BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 oktober 2013 - 19:51   quote  deeplink  
zijn gewoon een suikeroompje nodig...
als Falcao voor het geld in Frankrijk wil spelen wil Ibra de laatste jaartjes hier ook wel afmaken voor leuk salaris.

halen we daarna net als Monaco nog wat leuke spelers bij Porto op... J.Martinez en Mangala ofzo...
komt het helemaal goed met ons:)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 oktober 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:
580 miljoen staat er zelfs. tering man, dacht inderdaad altijd aan die 225 miljoen die er staat..
Er zijn toch ook wel dagen dat ik dat niet in m'n knip heb....;-))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 oktober 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 20:01 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Er zijn toch ook wel dagen dat ik dat niet in m'n knip heb....;-))
Gisteren laten liggen in de trein.....ach shit happens ;-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 oktober 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gisteren laten liggen in de trein.....ach shit happens ;-(
Had je geen adres er bij laten per ongeluk?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 oktober 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 21:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Had je geen adres er bij laten per ongeluk?
Ja ergens in Nieuw Vennep
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:46   quote  deeplink  
geef mij maar 1 triljoen!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
geef mij maar 1 triljoen!!
Tik op je porum ouwe.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
geef mij maar 1 triljoen!!
waarom nu weer zo veel, 10% is toch ook voldoende ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:57   quote  deeplink  
Wat interesseert mij nou wat Ajax op de bank heeft staan....het interesseert mij veel meer wat er op het veld staat...we zijn nog steeds een voetbalclub...niet meer en niet minder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 11 oktober 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2013 - 23:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat interesseert mij nou wat Ajax op de bank heeft staan....het interesseert mij veel meer wat er op het veld staat...we zijn nog steeds een voetbalclub...niet meer en niet minder
Lul niet Sjakie...FC Weesp is een voetbalclub.....Ajax is a way of life.... mafketel
baco74
 baco74 - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 18:30 schreef Dev het volgende:
Ajax speelt goed, maar moet in principe ieder seizoen een inhaal race spelen tijdens de tweede helft van seizoen en dan heb je als team ook het geluk nodig dat andere teams genoeg punten laten liggen. Dat betekent naar mijn mening dat er toch een zweem van geluk aan de laatste paar kampioenschappen hangt. Tuurlijk Ajax heeft al die punten bijelkaar gevoetbald maar als we echt eerlijk zijn, had dat niets uitgemaakt als bijvoorbeeld een PSV of een Twente een goede constante seizoen hadden gedraaid en niet als een plumpudding waren ingezakt tijdens de tweede seizoenshelften de afgelopen paar jaren.
Er is dus ruimte voor verbetering en dan heb ik het niet eens over de veel te vroege europese uitschakeling ieder jaar.
Als ons Ajax het geluk heeft dat de concurrentie het laatste deel van de competitie zoveel punten laat liggen, dan heeft de concurentie toch het geluk gehad dat ons Ajax in het eerste deel van de competitie (altijd) zoveel punten laat liggen.
We hebben het toch echt helemaal zelf gedaan hoor........
Ik vind ook dat Ajax in de jouw genoemde inhaalslag, wel ff wat beter voetbal speelde dan wat de concurentie liet zien toen die de puntjes pakten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:08   quote  deeplink  
Ja dat klopt helemaal gappie maar wat interessert mij nou die 75 miljoen euroooootjes...die graftakken boven in de organisatie zorgen wel goed voor zich zelf....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 00:10   quote  deeplink  
FC Weesp is toch een korfbalclub ??
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Weesp is een plaats in België toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 16:12 schreef Peterhs het volgende:
Weesp is een plaats in België toch?
Was maar waar....ik vind België leuk
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 16:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was maar waar....ik vind België leuk
Ik heb liever die blondjes van daar met hun geile dialect.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 17:08 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik heb liever die blondjes van daar met hun geile dialect.
K3 mag je hebben hoor.....ik heb al een rooie hier
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 17:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

