BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 04 april 2020 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 08:42 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Heb jij weleens verstand van voetbal, het is een waardeloze voetballer
Beetje kort door de bocht bluf, kan zeker ballen hoor. De vraag is kan ie het nog als er op een niveau hoger meer gevraagd wordt. En daar twijfel ik nog wel aan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 april 2020 - 12:13   quote  deeplink  
Zijn we dankzij Corona eindelijk van Tapia af, wil jij een nieuwe halen.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 04 april 2020 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:
Zijn we dankzij Corona eindelijk van Tapia af, wil jij een nieuwe halen.
Slaapia krijgt een automatische contractverlenging van de UEFA
Robert Voskuijl
 Robert Voskuijl - zaterdag 04 april 2020 - 14:26   quote  deeplink  
De VVF afkopen, heel graag. Met zulke vrienden heb je geen Vijanden nodig. Zou Karsdorp wel graag houden.
En Tapia en Botteghin . Een goede middenvelder erbij, rechter spits en Linssen voor de ijver en goals. Willen die Ozkayup en Kokcu niet gezellig samen bij F blijven? Toch veel leuker dan in Engeland op de bank? Kunnen ze het nationale elftal halen, toch?
tomson
 tomson - zaterdag 04 april 2020 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:
Zijn we dankzij Corona eindelijk van Tapia af, wil jij een nieuwe halen.
Hahaha
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 04 april 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 10:10 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht bluf, kan zeker ballen hoor. De vraag is kan ie het nog als er op een niveau hoger meer gevraagd wordt. En daar twijfel ik nog wel aan.
ik zal Emil Berggreen dan eerder proberen te halen
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 04 april 2020 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 15:46 schreef de bluffer het volgende:

[..]

ik zal Emil Berggreen dan eerder proberen te halen
We hebben Bozenik toch al?
Nibke 7
 Nibke 7 - zaterdag 04 april 2020 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 15:46 schreef de bluffer het volgende:

[..]

ik zal Emil Berggreen dan eerder proberen te halen
Je doet je best maar.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 04 april 2020 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 16:22 schreef MightyAce het volgende:

[..]

We hebben Bozenik toch al?
hij is beter en kan op meer plaatsen spelen
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 04 april 2020 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 18:30 schreef de bluffer het volgende:

[..]

hij is beter en kan op meer plaatsen spelen
En dan je winteraankoop op de bank? Denk dat het beetje geld wel harder nodig is op andere posities...
de bluffer
 de bluffer - maandag 06 april 2020 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2020 - 21:56 schreef MightyAce het volgende:

[..]

En dan je winteraankoop op de bank? Denk dat het beetje geld wel harder nodig is op andere posities...
je weet ook nog niet wat er misschien gaat gebeuren.
en als hij fit is, vind ik hem beter dan Larsson.
pat
 pat - maandag 06 april 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 13:48 schreef VVout het volgende:
Pat, uiteindelijk werkt het helemaal tot in het fundament door. Denk aan een Legioen en club zonder karakter. Er zijn echt grenzen.
Ja daar heb jij helemaal gelijk in hoor, we moeten niet een tweede chelsea worre maar daarom sloot ik ook af met de woorden dat die investeerders alleen voor de achterban, ons dus, zullen instappen. Ik zie namelijk niet dat onze vertegenwoordigers dat zullen laten gebeuren. Het is natuurlijk een risico om andere, onbekenden, je huis in te halen. Absoluut hoor maar ik vind het risico niet ZO grootdat we als club ons verliezen. Dat pikt ik niet en de rest al helemaal niet. Jij tog ook niet? Haha
MightyAce
 MightyAce - maandag 06 april 2020 - 17:33   quote  deeplink  
Nieuwkoop sluit weer aan na verhuur. Zijn laatste periode bij ons was niet best.
VVout
 VVout - maandag 06 april 2020 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2020 - 17:10 schreef pat het volgende:

[..]

