BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 april 2020 - 20:54   quote  deeplink  
Als t goed genoeg is speelt t
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 april 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Sinisterra, Bijlow, Malacia, Kokcu. Mwah, die kunnen het niveau aan.
Ook Geertruida kreeg kans.

De rest waarschijnlijk nog niet gereed, Wouter Burger, Bannis. Van Burger weten we dat op zeker.

Dick kiest de beste spelers. Dus ook jeugd dat er aan toe is.
kenny
 kenny - maandag 20 april 2020 - 22:07   quote  deeplink  
dick is wel de trainer die feyenoord nodig heeft , maar het is geen opbouw trainer die met de jeugd actief aan de gang gaat , het is een succes trainer hij wil nu succes en kiest daarom de ervaren spelers
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 21 april 2020 - 10:20   quote  deeplink  
Zou die Gaich van San Lorenzo nog haalbaar zijn? Op transfermarkt staat 11 miljoen, maar heeft nog maar een 1 jarig contract. Bij de verkoop van Berghuis, Kocku, Jorgensen en Haps zou ik gewoon een bod neerleggen. Is echt een goede spits. Kan hij samen met Bozenik de strijd aan gaan. Dennis Man aan de rechterkant, linssen transfervrij. En dan nog Ozyakup en twee verderdigers proberen te halen. Misschien Hoedt huren?
kenny
 kenny - woensdag 22 april 2020 - 11:26   quote  deeplink  
die veerman zou ik een goede aankoop vinden , 21 jaar dus nog ruimte om verder te ontwikkelen en kan een mooie transfer in de toekomst opleveren

als RcV zou ik voor die jongen van NAC gaan , 19 jaar zeer talentvol en kan ook een goede transfer in de toekomst opleveren , verleng bottegin met een jaar en dan heb je voor de RcV de plaats goed bezet
pat
 pat - woensdag 22 april 2020 - 12:30   quote  deeplink  
@yoghurt17
dennis man is volgens mij niet meer haalbaar financieel. ik dacht dat er al 7 is geboden door sevilla?

met bozenik hebben we er al 1, daarnaast zie ik de lindsen optie veel liever. we hebben geen links buiten nu azarkan ook in de transfer geruchten wordt genoemd
Een verdediger huren is echt neit wat moet gebeuren en heeft geen enkele visie, de aankoop van lindsen is een overbrugging. daarnaast hebben we verdedigers. botje met senesie doet et goed.

die veerman lijkt me ook een goede.
lindsen zie ik heel graag komen en als luis weer fit is gaat hij op 10 ipv jens... die pit hebben we nodig. die zal ook goed met berghuis gaan, ik denk dat steven blijft.

middenvelder erbij, ja dat is mooi maar of fer de oplossing is?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 april 2020 - 15:44   quote  deeplink  
Veerman is een goede voetballer maar oogt een beetje Luici Bruins achtig .
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 april 2020 - 10:12   quote  deeplink  
Veerman tja
Ik wordt nu al weer gek van die koczu, tekent niet bij ik denk exit
Wel voor veel geld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2020 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:
Veerman tja
Ik wordt nu al weer gek van die koczu, tekent niet bij ik denk exit
Wel voor veel geld
Eerste aanbieding was geloof ik de helft van wat Kelly verdient bij Feyenoord .

Heb jij Kelly nog leuke acties zien maken dit seizoen Piet?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 april 2020 - 10:34   quote  deeplink  
Nee dat is zo,
Maar ik zit anders in elkaar , ik denk dat loyaliteit jegens Feyenoord wel eens een beetje mag.
Wil idd niet zeggen dat hij minder moet verdienen dan die Kelly
Voor mij telt ook mee de loyaliteit jegens je land hij koos wel heel snel voor fc Erdogan.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2020 - 11:24   quote  deeplink  
Ja maar hij verschilt niet met de rest van voetballend Nederland ,en de rest van de wereld.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 april 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Tja misschien heb je gelijk.
Maar nogmaals bij mij staat loyaliteit aan team en land hoger dan bij de gemiddelde mens.
Ik denk dat je ook met een andere instelling ver komt. Dat wil zeggen dat je gewoon in alle rust onderhandeld kom je er niet ( nog) uit niet direct de media zoeken.
En over het paspoort ben ik heel uitgesproken ( persoonlijk)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 april 2020 - 13:58   quote  deeplink  
Voetballers en principes...
En clubs idem.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 25 april 2020 - 16:21   quote  deeplink  
Tja, als het te lang aansleept, en hij echt niet wil bijtekenen, dan maar eieren voor je geld kiezen en verkopen. Anders loop je weer het risico dat ie straks voor niks of veel minder gaat uiteindelijk.

