BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 01:06   quote  deeplink  
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/30689__rss.php
VVout
 VVout - maandag 02 december 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Gewoon een verstandige gozerT om nog ff in Nederland bij Feyenoord natuurlijk zich verder te ontwikkelen :))
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Mulder had een muurtje gezet zodat Hahn niet binnen kon komen bij Feyenoord en een contract kon tekenen. Ze vragen zich op Woudestijn nog af wie dat muurtje gezet heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Stylzz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 december 2013 - 11:08   quote  deeplink  
't Schijnt dat hij nog wat moeite heeft met het zetten van een muur....

Ik las trouwens ook dat hij in het nieuwe seizoen zou komen, niet eerder... Maar goed, dat stond dan weer in de televaag, dus echt betrouwbaar is de bron nou ook weer niet hè.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Graag wil ik er op wijzen dat de Telegraaf een enorme kutkrant is.
Had ik er al op gewezen dat de Telegraaf een enorme kutkrant is?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 december 2013 - 12:57   quote  deeplink  
Nee, maar ik wil je er wel even op wijzen dat de telegraaf een enorme kutkrant is...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 december 2013 - 14:41   quote  deeplink  
Vanaf het nieuwe seizoen dus (zie officiële Feyenoord-site)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Goede zaak, 1ste keeper voor volgend jaar is binnen, nu nog ff kijken voor een goed 2e keepert...
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:46 schreef hoogvliet010 het volgende:
Goede zaak, 1ste keeper voor volgend jaar is binnen, nu nog ff kijken voor een goed 2e keepert...
Ik denk dat de strijd gewoon tussen Hahn en Muldert gaat hoogie.. Misschien dat ze Boy de Jong als 3e keep toevoegen en dat Kostas en Graafland allebei op mogen stappen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:49 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik denk dat de strijd gewoon tussen Hahn en Muldert gaat hoogie.. Misschien dat ze Boy de Jong als 3e keep toevoegen en dat Kostas en Graafland allebei op mogen stappen.
Dat is toch geen strijd Tommie????
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:52 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dat is toch geen strijd Tommie????
Eerst Hahn maar eens een paar potjes tegen de "betere" ploegen in de eredivisie aan het werk zien. Voorlopig weet ik niet veel meer dan de meningen van bv de mensen bij FC Rijnmond en 2 wedstrijden die ik live bij Fox heb gezien.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:57 schreef tomson het volgende:

[..]

Eerst Hahn maar eens een paar potjes tegen de "betere" ploegen in de eredivisie aan het werk zien. Voorlopig weet ik niet veel meer dan de meningen van bv de mensen bij FC Rijnmond en 2 wedstrijden die ik live bij Fox heb gezien.
Dan heb je toch genoeg gezien, als je twee wedstrijden gezien heb?
Ik denk dat dit de ideale keeper voor Feyenoord is, weer eentje van de categorie Oeh Ahh Ed de Goey....
Reken me er volgend jaar om deze tijd maar op af!!!! ;)
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:06 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Dan heb je toch genoeg gezien, als je twee wedstrijden gezien heb?
Ik denk dat dit de ideale keeper voor Feyenoord is, weer eentje van de categorie Oeh Ahh Ed de Goey....
Reken me er volgend jaar om deze tijd maar op af!!!! ;)
zit in t archief!
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 december 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:46 schreef hoogvliet010 het volgende:
Goede zaak, 1ste keeper voor volgend jaar is binnen, nu nog ff kijken voor een goed 2e keepert...
en als speler Lachmann binnen halen van PEC Zwolle
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:19 schreef de bluffer het volgende:

[..]

en als speler Lachmann binnen halen van PEC Zwolle
gaat naar Twente.
en heeft een snavel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Stylzz --
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 december 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gaat naar Twente.
en heeft een snavel.
Waar staat dat, dat hij naar Twente gaat en over een snavel hou daar eens mee op
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:34 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Waar staat dat, dat hij naar Twente gaat en over een snavel hou daar eens mee op
Heeft zn hele jeugd bij de joden gespeeld, heeft t keppeltje thuis nog aan de kapstok hangen.
Is gewoon een grachtduikert.

