BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 september 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt aan de visie van de persoon. Wij zijn het heel vaak oneens. Met Jack is het een beetje 50 50 en ik kan me vaak vinden in de mening van eide
Is ook zo en anders wordt het hier ook zo saai
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 september 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat poste ik inderdaad ook al. Ook de CL inkomsten van komend jaar hebben we uiteraard nog niet.
Dan is er nu 50/60 miljoen beschikbaar?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 12:34   quote  deeplink  
20 miljoen CL plus 20 miljoen wat echt nog niet binnen is van de transfers. Om en nabij dan he.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 september 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 12:34 schreef remco k het volgende:
20 miljoen CL plus 20 miljoen wat echt nog niet binnen is van de transfers. Om en nabij dan he.
Dus kunnen we nu nog niet van de beurs af. Wordt op z'n vroegst pas begin volgend jaar.
Zelf denk ik dan dat ze kijken waar we staan op de ranglijst in de Ned. competitie; Staan we er goed voor, dan gaan we m.i.v. volgend seizoen van de beurs af.

Ik denk dat het verhaal 'van de beurs af' zo een beetje in elkaar zit dan....
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Mocht ajax van de beurs af willen dan denk ik niet dat de stand op ranglijst van toepassing is. Het is namelijk niet iets dat je even in een paar dagen regelt volgens mij.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 september 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 12:50 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus kunnen we nu nog niet van de beurs af. Wordt op z'n vroegst pas begin volgend jaar.
Zelf denk ik dan dat ze kijken waar we staan op de ranglijst in de Ned. competitie; Staan we er goed voor, dan gaan we m.i.v. volgend seizoen van de beurs af.

Ik denk dat het verhaal 'van de beurs af' zo een beetje in elkaar zit dan....
Denk dat ze helemaal niet van de beurs gaan voorlopig..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 september 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 12:34 schreef remco k het volgende:
20 miljoen CL plus 20 miljoen wat echt nog niet binnen is van de transfers. Om en nabij dan he.
Financieel zijn we gezond als we sportief nu ook eens stappen
gaan maken gaan we een leuke tijd tegemoet!
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 16:20   quote  deeplink  
Sportief zijn we drie keer op rij kampioen geworden, met dominant voetbal, hebben we hele mooie dingen laten zien in de CL en dat we dit jaar weer meedoen om de titel... Zoals ik het bekijk is dat sportief gezien dus gewoon extreem goed voor een NEderlandse club.

Ik ben benieuwd wat je dan bedoelt sportief nu ook eens stappen maken. Je doet net alsof ze er al 10 jaar niks van bakken..
Peter1956
 Peter1956 - donderdag 05 september 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 16:20 schreef remco k het volgende:
Sportief zijn we drie keer op rij kampioen geworden, met dominant voetbal, hebben we hele mooie dingen laten zien in de CL en dat we dit jaar weer meedoen om de titel... Zoals ik het bekijk is dat sportief gezien dus gewoon extreem goed voor een NEderlandse club.

Ik ben benieuwd wat je dan bedoelt sportief nu ook eens stappen maken. Je doet net alsof ze er al 10 jaar niks van bakken..
De afgelopen jaren heeft Ajax teveel wedstrijden gespeeld die pijn deden aan je ogen. Ook dit jaar lijkt vaak het nog nergens op. Dus ik kan mij de onvrede wel voorstellen. Ik zelf verwacht veel van de "jeugd" die de kans moet gaan krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door Peter1956 --
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 17:18 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

De afgelopen jaren heeft Ajax teveel wedstrijden gespeeld die pijn deden aan je ogen. Ook dit jaar lijkt vaak het nog nergens op. Dus ik kan mij de onvrede wel voorstellen. Ik zelf verwacht veel van de "jeugd" die de kans moet gaan krijgen.
Hoe kan het dat de club Ajax, het TH, vrijwel alle analisten Ajax de afgelopen 2 jaar goed en herkenbaar vonden spelen??? En ja er valt nog genoeg te verbeteren. Maar vorig seizoen en het jaar ervoor heb ik echt vaak genoten van Ajax..

