BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 - 22:58 schreef moa het volgende:
Of die van Duinen, ook een leuk spelertje waar rek in zit, ADO zal hoe dan ook Verhoek vast graag terug hebben.
pfff , van Duinen. Welk niveau zie je graag?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 januari 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2014 - 22:56 schreef moa het volgende:

[..]

Zeg dat wel, misschien zien te ruilen met een beugelsdijk ofzo, iig een jonge verdediger voor de breedte, en ben je Verhoek maar mooi kwijt.
pfff, Beugelsdijk? Zit je met je aandelen in ADO Den haag of zo?
Ga eens voor spelers die Feyenoord beter zal maken !
van geil
 van geil - zaterdag 11 januari 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

pfff, Beugelsdijk? Zit je met je aandelen in ADO Den haag of zo?
Ga eens voor spelers die Feyenoord beter zal maken !
Dan hadden we eerst n Constructie moeten bedenken om van Verhoek af te komen.ipv Manu.
nu moet je Verhoek ook voor Jan Lul betalen tm 2016.
n Cisse gevalletje.
Spijkers met koppen slaan,en geen gaatjes vullen ten koste van kwaliteit.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 januari 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Blijft vreemd, je laat een speler gaan waar potentie in zit en spelers waar niks uitkomt behoud je. Zo word je nooit beter..
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 11 januari 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Ik denk echt dat Manu een serieus probleem heeft. De paar keer dat ik hem heb zien spelen, had hij totaal geen oog voor medespelers. Dat viel me echt op. Die jongen ging voortdurend voor een eigen afronding. Dit zou de reden kunnen zijn waarom Koeman er uiteindelijk voor gekozen heeft om hem helemaal niet meer op te stellen. Voor Cambuur zou die eigenschap juist heel goed kunnen uitpakken, - en heeft Feyenoord het voordeel om die jongen echt op waarde te schatten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2014 door Nick4F --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 januari 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Zou kunnen, nogmaals voor hem is het beter dat ie speelt en inderdaad kan Feyenoord zijn verrichtingen daar bekijken. Slechter zal ie er niet van worden iig..
VVout
 VVout - zaterdag 11 januari 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Ff ergens anders stallen voor het moment om ervaring en speeltijd op te doen, dan hopen dat ie beter en volwassener terug komt.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Resume Cisse , weg Manu verhuurd, Singh hoppebel weg ermee = dus geld en ome Piet zegt dat mocht je ooit een kans maken op de titel moet je nu wat doen, anders wordt het weer heeeeeeeeeeeeel langs niets, dan krijgen we het gezeur stadion ja/ nee dus meneer v Geel advies ga iets doen? Of forum orakel heb ik het fout zeg het mij!
De vibraties en de aardstralen zeggen mij nog steeds dat er wat gaat gebeuren
van geil
 van geil - zaterdag 11 januari 2014 - 14:53   quote  deeplink  
JE CONCLUSIE = GELD.
klopt niet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 14:54   quote  deeplink  
In loon begroting moet er iets overblijven genoeg? Om iets te huren?
van geil
 van geil - zaterdag 11 januari 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Cisse is natuurlijk gewoon doorbetaald.
Singh is er nog.
En de verhuur van Manu is peanuts.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 januari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Je hebt kans dat er geen sociale lasten bij het bedrag van Cisse zitten, er zit volgens mij nog ruimte in de loon planning, maar nogmaals als je kampioen wil worden moet je iets doen, desnoods met hulp van de vrienden. Volgend seizoen komt er een leegverkoop en krijg je geld maar 02,0 en pisvee fietstassen blijven zich versterken en wij kunnen dan echt niet mee bieden, of vind je dit niet realistisch ?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 11 januari 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 14:57 schreef van geil het volgende:
Cisse is natuurlijk gewoon doorbetaald.
Singh is er nog.
En de verhuur van Manu is peanuts.
Ik las dat Cissé de helft van zijn 'verschuldidge' salaris mee kreeg.
van geil
 van geil - zaterdag 11 januari 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 15:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik las dat Cissé de helft van zijn 'verschuldidge' salaris mee kreeg.
ok,,dat scheelt n beetje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 15:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik las dat Cissé de helft van zijn 'verschuldidge' salaris mee kreeg.
Volgens mij heeft Cisse 25% van zijn resteerde salaris netto mee gekregen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 08:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Cisse 25% van zijn resterende salaris netto mee gekregen
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2014 - 08:30   quote  deeplink  
Tissuetje?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:
Tissuetje?
Zonde ...
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

pfff , van Duinen. Welk niveau zie je graag?
Ado is de enige club die belangstelling voor Verhoek heeft getoond, als je een riuil kan opzetten ben je een overbodige speler kwijt en krijg je er een talentje voor terug. Die van Duinen is iig beter dan wat nu de banken warm houdt, verhoek en armenteros .
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:09 schreef moa het volgende:

[..]