Ja daar heb jij helemaal gelijk in hoor, we moeten niet een tweede chelsea worre maar daarom sloot ik ook af met de woorden dat die investeerders alleen voor de achterban, ons dus, zullen instappen. Ik zie namelijk niet dat onze vertegenwoordigers dat zullen laten gebeuren. Het is natuurlijk een risico om andere, onbekenden, je huis in te halen. Absoluut hoor maar ik vind het risico niet ZO grootdat we als club ons verliezen. Dat pikt ik niet en de rest al helemaal niet. Jij tog ook niet? Haha
Rest my case ;)
Positivo
 Positivo - dinsdag 07 april 2020 - 08:35   quote  deeplink  
Bart Nieuwkoop terug alle vertrouwen in die jongen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 april 2020 - 09:40   quote  deeplink  
Heeft een jaartje kunnen ballen. Deed t niet slecht, maar springt er ook niet echt bovenuit.
Als tweede man prima.
Nibke 7
 Nibke 7 - dinsdag 07 april 2020 - 09:49   quote  deeplink  
Juist, als tweede man kun je hem er best bij hebben.
Alles aan doen om Karsdorp te behouden, bovendien wil die helemaal niet meer weg
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 april 2020 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2020 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:
Heeft een jaartje kunnen ballen. Deed t niet slecht, maar springt er ook niet echt bovenuit.
Als tweede man prima.
Man van glas, afscheid van nemen.
pat
 pat - dinsdag 07 april 2020 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2020 - 10:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Man van glas, afscheid van nemen.
eens hoor, ondanks dat hij wel beter is dan luts is hij veel meer gevoelig voor de blessures. hij heeft ze ook weer bij willem 2 gehad. aan de andere kant zie ik een groot verschil bij luts in zijn eerste en laatste wedstrijd.

Karsdorp is zowiezo beter maar als je dat vergelijkt is hij niet echt belangrijk. rechts buiten en links buiten vind ik belangrijker of is azarkan en summerville genoeg? das nog te licht denk ik.

ik las trouwens dat atletico intresse had in luis, geinig aangezien wij dan gelinkt worden in de media aan een rechtsbuiten van 20 van hun die meer speeltijd wil. het verhaal m.b.t. luis is kopen en direct verhuren aan ons zodat ie weer top fit kan worden. wat denken jullie?
Positivo
 Positivo - dinsdag 07 april 2020 - 17:04   quote  deeplink  
Een rechtsback hoef je niet te kopen verschil tussen Karsdorp, Geertruida en Nieuwkoop is minimaal.
Hall komt er ook aan.
edjoe
 edjoe - woensdag 08 april 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Lees net dat Standard Luik geen proflicentie heeft gekregen van de KBVB. Gelijk Zinho Vanheusden proberen te halen. Goede jonge rechter centrale verdediger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 april 2020 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2020 - 19:44 schreef edjoe het volgende:
Lees net dat Standard Luik geen proflicentie heeft gekregen van de KBVB. Gelijk Zinho Vanheusden proberen te halen. Goede jonge rechter centrale verdediger.
Misschien ,?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 april 2020 - 10:56   quote  deeplink  
Oğuzhan Özyakup werd afgelopen januari voor een half seizoen gehuurd van Beşiktaş JK. De middenvelder had als doel om het plezier in het voetbal terug te krijgen en weer volledig fit te raken om minuten te kunnen maken op het EK van 2020.

Vanwege het coronavirus is het EK met één jaar uitgesteld en Özyakup hoopt daarom volgens Fanatik ook volgend seizoen voor Feyenoord te spelen. De 27-jarige Turk ziet bij de Rotterdammers meer mogelijkheden tot speelminuten en daardoor een grotere kans te krijgen om opgeroepen te worden voor Turkije