En geloof me, die gaat naar Twente.
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 15:47   quote  deeplink  
oei....
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gaat naar Twente.
en heeft een snavel.
Korte lijntjes, tussen Twente en dat PEC....
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Korte lijntjes, tussen Twente en dat PEC....
yep, kon t wel een beetje uit t interview halen.
Ging niet naar buitenland.
Wel naar Nederlandse top.
Ajax verleden, dus dan vallen wij af, Vitesse haalt ze in Engeland, AZ is niet interessant, wie pikken altijd de restjes op: Twente en PSV staat tiende :)

1+1=2
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 16:00   quote  deeplink  
Maakt er gelijk het officiële Werner Hahn topic van Leon, hebben we die ook gelijk..
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:00 schreef RenatoBos het volgende:
Maakt er gelijk het officiële Werner Hahn topic van Leon, hebben we die ook gelijk..
Goed plan !
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Hahn: "Wil succes met Feyenoord, liefst titel"

20887.jpg

DORDRECHT - Warner Hahn tekent voor drie jaar een verbintenis bij Feyenoord. In gesprek met Voetbal Centraal reageert de goalie opgetogen: "Feyenoord is een mooie stap om me door te ontwikkelen als keeper."

Hoewel hij het niet hardop kon zeggen, was Hahn er voor zichzelf wel uit: ondanks de interesse van andere clubs (met name Celtic, Newcastle United, ADO Den Haag en FC Utrecht werden in de media genoemd), zou Feyenoord de volgende stap in zijn loopbaan worden. Hahn: "We waren al vrij snel heel ver met Feyenoord. Dan is de keuze snel gemaakt."

Dat Hahn zijn keuze op Feyenoord heeft laten vallen, staat niet op zichzelf. "Het heeft er zeker wel mee te maken dat ik een jongen ben van de stad", aldus de 21-jarige Rotterdammer. "Mijn ouders, familie en vrienden zijn allemaal voor Feyenoord. Als ik dan voor die club kan spelen, is het plaatje voor mij compleet. Mijn familie is erg blij en trots."

Bij Feyenoord moet Hahn een basisplaats zien af te dwingen ten koste van de huidige eerste sluitpost, Erwin Mulder. Hahn gaat daarbij van eigen kracht uit: "Ik moet me komend halfjaar blijven ontwikkelen en zorgen dat ik een bepaald niveau haal, waarmee ik naar Feyenoord ga. Bij Feyenoord moet ik me vervolgens in de voorbereiding laten zien om een plek als eerste keeper af te dwingen. Het is dan aan de trainer om daarin een keuze te maken."

Op de vraag wat zijn sterke punten zijn die hem overeind kunnen houden, antwoordt de doelman zelfverzekerd: "Ik heb een leidende rol bij Dordrecht. Die rol zou ik ook bij Feyenoord op me kunnen nemen. Ik zet het team goed neer door te coachen en heb een goede trap en reflex." Ook de doelstellingen die de 1,98 meter lange doelman voor ogen heeft, liegen er niet om: "In 1999 was ik zeven jaar oud. Toen heb ik gezien wat een kampioenschap kan losmaken bij mensen. Ook de winst van de UEFA Cup heb ik bewust meegemaakt. Ik wil successen halen bij Feyenoord - het liefst een kampioenschap."

