BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 05 januari 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet op tien.
Volgens mij wel, zal vanmiddag eens kijken of ik iets kan vinden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, heeft zelfs in interview ooit zelf aangegeven dat hij daar nooit speelde.
Dan zal ik wel blind zijn geweest ... Misschien was ie op papier een controleur maar dan wel eentje die aanvallend was ingesteld Niet zoals ie nu speelt bij Feyenoord.
van geil
 van geil - zondag 05 januari 2014 - 11:35   quote  deeplink  
ik zei al niet t nr is bepalend.
maar de afspraken.
VVout
 VVout - zondag 05 januari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo is dat! Onder de 10 miljoen , gewoon weigeren. Hij staat nog 2,5 jaar onder contract ...
Maar dan zal Minola Raiola wel dwars gaan liggen ... wat dat betreft zouden ze die rukkers eens moeten aan pakken!!
Er is toch in eerste instantie een contract met de club en daarmee moet eerst afgehandeld worden, naar de club zijn goesting lijkt me, dan kan die Minne donder zo veel willen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:35 schreef van geil het volgende:
ik zei al niet t nr is bepalend.
maar de afspraken.
Tja, ik heb tientallen wedstrijden van hem gezien in de jeugd
Nick4F
 Nick4F - zondag 05 januari 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:
Iedereen die een tien in vilhena ziet, ik ben zeer benieuwd gebaseerd op welke wedstrijden.
Speelde er in de jeugd ook niet.
Tonny moet meer vrijheid krijgen. Hij heeft van nature niet de discipline om voortdurend ook goed defensief te functioneren. Waarom uiteindelijk op 10? Omdat hij technisch zeer begaafd is, sterk is in de combinatie, een uitstekende steekpass heeft en ook scorend vermogen; vergis je niet - een middenvelder van 17/18 jaar, die niet echt aanvallend moet spelen, en dan 4x scoort in 27 wedstrijden (seizoen 2012/2013) is echt uitzonderlijk. Zelfs Van Nistelrooy en Huntelaar scoorden op die leeftijd niet of nauwelijks. Hij moet ook nog een heel eind doorgroeien, - maar daar heb ik alle vertrouwen in; die jongen heeft zoveel natuurlijke aanleg. Boven al het eerder genoemde heeft hij ook veel loopvermogen, wilskracht en power. Maar op dit moment is Immers naar mijn smaak iets meer van waarde voor het team, m.n. ook door zijn kopkracht.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Er is toch in eerste instantie een contract met de club en daarmee moet eerst afgehandeld worden, naar de club zijn goesting lijkt me, dan kan die Minne donder zo veel willen.
Daar heb je gelijk in, maar het blijft een LUL die Raiola
VVout
 VVout - zondag 05 januari 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het blijft een LUL die Raiola
Daar heb je zekers ook gelijk, jammer dat het gedaan is met clubliefde en zo.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 januari 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Ik zeg niets, zoek de interviews en de opstellingen maar op.
Heb ik al een keer gedaan. :-)
VVout
 VVout - zondag 05 januari 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:
Ik zeg niets, zoek de interviews en de opstellingen maar op.
Heb ik al een keer gedaan. :-)
Kan me vaag nog wat herinneren, haha.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 05 januari 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heeft ie in de jeugd ook NOOIT gespeeld, misschien op papier . Maar hij speelde vaak de meest aanvallende middenvelder. Precies waar zijn kwaliteiten het best tot zijn recht komen.
En ook op die positie zal ie mindere wedstrijden spelen maar is veel bruikbaarder dan als controleur zoals ie nu speelt ... Het is niet voor niets dat Vilhena met El Ahmadi en Clasie op het middenveld zijn beste wedstrijden heeft gespeeld . Toen speelde hij het meest met de punt naar voren!
Op papier of niet, hij heeft zelf gezegd in de jeugd niet als aanvallende middenvelder te hebben gevoetbald. Misschien wel aanvallender dan nu, maar niet als vaste '10'.

quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, heeft zelfs in interview ooit zelf aangegeven dat hij daar nooit speelde.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 05 januari 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan zal ik wel blind zijn geweest ... Misschien was ie op papier een controleur maar dan wel eentje die aanvallend was ingesteld Niet zoals ie nu speelt bij Feyenoord.
Deze niet gelezen, we waren al een pagina verder.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 05 januari 2014 - 11:55   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/23879-vilhena-ik-wil-ooit-de-nummer-10-van-feyenoord-worden.html