Ado is de enige club die belangstelling voor Verhoek heeft getoond, als je een riuil kan opzetten ben je een overbodige speler kwijt en krijg je er een talentje voor terug. Die van Duinen is iig beter dan wat nu de banken warm houdt, verhoek en armenteros .
De enige die mij kon bekoren bij Ado Den haag was Jens Toornstra maar het werd helaas Immers.
Voor de rest vind ik het helemaal niks en als Ado Den haag zo graag Verhoek willen hebben , dan lekker gratis de deur uit laten gaan richting Den haag
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:09 schreef moa het volgende:

[..]

Ado is de enige club die belangstelling voor Verhoek heeft getoond, als je een riuil kan opzetten ben je een overbodige speler kwijt en krijg je er een talentje voor terug. Die van Duinen is iig beter dan wat nu de banken warm houdt, verhoek en armenteros .
De tijd van 'koopjes' moet voorbij zijn . Er moeten vanaf komende zomer alleen nog maar spelers komen die echt wat toevoegen. En niks meer halen omdat het 'gratis' is ...
Nick4F
 Nick4F - zondag 12 januari 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Janmaat, Vormer, Schaken, Mathijssen en ook Goosens vind ik uitstekende aanwinsten. Allemaal gratis.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:38 schreef Nick4F het volgende:
Janmaat, Vormer, Schaken, Mathijssen en ook Goosens vind ik uitstekende aanwinsten. Allemaal gratis.
Janmaat en Mathijsen daar ben ik het helemaal mee eens , de rest niet!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:38 schreef Nick4F het volgende:
Janmaat, Vormer, Schaken, Mathijssen en ook Goosens vind ik uitstekende aanwinsten. Allemaal gratis.
En 1,3 miljoen salaris voor Mathijsen is ook niet echt gratisssssst
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Ruiz naar PSV, die kost 70.000 euro per wedstrijd. Lachwekkend.

Ze gingen het op de jeugdopleiding gooien toch?
Nick4F
 Nick4F - zondag 12 januari 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En 1,3 miljoen salaris voor Mathijsen is ook niet echt gratisssssst
Zoveel verdient Mathijssen niet. Zeker niet boven 1 miljoen. Is veel geld, - maar transfervrij gekomen, en naar mijn smaak de beste centrale verdediger in de eredivisie. Over die andere spelers verschillen wij dus behoorlijk van mening, - Vormer vind ik echt een geweldige speler. Maar goed, ieder zijn voorkeuren.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:59 schreef MMM het volgende:
Ruiz naar PSV, die kost 70.000 euro per wedstrijd. Lachwekkend.

Ze gingen het op de jeugdopleiding gooien toch?
Zo? Zat jij erbij dan?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 11:22 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Zoveel verdient Mathijssen niet. Zeker niet boven 1 miljoen. Is veel geld, - maar transfervrij gekomen, en naar mijn smaak de beste centrale verdediger in de eredivisie. Over die andere spelers verschillen wij dus behoorlijk van mening, - Vormer vind ik echt een geweldige speler. Maar goed, ieder zijn voorkeuren.
Ga er maar vanuit dat ie 1,3 miljoen bruto per jaar krijgt ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 11:22 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Zoveel verdient Mathijssen niet. Zeker niet boven 1 miljoen. Is veel geld, - maar transfervrij gekomen, en naar mijn smaak de beste centrale verdediger in de eredivisie. Over die andere spelers verschillen wij dus behoorlijk van mening, - Vormer vind ik echt een geweldige speler. Maar goed, ieder zijn voorkeuren.
Zekers, ieder zijn voorkeur ...
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2014 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 11:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo? Zat jij erbij dan?
?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 januari 2014 - 12:14   quote  deeplink  
d:-)))))
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:04 schreef MMM het volgende:

[..]

?
70.000 euro per wedstrijd, die heb ik nog nergens terug kunnen halen ...
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 10:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De tijd van 'koopjes' moet voorbij zijn . Er moeten vanaf komende zomer alleen nog maar spelers komen die echt wat toevoegen. En niks meer halen omdat het 'gratis' is ...
Wat ik wil zeggen is dat je er in ieder geval niet slechter van wordt, en dat je een speler die al afgeschreven is gewoon kwijt bent. Een van Duinen zou je een contract kunnen geven voor 1 jaar met een optie op nog 3 jaar, is het niks dan ben je hem in de zomer weer kwijt maar heb je toch even iets anders kunnen proberen.
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 11:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo? Zat jij erbij dan?
Het klopt wel dat PSV rond het miljoen betaald voor een half jaartje Ruiz.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:25 schreef moa het volgende:

[..]