Hahn laat de Feyenoord-aanhang nog weten: "Ik heb met FC Dordrecht tegen Feyenoord gespeeld. Ook heb ik de wedstrijd voor de Europa League van Feyenoord aan het begin van het seizoen gezien. Dat was met een geweldige sfeer. Ik hoop dat ze die sfeer altijd kunnen brengen als ik bij Feyenoord speel." Hahn is officieel akkoord met Feyenoord en komt komende zomer transfervrij over van FC Dordrecht. Binnen enkele weken zullen de laatste formaliteiten worden afgewikkeld.
Bron: Michael Dreessen // Voetbal Centraal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 december 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

yep, kon t wel een beetje uit t interview halen.
Ging niet naar buitenland.
Wel naar Nederlandse top.
Ajax verleden, dus dan vallen wij af, Vitesse haalt ze in Engeland, AZ is niet interessant, wie pikken altijd de restjes op: Twente en PSV staat tiende :)

1+1=2
Warner Hahn heeft ook een Ajax-verleden..
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Warner Hahn heeft ook een Ajax-verleden..
Klopt, een héél kleine.
Maar is wel Rotterdammert.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Warner Hahn heeft ook een Ajax-verleden..
Hahn klinkt niet vervuild in ieder geval. Spreekt straffe taal!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 december 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 17:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, een héél kleine.
Maar is wel Rotterdammert.
Is waar.
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 20:16   quote  deeplink  
n donkere rotterdammer met n duits/Oostenrijkse naam.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Dat beloofd wat..
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 02 december 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Nou goede herinneringen aan eerdere Haan-en
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Haha juist das waar..
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 20:17 schreef RenatoBos het volgende:
Dat beloofd wat..
dat bedoel ik...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 december 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Warner Hahn heeft ook een Ajax-verleden..
So what?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 december 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

So what?
Als je kijkt naar de post die ik quote dan zie je waarom ik het noemde. Is geen persoonlijk statement dat ik maakte.
tomson
 tomson - dinsdag 03 december 2013 - 00:10   quote  deeplink  
Context is aan een autist niet besteed.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 00:15   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Hahn over gerucht: 'Alleen eerlijke kans beloofd'

600x400-hahnsingh.jpg

Warner Hahn zal zich vanaf juli 2014 definitief Feyenoorder mogen noemen. De transfervrije doelman is akkoord over een driejarig contract met de Rotterdammers en maakt het seizoen nog af bij eerstedivisionist en lijstaanvoerder FC Dordrecht.

Dat Hahn volgens een Engels medium naar een club wilde die hem een garantie gaf op een basisplaats is onzin. 'Ik las ergens dat ik per se eerste keeper wilde worden. Het stond in een Engelse krant, waarvan ik nog nooit iemand heb gesproken. Ik heb en hoef geen garantie dat ik eerste keeper van Feyenoord zal worden', aldus Hahn in De Telegraf.

De talentvolle jeugdinternational van Jong Oranje kruist met alle plezier de degens met Erwin Mulder. 'Er is me wel een eerlijke kans beloofd. Ik moet laten zien dat ik beter ben dan Mulder. En ik heb zo veel vertrouwen in mezelf dat ik die strijd vol enthousiasme aanga.'
Bron:FR12
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 december 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Warner Hahn heeft ook een Ajax-verleden..
Zolang hij niet in een pyama van dat volk slaapt, wil ik wel schijnheilig zijn en hem accepteren, haha.... 't Is geen pre, maar goed... dat hij Rotterdammer is, pleit natuurlijk wel voor hem. Ik ben er nooit zo'n fan van geweest als rasechte ajakkesieden naar ons komen (denk aan ene Cruyff, zo jammer hè)....
ferfan
 ferfan - dinsdag 03 december 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Geweldige zet! Muldertje gaat dit niet volhouden volgend jaar. Die word gewoon 2e keeper.. Het is niet voor niets dat ze een keeper halen! Ze zouden hem zelfs te koop moeten zetten... nu kunnen ze er nog wat geld voor vangen. Het zou me ook niet verbazen als mulder een transfer gaat afdwingen bij de club..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 december 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 13:25 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zolang hij niet in een pyama van dat volk slaapt, wil ik wel schijnheilig zijn en hem accepteren, haha.... 't Is geen pre, maar goed... dat hij Rotterdammer is, pleit natuurlijk wel voor hem. Ik ben er nooit zo'n fan van geweest als rasechte ajakkesieden naar ons komen (denk aan ene Cruyff, zo jammer hè)....
Ik vind het ook geen probleem.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 03 december 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 12:43 schreef RenatoBos het volgende:
Hahn over gerucht: 'Alleen eerlijke kans beloofd'

