BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 11:52 schreef Positivo het volgende:

[..]

Een bedrijf van mijn neef gaat failliet 600 man op straat een andere neef redt het nog heeft 2500 man in dienst.
Lul niet uit mijn nek en onderschat helemaal niks.

Ben vroeg wakker bij WNL vroeg de verslaggever heeft het RIVM de situatie niet erger voorgesteld dan het is? Reactie politiek D66 ja we wisten niet hoe erg het zou zijn D66. Burgemeester Arnhem misschien wel maar ik handel volgens de richtlijnen van het RIVM geef aan hen aub niets door.
Gast waar heb je het over jij stelt dat wij met publiek gaan voetballen omdat volgens jou het Corona virus in zuid Korea is verslagen, wat onzin is en dan kom je nu met je neven, D66 en de burgemeester van Arnhem op de proppen. Snap jij jezelf überhaupt nog?
Positivo
 Positivo - zondag 19 april 2020 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 12:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gast waar heb je het over jij stelt dat wij met publiek gaan voetballen omdat volgens jou het Corona virus in zuid Korea is verslagen, wat onzin is en dan kom je nu met je neven, D66 en de burgemeester van Arnhem op de proppen. Snap jij jezelf überhaupt nog?
Ja over een maand is het virus weg
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 13:02   quote  deeplink  
Nou Renato over Korea komt het berichr dat ze 10 besmettingen hebben getraceerd.
Dan kun je wel stellen dat ze het virus onder controlle hebben. Ik geloof Zuid Korea is geen China.
Ik heb dit eerdte gezegd dat m de Hond via cijfers liet zien waar de massa besmettingen vandaan kwamen
En ja daar zit voetbal bij
van geil
 van geil - zondag 19 april 2020 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 13:02 schreef piet de paler het volgende:
Nou Renato over Korea komt het berichr dat ze 10 besmettingen hebben getraceerd.
Dan kun je wel stellen dat ze het virus onder controlle hebben. Ik geloof Zuid Korea is geen China.
Ik heb dit eerdte gezegd dat m de Hond via cijfers liet zien waar de massa besmettingen vandaan kwamen
En ja daar zit voetbal bij
Maurice heeft een heel goed punt.
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 april 2020 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 10:45 schreef Positivo het volgende:

[..]

8 besmettingen zelfs hier worden we voorzichtig heul voorzichtig positief

Het virus zal hier hetzelfde patroon volgen en verdwijnen aldus Dr Clavan:-)
Singapore had het virus ook onder controle. nu hebben ze weer 1000 besmettingen op een dag.
het virus is niet verslagen zolang er geen vaccin is of in mindere maten een medicijn.
Het feit dat het nu enigszins beheersbaar is, komt door de maatregelen. Zuid Korea doet een heel intensieve track en trace. Dat kost een enorme capaciteit aan middelen en mensen die dat moeten uitvoeren. Dat is niet voor ieder land weggelegd. Daarnaast vertraag je met die methode wel het tot stand komen van groepsimmuniteit. In nederland is de mate van immuniteit op dit moment uitermate gering (3% of laat het 5% zijn). Dat betekent dat 95% nog potentieel besmet kan/gaat worden. Nu zit het geregistreerde dodental op pakweg 4.000. Dat zit in werkelijkheid veel hoger. Aanname 10.000. Dat kan betekenen dat als de 95% uiteindelijk ook besmet raakt, het dodental theoretisch 20x zo hoog zal liggen. Dat is 200.000. En dan maar hopen dat je daarna voor de rest van je leven immuun bent (daar worden grote ??? bij gezet), anders herhaalt de cyclus zich weer. Dus hopen op een vaccin of goed medicijn. maar ja, het is allemaal theorie, het kan mee vallen, het tegen vallen. Maar als beleidsmaker kun je niet gokken. Prepare for the worst, hope for the best..