Zou liever zien dat ze er uitkomen en hij zich verder doorontwikkelt bij ons natuurlijk.
pat
 pat - zaterdag 25 april 2020 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 - 16:21 schreef Cruzcontrol het volgende:
Tja, als het te lang aansleept, en hij echt niet wil bijtekenen, dan maar eieren voor je geld kiezen en verkopen. Anders loop je weer het risico dat ie straks voor niks of veel minder gaat uiteindelijk.

Zou liever zien dat ze er uitkomen en hij zich verder doorontwikkelt bij ons natuurlijk.
het geinige is dat wat wij willen bijna nooit gebeurt. aangezien feyenoord en orrie tever uit elkaar zijn denk ik ook niet dat ze nader tot elkaar komen. we zullen denk ik na de eerste tranfers vanuit nederland wel wat beweging zien
tomson
 tomson - zaterdag 25 april 2020 - 18:56   quote  deeplink  
Wie is zijn zaakwaarnemer eigenlijk.. ahum ahum
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 25 april 2020 - 20:24   quote  deeplink  
Anderhalf jaar geleden was het ook al zo:

29 December 2018 15:45
Orkun Kökcü heeft aangegeven een vaste waarde te willen worden bij Feyenoord. Het is echter maar de vraag of de jonge middenvelder meer dan politiek correct is.

Kökcü verblijft momenteel in Istanbul om zijn achttiende verjaardag te vieren. Istanbul is ook de thuisbasis van Besiktas, één van de geïnteresseerde clubs. "Ik heb nog met geen enkele Turkse club gesproken", laat zijn manager Muzzi Özcan weten aan TRT Sport. "We gaan de komende dagen zien wat er met hem gaat gebeuren."

Uit die bewoordingen lijkt een transfer dus zeker niet uitgesloten. Feyenoord hoopt de tiener zo snel mogelijk een meerjarig contract te laten tekenen, maar de middenvelder heeft ook talrijke opties in het buitenland als we de berichtgeving mogen geloven.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 25 april 2020 - 20:52   quote  deeplink  
Weet niet of dit hier al vermeld was?

'Aster Vranckx neemt beslissing over transfer
Maandag 20 april 2020 - 09:00door Redactie

Aster Vranckx (17) brak dit seizoen door bij KV Mechelen. De beloftevolle middenvelder maakte indruk en zou nu al een fraaie transfer kunnen versieren.

Club Brugge en KRC Genk aasden al op Vranckx, maar volgens Nederlandse media is de youngster op weg naar... Feyenoord. De Rotterdammers willen alles in het werk stellen om Vranckx binnen te halen.

Vranckx zelf zou een overstap naar Feyenoord best wel zien zitten. Op die manier lijken Club Brugge en Genk naast de middenvelder te grijpen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 april 2020 - 21:26   quote  deeplink  
Het dagblad The Daily Mail noemt vandaag nog maar eens een bedrag: 25 miljoen euro. Dat zou de vraagprijs van technisch directeur Frank Arnesen zijn en naar verluidt vinden de geïnteresseerde clubs dit best marktconform. Levert Kökcü daadwerkelijk de genoemde geldsom op, dan verwordt hij in één klap tot de duurste Feyenoorder ooit: dat record staat nu nog op naam van Dirk Kuyt, die voor 18 miljoen euro naar Liverpool vertrok.

Arnesen vertelde onlangs over de interesse van Sevilla: "Zij hebben zich nog niet bij ons gemeld. Er is nog niets officieel en dat wil ik graag duidelijk maken. We zijn op de hoogte van de belangstelling omdat zijn zaakwaarnemer dat ons verteld heeft. We hebben hem een paar keer gesproken en hij liet ons weten dat er vier clubs zijn, waaronder Sevilla."
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 25 april 2020 - 23:26   quote  deeplink  
Bij 25 een strik eromheen. Geweldige speler, maar scoort weinig. Berghuis voor 15 weg doen, haps voor 7/8 en jorgensen voor 5. Kunnen we toch mooi een smak geld investeren. Jahanbaksh nog eens proberen. Linssen transfervrij. Ozyakup en veerman erbij en dan misschien van drongelen of Hoogma voor cv en zeefuik rechtsback.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2020 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 - 20:52 schreef Cruzcontrol het volgende:
Weet niet of dit hier al vermeld was?