[ afbeelding ]

Warner Hahn zal zich vanaf juli 2014 definitief Feyenoorder mogen noemen. De transfervrije doelman is akkoord over een driejarig contract met de Rotterdammers en maakt het seizoen nog af bij eerstedivisionist en lijstaanvoerder FC Dordrecht.

Dat Hahn volgens een Engels medium naar een club wilde die hem een garantie gaf op een basisplaats is onzin. 'Ik las ergens dat ik per se eerste keeper wilde worden. Het stond in een Engelse krant, waarvan ik nog nooit iemand heb gesproken. Ik heb en hoef geen garantie dat ik eerste keeper van Feyenoord zal worden', aldus Hahn in De Telegraf.

De talentvolle jeugdinternational van Jong Oranje kruist met alle plezier de degens met Erwin Mulder. 'Er is me wel een eerlijke kans beloofd. Ik moet laten zien dat ik beter ben dan Mulder. En ik heb zo veel vertrouwen in mezelf dat ik die strijd vol enthousiasme aanga.'
Bron:FR12
Ik moet laten zien dat ik beter ben dan Mulder?????? Gefeliciteerd met je basis plaats Warner!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Warner Hahn over zijn transfer naar Feyenoord

dr love
 dr love - dinsdag 03 december 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Las net dat m.v.geel was benaderd door Vitesse tegen een veel betere salaris, nou voorlopig heeft hij toch een twee miskopen aan meegewerkt ( bakkal, immers, Harmeet, vormer,goossens. En achabar laten gaan en geen prestatie druk opgelegd aan r.koeman maar geen paniek Feyenoord suporters zorgen toch ook dat iedereen lekker ruim verdient. Prima statement.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 december 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Warner welkom bij de mooiste club van Nederland
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 december 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 16:57 schreef dr love het volgende:
Las net dat m.v.geel was benaderd door Vitesse tegen een veel betere salaris, nou voorlopig heeft hij toch een twee miskopen aan meegewerkt ( bakkal, immers, Harmeet, vormer,goossens. En achabar laten gaan en geen prestatie druk opgelegd aan r.koeman maar geen paniek Feyenoord suporters zorgen toch ook dat iedereen lekker ruim verdient. Prima statement.
Wat voor een LUL bent U ?

van Geel doet het uitstekend naar de omstandigheden waaronder hij bij Feyenoord moet werken!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 december 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 16:57 schreef dr love het volgende:
Las net dat m.v.geel was benaderd door Vitesse tegen een veel betere salaris, nou voorlopig heeft hij toch een twee miskopen aan meegewerkt ( bakkal, immers, Harmeet, vormer,goossens. En achabar laten gaan en geen prestatie druk opgelegd aan r.koeman maar geen paniek Feyenoord suporters zorgen toch ook dat iedereen lekker ruim verdient. Prima statement.
Ben jij nou familie van Wim2?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 december 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 18:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben jij nou familie van Wim2?
In andere topics zegt ie dat Singh moet spelen, hier is t een miskoop.

Beetje manisch
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 december 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Foei foei heren, dit bzijn meningen en daar is een topic voor ja toch niet dan
moa
 moa - dinsdag 03 december 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat voor een LUL bent U ?

van Geel doet het uitstekend naar de omstandigheden waaronder hij bij Feyenoord moet werken!
Ben het zomaar ineens met je eens, wil je daarmee ophouden.
JanM
 JanM - dinsdag 03 december 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In andere topics zegt ie dat Singh moet spelen, hier is t een miskoop.

Beetje manisch
Snap het sowieso niet: 2 miskopen (bakkal, immers, Harmeet, vormer,goossens)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..









0.0147500