Overigens snap ik sommige mensen en hun commentaar wel. Er mist weleens wat frisheid in het spel, een actie van een speler waar je voor naar het stadion gaat, die dingen ontbreken wel vaak, dus daarin kan ik me het enigzins voorstellen..

Alleen is er bijna niet van Ajax te winnen, Vitesse is de enige ploeg die dat afgelopen seizoen is gelukt.. Dat is ook kwaliteit toch??
Dev
 Dev - donderdag 05 september 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Ajax speelt goed, maar moet in principe ieder seizoen een inhaal race spelen tijdens de tweede helft van seizoen en dan heb je als team ook het geluk nodig dat andere teams genoeg punten laten liggen. Dat betekent naar mijn mening dat er toch een zweem van geluk aan de laatste paar kampioenschappen hangt. Tuurlijk Ajax heeft al die punten bijelkaar gevoetbald maar als we echt eerlijk zijn, had dat niets uitgemaakt als bijvoorbeeld een PSV of een Twente een goede constante seizoen hadden gedraaid en niet als een plumpudding waren ingezakt tijdens de tweede seizoenshelften de afgelopen paar jaren.
Er is dus ruimte voor verbetering en dan heb ik het niet eens over de veel te vroege europese uitschakeling ieder jaar.
JOOD
 JOOD - donderdag 05 september 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 18:30 schreef Dev het volgende:
Ajax speelt goed, maar moet in principe ieder seizoen een inhaal race spelen tijdens de tweede helft van seizoen en dan heb je als team ook het geluk nodig dat andere teams genoeg punten laten liggen. Dat betekent naar mijn mening dat er toch een zweem van geluk aan de laatste paar kampioenschappen hangt. Tuurlijk Ajax heeft al die punten bijelkaar gevoetbald maar als we echt eerlijk zijn, had dat niets uitgemaakt als bijvoorbeeld een PSV of een Twente een goede constante seizoen hadden gedraaid en niet als een plumpudding waren ingezakt tijdens de tweede seizoenshelften de afgelopen paar jaren.
Er is dus ruimte voor verbetering en dan heb ik het niet eens over de veel te vroege europese uitschakeling ieder jaar.
Je vergeet de vele nadelige arbitrale fouten te noemen in je verhaal.. Anders waren we zelfs al eerder kampioen geweest.
JOOD
 JOOD - donderdag 05 september 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Maarja als als...
Peter1956
 Peter1956 - donderdag 05 september 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kan het dat de club Ajax, het TH, vrijwel alle analisten Ajax de afgelopen 2 jaar goed en herkenbaar vonden spelen??? En ja er valt nog genoeg te verbeteren. Maar vorig seizoen en het jaar ervoor heb ik echt vaak genoten van Ajax..

Overigens snap ik sommige mensen en hun commentaar wel. Er mist weleens wat frisheid in het spel, een actie van een speler waar je voor naar het stadion gaat, die dingen ontbreken wel vaak, dus daarin kan ik me het enigzins voorstellen..

