BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 18 mei 2020 - 20:22   quote  deeplink  
Farrington
SCF Leiden
 SCF Leiden - maandag 18 mei 2020 - 20:27   quote  deeplink  
Leerdam
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 mei 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 20:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij denk ook aan iedereen hè..
Hehehe...
Maar toch jammer dat op de een of andere wijze geen transfergeld te halen was voor Tapia. Sjaak was nog zo 'boos' vorig jaar.
Verlies is dus op de koop toe genomen.
MightyAce
 MightyAce - maandag 18 mei 2020 - 21:53   quote  deeplink  
Bellamy
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2020 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehe...
Maar toch jammer dat op de een of andere wijze geen transfergeld te halen was voor Tapia. Sjaak was nog zo 'boos' vorig jaar.
Verlies is dus op de koop toe genomen.
Dat was wel te halen dan hadden ze hem moeten verlengen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2020 - 22:01   quote  deeplink  
Orkun Kökçü is dichtbij een transfer naar Arsenal. Dat meldt de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo maandagavond. Naar verluidt zou Feyenoord een bedrag van tussen de twintig en dertig miljoen euro opstrijken voor de 19-jarige middenvelder.

Kökçü werd eerder al in verband gebracht met een transfer naar de Londense topclub. Destijds reageerde Dick Advocaat daar nog persoonlijk op. "Ik vind het moeilijk om over te oordelen en weet ook niet wat er allemaal van waar is. Het schijnt van wat ik lees wel waar te zijn, maar er is nog niemand gekomen bij Feyenoord", aldus de Feyenoord-coach op 8 maart.

Naast Arsenal zouden ook Chelsea, Sevilla, Real Betis en Valencia interesse hebben in de diensten van de Turkse middenvelder. Het contract van Kökçü loopt bij Feyenoord nog door tot medio 2023, maar de Rotterdammers willen dat maar al te graag verlengen. Vooralsnog kwam het nog niet zover.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven..zou een stunt zijn..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 mei 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 21:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat was wel te halen dan hadden ze hem moeten verlengen..
Ja, of in winterstop laten moven. Maar waarschijnlijk vond Dick dat weer een minder goed plan.
kenny
 kenny - maandag 18 mei 2020 - 23:23   quote  deeplink  
25 milj voor kokcu , is in deze tijden van corana crisis nog niet zo gek , gelijk veerman halen , Micky van de Ven van Volendam ,Jan Paul van Hecke van NAC , en een linksbuiten , rechtsback proberen karsdorp nog een jaar te huren , ilje absoluut niet nog een jaar huren
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2020 - 07:10   quote  deeplink  
Plek 6. Top
tomson
 tomson - dinsdag 19 mei 2020 - 09:36   quote  deeplink  
Ze willen naast Kokcu ook nog Lamare Bogarde, een 16 jarige middenvelder uit de jeugd
oppikken. Beetje jammer maar tegen een club die net 25 miljoen komt droppen verkopen ze geen nee uiteraard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2020 door tomson --
MMM
 MMM - dinsdag 19 mei 2020 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 20:04 schreef FR-Henk het volgende:
Voor MMM...

Babovic.
Held!!
MMM
 MMM - dinsdag 19 mei 2020 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 20:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij denk ook aan iedereen hè..
Bah bah!!!
nr 10
 nr 10 - dinsdag 19 mei 2020 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 19:06 schreef piet de paler het volgende:
Clyde Best
Clyde - we dachten George - Best. Noemden we toch Kunta Kinte?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2020 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2020 - 09:36 schreef tomson het volgende:
Ze willen naast Kokcu ook nog Lamare Bogarde, een 16 jarige middenvelder uit de jeugd
oppikken. Beetje jammer maar tegen een club die net 25 miljoen komt droppen verkopen ze geen nee uiteraard.
Het is wat t is
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 mei 2020 - 10:35   quote  deeplink  
Kuip kopen ...................in eigen beheer.........subsidie Rotterdam........ivesteerders.......
Dit en misschien volgend seizoen toch zonder toeschouwers, met beperkt budget spelers kopen en de jeugd die weg wil en het talent heeft behouden en opleiden.....

