BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 23:11   quote  deeplink  
Ha, laten we het vooral niet over Jorgensen hebben.
Bestaat die nog?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ha, laten we het vooral niet over Jorgensen hebben.
Bestaat die nog?
Volgens mij is die momenteel zo fit als een hoentje...

Tot het weer echt gaat beginnen ... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 april 2020 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:09 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ideaal zou zijn, transfer en nog een jaartje bij ons verder rijpen.

Want tot nu toe zijn we er niet vaak beter op geworden als we spelers langer bij ons hielden in plaats van het geld te vangen.
Dat zou de mooiste optie zijn ja..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2020 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:15 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Volgens mij is die momenteel zo fit als een hoentje...

Tot het weer echt gaat beginnen ... ;)
Haha, ja.
Toch wel een teloorgang. Goeie gozer, zeker in het kampioensjaar.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 27 april 2020 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Haha, ja.
Toch wel een teloorgang. Goeie gozer, zeker in het kampioensjaar.
Ja, was echt top toen. Maar zo zie je maar dat het ook hard achteruit kan gaan. En dan kun je fluiten naar je centen.

Maar ik denk dus echt dat als er 25 miljoen geboden wordt, ze hem echt wel zouden laten gaan.
tomson
 tomson - dinsdag 28 april 2020 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:33 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja, was echt top toen. Maar zo zie je maar dat het ook hard achteruit kan gaan. En dan kun je fluiten naar je centen.

Maar ik denk dus echt dat als er 25 miljoen geboden wordt, ze hem echt wel zouden laten gaan.
Denk dat ze zich nog voor de kop slaan die 17 van Newcastle niet gepakt te hebben..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 april 2020 - 00:56   quote  deeplink  
Als je alles vooruit kan weten, niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 29 april 2020 - 12:23   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen, ik was indertijd ook wel blij hoor dat Jorgensen bleef, was toen een goed teken, maar het is helaas anders gelopen.

Maar je kunt er uit leren. Als TD zorgen dat je een schaduwelftal klaar hebt, dat als er wel een bedrag boven de 20 miljoen geboden wordt, dat je de vervanger(s) om te halen al hebt klaarstaan.
kenny
 kenny - woensdag 29 april 2020 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2020 - 12:23 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik was indertijd ook wel blij hoor dat Jorgensen bleef, was toen een goed teken, maar het is helaas anders gelopen.

Maar je kunt er uit leren. Als TD zorgen dat je een schaduwelftal klaar hebt, dat als er wel een bedrag boven de 20 miljoen geboden wordt, dat je de vervanger(s) om te halen al hebt klaarstaan.
dat had ik ook eerlijk gezegd , dacht dat hij na zo'n goed seizoen nog beter zou worden en misshien meer zou op kunnen brengen helaas is het omgekeerde gebeurd

er zit volgens mij mentaal iets fout in zijn hoofd , als je zijn laatste wedstrijden ook zag stond ie stijf van de spanning bang om het fout te doen , het lijkt ook wel of hij zijn blessures verzint om maar niet te hoeven spelen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 29 april 2020 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2020 - 12:49 schreef kenny het volgende:

[..]

dat had ik ook eerlijk gezegd , dacht dat hij na zo'n goed seizoen nog beter zou worden en misshien meer zou op kunnen brengen helaas is het omgekeerde gebeurd

er zit volgens mij mentaal iets fout in zijn hoofd , als je zijn laatste wedstrijden ook zag stond ie stijf van de spanning bang om het fout te doen , het lijkt ook wel of hij zijn blessures verzint om maar niet te hoeven spelen
Andersom ook, als je niet goed in je vel zit, heb je ook lichamelijke klachten...

Hoe dan ook, echt jammer hoe het gelopen is.
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 29 april 2020 - 15:19   quote  deeplink  
hij heeft nu in ieder geval volop de tijd gehad om hier op een of andere manier uit te komen en zal hopelijk de hulp ingeroepen hebben van proffessionals.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 29 april 2020 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2020 - 10:20 schreef yoghurt17 het volgende:
Zou die Gaich van San Lorenzo nog haalbaar zijn? Op transfermarkt staat 11 miljoen, maar heeft nog maar een 1 jarig contract. Bij de verkoop van Berghuis, Kocku, Jorgensen en Haps zou ik gewoon een bod neerleggen. Is echt een goede spits. Kan hij samen met Bozenik de strijd aan gaan. Dennis Man aan de rechterkant, linssen transfervrij. En dan nog Ozyakup en twee verderdigers proberen te halen. Misschien Hoedt huren?
dit vind ik wel ver gaan, 4 spelers verkopen en 1 halen, Dick zal daar nooit mee akkoord gaan.
Ik zou Kocku proberen te verkopen en van dat geld dan hem wel halen samen met Joey Veerman

