BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor, want helaas zijn er al helemaal geen andere die normaal een corner of vrije trap kunnen nemen. En die korte corners is niet zozeer de fout van De Boer, want de bedoeling is goed. Ze worden alleen zo verdomd slecht uitgevoerd.
Ajax scoorde afgelopen seizoen het meest van alle CL clubs uit corners in de poule fase.. Waarom zou Chriss denk je dat vertrouwen hebben gekregen om ze te nemen?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb ik gelijk in toch?
Dus liever Schone en Poulsen dan voorheen Sneijder, Zlatan en Heitinga??
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat zijn de enige twee keuzes?? Kom toch.. Urby was niet onder de Boer, en Poulsen en Schone is eigenlijk iedereen zat. Dus iedereen twijfelt aan de Boer??
Ho even... ik ben noch Poulsen, noch Schøne zat. Ik vond Schøne het vorige seizoen een aantal zeer goede en nuttige wedstrijden spelen. Dat geldt ook voor Poulsen. Dat geeft goed aan, dat beide jongens/heren wel een balletje kunnen trappen. Ze zijn gewoon erg uit vorm, zoals er wel meer Ajacieden op dit moment volledig uit vorm zijn. Bovendien scoorde Schøne een prachtig doelpunt afgelopen zondag. Nee, hoor, die komen weer terug. Allebei.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus liever Schone en Poulsen dan voorheen Sneijder, Zlatan en Heitinga??
Dat zeg ik niet, wat ik alleen vind is dat ze uiteindelijk het elftal in de steek hebben gelaten.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ho even... ik ben noch Poulsen, noch Schøne zat. Ik vond Schøne het vorige seizoen een aantal zeer goede en nuttige wedstrijden spelen. Dat geldt ook voor Poulsen. Dat geeft goed aan, dat beide jongens/heren wel een balletje kunnen trappen. Ze zijn gewoon erg uit vorm, zoals er wel meer Ajacieden op dit moment volledig uit vorm zijn. Bovendien scoorde Schøne een prachtig doelpunt afgelopen zondag. Nee, hoor, die komen weer terug. Allebei.
Het merendeel dan. Zo beter??
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ho even... ik ben noch Poulsen, noch Schøne zat. Ik vond Schøne het vorige seizoen een aantal zeer goede en nuttige wedstrijden spelen. Dat geldt ook voor Poulsen. Dat geeft goed aan, dat beide jongens/heren wel een balletje kunnen trappen. Ze zijn gewoon erg uit vorm, zoals er wel meer Ajacieden op dit moment volledig uit vorm zijn. Bovendien scoorde Schøne een prachtig doelpunt afgelopen zondag. Nee, hoor, die komen weer terug. Allebei.
Ze zijn er nooit geweest. Niet goed genoeg voor Ajax. Af en toe een goede pot is niet goed genoeg.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, wat ik alleen vind is dat ze uiteindelijk het elftal in de steek hebben gelaten.
Men wist dat ze weg zouden gaan als er een club zou komen. Dat weet je zelf ook..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 september 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb ik gelijk in toch?
Vind ik wel. Spelers zouden karakter tonen door niet zo kort voor het sluiten van de transfermarkt op te stappen voor het geld en gewoon te zeggen, dan hadden jullie een maand eerder moeten komen, of ze moeten gewoon halverwege de transferperiode bijtekenen en niet zeggen als er geen mooie club komt, teken ik alsnog.