Life is good
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 mei 2020 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2020 - 23:23 schreef kenny het volgende:
25 milj voor kokcu , is in deze tijden van corana crisis nog niet zo gek , gelijk veerman halen , Micky van de Ven van Volendam ,Jan Paul van Hecke van NAC , en een linksbuiten , rechtsback proberen karsdorp nog een jaar te huren , ilje absoluut niet nog een jaar huren
het bedrag van kokcu gewoon aannemen, dan de buitenspel van Herenveen en Veerman halen
en karsdorp weer proberen te huren. en nog een paar spelers proberen te verkopen, maaar berghuis nooit.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 19 mei 2020 - 11:14   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/54117-vi-fer-en-botteghin-nog-niet-akkoord-met-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 mei 2020 - 11:20   quote  deeplink  
Fer en Botteghin veel salaris dus visie is tot ziens denk ik
kenny
 kenny - dinsdag 19 mei 2020 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2020 - 11:01 schreef de bluffer het volgende:

[..]

het bedrag van kokcu gewoon aannemen, dan de buitenspel van Herenveen en Veerman halen
en karsdorp weer proberen te huren. en nog een paar spelers proberen te verkopen, maaar berghuis nooit.
heereveen gaat een hoop vragen voor deze 2 of feyenoord dat kan en wil betalen weet ik niet maar veerman zou een goede opvolger voor kokcu kunnen zijn
zou toch proberen die van de Ven en van Hecke te halen die kosten nu nog niet veel en dat kunnen de opvolgers voor senesi en bottegin zijn , in johnson en v/d beek zie ik er geen opvolgers in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2020 door kenny --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 mei 2020 - 11:30   quote  deeplink  
Nederlandse spelers krijgen minder salaris, volgens mij moeten spelers buiten EU minimaal 3 ton verdienen.
Dus met het tot ziens Tapia en Botje is daar ruimte ( alhoewel ruimte)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2020 door piet de paler --
VVout
 VVout - dinsdag 19 mei 2020 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2020 - 09:36 schreef tomson het volgende:
Ze willen naast Kokcu ook nog Lamare Bogarde, een 16 jarige middenvelder uit de jeugd
oppikken. Beetje jammer maar tegen een club die net 25 miljoen komt droppen verkopen ze geen nee uiteraard.
Geen houden aan als ze Bogarde heten, strik er omheen.
pat
 pat - dinsdag 19 mei 2020 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2020 - 11:24 schreef kenny het volgende:

[..]

heereveen gaat een hoop vragen voor deze 2 of feyenoord dat kan en wil betalen weet ik niet maar veerman zou een goede opvolger voor kokcu kunnen zijn
zou toch proberen die van de Ven en van Hecke te halen die kosten nu nog niet veel en dat kunnen de opvolgers voor senesi en bottegin zijn , in johnson en v/d beek zie ik er geen opvolgers in
heerenveen kan veel gaan vragen maar, en zo zal het gaan, frank zal wachten omdat hij weet dat heerenveen een begrotingstekort van minimaal 6 miljoen gaat krijgen en dus in de gevarenzone komt.
interviewu met veerman gaf ook aan, als je luisterd en tussen de regels doorleest, dat die waarschijnlijk tussen de 3 en 4 miljoen moet opleveren waarbij veerman zelf aangeeft dat hij niet hoopt op 4 miljoen. dat zal met ejuke ook zo zijn denk ik, sterker die zal minder kosten

zie het eig positief in. door de weigering/uitblijven van contracten met erik en leroy wordt je genoodzaakt om de alternatieven te zoeken en dat vind ik een hele goede ontwikkeling.

met de eufa wedsrijden in de pocket blijf berghuis wel hoor. komt goed als ik e.a. zo lees.

wat betreft die v/d ven en van hecke kan ik weinig zeggen maar ja voor een ton of 3 max per persoon kan je een gokje nemen en zit je weer in de richting van iets van visie.