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2020 door de bluffer --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 april 2020 - 00:00   quote  deeplink  
Ik zou proberen om goed gevulde Kuipkroketten vanuit de Kuip te gaan bezorgen. Met Kuipgras-mosterd.
Afhalen mag ook.
De Senesi-kroket is degelijk.
De Haps-fricandel is vaak gescheurd.
Ice
 Ice - donderdag 30 april 2020 - 07:46   quote  deeplink  
Thy in verband gebracht met Feyenoord

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371225
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 april 2020 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2020 - 07:46 schreef Ice het volgende:
Thy in verband gebracht met Feyenoord

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371225
Humor
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 april 2020 - 11:41   quote  deeplink  
Is dat wat Thy ?
Volg het Belgische voetbal niet zo.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2020 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ha, laten we het vooral niet over Jorgensen hebben.
Bestaat die nog?
niks aan de hand, ik hoop dat hij gewoon blijft bij feyenoord.
niet verkopen
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 april 2020 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2020 - 11:41 schreef piet de paler het volgende:
Is dat wat Thy ?
Volg het Belgische voetbal niet zo.
nee niet halen, probeer Kökcü, Arie van de Heyden, Sven van Beek, Renato Tapia en enkele uitgeleden spelers te verkopen en dan ophalen o.a. Joey Veerman Julio Pleuezuelo van de Tukkers een goeie
ervaren rechts back en een jonge goeie buiten speler. Denk als D A dit leest er wel mee eens is.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 april 2020 - 12:56   quote  deeplink  
Ga ook een nieuwswebsite beginnen, elke dag een andere speler linken aan Feyenoord:

Speler x staat volgens goede bronnen in belangstelling van Feyenoord.

en elke dag vul je voor de x een naam in.

Gegarandeerd veel hits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2020 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 april 2020 - 13:14   quote  deeplink  
Wat een pracht idee.....".......dromen mag toch
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 30 april 2020 - 15:26   quote  deeplink  
Ach ja, is ook wel weer mooi zo'n transferperiode, altijd weer goede hoop op een nog beter team..

En ik heb er wel vertrouwen in met Arnesen en Advocaat.
pat
 pat - donderdag 30 april 2020 - 16:26   quote  deeplink  
ik krijg ook steeds meer vertrouwen in arnesen, daar waar ik dacht dat hij alleen met geld kon werken gaat het naar mijn mening echt goed. nou is de transfermarkt.nl geen ekte graadmeter maar ze zitten dicht bij de waarheden. als ik zie wat voor spelers er nu voorbij komen wordt ik, tenminste door de leeftijden van deze jongens, blij hoor.

natuurlijk is lindsen er 1 die hier niet in past, netals fer en ozyacup en natuurlijk karsdorp ook niet. huren of veel te duur of te oud maar als je nu kijkt is ons team vrij jong he. er mag dus best wel wat ervaring bij. daarom denk ik nogsteeds dat lindsen die ploeg in de kleedkamer OOK iets extra's geeft, die is feyenoorder.

fer doet het ook goed voor het vertrouwen en verzaakt in de linie terug niet veel hoor.
toornstra goede invaller voor die veerman in zijn plaats???