Voordat hij naar ons kwam kwakkelde hij al 2 jaar met blessures.
Bij ons heeft hij in een halfjaar misschien maar 90 minuten gehaald.
Ik weet t niet.
VVout
 VVout - zaterdag 11 april 2020 - 11:25   quote  deeplink  
Karsdorp al vastgelegd?
Positivo
 Positivo - zaterdag 11 april 2020 - 12:32   quote  deeplink  
Feyenoord wil IE behouden, dat betekent maar 1 ding Botje en Senesi blijven het centrum vormen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 april 2020 - 15:27   quote  deeplink  
Vond ik niet heel slecht alleen IE ik weet het niet
kenny
 kenny - zaterdag 11 april 2020 - 15:43   quote  deeplink  
IE heeft alleen snelheid en komt op verdere onderdelen te kort daarbij zorgt hij voor veel onrust in het centrum met de daarbij horende fouten , weg met die gozer en is een te dure jongen om weer te huren
kenny
 kenny - zaterdag 11 april 2020 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2020 - 10:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Man van glas, afscheid van nemen.
mee eens , daarbij heeft hij niet het niveau wat feyenoord nodig heeft en bankzitten heeft voor ons en hem geen zin daarbij zit hij de ontwikkeling van Hall in de weg
Positivo
 Positivo - zaterdag 11 april 2020 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2020 - 15:45 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , daarbij heeft hij niet het niveau wat feyenoord nodig heeft en bankzitten heeft voor ons en hem geen zin daarbij zit hij de ontwikkeling van Hall in de weg
Eens snap het ook niet misschien ligt IE goed in de groep.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:30   quote  deeplink  
'Feyenoord en PSV in gesprek met Ryan Babel'

Het Turkse Fanatik komt vandaag wel met een heel bizar gerucht. Volgens het Turkse medium is Ajax- aanvaller Ryan Babel in gesprek met Feyenoord en PSV over een mogelijke transfer voor het seizoen 2020/2021.

Ryan Babel zou zelf openstaan voor een langer verblijf in Amsterdam. Het is echter nog onbekend of Ajax hem een contract voor volgend seizoen gaat aanbieden. De aanvaller van Ajax wil, of de Amsterdammers hem een contract gaat aanbieden of niet, in Nederland spelen volgend seizoen. Als we het Turkse Fanatik moeten geloven, zijn er al gesprekken geweest met PSV en Feyenoord.

In mei 2018 gingen er ook al geruchten over een mogelijke transfer van Babel naar Feyenoord. Toen reageerde hij echter op Twitter met: 'Geen zorgen, ik ga niet naar Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:31   quote  deeplink  
Hahahaha geloofd niemand

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2020 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:32   quote  deeplink  
Was vanochtend bij de Kuip gesignaleerd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:32 schreef RenatoBos het volgende:
Was vanochtend bij de Kuip gesignaleerd..
Nee joh ,dat meen je toch niet?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 17:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hahahaha geloofd niemand
.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 17:40   quote  deeplink  
d:-)))))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 april 2020 - 17:41   quote  deeplink  
Pffff ik schrok al gek :,)
kenny
 kenny - zondag 12 april 2020 - 19:49   quote  deeplink  
feit dat ze het overwegen om babel binnen te hengelen , oppleuren met die gozer zijn ze gek geworden , als het waar zou zijn is er weinig verandert sinds vertrek van v geel
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2020 - 20:03   quote  deeplink  
Als ze in abcoude noord ergens spijt van hebben is dat ze hem hebben teruggehaald
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 april 2020 - 20:32   quote  deeplink  
Is het in Turkije nu pas 1 april misschien?
Positivo
 Positivo - zondag 12 april 2020 - 22:36   quote  deeplink  
Wholla
Knillis
 Knillis - maandag 13 april 2020 - 00:35   quote  deeplink  
Rofl
van geil
 van geil - maandag 13 april 2020 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2020 - 16:59 schreef van geil het volgende:
er kan een slot op dit topic.
https://www.nu.nl/voetbal/6044413/fifa-directeur-transfermarkt-blijft-gesloten-op-1-juli.html
Dirk1
 Dirk1 - maandag 13 april 2020 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2020 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:
Als ze in abcoude noord ergens spijt van hebben is dat ze hem hebben teruggehaald
mee eens nooit aan beginnen laat die AUB maar naar eindhoven gaan en nog liever in 020 blijven!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2020 - 10:45   quote  deeplink  
Ook eens. Doet er hooguit iets toe als ie met Depay speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 april 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Dick Advocaat is al druk bezig met volgend seizoen en heeft intern zijn wensen kenbaar gemaakt. De 72-jarige trainer heeft meerdere malen per week contact met technisch directeur Frank Arnesen over de invulling van de selectie.

