BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 september 2013 - 22:46   quote  deeplink  
waar is de tijd gebleven dat spelers nog ECHT hart voor de club hadden....
het begon met Abe (Lenstra) die werd verleidt door het grote geld, maar niet ging.
Ik weet nog dat onze Eigen Johan Cruijff naar Barca ging voor......
jawel, 1 miljoen gulden in 7 jaar....

snik, snik, daar is het fout gegaan.....
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pfffffffff en veel te veel knaken tegenwoordig. Schandalig gewoon.
Die Bale... 100 miljoen euro... Dat kun je volgens mij als speler nooit waar maken. Bovendien, heeft Real Madrid geen miljoenenschuld??? Waar is de FIFA/UEFA?????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pfffffffff en veel te veel knaken tegenwoordig. Schandalig gewoon.
Moet je tegen jongens als Neeskens,Krol,Cruijff,Rep......zeggen.....die voetbalde voor een schijntje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je kan zeggen dat de twee die nu zijn weggegaan alleen aan het geld hebben gedacht. Beiden konden heel veel geld verdienen in Rusland maar daar hebben ze nee tegen gezegd..
Ik zeg ook niet dat ze het alleen voor het geld doen, maar er zit gewoon geen ambitie achter. Zoals Pietje al opmerkte. Daarnaast hadden ze gewoon moeten zeggen dat de club eerder had moeten komen als ze hem hadden willen hebben. Dan had je ballen gehad.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar dan heb je toch helemaal geen sportieve ambitie??? In de Nederlandse competitie heb je een gerede kans, dat je gaat spelen, in (bijna) alle andere competities weet je dat je (bijna) altijd op de bank terecht komt. Leve het grote geld...
Ik denk dat hem mooie beloftes zijn gedaan zoals bij van Ginkel.. Hij heeft in mijn ogen het talent om het waar te maken, maar of ie daar de kans voor krijgt betwijfel ik..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat spelers nog ECHT hart voor de club hadden....
het begon met Abe (Lenstra) die werd verleidt door het grote geld, maar niet ging.
Ik weet nog dat onze Eigen Johan Cruijff naar Barca ging voor......
jawel, 1 miljoen gulden in 7 jaar....

snik, snik, daar is het fout gegaan.....
Er zijn er in Europa nog maar heel weinig, Gerard is denk ik het mooiste voorbeeld van de afgelopen jaren..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus gewoon hun ploeg in de steek gelaten. ;-)
Ach in de steek gelaten? Al die spelers zijn maar voorbijgangers, zonder een klein beetje clubliefde. Helaas.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die Bale... 100 miljoen euro... Dat kun je volgens mij als speler nooit waar maken. Bovendien, heeft Real Madrid geen miljoenenschuld??? Waar is de FIFA/UEFA?????
Die gaan helemaal niks doen Piet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die Bale... 100 miljoen euro... Dat kun je volgens mij als speler nooit waar maken. Bovendien, heeft Real Madrid geen miljoenenschuld??? Waar is de FIFA/UEFA?????
En het ergste is nog dat het geld is geleend bij een bank die steun heeft gekregen uit het Europese noodfonds. Sorry hoor, maar dan is inderdaad de vraag waar de FIFA/UEFA is??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
waar is de tijd gebleven dat spelers nog ECHT hart voor de club hadden....
het begon met Abe (Lenstra) die werd verleidt door het grote geld, maar niet ging.
Ik weet nog dat onze Eigen Johan Cruijff naar Barca ging voor......
jawel, 1 miljoen gulden in 7 jaar....

snik, snik, daar is het fout gegaan.....
Abe durfde niet......heimwee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach in de steek gelaten? Al die spelers zijn maar voorbijgangers, zonder een klein beetje clubliefde. Helaas.
Inderdaad helaas. Hadden we maar een speler die inderdaad liet zien hoe het echt moet.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die Bale... 100 miljoen euro... Dat kun je volgens mij als speler nooit waar maken. Bovendien, heeft Real Madrid geen miljoenenschuld??? Waar is de FIFA/UEFA?????
Het ergste is dat het geld via via is geleend van een bank die staatshulp heeft gehad en nog steeds krijgt, die staatshulp wordt betaald mede uit onze zakken.. Er stond hier laatste ergens een mooie link naar dat verhaal...