K3 mag je hebben hoor.....ik heb al een rooie hier
Nee man, die zijn te goedkoop...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 17:18 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee man, die zijn te goedkoop...
Mega mindy dan.....zeikert
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mega mindy dan.....zeikert
Nee, ook niet. Die is veel te dominant...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 17:44 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Die is veel te dominant...
Pffff....Kim Clijster dan ??
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff....Kim Clijster dan ??
Doe maar Claudia Scheelen ofzo ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:16 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Doe maar Claudia Scheelen ofzo ;)
Krijg een wijting ouwe......je doet het maar met Urbanus....homo ;-)
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Krijg een wijting ouwe......je doet het maar met Urbanus....homo ;-)
allee manneke
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 00:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ja dat klopt helemaal gappie maar wat interessert mij nou die 75 miljoen euroooootjes...die graftakken boven in de organisatie zorgen wel goed voor zich zelf....
Is dat zo ja??? En als ze straks het geld gebruiken om van de beurs af te gaan sta je vooraan te juichen??

Ajax had eerder veel geld, heeft dat alleen maar in spelers gestoken en was vrijwel alles kwijt zonder kampioenschappen.. Jij steunt dat soort beleid dus??
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Ik denk dat ze het zeker gaan gebruiken om van de beurs af te komen.
Dit vind ik eigenlijk ook de enige verklaarbare en ook zeker de enige geloofwaardige reden waarom ze alles oppotten. Voor iets anders dan dat zouden ze zichzelf in diskrediet brengen.

Dat ze zelf flink wat centen binnen hengelen, dat lijkt me duidelijk, want bezuinigen doen ze vast niet uit eigen portemonnee.
remco k
 remco k - zaterdag 12 oktober 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Ajax speelt nu achter elkaar flink wat CL, als dat er niet is en er is een minder lichting heb je ook kans dat je veel geld nodig hebt om de club te versterken.

Ik vind overigens dat we een goede selectie hebben met veel rek en potentie. Op de CVM plek na had ik persoonlijk ook niet veel hoeven te zien komen,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 oktober 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo ja??? En als ze straks het geld gebruiken om van de beurs af te gaan sta je vooraan te juichen??

Ajax had eerder veel geld, heeft dat alleen maar in spelers gestoken en was vrijwel alles kwijt zonder kampioenschappen.. Jij steunt dat soort beleid dus??
Heb ik gezegd dat alles opgemaakt moet worden ??
Ik had graag wel iets meer geld uitgegeven aan spelers...een spits en een CVM had ons wat verder in de C.L. gebracht...zonder kampioenschappen ?? die snap ik niet helemaal....
remco k
 remco k - zondag 13 oktober 2013 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2013 - 23:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat alles opgemaakt moet worden ??
Ik had graag wel iets meer geld uitgegeven aan spelers...een spits en een CVM had ons wat verder in de C.L. gebracht...zonder kampioenschappen ?? die snap ik niet helemaal....
Veel geld betaald voor veel spelers en dat heeft geen enkele titel gebracht, sterker nog, pas nadat al die duur gekochte spelers verkocht waren of niet meer speelden werden we kampioen en gingen we beter voetballlen, alleen Sulejmani heeft nog een aandeel gehad.

Overigens hebben we gewoon een goede spits, alleen wordt die niet altijd even goed bedient.