Het klopt wel dat PSV rond het miljoen betaald voor een half jaartje Ruiz.
Oke bedankt voor de info
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Wat mij betreft halen ze van Duinen en Hupperts komende zomer, allebei al goed voor een aantal doelpunten dit seizoen, (5 om 3) en de nodige assists, volgend jaar in met op de vleugels Boeitius, Manu, van Duinen, Hupperts. Lekker veel wisselmogelijkheden.

Schaken verkopen vanwege zijn leeftijd, Verhoek transfervrij laten vertrekken, Armenteros terug naar België en Manu bij de selectie halen. Dan gaan we er een sprong op vooruit wat betreft de voorhoede.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:29 schreef moa het volgende:
Wat mij betreft halen ze van Duinen en Hupperts komende zomer, allebei al goed voor een aantal doelpunten dit seizoen, (5 om 3) en de nodige assists, volgend jaar in met op de vleugels Boeitius, Manu, van Duinen, Hupperts. Lekker veel wisselmogelijkheden.

Schaken verkopen vanwege zijn leeftijd, Verhoek transfervrij laten vertrekken, Armenteros terug naar België en Manu bij de selectie halen. Dan gaan we er een sprong op vooruit wat betreft de voorhoede.
Hupperts ipv Schaken dat kan ik wel waarderen en Verhoek gratis de deur uit laten gaan ook.
Maar van Duinen , nee die niet.
En wie wil Schaken nu kopen?
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hupperts ipv Schaken dat kan ik wel waarderen en Verhoek gratis de deur uit laten gaan ook.
Maar van Duinen , nee die niet.
En wie wil Schaken nu kopen?
Turken, Arabieren, Qatari ?

Er schijnt voldoende belangstelling te zijn,

Vind van Duinen ook een heerlijk spelertje op links hoor, goede stand-in voor als Boetius een keer geblesseerd is of zijn dag niet heeft. van Duinen is wat fysieker en langer dan Boetius en daarmee een mooie afwisseling. Bovendien al eens opgeroepen voor Oranje, (ik geef toe lachwekkend) maar hij kan echt wel wat hoor... Is bovendien transfervrij net als Hupperts deze zomer.

Boeitius/ van Duinen --- Pelle/ te Vrede --- Hupperts/Manu

Kan je transfervrij voor elkaar krijgen en vind ik wel een waardige voorhoede, bovendien verdien je misschien nog een paar ton aan verkopen van Verhoek en Schaken. Ik zeg doen :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 januari 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Liverpool biedt 11 miljoen op Wijnaldum?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 januari 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:39 schreef moa het volgende:

[..]

Turken, Arabieren, Qatari ?

Er schijnt voldoende belangstelling te zijn,

Vind van Duinen ook een heerlijk spelertje op links hoor, goede stand-in voor als Boetius een keer geblesseerd is of zijn dag niet heeft. van Duinen is wat fysieker en langer dan Boetius en daarmee een mooie afwisseling. Bovendien al eens opgeroepen voor Oranje, (ik geef toe lachwekkend) maar hij kan echt wel wat hoor... Is bovendien transfervrij net als Hupperts deze zomer.

Boeitius/ van Duinen --- Pelle/ te Vrede --- Hupperts/Manu

Kan je transfervrij voor elkaar krijgen en vind ik wel een waardige voorhoede, bovendien verdien je misschien nog een paar ton aan verkopen van Verhoek en Schaken. Ik zeg doen :)
Van Duinen is een heel groot talent vind ik
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Liverpool biedt 11 miljoen op Wijnaldum?
Zag ook zoiets staan maar lijkt me heel erg sterk, Wijnaldum voetbalt nog steeds als een jongetje van 16 jaar, oogkleppen op en rennen maar. Zou me bijzonder verbazen als hij een overstap gaat maken naar een club met het formaat van Liverpool zeker voor die prijs.
NickyTee
 NickyTee - zondag 12 januari 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Hoe zit het met doorverkooppercentage?
Is er destijds iets bedongen...
Zou leuk zijn zo'n extra
moa
 moa - zondag 12 januari 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 13:07 schreef NickyTee het volgende:
Hoe zit het met doorverkooppercentage?
Is er destijds iets bedongen...
Zou leuk zijn zo'n extra
Ja er is een doorverkoop percentage bedongen van naar verluid 10%, daarnaast ontvangt feyenoord een opleidingsvergoeding 3,5 %.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 12 januari 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:39 schreef moa het volgende:

[..]

Turken, Arabieren, Qatari ?

Er schijnt voldoende belangstelling te zijn,

Vind van Duinen ook een heerlijk spelertje op links hoor, goede stand-in voor als Boetius een keer geblesseerd is of zijn dag niet heeft. van Duinen is wat fysieker en langer dan Boetius en daarmee een mooie afwisseling. Bovendien al eens opgeroepen voor Oranje, (ik geef toe lachwekkend) maar hij kan echt wel wat hoor... Is bovendien transfervrij net als Hupperts deze zomer.