Hoe kan het zo zijn dat in een europa zoals we zijn er dit soort praktijken gewoon kunnen plaatsvinden??

Gezien je verleden zal je er ongetwijfeld weleens mee te maken hebben gehad met dit soort banken/landen/bedrijven..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze het alleen voor het geld doen, maar er zit gewoon geen ambitie achter. Zoals Pietje al opmerkte. Daarnaast hadden ze gewoon moeten zeggen dat de club eerder had moeten komen als ze hem hadden willen hebben. Dan had je ballen gehad.
Die jongens willen graag een stap verder, die hopen gewoon wegte zijn als de markt sluit.. Dt de competitie dan al begonnen is kun je hun eigenlijk niet kwalijk nemen, maar de UEfa Fifa wel...

Iedereen weet dat de meeste activiteit plaatsind in de laatste twee dagen van de transferwindow.. Ik denk niet dat dit gaat veranderen of dat er minder geld rond zal gaan als die maar een maand open zou zijn..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hem mooie beloftes zijn gedaan zoals bij van Ginkel.. Hij heeft in mijn ogen het talent om het waar te maken, maar of ie daar de kans voor krijgt betwijfel ik..
Ik betwijfel dat ook. Het zijn maar een paar jongens uit onze eredivisie, die daadwerkelijk aan spelen toekomen in het buitenland. Of je moet als speler tevreden zijn om heel af en toe in minuut 88 even te mogen invallen... Er wordt veel te vroeg voor het grote geld gekozen, in plaats dat die jongens sportieve ambitie hebben. Kijk ook een naar Buttner van Vitesse naar Manchester United, vorig seizoen. Hoeveel wedstrijden heeft hij het afgelopen seizoen gespeeld? En zo zijn er nog legio spelers. Castaignos bij Inter??? Drenthe???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongens willen graag een stap verder, die hopen gewoon wegte zijn als de markt sluit.. Dt de competitie dan al begonnen is kun je hun eigenlijk niet kwalijk nemen, maar de UEfa Fifa wel...

Iedereen weet dat de meeste activiteit plaatsind in de laatste twee dagen van de transferwindow.. Ik denk niet dat dit gaat veranderen of dat er minder geld rond zal gaan als die maar een maand open zou zijn..
Dus laat je uiteindelijk je ploeg in de steek.

Zo, hebben we die discussie ook weer gehad. ;-)
JOOD
 JOOD - donderdag 05 september 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad helaas. Hadden we maar een speler die inderdaad liet zien hoe het echt moet.
Blind/vermeer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En het ergste is nog dat het geld is geleend bij een bank die steun heeft gekregen uit het Europese noodfonds. Sorry hoor, maar dan is inderdaad de vraag waar de FIFA/UEFA is??
Real genereerd geld uit de tv rechten(samen met Barca)....merchandising die gigantisch zijn.
Mijn buurjochie van 2 loopt met een Real shirtje aan.....uiteraard heb ik zijn vader daar op aangesproken......kut brabo'ers
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Real genereerd geld uit de tv rechten(samen met Barca)....merchandising die gigantisch zijn.
Mijn buurjochie van 2 loopt met een Real shirtje aan.....uiteraard heb ik zijn vader daar op aangesproken......kut brabo'ers
Mooi ouwe, maar het geld hebben ze niet en dat hebben ze dus moeten lenen bij de bank. Trouwens, wat denk je dat ze aan alle salarissen betalen? Die zijn echt supererg daar ouwe. Daar betalen ze 1 speler gewoon een salaris waar wij hier 10 - 15 spelers van betalen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 september 2013 - 22:55   quote  deeplink  
ik ga weg, tot morgen
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Blind/vermeer
Denk dat die ook nog steeds hopen op een mooie transfer... Ligt er denk ik ook maar net aan hoe goed of slecht het blijft gaan bij Ajax..