Een andere CVM had gekund, maar volgens mij loopt het de laatste wedstrijden gewoon goed.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 oktober 2013 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2013 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat poste ik inderdaad ook al. Ook de CL inkomsten van komend jaar hebben we uiteraard nog niet.
Het is heel simpel gewoon de cijfers bekijken van Ajax op Ajax.nl, daar zie je dat Ajax op dit moment 43m aan liquide middelen hebben, dat is dus geld op de bank. At5 is ervanuit gegaan dat Ajax net zo veel liquide middelen erbij krijgt als vorig jaar (26m), zo komen ze aan de 70m.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2013 - 22:52   quote  deeplink  
En zo is het...love you!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 oktober 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2013 - 09:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is heel simpel gewoon de cijfers bekijken van Ajax op Ajax.nl, daar zie je dat Ajax op dit moment 43m aan liquide middelen hebben, dat is dus geld op de bank. At5 is ervanuit gegaan dat Ajax net zo veel liquide middelen erbij krijgt als vorig jaar (26m), zo komen ze aan de 70m.
Ik zou met 1 miljoen op de bank al tevreden zijn. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 september 2014 - 04:35   quote  deeplink  
Wel knap, in 1 jaar van 75 miljoen naar 120 miljoen! Sterke winst hoor!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 september 2014 - 04:35   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2014 door Ajax Warrior --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 11 september 2014 - 08:24   quote  deeplink  
Is niet slecht, moet ik zeggen.
Alleen moet Ajax nu echt goed investeren voor een goede basiselftal om jaarlijks de kwartfinale van de CL te halen.....................of misschien nog verder.
Maar ja, zolang Ajax dat niet doet, haalt Ajax nooit de gewenste resultaten.
JOOD
 JOOD - dinsdag 16 september 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Ajax wacht op een gouden lichting en probeert die bij elkaar te houden voor langere periode. Pas als er 5 of 6 uitzonderlijke talenten tegelijk in het eerste staan te ballen kunnen ze dit uitvoeren.
Eide
 Eide - dinsdag 16 september 2014 - 16:00   quote  deeplink  
De Boer neemt het op voor 'geplaagde' Overmars: "Hij is eindverantwoordelijk"

Ajax-trainer Frank de Boer vindt het niet terecht dat Marc Overmars veel kritiek krijgt over het beleid dat de Amsterdammers voeren. De directeur voetbalzaken zag dat de clubkas met de nodige miljoenen werd gevuld, maar tot de teleurstelling van de supporters bleven grote aankopen uit.

In gesprek met Het Parool laat De Boer weten de kritiek op Overmars niet terecht te vinden. "Nee, want we overleggen alles. Marc is 's ochtends rond negen uur op de club en dan bespreken we de lopende zaken. Als het over mogelijke transfers gaat, praten Hennie Spijkerman, Dennis Bergkamp, Wim Jonk en ik mee."

"Soms komt het tot een stemming en dan is het wel eens vier tegen één, of drie tegen twee", vervolgt de oefenmeester in de eerdergenoemde krant. "En dan nemen we een besluit volgens het democratische principe. Maar Marc is eindverantwoordelijk. Hij moet zaken uitonderhandelen."

Eto'o en Mokotjo
Dat de komst van Samuel Eto'o niet doorging, vindt De Boer niet spijtig. "Uiteindelijk moeten wij ervoor zorgen dat áls we iemand halen, en daarvoor flink investeren, dat diegene vijf keer beter is dan Sigthórsson. En daar is bij ons zo veel twijfel over. Er zijn verschillende opties voorbijgekomen en elke keer denk je: gaat die het verschil echt maken? Met Sigthórsson weten we wat we in huis hebben."

"Hij is gretig, fit en we hebben met Arek Milik en Richairo Zivkovic twee jonge jongens achter de hand", reageert De Boer, die niet baalt dat ook Kamohelo Mokotjo niet naar Ajax vertrok. "Vergeet niet: Mokotjo is bij Feyenoord niet geslaagd. Hoe vaak is niet gebleken dat spelers niet bestand waren tegen de druk om te móeten presteren bij een club als Ajax? Daar kan ik tientallen voorbeelden van geven, die de club bergen met geld hebben gekost."

Bron

Opvallend dat Spijkerman, Bergkamp en Jonk kennelijk evenveel in te brengen hebben als De Boer en Overmars.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 16 september 2014 - 18:58   quote  deeplink  
De vraag is: zijn deze woorden ook zoals de situatie in het echt is?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 16 september 2014 - 18:58   quote  deeplink  
ik hoor niks over scouting....
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 16 september 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Vijf keer beter dan Sigthorsson? Dus ze zien Eto'O als 5 keer beter dan Sigthorsson. Slecht gekozen voorbeeld!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 16 september 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Ajax zou Klaas Jan Huntelaar terug moeten halen naar De Arena voor 'n jaar of 2 a 3. Alleen durft Ajax dat niet vanwege ( waarschijnlijk ) een te hoge transfersom.