Let wel: Ik gun Eriksen zijn transfer echt wel, maar niet zo kort voor het sluiten van de markt. En dat geldt eigenlijk voor alle spelers!
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Het merendeel dan. Zo beter??
Is goed. Maar ik blijf Schøne een zeer nuttige en multifunctionele speler vinden. Helaas hopeloos uit vorm.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax scoorde afgelopen seizoen het meest van alle CL clubs uit corners in de poule fase.. Waarom zou Chriss denk je dat vertrouwen hebben gekregen om ze te nemen?
Zo zo, we hebben afgelopen seizoen 8 doelpunten gemaakt in 6 wedstrijden. Waarbij we 3 keer zwaar op onze klote kregen. Dan is het of slecht gesteld met de corners bij andere clubs, of we konden op een andere manier niet scoren En heeft ons middenveld en aanval dus daarin ook gefaald.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is goed. Maar ik blijf Schøne een zeer nuttige en multifunctionele speler vinden. Helaas hopeloos uit vorm.
Als 12e man prima.. Kan op veel posities uit de voeten.. Maar gewoon te weinig kwaliteit voor het niveau waar Ajax naar streeft..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Men wist dat ze weg zouden gaan als er een club zou komen. Dat weet je zelf ook..
Dan kan je als speler toch zelf ook nee zeggen? Zijn altijd mooie praatjes van die spelers. Alleen weg voor absolute top, alleen weg voor club die champions league voetbalt. Kom op, is Tottenham absolute top of speelt het champions league? Nee, geen van beiden. Dus toch het elftal in de steek gelaten?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo zo, we hebben afgelopen seizoen 8 doelpunten gemaakt in 6 wedstrijden. Waarbij we 3 keer zwaar op onze klote kregen. Dan is het of slecht gesteld met de corners bij andere clubs, of we konden op een andere manier niet scoren En heeft ons middenveld en aanval dus daarin ook gefaald.
Dat laatste heeft de hele ploeg in gefaald, zoals je weet horen ook de verdedigers bij het aanvallen, en andersom.. Maar goed, wat had jij verwacht dan tegen deze europese topploegen??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze zijn er nooit geweest. Niet goed genoeg voor Ajax. Af en toe een goede pot is niet goed genoeg.
Waarom voetballen ze er dan? Fout van het TH?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Vind ik wel. Spelers zouden karakter tonen door niet zo kort voor het sluiten van de transfermarkt op te stappen voor het geld en gewoon te zeggen, dan hadden jullie een maand eerder moeten komen, of ze moeten gewoon halverwege de transferperiode bijtekenen en niet zeggen als er geen mooie club komt, teken ik alsnog.

Let wel: Ik gun Eriksen zijn transfer echt wel, maar niet zo kort voor het sluiten van de markt. En dat geldt eigenlijk voor alle spelers!
Helemaal eens man, en als je mijn reactie lees denk ik er idem over.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan kan je als speler toch zelf ook nee zeggen? Zijn altijd mooie praatjes van die spelers. Alleen weg voor absolute top, alleen weg voor club die champions league voetbalt. Kom op, is Tottenham absolute top of speelt het champions league? Nee, geen van beiden. Dus toch het elftal in de steek gelaten?
Geen goede keus gemaakt vind ik. Het elftal in de steek laten is het niet.. Maar dat kun je dan van heel veel spelers zeggen toch?? Suarez, Vertonghen?? Anita??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Als 12e man prima.. Kan op veel posities uit de voeten.. Maar gewoon te weinig kwaliteit voor het niveau waar Ajax naar streeft..
Naar welk niveau streeft Ajax dan? Want ik zie het in de wedstrijden nog niet terug. Zelfs niet toen je oogappeltje Eriksen er nog voetbalde.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom voetballen ze er dan? Fout van het TH?
Dat weet ik niet, of het een fout is weet ik ook niet, Poulsen heeft het in vrijwel alle grote wedstrijden geel goed gedaan..

Maar vind jij dat dan goed genoeg?? Alleen de grote wedstrijden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen goede keus gemaakt vind ik. Het elftal in de steek laten is het niet.. Maar dat kun je dan van heel veel spelers zeggen toch?? Suarez, Vertonghen?? Anita??
Volgens mij gingen die niet aan het eind van een transferperiode weg toch? Zo wel, dat inderdaad de ploeg in de steek gelaten.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Naar welk niveau streeft Ajax dan? Want ik zie het in de wedstrijden nog niet terug. Zelfs niet toen je oogappeltje Eriksen er nog voetbalde.
Niet mijn oogappeltje, echt niet, alleen vind ik niet dat je grote talenten mag afbranden op een slechte wedstrijd, want ja die heeft hij zeker wel gespeeld..

En ja ik vind het een geweldige speler, alleen ook te vroeg weggegaan..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij gingen die niet aan het eind van een transferperiode weg toch? Zo wel, dat inderdaad de ploeg in de steek gelaten.
Jawel, die gingen zelfs in de laatste minuten weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, of het een fout is weet ik ook niet, Poulsen heeft het in vrijwel alle grote wedstrijden geel goed gedaan..