wbt lindssen, gewoon niet nemen, als hij niet genoegen neemt met een bijrol en meer geld vraagt dan kokcu loopt orrie gewoon de deur uit en ik denk dat orrie in de cup een hele grote positieve verandering gaat doormaken waardoor de 20-30 miljoen van nu een stuk hoger gaat uitvallen.

ik zie goede dingen
van geil
 van geil - vrijdag 22 mei 2020 - 09:53   quote  deeplink  
Humor,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=27126&abbr=feyenoordpings
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2020 - 10:06   quote  deeplink  
Goed nieuws: Diemers niet naar Feyenoord!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 25 mei 2020 - 13:03   quote  deeplink  
Nu lees ik dat Van Hanegem schrijft dat er Feyenoorders zijn die Linssen kwalijk nemen dat ie niet komt?

Vraag mij af wie dan? Van mij had ie er best bij mogen komen, maar als hij elders veel beter denkt te krijgen, is dat zijn goed recht. En het is nu ook niet dat ik helemaal depressief ben geworden omdat Linssen niet komt, pfff.

Arnesen wacht gewoon rustig af. Het spel is nog niet eens begonnen, alles met nog op zijn plek vallen in deze crisis, clubs gaan problemen krijgen, spelers gaan ontdekken dat de bomen niet meer tot in de hemel groeien.
Geduld is een schone zaak.
VVout
 VVout - maandag 25 mei 2020 - 13:26   quote  deeplink  
On2e aanhang misschien, maar kan je die wat kwalijk nemen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 25 mei 2020 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 13:26 schreef VVout het volgende:
On2e aanhang misschien, maar kan je die wat kwalijk nemen.
Ja, on2 kent on2 :))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 mei 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Feyenoord gaat t toch nog proberen bij Linssen.
van geil
 van geil - maandag 25 mei 2020 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoord gaat t toch nog proberen bij Linssen.
Vraagt 1 miljoen zonder corona consessies.
Opbokken.
Bron VI , Valentijn, en Krabbendam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 mei 2020 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 22:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Vraagt 1 miljoen zonder corona consessies.
Opbokken.
Bron VI , Valentijn, en Krabbendam.
Dat denk ik ook ,maar om verhoudingen recht te trekken moet Feyenoord afscheid nemen
van Kelly en Narsingh
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 mei 2020 - 22:40   quote  deeplink  
Blijft toch apart dat een speler als Linssen (als je de verhalen van Valentijn mag geloven) gewoon een miljoen vraagt. Maakt het wel makkelijk om het te weigeren natuurlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 mei 2020 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ,maar om verhoudingen recht te trekken moet Feyenoord afscheid nemen
van Kelly en Narsingh
Ook dat. Narsingh heeft op zich wel een rol binnen je selectie, prettig om als reserve erbij te hebben. Maar uiteraard niet voor de knaken die hij er voor vangt. Eigenlijk redelijk vergelijkbaar mete Linssen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 mei 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 22:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ook dat. Narsingh heeft op zich wel een rol binnen je selectie, prettig om als reserve erbij te hebben. Maar uiteraard niet voor de knaken die hij er voor vangt. Eigenlijk redelijk vergelijkbaar mete Linssen.
In principe is Linssen ook voor de breedte toch?
Ik geloof nooit dat hij Sinisterra straks uit de basis speelt.
Hij zal meer rendement hebben dan Luis ,maar Luis is wel een teamplayer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 mei 2020 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In principe is Linssen ook voor de breedte toch?
Ik geloof nooit dat hij Sinisterra straks uit de basis speelt.
Hij zal meer rendement hebben dan Luis ,maar Luis is wel een teamplayer.
Precies. Breedtespeler dus een bijbehorend salaris. Miljoen of meer is voor dragende spelers. Sinisterra moet in principe de voorkeur krijgen, op basis van talent (potentie) en ook omdat hij diepgang brengt. Zeker omdat Berghuis dat net als Linssen minder heeft. Maar Linssen zou als hij komt best de nodige minuten maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 mei 2020 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Precies. Breedtespeler dus een bijbehorend salaris. Miljoen of meer is voor dragende spelers. Sinisterra moet in principe de voorkeur krijgen, op basis van talent (potentie) en ook omdat hij diepgang brengt. Zeker omdat Berghuis dat net als Linssen minder heeft. Maar Linssen zou als hij komt best de nodige minuten maken.
Ja duidelijk T.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2020 - 22:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Blijft toch apart dat een speler als Linssen (als je de verhalen van Valentijn mag geloven) gewoon een miljoen vraagt. Maakt het wel makkelijk om het te weigeren natuurlijk.
Hoezo is dat apart?
In t buitenland betalen ze dat lachend.
Hij is 28 en moet t nu gaan verdienen.
Vitesse bood iets wat er in de buurt lag.
Narsingh krijgt t ook
Berghuis t dubbele.
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2020 - 07:49   quote  deeplink  
Dat ze het in het buitenland betalen is totaal niet relevant, dan gaat hij daar maar heen. Dat Narsingh het krijgt is waanzin.