'Aster Vranckx neemt beslissing over transfer
Maandag 20 april 2020 - 09:00door Redactie

Aster Vranckx (17) brak dit seizoen door bij KV Mechelen. De beloftevolle middenvelder maakte indruk en zou nu al een fraaie transfer kunnen versieren.

Club Brugge en KRC Genk aasden al op Vranckx, maar volgens Nederlandse media is de youngster op weg naar... Feyenoord. De Rotterdammers willen alles in het werk stellen om Vranckx binnen te halen.

Vranckx zelf zou een overstap naar Feyenoord best wel zien zitten. Op die manier lijken Club Brugge en Genk naast de middenvelder te grijpen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 april 2020 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 - 23:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ filmpje ]
Opvolger Kokcu?
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 april 2020 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2020 - 23:26 schreef yoghurt17 het volgende:
Bij 25 een strik eromheen. Geweldige speler, maar scoort weinig. Berghuis voor 15 weg doen, haps voor 7/8 en jorgensen voor 5. Kunnen we toch mooi een smak geld investeren. Jahanbaksh nog eens proberen. Linssen transfervrij. Ozyakup en veerman erbij en dan misschien van drongelen of Hoogma voor cv en zeefuik rechtsback.
Klinkt als een stap terug
edjoe
 edjoe - zondag 26 april 2020 - 07:49   quote  deeplink  
Als Feyenoord 25 miljoen voor Kokcu kan vangen, zou ik hem verkopen. Met die 25 miljoen kan je het elftal aardig versterken.
Adolfo Gaich (9 miljoen), Bryan Linssen (transfervrij), Ozaghan Ozyakup (3 miljoen), Joey Veerman (4 miljoen), Aster Vranckx (2 miljoen), Genovairio Zeefuik (3 miljoen + Bart Nieuwkoop), Jean Paul van Hecke (2 miljoen). Mocht Standard Luik geen proflicentie krijgen ook nog Zinho Vanheusden proberen te halen.
Keepers: Bijlow, Marsman, Ten Hove.
Verdedigers: Zeefuik, Geertruida, Haps, Malacia, Botthegin, van Beek, Vanheusden, van Hecke en Senesi.
Middenveld: Ozyakup, Veerman, Fer, Toornstra, Vranckx en Burger.
Aanval: Sinisterra, Linssen, Gaich, Jorgensen, Bozenik, Berghuis en Narsingh.
MightyAce
 MightyAce - zondag 26 april 2020 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 07:49 schreef edjoe het volgende:
Als Feyenoord 25 miljoen voor Kokcu kan vangen, zou ik hem verkopen. Met die 25 miljoen kan je het elftal aardig versterken.
Adolfo Gaich (9 miljoen), Bryan Linssen (transfervrij), Ozaghan Ozyakup (3 miljoen), Joey Veerman (4 miljoen), Aster Vranckx (2 miljoen), Genovairio Zeefuik (3 miljoen + Bart Nieuwkoop), Jean Paul van Hecke (2 miljoen). Mocht Standard Luik geen proflicentie krijgen ook nog Zinho Vanheusden proberen te halen.
Keepers: Bijlow, Marsman, Ten Hove.
Verdedigers: Zeefuik, Geertruida, Haps, Malacia, Botthegin, van Beek, Vanheusden, van Hecke en Senesi.
Middenveld: Ozyakup, Veerman, Fer, Toornstra, Vranckx en Burger.
Aanval: Sinisterra, Linssen, Gaich, Jorgensen, Bozenik, Berghuis en Narsingh.
Waarom Narsingh behouden?
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 26 april 2020 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 07:49 schreef edjoe het volgende:
Als Feyenoord 25 miljoen voor Kokcu kan vangen, zou ik hem verkopen. Met die 25 miljoen kan je het elftal aardig versterken.
Adolfo Gaich (9 miljoen), Bryan Linssen (transfervrij), Ozaghan Ozyakup (3 miljoen), Joey Veerman (4 miljoen), Aster Vranckx (2 miljoen), Genovairio Zeefuik (3 miljoen + Bart Nieuwkoop), Jean Paul van Hecke (2 miljoen). Mocht Standard Luik geen proflicentie krijgen ook nog Zinho Vanheusden proberen te halen.
Keepers: Bijlow, Marsman, Ten Hove.
Verdedigers: Zeefuik, Geertruida, Haps, Malacia, Botthegin, van Beek, Vanheusden, van Hecke en Senesi.
Middenveld: Ozyakup, Veerman, Fer, Toornstra, Vranckx en Burger.
Aanval: Sinisterra, Linssen, Gaich, Jorgensen, Bozenik, Berghuis en Narsingh.
Jij krijgt een lekker salarishuis zo...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2020 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 00:18 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Opvolger Kokcu?
Ik weet het niet ,maar zo maar eens kunnen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 april 2020 - 09:56   quote  deeplink  
Wel erg jong, 17 jaar.
En Dickie en jeugd. Is daar niet zo snel mee.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 april 2020 - 11:27   quote  deeplink  
Dat eeuwige stokpaardje. Dick stelt op wat t beste is en wat het beste in zijn beste team past.
kenny
 kenny - zondag 26 april 2020 - 11:54   quote  deeplink  
vind het goed om te horen dat feyenoord druk aan het scouten is en in de vijver probeert te vissen met de toptalenten , dit is de weg wil je weer een topclub worden , nu onze jeugdopleiding nog eens goed doorlichten en verbeteren , bij de jeugd moet de lat echt een stuk omhoog geschroefd worden wil je zelf ook top talenten voort gaan brengen en er zo voor zorgen dat de grote talenten niet elk jaar overstappen naar de concurrent
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 april 2020 - 12:01   quote  deeplink  
Mmmmm. Zo eeuwig is dat stokpaardje niet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 april 2020 - 12:53   quote  deeplink  
Dick heeft dat al lang aan zijn kont hangen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 april 2020 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 09:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet het niet ,maar zo maar eens kunnen.
Ja inderdaad. Een transfer van Kokcu zal zowiezo wel het nodige op gang brengen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 26 april 2020 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 13:04 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Een transfer van Kokcu zal zowiezo wel het nodige op gang brengen.
Zou wel jammer zijn als ie weg zou zijn voordat ie echt iets tastbaars bereikt heeft als basisspeler. Maar ik zou het wel snappen.
yoghurt17
 yoghurt17 - zondag 26 april 2020 - 14:35   quote  deeplink  
Lekker verkopen voor we weer over 2 jaar net als bij jorgensen zeggen weet je nog? Dat hij weg kon voor 25 miljoen. Spelers als veerman en vrancks halen voor de toekomst. Ozyakup erbij en dan blijf er zelfs nog geld over voor 2 goede verdedigers. Als we dan jorgensen en berguis verkopen kunnen we voor de spits positie en en positie nog eens twee echt goeie aanvallende versterkingen halen die er direct staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2020 - 14:53   quote  deeplink  
Ja een verkoop voor zo'n bedrag biedt wel mogelijkheden .
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 april 2020 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 14:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja een verkoop voor zo'n bedrag biedt wel mogelijkheden .
Als ze echt praten over bedragen boven de 20 miljoen (eerst zien dan geloven), dan is er inderdaad het een en ander mogelijk en kun je er sterker door worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2020 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 15:54 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Als ze echt praten over bedragen boven de 20 miljoen (eerst zien dan geloven), dan is er inderdaad het een en ander mogelijk en kun je er sterker door worden
Jup maar voorlopig lopen bij al die clubs de kosten gewoon door en
komt er weinig tot niks binnen.
Ik ben echt benieuwd.
ar
 ar - zondag 26 april 2020 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2020 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Veerman is een goede voetballer maar oogt een beetje Luici Bruins achtig .
Weet het ook niet hoor.
Riekt naar middelmaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2020 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 20:19 schreef ar het volgende:

[..]

Weet het ook niet hoor.
Riekt naar middelmaat.
Kan mij nog herinneren dat hij een paar weken terug aangepakt werd
bij dat ochtendprogramma van fox ,dat hij niet alles geeft in een wedstrijd en
S' avonds voor de wedstrijd in de kroeg zat te bieren.
Snap m wel,maar dan moet je wel alles geven in een wedstrijd.
Dat miste ze bij hem een beetje ..Dat vuur zeg maar.
ar
 ar - zondag 26 april 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan mij nog herinneren dat hij een paar weken terug aangepakt werd
bij dat ochtendprogramma van fox ,dat hij niet alles geeft in een wedstrijd en
S' avonds voor de wedstrijd in de kroeg zat te bieren.
Snap m wel,maar dan moet je wel alles geven in een wedstrijd.
Dat miste ze bij hem een beetje ..Dat vuur zeg maar.
OK, dat heb ik niet meegekregen, maar dat hoef je natuurlijk niet bij ons te flikken.. drinken voor een wedstrijd. Dan ist snel afgelopen met je.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 26 april 2020 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 21:58 schreef ar het volgende:

[..]

OK, dat heb ik niet meegekregen, maar dat hoef je natuurlijk niet bij ons te flikken.. drinken voor een wedstrijd. Dan ist snel afgelopen met je.
Hooguit een Advocaatje ;)
ar
 ar - zondag 26 april 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 22:09 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Hooguit een Advocaatje ;)
Haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 21:58 schreef ar het volgende:

[..]