Ook durft Ajax geen goede spelers van 24 jaar die 20 miljoen moeten kosten, naar De Arena te halen met een contract voor 4 jaar ( met een optie van 2 jaar ). Wat dat betreft blijft Ajax erg schichtig. qua kopen van goede spelers. Zo wind Ajax niet de CL.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 september 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 21:08 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax zou Klaas Jan Huntelaar terug moeten halen naar De Arena voor 'n jaar of 2 a 3. Alleen durft Ajax dat niet vanwege ( waarschijnlijk ) een te hoge transfersom.

Ook durft Ajax geen goede spelers van 24 jaar die 20 miljoen moeten kosten, naar De Arena te halen met een contract voor 4 jaar ( met een optie van 2 jaar ). Wat dat betreft blijft Ajax erg schichtig. qua kopen van goede spelers. Zo wind Ajax niet de CL.
Huntelaar wil zelf niet, die gaat niet een stap terug.....en noem jij eens een paar namen van 24 die wel willen komen.....denk jij dat Ajax achterlijk is of zo, die zitten meer in die materie dan jij achter je computertje.

Beetje moe word ik hiervan met dat slappe gelul hiero, mocht Ajax een gelegenheid hebben om zo iemand te halen dan doen ze dat echt wel....van de andere kant, dat gezeik hier leest niemand van het TH
remco k
 remco k - dinsdag 16 september 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 21:08 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax zou Klaas Jan Huntelaar terug moeten halen naar De Arena voor 'n jaar of 2 a 3. Alleen durft Ajax dat niet vanwege ( waarschijnlijk ) een te hoge transfersom.

Ook durft Ajax geen goede spelers van 24 jaar die 20 miljoen moeten kosten, naar De Arena te halen met een contract voor 4 jaar ( met een optie van 2 jaar ). Wat dat betreft blijft Ajax erg schichtig. qua kopen van goede spelers. Zo wind Ajax niet de CL.
Huntelaar wil helemaal niet terug. Hoe komt iedereen er toch bij dat al die namen die genoemd worden ook bij Ajax willen voetballen..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 16 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Hoe dat komt weet ik niet, dat de naam Huntelaar steeds genoemd wordt. Weet jij betere namen voor Ajax ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 september 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Zucht, ff plakken....

Huntelaar wil zelf niet, die gaat niet een stap terug.....en noem jij eens een paar namen van 24 die wel willen komen.....denk jij dat Ajax achterlijk is of zo, die zitten meer in die materie dan jij achter je computertje.

Beetje moe word ik hiervan met dat slappe gelul hiero, mocht Ajax een gelegenheid hebben om zo iemand te halen dan doen ze dat echt wel....van de andere kant, dat gezeik hier leest niemand van het TH
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 16 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Alleen met goed investeren bereik je de hoogste niveau. Niet zo als nu. Dat is wel te zien.
remco k
 remco k - dinsdag 16 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 21:26 schreef nieuwe ajax het volgende:
Hoe dat komt weet ik niet, dat de naam Huntelaar steeds genoemd wordt. Weet jij betere namen voor Ajax ?
Jij noemt die naam..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 september 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Ze moeten een type Suarez halen ergens in Zuid Amerika...we hebben toch overal scouts..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 16 september 2014 - 23:20   quote  deeplink  
Neeeeee Jack.......die scouts moeten ze eerst nog scouten bij Ajax!
Eide
 Eide - dinsdag 16 september 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 september 2014 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze moeten een type Suarez halen ergens in Zuid Amerika...we hebben toch overal scouts..
Er is maar 1 type Suarez. Ik ken geen enkele speler die ook maar iets op hem lijkt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat moet Ajax met 75 miljoen euro op de bankrekening ???









0.0107738