Alleen is er bijna niet van Ajax te winnen, Vitesse is de enige ploeg die dat afgelopen seizoen is gelukt.. Dat is ook kwaliteit toch??
Nou Remco ik volg je een beetje op dit forum en ik heb ook heel vaak een ander geluid van je gehoord dan "echt vaak genoten van Ajax".
Dat het TH en alle analisten vinden dat Ajax goed en herkenbaar speelt zal best maar je kan mij niet vertellen dat dit spel van het Ajax van nu ook maar in buurt komt van het spel van Ajax vanbegin jaren 70 en half jaren 90. Helaas.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 18:30 schreef Dev het volgende:
Ajax speelt goed, maar moet in principe ieder seizoen een inhaal race spelen tijdens de tweede helft van seizoen en dan heb je als team ook het geluk nodig dat andere teams genoeg punten laten liggen. Dat betekent naar mijn mening dat er toch een zweem van geluk aan de laatste paar kampioenschappen hangt. Tuurlijk Ajax heeft al die punten bijelkaar gevoetbald maar als we echt eerlijk zijn, had dat niets uitgemaakt als bijvoorbeeld een PSV of een Twente een goede constante seizoen hadden gedraaid en niet als een plumpudding waren ingezakt tijdens de tweede seizoenshelften de afgelopen paar jaren.
Er is dus ruimte voor verbetering en dan heb ik het niet eens over de veel te vroege europese uitschakeling ieder jaar.
Eens Dev...
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 18:30 schreef Dev het volgende:
Ajax speelt goed, maar moet in principe ieder seizoen een inhaal race spelen tijdens de tweede helft van seizoen en dan heb je als team ook het geluk nodig dat andere teams genoeg punten laten liggen. Dat betekent naar mijn mening dat er toch een zweem van geluk aan de laatste paar kampioenschappen hangt. Tuurlijk Ajax heeft al die punten bijelkaar gevoetbald maar als we echt eerlijk zijn, had dat niets uitgemaakt als bijvoorbeeld een PSV of een Twente een goede constante seizoen hadden gedraaid en niet als een plumpudding waren ingezakt tijdens de tweede seizoenshelften de afgelopen paar jaren.
Er is dus ruimte voor verbetering en dan heb ik het niet eens over de veel te vroege europese uitschakeling ieder jaar.
Dev, dat is me uit het hart gegrepen. Ik heb dat ook hier ergens geschreven. Ik ben het dus helemaal met je eens.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 18:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Je vergeet de vele nadelige arbitrale fouten te noemen in je verhaal.. Anders waren we zelfs al eerder kampioen geweest.
Volgens mij hadden andere clubs daar ook last van. Het niveau van het arbitrale corps is in mijn ogen bedroevend. Op een enkele uitzondering na. Maar het was pertinent niet alleen Ajax die werd benadeeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dev, dat is me uit het hart gegrepen. Ik heb dat ook hier ergens geschreven. Ik ben het dus helemaal met je eens.
Velen zo te zien...hahahaha...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij hadden andere clubs daar ook last van. Het niveau van het arbitrale corps is in mijn ogen bedroevend. Op een enkele uitzondering na. Maar het was pertinent niet alleen Ajax die werd benadeeld.
Inderdaad Pietje vond ik een goedkoop excuus!!
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje vond ik een goedkoop excuus!!
Zo is het Jack. We moeten wel eerlijk blijven en geen Calimero-gedrag tonen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:03 schreef Pietje het volgende:
Haha. joduh. Lachen met jou, man. Maar al die "drietjes" zijn gelijke spelen en ik wil wel winnen...
Hoe staat het met die onderlinge stand overigens ???
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:03 schreef joduh het volgende:

[..]

:-)33+
Hahahaha. Waarom geen 44??????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 september 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het Jack. We moeten wel eerlijk blijven en geen Calimero-gedrag tonen.
Juist Pietje!!
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe staat het met die onderlinge stand overigens ???
In de subpoule? Volgens mij staan weij lekker hoog... ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Volgens mij probeer je posts te scoren. Hahahaha. Dat lukt je aardig !!!
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens mij hadden andere clubs daar ook last van. Het niveau van het arbitrale corps is in mijn ogen bedroevend. Op een enkele uitzondering na. Maar het was pertinent niet alleen Ajax die werd benadeeld.
Helemaal mee eens..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat toch niet serieus menen dat je ook zon hielenlikker bent he??
Nee hoor, maar je bent wel stronteigenwijs en hebt elk jaar een andere speler die je tot de grond toe afbrand. Natuurlijk mag je kritisch zijn, maar de dingen die jij tijdens wedstrijden uitkraamt slaan helemaal nergens op. 3 jaar geleden was het Emanuelson, een jaar geleden Poulsen en dit jaar Schöne. Die jongens spelen wel bij Ajax, voor velen een droom. Dus of je twijfelt aan de kwaliteiten van de trainer of je kritiek is zwaar overdreven. Zeg het maar?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke weet ik waar ik sta(wist ik al).....en waar maakt hij het persoonlijk.....voorlopig zie ik alleen +/- 33 staan
Dat weet je best, had je wat slimmer ingeschat..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je bent wel stronteigenwijs en hebt elk jaar een andere speler die je tot de grond toe afbrand. Natuurlijk mag je kritisch zijn, maar de dingen die jij tijdens wedstrijden uitkraamt slaan helemaal nergens op. 3 jaar geleden was het Emanuelson, een jaar geleden Poulsen en dit jaar Schöne. Die jongens spelen wel bij Ajax, voor velen een droom. Dus of je twijfelt aan de kwaliteiten van de trainer of je kritiek is zwaar overdreven. Zeg het maar?
En dat zijn de enige twee keuzes?? Kom toch.. Urby was niet onder de Boer, en Poulsen en Schone is eigenlijk iedereen zat. Dus iedereen twijfelt aan de Boer??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet je best, had je wat slimmer ingeschat..
Niet dus......heb geen idee waar je het over hebt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat zijn de enige twee keuzes?? Kom toch.. Urby was niet onder de Boer, en Poulsen en Schone is eigenlijk iedereen zat. Dus iedereen twijfelt aan de Boer??
Iedereen? Nou, dan ben ik benieuwd wie "iedereen" is?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet dus......heb geen idee waar je het over hebt
Moet je alles maar even terug lezen, dan zie je het wel staan denk ik.. Succes..