Suarez heeft ook nog bijgetekend ondanks dat ie al naar een aantal mooie clubs kon toch..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Het ergste is dat het geld via via is geleend van een bank die staatshulp heeft gehad en nog steeds krijgt, die staatshulp wordt betaald mede uit onze zakken.. Er stond hier laatste ergens een mooie link naar dat verhaal...

Hoe kan het zo zijn dat in een europa zoals we zijn er dit soort praktijken gewoon kunnen plaatsvinden??

Gezien je verleden zal je er ongetwijfeld weleens mee te maken hebben gehad met dit soort banken/landen/bedrijven..
Inderdaad. via, via geleend geld. Maar waar ik mij aan erger is dat je de FIFA en de UEFA niet of nauwelijks hoort. Nee, ik had niets met deze zaken te maken. Ik was directeur (of dikke deur...) in de internationale goederen financiering, commodities, en dat zijn spelers niet, hoewel daar ook in gehandeld wordt.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Real genereerd geld uit de tv rechten(samen met Barca)....merchandising die gigantisch zijn.
Mijn buurjochie van 2 loopt met een Real shirtje aan.....uiteraard heb ik zijn vader daar op aangesproken......kut brabo'ers
Dat klopt wel, maar het geld is eerst geleend voor de transfer..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi ouwe, maar het geld hebben ze niet en dat hebben ze dus moeten lenen bij de bank. Trouwens, wat denk je dat ze aan alle salarissen betalen? Die zijn echt supererg daar ouwe. Daar betalen ze 1 speler gewoon een salaris waar wij hier 10 - 15 spelers van betalen.
Aan de andere kant is het gras altijd groener....deal with it....gaat ook niet meer veranderen
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus laat je uiteindelijk je ploeg in de steek.

Zo, hebben we die discussie ook weer gehad. ;-)
Hahaha. Volgens mij wil je gelijk krijgen, Warrior. Nou vooruit: ze hebben hun ploeg (en de supporters) in de steek gelaten.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Real genereerd geld uit de tv rechten(samen met Barca)....merchandising die gigantisch zijn.
Mijn buurjochie van 2 loopt met een Real shirtje aan.....uiteraard heb ik zijn vader daar op aangesproken......kut brabo'ers
Dat klopt wel, Nenam, maar toch heeft Real een giga schuld, ondanks die merchandising.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik ga weg, tot morgen
Tot morgen Ronald. Slaap lekker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door Pietje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Bovendien hebben ze via Ozil al weer de helft terug.....tis nu eenmaal zo
Over 5 jaar zitten wij met zijn alle op een schaats forum
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad. via, via geleend geld. Maar waar ik mij aan erger is dat je de FIFA en de UEFA niet of nauwelijks hoort. Nee, ik had niets met deze zaken te maken. Ik was directeur (of dikke deur...) in de internationale goederen financiering, commodities, en dat zijn spelers niet, hoewel daar ook in gehandeld wordt.
Ik doelde meer op dit soort duistere zaken.. Niet zozeer alleen spelers..

Maar het toont wel aan dat er weinig goeds gebeurt met ons geld..

Laatst ook een heel mooi stuk gezien over Haiti.. wereldwijd miljarden gegeven en het land ligt er momenteel slechter bij als na de ramp...