Dan Berghuis het dubbele krijgt is volkomen logisch met zijn staat van dienst. Wil je topspelers behouden moet je betalen.

Linssen is middelmaat.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 09:17   quote  deeplink  
Boven middelmaat. Was topspeler van Vitesse.
Ik wil Linssen niet bij Feyenoord. Maar wat hij vraagt is als transfervrije speler van 28 in zijn positie volledig logisch
MMM
 MMM - dinsdag 26 mei 2020 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:
Boven middelmaat. Was topspeler van Vitesse.
Ik wil Linssen niet bij Feyenoord. Maar wat hij vraagt is als transfervrije speler van 28 in zijn positie volledig logisch
Dat hij dat wilt prima en dat Feyenoord dat niet wil betalen, na alle mislukte 'toppers' bij de subtop clubs, begrijp ik nog meer.
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 09:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat hij dat wilt prima en dat Feyenoord dat niet wil betalen, na alle mislukte 'toppers' bij de subtop clubs, begrijp ik nog meer.
Dan lijkt het me duidelijk dat dit niets gaat worden, kan gewoon niet.
Leuv
 Leuv - dinsdag 26 mei 2020 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 06:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoezo is dat apart?
In t buitenland betalen ze dat lachend.
Hij is 28 en moet t nu gaan verdienen.
Vitesse bood iets wat er in de buurt lag.
Narsingh krijgt t ook
Berghuis t dubbele.
Geboren: 8 oktober 1990 (29 jaar)
29 1/2 dus, bijna 30.

3 jaar gelden voordat hij naar Fietstas ging gaf ik al aan deze te halen. Toen schreeuwde iedereen hier moord en brand en nu moet het de redder in nood zijn. 3 jaar te laat dus, evenals met Weghorst die AZ toen wel kocht. Manomanoman wat een beleid. Treurig. Geld maken is ook op tijd inzicht hebben in de kwaliteit van spelers en deze op tijd halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2020 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 12:52   quote  deeplink  
Volgens mij willen we m niet hoor.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 26 mei 2020 - 13:08   quote  deeplink  
Had hem er best 'bij' willen hebben, maar het is echt geen ramp als hij niet komt.
Dat hij wil cashen op zijn leeftijd is zijn goed recht, en het is ons goed recht om te zeggen, succes ermee.

Next!
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2020 - 13:19   quote  deeplink  
Ik zie het niet zitten, past gewoon niet bij de visie die Frank Arnesen voor ogen heeft. Verstandig scouten en beter maken zodat we er geld aan over houden. Ik vind ook zeker 1 miljoen salaris een rib uit het lijf voor een aanvulling in de breedte en op het einde zeker weer gratis de deur uit lopen, omdat er van allerlei bijzondere voorwaarden in het contract staan hem over te halen. Lijkt me geen gezonde zaak.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2020 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 13:19 schreef VVout het volgende:
Ik zie het niet zitten, past gewoon niet bij de visie die Frank Arnesen voor ogen heeft. Verstandig scouten en beter maken zodat we er geld aan over houden. Ik vind ook zeker 1 miljoen salaris een rib uit het lijf voor een aanvulling in de breedte en op het einde zeker weer gratis de deur uit lopen, omdat er van allerlei bijzondere voorwaarden in het contract staan hem over te halen. Lijkt me geen gezonde zaak.
Is zo, straks heb je daar Sinisterra staan die denk ik een stuk minder zou verdienen dan die “geldwolf” die op de bank hoort..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 mei 2020 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 06:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoezo is dat apart?
In t buitenland betalen ze dat lachend.
Hij is 28 en moet t nu gaan verdienen.
Vitesse bood iets wat er in de buurt lag.
Narsingh krijgt t ook
Berghuis t dubbele.
Tja wat ze in het buitenland betalen is niet zo relevant. Wat MMM zegt, dan gaat hij daar maar heen. Er zijn een handvol competities en tientallen/honderden clubs die meer salaris kunnen bieden dan Feyenoord.