Boeitius/ van Duinen --- Pelle/ te Vrede --- Hupperts/Manu

Kan je transfervrij voor elkaar krijgen en vind ik wel een waardige voorhoede, bovendien verdien je misschien nog een paar ton aan verkopen van Verhoek en Schaken. Ik zeg doen :)
Persoonlijk vind ik van Duinen meer een spits dan een buitenspeler. Maar opgeroepen voor Oranje? Dat kun je geen oproepen noemen. Hij mocht erbij komen om als opvulling te dienen op de training. Hij was niet echt opgeroepen, zat ook niet bij de wedstrijdselectie. Zo zijn er nog meer spelers van Ado geweest die mee mochten trainen als opvulling. Of vind je dan ook dat die zijn opgeroepen? Ik vind dat dat echt niet meetelt. Van Duinen is een leuke speler, maar voor de flanken bij onze club denk ik dat hij niet goed genoeg is. Maar goed, we hebben er toch geen invloed op.

Hupperts is een prima optie, maar die gaat eerder naar Ajax, vermoed ik. En Schaken zou ik lekker nog een half jaar laten spelen. Komt hij weer in vorm en doet hij het goed, dan kun je hem net zo goed houden. Veel zal hij niet opleveren en als hij weer in vorm raakt, is het een zeer bruikbare speler. Komt hij niet in vorm, dan zou ik hem inderdaad laten gaan.

En persoonlijk vind ik Manu ook nog altijd niet goed genoeg. Wat ik van hem gezien heb, vond ik nog niet echt overtuigend. Maar wie weet hoe hij zich ontwikkeld dit halfjaar bij Cambuur...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door feyenoord!!! --
MMM
 MMM - zondag 12 januari 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 12:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

70.000 euro per wedstrijd, die heb ik nog nergens terug kunnen halen ...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204983

Real Betis wilde Ruiz ook graag huren, maar vist achter het net. De Costa Ricaan, die ruim twee jaar met succes uitkwam voor FC Twente, moest ruim een miljoen euro opbrengen bij een verhuurperiode tot de zomer. PSV betaalt die som aan the Cottagers en heeft er zodoende een aanvallende optie bij voor de laatste zestien wedstrijden van dit seizoen. Omgerekend kost Ruiz zon 70.000 euro per duel.

...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door MMM --
tomson
 tomson - zondag 12 januari 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 13:59 schreef MMM het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204983

Real Betis wilde Ruiz ook graag huren, maar vist achter het net. De Costa Ricaan, die ruim twee jaar met succes uitkwam voor FC Twente, moest ruim een miljoen euro opbrengen bij een verhuurperiode tot de zomer. PSV betaalt die som aan the Cottagers en heeft er zodoende een aanvallende optie bij voor de laatste zestien wedstrijden van dit seizoen. Omgerekend kost Ruiz zon 70.000 euro per duel.

...
Belachelijk veel geld voor een gehuurde speler in de ED, maar ik denk dat hij wel een potje kan breken tegen NL clubs. Bij Fulham heeft hij iig niet gebracht waar hij bij Twente zo om gewaardeerd werd ; 51 wedstrijden waarvan 17 als invaller en 8 goals. FA cup 4 wedstrijden en 2 goals. Zal best wel wat brengen voor PSV maar of dat zo'n bedrag rechtvaardigt ?
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 januari 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Heel voorzichtig roep ik een naam"...........?.........OLAH JOHN
Huren voor 1/2 seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 januari 2014 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 januari 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 13:59 schreef MMM het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204983

Real Betis wilde Ruiz ook graag huren, maar vist achter het net. De Costa Ricaan, die ruim twee jaar met succes uitkwam voor FC Twente, moest ruim een miljoen euro opbrengen bij een verhuurperiode tot de zomer. PSV betaalt die som aan the Cottagers en heeft er zodoende een aanvallende optie bij voor de laatste zestien wedstrijden van dit seizoen. Omgerekend kost Ruiz zon 70.000 euro per duel.

...
Hij zou maar eens zijn hamstring scheuren in zijn eerste wedstrijd voor Psv
fer1971
 fer1971 - zondag 12 januari 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Hupperts halen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 12 januari 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2014 - 13:59 schreef MMM het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204983

Real Betis wilde Ruiz ook graag huren, maar vist achter het net. De Costa Ricaan, die ruim twee jaar met succes uitkwam voor FC Twente, moest ruim een miljoen euro opbrengen bij een verhuurperiode tot de zomer. PSV betaalt die som aan the Cottagers en heeft er zodoende een aanvallende optie bij voor de laatste zestien wedstrijden van dit seizoen. Omgerekend kost Ruiz zon 70.000 euro per duel.

...
Thanks, inderdaad een belachelijk bedrag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.0143659