Het lijkt vaak wel alsof het geld dat is bedoeld voor goede zaken gebruikt wordt voor slechte zaken, al helemaal als het geld betreft wat niet van de verantwoordelijke persoon is zoals bij zo'n haiti actie..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bovendien hebben ze via Ozil al weer de helft terug.....tis nu eenmaal zo
Over 5 jaar zitten wij met zijn alle op een schaats forum
Ook leuk. Heya Jan Bols, Art en Keessie... zet-um op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Volgens mij wil je gelijk krijgen, Warrior. Nou vooruit: ze hebben hun ploeg (en de supporters) in de steek gelaten.
Bedankt, he he. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Maar ik ben er vandoor. Ga weer dromen over de dag dat Ajax de beurs verlaat. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt wel, Nenam, maar toch heeft Real een giga schuld, ondanks die merchandising.
Hoe weet jij dat ??....een belastingschuld dat klopt....is een regeling getroffen.....overigens, ik heb een bloed hekel aan die club....dus ga ze niet verdedigen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook leuk. Heya Jan Bols, Art en Keessie... zet-um op
Is dan weer niet mijn ding Piet.....wielrennen wel
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ??....een belastingschuld dat klopt....is een regeling getroffen.....overigens, ik heb een bloed hekel aan die club....dus ga ze niet verdedigen
Naar eigen zeggen nog een schuld van rond de 125 miljoen exclusief de belastingschuld die in 2020 afbetaald moet zijn van 600 miljoen euro..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ik ben er vandoor. Ga weer dromen over de dag dat Ajax de beurs verlaat. ;-)
Ik droom met je mee! Slaap lekker en we spreken elkaar weer.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is dan weer niet mijn ding Piet.....wielrennen wel
Weet ik toch. We hebben het al eens over het wielrennen gehad. De Giro. Nee schaatsen is ook niet mijn ding, maar jij had het over een schaatsforum
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ??....een belastingschuld dat klopt....is een regeling getroffen.....overigens, ik heb een bloed hekel aan die club....dus ga ze niet verdedigen
Uit het nieuws, de kranten, internet...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet ik toch. We hebben het al eens over het wielrennen gehad. De Giro. Nee schaatsen is ook niet mijn ding, maar jij had het over een schaatsforum
Bij wijze van spreken Pietekke
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 23:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Uit het nieuws, de kranten, internet...
Allemaal Jozo kandidaten.....ik trek mijn eigen plan.....googlen is een kunst ouwe
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Haha. Is goed, vriend.
Maar ik ga het voorbeeld volgen van Ronald en Warrior... Mijn bed opzoeken. Morgen is het weer vroeg dag: naar de voedselbank.
Slaap lekker Ajax-vrienden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 september 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Kutzooi. Die droom was mooi, maar blijkt de volgende dag nog steeds geen waarheid.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 06 september 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kutzooi. Die droom was mooi, maar blijkt de volgende dag nog steeds geen waarheid.
Geduld is een schone zaak gap....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 september 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 20:34 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak gap....
Delta loydd uitkopen en je hebt meer als de helft....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 september 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 21:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Delta loydd uitkopen en je hebt meer als de helft....
We hebben al meer dan de helft van de aandelen in handen hoor. Ajax bezit namelijk 73% van de aandelen.
maaktnieuit
 maaktnieuit - vrijdag 11 oktober 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Wat mij aangaat mag Ajax van de beurs af, ja wel jammer dat we niet de echte transferbedragen te horen krijgen e.d. maar voor de club is het gewoon het beste, zeker op termijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 11 oktober 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Nog 25 miljoen sparen en dan Messi kopen krijgen ze Poulsen en Vermeer
erbij!
remco k
 remco k - vrijdag 11 oktober 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Heeft Ajax al 225 miljoen dan??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 oktober 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 17:49 schreef remco k het volgende:
Heeft Ajax al 225 miljoen dan??
475 miljoen Remco

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/77536/aanschafprijs-messi-door-clausule-meer-dan-half-miljard/
remco k
 remco k - vrijdag 11 oktober 2013 - 18:07   quote  deeplink  
580 miljoen staat er zelfs. tering man, dacht inderdaad altijd aan die 225 miljoen die er staat..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 11 oktober 2013 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:
580 miljoen staat er zelfs. tering man, dacht inderdaad altijd aan die 225 miljoen die er staat..
Ah joh! Is niks!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???









0.0099110