En oh ja, Linssen hoeft voor mij niet echt, maar er is binnen de landgrenzen weinig te halen...Het zou een soort v Geeltje zijn als hij wordt gehaald.(toch nog on topic)
Positivo
 Positivo - zondag 19 april 2020 - 13:23   quote  deeplink  
Transfer nieuws Linssen goed voor de breedte scorende speler
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 13:02 schreef piet de paler het volgende:
Nou Renato over Korea komt het berichr dat ze 10 besmettingen hebben getraceerd.
Dan kun je wel stellen dat ze het virus onder controlle hebben. Ik geloof Zuid Korea is geen China.
Ik heb dit eerdte gezegd dat m de Hond via cijfers liet zien waar de massa besmettingen vandaan kwamen
En ja daar zit voetbal bij
Korea is veel mer bekend me5 dit soort virussen als onze westerse landen, wij zijn e4 hier nog niet klaar voor..
Ondercontrole hebben is heel wat anders als verslagen hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door RenatoBos --
kenny
 kenny - zondag 19 april 2020 - 13:27   quote  deeplink  
pleur op met linssen , is weer middelmaat komt tekort voor top niveau , en voor de breedte zie ik liever een talent
hebben we nou nog niet geleerd van het verleden met het halen van subtoppers die het niet gaan redden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door kenny --
Positivo
 Positivo - zondag 19 april 2020 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 13:20 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Singapore had het virus ook onder controle. nu hebben ze weer 1000 besmettingen op een dag.
het virus is niet verslagen zolang er geen vaccin is of in mindere maten een medicijn.
Het feit dat het nu enigszins beheersbaar is, komt door de maatregelen. Zuid Korea doet een heel intensieve track en trace. Dat kost een enorme capaciteit aan middelen en mensen die dat moeten uitvoeren. Dat is niet voor ieder land weggelegd. Daarnaast vertraag je met die methode wel het tot stand komen van groepsimmuniteit. In nederland is de mate van immuniteit op dit moment uitermate gering (3% of laat het 5% zijn). Dat betekent dat 95% nog potentieel besmet kan/gaat worden. Nu zit het geregistreerde dodental op pakweg 4.000. Dat zit in werkelijkheid veel hoger. Aanname 10.000. Dat kan betekenen dat als de 95% uiteindelijk ook besmet raakt, het dodental theoretisch 20x zo hoog zal liggen. Dat is 200.000. En dan maar hopen dat je daarna voor de rest van je leven immuun bent (daar worden grote ??? bij gezet), anders herhaalt de cyclus zich weer. Dus hopen op een vaccin of goed medicijn. maar ja, het is allemaal theorie, het kan mee vallen, het tegen vallen. Maar als beleidsmaker kun je niet gokken. Prepare for the worst, hope for the best.

En oh ja, Linssen hoeft voor mij niet echt, maar er is binnen de landgrenzen weinig te halen...Het zou een soort v Geeltje zijn als hij wordt gehaald.(toch nog on topic)
Het virus is daar weer de kop opgestoken door terug gekeerde werknemers die niet in quarantaine zijn gezet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 13:29 schreef Positivo het volgende:

[..]

Het virus is daar weer de kop opgestoken door terug gekeerde werknemers die niet in quarantaine zijn gezet.
Das wederom niet waar..het ka daar door komen maar das niet zeker,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 15:12   quote  deeplink  
Was net even gij een Turkse vriend in Rotterdam, stukje gewandeld wat ik in de wijk achter de kuip zag!
Voetballende, groepen die aan het autowassen was.........binnen 2 weken denk ik veel minder Turken in Nederland.
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 april 2020 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 13:29 schreef Positivo het volgende:

[..]