De concurrentiestrijd voor de positie als aanvallende middenvelder zal binnenkort losbarsten tussen Lex Immers en de nog niet wedstrijdfitte Otman Bakkal. Er is echter nog een speler die de plek achter topscorer Graziano Pellè ambieert: controleur Tonny Vilhena. Ik wil ooit de nummer 10 worden van Feyenoord, stelt hij in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
Ik ben een speler die zijn ei kwijt moet kunnen, ik móét mijn energie leveren. Daarom speel ik het liefst als aanvallende middenvelder, geeft Vilhena toe. Ja, het klopt dat ik in de jeugd bij Feyenoord nooit op die plek heb gespeeld, maar in de Nederlandse jeugdteams stond ik er wel en met succes. Daarom wil ik ooit de nummer 10 worden van Feyenoord. Dat durf ik hardop te zeggen.

Het 18-jarige talent groeit steeds meer in zijn controlerende rol in het eerste van de topclub. Vilhena herkende de momenten waarbij hij naar voren kan gaan niet altijd. 'Pas de laatste weken voel ik die momenten aan en kan ik nog steeds de box-to-box-speler worden die ik wil zijn. Ik zie er maar het voordeel van in: ik kan goed aanvallen, maar ook goed verdedigen. De meeste clubs spelen met de punt naar achteren. Dan is het niet slecht voor me dat ik me nu op dat onderdeel verder kan bekwamen.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door Bosifyable --
MMM
 MMM - zondag 05 januari 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:55 schreef Bosifyable het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/23879-vilhena-ik-wil-ooit-de-nummer-10-van-feyenoord-worden.html

De concurrentiestrijd voor de positie als aanvallende middenvelder zal binnenkort losbarsten tussen Lex Immers en de nog niet wedstrijdfitte Otman Bakkal. Er is echter nog een speler die de plek achter topscorer Graziano Pellè ambieert: controleur Tonny Vilhena. Ik wil ooit de nummer 10 worden van Feyenoord, stelt hij in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
Ik ben een speler die zijn ei kwijt moet kunnen, ik móét mijn energie leveren. Daarom speel ik het liefst als aanvallende middenvelder, geeft Vilhena toe. Ja, het klopt dat ik in de jeugd bij Feyenoord nooit op die plek heb gespeeld, maar in de Nederlandse jeugdteams stond ik er wel en met succes. Daarom wil ik ooit de nummer 10 worden van Feyenoord. Dat durf ik hardop te zeggen.

Het 18-jarige talent groeit steeds meer in zijn controlerende rol in het eerste van de topclub. Vilhena herkende de momenten waarbij hij naar voren kan gaan niet altijd. 'Pas de laatste weken voel ik die momenten aan en kan ik nog steeds de box-to-box-speler worden die ik wil zijn. Ik zie er maar het voordeel van in: ik kan goed aanvallen, maar ook goed verdedigen. De meeste clubs spelen met de punt naar achteren. Dan is het niet slecht voor me dat ik me nu op dat onderdeel verder kan bekwamen.'
Dus toch, dacht het al ergens gelezen te hebben.
VVout
 VVout - zondag 05 januari 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Nu al wat minder vaag -.-
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 januari 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Nou ook weer helder
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 januari 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:53 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Op papier of niet, hij heeft zelf gezegd in de jeugd niet als aanvallende middenvelder te hebben gevoetbald. Misschien wel aanvallender dan nu, maar niet als vaste '10'.

[..]

Thanks Bosi voor de duidelijkheid !
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 januari 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Zo'n bedrag is een belediging voor zowel Feyenoord als Vilhena. En wie niet ziet dat hij groot talent is, snapt het niet. Daarnaast mag die jongen ook best even een tijdje in een dip zitten. Dat heeft elke voetballer, plus dat zo'n dip een leermoment is, vooral als je nog zo jong bent. Let op mijn woorden: hij gaat nog veel beter worden. Hij is nog steeds maar een jochie en nu al zo sterk. Wat zal dat worden als hij zijn uiteindelijke sterkte heeft bereikt?
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 januari 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Net even gelezen Stoke City opent onderhandelingen met John Guidetti ? Let wel Stoke City zijn we zo klein geworden in europa
Nibke
 Nibke - maandag 06 januari 2014 - 17:57   quote  deeplink  
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€/££££££££££££££££££££££££!!!!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 januari 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Net even gelezen Stoke City opent onderhandelingen met John Guidetti ? Let wel Stoke City zijn we zo klein geworden in europa
Dat heeft alles met POEN te maken!! Het is niet voor niks dat de rijken der aarde achter de vermogende clubs zitten. En stoke city krijgt meer geld aan televisie rechten dan de gehele eredivisie bij elkaar ...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 januari 2014 - 18:47   quote  deeplink  
En het feit dat Manchester City zijn talent op hoog niveau wil zien voetballen. Hier speel je per seizoen een paar topwedstrijden (al lijkt het er tegenwoordig op dat elke wedstrijd een topwedstrijd is) en in Engeland speel je 3 topwedstrijden per week bij wijze van spreken.