Volgens Voetbal International heeft Advocaat een wensenlijstje bij Feyenoord ingeleverd en daar staan ten minste drie posities op die moeten worden ingevuld. De trainer hoopt dat Leroy Fer langer in De Kuip blijft en wil ook twee middenvelders toevoegen aan de selectie. Oguzhan Özyakup is een optie, maar het is niet duidelijk of dat financieel ook mogelijk is.

Verder wil Advocaat een aanvaller toevoegen. Luis Sinisterra is geblesseerd en lang niet inzetbaar. Het is de vraag hoe sterk hij gaat terugkomen. Sam Larsson is vertrokken naar Dalian FC. De trainer hoopt dan ook op versterking links voorin. Ook hoopt de trainer op het aanblijven van Steven Berghuis. ''Dan ziet de toekomst er dusdanig goed uit dat de trainer zich langer aan de club wil binden'', schrijft het weekblad.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 april 2020 - 22:37   quote  deeplink  
Oftewel....Dag, Dick!
VVout
 VVout - woensdag 15 april 2020 - 10:43   quote  deeplink  
Is een wensenlijstje, alles er om heen wordt een verhaal van gemaakt. Mijn twee kids hebben ook elk jaar een sinterklaas lijstje, betekend niet dat we het niet vieren.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 15 april 2020 - 12:11   quote  deeplink  
Ik verwacht ( gebaseerd op niets)
Dat de voetbal markt in elkaar gaat storten, en dat er veel spelers van ( internationale)middenklasse en misschien enkele subtoppers hun best moeten gaan doen om aan de bak te komen.
Bovendien gaat de gehele Engelse, en Itaiaanse , en tevens Spaanse leages kapot geprikt worden.
Kortom stil maar wacht maar alles word nieuw de voetbal hemel en aarde ( liedje wat mij nog bijstaat uit mijn gelovige jeugd )
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 15 april 2020 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 12:11 schreef piet de paler het volgende:
Ik verwacht ( gebaseerd op niets)
Dat de voetbal markt in elkaar gaat storten, en dat er veel spelers van ( internationale)middenklasse en misschien enkele subtoppers hun best moeten gaan doen om aan de bak te komen.
Bovendien gaat de gehele Engelse, en Itaiaanse , en tevens Spaanse leages kapot geprikt worden.
Kortom stil maar wacht maar alles word nieuw de voetbal hemel en aarde ( liedje wat mij nog bijstaat uit mijn gelovige jeugd )
Zou al mooi zijn als die transferwaanzin zou stoppen.... maar ik denk een tijdelijke dip, en daarna nog gekker dan anders..
tomson
 tomson - woensdag 15 april 2020 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2020 - 12:11 schreef piet de paler het volgende:
Ik verwacht ( gebaseerd op niets)
Dat de voetbal markt in elkaar gaat storten, en dat er veel spelers van ( internationale)middenklasse en misschien enkele subtoppers hun best moeten gaan doen om aan de bak te komen.
Bovendien gaat de gehele Engelse, en Itaiaanse , en tevens Spaanse leages kapot geprikt worden.
Kortom stil maar wacht maar alles word nieuw de voetbal hemel en aarde ( liedje wat mij nog bijstaat uit mijn gelovige jeugd )
Niet geheel ondenkbaar. De Italiaanse en Spaanse clubs gaan sowieso flink klappen krijgen.
Engeland zal niet zo snel in elkaar donderen, die hebben netjes hun centjes gekregen .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5096900