Maar vind jij dat dan goed genoeg?? Alleen de grote wedstrijden?
Poulsen werd in het begin vaak verkeerd gebruikt door De Boer. Nu doet hij het uitstekend. Echter hangt het ook af van de speelwijze van de tegenstander. Maar ja, daar hebben zelfs Toby en de andere verdedigers problemen mee en die zijn niet enkel op Poulsen af te rekenen. Trouwens speelde Eriksen ook veel slechte wedstrijden. En iemand die al een aantal jaren binnen een ploeg speelt mag je toch wat meer van verwachten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet mijn oogappeltje, echt niet, alleen vind ik niet dat je grote talenten mag afbranden op een slechte wedstrijd, want ja die heeft hij zeker wel gespeeld..

En ja ik vind het een geweldige speler, alleen ook te vroeg weggegaan..
Talenten, afbranden? Sorry hoor, maar Eriksen speelde al 2 volledige seizoenen bij Ajax en was vorig jaar nog steeds op veel momenten drama om te bekijken.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Poulsen werd in het begin vaak verkeerd gebruikt door De Boer. Nu doet hij het uitstekend. Echter hangt het ook af van de speelwijze van de tegenstander. Maar ja, daar hebben zelfs Toby en de andere verdedigers problemen mee en die zijn niet enkel op Poulsen af te rekenen. Trouwens speelde Eriksen ook veel slechte wedstrijden. En iemand die al een aantal jaren binnen een ploeg speelt mag je toch wat meer van verwachten.
Ik vind dat hij het nu helemaal niet uitstekend doet, wordt gewoon heel vaak compleet overlopen terwijl hij met een paar stapjes vooruit veel makkelijker iets eruit kan halen, dat zie je ook als ie het wel doet..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Poulsen werd in het begin vaak verkeerd gebruikt door De Boer. Nu doet hij het uitstekend. Echter hangt het ook af van de speelwijze van de tegenstander. Maar ja, daar hebben zelfs Toby en de andere verdedigers problemen mee en die zijn niet enkel op Poulsen af te rekenen. Trouwens speelde Eriksen ook veel slechte wedstrijden. En iemand die al een aantal jaren binnen een ploeg speelt mag je toch wat meer van verwachten.
Het was Eriksens tweede hele seizoen..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Talenten, afbranden? Sorry hoor, maar Eriksen speelde al 2 volledige seizoenen bij Ajax en was vorig jaar nog steeds op veel momenten drama om te bekijken.
Af en toe slecht, zijn niet meespelen zorgde voor veel slechtere wedstrijden als met hem, het verschil kon je mooi zien toen ie er in kwam tijdens de bekerwedstrijd in Sneek..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel, die gingen zelfs in de laatste minuten weg.
Mis man. Met Tottenham werd op 7 juli vorig jaar een overeenkomst gesloten over Jan Vertonghen. De transfer van Anita werd afgerond op 16 augustus en Suarez verliet Ajax op 28 januari 2011. Suarez deed zijn transfer dus in de winterperiode en dan nog niet eens op de allerlaatste dag. Echter liet hij Ajax ook in de steek, maar had dat ook alles te maken met de aanhoudende kritiek over zijn persoontje in de Nederlandse pers.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mis man. Met Tottenham werd op 7 juli vorig jaar een overeenkomst gesloten over Jan Vertonghen. De transfer van Anita werd afgerond op 16 augustus en Suarez verliet Ajax op 28 januari 2011. Suarez deed zijn transfer dus in de winterperiode en dan nog niet eens op de allerlaatste dag. Echter liet hij Ajax ook in de steek, maar had dat ook alles te maken met de aanhoudende kritiek over zijn persoontje in de Nederlandse pers.
Sorry, dacht even dat je een ander bericht had gequote.. Die over Zlatan Sneijder en Heitinga. Inderdaad niet correct dus..

Maar oook deze jongens hebben gelogen, zouden weggaan voor de top en zitten bij middenmotors..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was Eriksens tweede hele seizoen..
Weer mis. Eriksen speelde in het seizoen 2010/2011 al 48 wedstrijden voor Ajax, hiervan waren er 28 in de competitie en 12 internationaal. In het seizoen 2011/2012 speelde hij 4 wedstrijden minder, maar speelde hij 33 competitiewedstrijden. Het seizoen 2012/2013 was dus zijn 3e volledige siezoen en zelfs hij speelde vaker dramatisch dan goed. Overigens was het al 2,5 jaar 1 van de vaste spelers daar hij in het seizoen 2009/2010 ook al 15 competitiewedstrijden in actie kwam.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Af en toe slecht, zijn niet meespelen zorgde voor veel slechtere wedstrijden als met hem, het verschil kon je mooi zien toen ie er in kwam tijdens de bekerwedstrijd in Sneek..
Hahahaha Sneek, whahaha kom op zeg. Als dat gebeurd tegen een Dortmund of een Real neem ik het pas serieus. Maar tegen Sneek, whahahaha.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:25   quote  deeplink  
Vanaf dat de Boer er was werd ie basis, daarvoor vrijwel alleen maar invalbeurten.. Afgelopen seizoen was dus wel degelijk het tweede dat ie er vanaf het begin 100% bij was..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, dacht even dat je een ander bericht had gequote.. Die over Zlatan Sneijder en Heitinga. Inderdaad niet correct dus..