OK, dat heb ik niet meegekregen, maar dat hoef je natuurlijk niet bij ons te flikken.. drinken voor een wedstrijd. Dan ist snel afgelopen met je.
Denk het ook ,maar nogmaals dat hij een aardig balletje kan trappen is zeker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2020 - 22:09 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Hooguit een Advocaatje ;)
Lol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 april 2020 - 22:13   quote  deeplink  
De onderhandelingen tussen Feyenoord en Orkun Kökcü over een nieuw contract verlopen moeizaam. De Rotterdamse club wil de nu nog tot medio 2023 doorlopende verbintenis van de negentienjarige middenvelder graag verlengen, maar die weigert vooralsnog zijn jawoord te geven. Volgens journalist Martijn Krabbendam van Voetbal International heeft Kökcü zelfs al twee aanbiedingen van Feyenoord naar zich neergelegd.

Krabbendam is maandagavond te gast in het televisieprogramma Veronica Inside en legt uit dat Feyenoord Kökcü graag wil belonen voor diens persoonlijke ontwikkeling. "Ze hebben hem een aantal aanbiedingen gedaan, maar hij gaat daar nog niet mee akkoord: hij heeft al twee aanbiedingen afgeslagen. Dat gaat natuurlijk gewoon om geld. Ook voor Kökcü geldt dat de situatie veranderd is (door de coronacrisis, red.), maar tegelijkertijd is het zo dat er bij Feyenoord spelers op de bank zitten die bijna één miljoen euro verdienen, terwijl hij beduidend minder krijgt. Dat maakt zo'n onderhandeling natuurlijk altijd zeer lastig", zegt Krabbendam.

Kökcü wordt al enige tijd zeer serieus in verband gebracht met een transfer naar het buitenland, met Arsenal en Sevilla naar verluidt als belangrijkste gegadigden. Krabbendam benadrukt echter dat de Turks jeugdinternational veel meer opties heeft en noemt naast Arsenal en Sevilla ook Chelsea, Real Betis, Valencia, Atalanta en AS Roma als geïnteresseerde clubs. "Hij heeft dus keuze zat, maar Dick Advocaat wil hem natuurlijk wel graag behouden, omdat zijn middenveld afgelopen jaar wel redelijk stond", voegt de verslaggever eraan toe.

Tafelgasten Hans Kraay junior, René van der Gijp en Johan Derksen zijn het er unaniem over eens dat Kökcü op dit moment nog niet klaar is voor een grote transfer. Kraay junior vindt dat de middenvelder 'nog niet goed genoeg is voor Chelsea of Atalanta', terwijl Van der Gijp een dergelijke transfer 'totaal zinloos zou vinden'. "Je moet international zijn om naar zo'n grote club te gaan", onderbouwt de oud-aanvaller zijn mening. Volgens Derksen moeten zaakwaarnemers zich realiseren dat door de coronacrisis 'de bomen niet meer tot in de hemel groeien bij de clubs'. "De tijden dat je in één klap miljonair bent zijn even voorbij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2020 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 22:54   quote  deeplink  
Is Kokcu nou echt zo geweldig?
25 miljoen?
Zou ik doen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:
Is Kokcu nou echt zo geweldig?
25 miljoen?
Zou ik doen.
Ik zou hem eerlijk gezegd ook wegdoen voor 25 miljoen.

Maar vraag mij af of dat bedrag wel klopt... Ik denk namelijk dat Feyenoord hem ook wel voor 25 miljoen zou wegdoen als dat bedrag echt geboden werd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:00 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ik zou hem eerlijk gezegd ook wegdoen voor 25 miljoen.

Maar vraag mij af of dat bedrag wel klopt... Ik denk namelijk dat Feyenoord hem ook wel voor 25 miljoen zou wegdoen als dat bedrag echt geboden werd.
Vraag ik me ook af. Tis een talent, zeker, maar scorend vermogen, passvast, slim met energie omgaan. Tis nog niet volkomen.
Zou nog een jaar moeten blijven. Met Dickie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Tis een talent, zeker, maar scorend vermogen, passvast, slim met energie omgaan. Tis nog niet volkomen.
Zou nog een jaar moeten blijven. Met Dickie.
Ideaal zou zijn, transfer en nog een jaartje bij ons verder rijpen.

Want tot nu toe zijn we er niet vaak beter op geworden als we spelers langer bij ons hielden in plaats van het geld te vangen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4635269