Conclusie van Piet de Paler is (weer eens) niet van toepassing.
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 januari 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Net even gelezen Stoke City opent onderhandelingen met John Guidetti ? Let wel Stoke City zijn we zo klein geworden in europa
Jij misschien wel maar Feyenoord niet, vanuit Marbella
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 januari 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 18:47 schreef Bosifyable het volgende:
En het feit dat Manchester City zijn talent op hoog niveau wil zien voetballen. Hier speel je per seizoen een paar topwedstrijden (al lijkt het er tegenwoordig op dat elke wedstrijd een topwedstrijd is) en in Engeland speel je 3 topwedstrijden per week bij wijze van spreken.

Conclusie van Piet de Paler is (weer eens) niet van toepassing.
Conclusie van jou is ook niet van toepassing: Speler heeft toch het laatste woord?
Als Feyenoord serieus interesse zou tonen dan wil ik het nog wel eens zien ...
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 januari 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 19:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Conclusie van jou is ook niet van toepassing: Speler heeft toch het laatste woord?
Als Feyenoord serieus interesse zou tonen dan wil ik het nog wel eens zien ...
Daar ben ik het wel mee eens
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 januari 2014 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 19:01 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Jij misschien wel maar Feyenoord niet, vanuit Marbella
Stoere praat maar ik weeg 100 kilo 1. 95 m.. Kun je even vertellen wat je nu bedoelt in plaats van een nietszeggend zinnetje?
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 januari 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 19:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Conclusie van jou is ook niet van toepassing: Speler heeft toch het laatste woord?
Als Feyenoord serieus interesse zou tonen dan wil ik het nog wel eens zien ...
Inderdaad en gedragen worden door het publiek neven inkomsten door reclames, een beroemdheid in een grotere Europese stad. De speler kam wel wijzen op zijn embleem maar zelf kun je ook wat roepen. Stoke city en Feyenoord zelfs in onze nadagen wonnen we nog de UEFA beker !
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 januari 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 19:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Conclusie van jou is ook niet van toepassing: Speler heeft toch het laatste woord?
Als Feyenoord serieus interesse zou tonen dan wil ik het nog wel eens zien ...
Speler heeft dan wel het laatste woord, maar het is logisch dat de leiding van Manchester City erop aandringt hem in een betere competitie dan de Eredivisie te laten voetballen. En het zou zelfs niet eens gek zijn als hem een betere kans bij Manchester City wordt beloofd als hij in de Premier League gaat voetballen in plaats van de Eredivisie.
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 januari 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Tja maar Bony houdt zich goed staande en zo kan ik er meer noemen, en constant verliezen doet ook wat met een speler vooral een spits en stoke zal meer verliezen dan winnen,
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 januari 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Ja, je hebt gelijk. Alles op Guidetti!
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2014 - 20:16   quote  deeplink  
die Kutclub heeft n spits gekocht.(fietstas)
VVout
 VVout - maandag 06 januari 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 20:16 schreef van geil het volgende:
die Kutclub heeft n spits gekocht.(fietstas)
Met speler en al in de Rijn flikkeren dan maar.
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 20:23 schreef VVout het volgende:

[..]

Met speler en al in de Rijn flikkeren dan maar.
van mij mag t.ik vind t echt n kutclub
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 januari 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Vitesse is geen club.
Meer een monsterverbond.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 januari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
RT @SjoerddeGroot: RT @WeAreSCH: Naast Feyenoorder Harmeet Singh volgt SC Heerenveen ook de verrichtingen van John Goossens. #WeAreSCH
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 januari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 19:30 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Speler heeft dan wel het laatste woord, maar het is logisch dat de leiding van Manchester City erop aandringt hem in een betere competitie dan de Eredivisie te laten voetballen. En het zou zelfs niet eens gek zijn als hem een betere kans bij Manchester City wordt beloofd als hij in de Premier League gaat voetballen in plaats van de Eredivisie.
Daar heb je wel weer een punt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 januari 2014 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2014 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:
RT @SjoerddeGroot: RT @WeAreSCH: Naast Feyenoorder Harmeet Singh volgt SC Heerenveen ook de verrichtingen van John Goossens. #WeAreSCH
Mag ze allebei hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 januari 2014 - 05:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2014 - 01:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mag ze allebei hebben.
Maar niet 2 halen 1 betalen.
ar
 ar - dinsdag 07 januari 2014 - 08:39   quote  deeplink  
Het contract van Ziyech loopt af meen ik,is dat niet wat?
Aardige speler lijkt me.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 januari 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2014 - 08:39 schreef ar het volgende:
Het contract van Ziyech loopt af meen ik,is dat niet wat?
Aardige speler lijkt me.
Zeker
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 januari 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Die heeft de clubs voor t uitzoeken.
JanM
 JanM - dinsdag 07 januari 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Tijd voor het volgende gerucht:

'PSG denkt door blessure Jallet aan wintertransfer Janmaat'

Dinsdag, 7 januari 2014 om 10:00

Gregory van der Wiel en Daryl Janmaat zijn bij het Nederlands elftal al concurrenten van elkaar en krijgen mogelijk ook bij Paris Saint-Germain met elkaar te maken. Christophe Jallet wacht een operatie aan zijn knie en zal als gevolg van deze ingreep zeker twee maanden buitenspel staan. PSG denkt daarom aan de komst van een nieuwe rechtsback en zou azen op Janmaat.

Volgens Le Parisien ziet de technische leiding van de Franse kampioen de verdediger van Feyenoord als een goede optie, omdat hij ook inzetbaar is in de Champions League. Feyenoord heeft dit seizoen immers niet in het miljoenenbal gespeeld. Datzelfde geldt voor Tottenham Hotspur en daardoor wordt ook de naam van Kyle Walker genoemd. Een transfer van Janmaat lijkt echter realistischer.

De 24-jarige Janmaat is bezig aan zijn tweede seizoen bij Feyenoord en heeft nog een contract voor anderhalf jaar. De leiding van Feyenoord wil deze verbintenis graag opwaarderen, maar het is de vraag of Janmaat een langer verblijf in De Kuip ziet zitten. De 13-voudig international kwam tot dusver tot 49 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarvan 16 in het lopende seizoen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 januari 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Daar zit geld.
JanM
 JanM - dinsdag 07 januari 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2014 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:
Daar zit geld.
Was ook het eerste dat ik dacht: €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 januari 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Maar dan komt hij waarschijnlijk achter van der Wiel, want die speelt nu aldoor, dat gaat Janmaat nooit doen met zicht op het WK.
JanM
 JanM - dinsdag 07 januari 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2014 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Maar dan komt hij waarschijnlijk achter van der Wiel, want die speelt nu aldoor, dat gaat Janmaat nooit doen met zicht op het WK.
Verwacht ook niet dat hij vertrekt, maar als PSG 10 miljoen of zo biedt zal Feyenoord ongetwijfeld aandringen en kan Janmaat natuurlijk altijd vragen wat zijn kansen op een basisplaats zijn. In het NL elftal krijgt hij ook de voorkeur dus waarom niet bij PSG?
JanM
 JanM - dinsdag 07 januari 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Het geld gaat echt nog wel rollen:

Door DAAN VAN BOXTEL Twitter: @daanvanboxtel gepubliceerd op 7 januari '14 10:30
Moyes mag 240 miljoen euro uitgeven

Ondanks eerdere berichten dat Manchester United de hand op de knip houdt, krijgt David Moyes toch een flink bedrag. De manager van United mag naar verluidt 240 miljoen euro besteden de komende achttien maanden.

Met het verlies tegen Swansea City in de FA Cup, loopt het seizoen uit op een fiasco voor de ploeg van Robin van Persie. The Daily Mail meldt dat de club daar iets aan wil doen. Voor maar liefst 200 miljoen pond moet het team naar een hoger niveau geduwd worden.

Moyes heeft twee centrale middenvelders, een aanvaller, een linksback en een centrumverdediger op het oog. De namen van Marco Reus en Ýlkay Gündoðan staan op zijn lijstje. De Schot wil in ieder geval kwaliteit binnenhalen. Mocht dat nog niet lukken deze winter, dan wil hij mogelijk wachten tot de zomer.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 januari 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Laat het dan maar een keer onze kant oprollen... Maar Janmaat hoeft van mij niet weg... Hij is toch wel een van onze beste wapens, misschien wel de beste, helemaal ten opzichte van andere ploegen...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 januari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Neeeeeeeeee niet naar PSG!,
ar
 ar - dinsdag 07 januari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Als Feyenoord er rijk van wordt maakt mij het niet uit naar welke club hij gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.0141851