vraag me wel af of we ozyacup en karsdorp moeten halen/behouden in huur.
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - maandag 04 mei 2020 - 21:20   quote  deeplink  
Linssen mag van mij zeket erbij komen lekker gifbekkie met ook nog scorend vermogen.
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - maandag 04 mei 2020 - 21:20   quote  deeplink  
En hij ging laatst aardig door het vuur tegen 020
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 05 mei 2020 - 10:39   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/54035-advocaat-spelen-zal-sinisterra-dit-jaar-niet-meer.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - woensdag 06 mei 2020 - 14:05   quote  deeplink  
Ik vind Diemers ook helemaal geen gekke naam. Iemand die goed in een vrije rol op tien kan spelen goede traptechniek flink loopvermogen en creatief ksn zijn ik zou het best wel eens willen zien al is het in de breedte
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 06 mei 2020 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2020 - 14:05 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:
Ik vind Diemers ook helemaal geen gekke naam. Iemand die goed in een vrije rol op tien kan spelen goede traptechniek flink loopvermogen en creatief ksn zijn ik zou het best wel eens willen zien al is het in de breedte
ik denk ook dat dit geen verkeerde is alleen of hij met de druk kan omgaan dat is mijn grote vraag.
wat voetbal betreft zit het wel goed want die van Besiktas kunnen ze toch niet betalen zeker nu in deze tijd.
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 06 mei 2020 - 17:04   quote  deeplink  
Is niet goed genoeg voor Feyenoord!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 mei 2020 - 17:45   quote  deeplink  
Bord op schoot zooi
van geil
 van geil - woensdag 06 mei 2020 - 18:13   quote  deeplink  
Bruine bonen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 mei 2020 - 18:26   quote  deeplink  
Mijn snappertje is kapot.
Eerst hebben jullie het over een top team maken
Linssen is niet goed genoeg maar Diemers, Burger, en die dwerg met zijn slaande broer moeten Feyenoord beter maken ?
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - donderdag 07 mei 2020 - 13:05   quote  deeplink  
Omdat hij bij Fortuna speelt? Hij draagt daar wel het team , wie weet hoe het uitpakt met betere spelers om zich heen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 mei 2020 - 13:40   quote  deeplink  
We hebben geen geld voor de breedte. Daar hebben we er al zat van lopen. Breedte leidt je op en aankopen moeten directe versterkingen zijn.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 07 mei 2020 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2020 - 18:26 schreef piet de paler het volgende:
Mijn snappertje is kapot.
Eerst hebben jullie het over een top team maken
Linssen is niet goed genoeg maar Diemers, Burger, en die dwerg met zijn slaande broer moeten Feyenoord beter maken ?
Je hebt doorselecteren voor en na corona. Heel anders nu.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 mei 2020 - 18:20   quote  deeplink  
Kwaliteit blijft kwaliteit, als je Berghuis verkoopt heb je geld en dat niet het gehele bedrag aan spelerw wordt uitgegeven begrijp ik
Maar liever 2 voor NL niveau goede spelers dan 5 net niet en wordt niet spelers
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 mei 2020 - 20:36   quote  deeplink  
Een topteam kun je niet realiseren met zo'n beperkt budget, het gaat erom wat een trainerstaf kan bewerkstelligen. 11 minder getalenteerde spelers tot een sterk team smeden telt stuk zwaarder. Linssen lijkt me niet verkeerd, die Sommerville vind ik wel erg licht. En urger? Ach, Dickie zal er iets in zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 mei 2020 - 12:31   quote  deeplink  
Pappen en nathouden
van geil
 van geil - zaterdag 09 mei 2020 - 12:32   quote  deeplink  
Bord in de Kuip.
Alles te koop.
ar
 ar - zaterdag 09 mei 2020 - 13:02   quote  deeplink  
Tuurlijk.
Linssen op 1 manmanman.
Dat snap ik dan weer niet.
yoghurt17
 yoghurt17 - zaterdag 09 mei 2020 - 13:23   quote  deeplink  
Voor bedragen als 15 miljoen voor Berghuis en sinistere en 25 mln voor kokcu zeg ik echt doen nu. Over een maand of 4 kunnen de prijzen zomaar anders zijn en zijn er voor die 15 a 25 miljoen ineens nog veel meer interessante spelers te krijgen zeker als er ook nog clubs gaan omvallen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 mei 2020 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2020 - 13:23 schreef yoghurt17 het volgende:
Voor bedragen als 15 miljoen voor Berghuis en sinistere en 25 mln voor kokcu zeg ik echt doen nu. Over een maand of 4 kunnen de prijzen zomaar anders zijn en zijn er voor die 15 a 25 miljoen ineens nog veel meer interessante spelers te krijgen zeker als er ook nog clubs gaan omvallen
Nu wel ja, maar denk dat er momenteel geen club is die met dat soort bedragen bezig is..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 mei 2020 - 13:57   quote  deeplink  
Qua schuld wel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 mei 2020 - 13:58   quote  deeplink  
Ja precies..
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2020 - 10:42   quote  deeplink  
Volgend seizoen 5 wissels pooooooooh mag je wel wat betere spelers hebben op de bank
VVout
 VVout - zondag 10 mei 2020 - 11:46   quote  deeplink  
Gewoon net als ijshockey, lekker voor het tempo. Vind die tijdstraffen ook cool btw.
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 mei 2020 - 15:01   quote  deeplink  
Nooit Linssen op halen, leverd niks meer op bij een later verkoop, kost nu alleen maar wat.
Koop liever een jonge goeie speler, dan kun je die als hij een topper ? wordt meer krijgen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 10 mei 2020 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 15:01 schreef de bluffer het volgende:
Nooit Linssen op halen, leverd niks meer op bij een later verkoop, kost nu alleen maar wat.
Koop liever een jonge goeie speler, dan kun je die als hij een topper ? wordt meer krijgen.
Nominatie voor de Open deur van de Dag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2020 door MightyAce --
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2020 - 16:54   quote  deeplink  
Bruikbaar kost alleen salaris, du geen rest waarde, maar je hebt hem ook niet gekocht.
En china kan alles gebruiken dus heeeeeeeeeel klein bedrag zou kunnen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 mei 2020 - 17:17   quote  deeplink  
Linssen...Dickie wil dat, dan zal Dick er iets in zien.
Lijkt me sowieso goeie gozer voor in de groep, geen zeikerdje, geen potserig ego.

Voetballend, mmm. Tis dat Sinisterra nog lang aan de kant zit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 mei 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Maar een 2 e optie is niet slecht, en Sinistera kan ook in de spits

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5087850