Maar oook deze jongens hebben gelogen, zouden weggaan voor de top en zitten bij middenmotors..
Liverpool is gewoon top, misschien niet qua resultaten maar qua ambitie en club wel. Tottenham is inderdaad middenmoot en Anita heeft volgens mij nooit geroepen dat hij Ajax alleen zou verlaten voor de top. Want Anita is heel bescheiden en weet dondersgoed dat dit niet zou gebeuren.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha Sneek, whahaha kom op zeg. Als dat gebeurd tegen een Dortmund of een Real neem ik het pas serieus. Maar tegen Sneek, whahahaha.
Begin van afgelopen competitie hetzelfde, mensen begonnen hier ook al weer te zeuren. Ook toen was het stukken minder..

Maar goed, we kunnen wel eeuwig discussies voeren over een vertrokken speler.. Jij noemt het je team in de steek laten. Ik vind dat ie twee jaar te vroeg is weggegaan..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Liverpool is gewoon top, misschien niet qua resultaten maar qua ambitie en club wel. Tottenham is inderdaad middenmoot en Anita heeft volgens mij nooit geroepen dat hij Ajax alleen zou verlaten voor de top. Want Anita is heel bescheiden en weet dondersgoed dat dit niet zou gebeuren.
Dan is Leeds United ook top.. Ook veel ambitie om weer terug te komen..

Anita zou nog een seizoen blijven, heeft ie zeker gezegd, om die manier wou ie zich meer in de kijker spelen bij de bondscoach en bij een topclub om dan pas te vertrekken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Liverpool?? Tottenham??? Newcastle??? de Top???
Waarschijnlijk nog altijd beter dan Ajax.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nog altijd beter dan Ajax.
Weet ik niet, we winnen van United, van City een keer en spelen een keer gelijk.. Engelse clubs liggen Ajax de laatste jaren dus wel goed..

Maar sportief gezien snap ik wel dat die gasten in de PL willen spelen, alleen spelen ze niet voor de titel of in de CL voor het merendeel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Ik blijf erbij dat spelers die zo kort voor het sluiten van de transfermarkt vertrekken, terwijl je ook al wedstrijden hebt gespeeld in de competitie, gewoon hun club in de steek laten. Ze hadden, zoals Ronald eerder al opmerkte, ook gewoon nee kunnen zeggen en kunnen laten blijken dat ze maar eerder hadden moeten komen als ze interesse hadden.

Overigens zie je dat nu ook bij Real. Doen op de laatste dag 1 van de spelers weg om die belachlijke transfer van Bale een beetje te bekostigen en hebben nu een aantal ontevreden spelers in het team.
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik blijf erbij dat spelers die zo kort voor het sluiten van de transfermarkt vertrekken, terwijl je ook al wedstrijden hebt gespeeld in de competitie, gewoon hun club in de steek laten. Ze hadden, zoals Ronald eerder al opmerkte, ook gewoon nee kunnen zeggen en kunnen laten blijken dat ze maar eerder hadden moeten komen als ze interesse hadden.

Overigens zie je dat nu ook bij Real. Doen op de laatste dag 1 van de spelers weg om die belachlijke transfer van Bale een beetje te bekostigen en hebben nu een aantal ontevreden spelers in het team.
Principieel hebben jij en Ronald helemaal gelijk. Maar ja, dat grote geld... dat stinkt niet. Bovendien komen veel van die spelers ook nog eens op de reservebank terecht. Datzelfde zou ook zomaar met Eriksen kunnen gebeuren, sterker, ik verwacht het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Principieel hebben jij en Ronald helemaal gelijk. Maar ja, dat grote geld... dat stinkt niet. Bovendien komen veel van die spelers ook nog eens op de reservebank terecht. Datzelfde zou ook zomaar met Eriksen kunnen gebeuren, sterker, ik verwacht het.
Daarom Pietje. Kunnen ze net zo goed bij Ajax blijven toch, en proberen nog beter te worden?
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik blijf erbij dat spelers die zo kort voor het sluiten van de transfermarkt vertrekken, terwijl je ook al wedstrijden hebt gespeeld in de competitie, gewoon hun club in de steek laten. Ze hadden, zoals Ronald eerder al opmerkte, ook gewoon nee kunnen zeggen en kunnen laten blijken dat ze maar eerder hadden moeten komen als ze interesse hadden.