Maar goed, misschien deze wederom zinloze discussie maar voortzetten in het cafe, zoals je zelf weleens zegt kan de rest dan fijn verder praten en hoef het topic niet vervuild te worden..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iedereen? Nou, dan ben ik benieuwd wie "iedereen" is?
Kijk de wedstrijd topics maar door dan. Die krijgen er meestal van langs van de meesten..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 september 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat zijn de enige twee keuzes?? Kom toch.. Urby was niet onder de Boer, en Poulsen en Schone is eigenlijk iedereen zat. Dus iedereen twijfelt aan de Boer??
speak for your self ouwe.....

Hij is zeker niet altijd goed, maar in de (bijna) alles beslissende wedstrijd (tegen psv), was het Poulsen die ff liet zien, dat er niet met hem te spotten valt en zo waren er wel meer momenten in het voorbij seizoen. En het zelfde geldt voor Schone...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

speak for your self ouwe.....

Hij is zeker niet altijd goed, maar in de (bijna) alles beslissende wedstrijd (tegen psv), was het Poulsen die ff liet zien, dat er niet met hem te spotten valt en zo waren er wel meer momenten in het voorbij seizoen. En het zelfde geldt voor Schone...
Zoals ik ook al veel vaker heb gezegd, Poulsen goed in de grote wedstrijden. Heel vaak heel slecht in de kleine wedstrijden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk de wedstrijd topics maar door dan. Die krijgen er meestal van langs van de meesten..
Afgelopen wedstrijd zag ik voornamelijk jouw gebrul om Schöne hoor. Maar dat zou dan toch betekenen dat onze trainer het verkeerd ziet? Want die stelt beiden op en heeft ze ook binnengehaald. Maar ik heb geen problemen met zowel Schöne alsmede met Poulsen.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Afgelopen wedstrijd zag ik voornamelijk jouw gebrul om Schöne hoor. Maar dat zou dan toch betekenen dat onze trainer het verkeerd ziet? Want die stelt beiden op en heeft ze ook binnengehaald. Maar ik heb geen problemen met zowel Schöne alsmede met Poulsen.
Nee, dus jij vind ze goed spelen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik ook al veel vaker heb gezegd, Poulsen goed in de grote wedstrijden. Heel vaak heel slecht in de kleine wedstrijden..
Misschien eens beter kijken. Want jouw oogappeltje Eriksen is ook vaak genoeg een drama, maar die hield je altijd de hand boven het hoofd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet je alles maar even terug lezen, dan zie je het wel staan denk ik.. Succes..