Dat hij het wil hebben, snap ik ook wel. Dat sommige clubs in bijvoorbeeld de zandbak of misschien zelfs wel in redelijke competities het hem willen betalen snap ik ook.

Misschien dat hij bij Vitesse al redelijk verdiende, kan. Dat Narsingh teveel krijgt, zijn we het allemaal over eens. Logisch dat hij daar naar wijst. Berghuis is niet te vergelijken, die heeft zich lang en breed bewezen.

Het 'aparte' zei ik vanuit Feyenoord perspectief. Een miljoen is binnen Feyenoord een topsalaris. Dus als dat hij dat (blijkbaar) vraagt, denk ik dat hij zichzelf een grotere rol toebedeeld dan hij waarschijnlijk zou krijgen.

Met andere woorden. Hij mag vragen wat ie wil. Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Het is meer de situatie.. dat een speler als hij van zijn stoel valt als Feyenoord hem 'maar' 6 ton biedt.. Hij is toch een speler die zijn hele carriere in Nederland heeft gespeeld maar nooit verder dan de subtop is gekomen. Geen interlands ook. Alles nog te bewijzen op het niveau Feyenoord dus. Bijna 30 ook..

Maar goed, het staat hem vrij. Maar dan denk ik ook: je hebt dan niet echt de intentie om eruit te komen met Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2020 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 mei 2020 - 15:00   quote  deeplink  
Precies dat..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2020 - 15:15   quote  deeplink  
T miljoen is onze aanname he. Maar goed, ik vind t prima dat ie niet komt :)
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 26 mei 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2020 - 14:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tja wat ze in het buitenland betalen is niet zo relevant. Wat MMM zegt, dan gaat hij daar maar heen. Er zijn een handvol competities en tientallen/honderden clubs die meer salaris kunnen bieden dan Feyenoord.

Dat hij het wil hebben, snap ik ook wel. Dat sommige clubs in bijvoorbeeld de zandbak of misschien zelfs wel in redelijke competities het hem willen betalen snap ik ook.

Misschien dat hij bij Vitesse al redelijk verdiende, kan. Dat Narsingh teveel krijgt, zijn we het allemaal over eens. Logisch dat hij daar naar wijst. Berghuis is niet te vergelijken, die heeft zich lang en breed bewezen.

Het 'aparte' zei ik vanuit Feyenoord perspectief. Een miljoen is binnen Feyenoord een topsalaris. Dus als dat hij dat (blijkbaar) vraagt, denk ik dat hij zichzelf een grotere rol toebedeeld dan hij waarschijnlijk zou krijgen.

Met andere woorden. Hij mag vragen wat ie wil. Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Het is meer de situatie.. dat een speler als hij van zijn stoel valt als Feyenoord hem 'maar' 6 ton biedt.. Hij is toch een speler die zijn hele carriere in Nederland heeft gespeeld maar nooit verder dan de subtop is gekomen. Geen interlands ook. Alles nog te bewijzen op het niveau Feyenoord dus. Bijna 30 ook..

Maar goed, het staat hem vrij. Maar dan denk ik ook: je hebt dan niet echt de intentie om eruit te komen met Feyenoord.
volledig mee eens hij ag van mij best komen maar wel op de voorwaarden van Feyenoord.
loon naar prestatie dat zou ik voorstellen en anders maar niet!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4754340