Het virus is daar weer de kop opgestoken door terug gekeerde werknemers die niet in quarantaine zijn gezet.
en dan telt het niet...?
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 april 2020 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 13:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Maurice heeft een heel goed punt.
Carnaval ook, alles is de schuld van de limbo's en brabo's...
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 15:32   quote  deeplink  
Hup Linsen tekenen
VVout
 VVout - zondag 19 april 2020 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 11:58 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja maar je hebt daar wel megagrote schnitzels toch?
Haha das waar en Bratwurst, maar oh wat ga je een fatsoenlijke bak frieten met een frikadel missen, of een sateetje een mexicano, vlammetje's enz.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 15:38   quote  deeplink  
Een krakauer is ook een lekker worstje
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 15:38   quote  deeplink  
Een krakauer is ook een lekker worstje
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 19 april 2020 - 15:47   quote  deeplink  
Linssen zou je er goed bij kunnen gebruiken, scoort makkelijk en bovendien een Feyenoorder. Zolang Sinestera nog niet weer fit is zal hij minuten kunnen maken als er nog weer gevoetbald kan worden.
pat
 pat - zondag 19 april 2020 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 15:47 schreef Nibke 7 het volgende:
Linssen zou je er goed bij kunnen gebruiken, scoort makkelijk en bovendien een Feyenoorder. Zolang Sinestera nog niet weer fit is zal hij minuten kunnen maken als er nog weer gevoetbald kan worden.
Helemaal mee eens, gifkikker en zal nooit verzaken. Doelpuntenmaker voor weinig en per direct beter dan wat we hadden, larsson en hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2020 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 15:12 schreef piet de paler het volgende:
Was net even gij een Turkse vriend in Rotterdam, stukje gewandeld wat ik in de wijk achter de kuip zag!
Voetballende, groepen die aan het autowassen was.........binnen 2 weken denk ik veel minder Turken in Nederland.
Ja, verdienen allen een transfer.
Lekker on-topic ook.
pat
 pat - zondag 19 april 2020 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 15:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, verdienen allen een transfer.
Lekker on-topic ook.
Ho henkie docter klavan begon met off topic onzin he hihi
Dat ie niet kan lezen is ook daarmee onomstotelijk bewezen trouwens maar dat ter zijde.

Ot
Lindsen halen?
Ozyacup kopen?
Wat gebeurt er met orrie?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 16:05   quote  deeplink  
Wat interesseert mij Linssen nou....waar is Positivo...
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 15:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, verdienen allen een transfer.
Lekker on-topic ook.
Haha sorry
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:
Wat interesseert mij Linssen nou....waar is Positivo...
Is bezig met een transfer naar Zweden.
Lekker veilig daar, vindt ie en toch samen kunnen scholen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 16:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is bezig met een transfer naar Zweden.
Lekker veilig daar, vindt ie en toch samen kunnen scholen.
Als ie dat gezegd heeft niet geloven hij zegt wel mee4 dingen die die niet nakomt..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2020 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 16:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als ie dat gezegd heeft niet geloven hij zegt wel mee4 dingen die die niet nakomt..
Heeft ie niet gezegd.
Wel dat Zweden zonder lockdown weinig doden heeft.

Hetgeen ook niet juist is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 16:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft ie niet gezegd.
Wel dat Zweden zonder lockdown weinig doden heeft.

Hetgeen ook niet juist is.
Heeft ie dat nie5 gezegd, Okay kan ja ik lees niet alles van hem namelijk wil enkel juiste informatie..
ar
 ar - zondag 19 april 2020 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:
Linssen komt naar Feyenoord gesprekken zijn al een tijdje aan de gang.
Past niet in de toekomst visie.
Leuke spelert voor Vitesse.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 18:37   quote  deeplink  
Toch geen slechte oplossing op rechts moet er geld komen voor de vervanger van Berghuis.
Ik kan wel leven met deze speler die ons gaat verrassen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 april 2020 - 18:38   quote  deeplink  
Feyenoord is achter de schermen al druk bezig de selectie te versterken voor het komende seizoen. Zo is de club op zoek naar een tweede doelman met ervaring. De Argentijnse Ezequiel Unsain lijkt een reële kandidaat te zijn, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter.

De 25-jarige doelman is dit seizoen aanvoerder van het Argentijnse Defensa y Justicia. Zijn contract bij de club loopt deze zomer echter af, waardoor Feyenoord transfervrij toe zou kunnen slaan.

