd.. maar duurt nog even voordat hij fysiek ook ajax 1 aan kan als je het mij vraagt
Ach nee joh, de JL is veel fysieker als de eredivisie, en hij is echt met afstand de beste speler in de JL..

Hij moet gewoon veel meer minuten maken..

Als je zo makkelijk iedere wedstrijd die je speelt de beste man van het veld bent, moet je echt meer minuten gaan krijgen..

Overigens zal Bosz inderdaad vinden dat ie wat fysiek mist, maar zo'n jongen moet juist zo lichtvoetig blijven.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 maart 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 maart 2017 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee joh, de JL is veel fysieker als de eredivisie, en hij is echt met afstand de beste speler in de JL..

Hij moet gewoon veel meer minuten maken..

Als je zo makkelijk iedere wedstrijd die je speelt de beste man van het veld bent, moet je echt meer minuten gaan krijgen..

Overigens zal Bosz inderdaad vinden dat ie wat fysiek mist, maar zo'n jongen moet juist zo lichtvoetig blijven.
heb hem nu een paar keer gezien in ajax 1 en vond ik hem velemalen minder dan bij jong ajax.. juist ook door de andere spelers om hem heen en ja daar gaan we weer, spelers met meer diepgang dan younnes en traore (die van mij vervangen mag worden op dit moment)
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 maart 2017 - 21:01   quote  deeplink  
Jong Ajax is het een beetje aan het verkloten. Lopen nu toch weer veel te vaak onnodig puntverlies op en de 2e plaats komt serieus in gevaar. Tegen De Graafschap onnodig verloren, tegen Volendam onnodig gelijk en nu geven ze voor rust ook weer 2x een voorsprong weg. Neres en Nouri hadden Ajax op respectievelijk 0-1 en 1-2 gezet. Ruststand is 2-2
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 maart 2017 - 21:25   quote  deeplink  
Inmiddels is het 4-3 voor NAC. Kort na rust was het snel 4-2. Zojuist Cassierra met de aansluitingstreffer.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 18 maart 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Hey Eide / Remco,

Ik zag op livescore dat Eiting rechts op het middenveld stond en de Jong cvm. Klopt dit? Ik dacht namelijk altijd dat Eiting de cvm was.

En hoe was Cassiera?
Eide
 Eide - zaterdag 18 maart 2017 - 10:13   quote  deeplink  
Die opstellingen op sites zeggen mij niet zo veel. Zo zag je donderdag in de opstelling ook niet terug hoe Ziyech echt voor Vd Beek en Schone speelde. Eiting is een CVM die net als Schöne graag opkomt tot de 16 van de tegenstander. De Jong, net als Eiting, een echte box-to box-to speler die ook z'n verdedigende werk doet.

Oftewel, ik denk dat je die opstelling moet zien in de dynamiek tussen verschillende spelers.
remco k
 remco k - zaterdag 18 maart 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 maart 2017 - 09:02 schreef NatjosFC het volgende:
Hey Eide / Remco,

Ik zag op livescore dat Eiting rechts op het middenveld stond en de Jong cvm. Klopt dit? Ik dacht namelijk altijd dat Eiting de cvm was.

En hoe was Cassiera?
Ik heb het niet gezien kerel..
Eide
 Eide - zaterdag 18 maart 2017 - 11:42   quote  deeplink  
Jong Ajax wel een een zwakke periode nu. Twee keer verlies, twee keer gelijkspel en slechts één keer winst in de afgelopen vijf duels. Ook echt enorm veel goals tegen tijdens de verliespartijen (7 in 2 wedstrijden).
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 18 maart 2017 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 maart 2017 - 11:42 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax wel een een zwakke periode nu. Twee keer verlies, twee keer gelijkspel en slechts één keer winst in de afgelopen vijf duels. Ook echt enorm veel goals tegen tijdens de verliespartijen (7 in 2 wedstrijden).
Dat is logisch als de verdediger de ligt europees moet spelen.

Verder speelt veel spelers bij Ajax 1 en voor de winterstop werd daar minder gebruik van gemaakt.

Omdat Ajax Gudelj, bazoer en de rest nog had om te kunnen invallen.
remco k
 remco k - maandag 03 april 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Jong Ajax trouwens 2-0 voor tegen jong Utrecht. Twee keer walian. Een mooie kopbal op een voorzet van savastano die goed speelt en een klutsbal.
p111
 p111 - maandag 03 april 2017 - 22:08   quote  deeplink  
Me weer zitten vergapen aan de geweldige voetballer Frenkie de Jong.
remco k
 remco k - dinsdag 04 april 2017 - 08:46   quote  deeplink  
Frenkie de Jong, Carl Eiting, beiden heersend op het middenveld. Ik vond ook Cerny goed spelen...
Eide
 Eide - vrijdag 07 april 2017 - 21:24   quote  deeplink  
Hattrick van Cerny bij Jong Ajax uit tegen Telstar.
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 22:57   quote  deeplink  
Jong Ajax 2-0 gewonnen van Helmond sport. Nouri de beste man aan Ajax zijde met een goal en assists. En als de anderen er iets beter mee om zouden gaan had ie nog een aantal assists gehad
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 mei 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Nouri beste speler Jupiler league en twee andere ajacieden in top 20.

De VI-correspondenten hebben Adbelhak Nouri verkozen als beste speler van de Jupiler League van dit seizoen. De speler van Jong Ajax bleef in het eindklassement van dit seizoen Tom Overtoom van Almere City FC en zijn ploeggenoot Frenkie de Jong ruim voor.

[...]

Nouri bleef zijn concurrenten ruim voor en toonde zich blij met zijn uitverkiezing. 'Dit is mijn eerste volledige jaar in de Jupiler League', reageerde hij. 'Het is wel goed gegaan, met mezelf maar ook met het team. We zijn als tweede geëindigd, dat is knap. Ik denk wel dat we verreweg het beste team van de competitie waren. We kunnen het onszelf verwijten dat we geen kampioen zijn geworden. Dat had met pech, maar vooral te maken met de vele wisselingen. We hebben niet een vast team, het is afhankelijk van het programma van het eerste elftal. Een felicitatie aan VVV, zij hebben het ook hartstikke goed gedaan, maar voor mijn gevoel waren wij niet minder.'

[...]

Bron en rest van artikel.

Top 20 beste spelers:
Ajacieden:
Abdelhak Nouri (1)
Frenkie de Jong (3)
Carel Eiting (11)
2na0l8l.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2017 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 mei 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Zeer knappe prestatie van deze jongens, Carel Eiting had ik obv sommige meningen hier op het forum niet terug verwacht in het overzicht.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 mei 2017 - 21:17   quote  deeplink  
Wat een geweldige goals trouwens gisteren van Jong

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0414021