Maar goed, misschien deze wederom zinloze discussie maar voortzetten in het cafe, zoals je zelf weleens zegt kan de rest dan fijn verder praten en hoef het topic niet vervuild te worden..
Off topic gaan is niks mis mee.....oeverloos doorlullen over spelers die hadden moeten/kunnen komen.....terwijl de transfer markt allang gesloten is......is ook offtopic
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, dus jij vind ze goed spelen??
Dus jij vind het elftal goed spelen?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien eens beter kijken. Want jouw oogappeltje Eriksen is ook vaak genoeg een drama, maar die hield je altijd de hand boven het hoofd.
En dat is in mijn ogen en die van Frank gelukkig ook het verschil tussen een talent en een speler van midden twintig.. Talenten mogen fouten maken en daarvan leren, die andere jongens moeten er altijd staan.. Dus ja, ik heb hem eigenlijk nooit iets verweten, maar dat zegt niet dat ie nooit iets fout doet.. Maar goed, Eriksen won de zilveren schoen. Zal wel niet voor niets zijn..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus jij vind het elftal goed spelen?
Eriksen speelde wel heel goed, Schone met name niet, Poulsen heb ik dit seizoen nog niet al te veel op aan te merken gehad, maar vind ik niet Ajax waardig..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is in mijn ogen en die van Frank gelukkig ook het verschil tussen een talent en een speler van midden twintig.. Talenten mogen fouten maken en daarvan leren, die andere jongens moeten er altijd staan.. Dus ja, ik heb hem eigenlijk nooit iets verweten, maar dat zegt niet dat ie nooit iets fout doet.. Maar goed, Eriksen won de zilveren schoen. Zal wel niet voor niets zijn..
Kom op man. Heb je die cijfers in de televaag ooit serieus genomen? Grootste onzin. Beste spelers kies je niet op die manier, die kies je namelijk via een stemming door bepaalde mensen. En niet door 1 of ander persoon die tijdens een wedstrijd een paar cijfertjes mag geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen speelde wel heel goed, Schone met name niet, Poulsen heb ik dit seizoen nog niet al te veel op aan te merken gehad, maar vind ik niet Ajax waardig..
Maar Eriksen laat het elftal in de steek en Schöne en Poulsen spelen tenminste nog in Amsterdam.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op man. Heb je die cijfers in de televaag ooit serieus genomen? Grootste onzin. Beste spelers kies je niet op die manier, die kies je namelijk via een stemming door bepaalde mensen. En niet door 1 of ander persoon die tijdens een wedstrijd een paar cijfertjes mag geven.
Oke, ook prima, zijn cijfers met betrekking tot assists zeggen ook heel veel.. Eriksen is gewoon een hele goede voetballer geweest voor Ajax, ik denk dat het gezeur om het aantrekken van een degelijke vervanger dat wel aangeeft toch.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Eriksen laat het elftal in de steek en Schöne en Poulsen spelen tenminste nog in Amsterdam.
Oke, dus jij hebt liever allemaal spelers van het type Schone in de ploeg?? Of Poulsen?? Geen zin meer in Europees voetbal?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, ook prima, zijn cijfers met betrekking tot assists zeggen ook heel veel.. Eriksen is gewoon een hele goede voetballer geweest voor Ajax, ik denk dat het gezeur om het aantrekken van een degelijke vervanger dat wel aangeeft toch.
En als zijn gemiste kansen, domme korte kutcorners, slecht genomen corners, slecht genomen vrije trappen? Inderdaad trapte hij ze dit seizoen mooi in, maar dat heeft lang, heel lang, mogen duren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, dus jij hebt liever allemaal spelers van het type Schone in de ploeg?? Of Poulsen?? Geen zin meer in Europees voetbal?
Ik zie liever spelers die het elftal niet 1 of 2 dagen voor het verstrijken van de transfermarkt in de steek laten.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En als zijn gemiste kansen, domme korte kutcorners, slecht genomen corners, slecht genomen vrije trappen? Inderdaad trapte hij ze dit seizoen mooi in, maar dat heeft lang, heel lang, mogen duren.
Afgelopen seizoen waren zijn corners gewoon goed, evenals zijn indirecte vrije trappen, zijn directe vrije trappen waren inderdaad pas vanaf dit seizoen goed.

Maar vind jij de Boer dan een slechte trainer ofzo?? Die liet hem namelijk de corners nemen, en het was zijn idee om die korte corners erbij te halen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen waren zijn corners gewoon goed, evenals zijn indirecte vrije trappen, zijn directe vrije trappen waren inderdaad pas vanaf dit seizoen goed.

Maar vind jij de Boer dan een slechte trainer ofzo?? Die liet hem namelijk de corners nemen, en het was zijn idee om die korte corners erbij te halen..
Nee hoor, want helaas zijn er al helemaal geen andere die normaal een corner of vrije trap kunnen nemen. En die korte corners is niet zozeer de fout van De Boer, want de bedoeling is goed. Ze worden alleen zo verdomd slecht uitgevoerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???









0.0084810