Overigens zie je dat nu ook bij Real. Doen op de laatste dag 1 van de spelers weg om die belachlijke transfer van Bale een beetje te bekostigen en hebben nu een aantal ontevreden spelers in het team.
Maar gaat het om het feit dat de speler graag naar een grotere club wil?? Of gaat het erom dat de club de speler graag wil hebben??

Spelers die toe zijn aan een volgende stap of dat zelf in ieder geval vinden wordt je toch niet echt heel blij van als die blijven..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Principieel hebben jij en Ronald helemaal gelijk. Maar ja, dat grote geld... dat stinkt niet. Bovendien komen veel van die spelers ook nog eens op de reservebank terecht. Datzelfde zou ook zomaar met Eriksen kunnen gebeuren, sterker, ik verwacht het.
Dan zit ik als ik hun was liever op de tribune.....kan je een freddie nemen....deed Roony ook
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Principieel hebben jij en Ronald helemaal gelijk. Maar ja, dat grote geld... dat stinkt niet. Bovendien komen veel van die spelers ook nog eens op de reservebank terecht. Datzelfde zou ook zomaar met Eriksen kunnen gebeuren, sterker, ik verwacht het.
Dat denk ik ook, zeker bij Tottenham, die hebben volgens mi zon 30 spelers voor het middenveld..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan zit ik als ik hun was liever op de tribune.....kan je een freddie nemen....deed Roony ook
Haha. Ja, maar die jongens hebben helemaal niks te willen. Er wordt voor hun gewild...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar gaat het om het feit dat de speler graag naar een grotere club wil?? Of gaat het erom dat de club de speler graag wil hebben??

Spelers die toe zijn aan een volgende stap of dat zelf in ieder geval vinden wordt je toch niet echt heel blij van als die blijven..
Dan eerder in de transfermarkt. Maar ze hebben geen ballen en denken tegenwoordig alleen maar aan hun eigen portemonnee. Geloof mij maar. Als Siem niet geblesseerd was geraakt en Manchester United was op de laatste dag langsgekomen was hij ook gewoon gegaan hoor, ook al had hij geroepen dat hij bleef. Want ze hebben helemaal geen gevoel meer bij de club waarbij ze spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 september 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ja, maar die jongens hebben helemaal niks te willen. Er wordt voor hun gewild...
En naar betaald ouwe
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, zeker bij Tottenham, die hebben volgens mi zon 30 spelers voor het middenveld..
Maar dan heb je toch helemaal geen sportieve ambitie??? In de Nederlandse competitie heb je een gerede kans, dat je gaat spelen, in (bijna) alle andere competities weet je dat je (bijna) altijd op de bank terecht komt. Leve het grote geld...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En naar betaald ouwe
Pfffffffff en veel te veel knaken tegenwoordig. Schandalig gewoon.
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan eerder in de transfermarkt. Maar ze hebben geen ballen en denken tegenwoordig alleen maar aan hun eigen portemonnee. Geloof mij maar. Als Siem niet geblesseerd was geraakt en Manchester United was op de laatste dag langsgekomen was hij ook gewoon gegaan hoor, ook al had hij geroepen dat hij bleef. Want ze hebben helemaal geen gevoel meer bij de club waarbij ze spelen.
Ik denk niet dat je kan zeggen dat de twee die nu zijn weggegaan alleen aan het geld hebben gedacht. Beiden konden heel veel geld verdienen in Rusland maar daar hebben ze nee tegen gezegd..
Pietje
 Pietje - donderdag 05 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En naar betaald ouwe
Zo is het...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 22:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar dan heb je toch helemaal geen sportieve ambitie??? In de Nederlandse competitie heb je een gerede kans, dat je gaat spelen, in (bijna) alle andere competities weet je dat je (bijna) altijd op de bank terecht komt. Leve het grote geld...
Dus gewoon hun ploeg in de steek gelaten. ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???









0.0096299