Ook de 17-jarige Griek Apostolos Apostolopoulos zou op het lijstje van de Rotterdammers staan. De linkervleugelverdediger staat momenteel onder contract bij het Griekse Panserraikos, maar wordt gevolgd door verschillende clubs, onder wie AEK Athene, PAOK en Willem II. Ook Feyenoord heeft de jonge back op het oog, meldt het Griekse SportTime.
Positivo
 Positivo - zondag 19 april 2020 - 19:15   quote  deeplink  
Linssen maakt er ook met zijn hoofd 15 tot 20 ieder jaar. Aangezien wij geen scorende spitsen hebben en alleen Jens en Berghuis’ scorend vermogen hebben moet je hem halen Sini wanneer is die fit?
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 april 2020 - 19:33   quote  deeplink  
En Bosenik dan ?
VVout
 VVout - zondag 19 april 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 19:33 schreef piet de paler het volgende:
En Bosenik dan ?
Verhuren aan NEC zeker.
Positivo
 Positivo - zondag 19 april 2020 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 19:44 schreef VVout het volgende:

[..]

Verhuren aan NEC zeker.
Linssen , Jorgensen of Bossie, Berghuis

Fer, Toornstra Kokcu

Malacia, Senesi , aankoop ,Nieuwkoop

Bijlow

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door Positivo --
VVout
 VVout - zondag 19 april 2020 - 20:47   quote  deeplink  
Hou Louis nou nog maar ff, Linssen ga je geen geld meer mee maken en dat zou de opzet toch zijn.
Positivo
 Positivo - zondag 19 april 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 20:47 schreef VVout het volgende:
Hou Louis nou nog maar ff, Linssen ga je geen geld meer mee maken en dat zou de opzet toch zijn.
Ja tuurlijk Louis is nummer 1.

Larsson is weg en Sini moet terug op niveau komen knieblessures zijn altijd vervelend!
ras
 ras - zondag 19 april 2020 - 20:56   quote  deeplink  
Rajiv van La Parra is ook transfervrij.
ras
 ras - zondag 19 april 2020 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 20:56 schreef ras het volgende:
Rajiv van La Parra is ook transfervrij.
Ook vanuit Turkije is er belangstelling voor Van La Parra, terwijl in Griekenland PAOK Saloniki zijn komst wel ziet zitten. Een terugkeer naar de Eredivisie zou de in Rotterdam geboren aanvaller ook niet afwijzen. In het verleden liet hij al eens weten Feyenoord, de club waar hij zijn opleiding genoot, een warm hart toe te dragen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 april 2020 - 21:12   quote  deeplink  
Geld draagt hij ook een warm hart toe.
MightyAce
 MightyAce - zondag 19 april 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2020 - 20:56 schreef ras het volgende:
Rajiv van La Parra is ook transfervrij.
Leuk voor hem. Nepperd en matige voetballer.
kenny
 kenny - maandag 20 april 2020 - 16:52   quote  deeplink  
in de race zijn voor linssen en arzarkan laten gaan , ik begrijp het niet meer lekkere visie
MightyAce
 MightyAce - maandag 20 april 2020 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2020 - 16:52 schreef kenny het volgende:
in de race zijn voor linssen en arzarkan laten gaan , ik begrijp het niet meer lekkere visie
Zou idd vreemd zijn
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2020 - 17:21   quote  deeplink  
Misschien wil Azarkan zelf wel weg, Onderhandelingen tussen de jonge aanvaller en Werder Bremen zijn al in een ver stadium.
MightyAce
 MightyAce - maandag 20 april 2020 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2020 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:
Misschien wil Azarkan zelf wel weg, Onderhandelingen tussen de jonge aanvaller en Werder Bremen zijn al in een ver stadium.
Zo breekt onze jeugd nooit door... Toch nog een gevolg van niet de piramide instappen een aantal jaar geleden?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2020 - 17:58   quote  deeplink  
Azarkan. Vente 2
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 april 2020 - 18:44   quote  deeplink  
Advocaat presteert. Waarom zou hij niet Azarkan perspectieven bieden?
Ook iets met de speler zelf?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2020 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2020 - 17:58 schreef Stylzz het volgende:
Azarkan. Vente 2
Mwah naast Bremen ook Chelsea interesse, dat had vente niet..
ar
 ar - maandag 20 april 2020 - 18:46   quote  deeplink  
Dicky had het al gezien.
kenny
 kenny - maandag 20 april 2020 - 19:38   quote  deeplink  
dick is niet echt van jeugd inpassen , die gaat voor eigen succes
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2020 - 20:44   quote  deeplink  
Das wel Dick inderdaad

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5232729